Uus "äge" kiiruse-mõõtmis süsteem!

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

matukas
Postitusi: 44
Liitunud: 16 Nov 2006, 16:28

Lugemata postitus Postitas matukas »

Moded võiks selle teema lukku panna. On piisavalt fleimiks kätte kiskunud, kus mõned üritavad oma liikluskäitumist siin teemas õigustada.
Keep momentum
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1782
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 192 korda

Lugemata postitus Postitas simp »

aga nad pole ju tegelikkuses veel päriskindlad millised masinad osta kas sellised millel on kindel seadistus või sellised mis teevad plõksu kui kiirus on +5 keskmisest or smth?

Raul777

Lugemata postitus Postitas Raul777 »

simp kirjutas:
aga nad pole ju tegelikkuses veel päriskindlad millised masinad osta kas sellised millel on kindel seadistus või sellised mis teevad plõksu kui kiirus on +5 keskmisest or smth?
Kui Sa endale mobiiltelefoni ostad, siis kas sellel on ka tehaseseaded nii paika pandud , et ise muuta ei saa?? :wink:
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

harrastaja kirjutas:
mella kirjutas:
Mida te halate! Nagu lapsed, kel mänguasi käest võetud.
Sõitke LE kohaselt ja ei hakka keegi te hõlma. Ja kui ei sõida, vastutage ja ärge vinguge.
Jah, just! Sõida öösel mööda täiesti tühja Vabakat täpselt 50 km/h! Nii tore! Need, kes 10-15 km/h kiiremini sõidavad, ei tohi üldse midagi kobiseda, kui automaatselt saadetud trahvikviitungid postkasti enam ära ei mahu!
Paar korda saad kviitungi kasti ja küll hakkad aeglasemalt sõitma ning sõidab aeglasemalt ka kogu liiklus.
Praegu kõik arvavad, et kuni +20 ei peata keegi ja seepärast liiklusvool kiirem ongi.
Kuigi ma ei usu, et +15-ga keegi veel trahvi tegema hakkab. Teles nähtud mõõtesüsteemi seade oli järvevana teel 70 alas 94kmh.

Mina sõidan ka suht tihti +15, aga kui laksu saan, ei inise nagu eit. Erinevalt mõnest siin.
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

Bueller kirjutas:
Eestis peaks küll ikka väga vakka olema liikluskorralduse poole pealt. Sõidetakse ikkagi viisakalt ja inimese moodi - muidugi idioote leidub igal pool.
Samas minge Egiptusesse või Dubaisse mõneks ajaks siis näete mis tähendab tegelikult hull liiklus - igasugused reeglid puuduvad. Siis saaksite aru et eestis on lausa väga hea liigelda.
Samas ei ole sugugi alkoholi tarvitanud inimesed need õnnetuste tekitajad. Enamus siiski kained lihtsalt tähelepanematus, sõidukogenematus, mobiiltelefonid ja palju muud on põhjusteks.
Moskvas käimisest piisab ka. Eesti on ikka üsna rahulik maa 8)
Just enjoy ... nothing less, nothing more
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Jah, just! Sõida öösel mööda täiesti tühja Vabakat täpselt 50 km/h! Nii tore! Need, kes 10-15 km/h kiiremini sõidavad, ei tohi üldse midagi kobiseda, kui automaatselt saadetud trahvikviitungid postkasti enam ära ei mahu!
Muide, Vabakast. Olen seda teed pidi tööle ja töölt sõitnud umbes kolm aastat jutti. Igal aastal on liiklusvoolu kiirus tõusnud ~5km/h: mõned aastad tagasi oli umbes nii natuke alla 65, eelmisel aastal kriipsuke alla 70 ja nüüd jään ma alatasa 70ga sõites paljudele jalgu. Kusjuures kiirusepiirang on 50 ja autode arv sel trassil on paari aasta jooksul oluliselt kasvanud.

Tegelikult on selline kiiruse kasvamine ebanormaalne. Samas aga ei ole praegu miskit ega kedagi, kes probleemiga tegeleks. Ja ongi ainult aja küsimus, kui hommikul tööle kihutav juht ajab vöötrajal alla kooli mineva lapsukese ja põhjustab muuhulgas kobarmatsu, sest järgnevad autod tulevad kohe parves peale.

errorcode12
Postitusi: 168
Liitunud: 20 Juun 2006, 20:41
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas errorcode12 »

..... ja nii sürr kui see ka ei tundu, ainuke reaalselt toimiv vahend keskmise kiiruse alandamiseks on praegu AUKLIK TEE.

napalm
Postitusi: 237
Liitunud: 07 Dets 2004, 12:55

Gatsod - fotografeerivad iseopereerivad radarid tapavad

Lugemata postitus Postitas napalm »

UK's keelustati mobiilsed Gatsod ja terve rida uuringuid tipp ülikoolidelt instituutidelt ning väljaannetelt on näidanud seda, et Gatsod on surma riistad ja peale kohalike omavalituste taskute täitmise, õhusaaste tõusu ja hüppelise liiklusõnnetuste kasvu need inimõiguseid riivavad aparaadid ei tee. Poliitikud on sisuliselt ainsad kes nendest on huvitatud ja mõistagi need kes riigihanget saavad korraldada. Neid aparaate võetakse nendes
riikides kus neid on palju vähemaks viimastel tuutel ja kodanike aastaid kestnud õiguslikul survel - need aparaadid on juriidiliselt väga grey area ja neist pole kasu olnud kuskile peale riikliku välja pressimise läbiviimise.

Monitoritakse tõesti osades riikides sinna 200+ km/h ohtlike kaskadöör kauboi kupatajaid mille peale tulevad kopterid juba jne ning saadakse mees teolt kätte nö. Saksamaal on kiirteed aga kaamerate all nii kui nii ja juhtumeid käsitletakse siis kui nad ilmnevad ja selleks on autod mis on kogu aeg väljas kes lähenevad teisi ehmatamata ja võtavad vajaliku mehe maha ilma, et 8 autot üle katuse paneks ja maatee blokeeritaks tunniks nagu seda UK’s pidevalt juhtub eriti Oribitalil nüüd kui kesklinn tehti tasuliseks. Seda Gatso värki saada EU seadustega kooskõla ja inimõigustega ei saa tegelikult. Aga noh eks Eestis pannakse kehtima mingi uus-demokraatlik-totalitarislik-kommunistlik-feodaal seadus jälle ja kõik on JOKK sest inimesed ei ole kodaniku ühiskonna teadlikud endiselt. Enamus neid suuri ahel lakse maailmas on Gatso laksud tegelikult ja arvestades eesti keskmisest halvemat autosõidu oskust ja ilmastiku on seis ikka väga ohtlik nendega selles nagu-riigis. Selgelt läheb asi veel ohtlikumaks. Eesti mendid pole valmis nende kaameratega töötama lühidalt kuigi see tähendaks ainult väljapressimist see ei paranda midagi. Liikluse agresiivsuse ja stop and go probleem tuleb likvideerida mis ei ole seal kus seda 8kl haridusega ametnik poliit-idioot otsib sest pole kasvatust ega haridust maailmapildist rääkimata ja keeli ka nagu ei tunne legendaarselt. Need Gatsod on täiesti surnud teema igast otsast see on täielik tupik. Eestis on kolm maanteed mida kurat te võmmmehed teete seal mendis kes iga aasta ostab endale riigihankega sadu autosid meie raha eest!? Marss tööle ja lõpetage see meie raha raiskamine ühtlasi võiks mendid ka endale teha selgeks liikluseeskirjad sest need mehed nagu tõesti ei tea suurt väga midagi kui jälgida kuidas politsei autod liiklevad. Ja tehniline ülevaatus kehtib ka teile muide. Kus see politsei on ma ei saa aru sest teda lihtsalt pole olemas. Kesklinnas on pauk on kõik. Igas riigis on suurlinnad prioriteet nr.1. Laks käib tehakse tee nii kiiresti puhtaks, et ei jõua piiks ka öelda. Eestis mitte midagi. Kus need inimesed meie raha siis raiskavad ma ei saa aru ? Keegi suunda ei näita, peateel teed ei anna. Oleks mehed väljas ja räägiks suhtleks inimestega vajadusel tuletaks eelkõige meelde kui vaja lajataks - oi kui töötaks hästi.
No aga ei eestlast ja tibla tööle ei pane ju kuidagi mitte mingi nipiga. Ainus koht kus ma eesti politseid näen viimased 15 aastat on kiirusemõõtmine vaid.

Eestis on EU üks aeglasemaid liiklusvooge st. liikumiskiirus linnades on kordades aeglasem kui kümne miljoni linnades London, Pariis ja Madrid kus on suured ummikud aga täna on Eestis hullemad kindlalt kohe. Kuidas siin kihutada saab ma aru ei saa tõesti selline eitmeeste hala on see.

Mis on probleem peale ebaprofesionaalse haige liikluskorralduse on inimeste kasvatus ja sõiduoskus, suurel kiirusel õnnetusi on maailmas 5% juures. See valetatakse suuremaks aga kaudse maksustamise suurendamise huvides aga seda mitte ainult Jeestis.

Üle 50 km/h õnnetustes Eestis juhtub suurem osa paljus valedest sõidutrajektooridest ja väga halbades liiklus tingimustes (väga lagunenud täiesti märgistamata teed) mis Eestis on. Jõhker joomarlus ja narko on muidugi põhiprobleem millega tegelda nagu me teame politsei ei viitsi ega taha. Ostame parem kulinaid selle asemel, et parem võiks teed märgistada ära korralikult. Ka suurema kiiruse laksud on enamasti valedest sõidutrajektooridest ehk autokoolid nagu ikka on selle jama taga suuresti. Inimesed ei oska sõita lihtsalt - mida see tähendab ? Sõidutrajektoorid, dünaamika taju ja õige pidurite kasutamise oskus peaks nagu saama paika autokoolis. Sh. Kui neid oskusi ei suudeta omandada tuleks öelda ära inimesele, et paraku te ei ole sobilik selleks loaks. Ei saa anda igale ühele autojuhtimise õigust tegelikult. Pooled sõidavad kurat teab mis joonel kurvi ja selle aja jooksul kolm korda süttib piduri tuli kuigi poleks vaja kordagi sellel süttida linna piirkiirusel näiteks. Enamus Eestis loa saajaid ei suuda isegi kohalt võtta.

Suur probleem mis Eestis on kindlasti on aeglane ebaühtlane liiklus mis on maanteedel 20-30 km/ alla piirkiiruse ja millegipärast neid juhte kes ilmselgelt sõita
ei suuda ega oska maha ei võeta ega karistata kuigi seadus seda ette näeb. Päris maailmas kui sul on 5 autot taha järjestunud võetaks sind maha ja saad väga palju trahvi. Eestis on rind kerega rooli külge klammerdunud soni taga ka 40 autot täiesti tavaline nähtus kõigil pidurituled välguvad täiesti sirgel teel kiirus 72,3587 km/h kõigil on ninad üksteisel tagumikus kinni. Viimane arvestus näitas, et inimesed sõitsid üritamata kolonnidest mööda KIHUTADA Tartust selgel päeval kuival teel Tallinnasse keskmiselt ~3,5h. Kas see on normaalne tõesti või ? Ilmselt oli ka paha päev olen kindel, et on täiesti mõistlikumaid päevi aga see päev oli nii. Kes pühapäeval võistlema lähevad Tartusse saavad uuesti proovida kuidas on. Any way mendid võtsid aga maha neid kes kolonnidest mööda üritasid saada kuidagi mitte neid kolonne .... kuidas see on võimalik ?! Mis toimub siin nagu-riigis !? Ja oli ikka olukordi kus üks surma kolonn ikka jäi sirgel teel juba ikka täiesti seisma. Jutt ei ole kaugelt mitte isegi piirkiirusest.

Kus need kihutajad on ma ei tea pole näinud juba pea 10 aastat neid enam
see pole ju Eestis puht füüsiliselt võimalik kui sa just läbi sõitma ei plaani hakata või ei lenda. Kui liiklusvoog on ühtlane on ta õige vaatamata siis kiirusele ja väga suureks see ei saa see tavaliikluses minna iseenesest. Kihutajad tekkivad Eestis ma tean küll kuidas, Pärnu mnt tehakse suvel 30 km pindamistööde lõik ja hoitakse valmis teel üleval 30 km/h märke. Vot see on eesti värk lugupidamine teiste inimeste elude ja aja suhtes. Ja ma olen seda aastaid näinud seal iga jumala aasta. Ja saad 70 km/h üle seal mis ragiseb ja järgmine kord oled sa juba krooniline jne kuidas tehakse Eestis korralikest inimestest jõuga pätid. Ainus mida see teeb on see suurendab riigist lahkuvate mõistlike inimeste arvu aasta aastalt ma arvan. Kellele seda jama vaja on selle raha ja hinna eest ? Ei saa alluda samas ka laus rumalustele. Inimene peab eelkõige liikluses lähtuma sellest, et ta liigub turvaliselt enda ja teiste suhtes teisi häirimata ja silmatorkamata see on ikkagi eelkõige ja siis tulevad kõik need kulinad seal tee servas olen mina arvamusel ja ilmselt enamus mandri Euroopast.

Eestis on mingi haige ülereguleerimise maania nagu kommunistlikus riigis ikka, äkki panete foore juurde veel - neid on EU's 100m peale kõige rohkem Eestis :)))) Aga sõiduoskus ja kodune kasvatus on see mis on liikluse probleem muud pole häda midagi siin peale debiilse Songisepa üle miljardi maksma läinud Tallinna liikluskorraldused mis on tekitanud need ummikud kus sajad tuhanded iga päev istuvad tunde mõne kümne km trassil. Päris maailmas istuks see Songisep ja Lõugas juba puuris ainuüksi selle 250 milli 1km Tartu mnt eest mis on enam vähem maailma rekord ja mille läbilaske võime on väiksem kui vanal Tartu mnt ilmselt. Sama kaubamaja rist. Viru keskus, Järvevana-Lennujaam jne.

Kuna see foori ja ohutussaare mees ära viiakse ometi võiks olla põhiküsimus Tallinnas. Nende meeste töö ära parandamine maksab üle miljardi ja 5 aastat. Siis muutub liiklus kindlasti normaalsemaks, inimesed ei ole nii närvilised juba enam ja teine hüppeline muudatus tuleb siis kui eestlased õpivad ära: tere, tänan, palun, head aega jne. kolmas kui inimesed õpetatakse selle EU kallima juhiloa raha eest autoga sõitma korralikult sh. suunatuld näitama see on punkt 2 seotud otseselt ka näiteks. Väikesed näited ka mis tekitavad turistis üllatust, teine rida on möödasõidu rida näiteks. Eesti on ainus riik maailmas kus parempoolses liikluses toimuvad kaherealisel teel pea kõik möödasõidud suuresti paremalt mitte vasakult.

Võiks need väikesed asjad ära klaarida kõigepealt enne kui surma kaameraid ostma ja hooldama hakatakse sadade miljonite eest. Miks ei võta politsei neid teise rea kulgureid maha ei saa lihtsalt aru. See on ju seaduses kirjas selgelt. Kuidas see nii valikuliseks muutub ? Enne ikka kui kaamerad kasutusele tulevad peaks olema selleks vastavate võimetega personaal tööl. Seni aga kui päevauudiste saade koosneb ainult poliste ja täidesaatva võimu kohtu asjadest ja nende kinnimätsimisest ma usun on vara tiigrihüpeteks mis rikub vaid inimõiguseid ja inimeste privaatsust mida Eestis niigi sisuliselt enam pole kuna riigis on lubatud teha inimeste üle jälgimise skeeme mida pole väga raske kätte saada kolmandatel pooltel kuritegevuse vms eesmärgil. Kuskil peaks olema piir siiski. Ma tahaks näha reaalset statistikat mis põhjendaks seda kihutamist mis karjub Gatsode järgi, siis miks ta halb on, palju kasti, palju majandusliku kahju jne. Seni kuni seda pole ja joomarlus ületab kõik mida ületada saab palun tegeleda reaalsete probleemidega mis minu teie ja meie kõigi elu ohustab päriselt. Eelmine nädal pani vana Viljandi mnt. mingi vene värd 8 autod pasaks ja mnt kinni tipptunnil, vedas see kord, et ummik oli jällegi 1h linnast ja natuke peale. Napilt oleks seal täpselt olnud ja midagi poleks teha olnud ilmselt sest segi autosid oli nii palju, et ega kuhugi keerata poleks olnud peale kraavi.... Olin tõeliselt õnnelik see kord nende ummikute üle esimest korda - saatuse sõrm juhuuu chill ;)

Rohelises laines peale Vabaduse pst alguse sõita ei saagi kuskile ega hakka ka saama sest Tallinnasse on ostetud kokku mingite K-skeemidega ~ 5 erineva kontrolleriga foorid mida polegi võimalik kunagi omavahel võrku panna. Ehk need on vaja uuesti 4/5 lõikes osta veel. Sealt ka Songisepa ummikud meile. Rõõmustage Ajakirjandus maja ette kerkiva uue foori üle juhuuuu seda on räigelt vaja sinna. Kes kuhu ja kuna kihutab palun ? Vabakal käib julm andmine 25m lõikude kaupa või ? Keegi debiil on pannud sinna veel ühe kurvi taha foori linnapoolt tulles enne ujulat, päris hea jällegi mitte kohalikul seal kellestki üle sõita sest seda foori pole võimalik näha enne kui sa oled vöötrajal juba piirkiirusel sõites. Aga ma hüppaks Sangale saba peale heameelega ja uuriks seda 70km/h andmist seal Vabakal kui see öösel ei toimu (see on ainus aeg kui Tallinn on patrulle silmini täis hetkeks ja saad igal juhul trahvi) . See aasta siis 75 km/h muide. Kui eesti linnades ja maanteel saaks kuidagi sõita piirkiirusega no ma ei tea see oleks super ja enamgi veel. Paraku on reaalsus 20 km/h linnades ja seda heal juhul.

Any way keegi võiks Gatso efektiivsuse uuringud publitseerida ajakirjanduses kui see Jeesti tsensuur seda võimaldab jällegi, sellised asjad vist Jeestis väga läbi ei lähe enam.

Kõik oleks lühidalt hästi kui inimesed kelle teie olete palganud oma raha eest teeksid neile usaldatud tööd ausalt ja korralikult teie huvides aga see ongi see asi millest Eestis võid unistada kus rahvussport on ego tripp, valetamine ja varastamine.

Aga neile kellel siin pillid nii jõhkralt edasi käivad, et kuidagi ei püsi piirkiiruses ja kõik nii vingelt saab üle teiste autode hüpata ja see närvidele käib võtke lahjemad pilid endale :)))) Ei kaku nii
käsi sirgeks ka koguaeg :))) Ma võiks selle hüppik auto siis ära osta teilt sest mulle see 10 km/h roomamine linnas käib tsippa ajudele kui aus olla ;)

napalm > off road > fu*k the road
Aga muidu mul on tsiipaa suva, ma sõidan Eestis nii vähe autoga, et minupoolest trahvige üksteist vigaseks ja siis sõitke surnuks või vastupidi :))) Aga kes siin foori alt foori alla tsikliga sõita suudavad respekt kannatlikud mehed olete ja imetelen seda rahuliku meelst ilma irooniata.

0 rikkumist planeedil maa > avatud pakkumisele kihutamine eestis

dirtyboy18

Lugemata postitus Postitas dirtyboy18 »

Selle jutuga olen üldiselt nõus ja see, et enamus ei oska sõitaon ka selge.
nt tallinas pidi nii olema et autokoolides kohe esimesel tunnil viiakse kesklinna-et naq misasja ma saadax enne platsi peale ja siis kui plats selge ja masina tunnetus käes siis väiksematele tänavatele.
Mis puutub mujal maailma siis seal on ka kiirteed kus inimene saab oma autot proovida meil aga oli kunagi hull vaidlemine selle üle kas kiirus piirnaguks 110 või 130 aga no loogish 130 pealt ei saa paljudele trahvi teha kes sõodavad oma daihutsudega mis yle 140 ei l2hegi ja riigikassa jääks täitmata. üleyldiselt ise võttan liikluses asja rahulikult ja kihutamas käin seal kus on selleks aeg ja koht ehk siis mitte teede peal.

olli
Postitusi: 384
Liitunud: 11 Okt 2004, 21:27
Tsikkel: BMW F650GS
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas olli »

Ma ei saa aru, mida siin vingutakse. Viimane aeg, et Eestis midagi ette võetaks. Ise olen korduvalt Tallinn-Tartu maanteel sõitnud ja masendav on see, et ka 100-110'ga sõites tekib kolonn taha, kes meeleheitlikult üritab mööda sõita... erinevate ohtlike ja mitte nii ohtlike manöövritega. Kas tõesti on see 10 minutit nii oluline, mille võrra varem kohale jõuaks või lihtsalt ego ei kannata oma uhke autoga sõita lubatu piiris mõne üle 10 aasta vana auto sabas? Seda enam, et mul endal pole küll kordagi probleemi tekkinud, et nüüd aeglasemaid meeletus koguses ette jääks. Kui jääbki, lasen pikivahe suureks ja kulgen rahulikumalt edasi, mitte ei lähe närvi ega hakka signaalitama. 1-2 möödasõitu Tallinn-Tartu otsa kohta tuleb ikka ette. Pigem elan edasi, kui võidan need maksimaalselt 10-15 minutit.
Muuhulgas enamus autodel kasvab kütusekulu 100-110km/h peal hüppeliselt ligi 1-2 liitrit sajale võrreldes 90'ga.

Lihtsalt minu seisukoht, ärge näkku lööge.
Kasutaja avatar

maru
Postitusi: 65
Liitunud: 14 Sept 2005, 18:58
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas maru »

UFO
jawa->yamaha 600 xj->yamaha 600 fazer -suzuki marauder 800
sõidan ja ei mölise
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

ei ole midagi reeglitest kinnipidamise vastu. küll aga torgivad need, kes ei tee vähimatki selleks, et kiiremat endast mööda lasta maanteel, või kes nimme hoiavad teist rida kinni linnas, sest "nemad ju teevad kõike õigesti". on olemas reeglid ja on olemas viisakus. mind pole iial nussinud see, kui keegi tahab must mööda sõita ning kui vähegi võimalik, lasen ma seda tal nii ohutult teha, kui saan.
Kasutaja avatar

kaska
Postitusi: 297
Liitunud: 17 Okt 2006, 10:59
Tsikkel: 900 Hornet / 650 Scrambler
Asukoht: Bern / Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas kaska »

mujal maailmas võetakse tee äärde kui nähakse tagant kiiremat tulemas ja kui teeperv seda lubab saab nii täiesti korraliku "kolmada" rea tekitada mis on kõigile oluliselt ohutum kui täielik möödasõidumanööver.
millal küll need ajad Eestisse jõuavad - ilmselt muidugi mitte enne kui teeperved puhtaks tehakse - sest paljude teede peal saaks ka praegu seda rakendada vabalt, aga halva n2htavuse korral ei kipu küll joonest paremale sõitma, teadmatta mis seal olla võib.


kaska@ei propageeri kihutamist
Kasutaja avatar

Sam55
Postitusi: 156
Liitunud: 25 Aug 2006, 00:19
Asukoht: järvamaa
Tänatud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas Sam55 »

jahh...olen ka poolas käinud ... suht vihaseks teeb see maantee 3-realiseks pressimine, isegi 4-realiseks pressitakse.....siis on mõistetav, kui tõesti mõni sõidab alla lubatud kiiruse....ja tõesti loodan, et eestisse poola liikluskultuur ei imbu..kes neid laipu siin lugeda jõuab.. eesti teedel kõvatamine kõvasti üle lubatud kiiruse??? milleks?? ego rahuldamise vajadus või??? palju ta varem tallinnast tartusse jõuab..20 min??? ja kui palju sellega potensiaalseid ohuolukordi tekitab??? kui ise ennast tapab, on savi, aga kui selle pärast süütud kannatavad....see teeb vihaseks küll...
1989-punnvõrr, 1990-ise kokkuklopsitud 125-ne, 1992- Pannonia, 1996 -2006 -paus, 2006-Suzuki Bandit 1200, 2014-Suzuki Bandit 1200
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2409
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Sam55 kirjutas:
jahh...olen ka poolas käinud ... suht vihaseks teeb see maantee 3-realiseks pressimine, isegi 4-realiseks pressitakse.....siis on mõistetav, kui tõesti mõni sõidab alla lubatud kiiruse....ja tõesti loodan, et eestisse poola liikluskultuur ei imbu..kes neid laipu siin lugeda jõuab.. eesti teedel kõvatamine kõvasti üle lubatud kiiruse??? milleks?? ego rahuldamise vajadus või??? palju ta varem tallinnast tartusse jõuab..20 min??? ja kui palju sellega potensiaalseid ohuolukordi tekitab??? kui ise ennast tapab, on savi, aga kui selle pärast süütud kannatavad....see teeb vihaseks küll...
Ohoo, oled Poolas käinud? Kõva!
Aga käi ka näiteks Rootsis ära enne kui hakkad seda möödalaskmise süsteemi kritiseerima :evil: .

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Kasutaja avatar

Sam55
Postitusi: 156
Liitunud: 25 Aug 2006, 00:19
Asukoht: järvamaa
Tänatud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas Sam55 »

kris. kirjutas:
Sam55 kirjutas:
jahh...olen ka poolas käinud ... suht vihaseks teeb see maantee 3-realiseks pressimine, isegi 4-realiseks pressitakse.....siis on mõistetav, kui tõesti mõni sõidab alla lubatud kiiruse....ja tõesti loodan, et eestisse poola liikluskultuur ei imbu..kes neid laipu siin lugeda jõuab.. eesti teedel kõvatamine kõvasti üle lubatud kiiruse??? milleks?? ego rahuldamise vajadus või??? palju ta varem tallinnast tartusse jõuab..20 min??? ja kui palju sellega potensiaalseid ohuolukordi tekitab??? kui ise ennast tapab, on savi, aga kui selle pärast süütud kannatavad....see teeb vihaseks küll...
Ohoo, oled Poolas käinud? Kõva!
Aga käi ka näiteks Rootsis ära enne kui hakkad seda möödalaskmise süsteemi kritiseerima :evil: .

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light


tüüpiline.... muide olen sõitnud ka rootsis..ja mujalgi... esiteks...eesti teed pole sellised nagu rootsis..ja poola magistraalid...teiseks.. ei teinud ma niivõrd maha seda süsteemi, vaid kihutajaid kui lugeda mõistsid....kui ühe sellise kihutaja pärast sul peres keegi liikumisvõimetuks jääb või koguni manala teele läheb, siis ehk mõistad paremini millest rääkisin...
materdage nüüd edasi kui tahate..minu poolt kõik selle teema kohta...
1989-punnvõrr, 1990-ise kokkuklopsitud 125-ne, 1992- Pannonia, 1996 -2006 -paus, 2006-Suzuki Bandit 1200, 2014-Suzuki Bandit 1200
Kasutaja avatar

HeitiKender
Postitusi: 450
Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

Lugemata postitus Postitas HeitiKender »

mu kadunud isa, jurist hariduselt, ütles väga targasti (võibolla tsiteeris kedagi ): "liikluseeskirjad on neile kes muidu sõita ei oska."

Et siis mina kui endine lauskihutaja võin käsi südamel öelda, et ilmselt ei aitaks mingid rahatrahvid ega muud repressiivsused. Kui ikka mõistust peas ei ole siis aitab ainult pea eemaldamine.

:)

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Avaldan kah arvamust:)

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

napalm kirjutas:
UK's keelustati mobiilsed Gatsod ja terve rida uuringuid tipp ülikoolidelt instituutidelt ning väljaannetelt on näidanud seda, et Gatsod on surma riistad ja peale kohalike omavalituste taskute täitmise, õhusaaste tõusu ja hüppelise liiklusõnnetuste kasvu need inimõiguseid riivavad aparaadid ei tee.
Täitsa nõus sinuga. Oletame, et liigub autokolonn kiirusega 100-110kmh. Ja siis äkki mingi vilksatus tee ääres. Ma arvan, et pooled kolonnis liikuvatest autojuhtidest laksavad ehmatusest korraks pidurile ja ongi meil hunnik laipu olemas.
napalm kirjutas:
Liikluse agresiivsuse ja stop and go probleem tuleb likvideerida mis ei ole seal kus seda 8kl haridusega ametnik poliit-idioot otsib sest pole kasvatust ega haridust maailmapildist rääkimata ja keeli ka nagu ei tunne legendaarselt.
See stop and go ongi kõige vastikum asi kogu liikluses minu meelest. Kordades suureneb keskkonna saaste, sest iga pidurdus ja kiirendus kulutab kordades rohkem kütust kui aeglases, kuid ühtlases voos liikumine Pange aga veel foore juurde... Viimane idiootsuse tipp on muidugi Tartu mnteele Mõiku paigaldatud foor, millel ei andureid ega midagi. Suvalistel hetkedel läheb lihtsalt punaseks ja linnast väljuv autodevoog ongi peatatud ja jälle tipptunnil ummik käes. Varemasti oli lennujaam päästev linnuke, kust alates oli kolgata tee lõppenud ja lootus varsti koju saada. Nüüd aga tipptunnil ummik ka Mõigus...
napalm kirjutas:
Oleks mehed väljas ja räägiks suhtleks inimestega vajadusel tuletaks eelkõige meelde kui vaja lajataks - oi kui töötaks hästi.
No aga ei eestlast ja tibla tööle ei pane ju kuidagi mitte mingi nipiga. Ainus koht kus ma eesti politseid näen viimased 15 aastat on kiirusemõõtmine vaid.


napalm kirjutas:
Kus need kihutajad on ma ei tea pole näinud juba pea 10 aastat neid enam
see pole ju Eestis puht füüsiliselt võimalik kui sa just läbi sõitma ei plaani hakata või ei lenda.
Mina ka aru ei saa kus see kihutamine siin on. Ühe korra olen näinud kihtamist, kui Järvevana teel kolm autot keset ööd minust möödus kiirusega suurusjärgus 160kmh. Vot see oli kihutamine. Maanteedel...? Üliharva sõidab keegi mööda minust kui ma sõidan 90-120kmh vastavalt lubatud kiirusele. Aga palju ma ise mööda pean sõitma? Suurtel maanteedel liiga palju, selle pärast ma parem lähengi kuskile kaugele mööda alternatiivseid kõrvalmaanteid, kus liiklustihedus väiksem ja närvikulu kümneid kordi väiksem.
napalm kirjutas:
Inimene peab eelkõige liikluses lähtuma sellest, et ta liigub turvaliselt enda ja teiste suhtes teisi häirimata ja silmatorkamata see on ikkagi eelkõige ja siis tulevad kõik need kulinad seal tee servas olen mina arvamusel ja ilmselt enamus mandri Euroopast.
Selles minu meelest algabki kõik.

Tallinn on minu meelest nii nukker koht, et ma omal tahtel sinna praktiliselt ei lähe autoga. Päevasel ajal käin vaid kohustusliku kooli tiiru ära. Ainus aeg, mil linnas normaalne sõita on, jääb öösse. Siis kui enamik foore ei tööta ja teisi autosid on vähe. Siis võib sõita. Muidu ongi ainult nõks edasi ja jälle seisad. Tõsiselt, suvise teeremondi ajal ma käisin linnas vaid tsikliga. Vähemasti jõudis kohale kah kuskile, muidu oleks pool suve pidanud veetma ummikutes. Ma ei saa aru, mis kihutamine???
napalm kirjutas:
Aga ma hüppaks Sangale saba peale heameelega ja uuriks seda 70km/h andmist seal Vabakal kui see öösel ei toimu (see on ainus aeg kui Tallinn on patrulle silmini täis hetkeks ja saad igal juhul trahvi) .
Sõitsin üks õhta hilja linnas autoga. Vaatan, Politsei jube aktiivne, linn patrulle täis. Üks sõidab järgi oma kilomeetermaad, pikivahe nii umbes viis meetrit (ilma naljata). Toksib mu auto nri sisse ja diskot. Teie dokumendid jne. Ilma tereta. Andsin siis kõik nõutu. Anti tagasi ilma pretensioonideta. Sõitsin siis edasi, istusin vahepeal tütarlapsega veidi mere ääres. Läbi keskklinna sõites see patrullidest umbes. Jälle keegi toksib mu nri sisse ja kohe disko käima. Palun teie dokumendid jne. Annan kõik nõutud. Antakse tagasi ilma pretensioonideta. Kolmandat korda jäin juba huviga ootama aga seda ei juhtunud enam. Iga kord kui minu auto nr sisse lüüakse e-politseisse, siis on seal suur kiri: Juhtimiselt eemaldatud, aga niipalju ei viitsi keegi edasi lugeda, et mis kategoria juhtimiselt... Laiskus laiskus...

Ja siis on vaja tõesti osta mingeid krdi kiirusemõõtmise pille, kõvasti raha magama panna... Ostke parem rehvimõõtmispulkasid ja mõõtke talverehvidel mustri sügavus ära, katsetage ja keelake need krdi hiina talverehvid, millega sõitmine on enesetapp ja teiste mõrv, tehke trahvi tulede eest mis ei põle autol, sest ei viitsita läbipõlenud pirni pool aastat vahetada (omad kogemused ütlevad, et isegi pimedal ajal ei pööra keegi sellele tähelepanu, kui taga pooled tuled ei põle). Need on ohtlikud asjad, millega tuleks tegeleda, mitte sellele et ma sõidan öisel maanteel +20kmh.

davidsoniharald/ mida kaugemal linnast olen, seda paremini end tunnen.

Mis kuradi kihutamine? Kus kohas???

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Ja üleüldse...

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Sõitke rahus omi sõite, ärge vinguge, et keegi ei oska sõita. Minu meelest on kõige suuremad vingujad ise kõige oskamatumad sõitjad. Ja niimoodi ongi kellegi arvates järsku terve linn rullnokki täis ja nutt ja hala taevani. Minu meelest on liikluskultuur täiesti talutav, iseasi on aga liikluskorraldus...

napalm
Postitusi: 237
Liitunud: 07 Dets 2004, 12:55

mobiilsed Gatsod keelustatud nüüd

Lugemata postitus Postitas napalm »

Päris maailmas on mobiilsed Gatsod keelustatud nüüdsest, Ülikoolid ja kirjastused pääsesid võidule hunniku uurimustega ja laipade kuhjaga
riikide poolt. Võib kasutada ainult märgistatud ja hoiatatud Gatsosid permanentsed ehitused. Saab näha kas Eestis läheb jälle käiku midagi mida mujal surmamasinateks peetakse ikka üheselt.

Euroopa õigussüsteemile vastav süüdimõistmine meie K-väljapressimise institutsioonidest mis peaksid Eestile osutama nende ülikõrgete EU kõrgemate maksude eest avaliku teenust mida aga tegelikult on veel teema omaette.

Eestis on kolm neli teed - politsei kes mitte midagi ei tee ei suuda siis pidada korda või !?!?!?!? Iga aasta käib mingi jõhker autohange kes ja kus nendega sõidavad ringi ma ei saa aru !? 110 saadetakse sind küll igal juhul pikalt üks kõik mille peale helistad ja kesklinnas autopauk on siis läheb ikka tunde enne kui see ummik koristatakse kuigi päris maailmas on kesklinn prioriti nr.1 ja asi peab olema lahendatud minutitega !!

Normaalne oleks kui kodaniku algatus nagu Biker on teeks omapoolse pöördumise, et sellised seaded on inimeste tapmiseks vaid ja väljapressimiseks mitte liikluse ohutuseks riigis kus ei kihutata ega isegi ei sõideta enam vaid roomatakse mööda teid surmakolonnides. Või keegi tahab, et tema sõber sirgel teel surma saab peatselt kui mingi ostetud lubadega blond jälle pidurid sirgel teel plokki tallab või on kõik nii kõvad 5 või 6 käigu pealt nulli pidurdajad või SM kontra mehed meil, et pole probleem ... ? Usun, et iga mees kes pole varas, ment või poliittõbras kirjutaks alla, kellele neid surnud sõpru ikka vaja on.
----------------------------------------
Teema lõpetuseks õnnitlen kõiki Ajakirjandusmaja juurde paigutatud veel kahe täiesti debiilse valgusfoori puhul 20m vahedega mis ei reguleeri midagi ja ei lase ka inimesi enam trammi peale normaalselt. Juhuuu elagu Songisep eesti kõige rumalam inimene !!! Sajad tuhanded inimesed said veel iga päev kannatusi juurde ja kodutee 5-10 minti veel pikemaks vähemalt :) Ei ole asja mis Jeestis inimeste elu halvemaks ja halvemaks ei teeks ainult. Nii nummmi linn on Tln kus on EU's kõige rohkem foore 100m kohta, märgistamata betoon plokkidest, teesaartest ja mudaga kaetud mitte reflekteeruvatest tee takistustest ei räägi üldse !
Suletud

Mine “Vaba teema”