Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Moderaator: Moded
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Peaks mainima, et GOOOOD JOB Lärm!!!!!!!!
Rada oli üli hea ja nauditav. Leidus absoluutselt kõike mida soovida võiks.
Üks pisike negatiivne kogemus oli ka, nimelt kas järgmise kärnatamise ajal saaks alla meetri mehed kuidagi omasse klassi või lihtsamat rada sõitma panna. Asi selles, et nad teevad väga ettearvamatuid liigutusi. Probleem on tõusudega, kust nad ülesse ei saa. Nad kül vaatavad taha, et suured tulevad aga kohe süstivad risti ette ja nii läks minuga kus oleks pea aegu ühest väiksest mehest üle sõitnud, kuna ta mäe peal kukkus täpselt sinna kust ma mööda üritasin minna. Õnneks jõudsin pidurdada ja kokkupõrget vältida aga see tähendas, et lendasin täie vinniga mäest alla ja vastu puud. Minuga kõik OK aga kohe murdsin siduri lingi ära. Sai aind 1,5 ringi sõita.
Kahjuks sõbral tsikkel tõrkus ja ei käivitunud, sai tema link endale kruvitud ja sõidsin lõpuni.
Ka üldine küsimus, kust tulemusi ja pilte näha saaks.
Igatahes super kärnatamine!!
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
alati kui on transponderid siis saab alati tulemusi vaadata www.mylaps.com möne päeva pärast.
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Uuh! See asi meenutas nüüd küll tibake sporti!
Edastan Jlmekas Ivari tänusõnad Lärmile, lenksu laenamise eest!
Ja tekkis küsimus, kas sellisel üritusel oleks mõeldav tutvustusring?
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Tutvusringi sai teha ennem sõitu. Jala muidugi.
Rada oli ülikõva. Lubatud muda aga polnud.
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Kõik oli hea aga teisel ringil lõi ketti maha ja ploki kaanel mõra sees Tehnika !!!
Loodame siis et 4etapil läheb paremini..
-
- Postitusi: 77
- Liitunud: 04 Mai 2007, 00:30
- Tsikkel: KTM RFR
- Tänatud: 6 korda
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
küsimus:Kas kollase lipu ajal võib mööda sõita???Muidu ma ei kisaks siin,aga mina arvestasin kollast lippu ja aeglustasin.teine vend lendas mööda .nii et mind pressis kollast lippu põhjustanud mehele selga.sellisele asjale peaks tulema karistus ???????????????????
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
vikatimees kirjutas:küsimus:Kas kollase lipu ajal võib mööda sõita???Muidu ma ei kisaks siin,aga mina arvestasin kollast lippu ja aeglustasin.teine vend lendas mööda .nii et mind pressis kollast lippu põhjustanud mehele selga.sellisele asjale peaks tulema karistus ???????????????????
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Kui kollane lipp väljas, on möödasõit keelatud!
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
pyramiid kirjutas:Kui kollane lipp väljas, on möödasõit keelatud!
et siis kellest?kas kukkunust või teisest võistlejast?
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
No kaasvõistlejast loomulikult, mitte sellest, kes lapiti maas..
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
pyramiid kirjutas:No kaasvõistlejast loomulikult, mitte sellest, kes lapiti maas..
tore ,et mõni tark ikka pundis
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Rahvusvahelised reeglid ütlevad, et seisev kollane lipp tähistab ohtu, sõida ettevaatlikult. Liikuv kollane lipp: Kohene oht, valmistu peatumiseks, möödumine keelatud.
Samas, kui sul pole võimalik peatuda ilma möödumata, ei näe probleemi. Ja kui juba ohust möödas, mida sa seal enam peatud.
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Tervist kõigile!
Oli eile esimest korda üldse võistelnud tsikliga ja tahan öelda, et rada oli viimase peal, raske ja väga huvitav. Aga paar küsimusi on:
- Missugune punktide süsteem oli? Näiteks, kui hüppad üle mingi mäe - kas saad punkte või sekundeid? sest on võimalik kõrval sõita...
P.S. Proovin tulema siis 4-le etappile.
P.P.S. Lärm - The Best
P.P.P.S. PILTE!!!!!!!!!!
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Mõningasi pilte siin: http://carma.ee/galeriikarj22r2008sept.htm
terv,
tarmo
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Ülikõva sõit oli!! Lärmile suured tänud väga huvitava raja eest (hüpped nii algajatele kui edasijõudnutele, palgid, pehme liiv, mäkketõusud, vesiliiv, järsud langused, autokummid, metsarajad jne). Kui alati oleks nii palju erinevaid taksitusi, oleks mega!
Üks idee veel sõitjatele - kui oled eessõitjast tunduvalt kiirem ja tahad mööda minna, siis karju julgelt tagant a la "Lase mööda!!".
Nii tegi näiteks Lärm ise ja ka mina. See ei ole mingi ebaviisakus - pigem ei hinga keegi sul vihaselt kukil pool ringi ja saavad mõlemad rahulikult sõita. (Sama tehnika on ka näiteks suusatamises jms).
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Tänud köikidele osalejatele ja pealtvaatajatele,et viitsisite tulla.Loodan ,et jäite rahule.Tänud ka kõikidele möödalaskjatele,sest minul kül probleeme ei tulnud kui sai kõvsti "mööda"hõigatud ,köik lasid ilusti mööda.
Atv sõidu puhul oli tegi natuke kurvaks see asi,et julmalt söideti lint katki ja tehti rada otseks,tekib küsimus miks üldse takistusi teha ja nii palju vaeva näha kui nagunii nendest kõrvalt mööda sõidetakse.Aga soolo meestele kiitus ,kes vapralt lõpuni võitlesid kõikide takistustega.Loodame te ka alguses raskelt kukkunud Veikoga Suure-Jaanist kõiki korda saab ja soovime talle head paranemist.
Kahju on ka sellest et klass ATV-kärnatajad kuhugi kadunud on ja nii vähe osavötjaid selles klassis on -ainult 17 tk oli seekord.Ei tea kas kardetakse liialt rasket rada või mõni muu põhjus.Loodame et kukemetsas tuleb teid ikka kõvasti rohkem,sest rada tuleb kõigile JÕUKOHANE.
Ennist kirjutati probleemist ATM idega söitjatest et peaks neile eraldi stardi ja muud tegema.Mina olen sellega arvestanud et väiksed rattad on rajal ja lähtun sellest neist möödudes ning minul nendega probleeme polnud ja neile mingit eraldi rada tegema ei hakka.Pigem teeme neile omavahel vöistluse ja arvestuse ja auhinnad kui neid peaks ikka 10 kandis rajale tulema.Minu meelest vaprad mehed -kes selliste ratastega kaks tundi rassimist välja kannatavad-Respect.
Loodan rohket osavõttu ka Kukemetsas (ka atv kärnatajate ,ja quadide klassis).
Näeme 11 okt.Kukemetsas.
Lärm
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Vaadake ka järgmist Mootorite Maailmas kanal2 st.Seal pikem lugu kogu üritusest.
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
lärm kirjutas:Atv sõidu puhul oli tegi natuke kurvaks see asi,et julmalt söideti lint katki ja tehti rada otseks,tekib küsimus miks üldse takistusi teha ja nii palju vaeva näha kui nagunii nendest kõrvalt mööda sõidetakse.
Osadel ATV meestel on ju silmaklapid peas ja ega eriti vist pole kupli alla jagatud ka. Kui buldooser läks ATV võistluse ajal betoonplatooga hüppe möödasõitu kinni lükkama, ei suutnud 2 meest 30m kauguselt tagasipöördekurvist tulle aru saada, et selle koha peal, kus rada varem mööda läks, seisab SUUR kollane buldooser. Sõitsid nagu trammid rööbastel. Liider oleks peaaegu silmad ruutus otse kopa sisse suurest üllatusest kukkunud
Iseasi, kas ehitusmasinad ilma linti ette tõmbamata rada muuta võivad, kuid ega ATV mehi lint ei peaks ka.
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
kuulsin ka seda kopa värki ,kahju et nii juhtus -hea et köik hästi läks,aga konkreetne koht söideti küll kohe esimese ringiga lint katki,see koht ei olnud üldse hull atv-ga läbimiseks.saaks aru et pole vöimalik läbida et ,siis löikaks aga sellise kohapeal lint puru söita jääb arusaamatuks küll ja veel autokummide juures sama asi ,krt tsiklid saavad üle ,saavad atv-d ka ja vöimalus oli minna väljaspoolt kumme ,aga kahjuks valiti ikka sise kurv ja lint tehti kohe katki.Aga mis seal ikka jäägu see igaühe enda otsustada .Ilmselt tuleb tulevikus ikka palgata rohkelt kohtunike ja see asi ära teha,kes nimelt lindi katki söidab saab musta lipu ja kogulugu...
Arvan,et see toimiks...
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Tere.
Kas tohiks paluda mr. Lärm, et järgmisel korral Kukemetsas ja edaspidi Sa teeksid hüpetele pealeminekud, samuti mahatulekud eraldatud. St et kui oled valinud aeglasema tee ja avastad, et seal on 2 sõitjat kraavi põhjas puurimas, siis ei ole enam hüppe juurde asja uurima, et mida see noorsand seal selle kollase lipuga vehib.
Nt betoonplaadilt mahatulek samuti eraldatud. Need, kes tulid kraavidest ja suundusid kummihunnikusse sõitsid nina eest läbi.
Möödasõidust. Röökige kiired,röökige aga mitte siis kui olete juba kõrval. Mööda lasen kohe ja kui olen üle õla jõudnud vaadata,et kiirkärnataja läheneb, siis ilma kisamata. Ja vasakult.
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Arvesse vöetud,kuigi betooni pealt olid nii peale kui mahasöidud vähemalt alguses aiaga eraldatud...
kukemetsas selliseid hüppeid ei tule.MINU MOTO,et ikka igakord midagi erinevat oleks ...
Minu respect ka veel nr 55 mehele kes rajal minu teada LC-4 ga ja kes saavutas 11 ringiga 21koha.Kõva sõit.(tean et tahad uut kerget tsiklit osta,võin sulle pakkuda heade tingimustega uut tsiklit,kui huvi siis helista)loodan ,et ei eksi mehega...
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Minu respect ka veel nr 55 mehele kes rajal minu teada LC-4 ga ja kes saavutas 11 ringiga 21koha.Kõva sõit.(tean et tahad uut kerget tsiklit osta,võin sulle pakkuda heade tingimustega uut tsiklit,kui huvi siis helista)loodan ,et ei eksi mehega...[/quote]
sa ei eksind olin ise ka päris meeldivalt üllatund ni hea koha üle rada oli parim mida siiani sõitnud olen. ja kergemat siklit oleks vaja küll
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
lärm kirjutas:Vaadake ka järgmist Mootorite Maailmas kanal2 st.Seal pikem lugu kogu üritusest.
MIlline see järgmine Mootorite maailm on?
Leidsin sell nädalal 2 aega:
1 00:40 Teisipäeval öösel 15min... mmm peab linti võtma
- 6:45 laupäeva hommikul... mmm pakun et kõikidel ripub hõbekett sell ajal suust välja. Tundub, et tegemist ka kordusega
Äkki keegi tegi ise väikest filmi.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Aga mina olin vist kõige vanema enduroga (`91).
Paku mulle ka odavalt ratast.
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Andke Sebarile jahh uus ratas... tsiklil oli selline köha, et vaevu vaevu püsisid sumpsis sõelad sees Igatahes keegi sai ühega vastu pead...
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
riksx kirjutas:Andke Sebarile jahh uus ratas... tsiklil oli selline köha, et vaevu vaevu püsisid sumpsi sõelad sees
Igatahes keegi ühe sõeldaga sai vastu pead...
See oli vist Erkki kes sumpsi sõelaga vastu pead sai sest ta väitis, et sai kiviga vastu pead
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.