Mis arvate sellest et alles 21aastaselt saab täis A kat load

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

maniac kirjutas:
surnuks võib sõita ka rolleriga ,nii et minuarust võiks 18a ilma piiranguteta olla.Ise sõitsin esimest korda R1-ga kui olin 17.Ega vanus ei näita sõiduoskust.
Ega ikka näitab küll,vähesed on 17 aastaselt R1-ga sõit või võimsamatega.Ja ei ole ka neid palju,kes oskavad noorest peast ülihästi sõita.
Kasutaja avatar

tuvi
Postitusi: 189
Liitunud: 07 Juun 2004, 12:35
Tsikkel: Gsxr,Dnepr,K,Ural,M,H-D;GasGas
Asukoht: Tartu, vahel Norra
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas tuvi »

:shock: Mis selle teema mõte on ??? Mis siis praegusel korral viga on?
Järelikult tuleb niikaua siis kannatada et täis A-kat kätte saada!!!
21 ja A kat on täitsa normaalene. See on pigem hea kui nii on VÕIBOLLA pole just selleparast ratturite seas nn tsikklirullnokke!!!! :lol: :lol:
Selle ajapeale on vast mõistus P*****t välja tulnud!

Erci
Postitusi: 755
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 31 korda

Lugemata postitus Postitas Erci »

Nõus maniaciga, minu arvates võiks täis A load saada 18 aastaselt.
___________________________

Teema algataja
aadu

Lugemata postitus Postitas aadu »

sõidu oskuste kohalt pole kahtlust, et ka 16 aastased jämedate pillidega võivad hakkama saada. Aga ilmselt seaduseandate poolelt on täiesti õigustatult, et vaadatakse keskmist, mis ei hõlma ainult ratta valitsemist vaid ka ohutut linna liiklust. Kes kinnisel ringil hästi hakkama saab ei pruugi veel käpp olla liikluses olla

marguspp
Postitusi: 112
Liitunud: 20 Sept 2004, 18:03

Lugemata postitus Postitas marguspp »

reeglid on ju kõikidele ühesugused, seega väga õige jutt, et see oleneb ja peabki olenema keskmisest. Sama hästi võiks hakata osadele tõendeid väljastama, kes võivad näiteks asulas sõita 70(90)ga ja maanteel 140ga? :idea:
maniac kirjutas:
surnuks võib sõita ka rolleriga
kas tõesti lihtsamaid variante pole?
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Teeklaasi võib kah ära uppuda...

korgits
Postitusi: 202
Liitunud: 28 Veebr 2004, 13:29

Lugemata postitus Postitas korgits »

Tiristasid mööda parklat ringi 20kmh R1'ga ? Seda me oskame kõik ....ega 1000ccm tsiklid ei ole viirus mis tapab nii kui peale istud ja võtmest käima paned . Lihtsalt 1000ccm bike kiirendus suht jõhker ....sa ei jõua mjäuuu öelda kui spidokal on yle 100kmh .

Minu esimeseks rattaks oli 1000ccm V2 mootoriga super bike ja vanust mul 19......Noh ELUS MA VEEL OLEN aga ennem seda sai ühte autot tagant räsitud ja korra kurvist välja käidud ....nii ,et ratas kykitas 20m võsas ja mina veel 20m edasi. Aga mis oleks juhutunud kui ma oleks enne ylekäigurada tsikli peeneks lasknud ja inimesed oleks parajasti seal olnud .....ning ei oleks pidurdamisega hakkama saanud .......1000ccm bike kaalub piisavalt ,et oma kaaluga ära tappa inimesest . Ikka mõeldakse mitte ainult sinu ohutusele aga ka teiste ohutuse peale keda võib ära tappa sinu bike mis on juhitavuse kaotanud tänu sellele ,et sa ei saanud tema piitsutamisega hakkama. Et vist ikka ei tohi alla 21aastasele anda kilost tsiklist ....yldsegi.

PS: korke on ka r1 sõitnud ja SIRGEL peeneks lasknud...aga kui oleks kurv tulnud ? .....siis oleks jälle lappinud haavu


võiks see piir käija niii
16a kuni 18a .....kuni 11kw
18a kuni 21a .....kuni 45kw
21a kuni 24a .....kuni 80kw
üle 24a ja aint neile kellel on tsikli load olnud yle 4 aasta käes ....siis piiramatu.



maniac kirjutas:
surnuks võib sõita ka rolleriga ,nii et minuarust võiks 18a ilma piiranguteta olla.Ise sõitsin esimest korda R1-ga kui olin 17.Ega vanus ei näita sõiduoskust.
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

Korgitsa väljapakutud skeem on päris mõistlik. 18-21a. on ikka natuke jama kui piirang on 25kw. A1 katil võiks ära kaduda kubatuuri piirang. Üleüldse võiks võimsusepiirang rohkem sõltuda sõidukogemustest, praegu on vist nii, et kellel on näiteks autojuhiload ja on üle 21a. vana ning vahtralehte pole saab kohe täis A teha. Nii minuarust pole päris õige, enne tuleks ikka aasta või 2 lahjema tsikliga harjutada(näiteks kuni 45kw).
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Tegelt võiks olla hoopis mingi hästi pädev psühholoogiline test, kus on võimalik välja selgitada täpne kW arv millegi inimene sõita tohib... vot see oleks juba midagi uut

uuuuuu.... sci-fi
Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

Nigga kirjutas:
Tegelt võiks olla hoopis mingi hästi pädev psühholoogiline test, kus on võimalik välja selgitada täpne kW arv millegi inimene sõita tohib... vot see oleks juba midagi uut

uuuuuu.... sci-fi
No jah .... normaalse meesarsti puhul saaksid kõik ilusad tibinad kohe piiramatud load ja ebanormaalse orientatsiooni korral saaksid seda piiramatud kati ainult ilusa näolapiga P*** poisid. Siis oleks hea vaadata, et näe tal tonnine bike, selge, P*** järelikult :lol:

Sellist olukorda soovid jah ;)
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi

Tonuk
Postitusi: 46
Liitunud: 16 Okt 2004, 00:28

Lugemata postitus Postitas Tonuk »

" Olin 10 aastane, kui esimest korda viina jõin, 12-selt panin juba heroiini
ja tõmbasin kanepit peale, nüüdseks olen juba 17, aga kurat, poest õllepudelit ikka veel kätte ei saa :evil: No MINU puhul võiks ju ikka erandi teha! Võiksin nii mõnegi 30-aastase laua alla juua. No tehku siis mulle kasvõi testid, et ma olen ikka tõesti kõva napsumees ja piduloom ja
andku mulle see õlu kätte!!! " :)
Sorry, kui keegi aru ei saanud!
Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas hannes »

on ikka natuke jama kui piirang on 25kw. A1 katil võiks ära kaduda kubatuuri piirang. Üleüldse võiks võimsusepiirang rohkem sõltuda sõidukogemustest, praegu on vist nii, et kellel on näiteks autojuhiload ja on üle 21a. vana ning vahtralehte pole saab kohe täis A teha. Nii minuarust pole päris õige, enne tuleks ikka aasta või 2 lahjema tsikliga harjutada näiteks kuni 45kw
Miks see 25kW siis jama on? Muidu ei ole piisavalt pikk või?
Kuidas siis tõestada sõidukogemuse olemasolu? Et on load x aastat käes olnud, siis on sõidukogemus ka? Või käib keegi ARK-ist pisteliselt kontrollimas, et kodanikud ikka usinasti sõidukogemust omandavad?
Mul on omal siis üks "lahjem" tsikkel, 42kW nimelt. Minu meelest on täiesti piisav.

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!

Kasutaja avatar

Kameeleon
Postitusi: 572
Liitunud: 06 Dets 2003, 14:30
Asukoht: Siin. Ratas- kah siin

Lugemata postitus Postitas Kameeleon »

TÄIESTI OT.
Ok lugesin nüüd selle teema otsast lõpuni läbi. Ja mul on väga hea meel, et selline teema siia üles riputatud on. Usun, et kedagi ei koti enam see, et biker.ee on kaotamas sisulist külge ja järjest rohkem hakkavad tooni andma verbaalse kõhulahtisusega pubekad, sest kuidas muidu seletada fakti, et 4 lehekülge on täis üksteise pilkamist, irisemist ja lausa solvamist. Konstruktiivsest arutelust, mis peaks olema biker.ee üks eesmärke on saanud kohati rohkem mudamaadlus.
Mul on tõesti väga hea meel, et selline teema siia üles riputatud on.

Nota Bene
Iga postituse juures on ES nupp. Juhul kui teie vastus foorumi postidele sisaldab ainult sõimu mõne teise kasutaja aadressil, kasutage ES-i ja säästke modesid teie OT möla kustutamisest.

________________________________________________________
(Suur sry modedele kellele see posting on total OT ja kuulub kustutamisele)
Kasutaja avatar

hevimees
Postitusi: 166
Liitunud: 20 Apr 2004, 22:15
Tsikkel: VFR1200F,VFR800V-TEC
Asukoht: muuga
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas hevimees »

vau????

nii mõttetu vaidlus jälle .Polegi siiani vaielnud.

sõidke ja ärge mölisege. Iga asi omal ajal!
Ma olen ikka nii kõva mees jne. ei kõlba kuhugi.
Kui oled nii kõva mees siis sõida kasvõi 3 aastaselt muraveiga ja ära inise, et seadusega pahuksis.Politseil on ju kah pappi tarvis!
Heavymetal nonstop! 56479145

Teema algataja
maniac

Lugemata postitus Postitas maniac »

korgits kirjutas:
Tiristasid mööda parklat ringi 20kmh R1'ga ? Seda me oskame kõik ....ega 1000ccm tsiklid ei ole viirus mis tapab nii kui peale istud ja võtmest käima paned . Lihtsalt 1000ccm bike kiirendus suht jõhker ....sa ei jõua mjäuuu öelda kui spidokal on yle 100kmh .

Minu esimeseks rattaks oli 1000ccm V2 mootoriga super bike ja vanust mul 19......Noh ELUS MA VEEL OLEN aga ennem seda sai ühte autot tagant räsitud ja korra kurvist välja käidud ....nii ,et ratas kykitas 20m võsas ja mina veel 20m edasi. Aga mis oleks juhutunud kui ma oleks enne ylekäigurada tsikli peeneks lasknud ja inimesed oleks parajasti seal olnud .....ning ei oleks pidurdamisega hakkama saanud .......1000ccm bike kaalub piisavalt ,et oma kaaluga ära tappa inimesest . Ikka mõeldakse mitte ainult sinu ohutusele aga ka teiste ohutuse peale keda võib ära tappa sinu bike mis on juhitavuse kaotanud tänu sellele ,et sa ei saanud tema piitsutamisega hakkama. Et vist ikka ei tohi alla 21aastasele anda kilost tsiklist ....yldsegi.

PS: korke on ka r1 sõitnud ja SIRGEL peeneks lasknud...aga kui oleks kurv tulnud ? .....siis oleks jälle lappinud haavu


võiks see piir käija niii
16a kuni 18a .....kuni 11kw
18a kuni 21a .....kuni 45kw
21a kuni 24a .....kuni 80kw
üle 24a ja aint neile kellel on tsikli load olnud yle 4 aasta käes ....siis piiramatu.



näita mulle parklat,kus on võimalik sõita 260km/h...
kui sina matsu panid,ega siis teised seda tegema pea
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Mõtetu vaidlus.Käib üks suur kõvatamine.Ei saa siis 18-21 eluaastani 25kW hakkama või.Inimese keskmine eluiga on ća 75 aastat ja selle kõrvalt ei suudeta kannatada 3 aastat 25'e kW'ga? :shock: .Võtke siis ratas, mis on paberite järgi 25kW.Ainukeseks probleemiks kujuneb see, et standardis 25'e kW'eid rattaid on vähe.

primo
Challenge the Adventure.Ride The World

korgits
Postitusi: 202
Liitunud: 28 Veebr 2004, 13:29

Lugemata postitus Postitas korgits »

täitsa hea idee.....ju

ja primo jutule lisaks see ,et need kes tahavad oma yamaha R1'ga KÕVATADA siis seegi ratas on piiratav kuni 25kw ..ramo poolt :)

Primo kirjutas:
Mõtetu vaidlus.Käib üks suur kõvatamine.Ei saa siis 18-21 eluaastani 25kW hakkama või.Inimese keskmine eluiga on ća 75 aastat ja selle kõrvalt ei suudeta kannatada 3 aastat 25'e kW'ga? :shock: .Võtke siis ratas, mis on paberite järgi 25kW.Ainukeseks probleemiks kujuneb see, et standardis 25'e kW'eid rattaid on vähe.

primo

Teema algataja
UpOnOne

Lugemata postitus Postitas UpOnOne »

ütleme nii,et 25kw on ikka häbematult vähe küll
Suletud

Mine “Vaba teema”