3. leht 4-st
Postitatud: 25 Juul 2007, 17:19
Postitas Kipsi
Kui aus olla, olen näinud väheseid tsiklimehi, kes ei ületaks kiirust. Oleks see siis 10 km h v6i 100 km h üle.Ka ise ületan.Ma ei ole selle üle uhke, et sean ohtu inimesi , aga ma armastan seda ja teen seda mõistuse piires.Armastan adrenaliini.Igaüks ise valib, kuidas elab oma elu, senikaua kuni teiste elu ei vali

.Ja kui aus olla, mootorrattaga kedagi surnuks sõita on mitu korda keerulisem kui autoga.
Autoga kiiruse ületamist pean väärteoks just sellepärast, et ohvrid tulevad kergemini.Ka statistika näitab, mitu inimest on sunrud mootorratturite töö tagajärel.Kui täpsem olla, siis statistika ei näitagi seda, vähemalt minuni pole see jõudnud.Võrreldes igakuist statistikat ajalehes roolijoodikute ja autoõnnetuste ohvreid.
Postitatud: 25 Juul 2007, 17:33
Postitas HeitiKender
Tort kirjutas:HeitiKender kirjutas:
Loodetavasti on ta ka Saaremaal rinkastardis kui nii hästi sõita oskab omast arust, miks ta annet vaka all hoiab.
Sirgel, kuival ja hea nähtavusega siledal teel tühjaks keeramine ei sarnane kuidagi rinkale, nii et kohatu võrdlus. Ma ise mõtlen, et ma küll tagasi poleks pööranud ausaltöeldes, kui ma juba nii madalalt oleks lennanud, seda enam, et tegu oli vist rekkamehega ja load on eriti armsad. Aga ostke enduurokad, minu ülekandega üle 110 sõites on rattast kahju

.
ei saanud irooniast aru ....

Rinkale sarnaneb vägagi etteplaneerimis- ning juhtimisoskus suurtel kiirustel.
Ma just räägingi, et sirgel teel on kõik kõvad keerama. Ka "mina, oma varajastel piraadiaastatel, nagu ma siin-seal maininud" olen. Seda enam, et ma olen ise seadusega pahuksis olnud, võtan ma teemal ikka ja jälle sõna. Mul on südamest kahju, et ma keskkooli ajal ringrajale või üldse tsikliga sõitma ei juhtunud. Palju trahve oleks olnud olemata

Ringrajal koos teistega võistlemine on ilmselt üks parimaid distsiplineerijaid. Enne 2006 hooaega arvasin ma suht tõsimeeli, et ma olen rootsi kunn nii rinkal kui tänavatel. Võistlemine tasemel tegijatega laseb nii mõnegi atmosfääri võrra õhku välja.
Minu sõnavõtud teenivad muuhulgas eesmärki, et muutuks suhtumine sinnapoole, et avalikel teedel kihutamine ei ole äge ega tore.
Niiet, kebigu rajale - kui on aeglane, siis õpib. Kui on kiire, võidab kogu sport.
Postitatud: 25 Juul 2007, 17:39
Postitas HeitiKender
Kipsi kirjutas:Kui aus olla, .... Ja kui aus olla, ...
Autoga kiiruse ületamist pean väärteoks just sellepärast, et ohvrid tulevad kergemini.Ka statistika näitab, mitu inimest on sunrud mootorratturite töö tagajärel.Kui täpsem olla, siis statistika ei näitagi seda, vähemalt minuni pole see jõudnud.Võrreldes igakuist statistikat ajalehes roolijoodikute ja autoõnnetuste ohvreid.
Parem olemiseks on kaks varianti: kas olla parem või siis teha teisi maha.
Postitatud: 25 Juul 2007, 18:13
Postitas kris.
HeitiKender kirjutas: Niiet, kebigu rajale - kui on aeglane, siis õpib. Kui on kiire, võidab kogu sport.
Kihutamise teemale alati rinka sisse toomine ei ole päris adekvaatne. Maanteel ei sõideta kiiresti selleks, et kõva meest mängida või midagi tõestada. Enamasti siis. Krt alati on kuidagi piinlik tunne kui rutskat keeran ... proovin vaadata et teisi liiklejad läheduses ei oleks ... Seega kiiruseületajatel pole ka rajal midagi tõestada - täiesti erinevad teemad.
Et rinkamehed maanteel kihutama ei kipu on ilmselt tõsi.
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Postitatud: 25 Juul 2007, 18:23
Postitas HeitiKender
Kes meist on adekvaatne, visaku esimene kivi
Ma olen nõus, et kena ilma ja sirge tee ja lagedate teeäärtega inim- ja autotühi tee kohta on 90 ja 110, isegi 180km/h ebaadekvaatne ja liikluseeskirjad on tehtud neile kes muidu sõita ei oska. Ma ei taha öelda, et "midagi pole parata". On küll - teha partei kelle platvormiks on liikluseeskirjade muutmine - vaatame palju hääli saame

Postitatud: 25 Juul 2007, 18:41
Postitas Pihelgas
päka, loe millest siin teemas jutt käib

Postitatud: 25 Juul 2007, 18:42
Postitas Pihelgas
HeitiKender kirjutas: Ma ei taha öelda, et "midagi pole parata". On küll - teha partei kelle platvormiks on liikluseeskirjade muutmine - vaatame palju hääli saame

Et kui kihutamised jätkuvad siis tõstame parem piirkiirust, et LE rikkumised lõpeksid?

Postitatud: 25 Juul 2007, 19:01
Postitas bash
Naised saunas rääkisid, et ühed mendid, kes ajasid xxx tsiklit mõned kilomeetrid taga ja järgi ei saanud, naersid pärast oma patrullautos mitte ei olnud kurjad.
Postitatud: 25 Juul 2007, 19:18
Postitas errorcode12
Kui lasta fantaasial lennata , siis kujutage ette, et kolmeks päevaks on eestis maanteedel asulavälistel teedel kiirus piiramatta - mis juhtub?
Mõned aastad tagasi oli selline situatsioon kus LE 1 päeva ei kehtinud. Midagi hullu ei juhtunud, aga siis oli autosid/tsikleid vähem, liiklus viisakam ja muru rohelisem

Postitatud: 25 Juul 2007, 19:26
Postitas HeitiKender
Pihelgas kirjutas:HeitiKender kirjutas: Ma ei taha öelda, et "midagi pole parata". On küll - teha partei kelle platvormiks on liikluseeskirjade muutmine - vaatame palju hääli saame

Et kui kihutamised jätkuvad siis tõstame parem piirkiirust, et LE rikkumised lõpeksid?

unistada võib. Aga ükskõik kui head poleks ka autod ja hüpersuper pidurid ja megasiledad teed ja turbo ABS ja mida kõike veel - kuni inimese reaktsioon on sama, ei ole mõistlik neid piirkiirusi muuta. Ning selle muutumist pole lähiajaloos ette näha.
Päka, "kui inimene tahab kiiresti sõita ja tal on selleks võimalused ja vahendid, siis ta peab seda saama" tähendab justnimelt seda, et "inimene" tuleb ringrajale ja sõidab. Tobe on see, et teised näevad ta sõiduoskusi pealt ja siis naeravad ta üle. Maanteel (ja üldse avalikel teedel) sõitmine on privileeg, mitte õigus. Kas load anti sulle või pidid sa neid taotlema

?
Postitatud: 25 Juul 2007, 19:36
Postitas analoog
Ükski politseinik ei hakka selliste asjade pärast viha pidama. See on nende töö. Ja nad ei lähe selle peale närvi, kui mõni kiirust ületab. Muidugi on ka erandeid. Aga mingit üleüldist vihapidamist tsiklistide suunas ei ole ega ka tule. PS! Väga paljud võmmid on ise igal vabal hetkel ratta seljas.
Postitatud: 25 Juul 2007, 19:52
Postitas 417
mis ajendab esimesele vahekorrale ja hiljem veel ja veel. See on vastus
aga mis ajendas ringi pöörama seda säga . See on küsimus
Postitatud: 25 Juul 2007, 20:15
Postitas Pihelgas
päka kirjutas:
ringraja kohta aga selline küsimus
kas täna õhtul oleks võimalik ringrajal sõita(umes 7 ringi ), nädalavahetus mulle ei sobi kahjuks.
Lugupidamisega
vot selles küsimuses on sees iva, mida ma olen üritanud peas juba paar tundi formuleerida.
Postitatud: 25 Juul 2007, 20:37
Postitas aivo_
päka kirjutas:EU s käivad sahinad, et piirata autode lõppkiirusi 160 km/h -le.
seda rääkis üks pngategelane ja lisas et mõnigaid autotootjaid peaks sellise seaduse jõustumisel viivitamatult tabama pankrott.
Kordan veel, see võis olla ka hea nali, olgugi et küsisin mitu korda üle.
Ärge mind nüüd vihkama hakkake - parem andke lootust, et see nii ei ole
Lugupidamisega
Tegaelikult ei ole see nali midagi. On EU-s tõesti selline asi arutusel ja seda sellepärast, et rohelised ajavad oma jonni heitgaasidest lähtuvalt. Siis pole võimalik kiirteedel hulgaliselt heitgaase toota.
Vähemalt olen sellist infot kuulnud.
Postitatud: 25 Juul 2007, 20:46
Postitas triplekix
aivo_ kirjutas:päka kirjutas:EU s käivad sahinad, et piirata autode lõppkiirusi 160 km/h -le.
seda rääkis üks pngategelane ja lisas et mõnigaid autotootjaid peaks sellise seaduse jõustumisel viivitamatult tabama pankrott.
Kordan veel, see võis olla ka hea nali, olgugi et küsisin mitu korda üle.
Ärge mind nüüd vihkama hakkake - parem andke lootust, et see nii ei ole
Lugupidamisega
Tegaelikult ei ole see nali midagi. On EU-s tõesti selline asi arutusel ja seda sellepärast, et rohelised ajavad oma jonni heitgaasidest lähtuvalt. Siis pole võimalik kiirteedel hulgaliselt heitgaase toota.
Vähemalt olen sellist infot kuulnud.
Jutt tiba vale. Plaan pole piirata AUTODE lõppkiirust, vaid panna saksa bahnidele kiiruspiirang 160 km/h
Postitatud: 25 Juul 2007, 21:33
Postitas bash
päka kirjutas:load sain aastal 1985
17 aastaselt, ja õpetajale kes mind sõitma õpetas olen tänulik veel praegugi.
Ma olen kategooriliselt vastu sellele kui keegi seab ohtu teiste elud,
ning kui inimene või inimesed ei suuda seda piiri tabada, siis tulebki appi võtta reeglid ja seadused. Kui ületan kiirust, siis pole mul sllele mingit õigustust ja
võtan vastu teenitud karistuse, kuid teisi ei tohi küll mingil juhul ohtu seada.
Lugupidamisega
Sa sead inimesed ohtu nii või naa, kui sa hommikul uksest välja astud.
Postitatud: 25 Juul 2007, 21:45
Postitas shadows
Ja sellepeale kiirteed kaitsev partei tõestas kiirelt, et need sirged kus nad vajutavad suurendaks Saksamaa heitgaaside tootmist vaid 0,5% , et pigem vähendada see 0,5% kui võtta sakslastelt ära nende suurim vabadus ja au nagu nad seda ise nimetavad.
Ida-Saksamaal eriti, peetakse seda nende suurimaks vabaduseks, mida ei lasta mingil EL'i pintsakliplasel ära võtta !
Postitatud: 25 Juul 2007, 22:15
Postitas Tort
HeitiKender kirjutas:
ei saanud irooniast aru ....

Rinkale sarnaneb vägagi etteplaneerimis- ning juhtimisoskus suurtel kiirustel.
Sain aru ikka, ma tean ka seda, et sinagi sõidad. Rinkaga on veel see hea asi minumeelest, et ootamatuste võimalused on viidud miinimumini, ei ole vanamehi mossedega kõrvalt ette keeramas jne. Nii et kui elu armas, siis rinkale oleks igal kihutajal asja. Nüüd halb külg on see, et minuteada on meil ikka väga pussud rajad euroopa mastaabis. Mis need kiiremad sirged on, Heiti? Väheks jääb ma arvan.
Postitatud: 25 Juul 2007, 22:48
Postitas Regula
Saksamaal on ikka asi hea. Tahad ratta omadusi ja tegelikku võimsust prooviga, lähed maksad kuskil miski mõningad eurod ja saad ütleme pool tundi kuskil rajal olla. Eks suuremad ole kindlasti kallimad ja koormatumad, aga neil on sellised väiksed maakolka rajad ka juba väga head.
Postitatud: 25 Juul 2007, 22:55
Postitas Võnnu
bash kirjutas:päka kirjutas:load sain aastal 1985
17 aastaselt, ja õpetajale kes mind sõitma õpetas olen tänulik veel praegugi.
Ma olen kategooriliselt vastu sellele kui keegi seab ohtu teiste elud,
ning kui inimene või inimesed ei suuda seda piiri tabada, siis tulebki appi võtta reeglid ja seadused. Kui ületan kiirust, siis pole mul sllele mingit õigustust ja
võtan vastu teenitud karistuse, kuid teisi ei tohi küll mingil juhul ohtu seada.
Lugupidamisega
Sa sead inimesed ohtu nii või naa, kui sa hommikul uksest välja astud.
õige!!!
Ja pealegi tsikliga kihutades (rääkides mnt kohta) sead väga suure tõenäosusega enneast rohkem ohtu kui teisi liiklejaid...nagu õeldud..tsilkilga on kõige ohtlikum sõita!!!
Postitatud: 25 Juul 2007, 23:04
Postitas analoog
päka kirjutas:Arstidel on kindlasti sellele oma põhjendus.
Ma pole küll arst aga arvan, et adrenaliini vajadus on üks neist põhjustest.
Kuidas keegi seda vajaduse rahuldamist oma ajuga kontrollida suudab
on hoopis teine küsimus.
Nt. mulle lihtsalt meeldib teatud asju teha, paratamatult ületan ka tsikliga kiirust, kuigi ma mingit adrenaliini nüüd küll sest ei saa. Adrenaliin hakkab vohama mul näiteks siis, kui olen läbi suure õnne mingist ohust pääsenud. Siis tunned veres adrenaliini, on kõhe olla, süda peksleb jne.
Kihutamisega ei aja ma adrenaliini taga, vaid lihtsalt tunnen end vabalt ja mõnusalt. Üks sõna -> Meeldib!
Kõik.
Postitatud: 25 Juul 2007, 23:16
Postitas HeitiKender
Tort kirjutas:Nüüd halb külg on see, et minuteada on meil ikka väga pussud rajad euroopa mastaabis. Mis need kiiremad sirged on, Heiti? Väheks jääb ma arvan.
Kiiremad sirged

? Isegi Rapla rada on piisavalt kiire, miks muidu enne kurvi pidurdavad kõik

? Ja Pärnu maanteele tuleku kurv on väga võimas. Ma ei tea kas nüüd peale teeparandust seal kiiremad vajutavad korra pidurit või mitte. Vanaga veidike puudutati heeblit. Samuti peale paremat kurvi see shikaan - kiirenduse pealt suuna muutmine on alati väga rohkete jõududega ning adrenaliini ja endorfiine vallandav.
Euroopas ilmselt Hockenheim, seal on see pikk lauge vasak, 6 käik, gaas põhjas, pöörded piirajas ja täristad terve sekundi nii. Kuid nagu öeldud, sirged on igavad.
Postitatud: 25 Juul 2007, 23:19
Postitas Regula
analoog kirjutas:päka kirjutas:Arstidel on kindlasti sellele oma põhjendus.
Ma pole küll arst aga arvan, et adrenaliini vajadus on üks neist põhjustest.
Kuidas keegi seda vajaduse rahuldamist oma ajuga kontrollida suudab
on hoopis teine küsimus.
Nt. mulle lihtsalt meeldib teatud asju teha, paratamatult ületan ka tsikliga kiirust, kuigi ma mingit adrenaliini nüüd küll sest ei saa. Adrenaliin hakkab vohama mul näiteks siis, kui olen läbi suure õnne mingist ohust pääsenud. Siis tunned veres adrenaliini, on kõhe olla, süda peksleb jne.
Kihutamisega ei aja ma adrenaliini taga, vaid lihtsalt tunnen end vabalt ja mõnusalt. Üks sõna -> Meeldib!
Kõik.
Mina ei hakkaks küll sinu postituse peale mölisema. Täiesti õige minuarust. Kui inimesele meeldib, siis meeldib, las teeb seda mis meeldib. Peaasi et liiga hullult ei kihutaks koguaeg. No ikka üli üli kiiresti. Ja kedagi nõnda tappa on ka ikka sellesmõttes väga raske, et ratas on eest vaates juba nii pisike ja kitsas asi, et peamine oht on ainult ise viga saada või ise trahvi saada, ja seda et tohiks küll siin keegi kellegile keelama tulla, et kihutamine on idiootsus ja selliseid inimesi vihata. Tiskilga kihutad, midagi juhtub, sõidad rekkale otsa, teelt välja, vastu puud, mida iganes, saab surma, saab vigastada või ei juhtu midagi hullu, see ju iga ühe oma asi. No tõsi, tsikliga olla liikluses mõrvar, saab ainult nii, kui sõidad vastassuuna vööndisse kellegiga lauskokkupõrkesse ja isegi kui autod nii teevad, on teinekord ellujääjaid. Aga no palju nii ikka jhtunud on siis? Maanteeääres ei ole eriti lapsi ja lapsevakriga nooremasi ka justkui eriti palju nagu. Ja kui inimene täidab viimseni kõiki teisi seadusi ja liiklusseadusi ja on kogemustega sõitja ka, siis las kihutab kui meeldib. Küll ta oskab arvestada ka tee olusi ja ilma, ja kiirust sellega kohandada ja ei kihuta rahvarohkem kohas. Seega jääbki ainuke asi tsikliga kihutajale ohud, mis teda ennast võivad tabada, ja seda otsustab ta ju ise, milliseid riske võtta.
Autoga on teine lugu, sa istus keskmiselt pooleteise tonnises kambris, millel on neli ratast ja tugev kaitseraud, millega oled tõesti mõrvar liikluses, kui kihutada, ja isegi vaata et normaalkiirusega kellegiga kokku ei põrka.
Postitatud: 25 Juul 2007, 23:21
Postitas Regula
Ja mina ei kihuta kunagi, sest linnas kardan trahve, ja maanteepeal ei lähegi mu ratas üle 90-95.

Postitatud: 25 Juul 2007, 23:27
Postitas Hans
Oh mis tore teema jälle, kõigil on midagi öelda
bash kirjutas:Sa sead inimesed ohtu nii või naa, kui sa hommikul uksest välja astud.
Mis sa siis hommikul peale uksest välja astumist teed ja kuskandis liigud, noh et saaks vältida sinnakanti sattumist ja ohtu sattumist
HannesN kirjutas:Ja pealegi tsikliga kihutades (rääkides mnt kohta) sead väga suure tõenäosusega enneast rohkem ohtu kui teisi liiklejaid...nagu õeldud..tsilkilga on kõige õhtlikum sõita!!!
Vat see, kui sa vaid ennast ohtu sead, on puht su oma asi, kui kardad, ära sõida, istu kodus ja vaata teletupse. Probla on ikka selles, kui endale aru andmata teisi ohustatakse...
Hans
Postitatud: 25 Juul 2007, 23:30
Postitas Regula
Aga kui vaadata seda, kui paljud autojuhid on tapnud teisi autojuhte, inimesi ja vaadata seda, kui palju on mootorratturid tapnud teisi inimesi, sõidukijuhte, siis oleme me ju täielikud inglid ja kogu eesti tsiklimehed pole ka bikeri portaali kasutajad, sellesmõttes, et rattaga kihutajaid on meil küllaga. Aga kas on üldse mingit statistikat, mitu inimest on tsiklimehed tapnud aastatega?
Postitatud: 25 Juul 2007, 23:31
Postitas pritsu
Regula kirjutas:No tõsi, tsikliga olla liikluses mõrvar, saab ainult nii, kui sõidad vastassuuna vööndisse kellegiga lauskokkupõrkesse ja isegi kui autod nii teevad, on teinekord ellujääjaid. Aga no palju nii ikka jhtunud on siis? Maanteeääres ei ole eriti lapsi ja lapsevakriga nooremasi ka justkui eriti palju nagu.
Retsept! (Mõtlesin respect, aga siin öeldakse naljatades "retsept") Võib liiklusõnnetusi uuriva ekspertgrupi laiali saata!
Postitatud: 25 Juul 2007, 23:37
Postitas Regula
Ei tahagi soovitada kihutamist, aga need kellele see meeldib ja seda teevad, kas see on siis tõesti nii halb? Ma mõtlen, et kas see muudab meie liikluses surmasaanute statistika väga veriseks? Ma ei tea kas ma olen kuskil maa all elanud või mis, aga ma ei mäleta praegu ühtegi uudist, kus mootorrattur oleks kihutamise tõttu kellegi tapnud. (tema ise ei loe, sest on ju öeldud et Oma asi mis teeb.) Ja no selle auto kahjud, kellele ta otsa oleks siis sõitnud, maksab ta ka ju ise kõik kindlustusega kinni ja tema saaks liiklusõnnetuse eest ise trahvi maksta ja haiglas istuda ja ratas on katki jne. aga seni kui ta teisi ei vigasta ja ei tapa, ei näe ma probleemi.
Et ma tahaksingi lihtsalt seda teada, kui palju inimesi on kihutavate mootorratturite pärast surma saanud? Kui see arv on väga tõsine, siis ma võtan oma sõnad tagasi.
Postitatud: 25 Juul 2007, 23:46
Postitas piloot
Hea küsimus igatahes...

Aga, mis ajendab...??? Tont seda teab, minu kotlett läheb täpselt samapalju välja, kui too fööni sõitis..., mis asi mind on ajendanud seda korduvalt proovima (pekske nüüd)...., mingi kuradike igatahes karjub aeg-ajalt kõrva. Kõrvatropid vist sebima...

Postitatud: 25 Juul 2007, 23:53
Postitas Magimees
Oman ka enduurokat ning eriti pole kiirsut ületanud, kui ratta sain , siis proovisin öösel kell 4 vabakal tippkiirust.... see ka kõik, nüüd kulgen rahulikult linnas ja maanteel..... ning agresiivselt metsavahel...