Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Erkki
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
Asukoht: tallinn

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas Erkki »

Nii... enam ei ole privaatne. Ei teagi miks ta mul vahepeal privaatne oli, ilmselt puht juhuslikult olin vale video valet nuppu vajutanud :wack:


reimps

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas reimps »

Ääää, tekkis mõte, et tahaks näha oma silmaga, misuke see tagaistuja istme asemele käiv kate välja näeb.
Kellelgi on kuni '05 Tuono'le sobilik? Tahaks korraks lihtsalt proovida ja vaadata, endale ei taha.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Erkki
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
Asukoht: tallinn

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas Erkki »

Mõtlesin, et teeks oma esimesest hooajast Ape´ga väikse kokkuvõtte, mis läks katki ja mis jäi terveks, mis valmistas peavalu ja mis jäi müstikaks :)

Esmalt tooks välja, et generaator ja pingeregulaator jäid terveks, ning nende pistikutega ei olnud ka probleeme kuna sai need niiskuskindlaks tehtud :)
Loetelu mis katki läksid on muidugi märksa pikem sest ratas väga alla 4500 pööret minutis töödata ei saanud :D Jamasi oli õlirõhu anduriga mis korra töötas ja korra mitte kuid peale lahti võtmist, puhastamist ja kokkupanekut asi toimis ja toimib siiani.
Muret tekitas ka selline asi, et peale u 15 minutit halastamatut peenestamist hakkas EFI tuli vilkuma kiirendades, ma küll ei tea mis seda konkreetselt põhjustas kuid ilmselt pakuks lisaõhu saamist kuskilt enne andurit mis on ninas, õhuvõtutoru sees.
Puruks läks ka immobilaiseri antenn ja seda eraldi ei müüda aga kuna oli vaja sõitma minna siis pidi immo maha kiskuma....ei olnud just kõige lõbusam tegevus see hooaeg :D
Puruks läksid veel siduri ja piduri heeblid, 1 juhtraud aka lenksutoru, käiguvahetushoob, tagumise piduri hoob, tagumine pidurisuport põles koos ketta ja klotsidega maha, mõlemad veljed vajasid sirgendamist, üks summutipütt sai kahjustada, gondlid on lapitud plastikukeevitusega ja klaas on pooleks :D

Kuluosi läks küllalt vähe vaja, paar õlivahetust, uued piduriklotsid (vanad, originaal brembo omad kuumaga ei pidurda sugugi paremini kui ketsi talda mööda maad lohistada :D ) ja muidugi lugematu arv rehve.

Üks käeharjutus oli ka, nimelt sai kokku klopsitud süsinikust summutite kronsad :)

Mõned ülesvõtted ka:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar

Slinky
Postitusi: 118
Liitunud: 13 Mär 2011, 18:25
Tsikkel: 05' z750
Asukoht: Tallinn

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas Slinky »

pikk sa oled? esimest pilti vaadates tundub ratas ikka eriti pisike olevat su all :D et tuuleklaasi taha varjumine ei tuleks kõne alla 8)

Kasutaja avatar

Teema algataja
Erkki
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
Asukoht: tallinn

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas Erkki »

:D japsid on tunduvalt pisemad. Aga ajateenistuses jäi 1 cm puudu, et lisa portsu sööklas saanud oleks, väidetavalt pidi 190 olema, et topelt süüa saaks


001WTR
Postitusi: 74
Liitunud: 22 Aug 2011, 17:43

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas 001WTR »

Piduri ja siduriheeblid niisama katki ei lähe. Kui mitu kukkumist?


pyta
Postitusi: 1109
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: GSX-S 1000
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas pyta »

Erkki kirjutas:

:D japsid on tunduvalt pisemad. Aga ajateenistuses jäi 1 cm puudu, et lisa portsu sööklas saanud oleks, väidetavalt pidi 190 olema, et topelt süüa saaks

pigem 201 tundub pildilt :D

RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-18), Beta 300rr '14 (16-24), Fz1n '09 (18-24), GSX-S 1000 '24 (24...)

reimps

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas reimps »

Mul vastupidi - mu 170cm tunduvat Tuono otsas jube tilluke. Samas on siin piltidel kahepoolemeetrine tüüp samasuguse ratta otsas ja vaatepilt kisub sama koomiliseks :mrgreen:

Ei, väga äss, keegi vähemalt kasutab õiget ratast õigetel eesmärkidel :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
Erkki
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
Asukoht: tallinn

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas Erkki »

Kõigile vastuseks....

Tundub mis tundub aga 189 olen pikk. Kukkumisi oli kolm ja kaks neist olid treeningutel, üks oli Eesti meistrikatel, kvalifikatsioonis :D
Ratas tõi mulle esikoha C-klassis, mis minu jaoks oli suur üllatus kuna polnud varem ringrajasõitu tõsiselt võtnud :)

Mis ma aastaga õppisin: kes tahab õigesti tsikkliga sõita/sõitma õppida, pöördugu härra Hanno Veldi poole. Mine koolitusele korra või kaks, kogemus mis sa sealt saad on rohkem väärt kui see 50-100 euri ;) ( koolitus ei puuduta ainult rada vaid ka seda kuidas tänaval hakkama saada :) )

Reimps: Tänu sinu kokkupõrkele neljarattalisega sain ma endale tagumis pidurisuporti ilma milleta ei oleks asi õnnestunud :)

Mis aga pildil tundub olevat....võin öelda, et idakaarest tulnud rattad on ikka tikutopsi sarnased võrreldes italia iludusega....kõik sõitjad kes mu ratta selga istusid ütlesod, et kuidas sa saad nii suure rattaga üldse sõita :D ..........

Kasutaja avatar

Margus
Postitusi: 317
Liitunud: 15 Dets 2009, 09:46
Tsikkel: CBR600RR
Asukoht: Harjumaa

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas Margus »

Mis esimesse pilti puutub siis mulle tundub, et härral perse tugevalt sadulast lahti. Sellepärast ka tunne, et nii suur ratta peal :wink: Vaata ka pidurdussuitsu.
Ässalt paned Eikki :bsmile: (w)
Jutt jumala õige hr. Veldi kohta (w) Kui hr. Velt suu lahti teeb siis saad alles aru, kui algaja oled. Miks muidu inimesed käivad seal koolitusel korduvalt ja mitte ainult bikedega :!:
Aga naised saunas räägivad, et oled teise ratta ka hankinud ja mitte Itaallase, kas vastab tõele :?:

Tel. 56566665 Margus

madispilt
Postitusi: 140
Liitunud: 05 Mai 2011, 00:23
Tsikkel: FJ600 '88
Kontakt:

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas madispilt »

Erkkil on mingi uus roigas jah, räägivad et jaapanlane.
Japside suuruse kohta nii palju, et suzu tonnise baigilise algus aasta käik on võrreldes teiste jaapani mudelitega ikkagi päris suur. Mina olen 173 pikk ning enda masin on mulle tiba suur. Ma arvan, et Sul (Erkkil) oleks selle otsas paras aeleda.
Muidugi ühekorra istusin ma Nilsi juures tonnise ninja peal ja olin nagu valatud. See kuidas sa seal välja näed.. paljas mõte juba ajab narema.. nagu ahv käia selgas vist :D

Kvaliteetset ringraja varustust saad siit.
Kasutaja avatar

Margus
Postitusi: 317
Liitunud: 15 Dets 2009, 09:46
Tsikkel: CBR600RR
Asukoht: Harjumaa

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas Margus »

madispilt kirjutas:

Erkkil on mingi uus roigas jah, räägivad et jaapanlane.
Muidugi ühekorra istusin ma Nilsi juures tonnise ninja peal ja olin nagu valatud. See kuidas sa seal välja näed.. paljas mõte juba ajab narema.. nagu ahv käia selgas vist :D

Azzaaa kus nüüd lajatasid (togi) Selles lauses on tunda sellist kadeduse ussikest (togi)

Tel. 56566665 Margus
Kasutaja avatar

Teema algataja
Erkki
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
Asukoht: tallinn

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas Erkki »

M4r6us kirjutas:

Aga naised saunas räägivad, et oled teise ratta ka hankinud ja mitte Itaallase, kas vastab tõele :?:

Vastab tõele tõesti :) Tegu siis kolmanda generatsiooni ninja´ga mis on juba kõikide (enam-vähem kõikide) rajal vaja minevate vilede ja kelladega :)
Nüüd jääb üle vaid Ape´l sõjahaavad lappida ja saab ka igapäevaselt kahel rattal ringi liigelda :)

madispilt kirjutas:

paljas mõte juba ajab narema.. nagu ahv käia selgas vist

Miks nagu? :D Sõita ma nii või naa ei oska veel...jääbki mulje nagu pärdik kolmerattalisel :D


madispilt
Postitusi: 140
Liitunud: 05 Mai 2011, 00:23
Tsikkel: FJ600 '88
Kontakt:

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas madispilt »

Ei ole mul põhjust Erkki masinapargi peale kade olla. Sõiduoskuse osas võiks tunda kadedust kui viitsiks. Viimane kord kui ma temast mööda sõita sain, oli ta audrus kõhuli kruusas :D
Vatamata su nö "sõiduoskamatusele" suutsid sa siiski end C klassis esimeseks sõita :P
Aga mis me siin ikka jaurame, rajal näeb raisk!

Kvaliteetset ringraja varustust saad siit.
Kasutaja avatar

Margus
Postitusi: 317
Liitunud: 15 Dets 2009, 09:46
Tsikkel: CBR600RR
Asukoht: Harjumaa

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas Margus »

Erkki kirjutas:

Vastab tõele tõesti :) Tegu siis kolmanda generatsiooni ninja´ga mis on juba kõikide (enam-vähem kõikide) rajal vaja minevate vilede ja kelladega :)

Kas tuleb ka klassi vahetus :?:

Tel. 56566665 Margus
Kasutaja avatar

Teema algataja
Erkki
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
Asukoht: tallinn

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas Erkki »

M4r6us kirjutas:

Kas tuleb ka klassi vahetus :?:

Edasist arengut silmas pidades on mõtekas küll kiiremate punti minna ja neil sabas järgi sõita nii kaua kui võimalik :D Materjaalsete võimaluste poolest oleks jälle targem C-klassi sõita, seal osavõtutasud näiteks kaks korda odavamad.
Eks kevadeni on veel aega ja saan rahulikult plaanida kuidas ja mis teed minna :)

madispilt kirjutas:

Viimane kord kui ma temast mööda sõita sain, oli ta audrus kõhuli kruusas

See oli tõupuhas liiv :D ja seda tsikli pealt/seest maha pesta oli kaunikesti "meeldiv" tegevus, gaasitross krigiseb siiani :cry: :D

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”