Freedo BT50QT-9(7) BAOTIAN
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Mis sind siis takistab-peatab? Minuarust sellest rollerist siin piisavalt jahutud. Vastupidavuse koha pealt ei oska vist keegi veel pajatada, sestmsx kirjutas:peale pikka uurimist selles teemas, ei saa ma ikka aru, kas on mõtet seda rollerit osta või mitte.
ega pole paljusid(kui üldse) kes 1000km oleks ära sõitnudki. Enda kohta võin õelda, et olen igatahes rahul peale 550km probleemivabat sõitu.
Edu valimisel

jutt selline et mul nüüd kuuaega olnud Kinroad XT50QT-5. läbisõitu alles 175+ km. hiinaime kohta liigub ja töötab väga hästi. ostsin lihtsalt prooviks et mis asi endast kujutab kuna autu on laiali. tööl hea käia. 4-takti 50ccm liigutab end küll.. liikluses jalgu ei jää. 60 jookseb ka välja kui riisikate spido ei valeta. suts allamäge ja jookseb rohkemgi välja.
neile kes ütlevad et on saast nendele teadmiseks et igasugu jama otsa võite sattuda ka ise. nii et suhtuge viisakalt nendesse kel pole võmalust taguda mitukümmend tonni "firma" rollu alla.
ise olen siiani rahul. plaanis on maha müüa sest autu vajab tegemist nii et kel huvi see küsigu.
neile kes ütlevad et on saast nendele teadmiseks et igasugu jama otsa võite sattuda ka ise. nii et suhtuge viisakalt nendesse kel pole võmalust taguda mitukümmend tonni "firma" rollu alla.
ise olen siiani rahul. plaanis on maha müüa sest autu vajab tegemist nii et kel huvi see küsigu.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Nõndaks. Enda Baotian Freedo2 sissesõit tehtud
Probleemideta. Hoolduses koos õlivahetusega võtsid sägad ka karburaatoris oleva piiraja maha. Kiirendus paranes tunduvalt. Lõppkiiruseks sain niipalju kui spidomeetril numbreid on
Seda 75kg kaalu juures ja keret võimalikult allapoole kallutades, nõrk tuul tagant. Ei saa kurta 



Viimati muutis Kirs, 12 Veebr 2006, 15:05, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Kuule mis sa kakkusid enda omal variaatori lahti ve? Kas seda va piiravat seibi ei olnud? Kui ei, siis ei hakka enda oma lahti kiskumagi.ping kirjutas:orig rullid 6,5g sakalased soovitavad 5 või 5,5g aga poes need otsas.Mul oli 10mm ouk sees.Natuke kooli matti ja auk tuli 10,65mm tõmme tuli hulga parem.

Tõmme parem aga kas lõppkiirus vähenes?
Ja ongi käes.Saksas 4T Hiina rolleritele tuuningosad müüa.Siin näide-80cc silinderkit BT-50-QT-9. http://www.mopshop.de/shop/product_info ... 5b2293ea4a Edu katsetamisel.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Kuule see suht ammu seal juba olemas. Katsetamiseks läeb vast alles siis kui vana otsakorralping kirjutas:Ja ongi käes.Saksas 4T Hiina rolleritele tuuningosad müüa.Siin näide-80cc silinderkit BT-50-QT-9. http://www.mopshop.de/shop/product_info ... 5b2293ea4a Edu katsetamisel.

Ühes kohas oli koos klapikambrikaane, klappide ja kõige sinna juurde kuuluvaga.
Vana ei tohi kotti lasta.Kui tuleb number ja ülevaatus peab originaal silindri ja sumpa ülevaatuseks tagasipanema muidu on omavoliline ümberehitus ja ka müügiks.Täiskomplekti reklaame olen ainult näinud, kus lubatakse,et kohe müügis aga see esimene koht kus ka hind üleval.Soomes originaal silku+kolb 100eur.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Mõned lehed tagasi siin foorumis siis viskasin lingi ka täiskomplekti saadavuse kohta. Küll USA-s vist aga saadaval sellegipoolest. http://www.scootsusa.com/catalog/produc ... ucts_id=59ping kirjutas:Vana ei tohi kotti lasta.Kui tuleb number ja ülevaatus peab originaal silindri ja sumpa ülevaatuseks tagasipanema muidu on omavoliline ümberehitus ja ka müügiks.Täiskomplekti reklaame olen ainult näinud, kus lubatakse,et kohe müügis aga see esimene koht kus ka hind üleval.Soomes originaal silku+kolb 100eur.
sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] vahetus oleks selleks ajaks küll kökimöki a silinder juba nirum variant



-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Ei peagi ju spetsiaalselt Baotiani jaoks olema kui mootorit 139QMB kasutavad väga paljud tootjad. Minuteada ka need Verucci 50cc 4t rolleridping kirjutas:Ma ei lugenud välja,et see kit oleks Baotiani jaoks.Nagu minu antud lingilt võisid näha, antakse millegipärast Baotianile ja Kymcole erinevate koodidega komplektid.Äkki aitad?
mis tegelikult ju meile teadatuntud Qingqi-d.(Verucci siis Qingqi usa versioon) http://www.verucci.com/html/main/products.htm
Kymco erineva tootekoodi kohta ei oska küll midagi õelda. Küll aga seda, et Kymco Agility mootoril on klapikambrikaas teistsugune ja mootor natuke võimsam(0,5kw)
http://www.kymco.com/us/showroom/engine ... tInfoID=51
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Mina küll loenping kirjutas:Paistab,et Freedod kõik õnnelikult sõidavad või nende omanikud ei loe seda foorumit.Kas kellegil garantiilisi probleeme ka on olnud,võiks jagada kogemusi.Minu omal tekkis suisa anekdootlik probleem,lähen uuel nädalal seda lahendama, saan näha kuidas suhtuvad.


-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Ja mina veel mõtlesin isegi vahepeal enda omale
halogeeni tavapirni asemele panna. Kartsin, et hakkab klaasi-reflektorit sulatama ja ei pannud. Aga tavapirniga ei sula midagi õnneks veel
halogeeni tavapirni asemele panna. Kartsin, et hakkab klaasi-reflektorit sulatama ja ei pannud. Aga tavapirniga ei sula midagi õnneks veel

Viimati muutis Kirs, 12 Veebr 2006, 15:12, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Niih, suht rahulik Baotian Freedo-de poolepealt jupp aega olnud:)
Enda jolleril siis 3300km peal natsa mitterahulikum juhtum. Lasin rahulikult pikku maanteed, kui järsku kadus ära jõud ja sellega loomulikult ka kiirus. Mitte mingisuguseid muid erinevusi ei täheldanud, mootor töötas tuhikäigul ilusti ngau alati ainult pöördeid võttis aeglasemalt üles. Kõrvalisi helisid polnud. Tuju tõusis kohe ja mõte liikus karburaatori jama peale.
Okei, karburaatori peal olev kaas maha, membraan välja ja bingo. Membraan lõhki va saadanas. Vist teine kohe väikese defektiga olnud, sest lõhe kohas oli kumm ikka õhem kui mujal. Viga käes siis hakkas juba kegelt valdama hirm, et kas sihukest jublakat ikka lihtsalt saan. Kõik ju räägivad, et hiinakat üldse osta ei maksa kuna varuosi ei ole saada.
Väike mail teenindusse, tagasiside oli ka suht kiire. Tellimus jõustunud, tuleb soomest. Aega võib minna kuni nädal. Selline teenindus nüüd küll väga hirmsate killast pole.
Enda jolleril siis 3300km peal natsa mitterahulikum juhtum. Lasin rahulikult pikku maanteed, kui järsku kadus ära jõud ja sellega loomulikult ka kiirus. Mitte mingisuguseid muid erinevusi ei täheldanud, mootor töötas tuhikäigul ilusti ngau alati ainult pöördeid võttis aeglasemalt üles. Kõrvalisi helisid polnud. Tuju tõusis kohe ja mõte liikus karburaatori jama peale.
Okei, karburaatori peal olev kaas maha, membraan välja ja bingo. Membraan lõhki va saadanas. Vist teine kohe väikese defektiga olnud, sest lõhe kohas oli kumm ikka õhem kui mujal. Viga käes siis hakkas juba kegelt valdama hirm, et kas sihukest jublakat ikka lihtsalt saan. Kõik ju räägivad, et hiinakat üldse osta ei maksa kuna varuosi ei ole saada.
Väike mail teenindusse, tagasiside oli ka suht kiire. Tellimus jõustunud, tuleb soomest. Aega võib minna kuni nädal. Selline teenindus nüüd küll väga hirmsate killast pole.
Viimati muutis Kirs, 17 Mär 2006, 08:45, muudetud 2 korda kokku.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Kurta oli 4taktiliste perfomance sumbutite puuduse üle. Leovinci Touring-u erinevad modifikatsioonid pakuvad nii 2-e kui 4taktilistele 50cc midagi.
Kas see just seda va perfomance juurde annab...
http://www.creco.nl/images%20onderdelen ... 06ma38.gif
http://www.mopedsonline.com/secure_shop ... g-spec.gif
TOURING
The Touring line is one of the most complete ranges ever created for the scooter sector. It suits models with engines from 50 to 250 cc both two and four-stroke. All this comes in a futuristically designed external body, with a moulded heat shield common to all versions in the range.
The silencer body and header pipe are made from MIG-welded 10/10 mm steel and finished with heat-resistant electrostatic paint. It has a conical expansion chamber which incorporates the silencer, calibrated to suit each engine; accordingly, different bodies are used for 2 and 4-stroke engines. To improve the soundproofing effect there is an inner lining of bonded ceramic fibre. The result is a noise level which is sometimes even lower than that of oe systems.
Available for most models
Kas see just seda va perfomance juurde annab...
http://www.creco.nl/images%20onderdelen ... 06ma38.gif
http://www.mopedsonline.com/secure_shop ... g-spec.gif
TOURING
The Touring line is one of the most complete ranges ever created for the scooter sector. It suits models with engines from 50 to 250 cc both two and four-stroke. All this comes in a futuristically designed external body, with a moulded heat shield common to all versions in the range.
The silencer body and header pipe are made from MIG-welded 10/10 mm steel and finished with heat-resistant electrostatic paint. It has a conical expansion chamber which incorporates the silencer, calibrated to suit each engine; accordingly, different bodies are used for 2 and 4-stroke engines. To improve the soundproofing effect there is an inner lining of bonded ceramic fibre. The result is a noise level which is sometimes even lower than that of oe systems.
Available for most models
Mul endal Freedo2 suve algul sain! 900 km sõitnud. Mul pole olnud mingeid probleeme. Käivitub nö ´laksust´ minek on hea algul veits venib aga kui pöörded üleval siis on kõik normaalne kuni 40 km/h tõuseb kiirus kiirelt siis hakkab ikka normilt venima. välimus veits kahtlane on aga on mõtted värvimisel! Hea roller 12000kr eest!!
KickassTuning
Tuning Projekt OÜ
mob: 56625803
mail: ingo.kikas@gmail.com
http://www.kickasstuning.ee
Ingo Kikas
Tuning Projekt OÜ
mob: 56625803
mail: ingo.kikas@gmail.com
http://www.kickasstuning.ee
Ingo Kikas
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Siis sul küll hea hind kui Freedo2-e sellise hinnaga said(poest ikka?) Ise kevadel 15 900.- välja käisin.Kickass kirjutas:Mul endal Freedo2 suve algul sain! 900 km sõitnud. Mul pole olnud mingeid probleeme. Käivitub nö ´laksust´ minek on hea algul veits venib aga kui pöörded üleval siis on kõik normaalne kuni 40 km/h tõuseb kiirus kiirelt siis hakkab ikka normilt venima. välimus veits kahtlane on aga on mõtted värvimisel! Hea roller 12000kr eest!!
Värv on tal küll kummaline. Enda omal vaatsin ,et esigondlil mingi imelik lätakas. Kukkusin seda nühkima ja ennäe imet, maha kulus mingi nn pasakord mille alt tuli välja ilus pärlmutterpunane värvkate

Aga kogu gondlit elusees ei jõuaks puhtaks nühkida kuna see matt sodi on seal peal ikka megalt kinni. Värvilahusti igatahes seda lahti ei võtnud.
Liivapaber võtab. Talvel vist võtan käsile, nühin selle mati jama sealt maha ja värvin ilusaks läikivaks.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
139QMB mootori(Freedo1-2, Kymco Agility, Cityhopper G-Sport, EU Scooter - Qingqi -05 , Moto-Zeta Rally50 jne.) silindri mahavõtmise-vahetuse juures abiks.
http://www.mopedarmy.com/forums/discuss ... to80cc.doc
http://www.mopedarmy.com/forums/discuss ... to80cc.doc
Ei ole ta midagi nii s**t masin mul sõbral on see.....võib öelda et liigub suht normaalselt tal on spidokal ~8000 ainuke asi mis tal puru on läinud on spidoka tross aga see oli ka ta enda viga.....aga tglt on see nii et kuidas juhtub see ju ikkagi hiinakas oleneb kuidas juhtub mõni laguneb mõni on terve....
Roundup, 2006
Terve,
Nii, käes on uus kevad ja plaanis osta rollereid. Salome Freedo 1L/2. Kommentaare, soovitusi, ise olen väga motovõhik inimene, tahaks lihtsalt masinavärgil punktist A punkti B jõuda.
Kas on mingi eriline vahe sel 3k rahal 1L ja 2 mudeli vahel ? Saan ma ikka aru, et alla 3h jõuab sellise masinaga heal juhul maanteel tartust võrru ?
On ehk kellelgi müüda sellist masinat naeruväärselt odava hinna eest?
Nii, käes on uus kevad ja plaanis osta rollereid. Salome Freedo 1L/2. Kommentaare, soovitusi, ise olen väga motovõhik inimene, tahaks lihtsalt masinavärgil punktist A punkti B jõuda.
Kas on mingi eriline vahe sel 3k rahal 1L ja 2 mudeli vahel ? Saan ma ikka aru, et alla 3h jõuab sellise masinaga heal juhul maanteel tartust võrru ?
On ehk kellelgi müüda sellist masinat naeruväärselt odava hinna eest?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.