Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
makuke kirjutas:Mul on LED suunatuledele sobivat releed pakkuda, kusjuures vilkumise kiirust saad ise poteka pealt reguleerida. 10€eest võiks neid loovutada.
mitme jalaga need releed on ?
makuke kirjutas:Mul on LED suunatuledele sobivat releed pakkuda, kusjuures vilkumise kiirust saad ise poteka pealt reguleerida. 10€eest võiks neid loovutada.
mitme jalaga need releed on ?
p6rguline kirjutas:pane ette ka ledid ja kasuta led releed.. ennast nussid näkku ju praegu
kui disain oluline, otsi tillukesed led lambid ja tuuni sinna originaal klaasi alla
See on päris hea idee (mitte see näkku nussimise osa )
p6rguline kirjutas:makuke kirjutas:Mul on LED suunatuledele sobivat releed pakkuda, kusjuures vilkumise kiirust saad ise poteka pealt reguleerida. 10€eest võiks neid loovutada.
mitme jalaga need releed on ?
+1 sellele küsimusele ja samuti vaja teada, kuidas need jalad paiknevad (2003-2004 zx6r on jalad parallelselt, 2005-2006 on risti)
EDIT:
StreetMoto kirjutas:See LED kiri relee peal näitab seda, et arvestatud on armatuuris oleva LED indikaatoriga, mis näitab suundade vilkumist.
Tänud selle info eest - ise ei tulnudki selle peale, et see LED kiri seda seal võib hoopis näidata.
Motodepoos on olemas otsesobivusega ledide relee, hind 20€. http://motopost.ee/detailid.php?422
Biker24 on odavam aga ei tea kas on otsesobivus ja tarne aeg on 35 päeva
Tuono kirjutas:Motodepoos on olemas otsesobivusega ledide relee ..
Relee oli neil poes olemas - otsesobivat (2003/2004 mudelile oleks sobinud) kahjuks mitte. Seega viskasin selle pistiku sealt otsast minema ja pressisin tavalised juhtmeklemmid otsesse.
Paremal näha vana relee klemmide paigutus ning vasakul see pistik, mis uue relee küljes oli:
Kukkumispunnid sain ka kätte
Aitäh Madis!
Uued vs vanad:
Eelmistelt piltidelt polnud näha kui tugevalt seda ühte punni kriibitud oli, sellest ka vist pakkumised, et paari millimeetri maha lihvimine kukkumist eriti hirmsamaks ei tee. Igaljuhul said uued punnid 1cm pikemad kui vanad tervena olid. Eks kui mingil hetkel kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] küljes ja ratas õues teen ka eest pilte, et vaadata kui palju nad välja ulatuvad.
Täna ostsin rattale uued ketirattad ja keti.
Esimene: JTF1307.15
Tagumine: JTR478.43
Kett: DID 520VX2
Plaan on viimasel märtsi nädalavahetusel rattale külge keerata, aga sellega seoses väike probleem. Nimelt puudub majapidamises ketineetija. Tean, et motodepoo rendib enda oma välja mõne euro eest, kuid selleks peaksin kindel olema, et neil see 29-dal märtsil kohapeal olemas on. Kuna see 100% kindel ei ole, siis otsin teisi võimalusi, et selleks ajaks omale neetija saata - kui keegi teab, kus veel renditakse või on nõus keegi enda tööriista 29-31 märts laenama (ka tasu eest), siis andke palun teada.
Oleksid ju võinud kiirkinnitusega komplekti ligi võtta?
Zann0 kirjutas:Oleksid ju võinud kiirkinnitusega komplekti ligi võtta?
Lugesin siin enne ostmist neid keti neetimise teemasi ning nendes jäi kõlavaks soovituseks ikka neetlukuga kett panna. Selle kiirkinnitusega pidi 200km/h juures asi vähe loterii poole kiskuma - kas jääb külge või ei.
Kahe haamriga saad ka edukalt needitud.
qetuo kirjutas:Zann0 kirjutas:Oleksid ju võinud kiirkinnitusega komplekti ligi võtta?
Lugesin siin enne ostmist neid keti neetimise teemasi ning nendes jäi kõlavaks soovituseks ikka neetlukuga kett panna. Selle kiirkinnitusega pidi 200km/h juures asi vähe loterii poole kiskuma - kas jääb külge või ei.
Uus rinka- või kiirendusmees
yeekim kirjutas:Uus rinka- või kiirendusmees
Tundub, et hakkab peale väike moraali lugemine ka siin teemas. Selle kohta niipalju, et: "Jah, ostsin omale bike ja ei sõida kunagi 200km/h" - ei kõla väga usutavalt vist kellelegi.
Moraali ikka ka
Aga point on selles, kui Sa pidevalt seal 200+ kmh alas ei ole, ei juhtu selle ketilukuga midagi. Sõidavad ka 1000+ccm masinad ketilukuga ja edukalt.
edu
Ok, las ta jääda. Hetkel juba needitav masterlink olemas ja tahaks ikkagi selle külge panna.
Seega veelkord - kui kellelgi on võimalus seda välja laenata, siis mõelge endale sobilik tasu välja ja andke mulle teada.
huvitav et sa hammakate ja keti vahetusega saad hakkama aga keti neetimine kahe haamriga käib üle jõu ,see pole mingi raketiteadus
huvitav et sa hammakate ja keti vahetusega saad hakkama aga keti neetimine kahe haamriga käib üle jõu ,see pole mingi raketiteadus
ma kohe huviga tahaks näha kuidas hr. Ilgekepp keti tsikli küljes kahe haamriga KORRALIKULT ära needib.
Kri$o$ kirjutas:huvitav et sa hammakate ja keti vahetusega saad hakkama aga keti neetimine kahe haamriga käib üle jõu ,see pole mingi raketiteadus
ma kohe huviga tahaks näha kuidas hr. Ilgekepp keti tsikli küljes kahe haamriga KORRALIKULT ära needib.
Sama siin....ja kui juba keegi kahe haamriga tsikli kallale läheb siis filmigu see üles ja postitagu ka video sellest
Ei tahaks, et keegi nüüd rabanduse saaks aga peaks ikkagi ära mainima, et iga töö jaoks on olemas vastav tööriist
Biker24 ei saanud remondimees isegi vastavate tööristadega hakkama, sest ma ei seisnud kõrval ja ei õpetanud, et need kaasas olevad "plekitükid" pannakse vahele, et mitte ketti liiga jäigalt kinni lüüa.
Ise neetisin Afam'i lüli DID neetijaga, emane nägi välja pärast kuid liikus ilusti, aga ikka ise ja 200+ peab vastu küll .
Haamri tehnikat tahaks samas näha küll
osadel kõige odavamatel kettidel on jah kaasas see jalgratta keti lukk,mu fj1200-l oli 50eurine kett kiir kinnitusega mis üsna kiirelt pikemaks muutus ja mingi kuradi pauk varastas ketiluku kiirkinnituse klambri ka ära,poes pakuti ainult needitavat lukku asemele.norige nüüd ma haamriga neetisin uue luku ära tsikli küljes,pitskruvidega oli 10mm paksune raua tükk ka keti küljes.kohe kui eesti jõudsin lasin uue did keti panna asemele loomulikult needitud lukuga sellel ei kao klamber pealt ära,kas ma olen siit foorumist ainukene kes on ainult 180kmh lasknud
Erkki kirjutas:... peaks ikkagi ära mainima, et iga töö jaoks on olemas vastav tööriist
Voh, ise olen samal arvamusel, et miks ma peaksin mingi kahe haamriga enda ajusi nu**ima ja mingit pornot (suure tõenäosusega) tootma, kui on vastavad tööriistad täpselt selleks tööks leiutatud. Kuigi mul endal see puudub olen kindel, et mõnel abivalmis bikeril selline asi garaasis riiulil leidub
Commix kirjutas:Ise neetisin Afam'i lüli DID neetijaga, emane nägi välja pärast kuid liikus ilusti, aga ikka ise ja 200+ peab vastu küll
Sama siin - põhiline, et ise saaks teha ja siis tehtud tööst rõõmu tunda.
426f kirjutas:... kas ma olen siit foorumist ainukene kes on ainult 180kmh lasknud
See lause nagu karjuks uue polliga teema järele
Mina olen üks nende hulgast kes needib kahe haamriga. katsetatud kiirustel 280+ kmh. Sõitnud rinkat, tänaval, krossi, midagi pole juhunud(ptui ptui ptui)
Muidugi olen väga hoolikalt neetinud. Ei näe küll hetkel vajadust kettineetija järgi.
426f kirjutas:osadel kõige odavamatel kettidel on jah kaasas see jalgratta keti lukk,mu fj1200-l oli 50eurine kett kiir kinnitusega mis üsna kiirelt pikemaks muutus ja mingi kuradi pauk varastas ketiluku kiirkinnituse klambri ka ära,poes pakuti ainult needitavat lukku asemele.norige nüüd ma haamriga neetisin uue luku ära tsikli küljes,pitskruvidega oli 10mm paksune raua tükk ka keti küljes.kohe kui eesti jõudsin lasin uue did keti panna asemele loomulikult needitud lukuga sellel ei kao klamber pealt ära,kas ma olen siit foorumist ainukene kes on ainult 180kmh lasknud
Vist küll. Ülejäänud lasevad ikka üle 180 stabiilselt.
küll tänapäeval on ikka siidinäppe ,õli vahetusega saate ikka hakkama.kui ühtegi asja ise ei tee ei saagi tegema.võtke käed tagumiku alt välja,ma olen oma15 rattast millel vaja,ise neetinud ja just kahe haamriga.
Tuono kirjutas:Biker24 ei saanud remondimees isegi vastavate tööristadega hakkama, sest ma ei seisnud kõrval ja ei õpetanud, et need kaasas olevad "plekitükid" pannakse vahele, et mitte ketti liiga jäigalt kinni lüüa.
mina ei saa yldse aru,miks sa oma rattaid töökodadesse tegemisse viid,mitte kuskil ei saada sinu tellitud töödega hakkama.huvitav just see,et just ainult sinul ja yleyldse,miks sa eestis lased neid asju teha,soome on ju parem
Ilgekepp kirjutas:küll tänapäeval on ikka siidinäppe ,õli vahetusega saate ikka hakkama.kui ühtegi asja ise ei tee ei saagi tegema.võtke käed tagumiku alt välja,ma olen oma15 rattast millel vaja,ise neetinud ja just kahe haamriga.
Eks selle peale vist raske tulla, et neetimiseks on võimalik motikas ka küljeli keerata:)
holma kirjutas:Ilgekepp kirjutas:küll tänapäeval on ikka siidinäppe ,õli vahetusega saate ikka hakkama.kui ühtegi asja ise ei tee ei saagi tegema.võtke käed tagumiku alt välja,ma olen oma15 rattast millel vaja,ise neetinud ja just kahe haamriga.
Eks selle peale vist raske tulla, et neetimiseks on võimalik motikas ka küljeli keerata:)
Muid variante on veel ju, ega ketti ei pea neetima ainult siis kui see nii esimesel kui tagumisel hammakal istub.
Siin nüüd päris pikk arutelu, kuidas kõvemad vennad oma ratastel kette needivad. Ma seekord läksin veel seda teed pidi, et kasutasin selleks ettenähtud tööriista - aitäh kasutaja Hornet!
Niisiis, uued hammakad ning kett peal ja needitud:
Samuti pesin jahutussüsteemi läbi ja kallasin uued jahutusmahlad sisse.
kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] panen homme külge ning õlivahetuse teen enne kui sõitma saab hakata - sel nädalavahetusel see veel võimalik pole kahjuks (maakohas veel täielik jääaeg)
Ette ostsin ka oranzi/kollast valgust kiirgavad led pirnid ära - installeerisin külge ja tulemuseks on korrektselt töötavad suunatuled
Seoses jahutussüsteemi õhutamisega panin ratta ka käima - kõik kellad ja viled töötavad nii nagu peavad. Isegi xenon võttis voolu taha:
Täna sai kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] külge krutitud ja sedasi jääb ta siis hooaja esimest sõitu ootama:
Kuna kõik asjalikud tegevused olid otsa saanud, siis üritasin telefoni hoidikule kohta leida. Lõpuks sai sedasi paika pandud:
Peab lootma, et telefon seal sõidu ajal ka sees püsib, aga eks seda siis näeb
Aga nüüd polegi siis midagi muud teha kui oodata - ilmselt paar nädalat läheb kuni see jama siin ära sulab ja mina tagasi ratta juurde jõuan.
Ilusat kevadilma ei tohi raisku lasta ehk esimene rahulik kulgemine tehtud
Peab siit foorumist läbi käinud tarkust veel kordama, et teised ka ka õpiksid - ei tasu ikka hiinast igasugu LED suunatulesi tellida, minu omad lõpetasid pärast esimest sõitu juba töölepingu ning tsikliküljes ja päiksega nad ikka väga endast märku ei andnud.
Uued lasin poes põlema panna ning veendusin, et need mind piisavalt pimestavad..
Nüüd vähe julgem sõita ja pole endal ka hälviku tunnet, et praktiliselt ilma suunda näitamata manöövreid sooritama pean..
Sõbrapilti ka
Täitsa ilus, silm puhkab kohe