Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 111
- Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
- Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
- Asukoht: tallinn
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Nii... enam ei ole privaatne. Ei teagi miks ta mul vahepeal privaatne oli, ilmselt puht juhuslikult olin vale video valet nuppu vajutanud
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Ääää, tekkis mõte, et tahaks näha oma silmaga, misuke see tagaistuja istme asemele käiv kate välja näeb.
Kellelgi on kuni '05 Tuono'le sobilik? Tahaks korraks lihtsalt proovida ja vaadata, endale ei taha.
-
Teema algataja - Postitusi: 111
- Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
- Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
- Asukoht: tallinn
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Mõtlesin, et teeks oma esimesest hooajast Ape´ga väikse kokkuvõtte, mis läks katki ja mis jäi terveks, mis valmistas peavalu ja mis jäi müstikaks
Esmalt tooks välja, et generaator ja pingeregulaator jäid terveks, ning nende pistikutega ei olnud ka probleeme kuna sai need niiskuskindlaks tehtud
Loetelu mis katki läksid on muidugi märksa pikem sest ratas väga alla 4500 pööret minutis töödata ei saanud Jamasi oli õlirõhu anduriga mis korra töötas ja korra mitte kuid peale lahti võtmist, puhastamist ja kokkupanekut asi toimis ja toimib siiani.
Muret tekitas ka selline asi, et peale u 15 minutit halastamatut peenestamist hakkas EFI tuli vilkuma kiirendades, ma küll ei tea mis seda konkreetselt põhjustas kuid ilmselt pakuks lisaõhu saamist kuskilt enne andurit mis on ninas, õhuvõtutoru sees.
Puruks läks ka immobilaiseri antenn ja seda eraldi ei müüda aga kuna oli vaja sõitma minna siis pidi immo maha kiskuma....ei olnud just kõige lõbusam tegevus see hooaeg
Puruks läksid veel siduri ja piduri heeblid, 1 juhtraud aka lenksutoru, käiguvahetushoob, tagumise piduri hoob, tagumine pidurisuport põles koos ketta ja klotsidega maha, mõlemad veljed vajasid sirgendamist, üks summutipütt sai kahjustada, gondlid on lapitud plastikukeevitusega ja klaas on pooleks
Kuluosi läks küllalt vähe vaja, paar õlivahetust, uued piduriklotsid (vanad, originaal brembo omad kuumaga ei pidurda sugugi paremini kui ketsi talda mööda maad lohistada ) ja muidugi lugematu arv rehve.
Üks käeharjutus oli ka, nimelt sai kokku klopsitud süsinikust summutite kronsad
Mõned ülesvõtted ka:
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
pikk sa oled? esimest pilti vaadates tundub ratas ikka eriti pisike olevat su all et tuuleklaasi taha varjumine ei tuleks kõne alla
-
Teema algataja - Postitusi: 111
- Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
- Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
- Asukoht: tallinn
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
japsid on tunduvalt pisemad. Aga ajateenistuses jäi 1 cm puudu, et lisa portsu sööklas saanud oleks, väidetavalt pidi 190 olema, et topelt süüa saaks
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Piduri ja siduriheeblid niisama katki ei lähe. Kui mitu kukkumist?
-
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Erkki kirjutas:
japsid on tunduvalt pisemad. Aga ajateenistuses jäi 1 cm puudu, et lisa portsu sööklas saanud oleks, väidetavalt pidi 190 olema, et topelt süüa saaks
pigem 201 tundub pildilt
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Mul vastupidi - mu 170cm tunduvat Tuono otsas jube tilluke. Samas on siin piltidel kahepoolemeetrine tüüp samasuguse ratta otsas ja vaatepilt kisub sama koomiliseks
Ei, väga äss, keegi vähemalt kasutab õiget ratast õigetel eesmärkidel
-
Teema algataja - Postitusi: 111
- Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
- Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
- Asukoht: tallinn
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Kõigile vastuseks....
Tundub mis tundub aga 189 olen pikk. Kukkumisi oli kolm ja kaks neist olid treeningutel, üks oli Eesti meistrikatel, kvalifikatsioonis
Ratas tõi mulle esikoha C-klassis, mis minu jaoks oli suur üllatus kuna polnud varem ringrajasõitu tõsiselt võtnud
Mis ma aastaga õppisin: kes tahab õigesti tsikkliga sõita/sõitma õppida, pöördugu härra Hanno Veldi poole. Mine koolitusele korra või kaks, kogemus mis sa sealt saad on rohkem väärt kui see 50-100 euri ( koolitus ei puuduta ainult rada vaid ka seda kuidas tänaval hakkama saada
)
Reimps: Tänu sinu kokkupõrkele neljarattalisega sain ma endale tagumis pidurisuporti ilma milleta ei oleks asi õnnestunud
Mis aga pildil tundub olevat....võin öelda, et idakaarest tulnud rattad on ikka tikutopsi sarnased võrreldes italia iludusega....kõik sõitjad kes mu ratta selga istusid ütlesod, et kuidas sa saad nii suure rattaga üldse sõita ..........
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Mis esimesse pilti puutub siis mulle tundub, et härral perse tugevalt sadulast lahti. Sellepärast ka tunne, et nii suur ratta peal Vaata ka pidurdussuitsu.
Ässalt paned Eikki
Jutt jumala õige hr. Veldi kohta Kui hr. Velt suu lahti teeb siis saad alles aru, kui algaja oled. Miks muidu inimesed käivad seal koolitusel korduvalt ja mitte ainult bikedega
Aga naised saunas räägivad, et oled teise ratta ka hankinud ja mitte Itaallase, kas vastab tõele
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Erkkil on mingi uus roigas jah, räägivad et jaapanlane.
Japside suuruse kohta nii palju, et suzu tonnise baigilise algus aasta käik on võrreldes teiste jaapani mudelitega ikkagi päris suur. Mina olen 173 pikk ning enda masin on mulle tiba suur. Ma arvan, et Sul (Erkkil) oleks selle otsas paras aeleda.
Muidugi ühekorra istusin ma Nilsi juures tonnise ninja peal ja olin nagu valatud. See kuidas sa seal välja näed.. paljas mõte juba ajab narema.. nagu ahv käia selgas vist
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
madispilt kirjutas:Erkkil on mingi uus roigas jah, räägivad et jaapanlane.
Muidugi ühekorra istusin ma Nilsi juures tonnise ninja peal ja olin nagu valatud. See kuidas sa seal välja näed.. paljas mõte juba ajab narema.. nagu ahv käia selgas vist
Azzaaa kus nüüd lajatasid Selles lauses on tunda sellist kadeduse ussikest
-
Teema algataja - Postitusi: 111
- Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
- Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
- Asukoht: tallinn
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
M4r6us kirjutas:Aga naised saunas räägivad, et oled teise ratta ka hankinud ja mitte Itaallase, kas vastab tõele
Vastab tõele tõesti Tegu siis kolmanda generatsiooni ninja´ga mis on juba kõikide (enam-vähem kõikide) rajal vaja minevate vilede ja kelladega
Nüüd jääb üle vaid Ape´l sõjahaavad lappida ja saab ka igapäevaselt kahel rattal ringi liigelda
madispilt kirjutas:paljas mõte juba ajab narema.. nagu ahv käia selgas vist
Miks nagu? Sõita ma nii või naa ei oska veel...jääbki mulje nagu pärdik kolmerattalisel
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Ei ole mul põhjust Erkki masinapargi peale kade olla. Sõiduoskuse osas võiks tunda kadedust kui viitsiks. Viimane kord kui ma temast mööda sõita sain, oli ta audrus kõhuli kruusas
Vatamata su nö "sõiduoskamatusele" suutsid sa siiski end C klassis esimeseks sõita
Aga mis me siin ikka jaurame, rajal näeb raisk!
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Erkki kirjutas:Vastab tõele tõesti
Tegu siis kolmanda generatsiooni ninja´ga mis on juba kõikide (enam-vähem kõikide) rajal vaja minevate vilede ja kelladega
Kas tuleb ka klassi vahetus
-
Teema algataja - Postitusi: 111
- Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
- Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
- Asukoht: tallinn
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
M4r6us kirjutas:Kas tuleb ka klassi vahetus
Edasist arengut silmas pidades on mõtekas küll kiiremate punti minna ja neil sabas järgi sõita nii kaua kui võimalik Materjaalsete võimaluste poolest oleks jälle targem C-klassi sõita, seal osavõtutasud näiteks kaks korda odavamad.
Eks kevadeni on veel aega ja saan rahulikult plaanida kuidas ja mis teed minna
madispilt kirjutas:Viimane kord kui ma temast mööda sõita sain, oli ta audrus kõhuli kruusas
See oli tõupuhas liiv ja seda tsikli pealt/seest maha pesta oli kaunikesti "meeldiv" tegevus, gaasitross krigiseb siiani
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.