Re: GPS @ Mobiil (Tarkvara)
Kas see on normaalne kui sõita Wazega päev otsa siis ei jõua laadija (5A) seda ära laadida ? Telefoniks Samsung A5 ja laadija oli 5A,Varssavis oli 50% akut ja enne Tartut oli järgi akut 8%.
Kas see on normaalne kui sõita Wazega päev otsa siis ei jõua laadija (5A) seda ära laadida ? Telefoniks Samsung A5 ja laadija oli 5A,Varssavis oli 50% akut ja enne Tartut oli järgi akut 8%.
Minul oli sama probleem. Kasutasin Anker-i 3A laadijat ja noname kaablit. Pigem tundus et telefoni aku toidab sõiduriista. Vahetasin kaabli korraliku vastu ja probleem kadus. Samas on nähtud ka laadijaid mis kirjade järgi 4A ja reaalselt ei tule sealt isegi poolt lubatust.
Ma pigem kahtlustan siis seda laadija otsa sest kaabel oli telefoniga kaasasolev kaabel.
jass72 kirjutas:Kas see on normaalne kui sõita Wazega päev otsa siis ei jõua laadija (5A) seda ära laadida ? Telefoniks Samsung A5 ja laadija oli 5A,Varssavis oli 50% akut ja enne Tartut oli järgi akut 8%.
Mul oli enne A5 nüüd A8 ja laadija auto USB pesast 1,2A hoiab taset, sigareti süütajast USB laadija 2,4A hoiab aku 100% koguaeg.
Kasutusel keskmine energia säästu režiim.
jass72 kirjutas:Kas see on normaalne kui sõita Wazega päev otsa siis ei jõua laadija (5A) seda ära laadida ? Telefoniks Samsung A5 ja laadija oli 5A,Varssavis oli 50% akut ja enne Tartut oli järgi akut 8%.
Mul oli eelmise telefoniga (HTC One) pidevalt sama probleem vaatamata juhtmele ja laadijale (katsetasin päris paljusid), aga seda vaid kuumade ilmadega - kui telefon üle kuumenes, siis laadimine enam korralikult ei toiminud. Kui sel päeval päike lõõskas, siis teoreetiliselt võis sama juhus olla.
Luik kirjutas:jass72 kirjutas:Kas see on normaalne kui sõita Wazega päev otsa siis ei jõua laadija (5A) seda ära laadida ? Telefoniks Samsung A5 ja laadija oli 5A,Varssavis oli 50% akut ja enne Tartut oli järgi akut 8%.
Mul oli eelmise telefoniga (HTC One) pidevalt sama probleem vaatamata juhtmele ja laadijale (katsetasin päris paljusid), aga seda vaid kuumade ilmadega - kui telefon üle kuumenes, siis laadimine enam korralikult ei toiminud. Kui sel päeval päike lõõskas, siis teoreetiliselt võis sama juhus olla.
Kui energiasäästu režiimi ei kasuta,siis võib ka ilma kuuma ja muu jamata lihtsalt nii ollagi,et ei jõua laadida. Ekraan mul samas päeva ajal peaaegu max heleduse peal. Hämaras tõmban umbes 20% kanti heleduse maha.
urmas66 kirjutas:Kui energiasäästu režiimi ei kasuta,siis võib ka ilma kuuma ja muu jamata lihtsalt nii ollagi,et ei jõua laadida. Ekraan mul samas päeva ajal peaaegu max heleduse peal. Hämaras tõmban umbes 20% kanti heleduse maha.
See oleneb ikkagi suuresti telefonist - kui eelmisega olid sagedased jamad siis praeguse telefoniga (CAT S60) pole kordagi laadimisega probleeme olnud, ükskõik mis ilmade või laadijate või juhtmetega. Ja ka kõige jõhkrama kasutusega - navi + tracking + ekraan heledus põhjas ja pidevalt sees + navi juhised läbi bluetoothi + muusika telefonist samal ajal mängimas - normaalne reisirežiim . Energiasäästu ma ei saa selle telefoniga kasutada, sest see tõmbab asukoha täpsuse alla ja vahest ei jõua navi siis peale-mahasõite õigel ajal teavitada.
Luik kirjutas:See oleneb ikkagi suuresti telefonist - kui eelmisega olid sagedased jamad siis praeguse telefoniga (CAT S60) pole kordagi laadimisega probleeme olnud, ükskõik mis ilmade või laadijate või juhtmetega.
Mis telefon see eelnev oli?
Moodsa telefoni puhul, mille tootja on projekteerinud laadimise kiiruse suuremaks, kui täiskorrmusel tühejenemise kiiruse ei saa olla jutuks, et see sõltub telefonist. Ikka on süüdlaseks tavaliselt mõni juhe või laadija aga mõnikord ka nende kombo.
Kõige lihstam aru saada, mis toimub on endale laadida äppp nimega Ampere ja vahetada juhtmeid ning näed kohe, kuidas ühest juhtmest tuleb enam läbi kui teisest.
https://play.google.com/store/apps/deta ... dev.ampere
Kuumaga üldjuhul karjub ka, et not charging. Mul on hetkel S7 taga ühes autos kasutusel S2 orig 700mA autolaadija ja teises juhtmevaba laadimisega hoidik koos korraliku kabla ja 2A laadijaga ja laeb mõlemas kolinal isegi kui Waze lahti on. Vastu päikest hakkab juhtmevabas siiski varem ülekuumenemist pröökama. Kui pikalt vastu päikest sõita plaanis, panen vahel kohe teise hoidiku ventava ette, seal pole probleemi - puhub külma peale ja ka rohkem varjus kui klaasi küljes. Parim jälgitavus on samas klaasi küljes.
Nii et võiks vaadata, kas taseme kukkudes tegelikult ikka laeb ka (välk patakaikoonis)?
Macintosh kirjutas:Mis telefon see eelnev oli? Moodsa telefoni puhul, mille tootja on projekteerinud laadimise kiiruse suuremaks, kui täiskorrmusel tühejenemise kiiruse ei saa olla jutuks, et see sõltub telefonist. Ikka on süüdlaseks tavaliselt mõni juhe või laadija aga mõnikord ka nende kombo.
Eelmine telefon oli HTC One (M7) ja probleemid esinesid sellel laadimisega kõrgematel temperatuuridel - näiteks kui päike otse peale paistis (telefon muutus tuntavalt kuumaks) siis tekkis olukord, kus kasutus ületas laadimise. Samade laadijate / juhtmetega normaaloludes (normaaltemperatuuril) oli kõik OK. Seega jah, normaaltingimustel toimib, nagu tootja projekteerinud, aga tundub et mõni telefon võib kergemini üle kuumeneda ja see võib hakata laadimist mõjutama.
PS Tänud Ampere lingi eest, see tundub kasulik asi olevat.
Kui kuumenedes laadimist ei piirataks, saaksid oma mobla sealt hoidikust üsna kiirelt liitiumaku plahvatusega vastu vahtimist.
Pange telefon nii ja mingit ülekuumenemise probleemi pole. Eeldusel, et kliima ikka töötab.
Luik kirjutas:See oleneb ikkagi suuresti telefonist - kui eelmisega olid sagedased jamad siis praeguse telefoniga (CAT S60) pole kordagi laadimisega probleeme olnud, ükskõik mis ilmade või laadijate või juhtmetega. Ja ka kõige jõhkrama kasutusega - navi + tracking + ekraan heledus põhjas ja pidevalt sees + navi juhised läbi bluetoothi + muusika telefonist samal ajal mängimas - normaalne reisirežiim
. Energiasäästu ma ei saa selle telefoniga kasutada, sest see tõmbab asukoha täpsuse alla ja vahest ei jõua navi siis peale-mahasõite õigel ajal teavitada.
Huvitav kas Sul on vedanud eksemplariga või on cat telefonide tegemise selgeks saanud? Igasuguse kokkujooksmise jutte ja muud hädaldamist oli veel poolteist aastat tagasi liiga palju et endale osta. Viimane tripp poolast tulles Samsungi S7ga palju üle paari tunni sõita ei saanud ilma et waze oleks kinni läinud või mingid ülekuumenemise jamad tekkinud. Lõpuks läks nii hulluks et palavate ilmadega suuremasse linna sõites tegin enne tanklas peatuse, ostsin jääd, purustasin noaga väiksemaks ja panin telefonihoidikusse (lukuga kott mis oli algselt vist jalgrattale mõeldud) Mis üle jäi läks hydration pack-i. Plaanisin mingit Garmini Montana sugust korralikku gepsu osta aga krt liiklusinfo puudumine tipptundidel on ikka liiga suur miinus et ainult sellega hakkama saaks, seega telefon mis iga ilmaga töötab oleks igati abiks.
Kahtlen, et leidub sellist, mis juulipäikeses Tln-Trt või Tln-Prn otsal auto tuuleklaasi küljes olevas hoidikus üle ei kuumeneks. Eriti musta korpuse korral. Ventikaava ette hoidik ikkagi abiks.
Aga kuna siin on ju tegelt tsiklifoorum, siis naked'i lenksul ei kuumene ka sõidu ajal miski üle.
Stinger kirjutas:Huvitav kas Sul on vedanud eksemplariga või on cat telefonide tegemise selgeks saanud? Igasuguse kokkujooksmise jutte ja muud hädaldamist oli veel poolteist aastat tagasi liiga palju et endale osta.
Nii ja naa. Jah, ka CAT S60-l esineb kokkujooksmist teadmata põhjustel, reisil olles s.t. väga aktiivse kasutamisega umbes korra nädalas. Rahulikuma kasutusega ehk keskmiselt korra paari kuu jooksul. Aga kordagi pole ta tõrkuma hakanud ülekuumenemise tõttu. Sel suvel sai ikka väga äärmuslikes tingimustes katsetatud ja ka tulikuumana töötab ja laeb normaalselt - see ongi suurim erinevus võrreldes kõikide eelnevalt omatud telefonidega. Eelmisi olen muidugi ka kotis hoidnud, see on lenksul hoidikus katteta, vee- ja muu jamakindlus teeb selle võimalikuks. Ja kuigi mu hoidik väga ventilatsiooni ei võimalda, siis ehk natuke on ikka jahedam, kui koti sees.
Ehk mina olen enda CAT-iga navi asendajana küll väga rahul. Nüüdseks pea 2 aastat kasutanud ja ikka veel toimib, aku küll veidi nõrgemaks jäänud. Loomulikult leiab sama raha eest palju paremate näitajatega ja paremate kaameratega ja sujuvama graafikaga telefone, aga tsikliga navigeerimiseks (ehk siis selle foorumi kontekstis) pole ma veel paremat näinud. Ning hädaldajaid leidub alati absoluutselt iga asja üle
Kui kokku jooksmine välja jätta siis Cat-i kõige suurem miinus minujaoks on see et puudub juhtmevaba laadimine ja minuteada on usb pesa veekindlus tagatud selle sama tüütu klapiga mida peab kulutama keskmiselt korra päevas.
Tänks selle Ampere eest. See aasta sain targemaks, et lisaks on ka laadijatele tulnud selga protokollid nagu QC 2.0 ja 3.0 jne. Vaatasin enne postitamist wikit ja selgus, et see elu on veel keerulisem
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Quick_Charge
Macintosh kirjutas:Luik kirjutas:See oleneb ikkagi suuresti telefonist - kui eelmisega olid sagedased jamad siis praeguse telefoniga (CAT S60) pole kordagi laadimisega probleeme olnud, ükskõik mis ilmade või laadijate või juhtmetega.
Mis telefon see eelnev oli?
Moodsa telefoni puhul, mille tootja on projekteerinud laadimise kiiruse suuremaks, kui täiskorrmusel tühejenemise kiiruse ei saa olla jutuks, et see sõltub telefonist. Ikka on süüdlaseks tavaliselt mõni juhe või laadija aga mõnikord ka nende kombo.
Kõige lihstam aru saada, mis toimub on endale laadida äppp nimega Ampere ja vahetada juhtmeid ning näed kohe, kuidas ühest juhtmest tuleb enam läbi kui teisest.
https://play.google.com/store/apps/deta ... dev.ampere
Ei tea mis foorumisse panna, seega jätan praegu siia:
Proovisin eile ära sellist äppi nagu Calimoto. Võtab ette kaardi ja otsib seal algorütmiga käänulisi teid. Saad sisestada kas sihtkohta või kilomeetrite arvu (ringiga praegusest asukohast), ja ta ehitab sulle ise huvitavat marsruuti. Siis saad selle järgi sõita, võrguühenduseta navi täitsa töötab. Mulle tekitas umbes sellist pilti:
Jälgib ja salvestab teed ka, pärast saad veebist vaadata.
Vead:
1) Ebatäpne eristus asfaldiga väiketeede ja kruusa vahel. Minu pildil näiteks see väike sõlm (iseenesest mõttetu ka) tähendas üllatusena 5km katteta külateed. Seega gixxerid peaksid ettevaatlikud olema.
2) Kui esimene kaart (ntx Eesti/Läti/Leedu ühe pakina) on tasuta, siis lisakaardid on suhteliselt kallid. 5 EUR nädal või 30+ EUR aastas.
3) Nagu kõik offline navid mida kasutad kõrvaklappidega ning telefonis olevad trackerid, tahab et lülitaksid välja aku optimiseerimise - muidu paneb Android teda taustal lihtsalt kinni.
Aga tasuta äpina päris vinge.
Ütle veel, et vabavaraline tarkvara on jama. Tegin paar kuud tagasi OSMANDis ettepaneku lisada selline parameeter nagu "eelista kruusateid" (https://github.com/osmandapp/Osmand/issues/7148). Täna kinnitati see ära ja tuleb koos versioon 3.5 lähiajal välja (hetkle pakutav versioon 3.4.8 )
Macintosh kirjutas: ↑23 Okt 2019, 15:32Ütle veel, et vabavaraline tarkvara on jama. Tegin paar kuud tagasi OSMANDis ettepaneku lisada selline parameeter nagu "eelista kruusateid" (https://github.com/osmandapp/Osmand/issues/7148). Täna kinnitati see ära ja tuleb koos versioon 3.5 lähiajal välja (hetkle pakutav versioon 3.4.8 )
Macintosh kirjutas: ↑23 Okt 2019, 15:32Ütle veel, et vabavaraline tarkvara on jama. Tegin paar kuud tagasi OSMANDis ettepaneku lisada selline parameeter nagu "eelista kruusateid" (https://github.com/osmandapp/Osmand/issues/7148). Täna kinnitati see ära ja tuleb koos versioon 3.5 lähiajal välja (hetkle pakutav versioon 3.4.8 )
Nats rumal jälle aga kas keegi annaks step by step juhendi kuidas TeT raja järvi navigeerida. Kaardi sain juba rakendusse sisse, aga et ta hakkaks nüüd "vasak parem otse" selle raja järgi ütlema ei õnnestu leida.
Äkki see aitab? viewtopic.php?p=833992&view=single_post#p833992
Ma ise ei tea muidugi midagi, poole ajast olen eksinud.
Jesper kirjutas: ↑23 Okt 2019, 19:05Äkki see aitab? viewtopic.php?p=833992&view=single_post#p833992
Ma ise ei tea muidugi midagi, poole ajast olen eksinud.
Eksimine on tegelikult päris hea lahendus. Olen ise ka mõelnud et peaks rohkem ära eksima mitte punktis A punkti B sõitma
Aga leidsin ise kuidas saab.
Hamburgeri menüü ikoon alt vasakust nurgast->Directions->Options->GPX Route-Select GPX->valige TeTi kaart.
Siis on veel Reverse GPX directioniga võimalik mängida ja Pass along entire track. Vajuta Close ja Start
Kas keegi teab, kuidas muuta imporditud gpx teekonna joone jämedust kaardil?
Ainuke kaardi stiil, kus joone jämedus piisav on Touring view, kõikidel ülejäänutel on see juuspeen.
Touring view (teekond jäme lilla joon)
Topi view (teekond jäme peenike lilla, vaeunähtav joon)
"Hamburger" - Configure map - GPX files - Appearence ja Bold äkki?
Mul on selline justkui default kogu aeg olnud.Päeval on sinakas-lilla,aga sama jäme.3mm on joone paksus.Mõõtsin joonlauaga ära
Jep see on õige valik. Lahendus pole kõige õnnestunum, igal kaardistiilil on oma joone jämedus ja minul seda näha polnud.
Alles sinu soovituse peale hakkasin otsima, et kus see bold siis ikkagi peidus on. Selgus, et ongi peidus.
Kas nendest juhenditest, mis tookord andsin, polnud kasu?
viewtopic.php?p=834184&view=single_post#p834184
Mul pole hetkel tsiklitelefoni käepärast - saan tegelt täpsustada ja screenshotid ka teha sellest menüüst, kus see koht täpsemalt asub aga praegu pole mahti.
Kas kasutad Androidi või Iphone'i? Osmand on mõlemis veits erinev.