3. leht 3-st

Re: Kohvimasina projekt

Postitatud: 16 Mär 2014, 22:17
Postitas leko

Hääl väga supper.
Korralik ja suur töö tehtud, loodan et kogud palju km sellega. Äkki õnnestub kunagi endal ka sinna peale istuda :)


Re: Kohvimasina projekt

Postitatud: 16 Mär 2014, 22:40
Postitas RaulK

Eks see saba asi olegi nii et mõnele meeldib, mõnele mitte. Endal oli algusest peale plaan teha midagi tiba erinevat kui tavapärane kuppel sadula taga.Võib olla meenutab ka natuke streetfighterit, aga mis siis. Kesk amordi välja vahetamise peale olen isegi mõelnud, aga eks see jääb ka sinna sumpade teemasse- suvel ringi sõites jõuab otsida... Ette minevad pidurisadulad on pärit xj900 pealt, usun et töötavad küll.


Re: Kohvimasina projekt

Postitatud: 16 Mär 2014, 22:48
Postitas RaulK

Ikka saab leko. Kui see cafekate teema tlns teoks saab siis olen kindlalt kohal. Ja miks mitte ka niisama külla tulla. Semud siit nii kui nii laululava harrika meeste üritusele minemas nii et kui mitte enne, siis sel ajal ikka tlns. Enne kui aga sõitma saab on valja veel u. kuu aega nokitseda. Esiporikas, piduri- ja käiguvahetuse pedaal vajavad tegemist ning esiamort ootab siiani keevitust.


Re: Kohvimasina projekt

Postitatud: 20 Mär 2014, 22:12
Postitas RaulK

nüüdsest saab vahetada käiku ning tagapiduriga ka pidama.

Pilt
Pilt


Re: Kohvimasina projekt

Postitatud: 20 Mär 2014, 22:21
Postitas Kägu

Vedama ja pidama saab siis on hea juba :D

Väga kena projekt :bsmile:

Sumpa muidugi riivab silma, aga sellest juba juttu olnud. Edu ehitamisel.


Re: Kohvimasina projekt

Postitatud: 30 Mär 2014, 23:28
Postitas RaulK

Esiots sai keevitatud (suur tänu kasutajale Madis :bsmile: ) ning kokku laotud. Lõpuks pärast pikki kuid said rattad taas maapinda puutuda.
Pilt
Pilt

Nüüd vaja palgapäeva oodata et saaks aku soetada, ette suunad, peeglid ning nipet näpet veel. Sumpa pütid lähevad ka mustaks. Kroom ikka ei toimi.


Re: Kohvimasina projekt

Postitatud: 31 Mär 2014, 10:48
Postitas krõps

kahju et sa ei viitsinud mootorit lahti võtta ja puhtaks pesta, samuti uut võlli treida, niigi töömahuka asja juures poleks need lisaopid ju midagi


Re: Kohvimasina projekt

Postitatud: 02 Dets 2014, 09:35
Postitas Välejaan

Sumpad tee jah mustaks või siis teibi alla. Esituli kõvasti etem kui originaal. Saba maitse asi, peaasi, et omale meeldib. Värvilahendus on hea. Ei pannud tähele, et kuhu aku paigutatud sai, on ikka istumise all? Mahtus ilusti ära? Palgapäev vast on ära olnud, kuidas asi edeneb? :D Hääl on jah super :bsmile:


Re: Kohvimasina projekt

Postitatud: 02 Dets 2014, 11:31
Postitas MarekM

Miks ma arvan, et see projekt juba uue omaniku leidnud on?


Re: Kohvimasina projekt

Postitatud: 02 Veebr 2016, 16:03
Postitas Vapsik

Mis sest sai? Kes/kus/kas sõidab?


Re: Kohvimasina projekt

Postitatud: 02 Veebr 2016, 22:06
Postitas RaulK

Kuhugi valga poole ta minukäest läks. Kui viimati huvipärast vaatasin oli üv igatahes kehtiv.


Re: Kohvimasina projekt

Postitatud: 09 Veebr 2016, 13:31
Postitas raitk

Keda huvitab ratta edasine käekäik, siis praeguseks on see minu istumise all. Vahetasin ratta Vikii praeguse projektiratta vastu, kuna olin pikalt juba cafe raceri stiilis ratast soovinud. Tuleb tunnistada, et päris äge ratas on, V2 teeb häält mehemoodi ning ratas näeb ka minumeelest päris edev välja. Siiamaani olen väga rahul olnud. Kuigi mootoril pole palju võimsust on see selline paras ratas millega piirangute piires kulgeda. Kuid pole head ilma halvata ning juba esimestel päevadel tuli ette võtta ka remonditöid. Tegemist on ikkagi 30 aastat vana rattaga ning olin sellega ratast soetades arvestanud et tuleb aeg-ajalt näpud õliseks teha. Esimesena tuli vahetada välja starteriharjad. Ja nii see algas.

Vahepeal on ratas saanud uued istmed, seoses sellega on sabaosa veidi muudetud(kaasreisija istme jaoks). Jalarauad, mis olid paigatud liimseguga on välja vahetatud. Lisaks uued rehvid ning esiporilaud, uus spido. Nupud, mis olid enne paagi küljes, said uue asukoha istme all.

Tuleb tunnistada, et eelmisel hooajal palju sõita ei jõudnud, läbisõit võis jääda 500km ringi, mis kulgesid probleemivabalt ning muretult. Siiski on asju, mis vajaksid tähelepanu ning tegemist.

Probleemidest hetkel:
Tagumine amort tahaks väljavahetamist, hetkel on originaal ning see ei ole kõige mugavam. Kui kellegil oleks pakkuda sinna sobivat, võib saata erasõnumi.
Hetkel teeb suurimat muret ikkagi starter, mis on vägagi "lärmakas" ning külmalt tahab paar korda proovimist enne kui hambasse võtab, soojalt läheb kergemalt. Aga kuna see on tüüpviga sellel aastakäigul siis see jääb oma järge ootama.
Uus spidomeeter valetab kiirust 20 km/h. Arvatavasti ei vaheta seda niipea välja.
Elektrisüsteem tahab veidi timmimist. Paar lülitit vahetada mugavamate vastu ning veidi juhtmekimpu kohendada silmailuks.

Kevade saabudes on plaanis vahetada rattal peal olnud õhufilter, mis oli mingisugune koonusfiltritaoline, ning valmistada ka airbox, et uut filtrit niiskuse eest kaitsta. Mõtlesin pleksilkaasi peale, aga eks näis.

Niipalju siis ratta hetkeseisust.
Sel aastal plaanin sõita rohkem ning üritan ka probleemide nimekirjast midagi likvideerida.

Rait


Re: Kohvimasina projekt

Postitatud: 09 Veebr 2016, 20:14
Postitas pühak

Viska mõni pilt ka üles. Vanad pildid kuhugi ära kadunud ja mul juba meelest läind, kuda see välja nägi.


Re: Kohvimasina projekt

Postitatud: 09 Veebr 2016, 22:50
Postitas RaulK

Otsisin, aga ei suutnud hetkel ühtegi pilti leida. Telefon hea mitu korda vahetunud aja jooksul. Vaatan arvutist mingi hetk kui meeles on.


Re: Kohvimasina projekt

Postitatud: 13 Veebr 2016, 13:51
Postitas RaulK

Siis äge et sõidab. Äkki suvel trehvab.


Re: Kohvimasina projekt

Postitatud: 13 Veebr 2016, 14:42
Postitas cossie

läks vähe vale ratta teemasse? :D


Re: Kohvimasina projekt

Postitatud: 13 Veebr 2016, 14:58
Postitas RaulK

Türra :D läks jh.