Mootorratas algajale naistsiklistile

Neiu, preili, proua, miss, madam... alafoorum moto- (ja ka mittemoto-) teemalisteks küsimusteks, arvamusteks ja teadaanneteks vaid ja ainult naistele. Eranditult.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
  • teemasid võivad alustada ainult naised
  • naised küsivad/arvavad/räägivad kuidas oskavad, mehed vastavad siis kui midagi asjalikku on öelda,
  • rumalaid küsimusi pole olemas,
  • meeste algatatud teemad leiavad siin kiire lõpu
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

mumm kirjutas:
eelnev on jukutomi tekst. kust sina võtsid pikkuse 160 cm teab ainult sinu oma näpuots mis selle siia kribas. ja 10 cm on ikka paras ports vahet antud juhul. mumm@ajab täpsust taga kui vaja
Ja siis veel et ...olen pisike(1.60) ...seega peaks olema piisavalt madal asi....

Njahh... Nagu mulle tundub otsib läbi selle teema endale siis ratast mitu eripikkuses naisterahvast...

Minu soovitus(ed) (Kawa EL250) olid pisemale naisterahvale....
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

Hondarebel
Postitusi: 330
Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
Tsikkel: MotoGuzzi
Asukoht: Valgamaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hondarebel »

Aadress Valgamaa ja kui konkreetseks minna siis tulge ja mõõtke ennast ja oma naisi minu Savage selgas...kui lähemalt ei leia...

Marioeoe-le nu kuidas sa nii ütledki...kole?? Nii ilus läikiv jäme toru ju...mis sellest ei üksainus :P

Peeter aka Hondarebel
Think positive
Kasutaja avatar

Mari Öö
Postitusi: 479
Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
Asukoht: Tallinn-Tartu
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Mari Öö »

Hondarebel, selles ühesainsas ongi viga. vaatad ühelt poolt - täitsa pandav. lähed teisele poole - täitsa tühi!

:)

edit: ahah ja minu ratta kõrgust võivad lühikeste jalgadega naised ka proovimas käia.
If it wasn't for last minute, nothing would ever get done.
Kasutaja avatar

Soultrain
Postitusi: 969
Liitunud: 29 Sept 2003, 18:28
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Soultrain »

vabandust OT pärast, aga üks vana nali tuli meelde. Kuidas leida õiget naist? Valel on lühikesed jalad :!:
Loud pipes save lives!!!
Kasutaja avatar

lynxitar
Postitusi: 173
Liitunud: 26 Jaan 2005, 20:13
Tsikkel: Honda VT600C Shadow
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas lynxitar »

Mis teha, mis teha....ka valed naised tahavad sõita :cry:
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

racerx kirjutas:
Naikale hea odav tsikkel oleks Honda Rebel. Ülineutraalne ja rahulik.

Ilumeel peab lõivu maksma aga muud omadused mis esimese tsikli puhul olulised on kõik head.
16 a./ A1 noorukile soovitaks julgelt Rebelit kui ühte parimatest valikuvõimalustest üldse, aga Jukutomi kaasale ( ? ) ütleks ikka 500...600 neljataktiline hea olevat. Need 8 kilovatised on ikka tõesti liiga jõuetud. Siin juhtumis on ju tegu ikkagi vähemalt A4 lubade ( peatse?) omanikuga, siis võiks kohe 20...25 kw olemas olla ja suure tõenäosusega ei tulegi pikki aastaid rattavahetus üldse teemaks, samas ei ole sõiduvahend ka alguseks liiga võimas . CB500 ? või sinnakanti , klassikaline isteasend : saab põlvedega paagist tuge jne.
Chopper/custom'ite (Rebel) üks "viga" on just see isteasend, isegi siis kui jalarauad ei ole päris ette viidud, on ratas all "just nagu lahtiselt".
See on nüüd loomulikult lihtsalt minu arvamus, mitte mingi õpetus sõidutehnikatest ;)

No mis ilumeelt puudutab.... ausalt öeldes, alguses mingi õrn plaan oligi oma järglasele MZ 125 soetada, aga rahapuu oli tiba ikaldunud ja mobile.dees ringi sobrades jäi silma Honda Rebel -> üks vääääga ilus 125ccm ratas. Hea hind, ilus välimus ja Suur Juhus viisidki selleni üks seltsimees ;) , kes ennast inertsist ikka veel Hondarebeliks nimetab, peab nüüd Savagega ringi sõitma.
Suzuki GSX 750 Inazuma

kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

Terv!
Lihtsalt uitmõte. See ratas peaks ka päris hästi tüdruklapsele sobima.
www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=5633

Vadi
Postitusi: 205
Liitunud: 12 Apr 2004, 12:50

Lugemata postitus Postitas Vadi »

kas BMW F 650 ST ei võiks olla sobiv alguseks - hinnalt mõistlik, madal, kerge juhtida, odav pidada?
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

kõrtsmikumolu kirjutas:
Terv!
Lihtsalt uitmõte. See ratas peaks ka päris hästi tüdruklapsele sobima.
www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=5633

See siis küll juba kogenud naisterahvale, algajale imho raskevõitu & võimas.

BMW F650, jah miks mitte..
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

F650 peaks olema jah päris hea valik algajale naisterahvale. Kerge, suhtelisel mugav ja üsna heade sõiduomadustega. Pealegi veel üsna universaalne. Saab sõita nii maanteel, kui ka minna metsa mustikale või randa päikest võtma.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Jah.Kõik on ilus F650'e puhul - kerge, ilus, universaalne, vastupidav, kerge juhtida.Aga vot hinna puhul ma seda iludust ja mõistmist ei näe kohe absoluutselt.Aga see on iga mehe/naise enda otsustada.Kelle rahakott lubab, see ka peab seda odavaks :D
Minu arvamus asjast.Esimeseks rattaks pole küll minuarust bemmi mõtet osta.Ta just kõige odavam ei ole.Aga see kõigest minu arvamus.On olemas ka teisi madalaid allroad endurosid, mis on mitu korda odavamad ning peavad ka hästi vastu.Kawa KLE500 näiteks, Aprilia Pegaso või siis Honda Transalp (kuigi see on pisut suurem ja kõrgem).

Kui ma läksin GSXF'i ostma, kargas mu ema sellest kohe eemale ja ütles, et selle otsa ta ei istu :twisted: :P

Õiglast ja õiget valikut soovides,

primo :D

EDIT:Kordan veel kord: mida ma BMW kohta kirjutasin on ainult minu arvamus ning pole mõtet teha poste a'la "ei ole see bemm midagi nii kallis".As i said, see on iga mehe/naise otsustada, mida ta enda jaoks kalliks või odavaks peab :D
Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas hannes »

Tea, kas need Primo mainitud Kawa KLE500, Aprilia Pegaso või siis Honda Transalp ja muidugi BMW F650 ikka nii väga kerged ongi. Minu mäletamist mööda on need kuivalt kõik sinna 170+ kg kanti.

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!

Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

Primo kirjutas:
On olemas ka teisi madalaid allroad endurosid, mis on mitu korda odavamad ning peavad ka hästi vastu.Kawa KLE500 näiteks, Aprilia Pegaso või siis Honda Transalp (kuigi see on pisut suurem ja kõrgem).
Ma siinkohal küsiks, et oled sa kõigi eelnimetatud ratastega sõitnud? Või vähemalt F650 -ga?

Kui me seame kriteeriumiks nr 1 hinna siis peaks kõik algajad IZ-iga sõitma, sest sellel kukkudes midagi 100.- eequst kallimat juba katki ei lähe.
Pealegi algaja naisterahvas peaks ostma just uue ratta, et oleks ainult õppimise ja sõidu rõõm, mitte peavalu.
Mõne sinu soovitatud ratta ostmist ma kaaluks alles siis, kui keegi relvaga ähvardaks.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

OK.Ma pole ülalnimetatud ratastega sõitnud.Aga samas ma oskan ka raha lugeda - 130k MINU jaoks on liig mis liig.See on minu arvamus.Ma ei ütle, et F 650 on miski kallis saast - vastupidi, BMW on üleprahi tehnika, millest ma isiklikult unistan.Paraku piirdun 100k vähem maksva rattaga.Ning jah, pannes nr.1 kohale hinna sõitsin mina alguses Izhiga ning jätkan seda ka edaspidi näiteks pühapäeviti, sest mulle ta meeldib.

Toon siia näiteks Kawasaki ER5: I.T Moto annab uue isendi hinnaks 75k.Minu meelest suurepärane ratas algajale (pole sõitnud, kuid olen lugenud).
Kui seada hind viimasele kohale, siis võib valikus olla ka näiteks HD Heritage Softtail Classic - kõigest 366k.Hmm, vähe ju :roll: .
Mina enam ei taha vaielda.Minu arvates on siiski hinnal ka natuke öelda.Pange mind kasvõi põlema.
Ma lähen suitsule.

primo
Challenge the Adventure.Ride The World

kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

KLE ja F650 mõlematel sadula kõrgus üle 80cm. Et peavad päris kõrge kusemisega daamed olema :) Isegi minusugune koll (190) mahtus nende rataste peale peaaegu rahuldavalt ära.
Ja tundub, et see teema vaevab üldsegi meha rohkem kui naisi. Ilmselt on meil talviti ikka hirmus igav, et ajab kohe targutama.
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

No ma targutan veits juurde... :P

Wima Kaija Rytkönen sõitis/sõidab? (zeek teab kindlasti) BMW F650ga, ja ta mingi eripikk naine küll ei ole, järelikult pole probleemi.
Tema pole muidugi algaja kah..
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

Zeek
Postitusi: 273
Liitunud: 07 Okt 2003, 14:12
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Zeek »

Kaija sõidab oma BMW-ga praegugi...ja on sellega VÄGA rahul ning kiidab pea taevani...ja ega ta kuigi pikk ei ole jah....oleneb muidugi kellega võreldes ;). A kui BMW kohta rohkem infot vaja, siis tasub temaga rääkida, kontaktid saab minu käest...või võtta tal mõne ürituse ajal lihtsalt sabast kinni ja küsida...

Zeek
Elu on...
Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kalle »

Mul küll talvel eriti igav pole..sõita ja seigelda saab..siiski targutan ka paar sõna.

Mainiks seda, et Kaija BMW on kõvasti madalamaks lastud. Kas OEM kit, või miski muu, kahjuks enam ei mäleta, prillidest paistis laskmata olevat. Igatahes on selle ratta kliirens olematu..eriti kui arvestada selle ratta iseloomu.

Eks palju sõltub, kas naiterahavas peab tsikliga pidevalt üksi hakkama saama. Sel juhul on enamsti abiks, kui see on sellist tüüpi, mis ilma nippideta käivitub ja mudu ka lihtsam käsitleda. Funduro, eriti veidi värskem aasta peaks seda olema küll.

Paar sõna peale Dakar nime kandva F650 ga sõitmist....kuidas nüüd öelda...mul pole miskit eriti kritiseerida, aga... kui võrdlen seda ratast 86 aastast XL iga, siis ma ei näe eriti mingit põhjust, misk ma peaks selle Honda 18k väärtusest rohkem maksma, et seda BMWd omada. Ühesõnaga tahan öelda, et selle vahe raha eest ei saa ma rohkem midagi mida mul juba pole selle rattaga. Honda tunduvalt väiksem kaal ja lihtsam ehitus on lisaks + veel. Ok nüüd läks OT ks kätte, sest seda kickiga ratast ma väga naisterahvale ei pakuks. Starteriga variant, miks mitte. Ok see viimane jutt läks nüüd käest veits, mul ikka ju juhtub ;-)

Kk
Kasutaja avatar

mumm
Postitusi: 627
Liitunud: 12 Nov 2003, 15:34
Tsikkel: horney Helga
Asukoht: Kohatu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mumm »

mis puutub ise hakkama saamise vajadusse, siis siin tuleks tõesti kui ratas välja valitud see enne ostmist ikka külili panna ja lasta tulevasel sõitjal see üksi ülesse tõsta. pean tunnistama, et honda cb500-ga sain üksi hakkama, aga diversioniga mitte. ka kunagi miskist soome naistsiklistist tehtud loost on meelde jäänud, et ta ei osta endale kunagi ratast, mida ta ise ei jaksa ülesse tõsta. (tegu oli kellegi soomlannaga, kes eestimaa pinnal ennast oli sisse seadnud, aga see oli juba mitu-setu aastat tagasi kuskil ajakirjas).
väike kuri mootorrattur
Kasutaja avatar

piret
Postitusi: 703
Liitunud: 16 Juul 2003, 18:46
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas piret »

kuivõrd tsikkel on siiski mõeldud rohkem rataste peal kulgema, kui külili, siis ei tasuks nüüd küll irmsalt seda propageerida, et ikka ise püsti tõstetud saaks. ntx naisterahvas, kes teeb suuremosa sõitudest kas oma mehega või siis lihtsalt meeste seltskonnas... kas mõni mees jätaks naise hätta, lihtsalt sellepärast, et saaks naise suunas näppu vibutada ja targutada, et ratas-peab-ikka-olema-selline-mille-ise-püsti-saad!!! mina sõidan tihti üksi ja rattaga, mida ma ka kõige suurema ponnistamise peale pole ise püsti saanud, so what? juhtub midagi, siis juhtub. tavaliselt sellistes olukordades on sul suuremaid muresidki, kui see, et kas ma nüüd jaksan oma ratta ise püsti tõsta. aga samas olen saanud sõita rattaga, millega ma tõeliselt olen tahtnud, mitte sellega, millest toores jõud üle käib.

a no ju ma pole siis nii ettenägelik/alalhoidlik...v-o ongi lõbusam?
Vahest sõidan ja teen asju.

ollo
Postitusi: 285
Liitunud: 23 Apr 2004, 11:31
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas ollo »

Kui püstitõstmist propageerida, siis tuleks igaks juhuks ka arvestada sellega, et kui ratas juba pikali on, on tõenäoliselt midagi ettenägematut juhtunud ja ka rattur ei pruugi just kõige paremas konditsioonis olla. Seega võiks püstitõstmiskatse teha näiteks väljaväänatud hüppeliigese ja õlaga, et veel realistlikum oleks :P

me@väljaväänatud põlvega 260-kilost ratast tõstnud
Kasutaja avatar

piret
Postitusi: 703
Liitunud: 16 Juul 2003, 18:46
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas piret »

ollo kirjutas:
Kui püstitõstmist propageerida, siis tuleks igaks juhuks ka arvestada sellega, et kui ratas juba pikali on, on tõenäoliselt midagi ettenägematut juhtunud ja ka rattur ei pruugi just kõige paremas konditsioonis olla. Seega võiks püstitõstmiskatse teha näiteks väljaväänatud hüppeliigese ja õlaga, et veel realistlikum oleks :P

me@väljaväänatud põlvega 260-kilost ratast tõstnud
jah, just see mu point oligi.
Vahest sõidan ja teen asju.
Kasutaja avatar

mumm
Postitusi: 627
Liitunud: 12 Nov 2003, 15:34
Tsikkel: horney Helga
Asukoht: Kohatu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mumm »

minu jutu point oli selles, et kui kondid-luud terved, aga tsikkel ikkagi külili, siis jätkata oma teekonda. hea näide sellest oli mul endal treffile minekul. lihtsalt vajus praktiliselt olematul kiirusel pöörde peal kus veel ka tee oli kaldus ja liiva-kivi purune tsikkel ära. diversion. ja kui poleks olnud zeeki oleksin ma seda sinna punnitama jäänudki või pidanud tõesti minema abi otsima (jättes tsikli suvaliselt vedelema kuni abi otsin? kahtlane) või fuunima kellelegi, et kuule, ole hea mees ja tule aita. et LIHTSAM on kui endal jõud üle käib. muidugi ei ole see mingi ainumääraja tsikli soetamisel, aga minu jaoks üks asjaolu millele tähelepanu juhtida küll.

mumm@loodab siiski rohkem püsti olla
väike kuri mootorrattur

Silent Bob

Lugemata postitus Postitas Silent Bob »

mumm kirjutas: mis puutub ise hakkama saamise vajadusse, siis siin tuleks tõesti kui ratas välja valitud see enne ostmist ikka külili panna ja lasta tulevasel sõitjal see üksi ülesse tõsta.

Nt NYPD motopolitseinikud kelle hulgas on ka mitmeid naisi, tõstavad väga edukalt üksinda oma täismundris + spetskola HD püsti. Neil on see kohe koolituse osa! Need motad ei vaju muidugi päris paagile ka, jäävad kuidagi karterikaane ja laibaka peale pooldevinna, aga naad on piisavalt pikali, et muuta 400 kg tõstmine üksnes käte abil väga-väga :shock: raskeks ka turskele mehejõmmile.

Kuidas siis tõsta? Nt kui tsikkel paremal küljel: ise seljaga mota poole, vasaku käega pealthaardes maapoolsest rutskast kinni, parema käega mõnest muust toekast kohast sadula kõrval, põlvest nõtku, pepu ja selja piir vastu sadulat ja hopsti jalad sirgu ise samal ajal kätukestega kaasa aidates!

vabandust, et veidi OT aga äkki on tulevikus kellegil sellest veidi kasu!
Kasutaja avatar

mumm
Postitusi: 627
Liitunud: 12 Nov 2003, 15:34
Tsikkel: horney Helga
Asukoht: Kohatu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mumm »

to silent bob: asi on kinni ka raskuskeskme asukohas :wink:

mumm@nats targutab et mitte peris blont näida :lol:
väike kuri mootorrattur
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

ollo kirjutas:
Seega võiks püstitõstmiskatse teha näiteks väljaväänatud hüppeliigese ja õlaga, et veel realistlikum oleks :P
Ehh..! Ja samas harjutada hädaabinumbri valimist kehva levialaga ning arteriaalse verejooksu tingimustes??!

:P :twisted:
Suzuki GSX 750 Inazuma

väike mänd

Lugemata postitus Postitas väike mänd »

no täna nähtud-proovitud kymco (venox? :oops: ) 125 oli küll väääga fain tsikkel. mõelda - mugav iste, jalad ulatuvad maha, kinni jaksasin kah hoida. no missa hing veel tahta oskad. muud vidinad veel sinnajuurde. super.
ja sinna mu süda jäi. :roll:
Kasutaja avatar

lynxitar
Postitusi: 173
Liitunud: 26 Jaan 2005, 20:13
Tsikkel: Honda VT600C Shadow
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas lynxitar »

Njaaa...ka mina proovisin seda KYMCO-t seal exotikal. Ei plaaninud küll uut ja pisikest osta aga müügimees ja muidu tuttav mees suutsid selgitada, miks ma just aastaks peaksin selle eksemplari kasuks otsustama. Veel ei otsustanud aga mõtted liiguvad sinnapoole. Tunne oli tugev jah, sest tean et pean alustuseks saama sellise, kus jalad tugevalt maha ulatuvad:). Ja noh olgem siis lõpuni ausad: pole mõtet oma võimeid ülehinnatal...või mis?

grahv
Postitusi: 1189
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 79 korda

Lugemata postitus Postitas grahv »

> müügimees ja muidu tuttav mees suutsid selgitada, miks ma just aastaks

Puhtalt uudishimust - äkki Piret mainib, palju tema ratta ostu ja müügihinna vahe oli.




ikka EN500 müügis:
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=5486
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ainult naistele (mootorratturitele või lihtsalt huvilistele)”