3. leht 3-st
Re: suzuki tl1000r
Postitatud: 13 Dets 2009, 06:29
Postitas 13reede
TL100R hüüdnimi on Hull Lehm (Mad Cow). Põhjus- tema mootoripidurdus on nii jõuline, et hooletul gaasi lahtilaskmisel suurematel kiirustel plokeerib tagaratta ja hakkab perset loopima.
See kiiks on enamustel vanadel suurtel V2 mootoriga isenditel...seega mootoriga pidurdades ja uuesti gaasi keerates ettevaatust...power tuleb ootamatult ja seda on palju:)
Re: suzuki tl1000r
Postitatud: 13 Dets 2009, 10:28
Postitas moilo
Enamustel, mitte kõikidel. Näiteks Aprilia tonnistel v2 mootoritel on siduril membraan mis lahutab osalisel siduri kui gaas maha keerata. Seega tegu nn slipper clutchiga juba originaalis ja üsna vanadel pillidel juba. Asi toimib ka siduri võimendina. Endal oli küll Aprilia RST1000 Futura mis pisut leebemas seades kui rsv kuid isegi sel rattal oleks mootoripidurdus ilma säherduse sidurita ratta lohisema võtnud
Re: suzuki tl1000r
Postitatud: 13 Dets 2009, 10:41
Postitas Jussike
Aprilli areng on kiviajast ees ja ratas üks parimaid v2si, pean silmas RSV Mille Ri. 
Terv.
Re: suzuki tl1000r
Postitatud: 13 Dets 2009, 11:17
Postitas oxide
vihmaga või lihtsalt külma ilmaga vöib siis sõit kujuneda üsna huvitavaks....või siis hoopis 
Re: suzuki tl1000r
Postitatud: 14 Dets 2009, 08:53
Postitas ural
TL on libisev sidur olnud esimestest mudelitest peale.
Re: suzuki tl1000r
Postitatud: 14 Dets 2009, 10:42
Postitas aingb
Ma ausalt öeldes ei oska nende "hullu lehma tõvede" teemadel väga kaasa rääkida, kuid minu rattal on kindlasti libisev sidur ja saba liputamine toimub ainult liiga julgel pealekeeramisel.
Re: suzuki tl1000r
Postitatud: 14 Dets 2009, 13:24
Postitas Alwayslate
Ei ole see TL nüüd nii hull loom ka,et kohe viskab seljast maha kui natuke keerad.Mu poole aastase sõidukogemusega naine käis ka minu omaga sõitmas ja ainuke reakstsioon oli,et : " Noh eks ta veidi äkilisem on kui mu enda oma." Tal endal oli siis 600 cbr.
Re: suzuki tl1000r
Postitatud: 15 Dets 2009, 00:33
Postitas remy
Re: suzuki tl1000r
Postitatud: 20 Jaan 2010, 17:31
Postitas oxide
aga kas keegi oskab õelda mida endast kujutab 72 kw tl1000r variant.kuhu need 27kw kadusid ja kas see annab kõvasti tunda ,et on lahjem variant.v2 ei pidanud kw eriti määrav olema.kas on keegi kokku puutunud taolise isendiga.
Re: suzuki tl1000r
Postitatud: 20 Jaan 2010, 19:41
Postitas franz125
Sisuliselt ei pruugigi midagi vahet olla,Saksamaal öli kunagi 100 hobese piirang.Siis nii-öelda re-tuuniti,ka teinekord ainult dokkidega.
Re: suzuki tl1000r
Postitatud: 21 Jaan 2010, 15:08
Postitas Alwayslate
Minu oma on paberite järgi 72 kw-ne. Ma küll ei ütleks,et ma mingit olulist vahet oleks tundnud sv seljast sinna otsa istudes.
Re: suzuki tl1000r
Postitatud: 21 Jaan 2010, 19:40
Postitas oxide
siis ju jama kui sv seljast ümber istudes vahet ei ole.tlr peaks ikka paremini liikuma kui sv1000.jama on selles,et praegu ei saa ju kuidagi proovida.
Re: suzuki tl1000r
Postitatud: 22 Jaan 2010, 21:59
Postitas Alwayslate
Mul oli usa malli sv millel paberite järgi 92 kw.Lisaks veel yoshimura täis väljalase+muudetud ülekanne ja muud pudinad.
Niiet ei peaks see TL midagi niiväga paremini liikuma. Ja isegi originnal korras SV-l on 88 ? (parandage kui ma eksin ) kw-i. Need mõned kw-id vahet ei saagi kuidagi olla nii tuntavad.
Re: suzuki tl1000r
Postitatud: 22 Jaan 2010, 23:35
Postitas yllar21
Alwayslate kirjutas:Need mõned kw-id vahet ei saagi kuidagi olla nii tuntavad.
oma 1.7 tonni kaaluva autoga tunnen ikka peale kerget forsseerimist 22kW vahet ikka väga tugevasti ära, rääkimata motika kaalust. 
Re: suzuki tl1000r
Postitatud: 24 Jaan 2010, 19:37
Postitas Maurus
Kõige lihtsam on see, kui ostad endale ühe TL1000R-i ja proovid ära, mis loom ta on ja kuis liigub! Se eietamine siin ei anna sulle sõidutunnet, ega fiilingut!
Ta on ikkagi liitrine ratas ja liigub vastavalt, kui mingit rimakat ei osta, siis sa ei tohiks ka pettuda! 
Re: suzuki tl1000r
Postitatud: 10 Mai 2010, 20:01
Postitas SIQ
tekkis küsimus kas mõni tlr ka saaremaal liigub?
Või on ehk saarele tulemas tahaks masinat oma silmaga näha.
aasta jooksul pole kahjuks vastust saanud küsin siis teistmoodi kas on võimalik et mõni tlr'i omanik kes pesitseb päälinnas tuleks oma ratast 13mendal mail näitama päeval? tahaks ratast elusast peast näha. kui keegi on nõus oleks tore kui ta annaks oma nr, et ma saaks ühendust võtta kui kohale jõuan!
ette tänades SIQ
Re: suzuki tl1000r
Postitatud: 28 Okt 2011, 19:11
Postitas oxide
soendaks selle teema veits uuesti üles.kas keegi viitsiks ära seletada selle tagaamordi anomaalia.milles väljendub see ,et ta kuumeneb üle ja kaotab oma töövõime.kas see sõltub ka tee kvaliteedist,kuna meil siin teadu pärast päris palju ebatasaseid maanteid.ja kui ta juba oma töövõime kaotab,siis kas seda on kõvasti tunda.ja näiteks kas rajal juhtub see kiiremini kui maanteel sõites.tuli nüüd palju küsimusi aga äkki keegi viitsib veits valgustada.
Re: suzuki tl1000r
Postitatud: 28 Okt 2011, 21:40
Postitas Maurus
Tavalistel teedel sõites ei tohiks sa midagi aru saada, et see "rotary" vidin ikka töötab nagu amort ikka. Ringrajal sa lihtsalt pidurdad ja kiirendad nii tihti, et amort saab tänu sellele suuremat koormust ning õli kuumeneb. Kui õli kuumeneb, ei ole sellel süsteemil lihtsalt samasugust sujuvust ja töökäiku, kui jaheda õliga. Ühesõnaga minu rattal on see süsteem kõik originaal ja olen sõitnud sellega igalpool. Ringrajal oli lihtsalt selline tunne kohati, et nagu tagarehv oleks tühi, rohkemat ei saanud ma midagi aru.
Re: suzuki tl1000r
Postitatud: 29 Okt 2011, 10:58
Postitas nitrousoxide
väga hea pill, omal kogemus olemas kuu aega TL 1000 r iga. igal käiguvahetusel nokk yleval
pööre nagu ducatil. aga lõpp on mannetu. ootad seda jõudu lõpust aga see puudub. ise sain 270 ikka kätte. Aga hääl on super. kuda siis sõnastada. vaese mehe ducati
)