3. leht 33-st
Re:
Postitatud: 30 Juul 2008, 00:23
Postitas Sebar
ment kirjutas:no kui see ribriik juba on.....
Minu lugu.
ulevaatus labi.pean tegema uus.esimene paev.soidan taksopargi juures kontorisse.jarjekord 4 auto.45minti.vanamees tuli valja vaataks Shadow....tagarehv kulunud.head aega!ok.ostsin.(reklaam-paldiski mnt vennad muuvad koige odavaim Tallinnas Dunlop rehvid.170/80/15-2000.-)
teine paev.no,jalle taksopark......mees kes vaatab motorattad puudub,puhkusel,maal,kuu peal.edasi-Kadaka tee Selveri juures.sama lugu.edasi-kontor Ehitaja teel Alptom juures-ei tegutse tsiklid.edasi-Sqle tanav Neste tankla taga-ei tegutse tsiklid.edasi-Paavli tanav-kontor peab veel pool tundi tootama.vend juba istub omal autol ......da,mi osmatrivaem motocikli,no u nas kompjuter zavis,kontsilis blanki,i voobshe ja domoi hochu.
vot nii......kahesaja krooniga ei saa ulevaatus teha.
Ei taha norida, aga kas SHIFT, space ja paljud kirjavahemärgi nupud ei tööta?
Oleks see rollufoorum, oleks juba ammu märkus tehtud.
Oleks on paha poiss.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 30 Juul 2008, 00:26
Postitas ridariass
SAUL kirjutas:Niisiis, tekkis ka mure ülevaatusega...lugu selline , et juuli kuuga saab ülevaatus läbi. Muidu oleks pidanud asja peale juba varem mõtlema hakkama , aga kuna on väga kiire olnud siis pole jõudnud. Tegemist siis yamaha yzf750r masinaga 93 a. Probleem selles , et kui mul on märgitud passi värvuseks hõbedane , mis on võetud raami järgi ,siis kas ülevaatajat huvitab mis värvi on mul kondlid [Motobot: õige on "gondlid"]. Asi selles, et siiamaani olen sõitnud ilma esikondliteta ja teise tulega. Aga kuna mul puudub parktuli ja peeglid siis ilmselt pean ma kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] tagasi panema. Nimelt aga kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] on siklist erinevat värvi ja pooled neist pahteldatud laigulised( plaan värvida tsikliga ühte värvi , aga asi alles töös). Küsimus olekski selles, kas on üldse mõtet sinna ronida selliste kirjude kondli* [Motobot: õige on "gondli*"]? teab keegi nõu anda? Motikas iseenesest tehniliselt on korras. Ning eelmine kord läks ülevaatus väga lihtsalt ...esiteks sain ülevaatajalt näotäie kiivri eest (mis polnud eriline pärl) ning peale seda pidin piduri tuld näitama ja oligi korras. Vbolla keegi teab tartus mõnda sõbralikku kohta soovitada hoopiski.
Mul sama ratas ja passis kah hõbedane raami järgi, tegelikult avatarilt nähtav barbie-valge-kirju ning ei tekkinud küll mingit teemat kevadel sellest ülevaatusel, sain ilusti läbi.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 30 Juul 2008, 00:50
Postitas pyramiid
SAUL kirjutas:Niisiis, tekkis ka mure ülevaatusega...Probleem selles , et kui mul on märgitud passi värvuseks hõbedane , mis on võetud raami järgi ,siis kas ülevaatajat huvitab mis värvi on mul kondlid [Motobot: õige on "gondlid"].
Eestis käib tsikli passis värvus raami järgi! Plastiku värvus ei ole määrav!
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 30 Juul 2008, 08:59
Postitas kki
Gondlid on puna-sini-valged, raam on hõbedane. Passis kirjas, et värv on hõbedane, märkuste lahtris on tekst "Mitmevärviline"
võiks värvida mis värvi ise tahan, peaasi, et värve oleks mitu, ja ülevaatusel ei kobisetaks.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 30 Juul 2008, 09:15
Postitas fastMF
Raama alumiiniumi-karva, gondlid mustad, rattad oranzid. Passis must ja lisas mitmevärviline. Raami järgi kõik rattad kas hõbedased või mustad + mõned veel.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 30 Juul 2008, 10:24
Postitas Tsikkelröövel
Minu ratas on ikka täiesti musta värvi, paar punast triipu esikondlil vaid. A passis on must, mitmevärviline.
Ülevaatus Tartus sai tehtud sel aastal Sõbra keskuse juures. Tuled, korraks käima. Kõik. Kiivrit pole mul küll keegi uurinud. Varem tegin bussipargis, ega sealgi muud polnud. Ise pole vaja lihtsalt asjata silma paista.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 30 Juul 2008, 10:32
Postitas SAUL
ridariass kirjutas:SAUL kirjutas:Niisiis, tekkis ka mure ülevaatusega...lugu selline , et juuli kuuga saab ülevaatus läbi. Muidu oleks pidanud asja peale juba varem mõtlema hakkama , aga kuna on väga kiire olnud siis pole jõudnud. Tegemist siis yamaha yzf750r masinaga 93 a. Probleem selles , et kui mul on märgitud passi värvuseks hõbedane , mis on võetud raami järgi ,siis kas ülevaatajat huvitab mis värvi on mul kondlid [Motobot: õige on "gondlid"]. Asi selles, et siiamaani olen sõitnud ilma esikondliteta ja teise tulega. Aga kuna mul puudub parktuli ja peeglid siis ilmselt pean ma kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] tagasi panema. Nimelt aga kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] on siklist erinevat värvi ja pooled neist pahteldatud laigulised( plaan värvida tsikliga ühte värvi , aga asi alles töös). Küsimus olekski selles, kas on üldse mõtet sinna ronida selliste kirjude kondli* [Motobot: õige on "gondli*"]? teab keegi nõu anda? Motikas iseenesest tehniliselt on korras. Ning eelmine kord läks ülevaatus väga lihtsalt ...esiteks sain ülevaatajalt näotäie kiivri eest (mis polnud eriline pärl) ning peale seda pidin piduri tuld näitama ja oligi korras. Vbolla keegi teab tartus mõnda sõbralikku kohta soovitada hoopiski.
Mul sama ratas ja passis kah hõbedane raami järgi, tegelikult avatarilt nähtav barbie-valge-kirju ning ei tekkinud küll mingit teemat kevadel sellest ülevaatusel, sain ilusti läbi.
Jah oli ka mul see originaal barbie-värv, aga kuna see eriti ei sobinud siis värvisin üle. Aga probleem ei olegi mitte selles mis värvi mul ta passis on vaid selles millised need kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] mul praegu on. Praegu on nad pooleldi pahteldatud ja matiks lihvitud. Põhi-küsimus tekkiski sellest , et kas selliste gondlite pärast jebima ei hakata kui ma nad külge keeran ja ülevaatusele lähen.
Re:
Postitatud: 14 Sept 2008, 00:00
Postitas aprill
kala666 kirjutas:jah , yldiselt on kyll nii et, eriti ei nokita kui normaalselt korras ratas, st.tuled ja viled töötavad. ja kui isegi kontrollivad pidureid siis . . no mai tea milline vend ilma piduriteta sõidab
Mõni isegi sõidab. Se juhtus nii kümmekond aastat tagasi, kui mul üks tuttav oma kivipurustajaga ülevaatusel käis. Tsikklil puudus esimene pidur. Ülevaataja küsimuse peale, et miks pole esipiduritrossi küljes, vastas tüüp et seal pole klotsegi sees ja ega need dnepri pidurid eriti ei võta kaa. Aga ülevaatus sai kirja.
Teine tuttav käis 15 aastat tagasi ülevaatusel ja ülevaataja tegi suured silmad pähe
ja küsis, et kas tsikklitel on ka vaja ülevaatust teha.
Re: Re:
Postitatud: 14 Sept 2008, 09:12
Postitas Õnnekas
aprill kirjutas:kala666 kirjutas: kas tsikklitel on ka vaja ülevaatust teha.
Samasugune küsimus esitati mulle nädal tagasi, kui ma oma tsikliga ülevaatusel käisin
, seda küll mitte ülevaataja poolt aga üks autojuht imestas järjekorras oodates.
Ülevaataja oli põhjalik - kontrollkatse pidurdamisega nii esi- kui ka tagarattaga, loomulikult tuled - viled, lisaks armatuuril kontrolltulekesed, rehvid, palus käivitada põhjendusega, et tahab kuulda mis häält teeb. Kindlustuse kohapealt ütles, et see teda ei huvita aga juhilube tahaks näha küll. Positiivne oli see, et võttis mind jutule väljaspool üldist järjekorda.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 14 Sept 2008, 09:56
Postitas real
Eestis käib tsikli passis värvus raami järgi! Plastiku värvus ei ole määrav!
Tohoh! Kustotsast minu ratas must paistab, täiesti sinine, passis ka ikka sinine, kuigi raam must. Raami pole paljudel ratastel ju nähagi eriti. Üleüldse on kõik rattad mitmevärvilised:) Nii võib väita, kuna mootorratas on selline sigrimigri, juba suunatuli hakkab silma kui eri värvus, iste(sadul) on ka suur osa tsiklist - jälle eri värv. Autode puhul on üks ja domineeriv värvus enamasti. Olgu siis kõik tsiklid passis mitmevärvilised, probleeme vähem:)
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 14 Sept 2008, 10:01
Postitas -PitBull-
Minu omal oli ka gondlite järgi pandud hõbedane passi, kuigi raam oli must.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 14 Sept 2008, 10:05
Postitas Õnnekas
Kui ma ei eksi, siis kuskilt eelmise aasta keskelt hakati passi märkima raami värvust.
Minuarust väga mugav, kui tahad üldist värvi muuta, ei ole vaja reg.andmeid muuta. Ka mul on põhivärvus sinine aga passis raamijärgi must.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 15 Sept 2008, 13:01
Postitas taux
Sama siin. Passis raami järgi must ja märkustes Mitmevärviline.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 22 Sept 2008, 10:40
Postitas kristiin
Ei tea kas nüüd on mõtet enam ülevaatusele minna (septembris veel kehtib)?
Kuda nendega ilmadega nüüd võiks olla..
Kunagi peaks karpa ära laskma puhastada, aga seda nad vist ei kontrolli siis?
Ja kus Tartus on mõni norm koht?
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 22 Sept 2008, 11:00
Postitas Õnnekas
kristiin kirjutas:Ei tea kas nüüd on mõtet enam ülevaatusele minna (septembris veel kehtib)?
Kuda nendega ilmadega nüüd võiks olla..
Kunagi peaks karpa ära laskma puhastada, aga seda nad vist ei kontrolli siis?
Ja kus Tartus on mõni norm koht?
Kindlasti tee ära, sest oktoobris tavaliselt veel väga ilusaid sõiduilmasid.
Kui sul tsikkel korras, siis vahet ei ole kus see ülevaatus teha, võib juhtuda, et igalpool ei saa teha, sest ülevaatajal endal peab olema õigus A-kat sõidukit üle vaadata (ilmselt peab tal olema A-kat juhtimisõigus). Seega tasuks ette uurida, kas ühes või teises ülevaatuspunktis just sellel päeval on tööl ametnik, kes omab õigust motikat uurida.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 19 Dets 2008, 15:45
Postitas Suska
Huvitav, mul passis värvus punane ja märkustes mitmevärviline. Rattal on raam hall ja gondlid punased (arvatavasti värvitud). Ma ise tahtsin(pidin) sellejärgi värvima nüüd gondlid punaseks, aga kui nad vaatavad raami järgi siis ei loe gondli värv? Peaksin passis muutma värvi halliks?
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 19 Dets 2008, 16:03
Postitas pyramiid
Suska kirjutas:Huvitav, mul passis värvus punane ja märkustes mitmevärviline. Rattal on raam hall ja gondlid punased (arvatavasti värvitud). Ma ise tahtsin(pidin) sellejärgi värvima nüüd gondlid punaseks, aga kui nad vaatavad raami järgi siis ei loe gondli värv? Peaksin passis muutma värvi halliks?
Soovitan asja uurida kindlasti ARK-st. Tsikli värv käib raami järgi! Tundub, et selle ratta registreerimise käigus on keegi asjatundmatu apsaka sisse teinud.
Tehnoülevaatuse täpne aeg
Postitatud: 26 Mär 2009, 09:57
Postitas Sadness
Palun, et keegi targem valgustaks tehnoülevaatuse täpse aja küsimuses. Mul sellega kerge segadus.
Niisiis: tsikli kategooria L3e, aasta 1992, reg.märgi viimane number on 3. 2008 aprillis tehtud tehnoülevaatus, järgmiseks TÜV ajaks passi märgitud aprill 09.
ARKi kodukalt loen välja, et selle kategooria masin tuleb TÜVile esitada "hiljemalt 12 kuu möödumisel viimasest ülevaatusest".
Küsimus on selles, kui kaua ma täpselt ilma politseionude pahameeleta sõita tohin:
- märtsi viimase päevani 09
- aprilli viimase päevani 09 (tundub justkui kõige loogilisem, aga samas pajatab internet, et nii trahvi ka saadud)
- mai viimase päevani 09 (selle variandi kasuks näikse rääkivat vaid reg.nr viimane number, pole kuigi usutav, arvestades passi kirjutatut)
- umbes 15. aprilli paiku, mil täpselt aasta viimasest TÜVist möödub.
Ärge hakake seletama, et "mine tee see TÜV ära, missa seaduses näpuga vead ja oma potentsiaalselt rikkis masinaga teisi ohustad".
Küsimus on lihtsalt täpsuses.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 26 Mär 2009, 10:17
Postitas Jan953
tsiklitele ei kehti see viimase numbri värk kui ülevaatuse teed hiljem saad ikkagi aastaks!
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 26 Mär 2009, 10:36
Postitas Ivoonu
12 kuud viimasest ülevaatusest, sõltumata reg. numbrist. Seda küll ei tea, kas loetakse ainult kuud või aetakse ka kuupäeva taga. Järgmine ülevaatus kirjutatakse samas kuu täpsusega, seega peaks aprilli ülevaatusega ikka aprilli lõpuni sõita saama.
Re: Tehnoülevaatuse täpne aeg
Postitatud: 26 Mär 2009, 10:52
Postitas pyramiid
Sadness kirjutas:Palun, et keegi targem valgustaks tehnoülevaatuse täpse aja küsimuses. Mul sellega kerge segadus.
Niisiis: tsikli kategooria L3e, aasta 1992, reg.märgi viimane number on 3. 2008 aprillis tehtud tehnoülevaatus, järgmiseks TÜV ajaks passi märgitud aprill 09.
ARKi kodukalt loen välja, et selle kategooria masin tuleb TÜVile esitada "hiljemalt 12 kuu möödumisel viimasest ülevaatusest".
Küsimus on selles, kui kaua ma täpselt ilma politseionude pahameeleta sõita tohin:
- märtsi viimase päevani 09
- aprilli viimase päevani 09 (tundub justkui kõige loogilisem, aga samas pajatab internet, et nii trahvi ka saadud)
- mai viimase päevani 09 (selle variandi kasuks näikse rääkivat vaid reg.nr viimane number, pole kuigi usutav, arvestades passi kirjutatut)
- umbes 15. aprilli paiku, mil täpselt aasta viimasest TÜVist möödub.
Kui on passis aprill 09, siis tohid sõita kuni 30. aprill 2009. Soovitus siiski varem ülevaatusele veereda, sest kui sul avastatakse mõni puudus, mille kõrvaldamiseks antakse aega 1 kuu, siis ega see ei pikenda ülevaatuse kohustuslikku tähtaega! Ehk siis ülevaatus lõpeb ikkagi 30.04.09, olenemata asjaolust, et vea kõrvaldamiseks anti aega 1 kuu (kuni mai lõpuni) ja mille tõttu sa samasse punkti kordusülevaatusele veeredes ei pea maksma täishinda ÜV eest! Ülevaatust saad läbida ka varem, ei pea just ootama selle kuuni, mis märgitud teh.passi!
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 26 Mär 2009, 11:02
Postitas taux
Kui passis aprill 09 siis 30 aprill viimane päev sõita.St esimesel mail saad juba trahvi juhul kui politseile jalgu jääd. Kuna kuupäeva ei märgita siis loeb kuu. Kuupäev kehtib ainult rahvusvahelisel ülevaatusel.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 04 Apr 2009, 10:53
Postitas dragstar
Huvitav kas nende summutitega pääseb tehnost läbi http://www.jpcycles.com/Search/ProductD ... =10&No=110 Need tekitavad ju mõnusalt db, plaanis kunagi endale peacemakersid soetada.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 04 Apr 2009, 12:12
Postitas rix
Miks ei peaks saama ,ma just tulen ülevaatuspuntist ja ei kästud ratast käimagi panna. 
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 04 Apr 2009, 13:19
Postitas hatman
ÜV-ga võib minna nii ja naa.
aastaid tagasi ühest eesti väikelinnast läbi sõites mõtlesin, et teen möödaminnes ära seal, vaba aega oli.
teostajaga polnud mingit välist konflikti, suhtlemine igati viisakas.
aga tagajärg:
- mõõdeti isegi detsibelle (ei olnud hullult üle, aga siiski)
- pandi kirja, et esihark mitte originaalne.
sellisel kujul tunnistati tsikkel maanteeliikluseks kõlbmatuks ja põhimõtteliselt ma ei oleks enam tohtinud sealt omadel ratastel minemagi sõita. ning vend veel pabereid ulatades lausa irvitas näkku: selle tsikliga peate te kordusülevaatusele tulema siiasamma, mitte mujale.
täit südamerahu säilitades soovisin tal sama viisakalt iseendal su*u võtta ja tuiskasin minema.
samal päeval tallinnas suvalisse ülevaatuspunkti oma murega. seal siis vaadati ratast, mehed arvasid et pole viga midagi, ja vormistasid kordusülevaatuse ära.
nii et määravaimad ülevaatuse faktorid on ikkagi:
1) lapsepõlvetraumad;
2) kõik muud traumad;
3) kõik muud asjaolud...
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 04 Apr 2009, 18:37
Postitas -Kristo-
Tartus on kõige mõistlikumad inimesed Sõbra keskuse juures (Elva Tehno OÜ)
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 04 Apr 2009, 19:09
Postitas Raiki
-Kristo- kirjutas:Tartus on kõige mõistlikumad inimesed Sõbra keskuse juures (Elva Tehno OÜ)
ei tea kuda nad xenonitesse suhtuvad?
või on mõistlik panna tavapirn ja asi vask?
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 06 Apr 2009, 08:38
Postitas taux
Kui tahad probleemivabalt läbida,on mõistlik aftermarketi vidinad välja vahetada orig. juppide vastu. Kaua see ikka aega võtab ja hiljem pista jupid ringi.Aga kui oled" lotohuviline" siis võid ju katsetada.Äkki joppab ja saad läbi. Aga narr ka kordusülevaatusele sõita sellepärast,et ei viitsinud ennem xenoni tavalise pirni vastu vastu vahetada.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 06 Apr 2009, 10:17
Postitas Raiki
ise arvan ka et odavam on vist korra 4 kruvi lahti keerata ja ärast seda korrata
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 06 Apr 2009, 10:55
Postitas Raiki
Nii helistasin ülevaatusesse ja mis minu üllatuseks sealt siis öeldi
ükski seadus EI KEELA mootorrattale panna ette xenon tulesid
