Oleks ju võinud vastu võtta otsuse sisuga:
Kuna Kaspar Kangur sõitis vabariiki esindama Rahvuste Krossile, siis Illuka etapi tulemustest sõltumata kroonitakse ta meistriks või midagi sellist...
Ei oleks ehk sellise "seebiooperina" asi tundunud.
Aga ka Andro Halliko positsioon tugevneb peale sellise otsuse jõustumist!
Paistab, et ei jagatud ette ära mitte üks, vaid lausa kaks medalit!
Mehed, aga kolmas koht veel vaba ju!
Viimane otsus kodulehele muidugi ilusti "ära peidetud", kuidas sa GKK selle üldse leidsid, lihtsalt "joppas" või?
Lugupeetud haldjas, ilmselt oled minust pisut valesti aru saanud, kirjalik eneseväljendamisoskus pole kunagi mu tugevam külg olnud, aga püüan ennast ajapikku parandada 
haldjas kirjutas:
Siin vist peaks ikka eraldama kestvuskrossi ja motokrossi-need on kardinaalselt erinevad alad.Nii vajub motokrossikalender oluliselt kesisemaks.Mõlemas on siiski vaid 4 EMV etappi, jah- 2009 aastal prooviti 6 etappilist süsteemi,aga see muudeti 2010 jälle tagasi.
Ja võistlusi on palju,sest kõik motokrossiüritused PEAB EMF-is registreerima, see kehtib ka rahvaspordi kohta.Ma leian, et on igati okey kui Võrumaa korraldab Pliksepini karikat, siis ta seda teha ka saab ja EMF-il ei peaks olema õigust keelduda, nii nagu keelduti regamast 2 aastat järjest toimunud Valgamaa Meistrivõistlusi, kui Valgamaa spordiliit ning linnavalitsus seda üritust toetavad ja oma kalendris näha tahavad, siis ei peaks EMF keelduma tuues põhjuseks koostöö EHKK-i ja LAMA-ga ! Korraldaja oma rida kuidas ta toime tuleb ja sõitjate vaba valik-kas tulevad või mitte, aga mitte laduma sanktsoone võistlejatele.
Minu poolt loetletud numbrid viimaste hooaegade kohta puudutavadki ainult puhtalt suvist motokrossi, kui liita siia veel EMF-i kestuskrossid, hr Kollisti ja hr Peegli rahvaspordiüritused, siis nö krossikomsjoni haldusalas peetavate võistluste arv ületas ja ületab kaugelt 50 piiri. Käesoleval aastal lisaks veel EHHK sari, tahes-tahtmata hakkavad paljud üritused kattuma. Kindlasti mitte enamus, aga siiski arvestatav hulk motosportlasi osaleksid nii motokrossi kui ka kestvuskrossi üritustel, ükskõik, kes neid siis korraldab. Nende üheaegsel toimumisel pole see ju mõeldav. Korraldaja jaoks on ju iga osaleja ikkagi tähtis, lisaks peaks arvestama ka supermoto võistlustega.
haldjas kirjutas: Maida kirjutas:[
Aga kogu aeg, ka "headel aastatel" räägiti, et krossikorraldajate elu on raske, üritus jääb kahjumisse, sõitjad on m...d, kohale ei taha tulla, raha ette maksta ei taha, nutavad 100 krooni pärast, ei meeldi neile rada ega kohtunikud jne.
No miks siis vägisi, vastu tahtmist võistlusi korraldama peab? Kas keegi sundis, EMF?..
Sa ise ikka oled kasvõi korra olnud korraldaja rollis? Oled sa kunagi EMF-i korraldajate koosolekul viibinud,kus nn."jagatakse" etappe??
Korraldaja rollis olemine tuttav tunne ja mitte ainult korra. Vastupidiselt mõnede arvamusele siiski täiesti kättevõtmise asi, kõik sõltub ambitsioonidest ja logistikast, õige meeskond tuleb valida! Vot korraldajate koosolekul etappide jagamisel isiklikult viibinud ei ole, aga sellest osa võtnud isikud on mulle sellest piisavalt rääkinud. Seetõttu tean väga hästi, et korraldaja seisukohalt on tähtis saada karikavõistluste korraldamise õigus (EMV on omaette teema, mida hetkel lahkama ei hakka). Võistluse osavõtu ja äratasuvuse pärast on oluline saada omale vähemalt EKV MX2, MX1 määrang (vähemalt siiamaani oli see osavõturohke, nüüd juba paraku...). Kõige parem oleks omale kaubelda kõikide klasside EKV, kes ajakavasse mahuvad, kunagi see enam-vähem nii ka oli. Kuna võistlusi korraldada soovijaid palju, EMF-i poolt 20 etapilist EKV sarja korraldama ei hakatud, hakkaski "lehmakauplemine". Kes sai MX1, kes MX2, 85, korvid jne. Mõned said kõik, mõned üheainsa, sisuliselt sellel koosolekul otsustati korraldaja jaoks osavõtjate arv ning sellest lähtuvalt kulude-tulude suhe. Minu märkus võistluste "vägisi" korraldamise kohta oligi sellest aspektist vaadeldav, vist väljendasin ennast valesti. Kui korraldaja sai omale ainult ühe või paar EKV mitte eriti osavõturohket klassi, kalendris asus võistlus hooajal lõpus, siis oligi juba omadega "plussijõudmine" kaheldav. EMF katusorganisatsioonina püüdis korraldajaid igati aidata (eelregistreerimine, ettemaksud, trahvid mitteosalemise eest jne). Igati mõistetav käitumine organisatsiooni poolt, ainult asi ületas nii seaduslikkuse kui ka inimlikkuse piiri! Nagu EMF ega EHKK ei saa vägisi kedagi sunduda võistlust korraldama, ei ole neil ka mõjuvõimu oma võistlejate vägisi krossile saatmiseks. Eredaks näiteks oli hooaja lõpus toimunud Narva EKV, kus klassis Mx1, MX2 ja MX2 juunior osales kokku 19 võistlejat (no nagu Lätis). Nende osalustasudest õnnestus korraldajal ära ehk katta kolme klassi karikad, rahalise autasu puhul oleks hr Vinogradov pidanud omast taskust maksma. Kas selline EKV on siis korraldaja unistus?
Minu arvates said nii korraldajad kui ka EMF võistluste korralduse ja juhtimisega kenasti hakkama selle ajani kui võistlustel olid 50cc, 65cc, 85cc, 125cc, 500cc, Hobby ja korvid. Tavavõistlustel toimusid sõidud kõikidele olemasolevatele klassidele ühel päeval, reeglina üle paari nädala( selle ajaga tekkis uuesti "sõidunälg") ja kõik olid rahul. Siis ilmusid motokrossi Quad, selle alamklassid Q50, Q100 ja Q200, siis minid ja ka eraldi veteraniklass - ühele päevale enam kuidagi ära ei mahtunud. Nii EMf-il kui ka korraldajatel hakkas asi tasapisi üle jõu käima, kõigepealt hakati igal nädalal võistlusi korraldama, siis tehti ka EKV võistlusi kahepäevasteks jne. Ja otse loomulikult pani iga korraldaja oma võistlusele ikka klassid MX1, MX2 - et asi ära tasuks. Mis siis juhtus, need klassid pidid hakkama igal nädalal krossil käima, "lollid" minemata jätta ju ka ei saanud! Tulemuseks see, et kes sõitis ennast lõpuks vigaseks, kellel ei pidanud tehnika valule vastu(hooldada-remontida polnud ju aega, raha ka muidugi), kes suutis oma eelarve juba poole hooaja pealt "lõhki" sõita ega tulnudki enam. Aga sellest nagu aru ei saadud, et nendes klassides kogu aeg osalenud sadakond nn "hobimeest" neid krosse üleval pidasid, siis sai paljudel neist raha, tervis, aeg ja võib-olla ka motivatsioon otsa! Siis hakkasidki jutud, et krossimehed on m...d, vinguvad ja kohale ei tule! No kuulge, kes motosportastest, "kiiksuga" nagu nad on, ikka vabatahtlikult teistele tunnistab, et mul sai nüüd "papp" otsa, või naine lubas majast koos tsikliga välja lüüa!
haldjas kirjutas:Maida kirjutas:[
Kainelt ja majanduslikult mõtlev organisatsioon peaks kulude kokkuhoiuks ja tulude suurendamiseks ka vastavaid samme ette võtma. Tuleb ikka süda kõvaks teha ja osadele rajavaldajatele praegusel ajal lihtsalt ära öelda, krossikomisjonil peaks see tegelikult lihtne olema. Me võime ju lõkutada motospordi propageerimisest riigis ja eriti selle mõnes regioonis, aga kui võistluste ladusa korraldusega hakkama ei saa, pole midagi teha, elu on karm!
haldjas kirjutas:Ja need korraldajad oleks????
Miks peaks EMF osa võistlusi ära keelama? Nad on igati majanduslikult mõtlevad...iga võistluse regamine maksab EMF-is 4000 Eeeku pluss nende ajavõtt 5-12 tuhat ja millist kulu konkreetselt kannab EMF?? Nad ei anna ju midagi korraldajale peale loa korraldada võistlus.
Sorry, jälle minu puudulik väljendusoskus! Ei pidanud silmas sugugi mitte EMF-i poolset võistluste ärakeelamist, vastupidi, see ajab mul endalgi s... keema! Tahtsin öelda, et EMF oma krossikomisjoniga peaks maha istuma, läbi mõtlema ja otsustama, kuidas edasi minna. Mitu võistlust hetkeolukorda arvestades (keegi ei tea, mis tuleval aastal peale euro saabumist veel toimuma hakkab) on üldse arukas EMF-i tiitlivõistluste egiidi all korraldada. Selge see, et traditsiooni kohaselt 4 EMV etappi ju jääb - arvatavalt Saku, Türi, Tihemetsa (siinkohas kiidusõnad hr Lensment´ile, kes juba mitmel aastal on suutnud võistlusteks superraja ette valmistada
). Neljanda koha pealt ei hakka spekuleerima, nagu sõitjate seas kuulda, Kose rada paljudele kontimööda pole (kehvapoolne ilm ei ole ainus põhjus, juba eelregistreerunute arv jäi kesiseks) või ei sobi kalendrijärgne aeg selle raja profiiliga.
Edasi vaadaku, millised on meil kindlalt "pandavad" rajad, kus kogu aeg osavõtt garanteeritud jne. Otsustagu siis, kas teha 10 EKV etappi, mõni rohkem või vähem. Selge on, et kui jätkatakse vanal moel - 20+ ja EKV klasse krossile "näpuotsaga" jagatakse, siis on tulevaks Jaanipäevaks "puuks". Internetipõhist registreerimist "tutkides" tulevad väljaspool EMV-EKV saraja kohale 4-5 meest "kulkusid" jahtima. Selge see, et kui korraldaja varakult "miinusesse" jäämist arvab, hakkab ta millegi arvelt kokku hoima, jama küll kui selleks on raja ettevalmistus ja võistlejate ohutus. Aga millegi muu arvelt polegi kokku hoida ("sital ajal" võib ringe ka muidugi ka käsitsi lugeda, eriti kui 4-5 meest sõidavad).
Aga mingit ärakeelamist ei saa muidugi toimuma, kui kellegi rajaomanikul tahtmist ja resurrse leidub, andku aga minna! Endistviisi jätkates vinduvad kõik korraldajad edasi, kalendrit hõrendades saaksid ehk enamik oma kulutused tagasi. Ei EMF ega võistlejad oma rahaga ei riskeeri.
Kuna konkureeriv asi EHKK näol olemas, on asi ikka päris "kusine".
Kui nüüd veidike fantaseerida, siis ideaalne oleks kui kaks organisatsiooni käed lööksid, täpsemalt EHKK ulataks EMF-ile oma "abistava käe" ja võtaks EMF-i poolt "mõneti põlatud" ja ka ammu juba üle jõu käivad klassid mõnel etapil oma "tiiva alla". Miks ei võiks näiteks Valgas sõita korvid ja Quadid (nii suured kui väikesed), on see rada ju nende masinate iseärasusi arvestades ehitatud. Asukoha tõttu tuleksid sinna kindlasti siis ka lätlased, võidaksid asjast kõik, EMF ei kaotaks vähemalt midagi, lisentsiraha on juba niigi käes. Selliseid vangerdusi saaks teha kindlasti radade ja võistluste lõikes veelgi, mis vahet seal on, millise sarja lipu all hetkel sõidad, rajad ja konkurendid samad! Selline asi toimiks muidugi ainult veel juhul kui kalender teineteist arvestades varakult valmis tehakse.
Oluline on, et kõikidel olemasolevatel klassidel oleks ühepalju tiitlivõistluste etappe, ega kusagil pole keegi kellegi nn "lisaklassiks".
Aga see puhtalt isiklik arvamus ega pretendeeri millelegi 
Jutt sai jälle kilomeeter pikk, aga mis sa ikka teed koduse inimese asi 