3. leht 3-st

Re: Motokross 2011

Postitatud: 23 Sept 2010, 21:03
Postitas GKK

haahaaahaaa :wack: :wack: järjest paremaks läheb.. Illukal võeti quadid küll EMV arvestusse tagasi, aga siis järsku tuli uus komisjoni otsus:

-kestvuskrossi võistlustingimused 2010 a. , punkt 9, tulemuste arvestamine
lisada klausel punkti 9.4 juurde
EMV kestvuskrossis masinaklassil Quad hooajal 2010 arvestatakse 5. parimat
tulemust .

rasvasena kirjutatu tähendab ju väga selgelt, et arvestatakse viieNDAT parimat tulemust.. ehk kui kohad oleksid 2., 4., 7., 12., 3. ja 1. Siis läheks arvesse 7. koht, kuna see on viiES parim tulemus..

loogiliselt võttes on see küll väike näpukas ning tahetakse öelda, et viis parimat tulemust läheb kirja.. kuid siiski.. see on AINULT quadidel nii.. Huvitav, kas nad üritavad kavalad olla või midagi? :wack: et nagu tunduksid vastutulelikud ja annavad Illukal punkte ja siis keeravad ikka samamoodi ühe jura kokku..
EMF tundub rohkem nagu mingi teatriasutus olevat, kus tehakse komöödiat ja muid jaburusi..:D kui, et riiklik motoföderatsioon...


Re: Motokross 2011

Postitatud: 23 Sept 2010, 21:26
Postitas haldjas

jep Hannes, sul õigus päev on 2000 eeku, ma ajasin segi 2-päevasega.Kõik mida kirjutad on tuttav tunne ja eks meilgi käivad asjad siin lõuna pool samamoodi :)


Re: Motokross 2011

Postitatud: 23 Sept 2010, 21:36
Postitas haldjas
GKK kirjutas:

haahaaahaaa :wack: :wack: järjest paremaks läheb.. Illukal võeti quadid küll EMV arvestusse tagasi, aga siis järsku tuli uus komisjoni otsus:

[...

Huvitav kas nad täna üldse seal pealinnas ei magagi , kes ütles,et tööd ei tehta...terve armee pealinna kohale ajanud :wink:


Re: Motokross 2011

Postitatud: 23 Sept 2010, 21:40
Postitas mella
GKK kirjutas:

EMF tundub rohkem nagu mingi teatriasutus olevat, kus tehakse komöödiat ja muid jaburusi..:D kui, et riiklik motoföderatsioon...

Ema, anna padruneid...
See lõhnab kuidagi onupojapoliitika või korruptsiooni järele. Keerame tulemusi nii, nagu tahame.


Re: Motokross 2011

Postitatud: 23 Sept 2010, 22:04
Postitas Maida

Oleks ju võinud vastu võtta otsuse sisuga:
Kuna Kaspar Kangur sõitis vabariiki esindama Rahvuste Krossile, siis Illuka etapi tulemustest sõltumata kroonitakse ta meistriks või midagi sellist...
Ei oleks ehk sellise "seebiooperina" asi tundunud.
Aga ka Andro Halliko positsioon tugevneb peale sellise otsuse jõustumist!
Paistab, et ei jagatud ette ära mitte üks, vaid lausa kaks medalit!
Mehed, aga kolmas koht veel vaba ju!

Viimane otsus kodulehele muidugi ilusti "ära peidetud", kuidas sa GKK selle üldse leidsid, lihtsalt "joppas" või?

Lugupeetud haldjas, ilmselt oled minust pisut valesti aru saanud, kirjalik eneseväljendamisoskus pole kunagi mu tugevam külg olnud, aga püüan ennast ajapikku parandada :D

haldjas kirjutas:

Siin vist peaks ikka eraldama kestvuskrossi ja motokrossi-need on kardinaalselt erinevad alad.Nii vajub motokrossikalender oluliselt kesisemaks.Mõlemas on siiski vaid 4 EMV etappi, jah- 2009 aastal prooviti 6 etappilist süsteemi,aga see muudeti 2010 jälle tagasi.
Ja võistlusi on palju,sest kõik motokrossiüritused PEAB EMF-is registreerima, see kehtib ka rahvaspordi kohta.Ma leian, et on igati okey kui Võrumaa korraldab Pliksepini karikat, siis ta seda teha ka saab ja EMF-il ei peaks olema õigust keelduda, nii nagu keelduti regamast 2 aastat järjest toimunud Valgamaa Meistrivõistlusi, kui Valgamaa spordiliit ning linnavalitsus seda üritust toetavad ja oma kalendris näha tahavad, siis ei peaks EMF keelduma tuues põhjuseks koostöö EHKK-i ja LAMA-ga ! Korraldaja oma rida kuidas ta toime tuleb ja sõitjate vaba valik-kas tulevad või mitte, aga mitte laduma sanktsoone võistlejatele.

Minu poolt loetletud numbrid viimaste hooaegade kohta puudutavadki ainult puhtalt suvist motokrossi, kui liita siia veel EMF-i kestuskrossid, hr Kollisti ja hr Peegli rahvaspordiüritused, siis nö krossikomsjoni haldusalas peetavate võistluste arv ületas ja ületab kaugelt 50 piiri. Käesoleval aastal lisaks veel EHHK sari, tahes-tahtmata hakkavad paljud üritused kattuma. Kindlasti mitte enamus, aga siiski arvestatav hulk motosportlasi osaleksid nii motokrossi kui ka kestvuskrossi üritustel, ükskõik, kes neid siis korraldab. Nende üheaegsel toimumisel pole see ju mõeldav. Korraldaja jaoks on ju iga osaleja ikkagi tähtis, lisaks peaks arvestama ka supermoto võistlustega.

haldjas kirjutas:
Maida kirjutas:

[
Aga kogu aeg, ka "headel aastatel" räägiti, et krossikorraldajate elu on raske, üritus jääb kahjumisse, sõitjad on m...d, kohale ei taha tulla, raha ette maksta ei taha, nutavad 100 krooni pärast, ei meeldi neile rada ega kohtunikud jne.
No miks siis vägisi, vastu tahtmist võistlusi korraldama peab? Kas keegi sundis, EMF?..

Sa ise ikka oled kasvõi korra olnud korraldaja rollis? Oled sa kunagi EMF-i korraldajate koosolekul viibinud,kus nn."jagatakse" etappe??

Korraldaja rollis olemine tuttav tunne ja mitte ainult korra. Vastupidiselt mõnede arvamusele siiski täiesti kättevõtmise asi, kõik sõltub ambitsioonidest ja logistikast, õige meeskond tuleb valida! Vot korraldajate koosolekul etappide jagamisel isiklikult viibinud ei ole, aga sellest osa võtnud isikud on mulle sellest piisavalt rääkinud. Seetõttu tean väga hästi, et korraldaja seisukohalt on tähtis saada karikavõistluste korraldamise õigus (EMV on omaette teema, mida hetkel lahkama ei hakka). Võistluse osavõtu ja äratasuvuse pärast on oluline saada omale vähemalt EKV MX2, MX1 määrang (vähemalt siiamaani oli see osavõturohke, nüüd juba paraku...). Kõige parem oleks omale kaubelda kõikide klasside EKV, kes ajakavasse mahuvad, kunagi see enam-vähem nii ka oli. Kuna võistlusi korraldada soovijaid palju, EMF-i poolt 20 etapilist EKV sarja korraldama ei hakatud, hakkaski "lehmakauplemine". Kes sai MX1, kes MX2, 85, korvid jne. Mõned said kõik, mõned üheainsa, sisuliselt sellel koosolekul otsustati korraldaja jaoks osavõtjate arv ning sellest lähtuvalt kulude-tulude suhe. Minu märkus võistluste "vägisi" korraldamise kohta oligi sellest aspektist vaadeldav, vist väljendasin ennast valesti. Kui korraldaja sai omale ainult ühe või paar EKV mitte eriti osavõturohket klassi, kalendris asus võistlus hooajal lõpus, siis oligi juba omadega "plussijõudmine" kaheldav. EMF katusorganisatsioonina püüdis korraldajaid igati aidata (eelregistreerimine, ettemaksud, trahvid mitteosalemise eest jne). Igati mõistetav käitumine organisatsiooni poolt, ainult asi ületas nii seaduslikkuse kui ka inimlikkuse piiri! Nagu EMF ega EHKK ei saa vägisi kedagi sunduda võistlust korraldama, ei ole neil ka mõjuvõimu oma võistlejate vägisi krossile saatmiseks. Eredaks näiteks oli hooaja lõpus toimunud Narva EKV, kus klassis Mx1, MX2 ja MX2 juunior osales kokku 19 võistlejat (no nagu Lätis). Nende osalustasudest õnnestus korraldajal ära ehk katta kolme klassi karikad, rahalise autasu puhul oleks hr Vinogradov pidanud omast taskust maksma. Kas selline EKV on siis korraldaja unistus?
Minu arvates said nii korraldajad kui ka EMF võistluste korralduse ja juhtimisega kenasti hakkama selle ajani kui võistlustel olid 50cc, 65cc, 85cc, 125cc, 500cc, Hobby ja korvid. Tavavõistlustel toimusid sõidud kõikidele olemasolevatele klassidele ühel päeval, reeglina üle paari nädala( selle ajaga tekkis uuesti "sõidunälg") ja kõik olid rahul. Siis ilmusid motokrossi Quad, selle alamklassid Q50, Q100 ja Q200, siis minid ja ka eraldi veteraniklass - ühele päevale enam kuidagi ära ei mahtunud. Nii EMf-il kui ka korraldajatel hakkas asi tasapisi üle jõu käima, kõigepealt hakati igal nädalal võistlusi korraldama, siis tehti ka EKV võistlusi kahepäevasteks jne. Ja otse loomulikult pani iga korraldaja oma võistlusele ikka klassid MX1, MX2 - et asi ära tasuks. Mis siis juhtus, need klassid pidid hakkama igal nädalal krossil käima, "lollid" minemata jätta ju ka ei saanud! Tulemuseks see, et kes sõitis ennast lõpuks vigaseks, kellel ei pidanud tehnika valule vastu(hooldada-remontida polnud ju aega, raha ka muidugi), kes suutis oma eelarve juba poole hooaja pealt "lõhki" sõita ega tulnudki enam. Aga sellest nagu aru ei saadud, et nendes klassides kogu aeg osalenud sadakond nn "hobimeest" neid krosse üleval pidasid, siis sai paljudel neist raha, tervis, aeg ja võib-olla ka motivatsioon otsa! Siis hakkasidki jutud, et krossimehed on m...d, vinguvad ja kohale ei tule! No kuulge, kes motosportastest, "kiiksuga" nagu nad on, ikka vabatahtlikult teistele tunnistab, et mul sai nüüd "papp" otsa, või naine lubas majast koos tsikliga välja lüüa!

haldjas kirjutas:
Maida kirjutas:

[
Kainelt ja majanduslikult mõtlev organisatsioon peaks kulude kokkuhoiuks ja tulude suurendamiseks ka vastavaid samme ette võtma. Tuleb ikka süda kõvaks teha ja osadele rajavaldajatele praegusel ajal lihtsalt ära öelda, krossikomisjonil peaks see tegelikult lihtne olema. Me võime ju lõkutada motospordi propageerimisest riigis ja eriti selle mõnes regioonis, aga kui võistluste ladusa korraldusega hakkama ei saa, pole midagi teha, elu on karm!

haldjas kirjutas:

Ja need korraldajad oleks????
Miks peaks EMF osa võistlusi ära keelama? Nad on igati majanduslikult mõtlevad...iga võistluse regamine maksab EMF-is 4000 Eeeku pluss nende ajavõtt 5-12 tuhat ja millist kulu konkreetselt kannab EMF?? Nad ei anna ju midagi korraldajale peale loa korraldada võistlus.

Sorry, jälle minu puudulik väljendusoskus! Ei pidanud silmas sugugi mitte EMF-i poolset võistluste ärakeelamist, vastupidi, see ajab mul endalgi s... keema! Tahtsin öelda, et EMF oma krossikomisjoniga peaks maha istuma, läbi mõtlema ja otsustama, kuidas edasi minna. Mitu võistlust hetkeolukorda arvestades (keegi ei tea, mis tuleval aastal peale euro saabumist veel toimuma hakkab) on üldse arukas EMF-i tiitlivõistluste egiidi all korraldada. Selge see, et traditsiooni kohaselt 4 EMV etappi ju jääb - arvatavalt Saku, Türi, Tihemetsa (siinkohas kiidusõnad hr Lensment´ile, kes juba mitmel aastal on suutnud võistlusteks superraja ette valmistada (w) ). Neljanda koha pealt ei hakka spekuleerima, nagu sõitjate seas kuulda, Kose rada paljudele kontimööda pole (kehvapoolne ilm ei ole ainus põhjus, juba eelregistreerunute arv jäi kesiseks) või ei sobi kalendrijärgne aeg selle raja profiiliga.
Edasi vaadaku, millised on meil kindlalt "pandavad" rajad, kus kogu aeg osavõtt garanteeritud jne. Otsustagu siis, kas teha 10 EKV etappi, mõni rohkem või vähem. Selge on, et kui jätkatakse vanal moel - 20+ ja EKV klasse krossile "näpuotsaga" jagatakse, siis on tulevaks Jaanipäevaks "puuks". Internetipõhist registreerimist "tutkides" tulevad väljaspool EMV-EKV saraja kohale 4-5 meest "kulkusid" jahtima. Selge see, et kui korraldaja varakult "miinusesse" jäämist arvab, hakkab ta millegi arvelt kokku hoima, jama küll kui selleks on raja ettevalmistus ja võistlejate ohutus. Aga millegi muu arvelt polegi kokku hoida ("sital ajal" võib ringe ka muidugi ka käsitsi lugeda, eriti kui 4-5 meest sõidavad).
Aga mingit ärakeelamist ei saa muidugi toimuma, kui kellegi rajaomanikul tahtmist ja resurrse leidub, andku aga minna! Endistviisi jätkates vinduvad kõik korraldajad edasi, kalendrit hõrendades saaksid ehk enamik oma kulutused tagasi. Ei EMF ega võistlejad oma rahaga ei riskeeri.
Kuna konkureeriv asi EHKK näol olemas, on asi ikka päris "kusine".
Kui nüüd veidike fantaseerida, siis ideaalne oleks kui kaks organisatsiooni käed lööksid, täpsemalt EHKK ulataks EMF-ile oma "abistava käe" ja võtaks EMF-i poolt "mõneti põlatud" ja ka ammu juba üle jõu käivad klassid mõnel etapil oma "tiiva alla". Miks ei võiks näiteks Valgas sõita korvid ja Quadid (nii suured kui väikesed), on see rada ju nende masinate iseärasusi arvestades ehitatud. Asukoha tõttu tuleksid sinna kindlasti siis ka lätlased, võidaksid asjast kõik, EMF ei kaotaks vähemalt midagi, lisentsiraha on juba niigi käes. Selliseid vangerdusi saaks teha kindlasti radade ja võistluste lõikes veelgi, mis vahet seal on, millise sarja lipu all hetkel sõidad, rajad ja konkurendid samad! Selline asi toimiks muidugi ainult veel juhul kui kalender teineteist arvestades varakult valmis tehakse.
Oluline on, et kõikidel olemasolevatel klassidel oleks ühepalju tiitlivõistluste etappe, ega kusagil pole keegi kellegi nn "lisaklassiks".
Aga see puhtalt isiklik arvamus ega pretendeeri millelegi :D
Jutt sai jälle kilomeeter pikk, aga mis sa ikka teed koduse inimese asi :bsmile:


Re: Motokross 2011

Postitatud: 24 Sept 2010, 09:55
Postitas mx77

Maidal suht õiged mõtted. Eks see asi hakkas siis tõesti segaseks minema kui neid klasse hakkas nagu seeni pärast vihma juurde tekkima ja keegi pidi mõistliku päevakava saavutamiseks hakkama magusamatest klassidest loobuma. Eks situatsioon on minu arvates küll selline, et EMF ei tohiks nii tõmmelda, nagu see viimane krossikomsjoni otsus oli ja viie minuti otsuseid teha. Ehk peaks maha istuma ja veidi pikema perspektiivi omale sihiks seadme ja sellest lähtuvalt mõtlema, millised oleks ala arenguks õiged otsused. Üks kindlasti vajalik otsus oleks EHKK-ga koostöö tegemine. Ehk oleks vajalik ka tervele krossisarjale üks ja ühine promootor leida, siis oleks võimalik tagada normaalse pikkusega kalender ja ka laiem geograafia. Muidu on tõesti nii et populaarsematel radadel ja paremal kalendriperioodil korraldajad on automaatselt eelisseisus ja teised vaadaku kuidas ots-otsaga kokku tuleb. Ühe promootori puhul oleks oluline terve hooaja tulemus ehk siis parematel võistlustel teenitud kasumiga saaks korraldada veidi kehvemal perioodil olevaid võistlusi ja raja omanikule jääks ainult raja korrastamise vastutus.


Re: Motokross 2011

Postitatud: 24 Sept 2010, 11:04
Postitas Maida

Võib-olla ei ole allpool toodud näide just kõige paremini seisu iseloomustav, aga ikkagi:

Suvise motokrossihooaja EKV esimene etapp Põlvas - 5 masinaklassi, sellest 4 EKV arvestuses, osavõtjaid 170, ilm oli ilus.
Põlva rahvaarv umbes 6000, pealtvaatajaid metsaalune umbselt täis.
Suvise motokrossihooaja EKV viimane etapp Narvas -6 masinaklassi, sellest 2 EKV arvestuses, osavõtjaid 50 (sealhulgas Mini MX mitte ühtegi), ilm oli ilus.
Narva rahvaarv umbes 70000, pealtvaatajaid mõned üksikud (need võisid ka lihtsalt sõitjatega kaasas olla).

Mõnele võistlusele pole mõtet isegi piletimüüjat palgata, keegi vaatama ei tule, tulu ei sünni, olgu pileti hinnaks siis kas 25 või 125 krooni.
Kui võistlusele toetajaid ka raske leida, siis võib arvutused krossi korraldamise tasuvusest saab igaüks ise teha...

Ka järgnev arvestus ei ole ehk kõige õigem, aga ikkagi...
Tehes kiire ülevaate lõppenud hooajast, lüües peast kokku numbrid, saab sellise tulemuse:
50cc - keskmiselt umbes 10 võistlejat
65cc - 15
85cc - 20
Väikestes soolodes asi enam vähem korras, numbrid võistluste lõikes kõiguvad, aga ega poisse pole kunagi eriti rohkem stardis olnud, nendest klassidest liigutakse kiiresti edasi.
MX1 - 30
MX2 (sealhulgas MX2 jun)- 50
Need numbrid on küll pisut optimistlikud (aga ütleme, et oli kehv aasta)
Kui lisada veel umbes 20 seeniorit saab kokku 145 klassikalistel sooloratastel osavõtjat, praegusel ajal iga korraldaja nn "märg unistus", saab rahulikult magada ja järgmiseks aastaks plaane teha!
Umbes sellise osaluse peaks EMF korraldajale ka tagama, kui ta peab ennast spordiala juhtivaks organisatsiooniks, omab õigust käskida-keelata ja saab sellest ka tulu!

Aga jäävad ju veel nn "mittetraditsioonilised" MX klassid:
Quad - keskmiselt 15 võistlejat
Quad 50, 100 ja 200 - 20
külgvankrid - 15
Mini MX, jaotatud omakorda 5 eraldi klassiks, kõige kõikuvama osalusega klass üldse, kuna ma matsu eriti ei jaga, pakun 20 võistlejat
Kokku maksimaalselt 70 võistlejat 6 eraldi klassis (kokku üheks sõiduks on võimalik liita ainult Q100-200), kuidagi soolodega ühele päevale ära ei mahuta, eraldi aga keegi võistlusi ka ei ole korraldama hakanud, ilmselt ei tasuks see ka ära.
Siiamaani ongi nii EMF kui ka korraldajad leidnud erinevaid väljapääse - kalendri tihendamine, võistlused kahel päeval jutti, klasside jagamine võistluste vahel jne. Nüüd on ikkagi selgeks saanud, et üksi mudelitest ei toimi, kannatavad kõikide klasside võistlejad - kellele korraldatakse võistlusi vähem, kellele rohkem. Ja loomulikult kooritakse "seitse nahka" MX1, MX2 klasside sõitjatelt, kes sisuliselt seda "pullitegemist " kinni maksma sunnitakse! Teiste klasside võistlejad pole ju kusagile kadunud ega "üle hüpanud"!
Keegi peaks selle peale natuke vist mõtlema...


Re: Motokross 2011

Postitatud: 24 Sept 2010, 11:44
Postitas GKK
Maida kirjutas:

Oleks ju võinud vastu võtta otsuse sisuga:
Kuna Kaspar Kangur sõitis vabariiki esindama Rahvuste Krossile, siis Illuka etapi tulemustest sõltumata kroonitakse ta meistriks või midagi sellist...
Ei oleks ehk sellise "seebiooperina" asi tundunud.
Aga ka Andro Halliko positsioon tugevneb peale sellise otsuse jõustumist!
Paistab, et ei jagatud ette ära mitte üks, vaid lausa kaks medalit!
Mehed, aga kolmas koht veel vaba ju!

Viimane otsus kodulehele muidugi ilusti "ära peidetud", kuidas sa GKK selle üldse leidsid, lihtsalt "joppas" või?

kuna ma ise sõidan ka quadi, siis teema päevakorras.. päeval oli kõik okei, et antakse Illukal siiski punkte, aga paari h pärast tuli juba see etapi ära jäämise jutt kuskilt.. ja õhtul mspordi lehele vaadates oligi jälle uus KOMISJONI OTSUS üles pandud. jätaks äkki üldse sõitmata ja kõik sõitjad võtaksid loosi ja saavad oma koha teada. see oleks ka ausam kui praegu käiv jura.. :wack:


Re: Motokross 2011

Postitatud: 24 Sept 2010, 12:22
Postitas mella

Minuarust oleks päris loogiline,e t EMV ja EKV reeglid pannakse aasta alguses paika ja hooaja vältel neid EI MUUDETA!

Seega, quadimehed, kui te ei taha, et EMF teist teerulliga üle sõidaks, tehke kirjalik pöördumine ja nõudke oma õigust.

Seda lisa, kus 10 quadisõitajat etapi ärajäämist nõudsid , pole ikka veel nähtud. Tõesti 10 quadi läksid rahvuste krossile meil? ;)


Re: Motokross 2011

Postitatud: 24 Sept 2010, 12:33
Postitas pyramiid
GKK kirjutas:
Maida kirjutas:

Oleks ju võinud vastu võtta otsuse sisuga:
Kuna Kaspar Kangur sõitis vabariiki esindama Rahvuste Krossile, siis Illuka etapi tulemustest sõltumata kroonitakse ta meistriks või midagi sellist...
Ei oleks ehk sellise "seebiooperina" asi tundunud.
Aga ka Andro Halliko positsioon tugevneb peale sellise otsuse jõustumist!
Paistab, et ei jagatud ette ära mitte üks, vaid lausa kaks medalit!
Mehed, aga kolmas koht veel vaba ju!

Viimane otsus kodulehele muidugi ilusti "ära peidetud", kuidas sa GKK selle üldse leidsid, lihtsalt "joppas" või?

kuna ma ise sõidan ka quadi, siis teema päevakorras.. päeval oli kõik okei, et antakse Illukal siiski punkte, aga paari h pärast tuli juba see etapi ära jäämise jutt kuskilt.. ja õhtul mspordi lehele vaadates oligi jälle uus KOMISJONI OTSUS üles pandud. jätaks äkki üldse sõitmata ja kõik sõitjad võtaksid loosi ja saavad oma koha teada. see oleks ka ausam kui praegu käiv jura.. :wack:

Pärnu leht tõi juba eile selle hooaja krossitulemused mingis osas ära.
Artikkel ise siin:
http://www.parnupostimees.ee/?id=316938


Re: Motokross 2011

Postitatud: 24 Sept 2010, 14:33
Postitas 366923

nimed võib siit välja lugeda. ainult ma ei saa aru millest neil 90% võis selline huvi olla

Selgitus EMF juahtuse otsuse nr 23092010-2 juurde.

EMF juhatus arvestas otsuse tegemisel 25.septembril Illukal peetava kestvuskrossi EMV etapi korraldaja klubi Freedom Feelersi taotlust EMF juhatusele. Quadracing masinaklassi sportlaste Kaspar Kangur ,Jürgen Jürimaa ,Sten Jupaschevski ,Margo Näss ,Urmas Liiva ,Mart Montvila , Aleksander Sippo ,Martin Millerman, Sander Raik , Alar Nelke ,Andro Halliko pöördumist motokrossikomisjoni poole.
EMF juhatusel on teada mõlema osapoole seisukohad ja kuulates ära motokrossikomisjoni seisukoha, samuti Paikuse MK,SMS,Pärnu MC,RedMoto,Motosport MTÜ,Lääne MK,Saksa AMK,Türi AMK,Kose AMK, klubide esindajate ja Mart Adamsoni,Janek Soidla arvamuse.
EMF-i juhatus ,arvestades tekkinud olukorda ja kõigi osapoolte pöördumisi ,tuginedes EMF –i põhikirjale otsustas järgmist :

  • tühistada krossikomisjoni otsus 16.09.2010 ja jätta jõusse Illuka etapi
    kinnitatud võistlusjuhend.
    -kestvuskrossi võistlustingimused 2010 a. , punkt 9, tulemuste arvestamine
    lisada klausel punkti 9.4 juurde
    EMV kestvuskrossis masinaklassil Quad hooajal 2010 arvestatakse 5. parimat
    tulemust .

Lugupidamisega
EMF juhatus


Re: Motokross 2011

Postitatud: 24 Sept 2010, 21:24
Postitas haldjas

Tänan, Maida selgituse eest.Ega minugi väljendusoskus nii väga kiita pole :wink: Nüüd ma olen sinuga juba rohkem nõus.
Samas on näiteks LAMA sarjas 19 erinevat klassi , 12 suvist etappi aastas (iga kahe nädala tagant) ja "karusell" toimib suurepäraselt !
Veel üks täpsustus, Q50 pole ei EMV ega ka EKV arvestuses, neid on praegu Eestis 15-20 poissi.Ma vaatasin,et Illukale on reganud 9 poissi.Tänud Illuka korraldajatele, et annavad võistluskogemuse võimaluse ka pisipõnnidele Meie klubi poisid seekord ei tule,sest toimub LAMA viimane etapp (miks poistele on vaja enne tiitlivõistlusi nn."madalama" tasemega võistlusi ma kirjutasin juba ennem,usun, et see puudutab nii quade kui ka soolo laste arengut).
Ma ka arvan,et mõistlikum oleks,et tiitlivõistlused,mis oleks nn.kõrgema astme võistlused-neid oleks pigem vähem,aga kõrgema kvaliteediga..nagu stiimulprogramm või midagi sarnast ja teised võistlused on pigem nn. ettevalmistavad astmed.
mina oskan tegelikult rohkem kaasa rääkida siiski lastemotokrossi teemal....MX meestele jaksu ja jõudu selles "hullumeelses" tiitlivõistluste karusellis vastupidamises.
Ma näen oma pere pealt kui pingeline on tegelikult üks motohooaeg, aga erinevalt vist paljudest teistest naistest,kes oma abikaasade kallal jorisevad, olen mina ääretult rahul, et isal on kvaliteetaega oma poegadega ja minul vaikus majas, kui kõik on garaazis või võistlustel :) :wink:


Re: Motokross 2011

Postitatud: 26 Sept 2010, 14:38
Postitas mella
366923 kirjutas:

nimed võib siit välja lugeda. ainult ma ei saa aru millest neil 90% võis selline huvi olla

Quadracing masinaklassi sportlaste Kaspar Kangur ,Jürgen Jürimaa ,Sten Jupaschevski ,Margo Näss ,Urmas Liiva ,Mart Montvila , Aleksander Sippo ,Martin Millerman, Sander Raik , Alar Nelke ,Andro Halliko pöördumist motokrossikomisjoni poole.

Pöördusid 11 sõitjat, kellest 6 osales Illukal, 1 ei osalenud juba 3. etapil ning 1 on suht tagaotsa mees. Seega jääb vast 3 nime, kes ei osalenud viimasel etapil ja kel võis ka selleks põhjus olla ;)


Re: Motokross 2011

Postitatud: 22 Jaan 2011, 13:26
Postitas RVK

Paigas on suvise motokrossi eelkalender.
http://www.ruudulipp.ee/avaldati-suvise ... ender.html


Re: Motokross 2011

Postitatud: 28 Jaan 2011, 09:08
Postitas Jumbu

2011 aastal hobby ja beginner masinaklassid.

Väljavõte motokrossi võistlustingimustest:
MX B (Hobby)-MX 1 ja MX 2 võistlusrattad ja sportlased, kellel puuduvad alates 2008
aastast Tridens EMV punktid motokrossis masinaklassides MX 2, MX 1, MX Open. 2012
hooajast võivad osaleda sportlased, kellel ei ole punkte alates 2009 hooajast. 2013 aastal
sportlased, kellel ei ole punkte 2010 hooajast jne.
MX B klassi EKV hooaja kokkuvõttes viiakse üle MX 1/MX 2 masinakalssi 3 paremat
sportlast, samuti sportlased, kes on võitnud 2 osavõistlust .
MX C (Beginner)- MX 1 ja MX 2 võistlusrattad ja sportlased, kes ei ole kunagi omanud
EMF-i motokrossi võistlejalitsentsi. MX C masinaklassi 3 paremat viiakse üle MX B
klassi ja samuti sportlased, kes on võitnud 2 osavõistlust.
MX B ja MX C masinaklassis osalevad sportlased ei saa osaleda MX 1 /MX 2
masinaklassi võistlustel samal hooajal. Kes osaleb MX 1/MX 2 klassis ,sellel puudub õigus
naasta MX B / MX C klassi.
MX B ja MX C klassi reeglid kehtivad alates 1.aprill 2011
http://www.msport.ee/shared/files/MX_ti ... 1Keavd.pdf


Re: Motokross 2011

Postitatud: 28 Jaan 2011, 09:15
Postitas mx77

Polegi nagu kõige lollimini, vähemalt suht konkreetne.


Re: Motokross 2011

Postitatud: 28 Jaan 2011, 09:27
Postitas 2stroketaliban

MX B ja MX C on üle kantud EHKK 2011 reeglitest,et oleks aktiivsematel võimalik mõlemast sarjast osavõtt, ilma,et tekiks erilisi arusaamatusi,kuhu gruppi või klassi keegi kuuluma peaks.


Re: Motokross 2011

Postitatud: 28 Jaan 2011, 09:32
Postitas Möku

Mul on kuidagi meelde jäänud, et AMA-l on ka C, B, ja A klass sama loogika alused ja üsna mitukümmend aastat juba niimoodi toiminud. Klassika ei vanane, ainult nooreneb.

Väga lahe, kuidas EMF on EHHK tegutsemisest hoogu juurde saanud. Väga tublid.