3. leht 11-st
Postitatud: 29 Mai 2008, 12:22
Postitas Regula
Suzuki DRZ 400'ga sõidan ma (ainult puhtalt linnas ja fooride tagant alati kohe 50-60km/h ruttu sisse) täpipealt 200 kilomeetrit. Ja paak on täpipealt 10 liitrit, seega linnas 5 liitrit/100km. Aga ega see maanteel vähem ei võtaks, sest 95 km/h peal on pöörded sellisel rattal juba päris kõrged ja tuuletakistus missugune, seega võtab võib-olla isegi rohkem kui linnas, pole veel vaadanud.
Aga tuttava 650-ne BMW on umbes 40 kilowatine enduuro ja võtab ainult
3,5 kuni 4 liitrit sajale, sest see on sissepritsega. Sissepritsega tsikkel praegusel ajal on parim liiklusvahend selliste kütusehindade juures 
Postitatud: 29 Mai 2008, 12:32
Postitas Primo
Regula kirjutas:täpipealt 200 kilomeetrit. Ja paak on täpipealt 10 liitrit, seega linnas 5 liitrit/100km.
Päris nii see ka ei ole ju või sa sõitsid paagi täiesti tilgatuks? 
Postitatud: 29 Mai 2008, 12:49
Postitas Riff_25
Kawasaki zx6r 1995 a.
Loen siin teiste kasutajate rataste kütusekulu nii linnas kui maanteel ja vaatan, et mul tsikkel ei saa vist aru kus sõidab, ajab maantee ja linna sassi.
Linnas 5,5-6,5 (mitte nii rahulik sõit), maanteel 7,5-8 (lubatust ca +10/20 üle).
Postitatud: 29 Mai 2008, 12:50
Postitas Erko
Väike täpsustav küsimus siia vahele..... Kas keegi selle peale on mõelnud, et kui ratta spidomeeter valetab, kas siis odomeeter samuti ei peaks pisut mööda panema?? Olen sellest eelnevalt teises teemas rääkinud, et lasin härra politseil oma kiirust mõõta ja kui mul oli spidol 90 km/h siis temal näitas 83 km/h (plus-miinus 3 km/h). Selle teadmise juures peaks mu masin iga 100 km kohta 0,5 l kütust rohem võtma (kui mu arvutused nüüd õiged olid).
Arv iseenesest küll tühine, kuid asi siiski.
Postitatud: 29 Mai 2008, 12:56
Postitas fotek
Mets-liiv-kruus segiläbi läheb võistlusolukorras 10L
250 2T
Postitatud: 29 Mai 2008, 12:57
Postitas madone
Rattaks Xt660r, kütust võtab täpselt 4-6 vahele, oleneb kuidas rullida...
GPS-ga mõõtes on 100 kmh juures eksimus +2 kmh spidole. (esi hammakas muudetud)
Postitatud: 29 Mai 2008, 13:04
Postitas ronrix
hmmm
honda VT600C ´97 u. 5-6l/100km
Honda VTX 1800C ´02 u. 8-10l/100km
vtx-i puhul söidan alati 3l kanku kaasas sest seda 320+.. kg mürakat ikka annab lükata
:D
terv.
ronrix
Postitatud: 29 Mai 2008, 13:18
Postitas Hurt
Krt ei ole arvestandki kui aus olla. Tean et 150 kilti sõidab umbes 150-170 krooniga. mis see teeb siis? kütuse hind on 17.4 vist et siis 8-10l umbes. miskit sellit. CBR 600FS on ratas siis.
Postitatud: 29 Mai 2008, 13:30
Postitas Isostar
Kunagi oli 92 aasta yamaha xt600 - paagitäiega 168km.(niiöelda külavaheteed) Paagi mahtuvust ei mäleta enam 
Postitatud: 29 Mai 2008, 13:57
Postitas Lannu
2006 Triumph America, 800CC , 5.5 L/100km, reservini 250-270km
Postitatud: 29 Mai 2008, 14:38
Postitas CB500
ronrix kirjutas:
vtx-i puhul söidan alati 3l kanku kaasas sest seda 320+.. kg mürakat ikka annab lükata
:D
Kuhu sa paned selle kanku?
CBF 1000
Postitatud: 29 Mai 2008, 14:39
Postitas Lutrin
Täislastis (2 inimest ja 3 kohvrit ehk ca 200 kg) võttis
Euroopa teedel (kiirteed 40%, kõrvalised teed 40%, linnad 20%)
5,9 L/100km.
Üksinda sõites on kulu enam vähem sama, sest sõidustiil
on teine
Ratas- Honda CBF 1000A, 2007
Postitatud: 29 Mai 2008, 14:48
Postitas 417
R-1
120-150 tempos 6 sajale
200 ja üle tuuri julge 8-10
90-110 tundub aga et kummalisel kombel 7 ringis
linna pole vaadanud
aga moment tundub et sama sõidustiiliga oluliselt ökopillim kui varem olnud 600 sed
samas ma alles tutvun selle rattaga
Postitatud: 29 Mai 2008, 14:51
Postitas motoratsutaja
Yamaha FZS 600 eelmine aasta mõõtsin
Linnas normaalse sõidu juures 5,2 - 5,5
Maanteel 90 km/h - 3,9 - 4,3
minumeelest oli nii....
Postitatud: 29 Mai 2008, 14:54
Postitas VanaPagaN
Rattaks Honda Hornet CB600 S `00
Üksi sõites 4-5 l/100 km. Täislastis 6-7 l/100 km
Erilist vahet linna ja maanteesõidus pole täheldanud.
VPN
Postitatud: 29 Mai 2008, 14:58
Postitas qwerin
FZR 600 90'- enne karpade sünki 6.5, pärast 6 kuskil. See siis keskmine, sõit toimus täpselt nii, nagu tuju oli (loe, mitte alati kõiki eeskirju järgides)
600 Ninja 95'- 6.8 tuli kui taipasin ükskord vaadata, see siis 70% linnas, kiiruspiirang + 10 km/h sõites, mitte väga kiirendades, ühesõnaga tsillides.
Postitatud: 29 Mai 2008, 15:35
Postitas rallyiff
ninja zx9r ringraja seades mootor, ja võtab parimal juhul nati alla 7-me
aga kui rinka peal ikka väänama hakkad siis võtab mingi 13-14L 100-le
Postitatud: 29 Mai 2008, 16:19
Postitas Hans
50/50 linn-maantee, sõidustiil rahulik, kiirused legaalsed, 200 km/12l ehk 6l/100-le ja seda üsna stabiilselt. Ratas V-MAX.
Hans
Postitatud: 29 Mai 2008, 16:26
Postitas K2bi
maantel 5
linnas 7
metsas üle kümne kövasti 
aga muidu vötab köik ära mis paaki panen 
Postitatud: 29 Mai 2008, 16:38
Postitas T.T.
Minu Intruder 1800 joob ka kõik ära mis sisse kallad
aga olen täheldanud, et üksi, ilma kohvrite, legal kiirus +20km/h ja jämedalt 50/50 ehk linn/maantee siis 19l sõidan kuni 250km mis teeb umbes 7,5l 100km`le.
Kütusekulu.
Postitatud: 29 Mai 2008, 16:50
Postitas miilits
Nii suurte numbritega ei suuda minu NSVL-u aegne IZ Planeta 3 küll võistelda, kuid olen sellega sõitnud ja mitte just jalutades paagitäiega (so. 18l) 500km.
Korviga IZ-49 arvestan kuskil 6-7-liitriga/100km.
Postitatud: 29 Mai 2008, 18:42
Postitas bash
Primo kirjutas:
Suurekubatuuriline ja jõuline mootor on tavaliselt palju ökom, kui väikesemahulised õmblusmasinad ka järsema randmega inimese all.Suure mootoriga ratas ei pea nii palju pöördeid üles kerima, et juhi tahtmise järgi liikuda, mootor pingutab vähem, vähem käiguvahetusi jne. 
Trust me, olen näind sellist kulu Eesti teedel.
Aga selle teooria järgi peaks maanteel mingi 1800rpm`ga töötav Jeep V8 5,2 vähem võtma kui tonnine baik 
Postitatud: 29 Mai 2008, 19:04
Postitas DGAF
no ma ei tea, mu 750 gixxef võtab igastahes rohkem kui keskmine pereauto..vabaduse nautimine ikka maksab

Postitatud: 29 Mai 2008, 19:13
Postitas Siller
Varadero rüüpab mul nii, kuidas aga rulli väänad.
Kui rahulikult vajutada, siis keskmine kulu tuleb kuskil 6,6l/100km
Kui aga linnas välja võtta kõik, siis olen saanud isegi 8,5l/100km kätte.
Kui aga suhteliselt rahulikult maanteel sõita nii 90-110km/h, siis olen kuluks saanud isegi 5,6l/100km.
Väga palju oleneb ka bensiinist, mida kasutad.
Polegi minu jaoks ehk nii hull, sest auto joob veel rohkem. 
Postitatud: 29 Mai 2008, 19:22
Postitas oldmoped
Tomos Flexeriga sõidan 3,5L paagi(õigemini raami)täiega keskmiselt 200km, kolemrattaline ZID võttab sama maa kohta umbes 5L

Postitatud: 29 Mai 2008, 20:28
Postitas Burn7
Minu Suzuki DR650 võtab suhteliselt rahulikult sõites 5-6L sajale ja vähem rahulikult sõites kuni 10L sajale.
Postitatud: 29 Mai 2008, 20:47
Postitas ronrix
CB500 kirjutas:ronrix kirjutas:
vtx-i puhul söidan alati 3l kanku kaasas sest seda 320+.. kg mürakat ikka annab lükata
:D
Kuhu sa paned selle kanku?
mul sellex taga nahkkotid
:D
ronrix
Postitatud: 29 Mai 2008, 20:54
Postitas rolex
Honda shadow vt-600 89a 4,5-5,5 seda enam pole
Suzuki intruder 1400cc 5-6
Ehh
ronrix sul siis siuke röövel ma ei saa kahekesi ja tiba rohkem pigistades ka nagu eriti üle 6 liitri sajale. Vadates siin teisi tulemusi peaks oma tsikli kütusekuluga suht rahul olema.
Postitatud: 29 Mai 2008, 21:40
Postitas BikeWarrior
ronrix kirjutas:hmmm
honda VT600C ´97 u. 5-6l/100km
Honda VTX 1800C ´02 u. 8-10l/100km
vtx-i puhul söidan alati 3l kanku kaasas sest seda 320+.. kg mürakat ikka annab lükata
:D
terv.
ronrix
Olen ise saanud 1800 vtx tanklasse lükata, õnneks ei olnud pikk maa minna aga mõnus see lükkamine just pole. Päris raske ratas on üle 330kilo vist. Aga sõiduelamus missugune. Kui chopperit vaadata siis alla 1800cc ei tahakski.
Postitatud: 29 Mai 2008, 22:53
Postitas fagott
Suzuki XF650 Freewind
paagiga saab ca. 330 km maha, seega 100-le nõks üle 5 lirtsu keskmine.
Selle 330km sees nii linna kui maanteed, kruusa ja metsa.