Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
tänx tellin omale ka siis.
tänx tellin omale ka siis.
tellisin ära e-bayst siis 59eur+post 20 eur palju ma tollimaksu võiks oodata
EL-i siseselt tolle ei lisandu.
Itaaliast
Ikkagi ei lisandu, EL ju
vahepeal on ka veits nokitsesda saanud. Mingi aeg kontrollisin ja seadistasin ära 'throttle position sensori' pikk jutt ei viitsi kirjeldama hakata, googlist leiab üles. Vajaminev takistuse erinevus peaks olema 76% mul oli vist 73%, seega erilist muutust peale sättimist ei tundnud, aga süda jäi rahule, vähemalt on paigas.
Lõpuks sain ka uue ketijooksu erinevatest poodidest kokku ostetud, taha läks üks hammas juurde, tahtsin kahte aga Neemel polnud hetkel pakkuda. Ei viitsind mujalt ka otsima hakata
keti lülide arv jäi samaks, tagaratas on täitsa esimeses asendis nüüd. Enne oli suht lõpus. Ratas on nüüd umbes 2cm eespool, saab rahulikult ka teise käiguga power wheelie'sid teha
Täna tegin ära ka vaesemehe 'ignition advanceri' . Ei näe väga põjust maksta mingi 50-60 naela junni eest mida ise ümber tehes saab sama tulemuse. Esialgu oli plaan viilida tagumise plaadi kinnitusaugud piklikuks et saaks seda keerata siia-sinna, aga seda ma ei saanud kätte mootori küljest. Pole sellist tööriista ka millega need ristpead löögiga lahti saaks.
Seega sai paar mm kiilu soon 'pulse generatoril' laiemaks lõigatud. Annab mängimisruumi umbes 5 kraadi. Polt hoiab seda piisavat kõvasti kinni niiet ise see seal loksuma ei tohiks hakata. Ja kui hakkabki siis normaasetes piirides. Hetkel sättisin süüte umbes 3 kraadi varasemaks. Pärast väikest proovisõitu asulas erilist vahet ei tundnud, aga suurelt pöördelt gaasi maha lastes ei ragise ja ei paugu enam. Eks pärast pikemaid proovisõite tuleb hakata kõige magusamat kohta otsima. Seda ei juhtu paraku enne uue rehvi saabumist
kindlasti pildista iga liigutust mida teed rehvivahetusel,jube põnev
Tegelt ongi põnev. Mis värk selle süütega muidu on - pole B12 iseärasustega kursis.
piltlikult üteldes peaks sa sädet varasemaks saama keerata sellega...
tsiteerin: Advancing the timing will do exactly what it says. It will fire the spark plug 4 degrees sooner then it does stock. The plug will actually fire before TDC. Im not sure what the stock timing is, so I wont say exactly when it fires, but if stock is 0 degrees total timing, then with the 4 degree advance kit, the plug will fire 4 degrees before top dead center. This will give you more torque, or more bottom to mid power. It will also make the motor sound more crisper, and maybe even respond a little faster. Its an all around good mod for any kind of riding. Its the first thing you always do to hot rods.... Advance the timing and feel more power.
minuteada on asjad nii: süütenurk on tehasest fikseeritud väga leebe seade järgi et igasugustes riikides, igasuguse kütusega normaalselt käiks ilma detonatsioonita. Ma arvan et eesti 98 on ehk parem kui mingi slaavi 91, seega võiks selle paika sättida vastavalt kohaliku kütuse kvaliteedi järgi. Neid pakutakse ka teist marki ratastele, nagu ma aru saan siis karbussidega ratastele, pritsega suudab vist ise süüdet muuta vastavalt kütuse kvaliteedile. Parandage kui eksin, saagi pole mõtet käima ajada
ja veel: pildid mulle meeldivad
Pole pritse ka mingi imeloom, mis kõigega kohaneb!
enne smässi pisut tilulilu jälle juures. ei ole ostetud, ise tehtu ikka
pärast siduriketaste vahetust hakkas mingi aeg uuesti läbi libisema, seda aga ainult külma mootoriga. Sai tellitud barnett'i heavy duty sidurivedru ning töö ja peasilinder puhastatud. Eile pärast kiiret proovisõitu tundus et jäi pidama, kui uuesti jeblama hakkab siis tuleb ikka mingi kobedama firma kompott sisse osta. Heebel läks ikka pisut raskemaks, aga sidur haagib palju ''madalamalt'' ja konkreetsemalt nüüd.
Igavusest tingituna sünkisin karpad ka ära kodukootud agregaadiga veits olid ikka mööda, peast intervalli ei mäleta, aga eelmiset korrast juba 10tuhat sõitnud ka
See ainult külmalt libisemine laheneb üldjuhul ka õlivahetusega. Võid proovida õli marki ka vahetada.
Õli mark on olnud koguaeg sama, vb lihtsalt uutele ketastele see ei meeldinud. Vahetatud umbes 3000 km tagasi
midagi hakkab juhtuma...
Ette 200 ja taha 360 ?
Taha monokiik?
Rieju kirjutas:Ette 200 ja taha 360 ?
![]()
Äkki aitab ühest sellisest masinast
edu
ette suusad ja taha lint
Rieju kirjutas:Ette 200 ja taha 360 ?
![]()
Ei mis? Taha siis juba see! Igal juhul vaja üle lüüa.
Kui see oleks seeriatootmises, siis oleks see mul all juba
Aga tglt.. Mis teoksil?
tegelikult olen igav ja vaene inimene ja värvin kõik haljad alumiinuimdetailid (amordid, kiige, traaversid, jalarauad) mustaks. Jääb vähe 'tänapäevasem' ilme. Enne igasuguste teerullide installerimist panustaksin kobedamasse vedrustusse ja piduritesse või ülelaadimisse. Kui üldse mingeid laiemaid rehve kasutaks, siis max 160/240. Postitus rohkem selle mõttega et foorum külmade ilmadega päris ära ei hääbuks.
Kas pulbervärv või miski pinnakas/lakialune püstoliga?
Monokiik või laiad papud pole nagunii mingi eriline näitaja. Kumbki ei muuda ratast paremaks. Lai tagapapu üksi on ka aktsepteeritav vaid dräägis.
Aga must värv igavale alumiiniumile on hea mõte kasvõi sellepärast, et värvitud alumiiniumit on lihtsam silmale ilusaks kasida, kui tuhmuvat või suisa oksiidikahjustustega detaili. Kahju, et mul traaversid mustaks tegemata jäid, aga aega veel on ka.
Mis veel papudesse puutub... siis isegi mu neljarattaline BMW veereb 6 tolli kitsastel 185 laiade rehvidega 14" ratastel, mis seab mind vist Eesti "bemmimeeste" pingereas viimasele kohale.... A võib-olla on mul ***** sellevõrra suurem.
Mõningaid asju tehakse ka vaid puhtalt välimuse pärast. Kõik ei peagi muutma nüüd juhitavust vms asju 100x paremaks
pinnakas läheb esialgu. pulbrisse viimiseks ei viitsi kõiki asju algosadeks lammutada (kiigelaagrid ja amordid just)
Cossie USD esiotsa peale pole mõelnud ? Muudaks banditi sigavingemaks ja muudab kindlasti ja juhitavust kindlamaks.
eks ikka olen, aga rohkem välimuse pärast, juhitavus oleks lihtsalt boonuseks Ega ma tegelikult juhitavust väga hinnata ei oska, kui oleks parem amort ehk siis saaks aru. Samas need originaalid on siiamaani mind teel hoidnud ja rinkal samuti hakkama saanud.
Tõestuseks: või noh lihtsalt suve meenutuseks, sel päeval oli 26 kraadi sooja ja väga higine oli see kallutamine