3. leht 4-st
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 13 Mär 2010, 09:25
Postitas triplekix
borx kirjutas:fh kirjutas:Sada metra on paras distants, siis näeb cruiserit veel peeglist vb..
vb.mitte
50 medra peal paneks panuse VÕIMSALE cruiserile, 100 pealt plastikule.
Enda rattaga ma näiteks teise käigu kiirendades panen sisse ca 170-175 pealt. Selleks ajaks peaks ka 100 meetrit täis saama. Samas cruiseril siis juba kolmas käik vist?
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 13 Mär 2010, 09:48
Postitas borx
triplekix kirjutas:
50 medra peal paneks panuse VÕIMSALE cruiserile,
50-ne meetri pealt nii lähebki 
triplekix kirjutas:
ca 170-175 pealt. Selleks ajaks peaks ka 100 meetrit täis saama. Samas cruiseril siis juba kolmas käik vist?
Yep 
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 13 Mär 2010, 09:55
Postitas Raiki
OK, see teema kisub juba sinna, et mul on suurem kui sul 
Mina igal juhul julgen väita, et bikega halvem aeglastel pööretel manööverdada kui cruiseriga.
Fakt on see, et pikka maad on mugavam sõita rattaga kus istumisasend on nn. taburetil istumine.
Viimane kord kui pundis sai pikemalt sõidetud, siis plastikuvennad, alates Siguldast, soovisid kuni Tartuni 3-4 pepupeatust teha .... see räägib enda eest juba.
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 13 Mär 2010, 10:00
Postitas Cado
borx kirjutas:fh kirjutas:Sada metra on paras distants, siis näeb cruiserit veel peeglist vb..
vb.mitte
iga ratas on ikka omal kohal hea.
Sul on hea ratas ja meeldib mullegi omal kohal aga....
R1 esimene käik lõppeb 130 km/h juures mitu korda pead sina vahetama käiku selle aja jooksul. Raske ratas kaotab suht palju käigu vahetuse juures.
Palun täida lünk sest ise ei leidnud kiirenduse andmeid hetkel.
Yamaha YZF1000 R1 2006````````````````````````````````````````Yamaha XV 1900 Stratoliner Midnight 2006
0-100 km/h (0-62 mph)-------2.8 seconds.________________________0-100 km/h (0-62 mph)----??????
Max Power---------------------128.7kw 175hp @ 12500 rpm_______Max Power-------73,6 kW 100 hp @ 4.250 rpm
Max Torque --------------------106,6 Nm 11 KG-M @ 10500 rpm____Max Torque-----167,8 Nm 17,1 kg-m @ 2.500 rpm
Dry-Weight---------------------173 kg.____________________________Dry-Weight-------275. kg
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 13 Mär 2010, 10:05
Postitas Cado
Raiki kirjutas:OK, see teema kisub juba sinna, et mul on suurem kui sul 
Mina igal juhul julgen väita, et bikega halvem aeglastel pööretel manööverdada kui cruiseriga.
Fakt on see, et pikka maad on mugavam sõita rattaga kus istumisasend on nn. taburetil istumine.
Viimane kord kui pundis sai pikemalt sõidetud, siis plastikuvennad, alates Siguldast, soovisid kuni Tartuni 3-4 pepupeatust teha .... see räägib enda eest juba.
Sõidu mugavus jääb ikkagi alati selle juurde mis kellegile meeldib ja sobib.
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 13 Mär 2010, 10:18
Postitas SUZUBAIKER
borx kirjutas:mida sa arvad 
Sedap kevade asja 
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 13 Mär 2010, 10:19
Postitas KIBU
Raiki kirjutas:OK, see teema kisub juba sinna, et mul on suurem kui sul 
Mina igal juhul julgen väita, et bikega halvem aeglastel pööretel manööverdada kui cruiseriga.
Fakt on see, et pikka maad on mugavam sõita rattaga kus istumisasend on nn. taburetil istumine.
Viimane kord kui pundis sai pikemalt sõidetud, siis plastikuvennad, alates Siguldast, soovisid kuni Tartuni 3-4 pepupeatust teha .... see räägib enda eest juba.
3-4 on isegi hea saavutus kui cruiseri tempos sõita. bike tüüpi rattad projekteeritud ju kiireks sõiduks ja pigem kiireks kurvisõiduks. lubatud sõidukiiruse lähistel kulgemine on cruiseri pärusmaa. selliste kiiruste jaoks on ta projekteeritud. ja sellistel kiirustel bike i ja cruiserit võrrelda on umbes sama nagu võrrelda purilennukit hävitajaga. mugavuse otsimisel ei ole määrava tähtsusega mitte teepikkus vaid selle läbimiseks kuluv aeg. 
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 13 Mär 2010, 10:31
Postitas SUZUBAIKER
Raiki kirjutas:OK, see teema kisub juba sinna, et mul on suurem kui sul 
Mina igal juhul julgen väita, et bikega halvem aeglastel pööretel manööverdada kui cruiseriga.
Fakt on see, et pikka maad on mugavam sõita rattaga kus istumisasend on nn. taburetil istumine.
Viimane kord kui pundis sai pikemalt sõidetud, siis plastikuvennad, alates Siguldast, soovisid kuni Tartuni 3-4 pepupeatust teha .... see räägib enda eest juba.
Võin kinnitada, meie reisil nurusid customi mehed oluliselt rohkem peatused, pidevalt kadusid tagant ära 
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 13 Mär 2010, 10:46
Postitas Cado
Võin täpselt sama kinnitada ja võin ka vastupidiseid juhtumeid kinnitada.
See juba ei olene rattast vaid juba inimese loomusest.
Mõnele meeldib tsikliga sõita
Enemustele on mootorattaga Haapsallu ka pikk maa 
Oleme aused väga väga suur osa rattaid ei läbi suvejooksul 1000-tetki km. 
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 13 Mär 2010, 11:10
Postitas Junzu
Cado kirjutas:borx kirjutas:fh kirjutas:Sada metra on paras distants, siis näeb cruiserit veel peeglist vb..
vb.mitte
iga ratas on ikka omal kohal hea.
Sul on hea ratas ja meeldib mullegi omal kohal aga....
R1 esimene käik lõppeb 130 km/h juures mitu korda pead sina vahetama käiku selle aja jooksul. Raske ratas kaotab suht palju käigu vahetuse juures.
Palun täida lünk sest ise ei leidnud kiirenduse andmeid hetkel.
Yamaha YZF1000 R1 2006````````````````````````````````````````Yamaha XV 1900 Stratoliner Midnight 2006
0-100 km/h (0-62 mph)-------2.8 seconds.________________________0-100 km/h (0-62 mph)----??????
Max Power---------------------128.7kw 175hp @ 12500 rpm_______Max Power-------73,6 kW 100 hp @ 4.250 rpm
Max Torque --------------------106,6 Nm 11 KG-M @ 10500 rpm____Max Torque-----167,8 Nm 17,1 kg-m @ 2.500 rpm
Dry-Weight---------------------173 kg.____________________________Dry-Weight-------275. kg
1 käik on piirajas 167kmh, 130 oli vanal rattal.
Ise ei hakka sõna võtma selle 100m kiirenduse kohapeal, eks cruiseril ole eelis kohapealt minekul. 100m on suht lühike maa, vbla teeb bike tasa vb mitte. Eks see olene sõitjast.
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 13 Mär 2010, 11:13
Postitas borx
SUZUBAIKER kirjutas:Võin kinnitada, meie reisil nurusid customi mehed oluliselt rohkem peatused, pidevalt kadusid tagant ära 
et siis mis see reis niisugune oli

Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 13 Mär 2010, 11:54
Postitas SUZUBAIKER
borx kirjutas:SUZUBAIKER kirjutas:Võin kinnitada, meie reisil nurusid customi mehed oluliselt rohkem peatused, pidevalt kadusid tagant ära 
et siis mis see reis niisugune oli

Valgevene
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 13 Mär 2010, 12:07
Postitas Soultrain
Teemaalgataja jutust on asi sujuvalt m...nni mõõtmiseni jõudnud, ma loodan et need kiiremini vedama kiiremini pidama mehed ikka voodis sama stiili ei harrasta
KÕIGEGA saab sõita, ma tean vendasid kes hooaja jooksul minimaalselt 10000km HARDTAILIGA sõidavad ja ei ohi ega ähi keegi, et vihma sajab ja asfaltis on augud. Siililegi ju selge et kes tahab kiiret sõitu see võtab omale RRRRRRRRi ja kes armastab madalalt väänet see võtab suure kubaga V2 omale.
Siin ju korralik näide isegi toodud, R1 - 106.6Nm ja seda 10500rpm juures sel ajal kui XV1900 on 167.8Nm ja seda 2500rpm juures. Igaüks kes väändest üldse midagi taipab, teeb nüüd omad järeldused, PS. ei räägi ei nullist 500ni kiirendamisest ega ka mitte lõppkiirusest.
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 13 Mär 2010, 23:20
Postitas jaanipoiss
Tuttav käis eelmine suvi YZF-R125 -ga saksas. Küsisin, et kuidas oli ja vastus väga lühike ...ei mingeid probleeme.
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 13 Mär 2010, 23:53
Postitas kr0om
jaanipoiss kirjutas:Tuttav käis eelmine suvi YZF-R125 -ga saksas. Küsisin, et kuidas oli ja vastus väga lühike ...ei mingeid probleeme.
täpselt nii, ühele sobib ema ja teisele tütar. Mina näiteks kaifunnitan ilma tuuleklaasita sõitu. Istun oma taburetil selg sirge, hoian sangast kinni ja tuule surve rindu annab elamuse. Ootan kevadet et saaks jälle põrutada oma kroomiga tlnst Räpinasse sõbrale külla ja sauna. Aga teema algatajale soovitaksin valida tsikli millega sõitu armastad. Asi ei ole ju selles et võimalikult moodsalt, soodsalt, odavalt teekond läbida vaid et elamust saada. Võta kuulda oma sisehäält.
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 14 Mär 2010, 00:40
Postitas SUZUBAIKER
kr0om kirjutas:jaanipoiss kirjutas:Tuttav käis eelmine suvi YZF-R125 -ga saksas. Küsisin, et kuidas oli ja vastus väga lühike ...ei mingeid probleeme.
täpselt nii, ühele sobib ema ja teisele tütar. Mina näiteks kaifunnitan ilma tuuleklaasita sõitu. Istun oma taburetil selg sirge, hoian sangast kinni ja tuule surve rindu annab elamuse. Ootan kevadet et saaks jälle põrutada oma kroomiga tlnst Räpinasse sõbrale külla ja sauna. Aga teema algatajale soovitaksin valida tsikli millega sõitu armastad. Asi ei ole ju selles et võimalikult moodsalt, soodsalt, odavalt teekond läbida vaid et elamust saada. Võta kuulda oma sisehäält.
Vot nii teegi 
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 14 Mär 2010, 09:01
Postitas mx77
jaanipoiss kirjutas:Tuttav käis eelmine suvi YZF-R125 -ga saksas. Küsisin, et kuidas oli ja vastus väga lühike ...ei mingeid probleeme.
Pagan see on päris karm. Tugevama vastutuulega hakkad bahnil rekkadele jalgu jääma vist.
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 14 Mär 2010, 11:20
Postitas Willie
mx77 kirjutas:jaanipoiss kirjutas:Tuttav käis eelmine suvi YZF-R125 -ga saksas. Küsisin, et kuidas oli ja vastus väga lühike ...ei mingeid probleeme.
Pagan see on päris karm. Tugevama vastutuulega hakkad bahnil rekkadele jalgu jääma vist.
Irw, saarlased tulid ju eelmisel aastal tõukeratastega Kreekast (Ateenast vist) 3700 km Saaremaale välja, abiks vaid nõrguke kondimootor ja püstine sõiduasend. Eks rattavalikul ole ikka kõik kõrvadevahes kinni. Juba täiega OT.
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 14 Mär 2010, 19:33
Postitas racerx
mx77 kirjutas:jaanipoiss kirjutas:Tuttav käis eelmine suvi YZF-R125 -ga saksas. Küsisin, et kuidas oli ja vastus väga lühike ...ei mingeid probleeme.
Pagan see on päris karm. Tugevama vastutuulega hakkad bahnil rekkadele jalgu jääma vist.
Bahni peal anyway ei maksa sinna kiiresse ritta ronida kui pole s-bike klassi ratas, ehk siis selle suure väändega chopperiga oled seal sama õnnetus olukorras kui selle 125 baigiga. Kui on mingi 1800cc V2 siis see kuidagi veel 150 km/h veab kuigi ikkagi üsna õnnetu see minek.
Bahn vasakud on gsxr-r1-cbr jne tüüpi tsiklitele, ülejäänud ikka paremale 
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 14 Mär 2010, 20:28
Postitas Soultrain
Mis juttu sa nüüd ajad hr racerx?? 1800 Intruderiga oled ikka sõitnud, et tead kommenteerida kuidas 150ni kuidagi veab???
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 14 Mär 2010, 20:31
Postitas racerx
kuidagi vs bike. St kui oled sõitnud baigiga siis tead mis on vedamine sajast alates. Kõik muu on selle kõrval teisejärguline ja mitte kõneväärt.
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 14 Mär 2010, 20:33
Postitas Soultrain
no ehitame nüüd maailma üles etalonile, BIKE? selles mõttes et see et plastmassist rattad liiguvad kiiremini, ei tähenda et muud rattad ei liigu. Suht pealiskaudne maailm või mis?
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 14 Mär 2010, 21:16
Postitas dubweiser
mul on paraku lõdvalt 2 senti. lähen nüüd vannituppa ja vaatan, mis mõõt tuleb kui kikki ajan. hoidke pöialt, kõik..
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 14 Mär 2010, 21:26
Postitas Motomarket
Ei maksa alahinnata 1800-st Intruderit. See tuleb 200-ni üles väga reipalt, kui rääkida kiirendusest. Probleem tekib sellise kiiruse kestvas hoidmises, kuna siin tuleb juba mängu aerodünaamika ja vedrustus. Selles osas on baigil tugev ülekaal. Aga legaalselt saab selliseid kiiruseid arendada ainult Saksa bahn-il ja sedagi tänu liiklustihedusele väga varieeruvalt. Oleme oma pundiga pea iga aasta pikki trippe läbi Euroopa vuranud ja erinevaid tsikleid testinud ning ega siin ühest vastust polegi. Tuleb ise proovida, milline mark rohkem meeldib ja vastavalt sellele otsus langetada. Olen isiklikult ca 6000 km tripi R1-ga teinud ja võin öelda, et loomulikult oli fun bahnil 250+ lennata ja kohalike Porschedega pea 300 all kassi ja hiirt mängida, aga ma ei saaks väita, et ta parim ratas sellisteks tripideks oleks. Samas oleme me 1800 Intuderi ära testinud ja samuti ei ole parim. Samas sai mõlema rattaga väga edukalt hakkama. Point on just selles, et ratas peab endale eelkõige oma stiililt meeldima, siis neelad alla igasugused puudused, mis võivad pikema otsaga tekkida. Ilmselt ei olegi valesid rattaid, vaid on lihtsalt erinevad maitsed ja aastatega vahelduvad meeleolud
Isiklikult olen juba kolmadat aastat järjest pidama jäänud ühele korralikule sport-tourerile Yamaha FJR1300-le- piisavalt kiire ja samas saab mõne paki ka pikale tuurile kaasa võtta 
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 14 Mär 2010, 21:36
Postitas Oil-Cooled
kümmekond aastat tagasi pidi mul ka kõik hästi kiiresti liikuma. Hiljem hakkas järjest rohkem tõmbama klassikaline lihtne disain. Kas tegemist on chopperi, enduuro või mis iganes, see on savi. Vanad BMW boxerid, Moto Guzzid, Honda CB, Kawa Z1, Yamaha XS&XT500, HD Sportsterid, kõik on teretulnud minu garaazi 
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 14 Mär 2010, 21:46
Postitas Yamakaki
Sõidan igasuguse bensiini õgiva rattaga reisil seni,kuni vaja tankida või on miskit huvitavat vaadata tee ääres. Siis see "pepupeatus" tehaksegi.Tõsi on,et mõni ratas sõidab paagitäiega ts 400 km.Tavapäraselt kusagil 200-300 km.Aga natuke on raske aru saada sellest,miks on vaja tsikliga reisil olles "lennata" punktist A punkti B ? Aga küllap iga tsiklimees ise teab,mis talle oluline.Ja see olulinegi võib aja möödudes muutuda
Soovin teemaalgatajale head reisi oma valitud raudruunal või plastikul. 
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 14 Mär 2010, 22:28
Postitas t2g
Soultrain kirjutas:no ehitame nüüd maailma üles etalonile, BIKE?
kokku lepitud 
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 15 Mär 2010, 21:46
Postitas SUZUBAIKER
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 15 Mär 2010, 21:51
Postitas Ercki
Kumb ta nüüd on kas bike või superbike 
Re: Chopper või Sportbike
Postitatud: 03 Apr 2010, 08:46
Postitas Priit_IZ
Ema või tütar, muna või kana, plasti või kroom, õlu või viin jne jne.
Ei ole olemas ainuõiget asja, seda enam, et nii nõudmised, sõidu iseloomud ja ratta maitsed täiesti seinast seina.
Aga see ei tähenda, et kuskil õllekannu taga mulisedes ei võiks igaüks oma eelistusi kiita ja õigustada 