Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
Moderaator: Moded
Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
sai äsja loetud uudist et Chad Reed hakkab sõitma Kawasaki Monster Energi tiimis. Osaleb Austraalia meistrivõistlustel kus tema tiimikaaslaseks on Billy Mackenzi ja AMA superkrossis kus kaaslaseks on Villapoto.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
Ja Mike Alessi läheb tagasi KTM-ile ja hakkab tõenäoliselt sõitma 350 SX-F ga (kui nad jõuavad 400 ratast valmis teha).
Huvitav, kelle suzu värbab kui Dungey jääb Lite klassi
-
- Postitusi: 96
- Liitunud: 23 Mär 2006, 14:19
Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
kanister kirjutas:. Ei ole vaja palgata Arumäge või Kovalit- need uue aja treenerid pisnesmehed ja paljukest nemadki sellest krossist teavad.
Mina küll neid uue aja bisnesmehi kiidan-eriti Martinit.Käinud tema trennides mõned head korrad,ja võin kindlalt väita,et olen kiiremakas muutunud tänu tema õpetussõnadele.Ja see hind millega ta meid kohalikke Viljandi mehi treenib,pole küll mingi hind selle eest.
Ja Petsut kiidaks ka,tänu temale pole mul Holstre -Nõmme teeäärse "tooliga" mitte mingisuguseid probleeme ,mingu või risti
Mina Tänan!
#255
Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
miks mike alessi sõidab 350 nesega miks mitte 450 sega
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
Tere, kuna see teema on siin krossi osas kõige viimane ja aktuaalseim, siis esitan oma küsimuse siia. Eile sai kaasvõitlejatega natuke viskit joodud ja EMF-i kirutud ja tekkis küsimus, et kui MMM-il oli osalejaid mingi 500 ringis ja enamus neist ei oma klubilist kuuluvust siis miks see nii on ja kui ei ole olemas sobivat valmis klubi, siis miks ei ole viitsitud teha oma klubi.
Küsimus on siis eelkõige ajendatud EMF põhikirjast, mis näeb oma liikmena ette klubi, mitte üksiksõitjat. Ja oma hääle esiletoomiseks ja selleks, et EMF pisut enam ka asjaga tegelks peaks olema EMF liige.
Ootaks asjalikke vastuseid.
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
mx77 kirjutas:Tere, kuna see teema on siin krossi osas kõige viimane ja aktuaalseim, siis esitan oma küsimuse siia. Eile sai kaasvõitlejatega natuke viskit joodud ja EMF-i kirutud
ja tekkis küsimus, et kui MMM-il oli osalejaid mingi 500 ringis ja enamus neist ei oma klubilist kuuluvust siis miks see nii on ja kui ei ole olemas sobivat valmis klubi, siis miks ei ole viitsitud teha oma klubi.
Küsimus on siis eelkõige ajendatud EMF põhikirjast, mis näeb oma liikmena ette klubi, mitte üksiksõitjat.
Ootaks asjalikke vastuseid.
Olen üks selle sihtgrupi esindaja. Selge, et krossihuviliste armee on tõsine, paraku enamusel neist pole erinevatel põhjustel võimalik krossiga tegeleda rohkem, kui vahest põristamas käimine. Olgem ausad, mis klubi on vaja selleks, et paar korda kuus tsikliga rajale/metsa minna. Ja kui siis on mõni kord aastas võimalik minna võidu sõitma omasugustega(MMM, Piksepini, Kärnatamised), ilma igasuguse klubi- ja litsentsiasjatamisteta, on tore. Ja kui ei saa minna, ei juhtu ka midagi hullu.
Leian, et klubi, sihikindel trenn, treenerid jne tulevad ikkagi mängu siis kui sa tahad ja saad omale selles spordis mingisuguseid eesmärke seada.
Ja kui EMF-l juhtub huvi olema nendelt asjaarmastajtelt raha kätte saada, siis polegi vist muud varianti kui mmm-sari.
Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
Klubi ei saa olla eemärk vaid ainult vahend. Siin ollakse teistelgi aladel lõhkise küna ees sest spordikoolid pandi kinni ning tehti klubisüsteem. Aga elu on näidanud et eesti rahvaarv ja valitsev mentaalsus ei kanna seda klubiteemat välja. Me oleme rohkem üksikvõitlejad. Hea kui paar nägu leiab kellega vahest trenni teha, rohkem nühid ikka omaette.
Seetõttu võikski motospordiföderatsioon olla ise ennekõike klubiks. Ehk siis mittetulundusühinguks, kelle liikmeteks võiks saada iga motohuviline. Tuleks lihtsalt vastuvõtmisel teha väike teadmiste (võistlusmäärused, keskonnahoid,tehnilised küsimused jms.) ja nägude kontroll. tasud oma liikmemkasu ca 120 krooni aastas ning saad osaleda kokkutulekutel, kus sõidetakse vahest võidu (nagu MMM) või aetakse muul moel eesti motoasja.
Võistlusi korraldaks EMF edasi, kuid seal osaleksid sportlased kes soetavad ka võistluslitsentsi.
See oleks minu meelest rahvademokraatia , kolmas sektor ning kaalukas huviliste hääl mis kõigutaks vajadusel ka valitsust.
Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
Motoföderatsioon ISE ei korralda mitte ühtegi võistlust. Korraldajad on ikka kohalikud motoklubid. Ja lõpetaks ükskord ära selle spordikoolide teema. See on läinud lumi .. see enam tagasi ei tule. Keegi pole teil keelanud teha oma klubi ja astuda EMF-i liikmeks ja viia läbi muutusi. Ega siin foorumis vingumine teid ei aita. MTÜ tegemine mkasab 300.-, EMFI liikmemaks on ka miski summa.
Ma isiklikult olen endiselt seda meelt et EMF kui organisatsioon on siiski vajalik. Sest keegi või miski peab kohalikku motospordielu siiski korraldama .. sest muidu valitseks meil täielik anarhia. Igaüks teeks oma reeglid .. a kui miskit juhtub .. siis vastutada ei taha keegi.
PS! Kaval .. mulle pole nüüd vaja oma populistlikku möla ajama hakata.
Nutcase .. Cracked Craniums MC
Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
morris kirjutas:Motoföderatsioon ISE ei korralda mitte ühtegi võistlust. Korraldajad on ikka kohalikud motoklubid. Ja lõpetaks ükskord ära selle spordikoolide teema. See on läinud lumi .. see enam tagasi ei tule. Keegi pole teil keelanud teha oma klubi ja astuda EMF-i liikmeks ja viia läbi muutusi. Ega siin foorumis vingumine teid ei aita. MTÜ tegemine mkasab 300.-, EMFI liikmemaks on ka miski summa.
Ma isiklikult olen endiselt seda meelt et EMF kui organisatsioon on siiski vajalik. Sest keegi või miski peab kohalikku motospordielu siiski korraldama .. sest muidu valitseks meil täielik anarhia. Igaüks teeks oma reeglid .. a kui miskit juhtub .. siis vastutada ei taha keegi.PS! Kaval .. mulle pole nüüd vaja oma populistlikku möla ajama hakata.
ei hakka,tehke aga klubisi ja makske katust ja müü kartuleid ka edasi
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
kaval kirjutas:morris kirjutas:Motoföderatsioon ISE ei korralda mitte ühtegi võistlust. Korraldajad on ikka kohalikud motoklubid. Ja lõpetaks ükskord ära selle spordikoolide teema. See on läinud lumi .. see enam tagasi ei tule. Keegi pole teil keelanud teha oma klubi ja astuda EMF-i liikmeks ja viia läbi muutusi. Ega siin foorumis vingumine teid ei aita. MTÜ tegemine mkasab 300.-, EMFI liikmemaks on ka miski summa.
Ma isiklikult olen endiselt seda meelt et EMF kui organisatsioon on siiski vajalik. Sest keegi või miski peab kohalikku motospordielu siiski korraldama .. sest muidu valitseks meil täielik anarhia. Igaüks teeks oma reeglid .. a kui miskit juhtub .. siis vastutada ei taha keegi.PS! Kaval .. mulle pole nüüd vaja oma populistlikku möla ajama hakata.
ei hakka,tehke aga klubisi ja makske katust ja müü kartuleid ka edasi
Ära rohkem riisi söö, silmad lähevad liiga pilukile
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
Tere, kuna see teema on siin krossi osas kõige viimane ja aktuaalseim, siis esitan oma küsimuse siia. Eile sai kaasvõitlejatega natuke viskit joodud ja EMF-i kirutud ja tekkis küsimus, et kui MMM-il oli osalejaid mingi 500 ringis ja enamus neist ei oma klubilist kuuluvust siis miks see nii on ja kui ei ole olemas sobivat valmis klubi, siis miks ei ole viitsitud teha oma klubi.
Eks paljud neist huvilistest ei taha või ei saa erinevatel põhjustel suuremal osal võistlustel kaasa lüüa kas siis ajanappuse või materiaalsete tingimuste pärast.Eriti veel arvestades seda ,et pole ju mingit motivatsiooni eraldi klasside näol.
Kuid õnneks on hakanud tekkima väiksemaid võistlusi/treeningpäevi millest isegi see aasta osavõetud ja igati positiivsed mälestused.Sel aastal litsentsi vabad sõidud toimusid saaremaal jaanikross,põlgastemotokeskuses sügiskross,raasiku valla motokrossipäev mis oli 5+ üritus,valgamaa lahtised meistrivõistlused kuhu millegi pärast jõudis kohale väga vähe eestlasi millest iseenesest on kahju kuna tegu oli suht professionaalselt korraldatud üritusega(ei mingeid 2tunniseid pause ja klasse käis stardis ka 3korda rohkem ära kui meie kohalikel suurvõistlustel),võrumaa meistrivõistlused ja tulemas on ka 18.oktoobril korrastatud Maardu krossiraja avaüritus nii,et kui tahtmist on siis alternatiive leidub küll ja nendel võistlustel on kuidagi rohkem ühtlast konkurentsi hobitajale.Võibolla peakski eestis tekkima mingisugune "hobiliiga" vms siis kas koostöös EMF ga mis oleks igati tervitatav nähe või halvemal juhul iseseisev organisatsioon.Kuid asja mõte oleks mitte pähe tõmmata litsentsi vms aga et kui mees või naine tuleb aastas kolm korda metsast välja lasta tal võistelda omasugustega ja ühekordsete tasudega mis peaks olema ka reaalsed.
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
Ma ehk siis kirjutan ka veidi lahti, miks ma selle teema üles tõstsin.
Paljud meist ei ole rahul EMF tegevusega, mõned rohkem, mõned vähem. Arvestades muidugi organisatsiooni väiksust ongi tegelikult palju oodata, et EMF nagu võluväel korrastaks eesti motospordimaastiku ja oleksid kõik rahul. Samas kui EMF aruandekoosolekule saabus esimese kutsega vist ainult kolm või neli liikme esindajat. Tegelikult võib olla tuleks siiski olla omalt poolt EMF-ile abiks ja anda omalt poolt abi ala arenguks. Ehk peaks üle vaatama alakomisjonide tegevuspõhimõtted ja looma juurde uusi alakomisjone näiteks kasvõi rahvaspordi arendamiseks.
Loen ka põhjanaabrite foorumit ja seal on tihti srnaseid probleeme meie omaga aga erinevalt meist on soomes klubid tugevad ja vajaduse korral suudavad ka sealsele alaliidule konstruktiivset opositsiooni pakkuda.
Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
Eks paljud neist huvilistest ei taha või ei saa erinevatel põhjustel suuremal osal võistlustel kaasa lüüa kas siis ajanappuse või materiaalsete tingimuste pärast.Eriti veel arvestades seda ,et pole ju mingit motivatsiooni eraldi klasside näol.
Kuid õnneks on hakanud tekkima väiksemaid võistlusi/treeningpäevi millest isegi see aasta osavõetud ja igati positiivsed mälestused.Sel aastal litsentsi vabad sõidud toimusid saaremaal jaanikross,põlgastemotokeskuses sügiskross,raasiku valla motokrossipäev mis oli 5+ üritus,valgamaa lahtised meistrivõistlused kuhu millegi pärast jõudis kohale väga vähe eestlasi millest iseenesest on kahju kuna tegu oli suht professionaalselt korraldatud üritusega(ei mingeid 2tunniseid pause ja klasse käis stardis ka 3korda rohkem ära kui meie kohalikel suurvõistlustel),võrumaa meistrivõistlused ja tulemas on ka 18.oktoobril korrastatud Maardu krossiraja avaüritus nii,et kui tahtmist on siis alternatiive leidub küll ja nendel võistlustel on kuidagi rohkem ühtlast konkurentsi hobitajale.Võibolla peakski eestis tekkima mingisugune "hobiliiga" vms siis kas koostöös EMF ga mis oleks igati tervitatav nähe või halvemal juhul iseseisev organisatsioon.Kuid asja mõte oleks mitte pähe tõmmata litsentsi vms aga et kui mees või naine tuleb aastas kolm korda metsast välja lasta tal võistelda omasugustega ja ühekordsete tasudega mis peaks olema ka reaalsed.[/quote]
Talibani jutt on öige, kuid kui me vaatame tagasi lähiajalukku siis taheti ju sellist asja teha EMX näol, mis aga ei saaud teoks peedistamise tagajärjel, et kui rajaomanikud annavad omi radu kasutada EMX-ile siis ei saa nad EMF vöistlusi endale ja nii saigi otsa idee luua EMX sari , kuna radasid lihtsalt ei saadud nendele vöistlustele kasutamiseks, kuigi kokkulepped olid juba olemas, et asi hakkab toimuma... isiklikult on mul väga kahju, et sellest asja ei saanud, kuna see oleks motiveerinud nii möndagi vösavahel tuigerdavat meest ennast kohale tooma sinna ja saama elamuse mida EMF-i vöistlustel ei saaks ta kunagi!!!
Minu soovitus oleks ikka endine, vaja on EMX sarja ja köik vöidaks sellest... nii et, kes on julge ja hakkab asja ajama...
Viljandi vöistluse kohta MMM veel niipalju, et sellise massiga rajal olemine ei ole enam nauditav, see on ohtlik... ja hakkasingi kaaluma, kas enam järgmisel aastal osalengi... samas muidugi pole see näitaja, et köik mehed näiteks EMX sarjas oleksid joonel igakord, avaldan siin vaid oma arvamust ja kedagi ei agiteeri ega edasta teadet kellegi eest!

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
Harrastajate sari võiks olla hüppelauks MX1/2 sarja. Ja Harrastajate sarja 10 esimest ei saaks enam järgmine aasta osaleda vms (mingi asi peaks peaks olema, et asi ei läheks liiga professionaalseks). Muidugi peaks rajad olema taolised nagu MMM rajad on olnud. Kuna MMM-l oli osalejaid 350 ringis siis näitab see seda et harrastajate hulk on suur, ning kindlasti oleks palju neid kes sooviks omasugustega nö. võidu kihutada
Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
Isiklikult olen ka seda meelt, et oleks vaja kõrvale harrastajatele krossisarja. Kärnatamise sari (kestvuskross ju põhimõtteliselt, kus saavad ka õige litsentsi mehed sõita OPEN klassis) on ju EMF-i poolt aksepteeritud. Miks ei võiks siis krossi sari ka olla harrastajatele. EMX oli super lux idee minu arust. Kahju, et see puruks litsuti EMF-i poolt. Oleksin kindel sõitja sellises sarjas. Hetkel on ainus võistlus harrastajatele MMM, mis tegelt ju on mehhaanikutele mõeldud ja neile kes muidu niisama kõrvalt asja vaatab. Praegune seis on aga selline, et harrastajad teevad aasta läbi trenni, et saada MMM-l sõita. See pärast see tase seal ka tõuseb kogu aeg. Esiotsa mehed tegid ju väga kõva krossi MMM-l - see ju pole MMM-i eesmärk. Kui saaksin osaleda mingis harrastajate sarjas, siis MMM-le vaevalt tuleks, jätaks ikka mehhaanikutele jne (kuigi jah, meiesugused on ju mehhaanikud ka oma rattale ).
Aga no krt tahaks ju krossi sõita, ja EMV vist peale ei tahaks minna, liiga julm (VEEL ) .
Ahjaa, Eestis on ju radasi väga palju, las EMF keelab mingeid asju, kui on leidub vapraid rajaomanikke, kes asjast aru saaksid, siis nad saaksid harrastajte võistlustelt suuremat tasu kuna neid ju rohkem või kuidas
Ok! OVER and OUT
Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
No nii.. jõuame jälle käruni, mille ratas pea täpselt - aastaaega tagasi alt ära kukkus!!
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
Ok, teema on juba veidi käst länud .
Aga siia vahele kiire küsimus: miks on võimalik sõita EMX sarjas nende meeste vastu, kes on nii kiired, et võiksid rahulikult EKV võistlustel sõita A finaalis, aga EKV võistlustel see justkui ei ole võimalik.
EMX sarja kärssamise põhiprobleemiks oli, et asi toodi täiesti toorena rahva ette ja hilisematele küsimustele ei suudetud vastuseid anda. Põhiküsimus oli see, et keda liigitada harrastajaks. Ei tahaks et hakkaks pihta see omaaegne pull kus kiired vennad korjasid openB kulkud ära ja järgmine aasta kui oleks pidanud sõitma A-s jäeti vahele ja ülejärgmine aasta korjati jälle kulkud ära.
Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
Ma arvan et suurim probleem pole selles keda liigitada harrastajaks vaid et kas leidub piisavalt hakkajaid inimesi,kes seda sarja suve läbi üleval hoiaks.Olgu ta siis EMX või mis iganes nime all.Iga krossi korraldamine,olgu ta EMF egiidi all või mitte,nõuab teatavaid väljaminekuid(raja korrastamine,kiirabibrigaad,asjalikud lipukohtunikud,andurid ,auhinnad jne),See ei ole odav lõbu.Kas leidub piisavalt inimesi,kes on nõus oma raha korraldamise alla panema ja siis ootama jääda,et keegi kohale ilmuks?Sest nagu näha toimunud krossidest,siis piisab juba natuke kehvemast ilmast ja osavõtjaid on ikka hulga vähem
Eelpool keegi mainis,et paljudel puudub aeg ja materiaalsed võimalused krossidel käia...
Nagu on näha nii Pärnu kolmapäevakrossilt ja eelmine aasta toimunud Türi teisipäevakrossilt,ega ikka osavõtjaid karjade kaupa ei ole.Enamus ikka ainult kohalikud.Samas on need krossid lihtsaim võimalus ilma litsentsita üksteisega võistelda.Sama on neljapäevakrossiga,kui kevadel esimene võistlus ära tehti,siis käisid jutud,et tuleb veel ja veel,aga....nüüd sügisel on siis alles teine võistlus.Müts maha muidugi meeste ees kes viitisvad sellise asjaga jännata
-
- Postitusi: 165
- Liitunud: 17 Nov 2008, 18:18
- Tsikkel: KX125;IT250;KXF250;KLE500;SX45
- Asukoht: Pärnumaa
Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
"Harrastajate sari võiks olla hüppelauks MX1/2 sarja. Ja Harrastajate sarja 10 esimest ei saaks enam järgmine aasta osaleda vms (mingi asi peaks peaks olema, et asi ei läheks liiga professionaalseks). Muidugi peaks rajad olema taolised nagu MMM rajad on olnud. Kuna MMM-l oli osalejaid 350 ringis siis näitab see seda et harrastajate hulk on suur, ning kindlasti oleks palju neid kes sooviks omasugustega nö. võidu kihutada "
Kahel käel poolt eelkõnelejaga.Tea,millal EMF aru saab,et kui ka antud sarja tuleks sõitma ca. 150 nendest 350-st,kes MMM-il olid on nad või sees Seda nii litsensitasudelt,osavõtumaksudelt kui ka nende uute tulijate toetajate poolne piletitulu ja kõigele lisaks uut verd järgmiste aastate meistrivõistlustele....millest lõppkokkuvõttes võidaks Eesti motosport. Ma väga loodan,et seda foorumit loeb ka mõni EMF-i otsustusvõimeline tegelane ja teeb omapoolsed järeldused........
Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
See hakkab kyll paraku teemast körvale kalduma tasapisi siin aga ehk kaanatab veel välja möned read siiski...
Yhe arvamuse toon veel välja, kuid see on jällegi isiklik, ei ole teiste suust kukkunud, kyll aga arvan nii, et need rajad, kus praegu need kolmapäeva ja neljapäeva krossid toimuvad on sellised, et harrastajal pole eriti seal teha midagi, liiga suured on hypped ja elemendid sellised, kus vaja koguaeg peale keerata... me pole enam noored ju selleks, kes asjaga tegeleme, mul näit. vanust 39 juba ja ega enam nooremaks lähe... Pärnu rajal olen ise ka söitnud ja ilge kuumaga veel, täielik betoon on see pind, ei taha möeldagi, et seal oleks hea söita ja turvaline ka veel, Tyril ei ole olnud au söita veel ja ei oska suurt kommida seda aga körvaltvaadates tundub jällegi liiga tehniline harrastajale... ei tea, ehk on veel minuga samasuguseid kaasmötlejaid, vötke söna siin ja kirjutage, mida tunnete ja tahaksite?
Samas on mul olnud au söita näiteks Pölgaste rajal mis oli mulle super hea, samas profid jälle kurtsid, et täiesti möttetu rada nendearust ja siin minumeelest ongi näha selge vahe, kes millist rada tahab... ning sellest lähtuvalt arvan ka et harrastajatele peaks olema omad rajad ja oma systeem, et ei segaks kiireid mehi kiiresti söitmast, iga vasikas ikka omal karjamaal mötlen mina, mida teie arvate sellest? Kui EMX oleks sellel suvel toiminud, oleksin kindlasti teinud möned vöistlused kaasa arvan, vähemalt oli selline minu tahe enne hooaega aga kuna see asi suri ära niiöelda siis oli mul sygavalt kahju sellest, et asja ei saanud sarjast, kuigi hinges ootan ja loodan et see siiski yhel päeval saab teoks veel... muidugi on siin omad kulud, mis on jooksvad, see on selge sott ilma milleta ei saagi neid korraldada ja vastuse peaks vast andma koostöös rajameistrite ja korraldajaga, et kui suur hulk oleks vaja vöistlejaid iga kord, öigemini kui palju peaks olema osalustasu, et asi ennast ära tasuks! Sellest pole veel keegi rääkinud, lihtsalt tuli pähe praegu selline möte! Siis alles näeks, kas see sari yldse kannataks kriitikat! Kuid köik mis selleks siin arutama paneb on vast see, et pole kohta kus kulgeda rahumeelselt omasugustega koos... nii et, möelge kaasa palun kes vähegi oskab midagi andekat välja pakkuda, seltsis on segasem...

-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
Sama on neljapäevakrossiga,kui kevadel esimene võistlus ära tehti,siis käisid jutud,et tuleb veel
'
Tulebki ,ehk parem hilja kui mitte kunagi ja järgmiseks hooajaks juba natuke ärevamad plaanid küpsemas aga täpsemalt tulevikus. Ja loodetavasti näeb kohalikke mõttetalgulisi ka stardijoonel.
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
2stroketaliban kirjutas:Sama on neljapäevakrossiga,kui kevadel esimene võistlus ära tehti,siis käisid jutud,et tuleb veel
'
Tulebki ,ehk parem hilja kui mitte kunagija järgmiseks hooajaks juba natuke ärevamad plaanid küpsemas aga täpsemalt tulevikus. Ja loodetavasti näeb kohalikke mõttetalgulisi ka stardijoonel.
Aga loomulikult,muidu pole mõtet ju teemat arendadagi.Olen aru saanud,et selliste krosside järgi on suur vajadus,nii et teoreetiliselt peaks osalejaid olema rohkem kui küll.või on enamus ainult jutupaunikud
Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
laurip kirjutas:2stroketaliban kirjutas:Sama on neljapäevakrossiga,kui kevadel esimene võistlus ära tehti,siis käisid jutud,et tuleb veel
'
Tulebki ,ehk parem hilja kui mitte kunagija järgmiseks hooajaks juba natuke ärevamad plaanid küpsemas aga täpsemalt tulevikus. Ja loodetavasti näeb kohalikke mõttetalgulisi ka stardijoonel.
Aga loomulikult,muidu pole mõtet ju teemat arendadagi.Olen aru saanud,et selliste krosside järgi on suur vajadus,nii et teoreetiliselt peaks osalejaid olema rohkem kui küll.või on enamus ainult jutupaunikud
Seda näitab aeg!Millised teod täpselt järgnevad....

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
tere,ma arvan ,et kui luua sjuke liiga nagu harrastajate liiga, siis tuleb luua ka proffide liiga eestis
näiteks nii et litsensiga võistlustele ei saa ennem, kui oled harrastajate liigas aasta kokku võttes vähemalt 5 seas või niimoodi,
kuda seda teha ,kas harrastajate liigas on sjukest assja vaja nagu mx1 eraldi ja mx2 eraldi,kuda käijaid on.
Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
Soots kirjutas:Harrastajate sari võiks olla hüppelauks MX1/2 sarja. Ja Harrastajate sarja 10 esimest ei saaks enam järgmine aasta osaleda vms (mingi asi peaks peaks olema, et asi ei läheks liiga professionaalseks). Muidugi peaks rajad olema taolised nagu MMM rajad on olnud. Kuna MMM-l oli osalejaid 350 ringis siis näitab see seda et harrastajate hulk on suur, ning kindlasti oleks palju neid kes sooviks omasugustega nö. võidu kihutada
See on Eestis läbikäidud etapp ja see Eestis ei õigustanud ja sellepärast sellisest süsteemist ju loobutigi. Olid ju A, B, C (või hobby) grupid, aga kaod olid väga suured tugevamates gruppides, sest sõita taheti ikka nõrgemate meestega koos ja kui seda ei saanud, siis jäeti hoopis sõitmata. Seetõttu pandigi kõik Aad ja Beed ja Ceed ühte patta ning ennäe, sõitjaid oli äkki palju rohkem! Hommikuse kvalifikatsiooni järgi selgus, kes sõidab A-finaalis, kes B-finaalis ja kes C-finaalis.
Nüüd on aga osavõtjate arv vähenenud ja see süsteem enam eriti hästi ei tööta. Ei jagu sageli mehi enam B-finaali, C-finaalist pole see aasta juttugi. Üks põhjus on muidugi masu, eks paljud loevad oma kroone hoolikamalt või on isegi olnud sunnitud oma ratta vahepeal maha müüma. Aga teine põhjus on vast see, et mõne aasta eest löödi lahku MX1 ja MX2 (tol aajal oli see isegi õigustatud, sõitjaid oli lihtsalt väga palju). Eesti meistrivõistlustel võiks see nii ka jääda (eraldi MX1 ja MX2), aga igasugu muudel krossidel võiks olla lihtsalt OPEN klass ja jaguks mehi nii A-finaali kui B-finaali ja ehk ka C-finaali. Muidu see aasta oli ka nii, et Indrek Mägi, Rannar Uusna ja Taavi Nassar on ühel rajal pure-hobimeestega, kelle kiirus on ligi poole väiksem. See on esiteks ohtlik, teiseks tobe vaadata ja kolmandaks mõjub väga halvasti nende harrastajate sõitatahtmisele, kes järgmine kord väldivad taolist mööduvõtmist. Näiteks ma ise loobusin küll mõnest võistlusest kui oli ette arvata, et B-finaali võistlejate puudusel ei toimu.
Mina näeks küll, et järgmine aasta, arvestades praegust olukorda, kus osavõtjaid jääb üha vähemaks, siis lüüa kõigil krossivõistlustel peale EMV-etappide (erandeid võib ikka olla, näiteks Sõmerpalu) MX1 ja MX2 kokku üheks OPEN klassiks. Kui toimuvad C-finaalid, siis julgevad ka harrastajad tulla oma külarajalt teistega mõõdu võtma suurematele võistlustele. Ja võiksid olla ka nn. treeningkrossid (kuhu saab ka litsentsita), kus auhinnaraha ei jagata ja pealtvaatajatele pileteid ei müüda, aga muidu annaks ikka krossi mõõdu välja.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
Eks tegelikult oleks ka see aasta võinud teha isegi vähemate meeste puhul kaks finaalgruppi, kas julmalt pooleks või siis panna mingi protsent kvalifikatsiooni kiirema mehe ringiajast.
Tasemete vahe on siiski suur ja ei ole ka omal hea tunne kiiretel jalus olla.
Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
kui tohib küsida, et millal sa mx 77 viimase stardi tegid
Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
Ryyt kirjutas:Soots kirjutas:Harrastajate sari võiks olla hüppelauks MX1/2 sarja. Ja Harrastajate sarja 10 esimest ei saaks enam järgmine aasta osaleda vms (mingi asi peaks peaks olema, et asi ei läheks liiga professionaalseks). Muidugi peaks rajad olema taolised nagu MMM rajad on olnud. Kuna MMM-l oli osalejaid 350 ringis siis näitab see seda et harrastajate hulk on suur, ning kindlasti oleks palju neid kes sooviks omasugustega nö. võidu kihutada
See on Eestis läbikäidud etapp ja see Eestis ei õigustanud ja sellepärast sellisest süsteemist ju loobutigi. Olid ju A, B, C (või hobby) grupid, aga kaod olid väga suured tugevamates gruppides, sest sõita taheti ikka nõrgemate meestega koos ja kui seda ei saanud, siis jäeti hoopis sõitmata. Seetõttu pandigi kõik Aad ja Beed ja Ceed ühte patta ning ennäe, sõitjaid oli äkki palju rohkem! Hommikuse kvalifikatsiooni järgi selgus, kes sõidab A-finaalis, kes B-finaalis ja kes C-finaalis.
Nüüd on aga osavõtjate arv vähenenud ja see süsteem enam eriti hästi ei tööta. Ei jagu sageli mehi enam B-finaali, C-finaalist pole see aasta juttugi. Üks põhjus on muidugi masu, eks paljud loevad oma kroone hoolikamalt või on isegi olnud sunnitud oma ratta vahepeal maha müüma. Aga teine põhjus on vast see, et mõne aasta eest löödi lahku MX1 ja MX2 (tol aajal oli see isegi õigustatud, sõitjaid oli lihtsalt väga palju). Eesti meistrivõistlustel võiks see nii ka jääda (eraldi MX1 ja MX2), aga igasugu muudel krossidel võiks olla lihtsalt OPEN klass ja jaguks mehi nii A-finaali kui B-finaali ja ehk ka C-finaali. Muidu see aasta oli ka nii, et Indrek Mägi, Rannar Uusna ja Taavi Nassar on ühel rajal pure-hobimeestega, kelle kiirus on ligi poole väiksem. See on esiteks ohtlik, teiseks tobe vaadata ja kolmandaks mõjub väga halvasti nende harrastajate sõitatahtmisele, kes järgmine kord väldivad taolist mööduvõtmist. Näiteks ma ise loobusin küll mõnest võistlusest kui oli ette arvata, et B-finaali võistlejate puudusel ei toimu.
Mina näeks küll, et järgmine aasta, arvestades praegust olukorda, kus osavõtjaid jääb üha vähemaks, siis lüüa kõigil krossivõistlustel peale EMV-etappide (erandeid võib ikka olla, näiteks Sõmerpalu) MX1 ja MX2 kokku üheks OPEN klassiks. Kui toimuvad C-finaalid, siis julgevad ka harrastajad tulla oma külarajalt teistega mõõdu võtma suurematele võistlustele. Ja võiksid olla ka nn. treeningkrossid (kuhu saab ka litsentsita), kus auhinnaraha ei jagata ja pealtvaatajatele pileteid ei müüda, aga muidu annaks ikka krossi mõõdu välja.
Jutt läks sujuvalt üle litsentsi võistlustele... seda me teame kõik ju, mis seal toimub aga eespool teemat arendanud isik pöras tähelepanu just litsentsita harrastajatele... see asi peaks olema ikkagi omaette, mitte koos litsentsimeestega....

-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
366923 kirjutas:kui tohib küsida, et millal sa mx 77 viimase stardi tegid
On see oluline?
Selle hooaja jätsin ise teadlikult vahele, õlg tahtis peale oppi taastumist ja masu, täpe ja pupu käisid ka rahakoti kallal närimas. Samas olen käinud praktiliselt kõikidel võistlustel kaasas sõbra poisi mehaanikuna, nii et see mis võistlustel toimus on piisavalt selge.
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
- Asukoht: valgamaa
- Tänatud: 27 korda
Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta
Tere!
Vabandage härrased...aga kas jutt-arutelu mis siin käib,pole mitte teemast "Rahvuste motokross Itaalias" juba ammu mööda läinud?Äkki mode tõstaks selle nt "Motokross-enduro" alla....või teeks uue teema...Nt:Eesti motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.