Biker24 motokaubamaja suhtumine klienti
Moderaator: Moded
Re: Biker24 motokaubamaja suhtumine klienti
isonts kirjutas:süüdi milles? Ise vahetas rehve ja jättis tasakaalustamata ja nüüd laimab biker24?
süüdlast siin polegi, sest pärast pikemaalajist sõitu Tallinna teedel pole ju võimalik tuvastada et 100% esimene töökoda süüdi on...... või ei ole.
pole teada ka mõjuvat põhjust, miks probleemi ilmnemisel esimese asjana samasse töökotta tagasi ei pöördutud.
õnnetusjuhtum, kaastunne mõlemale osalisele.
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Biker24 motokaubamaja suhtumine klienti
isonts kirjutas:süüdi milles? Ise vahetas rehve ja jättis tasakaalustamata ja nüüd laimab biker24?
Pole siin mõtet 7lk teemat venitada , selge on see ,et rattad tasakaalustati biker24-s, hiljem sõidu ajal tulid küljest ära (tasakaalustus tinal s**t liim vms.)Teema algataja läks peale vibra tekkimist - tina äratulemist, esimesse ettejuhtuvasse töökotta(vianori) , lasi uuesti tasakaalustada, võttis viimasest arve(vianorist) ja tahtis ,et äratulnud tasakaalustuse paigaldanud firma(biker24) tal maksaks kinni teises töökojas (vianoris)tehtud töö.
Kuna biker24-s on "raha tagasi" garantii siis on loomulik ,et keelduti vianori arvet kinni maksmast, peale sellist käitumist.
M.O.T.T.
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 25 Aug 2010, 02:08
- Tsikkel: Honda CBR 600 f
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Biker24 motokaubamaja suhtumine klienti
Lugesin kogu teema läbi ja tähelepanu pälvis asjaolu, sest olen tegelenud rehvivahetusega 15 aastat.
Kogu selles loos on kõlanud ka õiged seletused, aga need on jäänud ,,emotsioonide,, ja teadmatuse varju.
Kokkuvõtteks teeks edaspidiseks selgeks ka kõigile teistele sõidukikasutajatele, et rataste tasakaalustamine ei ole igaveseks jääv nähtus. Hooajaliselt tuleb kindlasti tasakaalustada rattaid rohkem kui üks kord, sest meie teed ei ole ideaalsed (löökidest tulenev velgede deformatsioon), paratamatult toimub rehvide kulumine, tasakaaluraskused pudenevad küljest ära (mitte ainult kehvast liimist/klambrist vaid ka mehhaanilisest teguritest), madalakvaliteedilised rehvid. Samas kui paigaldati äsja uued rehvid, siis paratamatult ,, sõidetakse rehv sisse,, ja tasakaalustatakse uuesti.
Sebastian, mõistetav on Sinu pahameel rehve paigaldava firma suhtes, sest Sa pole teadlik eelpool olevatest tehnilistest detailidest. Biker24 motokaubamaja probleem on pigem suhtlemises. Maailm on täis inimesi kes annavad lubadusi aga ei täida neid. Seega piirdub nende ,,süü,, vaid tagasi mitte helistamises.
OK, püüdsin kokkuvõtlikult ja selgelt mõtetu teema lõpetada, aga tuli välja nagu alati...
Teenus: Sõidukite remont, autoplekksepa-ja keevitustööd, eeltöö/värvimine, plasti-ning rehvitööd.Tel. 56 90 10 90
Re: Biker24 motokaubamaja suhtumine klienti
no ma ei tea,pole 2 aastat oma 17 tolli velgi tasakaalustanud.pole mingit vibra.eks see ikka sõltub rohkem sõitjast.
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Biker24 motokaubamaja suhtumine klienti
Hooaja algul said suveveljed tasakaalustatud(nagu ka eelmise hooaja algul)ja siiani ei ole üles kaevatud pärnu tänavad vibrat tekitanud ja usutavasti järgmine tasakaalustamine saab toimuma järgmisel kevadel.
Minu targutus oligi veel puudu siit teemast
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Biker24 motokaubamaja suhtumine klienti
Panin nn suvekad (4x4-l ka need M+S),alla kohe kui suurem lumi läinud(märtsis) ja tundub ,et lähiajal tasakaalustus vaja ära teha,sest maanteel väike,küll suht hoomamattu vibra sees(naine ei saa midagi aru).Tegelikult Michelini tehase soovitus on,et peale iga löökauku(teravama servaga)sõitmist vaja uuesti tasakaalustada.Tänapäevased rehvid on juba nii hi-tech,et seal koortide vahel toimuvad välistest jõududest liikumised,mis ajavad rehvid balansist välja ka siis,kui velg täisesti ok ja ka rehv ise ok.Minul täitsa tavaline,et käin nö hooaja keskel tasakaalustamas.Sõidan umbes 50 tuhat aastas.Ehk siis 12-15 tuhande takka.
Biker24-l mina siin küll mingit süüd ei näe.Vianoris jäeti sõbral näiteks 60g raskus tagarehvi sisse,kes teeb sel juhtub
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
- Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
- Asukoht: Võru/Tartu
Re: Biker24 motokaubamaja suhtumine klienti
HMP kirjutas:Lugesin kogu teema läbi ja tähelepanu pälvis asjaolu, sest olen tegelenud rehvivahetusega 15 aastat.
Kokkuvõtteks teeks edaspidiseks selgeks ka kõigile teistele sõidukikasutajatele, et rataste tasakaalustamine ei ole igaveseks jääv nähtus. Hooajaliselt tuleb kindlasti tasakaalustada rattaid rohkem kui üks kord, sest meie teed ei ole ideaalsed (löökidest tulenev velgede deformatsioon), paratamatult toimub rehvide kulumine, tasakaaluraskused pudenevad küljest ära (mitte ainult kehvast liimist/klambrist vaid ka mehhaanilisest teguritest), madalakvaliteedilised rehvid. Samas kui paigaldati äsja uued rehvid, siis paratamatult ,, sõidetakse rehv sisse,, ja tasakaalustatakse uuesti.
Nagu ma mainisin, ei ole mul ka nii suurt kogemust aga mõni jooks on ikka tehtud.
1) hooaja keskel ei tasakaalusta ükski normaalne ... velge põhjuseta üle. Vahel ka mitte kahe hooaja jooksul.
2) teede seisukorra kohta ütlen p%&k, aga mitte võimatu. Sõidukeid soovitatakse kasutada ikkagi nn. SIHTOTSTARBELISELT.
3) tasakaaluraskused pudenevad küljest.... eeee... täpsemalt kuidas?
4) kuhu kohta rehv sisse sõidetakse?- Tehke katse. Pange ratas balanssi, võtke pingilt maha, keerake suva suunda ning uuesti pinki. Samad mõõdud sisse ja mis näitab kuni 10g on tavaline näit mööda. Teine asi on see, kui just vormelisõitjaga tegu pole siis tavakasutaja seda ei tunnegi. Vibra tuleb ikka nii 20g ja üle selle möödapanekul. Ei vaidle vastu rehvi kulumise, defektide ilmnemise ja mille veel suhtes aga väikse paarisajakilomeetrise linnasõiduga sellised asjad ei ilmne.
Lisaks oleks võinud sellid telefonis siis kliendile juba seda nn. perses rösteri ja OnOffi juttu ajada mitte ala. helistan tagasi. Ja lisade lisaks oleks olnud lihtsam kompromiss leida kui kogu bikeri rahvale näidata nelja lehekülge "kellel on kõige suurem" juttu
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Biker24 motokaubamaja suhtumine klienti
HMP kirjutas:3) tasakaaluraskused pudenevad küljest.... eeee... täpsemalt kuidas?
See küsimus postita ikka õigesse kohta: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=577741#p577741
Re: Biker24 motokaubamaja suhtumine klienti
Teemaalgatajast on kahju aga iseenesest õpetlik lugu. Eks tuleb ikka hoolega valida kuhu teenust ostma minna. Minul on jällegi Vianoriga negatiivsed kogemused.
Re: Biker24 motokaubamaja suhtumine klienti
Pigem sisaldub selles loos valem KUIDAS teenust osta.
Re: Biker24 motokaubamaja suhtumine klienti
andrias kirjutas:Samad mõõdud sisse ja mis näitab kuni 10g on tavaline näit mööda
Sellise pingi võid juba maha kanda, või oleks võinud ostmata jätta - paha ei teeks ka enese koolitus.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Biker24 motokaubamaja suhtumine klienti
nostrak kirjutas:andrias kirjutas:Samad mõõdud sisse ja mis näitab kuni 10g on tavaline näit mööda
Sellise pingi võid juba maha kanda, või oleks võinud ostmata jätta - paha ei teeks ka enese koolitus.
Täiesti tavaline tulemus koonust kasutades. Ma tahaks näha sellist rehvipinki/töömeest, kes suudab koonusega pingil niimoodi rehvi ära tasakaalustada, et maha võttes ja uuesti pinki pannes nulli näitab.
Saksas, kus kvaliteedinõuded rehvide balanseerimisele on keskmisest kõrgemad, kasutatakse reeglina mitte koonust vaid adaptereid, aga eestis on need vähe levinud - esiteks kallid ja teiseks pead iga kord erineva velje puhul adapterit vahetama.
Re: Biker24 motokaubamaja suhtumine klienti
Adapterid on enamus suurtemates rehvitöökodades olemas, tõsi, kasutatakse neid vaid ilma keskauguta velgede balanseerimiseks. (peugeot, mõni seat jne)
10-15 g pingist välja võttes on täiesti normaalne. Esiteks juba kuidas pingid tehtud ja veel see ,et veljed ei ole perfektselt tsentris. (Ei räägi konkreetsest kõverusest)
Re: Biker24 motokaubamaja suhtumine klienti
ikka juhtub - ja garantiiga ikka tegeleb teenuse pakkuja. Kui sa ise müüks midagi kliendile ja see tuleks sinu juurde nädal aega hiljem, et kle ma lasin su kauba korda teha kuskil mujal, maksa kinni - sa maksaksid v? Ükskõik kui hea suhtumine on, kusagil jookseb ikka mõistlikuse piir ka.
Ja mis puutub biker24 meeste suhtumisse, siis see on ainuke koht, kus pärast tööpäeva ka veel võib abi paluda, mine proovi Vianori ukse taga kell 10 õhtul näiteks, näed suhtumist.
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Biker24 motokaubamaja suhtumine klienti
Fos kirjutas:ikka juhtub - ja garantiiga ikka tegeleb teenuse pakkuja. Kui sa ise müüks midagi kliendile ja see tuleks sinu juurde nädal aega hiljem, et kle ma lasin su kauba korda teha kuskil mujal, maksa kinni - sa maksaksid v? Ükskõik kui hea suhtumine on, kusagil jookseb ikka mõistlikuse piir ka.
Ja mis puutub biker24 meeste suhtumisse, siis see on ainuke koht, kus pärast tööpäeva ka veel võib abi paluda, mine proovi Vianori ukse taga kell 10 õhtul näiteks, näed suhtumist.
aamen, kui nii võib öelda.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Biker24 motokaubamaja suhtumine klienti
Sellega võiks see teema lõppeda küll jah! Kaua seda ikka leelotada.
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Biker24 motokaubamaja suhtumine klienti
Kuulge...siia materdamise sekka võib täna vist Trammile(pealehe alt pärinev info) õnne soovida
Pailu-pailu õnne!
Teema hakkas vägisi hääbuma ja nüüd ehk veab 7 lehekülge täis
Ärge täna-homme igaksjuhuks rehve tasakaalustama minge
Re: Biker24 motokaubamaja suhtumine klienti
Fos kirjutas:ikka juhtub - ja garantiiga ikka tegeleb teenuse pakkuja. Kui sa ise müüks midagi kliendile ja see tuleks sinu juurde nädal aega hiljem, et kle ma lasin su kauba korda teha kuskil mujal, maksa kinni - sa maksaksid v? Ükskõik kui hea suhtumine on, kusagil jookseb ikka mõistlikuse piir ka.
Ja mis puutub biker24 meeste suhtumisse, siis see on ainuke koht, kus pärast tööpäeva ka veel võib abi paluda, mine proovi Vianori ukse taga kell 10 õhtul näiteks, näed suhtumist.
nii ja naa. Ma leian, et auto või tsikkliga ei ole alati võimalik talitada samamoodi nagu kohvikannuga. Pole tõesti eriline kunst viia OnOff`ist ostetud aparaat tagasi sinna tagasi. Kui sul, aga teepeal masin kummaliselt käituma hakkab või üldse ära laguneb sellepärast, et keegi tegi midagi ebakvaliteetselt või jättis üldse midagi tegemata.
Teemaalgataja tundub olevat inimene, kes sai aru milles probleem seisneb, aga mitte kõik inimesed ei ole spetsialistid ja asjatundja abi võib vaja olla juba kohe siis kui viga ilmneb. Suure tõenäosusega ilmnevad vead kõige ebasobivamal ajahetkel või liiga kaugel, et kohe teenusepakkuja poole tagasi pöörduda. Vaevalt oleks nõus Biker24 kompenseerima treileri kulud, kui asjatundmatu inimene kohe linnast välja sõites peale vibra ilmnemist tee äärde tõmbaks ja edasi enam ei sõitta ei julgeks ning kutsuks kohale puksiirmasina? Või siiski?
Lisaks kalduksin mina igasuguse vibra ilmenmisel pöörduma igale poole mujale, kui rehvivahetaja poole. Esimene asi, pähe tuleb oleks probleemid sillas endas ja sõidaks stendi. Kindlasti ei laseks ma sellepärast rehve maha võtta, et ülevaatada. Ma tõesti ei ole nii pädev arvama veaks tasakaalustamata rehve. Miks peaks üldse rehvivahetaja jätma rehvid taskaalustamata? Pigem ikka vastupidi. Vahetult peale rehvivahetust peaks kõik olema vägagi vinksvonks.
Teenusepakkuja võiks kompenseerima tekitatud ebamugavused ja lisa kulutused. Põhjuseid keeldumiseks leitakse alati. Ja meil tundub see olevat eesmärgiks omaette enamustes firmades. Klient peaks esiteks saama masina kätte nii, et ta ei peaks peale seda tegemata ühtegi üleliigset liigutust. Ja kui sa oled teenusepakkuja tõttu sunnitud autokõrval põlvitama ja vigu tuvastama siis on asjad valesti tehtud ja sa peabki selle eest maksma see, kes midagi tegemata jättis või sitasti tegi.
Antud loo puhul tuleb möönda , et töö tehti viletsalt ja klient saadeti põhimõtteliselt puu taha.
Re: Biker24 motokaubamaja suhtumine klienti
isonts kirjutas:Vahetult peale rehvivahetust peaks kõik olema vägagi vinksvonks.
Ja nii arvatavasti oligi antud juhul.