krossi teema

Siia siis kõik krossi ja enduroga seonduv.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Ühtegi mootorrattaspordi võistlust ei saa Eesti Vabariigi territooriumil korraldada ilma võistlust EMF-s registreerimata - kui keegi suudaks mõne vastava Eesti Vabariigis kehtiva seadusepunkti välja otsida, mille alusel saab seda keelata või lubada.
Patendiametist kontrollisin - motokross, ringarada ja supermoto ei ole neile kinnitatud kaubamärgid. Riigi Teataja andmebaas ka otsingule vastet ei andnud.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Ma ei tea ühtki seadust, mille alusel mingi spordialaliit saaks kehtestada ainuõiguse võistluste kontrollil mingil territooriumil.
Samas on EMF loonud süsteemi ja normatiivid võistluste korraldamiseks ning siiani pole alternatiive olnud. Tahad võistelda, pead litsentsi ostma. Oled litsentsi ostnud, pead reeglitele alluma ja teoreetiliselt on igasugu "heakskiiduta" võistlused litsentsiomanikule suletud. Praktikas näpuga praegu väga piinlikult järge ei aeta.

Valikuid on 2.

  1. kui on piisavalt sõite, mis vastava tasemega sõitjad kokku toob, pole litsentsi vaja, kuna kaob vajadus EMF võistlustel sõita.
  2. taodelda "külavõistluste" jaoks lihtsustatud tingimused ja saada EMF heakskiit. (mis veelgi süvendab EMF-i positsiooni).

pit

Lugemata postitus Postitas pit »

selliste reeglite järgi ei tohi isegi trennis väiksema kambaga väikest omavahelist võistlust teha, kui jälgida seda punkti mida juba oldmoped mainis.
igatahes edu teile EMF, et te teete kõik võimaliku, mis motospordi arengut kahjustab :?


bikefan
Postitusi: 585
Liitunud: 09 Juul 2004, 17:38
Tsikkel: VN1500 Nomad
Asukoht: Karksi-Nuia

Lugemata postitus Postitas bikefan »

mella kirjutas:

1. kui on piisavalt sõite, mis vastava tasemega sõitjad kokku toob, pole litsentsi vaja, kuna kaob vajadus EMF võistlustel sõita.

Täpselt nii. Sest niipalju kui mina EMF reeglitest aru saan, pole tal võistlustel osalemise keelamiseks/peatamiseks muud tagatist kui litsensi tühistamise ähvardus. Kui sul aga oma võistluskire rahuldamiseks seda enam vaja pole, siis tõenäoliselt ei saa ta midagi teha...

mella kirjutas:
  1. taodelda "külavõistluste" jaoks lihtsustatud tingimused ja saada EMF heakskiit. (mis veelgi süvendab EMF-i positsiooni).

Mis on väga kurb, kuna see kägistab igasusust oma-algatust ja tehatahtmist...

PS! Ei taha EMF-i üleliia ka kritiseerida. On nad ju väga suure töö ära teinud. Asi TOIMIB! Nii Eestis kui ka koostöö välismaailmaga. Tubli!

Aga meil, lihtrahval, pole nendega varsti enam mingit pistmist. Samuti nagu läbi aegade küla kõige kõige kiireimal jooksumehel Kalmetu Antsul pole mingit pistmist Eesti Olümpiakomiteega. Mees ajab vabalt oma asja ja nopib igal aastal lõdvalt valla karikaid.... Ehk siis tahan öelda seda, et - Mismõttes ma ei tohi oma sõpru kokku kutsuda ja Naabri Mari tagapõllul krossi sõita. Paneme karikad välja ja puha. Kes meid keelata saab??? EMF!? Omal vabal maal teen mis tahan. Niikaua kui tahan. Nii kuidas tahan. Ja kellega koos vaid tahan. F*kkk juu EMF...

-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

pit kirjutas:

selliste reeglite järgi ei tohi isegi trennis väiksema kambaga väikest omavahelist võistlust teha, kui jälgida seda punkti mida juba oldmoped mainis.
igatahes edu teile EMF, et te teete kõik võimaliku, mis motospordi arengut kahjustab :?

Tegelikult nii see asi käibki terves tsiviliseeritud maailmas ja on hakkama saadud. Näiteks Soomes on ka kõik klubisisesed krossisarjad kohalikus föderatsioonis registreeritud.

Ega see registreerimine kelleltki tükki küljest ei võta.

Viimati muutis mx77, 12 Veebr 2008, 16:47, muudetud 1 kord kokku.

bikefan
Postitusi: 585
Liitunud: 09 Juul 2004, 17:38
Tsikkel: VN1500 Nomad
Asukoht: Karksi-Nuia

Lugemata postitus Postitas bikefan »

-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

See on päris hea punkt: veel ei soovi oma identiteeti avaldada, megairw. Ei tekita eriti usaldust.

Kasutaja avatar

Teema algataja
2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

ütleme

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

nii,et EMF on täiesti arusaamatu organisatsioon.aastaid on nad vaeva näinud ,et hobisõitjatest lahti saada ja nüüd kui nende unelmad täituma hakkavad tuleb neilt mingi vastupidine möla.Aga eks koerad hauguvad kuid karavan liigub edasi. :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

tean

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

bikefan kirjutab:Küll aga on sealseltel võistlustel osalemise eelduseks EMF väljastatud rahvusvaheline litsents. Kui seda pole, siis seal võistelda ei saa...

tean inimesi kes on lätis võistelnud korduvalt ilma igasuguse EMF i poolt väljastatava litsentsita ja hiljem võtnud emf i litsentsi.sellest ka selline näide.


valmar01
Postitusi: 53
Liitunud: 03 Okt 2007, 09:10

Lugemata postitus Postitas valmar01 »

...ise ei saa ja teistele ka ei anta.... Et motosporti propageerida võiks ju kuidagi teistele toeks olla nõu ja jõuga. Häda kui hobimehi palju ja võistluspäevad venivad pikaks ja nüüd häda kui nad vaatavad oma tasemega sarjade poole! :wink:

Kasutaja avatar

Teema algataja
2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

eks

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

eks kala hakkab ikka mädanema peast.aastaid keegi ei teinudmidagi ja eks tekkis suht kindel tunne mf il ja nad võisid teha mis pähe tuli.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Ärge nüüd tuututage.

Tehke oma sarja ja jätke EMF rahule. EMF tegutseb vastavalt FIM-i (mille liige ta on) ja oma põhikirjale.

Tehke üks võistlus või sari ära ja näidake et olete tegijad. Praegu on küll natuke naljaks seis, et juttu on palju, tegijad püsivad incognito ja inff kodulehel pehmelt öeldes vähe laste näpuharjutuse moodi (ma seda EMF ja FIM motokrossi reeglitest tehtud koopiat eriti kõrgelt ei hinda).

Aeg oleks aru saada, et tegemist on lõppkokkuvõttes äriprojektiga, mille eesmärk on vähemalt nulli jääda. Selleks et äriprojekt klientidele (kes on käesoleval juhul krossisõitjad) maha müüa, tuleks asi huvitavaks teha. Praegu on aga nii et ma üritaks kliendile autot müüa aga oskan sellest ainult niipalju öelda et tal on neli ratast all.

Kasutaja avatar

Teema algataja
2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

vat

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

to mx77:kui äri siis peaks oma "kliente" hoidma mitte vastupidi.või saan ma millestki valesti aru.keegi ei taha emf i ärritadagi lihtsalt "mõttetud mehed" tahavad omaette metsa võistlema minna ja muud midagi .keegi ei tule ju võistlejaid jõuga ära viima.kes tahab see läheb ja minu meelest oleks see heaks hüppelauaks algajaile kel unistus hiljem end meistrivõistlustel tõestada.ja kui rääkida ärist siis äris on konkurents igapäevane asi.ma olen kindel et kui emf oleks taastanud harrastajate klassi siis poleks ohkimist ja hobimehed ei viitsiks kusagile minna.kuid laiamise ja ära keelamistega siin küll
midagi ei saavuta.samas on ka arusaadav emf i tahe tõsta oma võistluste taset kuid see eeldabki siis madalamate sarjade teket ja kui nad ise pole tahtnud või jõudnud seda teha teeb keegi teine.milleks kaikaid kodaratesse loopida eesti motokross võidaks sellest tublsti kui tegutsetakse austuses üksteise vastu.ja kuna emx on omapoolse avalduse emf ile saatnud siis pole neid milleski süüdistada.loodetavasti langetab emf ka positiivse otsuse ja ei hakka mingit omapoolset kasu seal tagaajama.nii et jääme huviga ootama.

Viimati muutis 2stroketaliban, 14 Veebr 2008, 18:24, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: vat

Lugemata postitus Postitas mx77 »

2stroketaliban kirjutas:

kui äri siis peaks oma "kliente" hoidma mitte vastupidi.või saan ma millestki valesti aru.

Ja ei hoia siis või?

Kasutaja avatar

Teema algataja
2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

mida neil harrastajale pakkuda on????? mitte midagi praegusel juhul!

Kasutaja avatar

Teema algataja
2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

kui sa autoärikas oled siis sa ei müü ju ainult pasakarva autosid vahel ikka mõne punase ka :lol:


Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

2stroketaliban kirjutas:

mida neil harrastajale pakkuda on????? mitte midagi praegusel juhul!

Kas EMF keelab sul sõita nende sarjas? Või on sulle esmatähtis, et klassi nimetus oleks "harrastajad"?

Kas ostad kirsi karva auto või punase auto - põhimõte on sama!

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

2stroketaliban kirjutas:

mida neil harrastajale pakkuda on????? mitte midagi praegusel juhul!

Alustuseks ikkagi tahaks üritada aru saada kes on see müstiline nn. harrastaja. Kas samamood nagu hobiklassi ajal, et võistlustel pandi teistele pika puuga, aga kui koht punktiarvestuses liiga heaks hakkas minema jäeti paar võistlust vahele?

Vaatsin just EMF lehelt, et oma võistlusnumbri on välja võtnud 329 MX klassi sportlast, lisaks ligi 30 seeniori. Pluss veel väikesed klassid. Kui palju sellest pundist on nüüd need nn. profid?

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

just seesama küsimus "kes on harrastaja".

Kui keegi mõtleks välja meetodi, kuidas sõitjaid oskuse järgi kvalifitseerida, saaks ilmselt mingi kohaliku autasu :P

Praegu setud määravad litsentsi olemasolu järgi, kusagil määrati kohapunktide järgi eelmise aasta võistlustel, kusagil loeti viimaseid litsentsituid aastaid.

Sellele ei mõtle keegi, et litsentsi võib võtta ka täielik koba. ning paar aastat litsentsita olla ka mõne aasta tagune maailmameister. Viimasele ilmselt ei pakuks pinget kobaga koos sõita, kuid kodanike tunnetusele lootma jääda ei saa. reeglid peavad üheselt määratlema osalemistaseme.

Parim lahendus oleks nagu MMM-l - iga sõit on omaette ja mingit sarja pole.
Treeningsõiduga tekitatakse võistlusgrupid aja järgi. Kes võistlusel sõidab treeningajaga võrreldes liiga kiiresti (võrreldes keskmise aja tõusuga võistluse käigus), saab disklafi liiga aeglase treeningaja pärast.
See võtab sportlastel stiimuli osaleda.
Ja auhinnad ning karikad loositakse hiljem ;)

Harrastajate taseme paneb paika kõige viletsamate oskustega võistluspäeva mahtuvate sõitatahtjate keskmine tase. Võistlejate arv ei saa olla ju kummist.
kui EMF sportsarjas ei mahu aeglasemad sõitudesse, siis harrastajatel ei tohiks kiiremad mahtuda. Liiga kiire, kõnni koju!

Viimati muutis mella, 14 Veebr 2008, 20:25, muudetud 1 kord kokku.

crom

Lugemata postitus Postitas crom »

täitsa nõus viimase kommenteerijaga.
ise ka algaja,a millegi pärast pooldan seda aja sõitude systeemi nagu praegu on.Harrastaja on päris lai mõiste,kust algab,kus lõppeb

Kasutaja avatar

Teema algataja
2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

kes on harrastaja???? mulle isiklkult tundub et harrastaja on tegelane kes sõidab siis kui viitsib ,saab,tahab aga ei treeni regulaarselt kõrgemate eesmärkide nimel.samas on harratstaja ka endine tippsportlane kui ta seda pühapäeviti teeb.tegelt oli jube hea süsteem emf is varem C-pühapäevitajad,B-harrastussportlased,A-proffid.esimesed 3 läksid iga aasta edasi klass kõrgemale.muidugi oli kavalaid kes nö "jätsid" end Bse võ C-sse.eks edasi tõsta tulnuks vastavalt võidusõidu aegade järgi.aga perfektset süsteemi on niikuinii võimatu luua.eks õige oleks teha kiirete ja aeglaste sõidud.ja tuleks maha pidada mingi 2-3 võistlust ning siis saaks kiiremad aeglasematest lahutada sest samas ühe sõidu järgi ei saa vaadata kuna mõni võib oma kodurajal päris kiire olla aga mujal üsna mannetu.


kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

Milleks materdada ette, kui pole veel nähtudki mis toimuma hakkab. Kas pole mitte nii,et mida rohkem seda uhkem?
Kui lähen pealtvaatajana eestikaid vaatama, siis tahaks ikka sõitu näha mitte mingisuguseid kakerdajaid. Teiste omasugustega aga kakerdaks isegi vahest võidu, kui see muidugi liialt sporti meenutama ei hakka :wink:
Korraldajatele soovin jõudu, ma tean mida te tunnete!


valmar01
Postitusi: 53
Liitunud: 03 Okt 2007, 09:10

Lugemata postitus Postitas valmar01 »

• Igas klassis on 3 starti (võimalusel sooloratastele superfinaal)
• Esimese stardi järjekord loositakse, kui korraldaja kuulutab välja eelregistreerimise siis kasutatakse põhimõtet- kes ees see mees.
• Teise ja kolmanda stardi järjekord eelnevate tulemuste järgi.
Ei näe nagu midagi arusaamatut :wink:

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Ma loodan, et selle sarjaga pole nii, nagu ühes-kahes teises mootorispordi distsipliinis, kus piisavat "jõudu" omav sõitja, kes olemasolevates klassides konkurentsis ei püsinud, lõi uue võistlusklassi, lootuses viletsa konkurentsi abil annaalidesse pääseda ;)

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

valmar01 kirjutas:

• Igas klassis on 3 starti (võimalusel sooloratastele superfinaal)
• Esimese stardi järjekord loositakse, kui korraldaja kuulutab välja eelregistreerimise siis kasutatakse põhimõtet- kes ees see mees.
• Teise ja kolmanda stardi järjekord eelnevate tulemuste järgi.
Ei näe nagu midagi arusaamatut :wink:

Kas sa mõtled esimese stardi järjekorra alla, siis seda, kes esimesena puu taha pääseb? Kui mehi tuleb rohkem kui puul pikkust? Kas esimeses stardis võivad koos sõita siis vana Krestinov ja minusugune ehtne ja tõeline harrastaja?


meier
Postitusi: 110
Liitunud: 10 Aug 2006, 15:47
Tsikkel: V-Strom AL4
Asukoht: Mõdriku vanaküla
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas meier »

Just, mis vahe on harrastajal ja harrastussportlasel-polegi vist erilist.
EMF lihtsalt ei viitsinud jamada nende B;C klasside turgutamisega, sellest ka see, et "hobby" klass on ainult valitud võistlustel ja tase neis suht tugev hobi kohta. Paljud ei näe motivatsiooni ja mõtet seal võistlemas käia.
Litsensi omanik või mitte: no kui tahaksid aastas neljal-viiel kestvussõidul osaleda, siis tasub ju litsens võtta: ühekordne on 600.-+ stardikas...

Uus sari võiks ikka põhiliselt ala populariseerimise eesmärki teenida.
a´la -et ülemus "Juksile" ikka vaba õhtupoolikut annaks ja töökojas keevitada vms. lubaks, sest siis saaks nädalavahetusel omadele kaasa elama ja "Juksile" vehkima/õpetussõnasid jagama tulla-
Järsku võiks uus sari tekitada klassides kaks arvestus-gruppi(aegade põhjal) kes sõidavad koos olgu ta siis finaal või superfinaal?! Usun küll, et asi loksub peale paari võistlust ise paika- kaasamõtlejaid juba ju on(siin foorumis varsti kuues leht käsil)
Võistlus ei jääks ajahätta ja aeglasemad saaks kiirematelt trajektoori/sõiduvõtteid jne. spikerdada. Nii see kiirus tuleb :wink:
Lööks ise kindlalt kaasa, sest eestikate jaoks ei jätku (aja/raha)resurssi. Pro-ja asjalikumad hobby klassi mehed vaevalt siin "vett sogama" tulevad, asi pole mitte selles, et pinget ei paku, vaid sõidustiilide ja -kiiruse väääga suures erinevuses- liiga ohtlik. Tean mitut endist väga kiiret meest, kes ei julge nn.klassikalisel krossirajal hobby klassis sõita, kuna nende jaoks(loe:nende sõnul) on terved kondid tähtsamad ning sõidavad Pro klassis.

emx-way to go :) :D :P

Dt 6 ...--CZ425/sidecar...-- V-Strom LA5
RRRC

valmar01
Postitusi: 53
Liitunud: 03 Okt 2007, 09:10

Lugemata postitus Postitas valmar01 »

mx77 kirjutas:
valmar01 kirjutas:

• Igas klassis on 3 starti (võimalusel sooloratastele superfinaal)
• Esimese stardi järjekord loositakse, kui korraldaja kuulutab välja eelregistreerimise siis kasutatakse põhimõtet- kes ees see mees.
• Teise ja kolmanda stardi järjekord eelnevate tulemuste järgi.
Ei näe nagu midagi arusaamatut :wink:

Kas sa mõtled esimese stardi järjekorra alla, siis seda, kes esimesena puu taha pääseb? Kui mehi tuleb rohkem kui puul pikkust? Kas esimeses stardis võivad koos sõita siis vana Krestinov ja minusugune ehtne ja tõeline harrastaja?

nii ma saan aru jah..tegin copi paste nendest eelreeglitest..

Viimati muutis valmar01, 15 Veebr 2008, 10:01, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Viimasele: mis hobi, mis pro, neid klasse ei ole enam juba paar aastat?

Hommikul pannkse kõik kvaliaegade järgi startidesse ja kiiret meest ei sunni keegi B-sõidus sõitma.

Kasutaja avatar

MotoCR
Postitusi: 43
Liitunud: 25 Sept 2006, 09:57

Lugemata postitus Postitas MotoCR »

Vaatasin juba registreerunute nimekirja ja jäi silma selline nimi nagu Tarmo Jaasi-Tamm.
Kes tahab vaadaku mylapsist kuidas on ta kohad eelmisel aastal olnud.
http://www.mylaps.com/search/advancedSe ... &subject=6
Mees kes on eestikatel A finaalis olnud eelmisel aastal. Kui sellised nüüd emx-l starti lastakse siis paljud harrastajad küll sinna sõitma ei tule.
Loodan et korraldajad ikka vaatavad üle kes sinna sõitma üritavad ennast sokutada, et karikaid võita.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Eks see tegelikult tundubki selliste õnnetute meeste projekt olema, kes tahaks hirmsasti karikaid kaminale aga praeguse süsteemiga satuvad A-sõitu ja jäävad neist ilma. Jube hea oli ju vanasti hobiklassi kunn olla, jagati karikaid ja puha :).

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kross ja enduro”