125cc enduurod
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Re: mx 125
lehhluur kirjutas:soetasin just (2 päeva tagasi) Aprilia mx 125.
...
kust giannelli sportsumpsi tellida? olen hädas ja otsind juba mingi kuuu aega.
ˇ
Kõigepealt tahtsid igaksjuhuks summuti osta, et kui kunagi äkki sellise ratta ostad...?
FleXer kirjutas:juba see aasta nõuti euro 3me 125ccm 2t pillidelt
Kas siis järgmises aastast ongi Euro 3 nõuded? Kas siis ei saa enam vanemaid mudeleid ka arvele, näiteks 2005 a. Yamaha dt 125r.?
http://www.yamahakeskus.ee kodulehelt ei leia enam uusi dt-sid ka.

-
- Postitusi: 95
- Liitunud: 24 Juun 2007, 23:24
- Tsikkel: Aprilia SXV550;AP MX125;Virago
- Asukoht: Pärnu
Kle aga teisi 125 cc masinaid saab ju. Ma ei usu et see seadus tuleb , mingi kuulukas. sest paljud masinad just toodetaksegi ju euroopaliidusju:D. Aprilia itaalias jne. Ja seal on need ka 10x rohkem levinud kui eestis. Niiet ma ei usu et eesti n88d äkki leiab et need 125 masinad ei ole vastavad tingimustele ;D.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Tõesti MX 125 ei olnud eelmine aasta müügis (siis 2007) ja ei tule ka arvatavasti see aasta müüki sest jutud käivad ja olen ka pilte näinud et väljas on Sx 125. Loodame et tegemist on 2 t ja naq piltidelt näha siis suure tõenäosusega ka ta seda on. Jääb vaid oodata millal see produkt ka eestisse jõuab ja kas ültse. Kui tahtjaid on siis miks mitte.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Nii teema juurde tagasi,Yamaha dt ei ole selle raha eest hea ratas,on teistest tüki maad maha jäänud,kindlasti nagu juba varem on mainitud oleks kõige parem variant ktm exc 125 või gasgas 125 sm.Sellel juhul kui oled kõva gaasi keeraja ja meeldib peenestada kõvasti,aga need rattad tahavad palju hooldust ja raha,et hästi korraks püsiksid. aga kui lihtsalt tänaval liigelda ja vähem peenestada ning loomulikult hooldusi pead tegema vähem,rahakott kah ei peenene nii palju,siis husqvarna 125 sm või aprilia mx 125. üldiselt kõik rattad(ktm,husqvarna,gasgas ja aprilia) on head,kuigi ktm:i ja gasgas:i ei sobi võrrelda nendega sest on tegemist karmimate ratastega.Mz kohta ütleks täielik pask,siis hea valik kui oled arvuti taga istuv nohik,ega tea tsiklitest sittagi kui raha on,siis parimaks valikuks oleks ktm exc 125 ja sinna osta alla veel supermoto veljed ja külge hgs:i sumps,paremat 125 maailmas olemas ei ole:)
-
Teema algataja
"Sellel juhul kui oled kõva gaasi keeraja ja meeldib peenestada kõvasti"
"Mz kohta ütleks täielik pask,siis hea valik kui oled arvuti taga istuv nohik,ega tea tsiklitest sittagi"
Vaatan sa päris kõva kutt siin, tundub et jagad seda siklite värki päris hästi.
Eluvend, kõik seda tsikli värki tead, kõigega sõitnud ja tead kes millega sõidab... kõva vend tundud olevat...suht.
p6tz kirjutas:Nii teema juurde tagasi,Yamaha dt ei ole selle raha eest hea ratas,on teistest tüki maad maha jäänud,kindlasti nagu juba varem on mainitud oleks kõige parem variant ktm exc 125 või gasgas 125 sm.Sellel juhul kui oled kõva gaasi keeraja ja meeldib peenestada kõvasti,aga need rattad tahavad palju hooldust ja raha,et hästi korraks püsiksid. aga kui lihtsalt tänaval liigelda ja vähem peenestada ning loomulikult hooldusi pead tegema vähem,rahakott kah ei peenene nii palju,siis husqvarna 125 sm või aprilia mx 125. üldiselt kõik rattad(ktm,husqvarna,gasgas ja aprilia) on head,kuigi ktm:i ja gasgas:i ei sobi võrrelda nendega sest on tegemist karmimate ratastega.Mz kohta ütleks täielik pask,siis hea valik kui oled arvuti taga istuv nohik,ega tea tsiklitest sittagi
kuule sa võid küll perse minna oma jutuga.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
p6tz kirjutas:Nii teema juurde tagasi,Yamaha dt ei ole selle raha eest hea ratas,on teistest tüki maad maha jäänud,kindlasti nagu juba varem on mainitud oleks kõige parem variant ktm exc 125 või gasgas 125 sm.Sellel juhul kui oled kõva gaasi keeraja ja meeldib peenestada kõvasti,aga need rattad tahavad palju hooldust ja raha,et hästi korraks püsiksid. aga kui lihtsalt tänaval liigelda ja vähem peenestada ning loomulikult hooldusi pead tegema vähem,rahakott kah ei peenene nii palju,siis husqvarna 125 sm või aprilia mx 125. üldiselt kõik rattad(ktm,husqvarna,gasgas ja aprilia) on head,kuigi ktm:i ja gasgas:i ei sobi võrrelda nendega sest on tegemist karmimate ratastega.Mz kohta ütleks täielik pask,siis hea valik kui oled arvuti taga istuv nohik,ega tea tsiklitest sittagi
kui raha on,siis parimaks valikuks oleks ktm exc 125 ja sinna osta alla veel supermoto veljed ja külge hgs:i sumps,paremat 125 maailmas olemas ei ole:)
Seda võin öelda,et Husqvarna WR 125 viib KTM-i nagu nalja:) Välimus kah supermotodega kordades ilusam,aga eks see ilu ole ju vaataja silmades.
-
Teema algataja
wr on wre:st hoopis midagi muud,meie rääksime wre:st ehk (supermoto mudel),aga jah ktm ja wr on suht võrdsed rattad,maitse asi ütleks,AGA MEHED!! PALUN VABANDUST MZ:I OMANIKUD.Ma ei olnud täiesti selge sellel hommikul kui selle postituse kirjutasin:S olin ebaadekvaatne ja hoidun sellest edaspidi ning arutan tsiklitest edaspidi nagu dzentelmen,loodan et annate andeks mulle minu lolluse,häbi on isegi
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
p6tz kirjutas:wr on wre:st hoopis midagi muud,meie rääksime wre:st ehk (supermoto mudel),aga jah ktm ja wr on suht võrdsed rattad,maitse asi ütleks,AGA MEHED!! PALUN VABANDUST MZ:I OMANIKUD.Ma ei olnud täiesti selge sellel hommikul kui selle postituse kirjutasin:S olin ebaadekvaatne ja hoidun sellest edaspidi ning arutan tsiklitest edaspidi nagu dzentelmen,loodan et annate andeks mulle minu lolluse,häbi on isegi
WRE ei ole supermoto mudel,sm on.WRE ja SM-i mootorid on samad, Husky WR ja CR-i mootorid on samad.WRE ja WR-i võimsuse vahe on peaegu miskine 10hp ehk siis wre:l 35hp ja WR-il HGS-iga 45hp.EXC ga nad suht sarnased jah,huskyl võimsust aind veidike rohkem,aga juppide jne saadavus vähemalt soomes halvem.
-
Teema algataja
jah täpselt sm ja wre on tehtud tehase poolt tänava sõiduks ja erinevad päris palju täisverisest wr ja cr:ist,noh minu mõte oligi see võrdlus,ma ei väljendanud ennast täpselt,aga põhimõtteliselt on sm ikkagi wre,wre ja sm:i vahe ongi veljed,amordid(wre on sm:ist kõrgem) ja plastikud,ehk siis sm on supermoto ja wr tänava enduro,ning nende mootorid ongi tehtud selleks et hooldusvahesid pikemaks venitada,näiteks wr:i originaalkolviga sõidab 60h ilma probleemiteta,mis on ikkagi lühike aeg,ehk siis wre:l ja sm:il on tehases langetatud forserimisastet,aga ktm exc ja wr:i võrdlus on rohkem maitse asi,need rattad on mõlemad 125cc eliitklass,aga kindlasti ei tohi unustada ka gasgas:i mis on kolmas konkurent
Re: 125cc enduurod
mis arvate uuest sissepritsega yamaha wr125r-st?
http://www.yamaha-motor-europe.com/prod ... =techspecs
veidi kõhedaks teeb kogukaal nimelt 133kg .
aga vähemalt on väiksem bensiinikulu ja 11kw mida ei kohta just tihti 4t puhul
Re: 125cc enduurod
Minumeelest väga õnnestunud disain.
125ccm kohta on wr125r suuremõõtmeline. ( sadulakõrgus lausa 930mm ).
133 kg selle masina kohta on täiesti normaalne ja see ei ole raske. Enda mz 125 sx kaalub ka sama palju.
Arvatavasti on ka masinal ka 125ccm 4t kohta väga hea kiirendus ( vääne 12,21 nm ).
Huvitav oleks teada, kas see masin rohkem " krosseri " või " enduro " tüüpi. Sellesmõttes, et kas taga ka pikki otsi kannatab sõita.
Loodan et hind jääb 60000 krooni kanti ja et seda ka varsti eestisse müüki jõuaks.
*kahju, et puuduvad armeeritud pidurivoolikud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.