Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Mina ostaks kõige tavalisemad kvaliteetse tootja pirnid. Philips näiteks Fixusest. Proovisin oma autol luuptuledes ja sama firma tutikas pirn on märksa valgem kui vana.
Need on ka võrreldes paari aasta tagustega märksa valgemad, peal kirjad +30% ja ei maksa ennast haigeks mingi "xenon look-i" või +200% valgusviljakusega lühiealiste pirnide pärast.
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
MOTORRAD testis aasta alguses H4 lampe ja sai tulemuseks, et väga heade näitajatega on Osram Night Racer ja Philips Motovision. Kusjuures viimasel on oranzikas valgus, et tagada parem nähtavus. Testivõitja oli seekord Philips XP Moto. Hinnad selmaal 11,98; 14,95 ja 19,95€.
Jutt ise on leitav siit: http://www.motorradonline.de/de/zubehoer/sonstiges/produkttest-h4-scheinwerferlampen/283833
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
- Postitusi: 927
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Teab keegi, mis võiks hetkel selline hea H4 pirn olla?
Tavaline +30% pirn on kokkuvõttes ikkagi paras seasilm öösel sõitmiseks ja xenon-i installimisega ei viitsi jamada.
Püüdsin ühest kohalikust netipoest tellida Philips XP-Moto H4, tarneaeg venis ja lõpuks sokiti midagi oktoobri keskpaigast. Loobusin
Teab keegi, kes seda pirni müüks? Fixus jm suuremad autopoed ei pakkunud
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
- Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
- Asukoht: Tartu
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Osrami Cool Blue on päris hea valgusega ja saab mõistliku hinnaga võrreldes osade philipsitega mis on ulmeliselt kallid, kuid tööaeg pole kiita. PS K-Rautakeskost saad eriti normi hinnaga, autopoodides on tükk maad kallimad.
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Aga miks mitte proovida näiteks spetsiaalselt kaherattalistele välja töödatud Philipsi toodangut.
XP Moto- jällegist pakutud 80% rohkem teele ja muud tüüpilised omadused. Välja peaks samuti nägema võrdlemisi valge
(suht suvaline pilt internetist)
Samuti pole näinud et keegi oleks maininud Narva toodangut, mis autode peal on end siiamaani päris hästi tõestanud, neil päris palju erinevaid valikuid, alates 3700K kuni 4500K valguseni. Igaühel omad head ja vead. Samuti on ka neil oma spetsiaalne kaherattaliste seeria.
Kindlasti on ka Osram võrdlemisi hea.
Isiklikult pooldaksin kõige rohkem siiski xenon´i varianti. Seda sel lihtsalt põhjusel et ta tõesti valgustab, mitte pahatihti lihtsalt ei reklaami seda.
Kestvus oleneb täpselt sellest et kuidas, kus ja mis oludes kasutad. Muutuvaid faktoreid on kõige juures väga palju. Alates voolu pingest kuni selleni et kas sõidad teel või teelt väljas. Aga asjadel on garantii, ning vajadusel saab tee peal alati asendada ta xenoniga, kui käed otsast ei kuku.
Kui kellelgi midagi vaja on, siis PS, usun et saan paremad hinnad teha kui poes on.
pahadeplaneet kirjutas:Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad![]()
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
mella kirjutas:Mina ostaks kõige tavalisemad kvaliteetse tootja pirnid. Philips näiteks Fixusest. Proovisin oma autol luuptuledes ja sama firma tutikas pirn on märksa valgem kui vana.
Need on ka võrreldes paari aasta tagustega märksa valgemad, peal kirjad +30% ja ei maksa ennast haigeks mingi "xenon look-i" või +200% valgusviljakusega lühiealiste pirnide pärast.
Mnjah, võtan sama seisukoha. Sai 5 kuuga autoga ära kasutatud 1 paar Cool Blue lampe. Peale seda läksid peale Osrami mingid suhteliselt tavalise valgusjõuga, aga nö extra duty kestvad lambid. Osram annab neile 3 aastat garantiid lausa, niivõrd kindel paistab olevat neis lampides. Ja täiesti sõidetav on.
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
- Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
- Asukoht: Tartu
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Mul olid kah autol ühed üüberkallid philipsi megavalged pirnid kestsid täpselt 3 kuud paaripäevase vahega surid- seega kvaliteetne värk aga coolblue kestis tsiklil 10000+ km
Kindlasti ärgem ostkem mingit noname junne jus mingi mega xenon look jutt peal. Pigem ikka tuntud brand. Osramil on ka mingid NightBreakerid pidid kah väga head asjad olema.
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
retro kirjutas:Teab keegi, mis võiks hetkel selline hea H4 pirn olla?
Püüdsin ühest kohalikust netipoest tellida Philips XP-Moto H4, tarneaeg venis ja lõpuks sokiti midagi oktoobri keskpaigast. Loobusin
Teab keegi, kes seda pirni müüks? Fixus jm suuremad autopoed ei pakkunud
Mina kasutan alates eelmisest kevadest ülalmainit Philips Motovision-e. Seda just tulede oranzika valguse pärast, et päevasel ajal ehk paremini nähtav oleksin. Aga öise valguse hulga üle ei saa nuriseda. Tõsi, mu tsiklil põleb ka kaks H4 pirni korraga.
Soetamisega oli nõnda, et Jõhvis marssisin ühte poodi sisse ja küsisin. Võeti kataloog välja, otsiti vajalik pirn ja öeldi, et tule homme järgi. Oleks ka Philips XP Moto saanud, kui oleks soovi olnud. Aga kust nad neid võtavad, vot mitte ei tea
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
- Kaupmees
- Postitusi: 238
- Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
- Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
- Asukoht: Tallinn
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
minu teada tegeleb philipsi pirni maaletoomis ja müügi poolega knutsson
http://www.autoekspert.ee
http://issuu.com/autoekspert/docs/lisav ... mode=embed
lehekülg 31
www.motodepoo.ee
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Ma vb olen asjast valesti aru saanud aga selle kokkuvõtte kohaselt siis enne 1. jaanuari 1990 kasutusele võetud M ja N kategooria sõidukitel võib kasutada tules mida tahad ja ei pea olema klaasil neid märke ning sama lugu siis ka enne 1. jaanuari 1996 kasutusele võetud L kategooria sõidukiga? Või on mingi muu punkt mis reguleerib veel miskit?
Tõepoolest, mootorrattal endal ei ole keelatud kasutada Xeonon tulesid. Keelatud on aga paigaldada xenon elementi laternasse, millel puudub tähis DC või/ja DR.
Viide: https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13117818
väike kokkuvõte:
Kood 202. Lähitule laternad
6) alates 1. jaanuarist 1990. a esmakordselt kasutusele võetud M ja N kategooria sõiduki lähitule laternad peavad vastama E-reegli nr 1 või nr 5 või nr 8 või nr 20 või nr 31 või nr 98 või nr 112 või nr 113, või nr 123 või direktiivi 76/761/EMÜ nõuetele ja nende paigaldus peab vastama E-reegli nr 48 või direktiivi 76/756/EMÜ nõuetele. Alates 1. jaanuarist 1996. a esmakordselt kasutusele võetud L kategooria sõiduki lähitule laternad peavad vastama E-reegli nr 57 või nr 72 või nr 112 või nr 113 või direktiivi 97/24/EÜ nõuetele ja nende paigaldus E-reegli nr 53 või direktiivi 93/92/EMÜ nõuetele.
Lähitule laternale peab olema kantud üks järgnevatest tähistest:
a) C – kui on ette nähtud tavalise hõõglambi kasutamiseks;
b) HC – kui on ette nähtud halogeenhõõglambi kasutamiseks;
c) DC – kui on ette nähtud gaaslahenduslambi kasutamiseks.
Kood 203. Kaugtule laternad
5) alates 1. jaanuarist 1990. a esmakordselt kasutusele võetud M ja N kategooria sõiduki kaugtule laternad peavad vastama E-reegli nr 1 või nr 5 või nr 8 või nr 20 või nr 31 või nr 98 või nr 112 või nr 113, või nr 123 või direktiivi 76/761/EMÜ nõuetele ja nende paigaldus peab vastama E-reegli nr 48 või direktiivi 76/756/EMÜ nõuetele. Alates 1. jaanuarist 1996. a esmakordselt kasutusele võetud L kategooria sõiduki kaugtule laternad peavad vastama E-reegli nr 57 või nr 72 või nr 112 või nr 113 või direktiivi 97/24/EÜ nõuetele ja nende paigaldus E-reegli nr 53 või direktiivi 93/92/EMÜ nõuetele.
Kaugtule laternale peab olema kantud valgustugevuse kontrollarv ja üks järgnevatest tähistest:
a) R – kui on ette nähtud tavalise hõõglambi kasutamiseks;
b) HR – kui on ette nähtud halogeenhõõglambi kasutamiseks;
c) DR – kui on ette nähtud gaaslahenduslambi kasutamiseks.
Kogu kupatuse kaunistab veel palju juttu samast seadusest, mis seab nõudeid tuledele.
Tänan tähelepanu juhtimise eest ja muudan antud lingi alt hoiatuse sisu pointile lähemale
Loodan, et oli abi.[/quote]
-
- Postitusi: 390
- Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
- Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
- Asukoht: Saaremaa
- Tänatud: 5 korda
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Tellisin carshop.ee xp moto, märgitud oli laos aga peale tellimist hoopis tellitakse
loodetavasti saab ikka järgmine nädal kätte, äkki
Ohverdan bensiini !
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Mu tsikli esilamp oli philipsi oma, pimedas kaugtuli ikka suht kehv.
Seega ostisin tsiklile Osram Nightbreakeri.
Ma ei ütleks, et Nightbreaker oleks parem. Võib-olla näitab paar meetrit kaugemale, aga ikka sama tuhmilt...
Testide tulemusena pigem tahaks proovida Philips Motovisioni või lihtsalt tuleks osta lisatuled...
-
- Postitusi: 250
- Liitunud: 22 Juun 2006, 22:01
- Tsikkel: Jawa638; Kawasaki KLE 500
- Asukoht: Raplamaa
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
svenzik kirjutas:Mu tsikli esilamp oli philipsi oma, pimedas kaugtuli ikka suht kehv.
Seega ostisin tsiklile Osram Nightbreakeri.
Ma ei ütleks, et Nightbreaker oleks parem. Võib-olla näitab paar meetrit kaugemale, aga ikka sama tuhmilt...Testide tulemusena pigem tahaks proovida Philips Motovisioni või lihtsalt tuleks osta lisatuled...
Ja ilmselt peale Philips Motovisioni hakkad mõtlema ikka xenoni peale. Endal suht palju pimedal ajal sõitmist ja tsiklil ees bixenon. Kui võrdluseks sõitsin pimedas autoga, siis tundus nagu tulede asemel oleks küünlad laternates hõõgumas. Seega valgustab mu tsiklil ees olev 1 latern kordades paremini teed, kui auto 2 tk ka koos udukatega kuigi ka autol head(kallima hinnaklassi) pirnid sees.
-
- Postitusi: 927
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Jaak43 kirjutas:Ja ilmselt peale Philips Motovisioni hakkad mõtlema ikka xenoni peale. Endal suht palju pimedal ajal sõitmist ja tsiklil ees bixenon. Kui võrdluseks sõitsin pimedas autoga, siis tundus nagu tulede asemel oleks küünlad laternates hõõgumas. Seega valgustab mu tsiklil ees olev 1 latern kordades paremini teed, kui auto 2 tk ka koos udukatega kuigi ka autol head(kallima hinnaklassi) pirnid sees.
Imselt on 'Jaak43' postituses uba. Sai küll praegu võetud Motovision, kuna avastasin, et praegune pinr ei ole +30%, nagu ma arvasin, vaid tavaline.
Motovision peaks olema +40% ja XP Moto +80%. Ise arvan, et XP moto võiks olla umbes sama, mis Nightbreaker - mõlemaid reklaamitakse, kui "80-90%" pirne.
Häda lihtsalt selles, et kogemus näitab, et mida suurem "pluss" on välja reklaamitud, seda lühem on pirni eluiga. Ja kuna mul on pirni vahetamine paras lahtilammutamine (teepeal seda ei tee - esiklaas+näidikud maha võtta), siis sai võetud väiksema "plussiga" pirn. Praegune tavaline Osram kestis 3 hooaega ilusti ära.
Samas on jube jama ka xenoni peale ehitamine, kuna karbi jaoks sisuliselt ruumi ei ole, kui tahta kõik ilusti gondli alla ära peita.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Kuda need pirnid ikka nii vähe kestavad. Minu omal see lamp, millega ta Saksamaalt 2005 tuli, käras selle jaanipäevani, ca 23 000 km. Nüüd ostsin tavalise Osrami sisse... ma küll aru ei saa, et kuidagi pime sõita oleks või miskit muud häda.
-
- Postitusi: 250
- Liitunud: 22 Juun 2006, 22:01
- Tsikkel: Jawa638; Kawasaki KLE 500
- Asukoht: Raplamaa
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Tsikkelröövel kirjutas:Kuda need pirnid ikka nii vähe kestavad. Minu omal see lamp, millega ta Saksamaalt 2005 tuli, käras selle jaanipäevani, ca 23 000 km. Nüüd ostsin tavalise Osrami sisse... ma küll aru ei saa, et kuidagi pime sõita oleks või miskit muud häda.
Mida plussimalt väljahõigatud pirn, seda peenem ha seetõttu ka õrnem hõõgniit ilmselt mille arvel valgustugevust tõstetakse. Tavalised odavad pirnid peavad muidugi kaua vastu. Aga ma sõidan suht palju pimedal ajal ja mitte trassil või linnas vaid metsadevahelisi maateid, seetõttu mul ka valgustusele ilmselt kõrgemad nõudmised.
-
- Postitusi: 250
- Liitunud: 22 Juun 2006, 22:01
- Tsikkel: Jawa638; Kawasaki KLE 500
- Asukoht: Raplamaa
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Samas on jube jama ka xenoni peale ehitamine, kuna karbi jaoks sisuliselt ruumi ei ole, kui tahta kõik ilusti gondli alla ära peita.[/quote]
Kusjuures ei ole need vidinad nii suured ühti, et mahutamiseks kohta ei leia ja pealearetamine iseenesest pole miski probleem
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Jaak43 kirjutas:Samas on jube jama ka xenoni peale ehitamine, kuna karbi jaoks sisuliselt ruumi ei ole, kui tahta kõik ilusti gondli alla ära peita.
Kusjuures ei ole need vidinad nii suured ühti, et mahutamiseks kohta ei leia ja pealearetamine iseenesest pole miski probleem
Täpselt.
Lugesin, et xenonit ei tohi (tungivalt ei soovitata) hõõgniidi lambipesasse panna seega ka refletkor tuleb vahetada
-
- Postitusi: 284
- Liitunud: 02 Veebr 2009, 19:50
- Tsikkel: Suzuki GSX1250 FA
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Mul on H4 bi xenonid ees ja läksid ilusti originaalpesasse. Nood "karbid" mahtusid õhuvõtutoru alla ilusti ja väljast neid näha ei ole.
Enne vahetamist uurisin ka ja keegi rääkis, et kuna reeglina ei mahu xenon pirn pesasse koos selle ümber oleva originaal mingi ümbrisega (pildil käes), et siis jah pidi sinnatänna peegeldama. Minul mahtus kogu krempel ilusti sisse ja valgus langeb samamoodi nagu tavapirniga, ainult et kordades paremini ja kaugemale
Pilt:
Tundub ka, et autojuhid panevad paremini tähele, xenoniga tundud olevat lähemal neile, kui tegelt oled. Ristmikel igatahes jäädakse kaugemalt seisma ja mu möödumist ootama, kui varem.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Vahetasin [eile] autol (ja ka tsiklil; viimast tänavale pole vel viinud) olemasolevad pirnid noname superbright/superwhite pirnide vastu. Riiulist, hinnaga 5€ paar.
Käsi lihtaslt ei tõusnud testivõitja Osram Nightbreaker'i eest 25€ (H7) välja käima. Pilt läks kohe 2x heledamaks, hoopis teine asi pimedas sõita.
Seega ei pea ilmtingimata udupeened/kallid pirnid või xenoon olema, et kohene effekt saavutada.
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
macintosh kirjutas:Vahetasin [eile] autol (ja ka tsiklil; viimast tänavale pole vel viinud) olemasolevad pirnid noname superbright/superwhite pirnide vastu. Riiulist, hinnaga 5€ paar.
Käsi lihtaslt ei tõusnud testivõitja Osram Nightbrakeri eest 25€ (H7) välja käima. Pilt läks kohe 2x heledamaks, hoopis teine asi pimedas sõita.
Seega ei pea ilmtingimata udupeened/kallid pirnid või xenoon olema, et kohene effekt saavutada.
Vaatab kaua nonamed kestavad. Kui aasta+ , siis on hinda väärt igati
Ja ma ei saa kohe nokkimata ka jätta: need Osrami lambid-pirnid on ööpurustajad, mitte ööpidurdajad
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Yerba kirjutas:Vaatab kaua nonamed kestavad. Kui aasta+ , siis on hinda väärt igati
Ostsin pirnid abikaasa Corollale, viimased on tuntud selle poolest, et "söövad" lähitulede pirne. Iga 4 kuu tagant tuleb uus ring panna, sest vanad läbi.
Seal nii odavamad kui kallimad pirnid läbi proovitud - pigem on odavamad isegi kauem vastu pidanud kui kallimad.
Seega auto näitel me vaevalt targemaks saame. Vaatame, mis suvel tsikli peal juhtub.
Yerba kirjutas:Ja ma ei saa kohe nokkimata ka jätta: need Osrami lambid-pirnid on ööpurustajad, mitte ööpidurdajad
Noki, noki, niikaua kui pole pahatahtlik. Parandatud, nüüd on meil tegu siis ööpurustajatega.
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Kas kellegil on kogemust auto xenoonpirnide vahetamisega? Kas näiteks Philipsi, Osrami ja hiina toodangu hinnavahe on tõesti õigustatud? 25€ vs 125€/tk.
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Kunagi sai ostetud Philips BlueVision H1 Xenon effect (13 euri/tk oli vist). Kasutatud neid max. 3 tundi, kuna auto läks müüki, siis ega häid pirne polnud mõtet kaasa anda Aga kui keegi arvab, et tal neid võiks vaja olla, siis võib kirjutada oma hinna mulle, kindlasti annan ära odavamalt kui 13 euri tükk.

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
-
- Postitusi: 390
- Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
- Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
- Asukoht: Saaremaa
- Tänatud: 5 korda
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Sebastian kirjutas:Kas kellegil on kogemust auto xenoonpirnide vahetamisega? Kas näiteks Philipsi, Osrami ja hiina toodangu hinnavahe on tõesti õigustatud? 25€ vs 125€/tk.
Krt kui hiinakad 25€ on siis ei tasu neid küll osta
ise asi mis pirni tüüp, H4 puhul võib vahet olla aga mitte valguses.
Ohverdan bensiini !
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Sebastian kirjutas:Kas kellegil on kogemust auto xenoonpirnide vahetamisega? Kas näiteks Philipsi, Osrami ja hiina toodangu hinnavahe on tõesti õigustatud? 25€ vs 125€/tk.
Tean, et Philipsi või Osrami ja odava otsa General Electricu toodangu arvestuslik eluiga erineb oluliselt, mis ka nende viimaste kiiremas otsasaamises selgelt avaldub. Hiinakaid ei tea - kas seal üldse midagi arvestatud on..?
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Huvitav on see, et ka hiinakale saab kaasa 2 aastase garantii ning kui ta valgustab samal tasemel, mis tuntud brändi oma, siis selle raha eest on teda ju enam kui küll.
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
KUi juba teemaks läks siis äkki keegi kogenum xenoninduse alal oskab öelda, kuidas näiteks gsxr-il millel on 2 erinevat pirni esitules- H4 ja H7 saab
mõlemad xeoni peale muuta... topeltballastid siis?
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Sebastian, kas Sa räägid D2S pirnidest?
Philipsi D2S pirni saab juba ammu kaugelt odavamalt kui Sina mainisid Näiteks 45€
23€ hiinakad teevad tööd väga hästi ...
Eks Sa ise pead lõpuks otsustama mida soovid ette panna.
(Postituses antud hinnaga saab pirne minu käest. Ei räägi juttu "naised saunas rääkisid")
userman, saad tõesti mõlemad xenoni peale üle viia ja tudub, et siis H4 puhul kasutatakse ainult lähitule niiti?
Sellisel juhul on olemas H4 xenoni pirni, millel ongi ainult 1 põlemiskamber. Plokke läheb 2 tükki.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.