Paar päeva tagasi sai seda teed sõidetud ja tee on suurepärases korras, üksikud augud, praktiliselt pole lahtist pudi tee peal. Kena maastik tee ääres.ulmo kirjutas:Üks käänuline kruusatee läheb Käru jõe kõrval (teeb enamuse jäe käänudest kaasa)
Jõgevamaa:
Laiuse - Kuremaa, tee nr 5768 (näide). Asfaltkate normaalne. Vana mõisaaegne tee, mis küllalt kitsas ja keskpäraselt kurviline ning palistatud põlispuudega ja seega eeldab täpset juhtimist ning sobivat kiirust. Ohuks võivad olla mainitud puud, küllalt tee lähedal asuvad majad.
Lisaks:
Käänuline, tehniline, aeglane lõik: Palamuse-Luua-Nava
Laugete kurvidega kiirem lõik: Palamuse-Kudina-Saare-Jõhvi mnt
Saverna- Valgjärve- Otepää. Tegu oli varem kruusateega, kuid nüüd on ilusti asfalti alla saanud.
nädal tagasi sõitsin autoga otepää-valgjärve-saverna, kuid asfalti seal ei kohanud. lisaks sellele ei sattunud ka millegipärast valgjärvele, kuigi oleks kaardi järgi pidanud. eesmärk oli kaardi järgi võimalikult otse valgemetsa jõuda. kuid see kitsas ja looklev metsavaheline tee tee oli aga täiega nauditav.
petz61 kirjutas:nädal tagasi sõitsin autoga otepää-valgjärve-saverna, kuid asfalti seal ei kohanud
Mmm... on siis asfalt v. mitte? Vaevalt see sinna nädalaga maha sai või keegi ta ennem ära korjas Just sinnakanti plaanis minna...
võimalik, et seal on asfalt. võib olla ma lihtsalt ei sattunud sellele teele, kuna minu eesmärk oli liikuga võimalikult kõige otsemat teed pidi saverna peale. tundub et seal kandis ongi palju selliseid teid. mis kaardile märgituna tähistavad mingit väikese tähtsusega teed, tegelikkuses aga on tegemist täiesti sõidetava teega ja vastupidi.
vaevalt , et sebar jama ajab kui ta teab, ju siis ka on.
Ma ei kujuta ette, mis teed mööda sa siis sõitsid....
Vähemalt kaks nädalat tagasi oli uus asfalt, mõne kurvi servas võis esineda veel veidi liiva, kuid muidu väga hea ja ootamatute kurvidega tee, kui pole seal just igapäevane sõitja.
Seda teed oli isegi kruusateega mõnus sõita, asfaldist rääkimata.
ma ise ka ei kujuta ette aga väga äge tee oli ja ka kohale jõudsin.
otepää - rõngu
Suht värske asfalt. Üpris kiired ja lauged kurvid. Kiirus piiratud kogu lõigul 70km/h. Teepiirded puuduvad, kohati sõidad samal kõrgusel teeääres kasvavate puude latvadega
Kruiseriga vähemalt oli meeleolukas kuigi vilumates kohtades veel mõned naljakad triibud üle tee jooksevad.
natuke puudutab see hr Radowitz'i postitust õnnetuste teemas. Eelkõige soovitus, et kui tegu on tundmatu teega või sõidate esimest korda hooajal seda teed, tasub olla ettevaatlikum. On selge, et L-Eestis on mõningad teed väga ootamatute kurvidega.
Teisest küljest tasub juba olla ettevaatlikum, kui sõidate esimest korda hooajal mingit sarnast kurvilist teed, sest liiv, kild, kruus vms praht võib teel olla.
Käisin ka ise eile (11.05.08) sõitmas Otepää ümbruse, sealt Kanepisse ja siis vana-Võru maantee. Aga siit ka hoitatus, sest Otepää-Kanepi teel on tehtud esimestel km (u 10 km ulatuses Kanepi suunas) remonti ning teele on kantud teatavates kohtades sõelmeid, mis võivad kurvides väga saatuslikuks saada.
Umbes sama kehtib ka vana-Võru mnt kohta. Seal teeservasid korrastatud ja kruusa teeserva lisatud. Tublid autojuhid on hoolitsenud jällegi selle eest, et vähemalt osa kruusast oleks ka teepeal ning kiires ja pimedas kurvis ootab sind meeldiv üllatus .
Eilne avastus: Otepää-Puka teest on lõik Arulani mustkattega,lõuna-eesti rallide kiiruskatse lõik.
Soovituslik kiirus liiklusmärgiga 40, ilmselt kõveramat teed pole Eestis olemas: nii üles-alla kui vasak-parem suunas, Arulast edasi Pukani kruus ja tee-ehitus.
Peeter aka Hondarebel
nonii, panin kogu selle moosi ka kaardile, et mingi ülevaade oleks. osad nimetatud lõigud on puudu, kaart ei ole kohati kvaliteetne.
kuna ise pole igal pool käinud, siis andke märku, kui miski parandamist vajab.
http://maps.google.com/maps/ms?t=h&hl=e ... 624023&z=7
jah, mul oli HÄÄÄSTI igav
Kui keegi mõne mõnusa teejupi ise läbinud on ning sellest ka GPS'ilogi maha on jäänud, võiks selle mingi kindla TAG'iga ka www.geoape.com keskkonda üles manada. Oleks mõnus ühest keskkonnast otsingu abil väljavõte teha ning päevaks tegevus alla laadida
olen üritanud jõudumööda ma sõidud sinna üles laduda, paraku ei ole alati meeles seadet kaasa võtta/sisse lülitada :S
valik radadest leitav http://www.geoape.com/users/reesus/tags/fazer
[quote="rzz"]Kui keegi mõne mõnusa teejupi ise läbinud on ning sellest ka GPS'ilogi maha on jäänud, võiks selle mingi kindla TAG'iga ka http://www.geoape.com keskkonda üles manada. Oleks mõnus ühest keskkonnast otsingu abil väljavõte teha ning päevaks tegevus alla laadida
olen üritanud jõudumööda ma sõidud sinna üles laduda, paraku ei ole alati meeles seadet kaasa võtta/sisse lülitada :S
valik radadest leitav http://www.geoape.com/users/reesus/tags/fazer[/quote]
Kes Shveitsi sattub siis söitke Reichenbach-Kiental teele,kohati tee kallak 28 protsenti,kurvid 180 kraadi.
Allasoidul kontrollige postiauto ülesöidu aega(silt olemas),sel ajal ei soovita alla tulla.
jaan1997 kirjutas:Saku-Kiisa-Aespa=mõnus.Tutikas tee.Tasub võtta ette ka rullikate või ratastega.
Sõitma tasub seda juppi hakata siis juba sellest kohast kus Pärnu maanteelt keerab Jälgimäe poole ära.
Täna just see sama lõik läbi sõidetud.Natuke panin ses mõttes teist moodi ,et sealt edasi läksin Kernu peale ja siis Pärnu maanteele tagasi,aga päris hea lõiguke ikkagi.
P.S. Politsei härrad ,on juttude kohaselt haisu ninna saand ,et ratturitel meeldib seal sõitmas käia ,niiet "be careful."
Kaks lõiku tallinna äärel -
Maardust järve äärest sadamasse minev tee - väga hea asfalt, lauged kurvid, nähtavus väga hea.
Muugalt ringilt (seal kus on järsk vasak-parem kurv) Randverre minev tee - alguses kehvem asfalt ja piiratud nähtavus, pärast aga väga hea asfalt ja on ka üks väga pikk sirge seal, peale seda tulevad kurvid, kurvid on mõnusad aga paraku täiesti pimedad kõik.
daqqer kirjutas:Kaks lõiku tallinna äärel -
Maardust järve äärest sadamasse minev tee - väga hea asfalt, lauged kurvid, nähtavus väga hea.
Muugalt ringilt (seal kus on järsk vasak-parem kurv) Randverre minev tee - alguses kehvem asfalt ja piiratud nähtavus, pärast aga väga hea asfalt ja on ka üks väga pikk sirge seal, peale seda tulevad kurvid, kurvid on mõnusad aga paraku täiesti pimedad kõik.
ja tihti on autod ratastega teepeenralt vedanud peenikest kruusa sinna, korra-kaks nädalas sõidan seal, welcome
jet kirjutas:nonii, panin kogu selle moosi ka kaardile, et mingi ülevaade oleks. osad nimetatud lõigud on puudu, kaart ei ole kohati kvaliteetne.
kuna ise pole igal pool käinud, siis andke märku, kui miski parandamist vajab.
http://maps.google.com/maps/ms?t=h&hl=e ... 624023&z=7
jah, mul oli HÄÄÄSTI igav
Tubli töö. Ma vaatasin siis Tartu läbiümbruse teid ja püüdsin mälujärgi kokku viia. Kui õieti mäletan siis Väike Tartu Ring, Võnnust Sillaotsale (kaardil on kitseküla) on veel kruusakattega. Lühema ringi saaks, kui keerata Vana-Kastrest (Luunjast edasi üle Emajõe ja kohe paremale) Roiu peale.
Printisin tolle google-maps kaardi välja, kui hea ilm tekib ja sõitma saab, siis lähen käin tallinna ümber need teed läbi.
daqqer kirjutas:Kaks lõiku tallinna äärel -
Maardust järve äärest sadamasse minev tee - väga hea asfalt, lauged kurvid, nähtavus väga hea.
Muugalt ringilt (seal kus on järsk vasak-parem kurv) Randverre minev tee - alguses kehvem asfalt ja piiratud nähtavus, pärast aga väga hea asfalt ja on ka üks väga pikk sirge seal, peale seda tulevad kurvid, kurvid on mõnusad aga paraku täiesti pimedad kõik.
Nendest said mu lemmikteed. Piritalt mööda Rohuneeme teed kuni lõppu, siis jupp tagasi, läbi metsa Leppneeme poole. Siis Muugasse, Maardu järve teele. Väga palju kurve, kõik väga mõnusad.
Täna aga avastasin kui mõnus on Muuga sadamas sõita, seal on täiesti uued teed ja lähevad sinkavonka igas suunas, keset laupäeva on koht täiesti tühi. Ma ei teagi mitu tundi seal kurvitasin, nagu Disnylandi oleks sattunud, aga kartsin, et paak saab tühjaks. Kiirus jäi 30-40 kanti, aga ratas oli mõnusalt külili, 50ga on juba vastu maad.
Ämari teeristist läheb laitsesse ca 15km pikkune, küll mitte parima teekattega, aga parimate kurvidega tee.
Üks mõnusate kurvidega ja hea uus afalt on, kui keerata Keila - Haapsalu maanteelt peale Padiset Nõva peale. Soo-otsast kuni Lepajõeni, alguses on kül teekate eelmisel aastal pandud "kõvakate" aga enamus lõigust sellel aastal mahapandud korralik afalt, mõnusad kurvid, praegu kül veel teetööd käivad ja ehk pikendavad sellel aastal lõigu ka Nõvani välja. Plussiks on kohati mõnusad kurvid ja tee aukoht (ääremaa) miinuseks aga mõneskohas metsa lähedus ja oht metsloomade teele sattumisega (aga kus seda poleks). Kainet mõistust ja võtke veel sellest hooajast viimast
Overkilla kirjutas:daqqer kirjutas:Kaks lõiku tallinna äärel -
Maardust järve äärest sadamasse minev tee - väga hea asfalt, lauged kurvid, nähtavus väga hea.
Muugalt ringilt (seal kus on järsk vasak-parem kurv) Randverre minev tee - alguses kehvem asfalt ja piiratud nähtavus, pärast aga väga hea asfalt ja on ka üks väga pikk sirge seal, peale seda tulevad kurvid, kurvid on mõnusad aga paraku täiesti pimedad kõik.
Nendest said mu lemmikteed. Piritalt mööda Rohuneeme teed kuni lõppu, siis jupp tagasi, läbi metsa Leppneeme poole. Siis Muugasse, Maardu järve teele. Väga palju kurve, kõik väga mõnusad.
Täna aga avastasin kui mõnus on Muuga sadamas sõita, seal on täiesti uued teed ja lähevad sinkavonka igas suunas, keset laupäeva on koht täiesti tühi. Ma ei teagi mitu tundi seal kurvitasin, nagu Disnylandi oleks sattunud, aga kartsin, et paak saab tühjaks. Kiirus jäi 30-40 kanti, aga ratas oli mõnusalt külili, 50ga on juba vastu maad.
seal sadamakandis olen käinud mitmed korrad lõõre avamas(uus asfalt, hea nähtavus), eila olid seal ametnikud, ja nad polnudki seenel
eelmise aasta lõpul muutus sõpradega populaarseks järgmine Tartu ring:
Jõhvi mnt. välja, peale Inglimäe karjääri Olerexi juurest paremale Vesneri suunale. Sealt räpina mnt. ja peale Emajõe ületamist nina Roiu poole. Roiul Ülenurmesse, ülenurmest võru mnt. Peale Tõrvandi risti Ülenurme lennujaamast mööda Külitsele. Külitselt Haagele. Haagelt Rahinge suunas ning keerata Ilmatsalu poole. Ilmatsalult Tallinna mnt., teemaja juurest paremale Kärnasse. Kärknast vasakule ja sigaret Kukulinnas, Saadjärve ääres.
Sealt Vedule ning Jõhvi mnt. pidi Tartusse tagasi.
Täiuslik ring, ca. 110km. Sisenemine toimub sama teed, mis väljumine.
Kuna suuremaid maanteid saab maitsda kokkuvõttes väga vähe siis on ka miilitsa kohtamise tõenäosus väga väike. Samas on miinuseks mitte väga rõõmustavad teed.
Samas on õhtuseks tööjärgseks meelelahutuseks täpselt paraja pikkusega.
meil tartu kandis järgnevad ringid (meie politseid ei karda)
nüüd kevadel proovime esimese sõidu teha üles ida.virumaale ja 2 päeva.