IDASÕÕR 2008
Moderaator: Moded
no selle loogika järgi ... See pioneerilaagri maja oli ka jumala kole ja räämas seest, ATV sobis sinna sisse küll. Ses mõttes, et see mentaliteet, et enne meid on juba kole, ongi ju kõige lagastamise alus enamasti ...
Seega võtame nüüd omaks, et oleme pahad ja elame edasi. Näpuga oskame kõik näidata, enda vigu .. prooviks neid ka näha.
-
- Postitusi: 479
- Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
- Asukoht: Tallinn-Tartu
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
madone kirjutas:Antud pildil näidatud võpsik oli küll vanametalli ja betooni sodi täis....
mis looduslikust väärtusest me räägime?
esiteks, me räägime põhimõttest. nii kogu ürituse kui konkreetse võistluse konkreetselt sõnastatud reegel oli, et sõidame vaid teedel, mitte et ärme ilusale samblale sõida.
teiseks, ma nägin, kuidas nad sinna võssa sõitsid. sinna ette ei käinud ümbruse analüüs ja reegli paigutamine ilusasse ja sodi täis loodusesse. sinna ette käis kontrollpunkti silmamine: kui punk on teest seitsme meetri kaugusel kase küljes teisel pool kraavi, siis ma sinna ka sõidan!
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Mari Öö kirjutas:kui punkt on teest seitsme meetri kaugusel kase küljes teisel pool kraavi, siis ma sinna ka sõidan!
Need, kes sellise punkti järele sõitsid oma liiklusvahendiga, ilmselt ei tajunud oma loogikaga, et jala jõuab kordades kiiremini edasi-tagasi hüpata, kui tsikliga ja ERITI ATV'ga seal nikerdada
Mari Öö kirjutas:aga mulle jäi see südamele, et ehkki igal pool olid suured kirjad, et asume kaitsealal ja sõidame kogu aeg AINULT SÕIDUTEEDEL, siis orienteerumisel ragistasid rattad pundis läbi põõsaste ja sambla nii et valus vaadata, ehkki ka iga ratta paagile teibitud kaardil oli seesama palve/reegel. mille kuradi eest need mehed auhinnatud said? looduse peremehed?
(stiilinäide esimesest punktist: http://www.aednurm.ee/marioeoe/idasõõr08/target3.html )mõni korraldaja äkki selgitab, milleks reeglid, kui kõigil on savi.
Eks see ole sama asi, miks nii tihti on invaliidide parkimiskohtadel tervete ihuliikmetega (muu kohta ei oska öelda) inimeste autosid. Ei saa ja ei jõua ju 10-15m jala kõndida. Sama toimub metsas, kus tingimata on vaja selle puu juurde sõita, kus märgid küljes on, murdes puid ja hävitades pinnast. Viib küll üksikisiku võimalikule võidule lähemale, kuid suures pildis kaotavad kõik. Kahjuks viib see selleni, et ühel päeval pole kellegil enam võimalus metsas sõita.
Lühinägelikkus, hoolimatus ja ükskõiksus on selle nimi.
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
Hakkab üks roheline jutt jälle pihta.
Harvesterid veavad metsa meetrised roopad. Keegi ei vingu. Sõidab 3 tsiklit metsas, kisa taevani. Selle tavalise metsaaluse pinnasega ei juhtu midagi, kasvab kinni, kui sealt just paarsada tsiklit läbi ei sõida.
Rabaga sama lugu - sõidab tsikkel läbi - kisa taevani. Kui turbatootmiseks läheb, pole kusagilt proteste kuulda, kuigi siis hävitatakse sedasama sammalt hektarite viisi.
Kui korraldaja pani märgid 7m kaugusele metsa, pekske korraldajat. Sellist asja ei ole ja ei hakka kunagi olema, et võistluse ajal hakkavad teedel dzentelmenid sõitma. Eriti naljakas, kui looduskaitsealal märgid metsa peidetakse. Märgini sõidetakse otsemat teed mööda ja kui teed pole, siis otse läbi metsa, kui linti pole. Ja ei hakka seal keegi ümber märgi jalutama.
Sama teema oli ka aasta tagasi.
Ja samamoodi ei saa ma aru, miks lubatakse avalikele teedele registreerimata ja regnumbriteta tsikleid? need ju mujal ei tohigi sõita kui metsas
-
Teema algataja - Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Korraldajate poole pealt oskan seda öelda, et ka mina olin tõsises šokis, kui Käbi helistas ja ütles, et tsiklid mööda metsaalust sõidavad. Hea meelega oleks tahtnud kogu selle võistluse seisma panna vähemalt nende jaoks, kes seda metsaalust siis ka tegelikult kündsid. Aga sellist klauslit juhendis ei olnud. See tekst, mis viitas asjaolule, et üritus maastikukaitsealal toimub, sai kirja pandud heas usus, et inimesed loevad ja ka ARU SAAVAD! Paraku tundub, et väga ikka ei saanud küll . Ma ei tea, mis selle põhjuseks oli, kas kirjaoskamatus, võimetus loetut elus kasutada või lihtsalt sügav vaimne puue. Kahjuks ei jõua ühegi võistluse korraldaja olla kõigile võistlejatele lapsehoidja, teenäitaja ning südametunnistusele koputaja. Igaüks seal rajal oli iseenda eest omal isiklikul vastutusel.
Tulevikus peab taolise asjaoluga tõsiselt arvestama, muidu ühel kenal päeval ei korralda mitte keegi enam ühtki orienteerumist
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
Teema algataja - Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
mella kirjutas:Hakkab üks roheline jutt jälle pihta...
Vot Mella siin ma vaidlen Sulle küll vastu. Kui sai kirja pandud, et asi toimub MAASTIKUKAITSEALAL, siis iga TERVE MÕISTUSEGA inimene võiks endale teadvustada, mida see tähendab. Seal ei sõitnud ju ometi füüsilise puudega inimesed, kellel jäid kargud koju, mistõttu nad ei saanud oma perset tee pealt orienteerumispunktini vedada.
Kas Sinu meelest oleks pidanud panema need punktid keset teed selleks et vältida metsa alla sõitmist? Või ehk oleks igas punktis pidanud seisma vend kaheraudsega, kes oleks meelde tuletanud, kus asi toimub ja kuidas seal käituma peab?
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Hannes, paned punktid tee äärde ja/või juhendisse klausel, et teelt 2m eemal sõitjad saavad disklafi, kui on piltidelt tuvastatavad või kohtunik näeb. Ja loed sõnad peale, et punkt võetakse JALA.
Kui sa seda ei tee, vaatab sõitja, et organisaator pani punktid metsa, järelikult ei ole ka metsas sõitmisel probleemi.
Kui punktid on kõik tee peal, muutub see orienteerumine igavaks ning sõtma tuleb kümmekond tänavaristlejat.
Samas, eelmisel aastal oli mingil sõidul seal järvede ääres paras teede rägastik, seal oleks ka teid mööda otsimist piisavalt.
Variant 2 - lepid liinialuste valdajaga kokku ja paned punktid liinide alla. Või karjääri. Jõhvis on piisavalt 4x4 offroadereid, kes seda lubade teemat peaks tundma.
Maastikukaitsealal pole mõtet võistlust teha. Kui poleks võidu peale, ei oleks ka põhjust metsa ronida. Enamus ilmselt ei viitsikski matka pärast sinna minna.
-
Teema algataja - Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
mella kirjutas:Hannes, paned punktid tee äärde ja juhendisse klausel, et teelt 2m eemal sõitjad saavad disklafi, kui on piltidelt tuvastatavad või kohtunik näeb.
Aga siis muutub see orienteerumine igavaks ning sõtma tuleb kümmekond tänavaristlejat.
Variant 2 - lepid liinialuste valdajaga kokku ja paned punktid liinide alla. Või karjääri. Jõhvis on piisavalt 4x4 offroadereid, kes seda lubade teemat peaks tundma.
Jaa Mella, nii me teemegi! Me võtame kõik Sinu poolt mainitud variandid kasutusele, lisaks mõtleme kindlasti veel hulga põnevaid vigureid välja!
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
traktor või asi
korke olla juba omale ostnud ja ma ka tellinhttp://galen.localhost.ee/Tuule/idas66r ... 20384.html
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
mella kirjutas:Sellist asja ei ole ja ei hakka kunagi olema, et võistluse ajal hakkavad teedel dzentelmenid sõitma.
Sport on tegevus, kus PEAB alati võitma ja EI TOHI ise mõelda.
mella kirjutas:Harvesterid veavad metsa meetrised roopad. Keegi ei vingu. Sõidab 3 tsiklit metsas, kisa taevani. Selle tavalise metsaaluse pinnasega ei juhtu midagi, kasvab kinni, kui sealt just paarsada tsiklit läbi ei sõida.
Rabaga sama lugu - sõidab tsikkel läbi - kisa taevani. Kui turbatootmiseks läheb, pole kusagilt proteste kuulda, kuigi siis hävitatakse sedasama sammalt hektarite viisi.
Viimane on energiatootmise ja puidutööstuse paratamatu kaasnähe. Tsiklisõit metsas ei ole paratamatu ega möödapääsmatu. On alati võimalus käituda heaperemehelikult, kui on selleks soovi.
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
Habanero kirjutas:mella kirjutas:Kui turbatootmiseks läheb, pole kusagilt proteste kuulda, kuigi siis hävitatakse sedasama sammalt hektarite viisi.
Viimane on energiatootmise ja puidutööstuse paratamatu kaasnähe. Tsiklisõit metsas ei ole paratamatu ega möödapääsmatu. On alati võimalus käituda heaperemehelikult, kui on selleks soovi.
Teeme siis nii, et mina ei tarbi turvast ja sina käid jala metsas. Turba kasutamine, muide, pole ainuke energiatootmise viis Nii me võime demagoogitsema jäädagi.
Samal ajal Idasõõriga oli Paikuse enduro, mille käigus künti üles paras lahmakas turvast ning sooniti kilomeetreid metsa. Lisaks sellele kahjustati ports täitsa korralikku pajuvõsa. Ja nii igal aastal.
Kas ma oleks ikka pidanud sinna minema?
417 kirjutas:traktor või asi
korke olla juba omale ostnud ja ma ka tellinhttp://galen.localhost.ee/Tuule/idas66r ... 20384.html
Aga äkki võtate mõlemad hoopis selle http://galen.localhost.ee/Tuule/idas66r ... %20033.jpg , mahub ka kitsamast uksest sisse ja häda pärast saab ka kõrgematele korrustele vedada Muidu ilus kollane ja palju rattaid all, aga obeseid on vist na vähevõitu
-
- Postitusi: 479
- Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
- Asukoht: Tallinn-Tartu
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
mellasuguste jaoks ongi raske kõiki reegleid kirja panna. kui korraldaja ei tule selle pealegi, et keegi võiks keset võistlust ratast vahetada, ja sellist idiootset keeldu reeglitesse ei pane, siis vahetab ta keset võistlust ratast.
mella, kaardi ülaserval olid kirjas sellised sõnad sellises järjekorras:
NB! KAITSEALA! Teedelt väljumine ainult ilma tehnikata!
et sellest ei piisa? kuhu see veel kirjutada, et meelest ei läheks?
ja hannes, kui sul oli toimunust kuuldes tahtmine see võistlus lõpetada, siis... miks sa seda ei teinud? või mis takistas sul vähemalt need, kelle me pildile püüdsime, disklaffida? või mis takistas ühelgi korraldajal, kes asjast teadlikud olid, õhtul kokkuvõtete ajal see teema kasvõi sõnaliselt, kui punktiarvestuslikult või füüsiliselt ei raatsinud, üles võtta ja vähemalt MAINIDA, et selline jama toimus ja oli täiesti lubamatu?
kuni sellisele käitumisele läbi sõrmede vaadatakse, vilistataksegi taolistele keeldudele. praegune diskussioon unub kõigil nädala pärast. kui aga üks võistlus viie ahvi pärast katkestatakse, siis järgmine kord ongi metsarajad ainult habanero-sugused džentelmene täis.
ja kõik võidavad.
-
Teema algataja - Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Mari Öö kirjutas:ja hannes, kui sul oli toimunust kuuldes tahtmine see võistlus lõpetada, siis... miks sa seda ei teinud? või mis takistas sul vähemalt need, kelle me pildile püüdsime, disklaffida? või mis takistas ühelgi korraldajal, kes asjast teadlikud olid, õhtul kokkuvõtete ajal see teema kasvõi sõnaliselt, kui punktiarvestuslikult või füüsiliselt ei raatsinud, üles võtta ja vähemalt MAINIDA, et selline jama toimus ja oli täiesti lubamatu?
Jah Mari, loomulikult oleks. Igasuguseid asju oleks veel võinud teha. Usu, õhtuseks auhindade jagamiseks oli minu pea NII paksult pulki täis, et tõesti ei olnud see moment meeleski. Ma juba eelpool kirjutasin sellest ja kirjutan igaks juhuks veelkord, ehkki Sa ise jõudsid ka samale järeldusele. Ei olnud kirjas, et tee pealt väljakeeramisele disklafi järgneb. Samuti polnud terve mets jälgijaid täis. Ehk me teame enam-vähem, mis toimus ühes või kahes punktis mingil hetkel, samas ei tea, mis toimus kuskil mujal kogu ülejäänud aja vältel. Mitte, et ma kedagi kaitsta püüaks. Kogu see lugu on ülimalt kahetsusväärne. Edaspidi võtame kindlasti taolise momendi arvesse.
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Marile
Minu arvamus: Mariööl ei ole õigus sõimata pildil olevaid mehi ahvideks kui sellise käitumisega orienteerujaid oli terve Kurtna mets täis. (Nägin isiklikult )
Üritus ise oli tore, eriti tubli kiitus korraldajatele, kes teevad seda heast tahtest ja hingega! Jaksu edaspidiseks!
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
hannes kirjutas:Mari Öö kirjutas:ja hannes, kui sul oli toimunust kuuldes tahtmine see võistlus lõpetada, siis... miks sa seda ei teinud?
Jah Mari, loomulikult oleks.
Hannes pea püsti. Sügav kummardus, karavan läheb edasi - annaks jumal eestimaale veeelrohkem sinusuguseid poegasid.
ei ole halba ilma heata - JUHTUB KA PAREMATES PEREDES
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Tegelikult on põnev teema lugemiseks. Lootsin huvitavat järelkaja lugeda aga nagu ikka on üks suur inisemine.
Moraali lugejatele ütleks seda, et see moraal ei koti kedagi, see kes lõhkus enne metsa alust, lõhub ka edaspidi ja see, kes ei lammutanud, ei tee seda ka tulevikus. Seda, et te siin lehekülgede pikkuse igava tekstiga mõne ATV või enduuro jõmmi maapeale toote, on vähe usutav.
Üritusest niipalju, et kahju, et tänavu tulla ei saanud.
Mari Öö kirjutas:mellasuguste jaoks ongi raske kõiki reegleid kirja panna. kui korraldaja ei tule selle pealegi, et keegi võiks keset võistlust ratast vahetada, ja sellist idiootset keeldu reeglitesse ei pane, siis vahetab ta keset võistlust ratast.
Ma ei saa aru, mis see sinu perset torgib, kas ma söön praadi kahvli või lusikaga? mis selles imelikku on, kui vastavalt pinnasele rehv valitakse?
Neid "mellasuguseid" on kogu kaasaegne äri, poliitika ja sport täis, kes lubatu piires endale konkurentsieelise välja mõtlevad.
mella, kaardi ülaserval olid kirjas sellised sõnad sellises järjekorras:
NB! KAITSEALA! Teedelt väljumine ainult ilma tehnikata!
Mina kohal ei olnud ja kaarte ei näinud. Aga miks sa ise ei läinud neid keelama? et muidu pole põhjust iniseda? Muidu sul julgusest ju puudu ei tule
Mari Öö kirjutas:kuni sellisele käitumisele läbi sõrmede vaadatakse, vilistataksegi taolistele keeldudele. praegune diskussioon unub kõigil nädala pärast. kui aga üks võistlus viie ahvi pärast katkestatakse, siis järgmine kord ongi metsarajad ainult habanero-sugused džentelmene täis.
ja kõik võidavad.
Ei võida kõik Korraldajad kaotavad
Kui keegi loodab, et ilma sanktsioonita mingid käsud-keelud kehtivad, on tegu küll ääretu sinisilmsusega.
Näiteks viimasel Paikuse sõidul oli juhendis kirjas, et A kat ja teeliiklusele vastava tsikkel. Juhiluba ei kontrollitud, tulesid paljudel polnud, enamikel polnud ka registrimärki. Ja võistlus toimus avalikel teedel. Korraldust see ei häirinud.
Lisaks rõhutati, et liiklus teedel toimub vastavalt LE-le. Niipalju, kui mina nägin, keerati 70 ja 50 alas torud lahti. Võimalik, et peale minu oli veel mõni loll, kes +10 hoidis. Kontrolli igatahes polnud.
Paikusel oli kontroll mõlemal päeval politsei näol täiesti olemas. Nägin neid oma silmaga föönitamas mitmes kohas. Näis ka mõjuvat üsna distsiplineerivalt. Trahvigi tegid nad vähemalt ühele lätlasele (+22 - 1200 EEKu).
Kui sul on 160 võistlejat, siis on keeruline iga mehe sabas püsida ja teda noomida kiiruseületamise eest. Arvan ka, et need, kes tee peal toru lahti keerasid, olid rabas vägagi hädas. Küllap elasid oma pahameelt siis külavahel välja.
Tegelikult on meie keskkonna- ja krossipoliitilist olukorda arvestades hämmastav, et selline võistlus üldse elus püsib. Müts maha tegijate ees. Osalejatelt on muidugi palju oodata, et nad mõtleks: kui täna üle piiri lähed, siis homme võimalust sõita enam pole.
Teate mehed.. see on siin täiesti mõtetu mula!
Mina ei näinud metsas küll mitte kedagi süüdimatut, isegi mitte aiatraktori meest kes meelega oleks kündnud väärtuslikku sammalt.
KUI saadi aru, et ollakse vales kohas siis pöörati ots ümber ja mindi minema.
Hannes, ma ei kujuta päriselt kah ette mida Käbi sulle rääkis, et tekitas lausa tahtmise võistlus katkestada Eriti peale seda kui Käbi ise soovitas meile Piipzuga, et miks me metsaalus teedpidi ei läinud vaid kündsime mingit munakivi teed kus ma end ka korraks kokku pakkisin.
Natukene vasturääkivus selles loos... või lihtsalt mõlemad osapooled dramatiseeristid suurest igavusest asja üle, et oleks kodust seebiooperit teha.
Mariöö antud pilt on küll siia topitud, et lihtsalt oleks mille üle vinguda...
Mariöö kõik ei käi siin elus lihtsalt PÕHIMÕTTELISELT.. võiks nagu kaine mõistusega asjadesse suhtuda ja reaalselt mõtelda mitte lihtsalt täie pasaga võssa tohmida.
See köievedu laagriplatsil kahjustas rohkem ida loodust kui kogu orienteerumine metsas kokku!
Antud võpsik oli küll pommiauk ja panna pahaks seal siklitega viibimist on täis nõmedus.
Rennes, minu eelmisest postis ei ole küll mingit loogika kübetki siia välja rebida - pigem oli minu point selles, et võtta asja mõistusega!
Kui te nii rohelised olete siis tulge kasutage oma aega ja resurssi mujal... t*** küll te olete nö. omad inimesed ja hakkate omasid togima? Mis mõttes?
Vaadake mis toimub siin samas Tallinna ümbruses rannaäärsetel aladel... "Tabasalu looduskaitse all olev park vabastatakse looduskaitse alast kuna sinna on vaja MAJU ehitada"
PALJU ÕNNE!
JA sa tuled vingud siin nende enduuro meeste üle kes 7m ulme murule sõitsid?
Tehke konstruktiivset kriitikat mis aitaks Idasõõri korraldajatel järgmiseks korraks veel vingem ja parem orienteerumine välja mõelda, veel raskemates tingimustes ja oludes! Tehke midagi kasulikku...
Biker.ee ei ole migni delfi peldik, RAISK!
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 367 korda
- Kontakt:
no tegelt ongi ju. lisaklausel oli 100% omavastutus. ehk siis igaüks vastutas ise seal oma tegude eest. korraldajad ei olnud siin kindlasti milleski süüdi
aga ideid järgmisteks ürituseks - järgmisel üritusel ootaks vähe pikemat orienteerumisretke, 10-st 12.20-ni sõit jäi minuarust tiba lühikeseks. kas siis rohkem punkte või pikemad vahemaad. ning kui atteka mehed ikka kutsutud on, siis võiks, oletame, et laagriplats on keskpunkt, saata atteka mehed põhja ja tsiklimehed lõuna poole.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.