Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
paarn kirjutas:No kas mulle vist ei jõua kohale või milles asi, aga mingispordiregistri nr-ga sõidukeid ei hakka ARK küll mitte kunagi tänavale laskma, see ei ole reaalne. Isegi kui Eestis mingi võistluse ajal eelneva kokkuleppe alusel tohiksid sellised sõidukid mingit trassi kasutada, siis sel juhul tuleks tee ikkagi sulgeda nagu rallis tehakse. Ja siis kaob sel nr-l juba suurem mõte ära.
Sinna registrisse võid ju oma pilli panna, aga sellest mingit meeletud kasu ma küll ei näe, et sellest tekiks, tänaval sõita ikka ei tohiks.
Sa ei saa vist asjale ikka üldse pihta. Mitmepäevaenduuro trassid kulgevad tihti mööda valikku teed, mingid ülesõidud kindlast. Lisaks sellele ei tohi sa vastavalt kehtivale LS-ile ka metsas ja põllul sõita registris mitteoleva sõidukiga. Seega saab hetkel ausalt enduurodel osaleda vaid väga väheste tootjate ratastega. Minu teada ka itaalias ehitatavaid Honda enduurokaid ei saa Eestis arvele sest puudub COC. Mujal maailmas on olemas sportmootorrataste register (isegi ülirangete reeglitega Soomes), millega kaasneb ka pisike numbrimärk. Sellises regitsris oleva rattaga on täiest legaalne osaleda võistlustel. Võistluse korraldaja kooskõlastab vaid võistluse trassi.
Ka autorallis ei tohiks näiteks talirallis ühelt kiiruskatselt teisele sõita sest jääpiigiga avalikel teedel sõitmine on keelatud, aga vastava LS paragrahviga on see reguleeritud.
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
Päärn: Eesti ralli analoog, ralliautod ei ole tänavalegaalsed aga seduse erandiga on neil võimalik võistlustel kiiruskatsete vahel liikluseks avatud teedel sõita.
§ 82. Võistlusauto
(1) Võistlusauto on auto, mis on ette nähtud ainult autospordivõistlustel või -treeningutel osalemiseks ning mis vastab Rahvusvahelise Autoliidu (FIA) või Eesti Autospordi Liidu kehtestatud nõuetele.
(2) Võistlusauto võib osaleda liikluses ainult seoses Eesti Autospordi Liidus registreeritud autospordivõistluste ja -treeningutega võistluse või treeningu juhendi kohaselt ja kooskõlastatult võistluse korraldajaga. Võistlusautot võib juhtida liikluses ainult Eesti Autospordi Liidu väljastatud sõitjalitsentsi omav isik.
Asendada sõna "auto" sõnaga "mootorsõiduk", kehtestada emf poolt mõistlikud tehnonõuded ja saaks ka krossarid Eestis mitmepäevaenduurodele legaalselt peale. Kuna võistlusautode kohta on erand tehtud siis peaks seda väga lihtne ka enduurole kohandada olema. Millegipärast on see aga EMF poolt tegemata kuigi Biene on Motomaanias ja enduurokomisjonis aastatid tagasi teatanud et asi tehtud ja kohe tuleb seaduse muudatus.
Minu arvates muude riikide enduuroregistrites olevad tsiklid on Eestis tõenäoliselt sama illegaalid kui krossarid sest neile pole seaduse erandit tehtud.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
NormanBates kirjutas:Minu arvates muude riikide enduuroregistrites olevad tsiklid on Eestis tõenäoliselt sama illegaalid kui krossarid sest neile pole seaduse erandit tehtud.
Kusjuures võib-olla isegi ei ole. Neil on olemas number ja teh. pass, kust see kohalik võim teab, mis registris parasjagu see sõiduk on.
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
mx77 kirjutas:paarn kirjutas:No kas mulle vist ei jõua kohale või milles asi, aga mingispordiregistri nr-ga sõidukeid ei hakka ARK küll mitte kunagi tänavale laskma, see ei ole reaalne. Isegi kui Eestis mingi võistluse ajal eelneva kokkuleppe alusel tohiksid sellised sõidukid mingit trassi kasutada, siis sel juhul tuleks tee ikkagi sulgeda nagu rallis tehakse. Ja siis kaob sel nr-l juba suurem mõte ära.
Sinna registrisse võid ju oma pilli panna, aga sellest mingit meeletud kasu ma küll ei näe, et sellest tekiks, tänaval sõita ikka ei tohiks.Sa ei saa vist asjale ikka üldse pihta. Mitmepäevaenduuro trassid kulgevad tihti mööda valikku teed, mingid ülesõidud kindlast. Lisaks sellele ei tohi sa vastavalt kehtivale LS-ile ka metsas ja põllul sõita registris mitteoleva sõidukiga. Seega saab hetkel ausalt enduurodel osaleda vaid väga väheste tootjate ratastega. Minu teada ka itaalias ehitatavaid Honda enduurokaid ei saa Eestis arvele sest puudub COC. Mujal maailmas on olemas sportmootorrataste register (isegi ülirangete reeglitega Soomes), millega kaasneb ka pisike numbrimärk. Sellises regitsris oleva rattaga on täiest legaalne osaleda võistlustel. Võistluse korraldaja kooskõlastab vaid võistluse trassi.
Ka autorallis ei tohiks näiteks talirallis ühelt kiiruskatselt teisele sõita sest jääpiigiga avalikel teedel sõitmine on keelatud, aga vastava LS paragrahviga on see reguleeritud.
Ja sa MX77 räägid, et enduuro sind ei huvita. Mul on selline tunne, et vist ikka huvitab küll. Mis sa jamad tule proovi kindlasti sprinti
HM enduurokaid pidi siiski sellest aastast arvele saama ja seega võib spekuleerida miks sportregistri teema soiku jäi. Muidugi vaadates HM hinda siis selle raha eest saab ikka väga korraliku tehase enduuropilli.
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
Lärm kas Waide motell ootab meid kõiki ka sellel aastal?
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
Martino----sebi siis mulle üks kaubakonteiner,oleksin väga tänulik
-
- Postitusi: 214
- Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
- Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
- Asukoht: Tallinn/Laagri
- Tänanud: 1 kord
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
lärm kirjutas:Martino----sebi siis mulle üks kaubakonteiner,oleksin väga tänulik
Eelmises töökohas oleks see isegi kõne alla tulnud. Nüüd paraku mitte.
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
selline juhend ilmub möne päeva pärast
ESTONIAN ENDURO WEEKEND
Kood: Vali kõik
Tartu ekstreem Proloog
VÕRTSJÄRVE ENDURO 2013
03, 04, 05 mai
03mai -EXTREEM PROLOOG (Tartu kesklinn)
04-05mai -VÕRTSJÄRVE ENDURO (Väike-Rakke)
VÕISTLUSJUHEND
03.mai PROLOOG
NB! Proloogil osalemine pole KOHUSTUSLIK. Proloogil osalemine on väga SOOVITATAV, et tutvustada inimestele endurot ja veeta põnev õhtupoolik veelgi põnevamal rajal keset Tartu kesklinna, kunstlikult loodud ekstreem enduro rajal.
Klasse jagub igasuguse tasemega sõitjatele ja Pro klassile mõeldud raskematest takistustest saab kindlasti ringiga mööduda. Samal ajal toimuvad ka Tartu tudengite kevadpäevad, mis toob kohale hulgaliselt pealtvaatajaid.
PROLOOGIL VÕIB SÕITA NII KROSSI KUI ENDURO MOOTORRATTAGA.
Peakorraldaja: Riho Kollist tel : +3725014885 riho.kollist@mail.ee
Peakohtunik: Raul Kaarna
Peaajamõõtja: Raavo Merimaa
Rajameister: Riho Kollist
Abikohtunikud: MC Piratica, MC 39.
Meditsiin: Tartu Punane Rist, Tartu kiirabi
AEG: 03mai 2013 kl 17.00
KOHT: Tartu linn, Küüni tn (Ristiisa pubist kuni Riia maanteeni)
KLASSID: Pro, Hobi, Beginners,Veteran 40+, Trial
VÕISTLEJATE PARKLA: Vanemuise teatri ülemine parkla. Mujal parkimine tasuline. Pärast parkimist palume võistlustsiklid viia Küüni tänaval asuvasse boksi. Boksid asuvad autoparklast 100m kaugusel. Kõik tsiklid, mis pole tänavalegaalsed, soovitame boksi lükata. Boksides ilma märguandeta käivitamine ja tankimine keelatud. Tankimine ainult Vanemuise ülemises parklas. Tankimismatt kohustuslik.Soovitav on korraga tankida niipalju et jagub kogu võistluseks. Reeglite eiramine tähendab diskfalitseerimist võistlustelt. Lubatud on parkida ka kõikidesse teistesse parklatesse ostes parkimispileti. Kõikidel võistlusratastel peavad küljes olema numbrid.
AJAKAVA PROLOOGI INFO
Registreerimine 14.00- 16.50
NB! 03mai kl 14.00-17.00 saab registreerida ka 4. ja 5.mail toimuvale Võrtsjärve Endurole, et vältida järjekordade tekkimist 04.mai hommikul Väike-Rakkes. Tehniline kontroll Võrtsjärve Enduro 2013 tarbeks toimub ainult Väike-Rakkes, alates 4.mai hommikust. Proloogil tehnilist kontrolli ei teostata.
OSAVÕTU TASU
Proloog (3.mai) 25eur
Proloog (3.mai) + (4.-5.mai) Võrtsjärve Enduro 2013 55eur
Võrtsjärve Enduro 2013 (4.-5.mai) 45eur
Proloogile eelregistreerimine KOHUSTULIK. Osalejate arv piiratud. Mitte eelregistreerunud võistlejale, kes soovib proloogil osaleda lisandub 15 eurot. Proloogile lõppeb eelregistreerimine võistlusnädala teisipäeval (30aprill).
Eelregistreerimine toimub www.msport.ee
Lisainfot saab e-maili teel riho.kollist@mail.ee või telefonil +3725014885.
Treening sõidud : 17.00- 17.50 (Beginners, Hobi, Veteran, Pro, Trial) 7min.
Kvalifikatsioon : 18.00- 19.00 Kvalifikatsioonis sõidetakse ühekaupa, 20 sekundilise vahega,1 kiire ringiaeg. Poolfinaalidesse edasi pääseb 9 kiiremat ringiaega igast klassist. Kvalifikatsiooni sõidu kohtadele 10-18 toimub igas klassis lohutussõit , kust edasi pääsevad poolfinaalidesse veel 3 paremat sõitjat. Kokku läheb poolfinaalides stardijoonele 12 võistlejat (6 esiritta ja 6 tagaritta). Poolfinaalid kestavad igale klassile 5 minutit kestvussõidu formaadis. Finaalidesse pääseb poolfinaali tulemuse järgi 8 paremat. Finaal toimub samuti kestvussõidu formaadis 5min.
RADA
Rada kulgeb ovaalsel kujul ringina.
Rajal on erinevate raskusastmetega takistused, millest raskematest on võimalik ringiga mööduda. Kindlasti on oodatud ka beginners ja hobi sõitjad.
Rehvi vahetus võistlus 19.10- 19.30 Rehvivahetus võistlusest võivad osa võtta kõik soovijad. Võistleja peab omama: tsiklipukki, mootorratast, millel tagumisel veljel on rehv, mouse, rehvitald. PRO klassil on „kohustuslik“ osaleda. Osalemine rehvivahetus võistlusel tasuta. Nimi kirja panna registreerimisel.
Poolfinaalid 19.35- 20.10
Finaalid 20.15-21.10
Pro finalistide tutvustus 20.40
PRO SUPERFINAAL 20.50-21.00
Proloogi autasustamine 21.15
Proloogi LÕPP 21.30
NB! Proloogil toimub kõik võimalikult täpselt kella järgi. Koguaeg peab olema valmis starti minema,“kes hiljaks jääb see ilma jääb“. EELREGISTREERIMINE KOHUSTUSLIK. Korraldaja jätab endale õiguse muuta võistluste käigus reegleid ja ajakava .
Olete kõik oodatud sõitma ja vaatama kuidas tehakse Tartus ajalugu
Tere tulemast!
VÕRTSJÄRVE ENDURO 2013 4-5mai
VÕISTLUSJUHEND
EESTI JA BALTI MEISTRIVÕISTLUSTE ETAPP MOOTORRATASTE KAHEPÄEVA FIM ENDUROS Võrtsjärve ENDURO 2013
I. Aeg, Koht, Masinaklassid:
Võistluste aeg: 03-04 mai (from Valka 75km, from Tallinn 175km)
Võistluste koht: Tartumaa, Väike-Rakke, Rannu vald, TARTUMAA
Võistluste määrang: Eesti ja Balti Meistrivõistlused
Asukoha kaart: Tartu -Viljandi mnt 32 kilomeeter
Masinaklassid:
- Enduro 1 alates 100ccm kuni 144 ccm 2 takti, alates 175 ccm kuni 250 ccm 4 takti
- Enduro 2 alates 175 ccm kuni 250 ccm 2 takti, alates 290 ccm kuni 450 ccm 4 takti
- Enduro 3 alates 290 ccm kuni 500 ccm 2 takti, alates 475 ccm kuni 650 ccm 4 takti
- Harrastajad
- Seeniorid 40+
- Algajad C
- Veteranid 50
- ATV
- Juuniorid 2t -100cm3 kuni 500 cm3, 4t-175cm3 kuni 650 cm3 (vanus 16-21)
- Trial
- MAMMUTID (Mootorrattad 135kg+ ,ktm lc4 jne.)
Kood: Vali kõik
Võistluste korraldus
Korraldaja: Estonian Motorcycle Hillclimb Team tel. +3725014885(Lärm)
Peakohtunik: Sulev Tõnisson, litsents nr. FIM tel. +3725139040
Peasekretär: Marti Troon tel. +3725288121
Sekretär: Jaana Ojala tel. +3725137264
Rajameister: Leo Kukk
Tehnilise kontrolli vanem: Kalle Kaldmäe
Rahvusvahelise Zürii esimees: Toivo Kaldmäe, litsents nr. UEM361, tel. +37251988755
III. Ajakava:
Laupäeval 03.05.13 Võistluseks registreerimine ja mootorrataste tehniline kontroll kell: 8.00-11.00
Kohustuslik võistlejate koosolek kell 11.25 (KOHUSTUSLIK)
Esimese mootorratta start Väike-Rakke külast kell 12.00
Pühapäeval 04.05.13 Esimese mootorratta start Väike-Rakke külast kell 9.00
Stardijärjekord määratakse rahvusvahelise zürii poolt.
IV. Eelregistreerimine:
V. Võistlustingimused:
Võistlusmootorrattad peavad vastama FIM Enduro tehnilistele tingimustele ja võistleja registreerides kinnitab, et ta mootorratas vastab Eestis kehtivatele liikluseeskirjadele ning tal on kehtiv vastava kategooria mootorsõiduki juhiluba.
Võistlus toimub nii individuaalselt kui ka soolomootorratastele meeskondlikult klubide arvestuses (klassides E1-E3 kuni 2 võistlejat, vet.40 ja harrastajad 1 võistleja). Meeskonnas peab olema min. 3, max. 5 võistlejat ühest motoklubist, mitte üle kahe võistleja ühes masinaklassis ja arvesse lähevad nelja parema võistleja individuaaltulemuse punktid. Võrdsete punktide korral on parem see võistkond, kellel on rohkem I, seejärel II jne. individuaalseid kohti.
Võistlusrada: ringi pikkus on 68 km, kus on 1 enduro katse (Enduro Test / ET), 1 krossi katse (Cross Test / CT) ja 1 extreme katse (Extreme Test / EX). (Mõlemal päeval on esimesel ringil 2 EX katset).
Võistlusringil on 3 ajakontrollpunkti(TC) ja 4 kontrollpunkti (CP).
Masinaklassid E1, E2, E3 ,40 + sõidavad esimesel päeval 3 ja teisel päeval 2 ringi.
Algajad C, Juuniorid sõidavad mölemal päeval 1 ringi
Klass ATV sõidab esimesel päeval 2 ja teisel päeval 1 ringi
Klass Veteran 50 + sõidab esimesel päeval 2 ja teisel 1 ringi
Klass Trial sõidab lühendatud ringil(35km) ,esimesel päeval 2 ja teisel 1 ringi. Vastavalt Trialistide soovile võime ringide arvu vähendada või tõsta,otsustatakse võistluspäeva hommikul.
Klass MAMMUTID (mootorrattad 135kg +) sõidavad mõlemal päeval ühe ringi
Klass Harrastajad sõidab mõlemal päeval kaks ringi
NB! Peakohtunikul on õigus muuta ringide arvu (oleneb ilmastikust)
Teedel ja tänavatel lubatud sõidukiiruse ületamisel iga ületatud km/h = 60 trahvisekundit. Lubatud eksimus +5 km/h.
Tankimise ja remondi ajal on vaiba kasutamine kohustuslik.
NB! Tankimine lubatud ainult ajavõtukontrollpunktides (TC).
Võistlusnumbrid: Palun sellest kinni pidada
Enduro Eesti Meistrivõistlustel kasutatavad numbrimärgid on järgmised:
Enduro 1 Punane põhi Valged numbrid
Enduro 2 Punane põhi Valged numbrid
Enduro 3 Punane põhi Valged numbrid
Seenior40 Sinine põhi Valged numbrid
Enduro Eesti Karikavõistlustel kasutatavad numbrimärgid on järgmised:
Juuniorid Valge põhi Must number
Harrastajad Kollane põhi Must number
Algajad(C) Roheline põhi Valge number
Veter 50 Must põhi Valge number
ATV, Quad Must põhi Valge number
Mammutid Kollane põhi Valge number
Trial Valge põhi Must number
Korraldaja EI VASTUTA ajavõtukontrollpunktides (TC) kütte olemasolu eest.
Võistlusmasina lubatud maksimaalne müratase on 94 db.
Punktiarvestus vastavalt FIM Enduro võistlusmäärusele.
Eesti meistritiitel antakse välja klassides Enduro 1, Enduro 2, Enduro 3, veteranid 40 kui stardib selles masinaklassis vähemalt 5 võistlejat.
Eesti KV arvestust peetakse: harrastajate ja veteranid 50 masinaklassides.
VI. Autasustamine:
Iga klassi kolme (3) paremat autasustatakse karikatega
Autasustatakse ka kogu võistluse kolme(3) paremat karikatega
Hotell: Soovitame ööbimist WAIDE ja Vehendi motellis
Broneeri www.waide.ee ja www.vehendi.ee
3.mai õhtul pärast proloogi pakub Tartus ,Rehe hotell enduurotajatele soodushinnaga tubasid. Vaata ja broneeri rehe.ee Märgusõnaks enduro
4-5 mai soovitab korraldaja Waide ja Vehendi motelli.
ÜLDINE KASULIK INFO
RINGI PIKKUS 68 km
Ringil on 3 TC (time control), 4 CP (control point) (cp punktide asukohad võivad esimesel ja teisel päeval muutuda)
Mõlemal päeval on raja viitadeks PUNASED rajamärgistused. Samuti kasutatakse rajamärgistusena KTM linti(otse edasi, õige suund) ja HUSABERG linti (vale suund).Mõlemal päeval sõidetakse päripäeva.
Mõlemal päeval algab ja lõpeb esimene ring EXTREEM (EX) testiga.
Esimesel ringil läheb arvesse kohe cross test(CT) ja teist korda läbitav extreme test (EX). Kõikidele varasematel aastatel käinud sõitjatele soovitame testid läbi käia, ERITI cross test(CT),mis kohe arvesse läheb.
Exstrem test (EX) pikkus 1,3km (ümbersõidu võimalustega).
Enduro test (ET) pikkus 4,6km
Cross test (CT) pikkus 4,6 km
Testide pikkus võib muutuda olenevalt ilmastikust.
VAHEMAAD KILOMEETRITES
Start---- EX ------ 1 km
Start---- ET ------- 18 km
Start---- CT ------- 35 km
Start---- TC 1 ------ 25 km
Start---- TC 2 ------ 55 km
Start--- TC 3 (finish)- 68 km
TC 1--- TC 2 -------- 30 km
TC 2--- TC 3 (finish)--18 km
GPS
Start, Finish, Registreerimine, Parkimine, Extreem test (EX),TC3
N 5819.921´ E 02610.917´
(CT)Cross test
N 5812.496´ E 02612.546´
(ET) Enduro test START: (avaldatakse 02mai)
(ET) Enduro test FINISH : (avaldatakse 02mai)
TC 1
N 5815.901´ E 02609.853´
TC 2
N 5814.130´ E02609.853´
TERE TULEMAST NII TARTU PROLOOGILE, KUI VÕRTSJÄRVE ENDUROLE!
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
registreerimine läheb lahti mõne päeva pärast www.msport.ee
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
Tere
Täna hommikul teatati,et kolm korda käsitluses olnud Tartu Ekstreem ürituse korraldamine Küüni tn on siiski tagasi lükatud,mõjuvatel põhjustel.
Selle eest aga toimub üritus kohas,mis köige esimesena korraldaja peast läbi käsis. Aga arvestades selle koha asukohta,suurust,kallidust ja liiklust ,viskasin selle mõtte algul peast välja------NÜÜD AGA TÄNA HOMMIKUL helistati Tartu Linnavalitsusest ja öeldi ,et Tartu linn on nõus korvama liiklusega seotud kulud,mis natuke lausa pahviks lõi...
See koht on nii sõitjatele kui pealtvaatajatele parim mis üldse olla saab ja asub 100m raekojast . Aga korraldajale on see koht kehvem kuna köik rada tuleb ehitada ja maha vötta 24h ilmselt .
Niisiis härrased, Tartu proloog toimub 3 mail Vabaduse pst., kus meie jaoks suletakse 4 realine tee ,mille peal meie hakkame "palke puurima":):)
See koht sama kus on toimunud ka rave paraadid jne.
Pärast lõunat lähen linnahärradega kohta üle vaatama ja tähtsaid otsuseid langetama.
Krt vaadake et te köik söitma tulete,sest nüüd on vaja Tartule näidata mida köike teha saab ,aga selleks on teid köiki söitma vaja...
Lärm
-
- Postitusi: 214
- Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
- Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
- Asukoht: Tallinn/Laagri
- Tänanud: 1 kord
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
lärm kirjutas:selline juhend ilmub möne päeva pärast
---- lõige ---
Eesti meistritiitel antakse välja klassides Enduro 1, Enduro 2, Enduro 3, veteranid 40 kui stardib selles masinaklassis vähemalt 5 võistlejat.
Eesti KV arvestust peetakse: harrastajate ja veteranid 50 masinaklassides.
--- lõige ---
Tsiteerin EMF kodulehel olevaid 2013. aasta reegleid:
01.7
VÕISTLUSKLASSIDE LOETELU
Enduro Eesti M eistrivõistluste klassid on:
Enduro 1(E1): 2 takti 100cc kuni 145cc, 4 takti 175cc kuni 250cc
Enduro 2 (E2): 2 takti 175cc kuni 250cc, 4 takti 290cc kuni 450cc
Enduro 3 (E3):2 takti 290cc kuni 500cc, 4 takti 475cc kuni 650cc
Seeniorid 40+: 2 takti 100cc kuni 500cc, 4 takti 175cc kuni 650cc
Noored: 2 takti kuni 49,9cc, 4 takti kuni 125cc
Enduro Eesti Karikavõistluste klassid on:
Harrastajad: 2 takti 100cc kuni 500cc, 4 takti 175cc kuni650cc
Algajad: 2 takti 100cc kuni 500cc, 4 takti 175cc kuni 650cc
Veteranid 50+: 2 takti 100cc kuni 500cc, 4 takti 175cc kuni 650cc
Juunior kuni 21: 2 takti 100cc kuni 500cc, 4 takti 175cc kuni 650cc
Atv / Quad kuni 1000c
Ma tean, see kõlab tüütult, aga võistlusjuhend võiks olla kehtivate võistlusreeglitega kooskõlas.
Edu,
- M -
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
ometegi ühes asjas on sul öigus,"selles et sa tüütu oled Värton"
, aga lõplik juhend ilmub uue nädala alguses www.msport.ee
-
- Postitusi: 214
- Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
- Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
- Asukoht: Tallinn/Laagri
- Tänanud: 1 kord
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
lärm kirjutas:ometegi ühes asjas on sul öigus,"selles et sa tüütu oled Värton"
![]()
, aga lõplik juhend ilmub uue nädala alguses http://www.msport.ee
Mul on enamasti õigus, sest mu arvamised põhinevad teadmistel . No mis ma teha saan - mingid asjad vajavad täpsust. Mul on paar küsimust juhendi kohta veel, aga seda on ehk lihtsam telefonitsi arutada.
- M -
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
2mai alates kl 20.00- 4mai kl 06.00 ,Tartus Vabaduse pst , Vanemuise tn nurgast kuni Poe tn nurgani MEIE päralt. Linnal oli konkreetne nõue----- Tehke asi mida rahval vaadata,kuna ma arvan ,et nad endiselt ei kujuta ikka päris täpselt ette ,mis saama hakkab seal ja mis asjaga tegu täpsemalt:D . Loodan et saame tartule väärt elamuse pakkuda.
Minupoolt on rada,mis juba mul paberi peal valmis ja ootab teostamist,aga köige tähtsam on sõitjad, ----- et võtke köik osa sellest üritusest ,kes Võrtsu enduurot järgnevatel päevadel ei soovi sõita ,siis meeldetuletuseks ,et proloogi vöib ka puhta krossikaga sõita.
Veel teadmiseks ,et rada tuleb siis ringi staadioni kujuga (mitte ühest otsast teise ainult) ja on loodud nii ,et igasugu tasemega sõitjatele oleks see jõukohane. Enamus sõite toimub siis 5min kesvussõidu formaadis(oleneb osalejate arvust) . Panen röhku ka sellele ,et aeglasemad ,kes finaalidesse edasi ei pääse saaksid ka oma isu korralikult täis sõita ,kasvõi lohutussöitude abil kus paar kiiremat edasi pääsevad jne jne.
Moka otsast võin öelda ,et paberil on kirjas 21 erinevat huvitavat elementi, nii et teeme "Romaniacsile silmad ette ..."
Regamine avatakse mõne päeva pärast www.msport.ee
Kui keegi soovib kaasa aidata ükskõik millisel moel siis kõik ettepanekud on väga teretulnud. Omaltpoolt võin pakkuda palju reklaamipinda proloogi raja aedadel.
Lärm
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
JUHEND ÜLEVAL JA REGISTREERIMINE ALANUD.
palume varakut eelregistreerimist proloogile ,et saada aimu osavõtjate huvist.
Lärm
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
lärm kirjutas:JUHEND ÜLEVAL JA REGISTREERIMINE ALANUD.
palume varakut eelregistreerimist proloogile ,et saada aimu osavõtjate huvist.
Lärm
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
Hr Martino-----No kuidas uus juhend on kas puudujääkidega?????
-
- Postitusi: 214
- Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
- Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
- Asukoht: Tallinn/Laagri
- Tänanud: 1 kord
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
lärm kirjutas:Hr Martino-----No kuidas uus juhend on kas puudujääkidega?????
On jah - aga ma ei viitsi sellega rohkem praegu tegeleda .
Hea külg on see, et juhendis vähemalt ühes kohas on klassid õigesti saanud (jeeee!) ning et juuniorid saavad sõita samapalju kui E-klassid ja veteranid. Halb on see, et dokumendi kui tervikuga ei ole ikka viitsitud tegeleda ning siin ja seal on banaalseid vigu. Aga eelmise versiooniga võrreldes on samm edasi, ja seda tuleb ometigi tunnustada.
Aga mis sest ikka - paneme nimed kirja ja sõidame. Lõppeks on see kõige olulisem.
- M -
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
RENDI TSIKKEL VÕRTSJÄRVE ENDURO TARBEKS JOYRIDELT. KOLMEKS PÄEVAKS 3,4,5 ,MAI 265 EUR
HETKEL SAADAVAL KTM 200EXC 2007 2takti
Kood: Vali kõik
KTM 300EXC 2004 2takti
KTM 300EXC 2002 2takti
3x KTM HUSABERG 450 fe 4 takti
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
NB hinna sisse kuulub ka tsikli toomine Tartu proloogile ja sealt tagasi viimine hommikuks Väike-Rakkesse vörtsu enduro starti ,nii et vöistleja saab tulla 2kätt taskus
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
Tere
Igapäev helistatakse ja küsitakse ,et kas on mötet tulla proloogile ,kuna arvatakse ,et ei saada hakkama ja seal inimesed vaatavad jne et hakkab häbi.
Sellist eide juttu aetakse suust välja kohati:)
RÕHUTAN VEELKORD ET TARTU PROLOOG TULEB HUVITAV SHOW ,KUS RADA ON NII TEHTUD ET ABSOLUUTSELT IGASUGU TASEMEGA SÕITJAD SAAVAD SEDA LÄBIDA ,Kui üle ei saa ,siis kindlasti saab ümber või alt
Köik sõitma ja eelregama
Lärm
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 11 Mär 2005, 15:04
- Tsikkel: KTM 250 EXC-F
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
Esimest korda osalejana uuriks- kuidas ülesõidud orgunnitud/märgistatud on? Kas peaks olema GPS või kaart, et järgmine katse üles leida või saab ilma hakkama?
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
kopu kirjutas:Esimest korda osalejana uuriks- kuidas ülesõidud orgunnitud/märgistatud on? Kas peaks olema GPS või kaart, et järgmine katse üles leida või saab ilma hakkama?
Gepsuga telefoni võid igaks juhuks seljakotti pakkida, aga suure tõenäosusega sa seda ei kasuta. Rada on märgistatud ja kui mõnda aega oled ilma märgistusteta sõitnud, siis keerad tagasi omas jäljes sõitma ja jätkad sealt kus viimast märki nägid. Märkideks on punased ringid valgel taustal mida toetavad ka rajalindid (KTM õige/Husaberg vale).
Tegelkult on väga lihtne. Ainult et kui võistlusärevus on liiga suur, siis jäävad märgid kahe silma vahele ja kaotad aega. On garanteeritud et esimesel ringil 2-4 korda trassilt välja satud, aga tuled tagasi ja väga palju aega ei kaota. Liiatigi et selleks ejaks, kui .algajad rajale saavad, on 80 meest juba jälje maha jätnud. See teeb asja lihtamaks (eeldusel, et eesmised mehed ei eksinud muidugi
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
Eelmine aasta sain kiita väga hea raja märgistuse eest,et olevat olnud väga hästi loetav,loodan et nii oli ka ja egas see aasta ka latti alla laskma ei hakka
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
Teema natuke unustusse vajunud, aga mul ei anna rahu, mõttes juba rajal
Lärm, mis sa arvad, kui seda lund nüüd niimoodi peab, kas tuleb väga mäda rada?
Mulle see iseenesest sobiks, sest kiirust mul ju pole ...
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
Võrtsul ju selliseid kohti ei ole nagu Paikusel, kust mööda ei saaks põigata. Eks siis tehakse ajagraafikusse korrektuure ja jäetakse mõned lõigud välja, kui ikka suurem jama selle lumesulaveega saab olema. Peakohtunik on juba heade kogemustega, sest on mitu aastat seda tööd teinud ning ei lase asja liialt hulluks ajada..
Aga ma mäletan et paari aasta eest sai ka sügisesel Võrtsul alt vett ja pealt lund. Aga õhtuks oli seda magusam tunne
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
paarn kirjutas:Teema natuke unustusse vajunud, aga mul ei anna rahu, mõttes juba rajal
![]()
Lärm, mis sa arvad, kui seda lund nüüd niimoodi peab, kas tuleb väga mäda rada?
Mulle see iseenesest sobiks, sest kiirust mul ju pole ...
Ära muretse, kül ma su mülkast välja tõstan kui teisel ringil järgi jõuan!
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
Kui ilmadega nii edasi läheb siis see lumi aurab lihtsalt ära. See on isegi hea, et päeval sulatab ja öösel külmetab, muidu oleks kõik kohad paksult vett täis. Koduhoovis-põllul-metsas ringi vaadates lumi on kõvasti kokku "kuivanud" aga vett ei ole kuskil. See on hea.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Võrtsjärve enduro ja Tartu linna proloog 2013
Eelmisel aastal käisime reedel enduurokatse läbi ja Võrtsjärv oli 60 meetri kaugusel. Laupäeval sõitma hakates oli järv juba 20 meetrit "lähemale tulnud".
Maapind sai ju sügisel kohe lume peale ja alles siis tulid külmad. Eks ta kogub seda lumesulavett maapinda ja siis ajab selle veekogudesse edasi, kus saab. Kõik toimub väikse nihkega. Ennustaks et just mai esimestel päevadel saab Emajõe tase kõige kõrgem olema. Osa trassist saab ka kindlasti veekogu olema. Mõne koha peale ei taha hästi mõeldagi, aga kui juba sadulas oled siis sõidad ja naudid
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.