3. leht 3-st

Postitatud: 15 Okt 2005, 21:17
Postitas dragon5
tere tere mul oleks ka soov osta sellist masinat aga ma teen endale need load mis saab teha 14 aastat ja tahaks kuulda asjatundjate nõu masina suhtes ise mõtlesin aprilia rs50 et ule 50 cc vist ei tohigi olla

Postitatud: 15 Okt 2005, 23:08
Postitas C4
dragon5 kirjutas:
tere tere mul oleks ka soov osta sellist masinat aga ma teen endale need load mis saab teha 14 aastat ja tahaks kuulda asjatundjate nõu masina suhtes ise mõtlesin aprilia rs50 et ule 50 cc vist ei tohigi olla
tglt peab see olema alla 50 ccm-i :)

Postitatud: 16 Okt 2005, 00:45
Postitas Bikemees
Aga ongi ju 49, millegiga. Kuangi Ap-Motos vaatasin.

Postitatud: 24 Mär 2006, 12:21
Postitas No_name
Terv. Ei hakka uut teemat tegema, sest siin palju juttu sellest.
Ratas http://www.streetfighter.ee/Motikajubin ... ic_125.htm

Hind magus , kõik räägivad ostan , kuid juba kaua aega müügis seisnud.
Kas keegi vaatamas käinud ? Mis sel viga siis on ?
Muidu tavaliselt on sellise hinnaga rattad kohe müüdud.
Oskab keegi midagi öelda?

Veits teemast mööda ag njh.

Postitatud: 24 Mär 2006, 12:27
Postitas Ronk
No_name kirjutas:
Terv. Ei hakka uut teemat tegema, sest siin palju juttu sellest.
Ratas http://www.streetfighter.ee/Motikajubin ... ic_125.htm

Hind magus , kõik räägivad ostan , kuid juba kaua aega müügis seisnud.
Kas keegi vaatamas käinud ? Mis sel viga siis on ?
Muidu tavaliselt on sellise hinnaga rattad kohe müüdud.
Oskab keegi midagi öelda?

Veits teemast mööda ag njh.
Vaatamas isiklikult ei ole käinud, kuid piltidel ja uuritud infost oskan öelda nii palju. Tegu on chopperiga, millel 2T Rotax 122 mootor. See juba vast ütleb ühe asjana, et miks ei osteta. Teiseks on tal vasakult poolt küljekarp kadunud. Ülejäänud tundub piltidelt olevat normaalne (hetkel on kommionu server maas, ei oska muud öelda). Ise kavatsesin ise selle ratta ära osta, kuid üks Pegaso trügis vahele. :wink:

Postitatud: 28 Mär 2006, 20:35
Postitas Regula
Aga kui tuua MZ SX 125 vs Honda XR125 L
siis kumb üldse parem kokkuvõteks võib olla, eks mootor on kindlasti MZ'il parem, aga Honda pidi olema nagu jälle kergema juhitavusega.
Äkki keegi kes nendest ratastest midagi teab, oskab tuua mõned erinevused, ning plussid ja miinused. Endal plaan kumbki neist osta lähiajal.

Postitatud: 28 Mär 2006, 22:51
Postitas Ronk
MZ SX 125-st räägi sellise kasutajaga nagu "Streetmoto"
Honda XR125 L-st räägi sellise kasutajaga nagu "Siller"

Postitatud: 28 Mär 2006, 22:54
Postitas Regula
Nendega kontakteeritud, aga no jah, eks nad enamvähem ole võrdsed. Üks vähe tõsisem matkariist, teine rohkem tavaline linna/metsa sõiduk.

Postitatud: 29 Mär 2006, 18:39
Postitas kalle
Märkasin, et MZ liigub siin min kahes teemas päris mitu lk ja ühes teemas oodati minu kommentaare kah. Sry, aga ei märganud seda, oleks mudu pannud paar sõna sekka. See siin on hea teema... kuhu ka 2x16 aastane poiss siis kirjutab, et...

Võrdluse mõttes on mul raske sõna võtta, aga arvan, et Honda on alati väga tõsine valik, misiganes teemas. XR on selles osas väga tõsine argument.
Aga MZi kohta.. hetkel meil siis selline seis, et 03 aasta ratast on hetkel kasutatud u29000km. Seda on just nii parasjagu, kui arvestada, et tegu on siiski nö teise ehk abirattaga, mis tihti seisab.
Regula kirjutas:
Üks vähe tõsisem matkariist, teine rohkem tavaline linna/metsa sõiduk.
Kui see matkariist oli mõeldud MZi kohta, siis selle kohta ütleks nii, et olen endiselt seisukohal, et mis iganes tsikkel on just niipalju matkaratas, kui palju sa ta ise selleks sõidad :) Meie pere MZ on jah enamus oma km läbinud piiritaga, aga see rohkem vist minu hullumeelsus ;) (mulle on vähemalt siinsetest juttudest arusaam jäänud, mis on üks tõeline ratas)

Mis ma saan öelda peale seda 29k..hmm eks ühteist on pudenenud ja lapitud, aga ei midagi liiga hullu. Eks kasutusala ole ka kohati selline...mitte liiga sõbralik.. sõidud talvel ja matkad Venemaal jm, kus pakitud ratas ja teed
http://www.emmk.ee/janc/album/2005/russ ... get29.html

http://www.emmk.ee/janc/album/2005/russ ... get34.html

veits oma nõudnud. Mootor tundub siiski korralikult mõeldud ja tehtud olevat.. niiet kõik väiksed asjad on juhtunud nö lisaseadmetega.. (spido, lülitid, tuli)
Hooldust võtan kõikide minu "alluvuses" olevate ratastega väga tõsiseslt ja julgen loota selles osas kestvusele kaasa aidata. Kuluosad tavalises hinnaklassis ja saadavus eeskujulik.
2003 paiku oli MZil probleeme mootori tihendi materjalidega, aga see peaks nüüd ajalugu olema ja selle aja rattad garantiist läbi käinud selle asjaga. Mis veel mootorist.. hmm klapid püsivad regullis, õli ei võta ja nukad jm minu silma all olnud liikuvad siseorganid siiani nagu uued. Ja veel...veljed tunduvad korralikud ja tugevad, peaks valule vastu pidama küll.
Üks suurim pluss minu silmis on omadus kukkumistest pea tervene väljuda, kui just üle nipli ei rulli, aga plast on kasutusala vääriline.
Pidurid selle ratta üks suurim trump.

Miinusena mainiks tagaamordi, mis nt võrreldes esiotsaga on selgelt alamõõdetud ja teatud kasutuses võib pettumusi valmistada. Teiseks kui rääkida uuena ostetud rattast, siis on tunda, et tehas püüdnud kuluosade pealt hinda alla viia. Nt kett ja rattad on tehasest tulles isegi selle ratta kw ja iseloomu arvestades.. aru ma ei saa mis materjalist... kaugele nendega ei sõida.

Eks seda jutukest võiks siin pikalt veeretada, aga kokkuvõtteks ütleks et positiivne kogemus minu silmis. Eriti kui 16 aastane poiss viitsib hooldada ja laus lollusi ei korralda, julgen aravata, et sellest rattast saab talle hea stradipakk ja igati hea mälestus edaspidiseks.
ps. siiski väga oluline on hinnata seda ratast õiges elemendis, mitte võrrelda võrreldamatuid, nagu mõnkord juhtub.
Kui midagi veel vaja, siis äkki juba ES kui keegi peab vajalikuks.. samuti võin pakkuda ratst elusal kujul ka vaadata, hinnata, kui abi peaks olema..jällegi ES sel juhul.

Kk

Postitatud: 24 Nov 2006, 22:15
Postitas Zidist
Zidist kirjutas:
Järgmine aasta teen A1 load, siis ostan KINDLALT Honda Rebeli, minule see pill meeldib.
Tänaseks on mul load käes kuid Rebelit ei ostnud, Yamaha Virago tuli hoopis :)

Postitatud: 25 Nov 2006, 18:09
Postitas Urbanstyle
Terv
Mis arvate masinast nagu Honda Varadero 125 . tal pidi olema super mootor jne ... h2sti ühtlane, vastupidav, ökonoomne :P... saab ka matkata ... mida arvate ... nn ärme r22gi hinnast :D...

Postitatud: 25 Nov 2006, 18:12
Postitas Zidist
Ole näinud seda Bike Worldis.
Ärme hinnast räägi, kuid ma ütlen ikkagi, äkki keegi teine ei tea. Tutikas on üle 70 k. Peale vaadates tundub, et on suurem masin kui 125 võrr. Honda mootor on hea ja kui korralikult sõita, siis kestab ikka kaua.

Postitatud: 25 Nov 2006, 21:28
Postitas Taku
uuri kasutajalt kaska14, ta omas seda.
Olen ise ka sõitaproovinud, jube mõnus kulgeda, meeletult mugav ning hea juhitavusega. Tundub tõesti olevat suurem motikas. Noh ainult kallutamine oli kahtlane, jalaraud kippus kohe maad puutuma, pikkadeks distantsidega ideaalne 125ccm ratas, üliväike bensukulu ka!

Postitatud: 25 Nov 2006, 21:47
Postitas oliver
Taku kirjutas:
uuri kasutajalt kaska14, ta omas seda.
Olen ise ka sõitaproovinud, jube mõnus kulgeda, meeletult mugav ning hea juhitavusega. Tundub tõesti olevat suurem motikas. Noh ainult kallutamine oli kahtlane, jalaraud kippus kohe maad puutuma, pikkadeks distantsidega ideaalne 125ccm ratas, üliväike bensukulu ka!

Ise oman ka seda...Jalaraud ei lähe vastu vaid kollektori see plekkümbris vms.Aga pikka maad on jah head kulgeda. Kütusekulu keskmine on 4-4.5 l/100km

Postitatud: 26 Nov 2006, 00:05
Postitas Urbanstyle
Maha saab ka müüdud ??? no ma räägin normaalsest hinnast , või on meil nii et ostjaid ei ole ?? nn ma räägin uhe aasta pärast :P
Ei v2ga tore kui matkata saab :P ja bensu v2he sest kellel oleks selle jaox raha :P

Postitatud: 26 Nov 2006, 08:33
Postitas Zidist
Kui oliver ütleb, et 125ccm 4t masinal on 4,5 - 5l/100 km vähe, siis ma ütleksin, et seda ikka on. Cruiserid saaksid vabalt ka 3 - 3,5l/100 km hakkama. Kui rääkida hinnast, siis ostuhinnast võta tublisti u. 20k-...... alla, sest keegi ei osta lihtsalt nii kallilt kasutatud võrri.

Postitatud: 26 Nov 2006, 08:38
Postitas oliver
Zidist kirjutas:
Kui oliver ütleb, et 125ccm 4t masinal on 4,5 - 5l/100 km vähe, siis ma ütleksin, et seda ikka on. Cruiserid saaksid vabalt ka 3 - 3,5l/100 km hakkama. Kui rääkida hinnast, siis ostuhinnast võta tublisti u. 20k-...... alla, sest keegi ei osta lihtsalt nii kallilt kasutatud võrri.
Päris 5l/100km veel kätte saanud ei ole..Kirjutasin 4l-4.5l/100km :wink:

Postitatud: 26 Nov 2006, 08:51
Postitas Zidist
Oi vabandust, nüüd märkan jah. :lol:

Postitatud: 26 Nov 2006, 12:40
Postitas Taku
kaskal oli midagi 3L vms, käis eesti ringreisil ja jube vähe võttis kütet.
Noh 4t masina kohta jah 5l palju, 2t masina puhul oleks sere vähe ;)