Re: Yamaha YZ450F
kalde kirjutas:[
jah aga keegi ei käse sul ju kirjutada ja veelvähem lugeda.
Kui arendada seda mõtet edasi,siis ei tasuks krossikat muretseda kui jõud üle ei käi
kalde kirjutas:[
jah aga keegi ei käse sul ju kirjutada ja veelvähem lugeda.
Kui arendada seda mõtet edasi,siis ei tasuks krossikat muretseda kui jõud üle ei käi
Heinz36 kirjutas:kalde kirjutas:[
jah aga keegi ei käse sul ju kirjutada ja veelvähem lugeda.
Kui arendada seda mõtet edasi,siis ei tasuks krossikat muretseda kui jõud üle ei käi
Mis mõttes jõud, rahakoti jõudu mõtled siis päris igapäev ei jõua tõesti sõita, aga ei ostnutki teda võistlemise jaoks vaid et vahel niisama oleks tore kuskil sõita.
No aga ytle siis et kui ma talle väga peale ei keera, näiteks sõidan niisama metsas kas siis on ika mõtet vahetada õli päris 5h tagant.
kalde kirjutas:
No ja on siis tore foorumlaste teadmisi kontrollida?
Minu pärast vaheta või 10 tunni tagant kui õli/õlifiltri maksumus tundub suurem kui mootori kap. remondil.
P.S. Ma ka arvasin alguses oma"sinisilmsuses,et mis see paar tundi siia-sinna teeb.Kui soovid,siis võin saata selle kokkulastud mootori pilte n.ö. hoiatuseks
teitur kirjutas:kalde kirjutas:
No ja on siis tore foorumlaste teadmisi kontrollida?
Ma ei mõelnud nagu et kontrollida et kas te midagi yltse teate, usun ju et teate. vaid mõtlesin selle sõnastuse all tegelikult nagu et teie arvamust. lihtsalt võibolla minu sõnastus nati vale. vott
Heinz36 kirjutas:Minu pärast vaheta või 10 tunni tagant kui õli/õlifiltri maksumus tundub suurem kui mootori kap. remondil.
P.S. Ma ka arvasin alguses oma"sinisilmsuses,et mis see paar tundi siia-sinna teeb.Kui soovid,siis võin saata selle kokkulastud mootori pilte n.ö. hoiatuseks
Just nii nagu sa praegu ytlesid seda nagu mõtlesingi, et kui sa nagu ytlesid just kindlalt ära mulle et umbes ma ei jebiks selle õlivahetusega mingeid oma versioone, vaid see sul juba juhtunud mis mull siis oleks äkki varsti juhtunud, selles suhtes suured tänud sulle.Sa hoidsid mull praegu suht suure raha kokku.
Kui meeldib metsas niisama rahulikult todistada, siis ostsid vale ratta ju.
Mida te jahute selle õli välba üle...täielik totrus ja need pildid ei tõesta midagi.
Igaüks vahetab oma tunde järgi ja sõidustiili järgi ja kellel jääb puudu loogilisest mõtlemisest kuidas seda ennustada siis vahetage kasvõi iga 1h tagant.
Võin vabalt öelda et eelmise aasta sõidu stiili juures võisin vahetada iga 10h tagant ja oleks teinud sama välja nagu Tanel vahetaks peale igat sõitu. Kuna 1h jääb igas asendis üheks tunniks aga kas selle tunni jooksul teeb mootor 2000pööret või 500 on ikka vahe küll ja ei ole vaja ajada mingit tuumafüüsikat taga.
Näide sellest et kui peale 5-6 tundi lasen õli tühja valgesse kankusse siis on ta veel ikka sama läbipaistev ja ilus kui sisse valatult, seda nüüd küll et peale 30-40 sõidutundi hakkas ta 5-6 tunni tagant tuhmuma. Niiet siit järeldus et katsuge mootori higeeluga kaasas käija nii vajadustega kui ajaga.
EDU
Tänud Pira.
Mul on praegu nii et kui vahetan õli siis ongi, et õli välja lastes täpselt sama hele kui sisse panin ja kolb ja jutud vahetatud umbes 10h tagasi ja sellest ajast olen sõitnud ka suht rahulikult.
Ostsin selle kaherattalise tema kaalu ja lihtsuse poolest. Ei ole mingeid elektrilisi lisasid mis võiksid kuskilt otsi anda, tuled,aku,starter.
Õli värvus ei kaitse su mootorit. Õli peab suutma ka oma viskoossust säilitada ning kehvematel õlidel tavaliselt just sellest vajaka jääbki ning pärast paari tunni möödumist on saanud sinu 15W-40-st 5W-15.
Seda nyyd kindlasti.
Kasjok kirjutas:Õli värvus ei kaitse su mootorit. Õli peab suutma ka oma viskoossust säilitada ning kehvematel õlidel tavaliselt just sellest vajaka jääbki ning pärast paari tunni möödumist on saanud sinu 15W-40-st 5W-15.
Seda reaktsooni ma ootasingi aga nagu juba mainisin et ei ole siin mõtet tuuma füüsikaga tegelema hakata ja ei kujuta mina endale ette õli, olgu nii odav ja s**t tahes ja et ta muudaks oma viskoostsust 10h. Tulge maapeale tagasi juba.
Olen täiesti veendunud et kui sõita traktori õliga ei juhtu kaa midagi ainult sidur võib jupsida.
Sel juhul need autod mis sõidavad 10000km aastas ja vahetavad õli korra aastas peaksid poole aasta pealt vanarauaks muutuma. Kuna pooled neist kasutavad mingit Adinoli saasta.
Õli kõige tähtsamaks omaduseks on ta piisav olemasolu!
edu
PS Konkreetsest rattast on teema juba suht kaugel vist
Lepiks siis kokku, et kui keegi küsib õlivahetuse välba kohta, saab ta tehase soovituse.
Ja ülejäänud vahetavad nagu tahavad.
mx77 kirjutas:Lepiks siis kokku, et kui keegi küsib õlivahetuse välba kohta, saab ta tehase soovituse.
Ja ülejäänud vahetavad nagu tahavad.
Jah sellega las see teema jääb, olen ka nõus et las jääb siin vastuseks tehase soovitus ja asi vask.
muidu kisub väga suurustamis jutuks ära.
Tahaks siia juurde veel lisada, et õli värvuse muutmine ei ole erinevalt laialt levinud arvamusest mitte halb vaid positiivne omadus.
Õli muudab värvi vaid sellest mustusest, mis ta endale sisse peseb. Kui õli värvi ei muuda, siis tal pesevad omadused puuduvad kas täiesti või osaliselt.
mx77 kirjutas:Tahaks siia juurde veel lisada, et õli värvuse muutmine ei ole erinevalt laialt levinud arvamusest mitte halb vaid positiivne omadus.
Õli muudab värvi vaid sellest mustusest, mis ta endale sisse peseb. Kui õli värvi ei muuda, siis tal pesevad omadused puuduvad kas täiesti või osaliselt.
Kurat oled minust kiirem,Aga täpselt enamvähem tahtsin sama öelda
Pidagem silmas, et autodel on siiski käigukasti ja mootoriõli lahutatud, rääkimata sellest, et sõiduautomootorid ei saa sellist vatti. Yamahadel teadupärast õli eraldatud ei ole ning käigukast ehk annabki selle põhilise koormuse õlile.
Kasjok kirjutas:Pidagem silmas, et autodel on siiski käigukasti ja mootoriõli lahutatud, rääkimata sellest, et sõiduautomootorid ei saa sellist vatti. Yamahadel teadupärast õli eraldatud ei ole ning käigukast ehk annabki selle põhilise koormuse õlile.
Seda hea ka kuulda. Tänud.
kalde kirjutas:Kasjok kirjutas:Pidagem silmas, et autodel on siiski käigukasti ja mootoriõli lahutatud, rääkimata sellest, et sõiduautomootorid ei saa sellist vatti. Yamahadel teadupärast õli eraldatud ei ole ning käigukast ehk annabki selle põhilise koormuse õlile.
Seda hea ka kuulda. Tänud.
se õlivahetusteema sind halliks pole ajand we ? järgmiseks võtad äkki 2T
Hr. Kaaru kirjutas:kalde kirjutas:Kasjok kirjutas:Pidagem silmas, et autodel on siiski käigukasti ja mootoriõli lahutatud, rääkimata sellest, et sõiduautomootorid ei saa sellist vatti. Yamahadel teadupärast õli eraldatud ei ole ning käigukast ehk annabki selle põhilise koormuse õlile.
Seda hea ka kuulda. Tänud.
se õlivahetusteema sind halliks pole ajand we ? järgmiseks võtad äkki 2T
Tegelt võiks lõpetada sellega jah siin.
Aga kunagi ei saa milestki kyllalt.