Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Elektrilisega oli kuidagi parem puhastada ka, kui tavalise hambaharjaga?
Elektrilisega oli kuidagi parem puhastada ka, kui tavalise hambaharjaga?
morse kirjutas:Elektrilisega oli kuidagi parem puhastada ka, kui tavalise hambaharjaga?
Kasutamata hari mis paar aastat vannitoa kapis seisnud. Aku selle ajaga peeti läinud nagu garaažis selgus. Minutike kaks põristas enne kui uuesti laadima pidi. Kitsaskohtade puhastamisel oli abiks. Suurema pinna peale parem vist tavalist kasutada - suurem pea. Lõpus kasutasin ikka kui tavalist. Mõte oli parem kui teostus. Korras akuga parem/kiirem. Pekis akuga oleks tavalist harja mõistlikum kasutada.
Porikas sai värvitud ja lakitud.
Paaki käis korra maha ja jõudis otsaga maalri juurde kuna avastasin mõned värvi defektid. Aga kuna vahepeal oli nii plalju külma siis värvimisest midagi välja ei tulnud.
Ühtlasi tekkis ostja keda pisivead ei morjendanud ja nii ma ta see nädal uuesti kokku ladusin.
Nii ta siis läks:
Kaasa andsin teise gondliringi, bi-xenonid, monorack raam jms.
Mind teenis ratas muretult 5 aastat, loodetavasti jätkub tuhandeid muretuid kilomeetreid ka uuele omanikule
Martinez kirjutas:Nii ta siis läks:
IMG_20180310_144302.jpg
Kaasa andsin teise gondliringi, bi-xenonid, monorack raam jms.
Mind teenis ratas muretult 5 aastat, loodetavasti jätkub tuhandeid muretuid kilomeetreid ka uuele omanikule
Nii see ratta vedu küll ei käi
Õige oleks:
Ratas diagonaalis ette vasakusse nurka, küljejalg alla.
1 või 2 rihma prillidest kummassegi suunda ja kogu lugu.
Kui rihmasid rohkem, võib kolmanda tõmmata tagarattast tagumisse paremasse kastiaasa.
Arvad, et nii kehvad kukkumisraamid on rattal, et nii kinnitada ei saa? :d
Ratas diagonaalis ette vasakusse nurka, küljejalg alla.
Huvitav, huvitav... kust kohast sellised teooriad tulevad?
Olen neid Saksast vedanud 10 aasta jooksul ikka üksjagu Eestisse. Ja kunagi, mitte kunagi ei pane ratast küljejalale. Mitte kunagi. Täpselt otse, 90`` nurga alla, esiratas fikseeritud ja 4-st kohast rimadega kinni.
Täiesti õieti paigutatud ratas.
Ostjal oli kaasas ainult üks rihm ja ratas rändas teisele poole linna. Esiratas fikseeritud, amordid põhimõtteliselt põhja tõmmatud ja üle istme tõmmatud rihm ei lasknud parima väänamise korral tagumist rattast liikuma.
Targutamise asemel minge sauna ja võtke leil või kaks ning laske õllel hea maitsta.
Martinez kirjutas:.....
Targutamise asemel minge sauna ja võtke leil või kaks ning laske õllel hea maitsta.
Üle tüki aja midagi asjalikku siin foorumis...
Võin kinnitada, et ratas jõudis ilusti kohale ning on kuivas ja soojas garaažis juhtimisõigust ootamas.