Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
Moderaator: Moded
- teemasid võivad alustada ainult naised
- naised küsivad/arvavad/räägivad kuidas oskavad, mehed vastavad siis kui midagi asjalikku on öelda,
- rumalaid küsimusi pole olemas,
- meeste algatatud teemad leiavad siin kiire lõpu
Re: Naiserahvale sobiv bike?
Suzuki gsxr 600 alates 2001 - piisavalt väike, kerge ja kiire pritsungiga ratas, saab sõita nii linnas, kui maanteel, kui rajal. Võid sõita linnas 4-5 käiguga ja pill on rahulik , kui tuleb tuju natuke nalja teha vahetad alla ja tõstad pöördeid - minekut on rohkem kui oodata oskad
Varuosi on sellele rattale saada väga palju ja soodsa hinnaga, 40k saab praegu kätte päris korraliku ratta...
Välja näeb muidu selline
Re: Naiserahvale sobiv bike?
Kui customi vastu huvi siis omalt poolt pakuks enda "suksut"
Yamaha Dragstar XVS1100 ´02
Re: Naiserahvale sobiv bike?
Kaili kirjutas:Aitab seal tagapingis istumisest.Otsustasin tsikli load ära teha.Milline oleks sobiv baik algajale naisterahvale?
Endal pikkust 177cm ja kaal 65kg.Hind võiks jääda 30-40 tuh.-kanti.Aidake leida palun
panen siis oma soovituse ka:kuna tegemist on esimese ratta soetamisega ,siis tuleks selgeks teha mis ratta tüüp meeldib,kui ei tea http://www.biker.ee/phpbb/posting.php?m ... 20597#siis osta sellist tüüpi nagu selle sõbra kelle seljakott olid,järgmisena vaata netist milliseid rattaid selle hinnaklassi sisse mahuvad,seejärel juba ostma ja veel alati tasuks jätta varuraha,kuna tegemist siiski kasutatud tehnikaga
kui ratta võimsusest rääkida siis väiksema kubatuuriga ratast on tunduvalt odavam ülal pidada,alates kindlustusest ,juppidest ,kütusekulu jne,aga kui see pole oluline siis võimsam ratas on igatepidi parem
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Naiserahvale sobiv bike?
ma siiski tahaksin vägagi vastu vaielda jutule et uuem kuuesajane ja vanem tonnine oleks kuskilt otsast sõiduomadustelt väga sarnased seepärast et neil passis suht sarnane number kilovatte. määrava tähtsusega on alati väändemomendi mitte kw suurus.
ja miks kipub enamus pakkuma kuuesajast või väiksemat ratast niipea kui soovijaks on naisterahvas??? eriti veel kui piiga on julgelt oma pikkuse ja kaalu välja toonud ja ka kõige lollim peaks aru saama et tegu ei ole väikest kasvu naisterahvaga. need kes arvavad et tsikel sellisele naisele peab ilmtingimata väike olema otsige mõni toodud mõõtudele vastav ja ajage ta vihaseks siis ehk näete palju mõnel piigal jõudu on
pealegi mõistlik inimene sõidab rattaga mitte ei TASSI seda nii et mida krdit te sellest ratta kaalust soiute pidevalt!?
nii et kui silma jääb mõni meelepärane sobiva hinnaga "tonnine" siis eelista pigem seda sest kui natukene juba harjund oled tsiklisõiduga on sellega palju mugavam sõita. suured rattad mis pigem suuremale inimesele sobivad on kõik üle tonnise mootoriga.(hea orjenteeruda)
sellise hinna juures ostaks mina endale kawasaki zx9r-i. ainuke maantee suunitlusega sport bike!
Re: Naiserahvale sobiv bike?
Mis suur see naisterahvas on? Veidi pikem keskmisest. 600ne talle väikseks kyll ei jää.
-
Teema algataja
Re: Naiserahvale sobiv bike?
Antud mõõdus naisterahvale soovitaks mina esimeseks rattaks seda http://www.mototehnika.ee/used/619033 - ei jää väikseks ja minekut peaks ka üksjagu olema, et ees sõitvatel meestel järel püsida. Ainult hind läheb sinu pakutust natuke välja...
Re: Naiserahvale sobiv bike?
motopall kirjutas:Antud mõõdus naisterahvale soovitaks mina esimeseks rattaks seda http://www.mototehnika.ee/used/619033 - ei jää väikseks ja minekut peaks ka üksjagu olema, et ees sõitvatel meestel järel püsida. Ainult hind läheb sinu pakutust natuke välja...
Ja nüüd pead kuklasse ja naerma

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
Re: Naiserahvale sobiv bike?
Kui ma peaksin enda daamile ratast valima siis alguses jätaksin küll R4 mootorid mängust välja. Need toimivad nagu 2t krossikad. Alguses ei lähe ja monitab ning siis mingisel x hetkel läheb nii käredaks, et anna olla.
Mina valiksin SV650. Hea rahulik, samas mitte tuim, veab madalatel pööretel hästi. Samas on ka suht väike ratas.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: Naiserahvale sobiv bike?
Toetan KIBU juttu. Honda CBR 1000F oleks sobilik selle pikkusega kodaniku jaoks (ma ise 182 cm pikk) Mõnus, hea, piisavalt mugav peaaegu püstine sõiduasend. Pikemaid otsi maanteel minu meelest mõnus sõita - puhas sõidurõõm. Igasugune külg-vastu-pärituul ka sõitu ei sega ega siklit ei kõiguta. Veab madalal pöördel päris hästi ning ei pea pidevalt käiguvahetamisega tegelema. Kuskil 6-7000 pöörde juures läheb aga sõitmine äkilisemaks ning hoogsamaks kätte ära. Aga see kõik on enda parema käega kontrollitav siiski. Selline lugu siis minu klaviatuurist ning see lugu siis minu enda näitel.
-
- Postitusi: 526
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 45 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Naiserahvale sobiv bike?
- Osta endale sõiduvarustus. Vahet pole kas uus või kasutatud, peaasi et korralik, ei ole katki ja kaitseb. (armidega naine ei ole just iga mehe unistus)
arvesta ka sellega et mingi aeg sa vahetad selle välja nagunii.. - Otsusta mis tüüpi ratast tahad. kui otsus tehtud siis sirvi internetist pilte ja vali mis meeldib.
väljavalitud rataste kohta otsi tehnilist infot juppide saadavuse, sõiduomaduste ja muu sarnase kohta kas siit või neti avarustest.
(tegelt selle viimase lause võid ära unustada sest ostad nagunii selle mis välimuselt meeldib)
- Võta jalad kõhu alt välja ja mine käi poodides ja istu ratastel seljas, proovi võimalikult paljudes poodides käia kus suurem valik rattaid siis lõpuks saad
ettekujutuse milline võib see õige ratas olla..
P.S Unusta ära see jutt et 600ne on lahja või 1000ne liiga võimas, kõik oleneb siiski sellest palju vaakumit kupli all on ja sõidukogemustest.
Kui sõidukogemus juhina puudub siis vali pigem kergem ratas millega hea manööverdada. Uuemad tonnised kaaluvad praktiliselt sama palju või vähemgi
kui vanad kuuesajased, aga sinu toodud hinnaklassis neid ei saa.. Parem vali kergem ratas millega sa jaksaks manööverdada ja oma sõiduoskusi lihvida,
ja läheb ikka veits aega enne kui sa suudad kogu ratta võimsust ja potentsiaali ära kasutada ja hakkad tundma et ratas jääb juba lahjaks ja tahaks
võimsamat.. Ja esimese ratta sa vahetad välja nagunii, kes teab äkki üldse mõne enduuro vastu sest mida rohkem sa sõidad seda rohkem ja täpsemalt sa lõpuks tead mida rattalt soovid..
..ja loomulikult on otsingust siin foorumis kah palju abi..
Re: Naiserahvale sobiv bike?
riksx kirjutas:Kui ma peaksin enda daamile ratast valima siis alguses jätaksin küll R4 mootorid mängust välja. Need toimivad nagu 2t krossikad. Alguses ei lähe ja monitab ning siis mingisel x hetkel läheb nii käredaks, et anna olla.
Kui Hondasid ja Yamahasid silmas pidada, siis küll jah. Minu arvates on SV650 on täpselt vastupidi. Alguses läheb samamoodi nagu R4, aga keskel hakkab võim ära vajuma.
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: Naiserahvale sobiv bike?
pole vist bikedega nii nagu jalgratastega , meestekas ja naistekas.
võta millega täistallaga jalg maha ulatab janiiongi. Vennavabariigis liigub praegu väga hea hinnaga
tonniseid . Kasti saad sõita ka 250 sega kui mõistust pole.
olles läbi proovinud erinevaid tüüpe ja kubatuure võin julgelt soovitada pigem tonnist kui sul säärane
hinnalimiit ees
V2 või R4
algajale muidugu R4 , V2 rapib algaja hooletu sidurikasutajal nina üles ja teiselt esimesele tulles
laseb taguotsa slaidima meie vahvatel lainelistel ristmikel.
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Re: Naiserahvale sobiv bike?
Masendav turg läks lahti kohe. "Osta minu oma!" "Ei, osta ikka minu oma..mis sest, et pole seda tüüpi, mille kohta küsisid, aga osta ikka!" "Kui kõik juba pakuvad (mää), osta minu oma hoopis!"
Kaili: Igal siinsel suure egoga motomehel-naisel on oma nägemus sellest, mis algajale või naisele või mehele või paksule või lühikesele või vanale sobib või mitte ja kõigil on õigus. Sina võid küll olla nõutu ja tahta küsida, kuid ega keegi seda sulle öelda ei oska, mis SULLE parim on. Kui sinu hinge soov on saada bike, siis nagu paljud on soovitanud: vaata pilte, istu selga ja saad kohe aru, mis on sobiv (praegu). Võibolla sulle tegelikult ei meeldigi bike peal lenksus olla, kuigi seljakott olla oli ägens ja näevad vahvad välja.
177 ja 65 kg on täitsa sale neiu. Pikad jalad on ilmselgelt eeliseks, kuid lõpuks on ikkagi vahe, kas võtta mõni saledam 600 bike või tonnane sport touring. ametlikel andmetel on minu 600 CBR kuivkaalus 170 kg, pyta pakutud RF 195 kg, suvaliselt valitud vanem tonnane CBR 235 kg... Eks kõik oleneb kaalu jaotusest, aga ikkagi. Kui omale ratast valisin, tundusid näiteks sama klassi GSX'R'id liiga laiad ja kobakad ja üks sõbra pakutud RF 900 kohutavalt lahmakas. Ta võis ju mulle väita samamoodi "oh, sõidad mõistusega, siis on kõik korras!" - aga see oli selgelt mulle liiga suur ratas. Ei jõudnud õieti jalalt püstigi tõsta...ma olen na kleenuke ka muidugi ja natuke rumal. Tol ajal keegi ei öelnud mulle, et võibolla peaks veel väiksemalt alustama, aga mis tast enam Oma ratas on ikka kõigile kõige armsamaks saanud ja seda ülistatakse ja pakutakse kõigile.
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Re: Naiserahvale sobiv bike?
Teeme äkki algatuseks selgeks, mida tähendab Sinu mõistes "bike"?
Kas see on plastiga kaetud tsikkel või see on laias laastus suvaline mootorratas?
Mulle jääb mulje, nagu vaevleks mitmed eelkirjutajad "lühikese nokuga õlinäpu" kompleksi küüsis, a la "võta ikka tonnine", "vaata et juppe oleks saada" jne.
Õige on ikka see, mis meeldib.
Aga kui ikka tõesti vaja plastiga kaetud tsiklit, mis algajale sobiv, siis mina soovitaksin hoopis Kawasaki Ninja 250 R. 169 kg on üpris kerge, 24kW (33 hj) algajale enam kui piisav. Muide, sellise tsikliga ei jää legaalsete kiiruste juures ka kellegile jalgu. See on Kawa uus mudel, müügis alates eelmisest aastast, nii et juppide pärast ei pea ka oma pead vaevama, saad rahulikult sõitmisele keskenduda. Kuna Sa pole meesterahvas, pole ka vaja kõigile tõestada, kui pikk (tonnine) Sul on. Hinnatase algab Saksas küll 3500 €, aga ma usun, et on ka seda väärt.
Lähemalt vaata selle tsikli kohta siit ja siit.
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: Naiserahvale sobiv bike?
nelesk kirjutas:g, suvaliselt valitud vanem tonnane CBR 235 kg... .
R1 on oluliselt kergem.
aga see selleks - mine depoossse ja Mürk laseb istuda ja nühkida vastu uuemaid ja vanemaid.
Kui mina oleks naine vaataks hoopis supermotot ja Bike ostaks hiljem juurde
aga hoopis naked i
Hannes kummalisel kombel on mul arvamus et käiguvahetused võttavad endale tähelepanu
ja on natsa ohtlikud , seepärast ka tonnise soovitus. R1 kannatas edukalt 60km/h sõita
kuuenda käiguga.
Aga kasutaja Inks on alustanud väiksemaga ja nüüd juba teist hooaaega v2 tonnise seljas
ja sinuga ühte mõõtu. Ehk on Tema kõige adekvaatsem kaasa rääkima
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Re: Naiserahvale sobiv bike?
Kodanik tegi teema, et talle midagi soovitatakse ning täitsa asjalikke soovitusi sadas ju siia teemasse. Minu nägemus asjast on selline, et kui asfaldit mööda sõita siis pole mootorratta kaalul küll mingit vahet - kohapeal seistes tasakaalus jõuab samamoodi hoida 130kg kaaluvat siklit ja 270 kg kaaluvat. Samamoodi - sõiteski asfaldil - mis vahet seal on, kui kerge või raske tsikkel on? Kuidas raskemaga on halvem või ebamugavam manööverdada - no ei ole ju? See on nüüd vaid minu arvamus. Aga arvamuse kinnituseks, et ei ole mingisugust vahet, kas platsisõitu teha GPZ500-ga või siis CBR1000F-ga. Ja ma ei loe end osavate või heade sõitjate kilda. See kaalujutt läheb samasse lahtrisse a la et algajale on 600ne etem kui 1000ne.
Aga kui üritada metsavahel või võsas ragistada ning jõu ja ilunumbreid teha, siis on tõesti suur vahe sees, kas vanem tuhandene cebar või mõni kergem isend.
Egas midagi - Kaili, proovi terve trobikond tsikleid ära. Kasvõi niisama peal istudes. Näiteks motodepoo on selline hea külalislahke koht, kus võib kõik tsiklid läbi istuda (olen praktiseerinud)
nelesk kirjutas:Masendav turg läks lahti kohe. "Osta minu oma!" "Ei, osta ikka minu oma..mis sest, et pole seda tüüpi, mille kohta küsisid, aga osta ikka!" "Kui kõik juba pakuvad (mää), osta minu oma hoopis!"
Kaili: Igal siinsel suure egoga motomehel-naisel on oma nägemus sellest, mis algajale või naisele või mehele või paksule või lühikesele või vanale sobib või mitte ja kõigil on õigus. Sina võid küll olla nõutu ja tahta küsida, kuid ega keegi seda sulle öelda ei oska, mis SULLE parim on. Kui sinu hinge soov on saada bike, siis nagu paljud on soovitanud: vaata pilte, istu selga ja saad kohe aru, mis on sobiv (praegu). Võibolla sulle tegelikult ei meeldigi bike peal lenksus olla, kuigi seljakott olla oli ägens ja näevad vahvad välja.
177 ja 65 kg on täitsa sale neiu. Pikad jalad on ilmselgelt eeliseks, kuid lõpuks on ikkagi vahe, kas võtta mõni saledam 600 bike või tonnane sport touring. ametlikel andmetel on minu 600 CBR kuivkaalus 170 kg, pyta pakutud RF 195 kg, suvaliselt valitud vanem tonnane CBR 235 kg... Eks kõik oleneb kaalu jaotusest, aga ikkagi. Kui omale ratast valisin, tundusid näiteks sama klassi GSX'R'id liiga laiad ja kobakad ja üks sõbra pakutud RF 900 kohutavalt lahmakas. Ta võis ju mulle väita samamoodi "oh, sõidad mõistusega, siis on kõik korras!" - aga see oli selgelt mulle liiga suur ratas. Ei jõudnud õieti jalalt püstigi tõsta...ma olen na kleenuke ka muidugi ja natuke rumal. Tol ajal keegi ei öelnud mulle, et võibolla peaks veel väiksemalt alustama, aga mis tast enam
Oma ratas on ikka kõigile kõige armsamaks saanud ja seda ülistatakse ja pakutakse kõigile.
Re: Naiserahvale sobiv bike?
Supper suured tänud kõigile kes on võtnud vaevaks vastata
Nüüd on tekkinud oma lemmikud Honda CBR 600-RR, Kawasaki ZX-6R näol
Kohe mitte ei saa neist üle ega ümber.Kõigepealt nüüd load vaja ära teha ja siis loodame, et see igavene talv ka juba ära läheks,et saaks harjutama hakata.
Loodan, et Jõgevatreffile saaks ikka see aasta enda rattaga minna Ning muidugi ise sõites
-
- Postitusi: 280
- Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
- Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
- Asukoht: viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Naiserahvale sobiv bike?
Mina annan oma hääle samuti Suzuki sv650-nele. Eralduksid veidikse massist, kaalu on tal vaid 165 kg. Valida on pool kondlis [Motobot: õige on "gondlis"], kondlis [Motobot: õige on "gondlis"] ja naked versjooni vahel. Maailma kõige seksikama tagumikuga:
Kui avastad end sõitmas rohkem jalgu maas lohistamas ning keha tiksub kramplikult küljelt küljele siis oled oma võimeid ilmselt üle hinnanud ehk siis vale valiku teinud ratta soetamisel. Paraku väga sage,kole ja silma riivav nähtus meie tänavapildis.
See välja pakutud masin on ka ilmselt lagi mida algajale üldse soovitada julgeks. SV on ka sage nähtus ringradadel R4-dega võidu kihutamas.
PUUPAADID
-
- Postitusi: 1824
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Re: Naiserahvale sobiv bike?
Mina olen 5 hooaega tsikliga sõitnud, aga ikka tuleb vahest ette, et aeglaselt kitsas kohas manööverdades, ootamatult väikse hoo pealt pidurdades vms olukorras kipub tasakaal veidi kaduma ja on vaja jalaga toetada, et ümber ei kukuks. Sel puhul on kerge kaal ikka päris oluline. Kui ma esimest korda autokoolis tsikliga platsisõitu tegin, siis oli mulle suureks üllatuseks, et erinevalt jalgrattast või punnvõrrist peab tsikliga sõites tasakaalu kadudes ikka tõsiselt toetama ja raske masina püsti hoidmiseks vaeva nägema, mitte ei piisa kergelt varba maha panekust. Esimesel platsisõidul panin ka autokooli tsikli korra külili maha, sest suutsin aeglase hoo peal pöörates tsikli välja suretada ja ei jaksanud teda püsti hoida. Lisaks tuleb ikka aeg-ajalt ette parkimiskohale lükkamist, garaaži lükkamist jne. Kui hoog on sees, siis pole see kaal nii tähtis, sest tsikkel seisab siis ise püsti.
PS. Ma ei ole naisterahvas.
Re: Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
Piisab varbast ka kui tsikkel püsti on... aga siis parem mõlema jala varbad, muidu võib ootamatu tuuleiil teisele poole kaldu lükata ootamatult... Osavamad muidugi ei pane üldse jalgu maha.. ka foori taga mitte .. kui selle segeks saab siis on tsiklivalik ka väiksemat kasvu inimeste(naiste) jaoks oluliselt laiem
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Naiserahvale sobiv bike?
joel kirjutas:Esimesel platsisõidul panin ka autokooli tsikli korra külili maha, sest suutsin aeglase hoo peal pöörates tsikli välja suretada ja ei jaksanud teda püsti hoida.
No täpselt, endal juhtus sama 203kg kaaluva õppesõidurattaga. Peale seda olen rattal külje maha pannud roopasse sõites, kraavist läbi saades üle tõmmanud, autoga kokkupõrkel, rohkem ei olegi.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
kuna teema tundub huvitav olema siis
oleks vaja teha teema küsitlus "naisteraffvale sobilik tsikkel koos hääletusega meeste arust
ja siis kõrvale küsitlus mis tsikliga reaalselt naised sõidavad
NB : räägitakse et naiselik auton on punane kahe uksega ökkojaps aga tänavapildis süidavad nad
ikka kas v8 maasturiga või 750 mõõtu S8 ga
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
417 kirjutas:NB : räägitakse et naiselik auton on punane kahe uksega ökkojaps aga tänavapildis süidavad nad
ikka kas v8 maasturiga või 750 mõõtu S8 ga
Kusjuures see on ainult eesti (ehk ka veel läti ja vene) fenomen, euroopas naised sõidavadki valdavalt pisemate ostukärudega ringi.
Ehk on põhjus eesti meeste kannatlikkuses. Kui ikka järjepidevalt stockmanni parklas 3 koha peale parkinud tibide länkarite kummid tühjaks lastaks siis äkki mõtleskid ka pisema auto ostmisele (kuigi meil vist palgataks pigem kandiline turva autot valvama)
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
mx77 kirjutas:417 kirjutas:NB : räägitakse et naiselik auton on punane kahe uksega ökkojaps aga tänavapildis süidavad nad
ikka kas v8 maasturiga või 750 mõõtu S8 gaKusjuures see on ainult eesti (ehk ka veel läti ja vene) fenomen, euroopas naised sõidavadki valdavalt pisemate ostukärudega ringi.
Ehk on põhjus eesti meeste kannatlikkuses. Kui ikka järjepidevalt stockmanni parklas 3 koha peale parkinud tibide länkarite kummid tühjaks lastaks siis äkki mõtleskid ka pisema auto ostmisele (kuigi meil vist palgataks pigem kandiline turva autot valvama)
pigem on liiklus ostukärudega imbekatest meeessõidumeistreid nii täis et tuleb laste naiste kaitseks nad panna turvaliseuse kaalutlusel mitu tonni raskemasse raudpuuri peitu.
ja need parklatesse joontejoonijad on ikka veel datsun 100a lummuses
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
Pole nendel parklakohtadel midagi häda - olen mahtunud isegi Escalade'ga korralikult parkima, kui vähegi viitsimist on.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
OT jätkuks, mõni ongi parkimisgeenius, olenemata autost. Lihtsat ei osata autot parkida ja kõik.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 400
- Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
- Tsikkel: Freewind
- Asukoht: Tartu
Re: Naiserahvale sobiv bike?
Selles suur, suurem, kõige suurem teemas olen ma märganud, et need pisikesed ostukärud kipuvad meil pigem meesteautoks olema. Et kui kärukonks on taga ja jaksab tonni telliseid vedada (jah, ma tean, see pole liikluseeskirjadega kooskõlas), siis polegi rohkem vaja. Tõsi küll - selliste meeste autoks, kes autoga sõitmisest suurt ei hooli.
Re: Naiserahvale sobiv bike?
Nigga kirjutas:riksx kirjutas:Kui ma peaksin enda daamile ratast valima siis alguses jätaksin küll R4 mootorid mängust välja. Need toimivad nagu 2t krossikad. Alguses ei lähe ja monitab ning siis mingisel x hetkel läheb nii käredaks, et anna olla.
Kui Hondasid ja Yamahasid silmas pidada, siis küll jah. Minu arvates on SV650 on täpselt vastupidi. Alguses läheb samamoodi nagu R4, aga keskel hakkab võim ära vajuma.
Eks see ole sellest,et sa oled aastaid sõitnud igasuguste aparaatidega ja tõsi ta on V2 vajub keskel ära, isegi 1000 VTR vajub ära.
Ma kaldun siiski arvama, et algajale on kordades parem kui V2 vajuks keskel ära, kui R4 läheks keskel äkki käredaks.
Kui on tegemist ikkagi naisterahvaga, siis mina soovitaks siiski SV650.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
SV650 või CBR, V2 vs R4, kui enamuse ajast linnavahel sõitmine siis võtaks SV ja kui maantee suunitlusega, siis cbr. ZXR jätaks valikust välja, liiga sportlik, sõiduasend ebamugav.
Naisterahvad üldjuhul ei kasuta seda R4 15krpm-i ära, seega V2 praktilisem.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.