Tsikli ostmine Rootsist
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 462
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 121 korda
Re: Tsikli ostmine Rootsist
Ma ei soovi ka elu keeruliseks elada, kuid kui esineb tõenäosus, et müüja ei nõustu selliselt ratast müüma.
Selle ajutise registreerimisega ei kaasne müüjal täiendavat rahalist kulu ainuke on tagada sõiduki vastavus legaasleks sõitmiseks avalikel teedel ning vahendada natuke asjaajamist, mis võtab aega.
Kindlustuse osas sain ka selgeks:
Võtsin ühendust PZU-ga (suunati natuke pädevama isiku poole, kui lihtsalt see, kes kõnekeskuse nr vastab. Tema saatis ka minu mailile info, et kui vaja seda kindlustust, siis suhtleme otse maili vahendusel edasi) ning kirjeldasin olukorda, nemad on nõus tegema sõiduki kindlustuse Rootsi registrinr alusel, mis kehtib max 30p edasise kindlustamise võimaluseta. Selleks läheb neil vaja registritunnistuse koopiat/väljavõtet vms, kus on olemas praegune omanik, sõiduki reg nr, VIN, ja muud vajalikud tehnilised andmed ning ostja e. minu andmed. Kindlustus tehakse minu nimele ja kehtib kõigis EL riikides.
Kui see kindlustus tehtud, saan lisada ajutise registreerimise avaldusele ning asjaajamine saab rootsis alguse.
Õige see võtab aega ning pole nii lihtne, kui sõidan kohale, klots lauda, ostu-müügileping ja vurr koju. Tõesti eelistaks seda aga nagu eelnevalt öeldud, teen kõik nüansid endale enne selgeks, et siis saan kinldamas kõneviisis erinevaid lahendeid läbirääkida, et ratta kätte saaks.
Selle ajutise registreerimisega ei kaasne müüjal täiendavat rahalist kulu ainuke on tagada sõiduki vastavus legaasleks sõitmiseks avalikel teedel ning vahendada natuke asjaajamist, mis võtab aega.
Kindlustuse osas sain ka selgeks:
Võtsin ühendust PZU-ga (suunati natuke pädevama isiku poole, kui lihtsalt see, kes kõnekeskuse nr vastab. Tema saatis ka minu mailile info, et kui vaja seda kindlustust, siis suhtleme otse maili vahendusel edasi) ning kirjeldasin olukorda, nemad on nõus tegema sõiduki kindlustuse Rootsi registrinr alusel, mis kehtib max 30p edasise kindlustamise võimaluseta. Selleks läheb neil vaja registritunnistuse koopiat/väljavõtet vms, kus on olemas praegune omanik, sõiduki reg nr, VIN, ja muud vajalikud tehnilised andmed ning ostja e. minu andmed. Kindlustus tehakse minu nimele ja kehtib kõigis EL riikides.
Kui see kindlustus tehtud, saan lisada ajutise registreerimise avaldusele ning asjaajamine saab rootsis alguse.
Õige see võtab aega ning pole nii lihtne, kui sõidan kohale, klots lauda, ostu-müügileping ja vurr koju. Tõesti eelistaks seda aga nagu eelnevalt öeldud, teen kõik nüansid endale enne selgeks, et siis saan kinldamas kõneviisis erinevaid lahendeid läbirääkida, et ratta kätte saaks.
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 175 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Tsikli ostmine Rootsist
Kas lihtsam poleks see tsikkel kaubikusse visata ja ära tuua? Kui mingeid kindlustusi ja muud sebida.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Tsikli ostmine Rootsist
Ilmselgelt on kaubikuga lihtsam: sõidad kohele, rullid peale, sõidad tagasi, rullid maha = eesmärk saavutatud. Aga vahel on protsess ka oluline, mõtle näiteks sellele, kui mees ja naine magamistuppa lähevad, vaevalt, et nad iga kord lapsi tahavad saada. Vahel on eesmärgiks natuke seiklust ja lusti. Ning muidugi on ka selliseid mootorrattureid, kelle lubade kategooria piirdub A-ga või siis neil pole kelle käest kaubikut rentida või .... nojah, saad aru küll. Neid põhjuseid, miks ühel või teisel või kolmandal viisil ei saa või ei taha on alati. Ja lõppude lõpuks saab ise sadulas tagasi tulles ju rohkem sõita. Mis vist ongi tihtipeale tsikli omamise eesmärk. 
(jube hea on targutada)

(jube hea on targutada)
Re: Tsikli ostmine Rootsist
► Näita Spoilerit
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 175 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Tsikli ostmine Rootsist
► Näita Spoilerit
Kui kohal selgub, et ratas pole ikka see, või on müüdud. Või poolel teel tuleb tõdeda, et pill siiski ei sõida nagu eeldatud? See minu konstruktsioon ei puutu muidugi kuidagi konkreetset tehingut. Kindlasti on ostjal "kindel kaup". Ma lihtsalt üritasin tähelepanu juhtida ratsionaalsusele. Aga tõesti, ratsionaalsus ei pruugi alati olla peamine eesmärk.

Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 462
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 121 korda
Re: Tsikli ostmine Rootsist
Laskmata karu nahka siin jagama ei hakka küll.
Eesmärk on jah nõks seiklust e. ise sõita klapeskäri ~450km (ostukohale on mugav kiirrongiga liikuda - pole vaja ju kogu elamist kaasas tassida) autoga saab ju koguaeg sõita kui vaja. Kõige lihtsam on ikkagi klots välja käia ning ratas tuuakse ukse ette, ka see on võimalik. Kuid mis krdi tsiklimees sa oled... ehk lased kellegil endale lapse ka vorpida - siiani olen mõlema asjaga ikkagi ise hakkama saanud ning ka protsessi nautinud.
Praegu ongi endale asjad selgeks teha ning ega ma ühe ja ainsa kaardi peale mängi
varu ost on ka olemas, kuid värvi/pinnakatted pole päris maitse järgi aga sama ratta tüüp ja aasta.
Rattad ise on ikka suht uueväärsed (seda siis mõlemad rattad) st sõitnud alla 1000km
Mulle annabki kindlust see, kui asjaajamine rootsi sõidukite registris on lõpule viidud (ajutiselt registris minu nimel), siis on ka minul suurem kindlus, et keegi seda vahepeal ära ei osta, ning siis lähen järgi ning toimub ka maksmine.
Eesmärk on jah nõks seiklust e. ise sõita klapeskäri ~450km (ostukohale on mugav kiirrongiga liikuda - pole vaja ju kogu elamist kaasas tassida) autoga saab ju koguaeg sõita kui vaja. Kõige lihtsam on ikkagi klots välja käia ning ratas tuuakse ukse ette, ka see on võimalik. Kuid mis krdi tsiklimees sa oled... ehk lased kellegil endale lapse ka vorpida - siiani olen mõlema asjaga ikkagi ise hakkama saanud ning ka protsessi nautinud.
Praegu ongi endale asjad selgeks teha ning ega ma ühe ja ainsa kaardi peale mängi

Rattad ise on ikka suht uueväärsed (seda siis mõlemad rattad) st sõitnud alla 1000km
Mulle annabki kindlust see, kui asjaajamine rootsi sõidukite registris on lõpule viidud (ajutiselt registris minu nimel), siis on ka minul suurem kindlus, et keegi seda vahepeal ära ei osta, ning siis lähen järgi ning toimub ka maksmine.
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
- Postitusi: 462
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 121 korda
Re: Tsikli ostmine Rootsist
Nüüd on see karunahk kodus seinal
Lõpuks loksus suurepäraselt paika... väikese ajaga ning mõistliku raha kuluga, 01.04 ilma ennustus lubas Eestis korralikku lund ja see tingis siin mingi kaubiku hankimist.
Muide see esimene karu mille nahka tahtsin müüdi maha samal ajal, kui padruneid rauda ajasin... õnneks teine karu jäi kogu aeg sihiku ette ning uute padrunite rauda ajamisega sain selle kätte
Ainult paagi värv muutus, aasta 2019 ja läbisõit <500km jäi samaks
Igatahes:
Müüjaga saime kõik tehingud tehtud neljapäeva lõunaks. Arvestama peab, et eurodes tasudes rootsi panka SEK-idena võtab arveldamine aega ~3 päeva. tänu mingitele pankade vahelistele sutlustele/konvertimistele jne... Ehk siis kui panga kaudu ülekanne jätta viimasele minutile, ei pruugi ratast kätte saada, sest raha pole müüja arvel.
Ostumüügi leping sai tehtud, müüja pakkis kõik dokumendid+2 reg. tunnistust rattaga kaasa nin 200SEKi eest transportis Ludvikast Stockholmi reede hommikuks. Transport just selle pärast, et ka seal oli nädala esimeses pooles tugev lumesadu ja teed olid veel neljapäeval lumised.
Mina läksin reedel (31.03) 16;30 lennukiga TLN-Stock Arlanda (pilet 42€ + 20kg pagasiga 23€ - pagasiks kaks riidest moto 30Lsed küljekovrid kokku seotuna üheks, milles soojad motoriided ja kiiver) ja 1h lennule + kohitsemised TLN ja rootsi lennujaamas.
Seejärel ühe bussiga tuttava juurde, kuhu ratas transporditi.
Rattale telefoni hoidja külge. ööbimine. 1.aprilli hommikul tuli kolvile ning stockholmi motopoodidesse kolama:
1. XLMoto/MX24;
2. Ckholm Största MC putik/Harley-Davidson stockholm SYB;
3. Handels boden;
4. Stockholms MC varuhus
ning Nolan N40-5 GT Classic 5 matt must kiiver sai viimasest kohast hangitud 177€ga lisaks.
Seejärel 17;30 Tallink Siljalainiga Tallinna tagasi ühe otsa pilet 96€ + mootorratas 47€ + hommikusöök 17€ . Hommikul 10:30 laevalt maha ning põristatud linnas mõndekümned km peale.
Nüüd on siis see karunahk ilusti kodus olemas ja mina väga rahul.

Muide see esimene karu mille nahka tahtsin müüdi maha samal ajal, kui padruneid rauda ajasin... õnneks teine karu jäi kogu aeg sihiku ette ning uute padrunite rauda ajamisega sain selle kätte

Igatahes:
Müüjaga saime kõik tehingud tehtud neljapäeva lõunaks. Arvestama peab, et eurodes tasudes rootsi panka SEK-idena võtab arveldamine aega ~3 päeva. tänu mingitele pankade vahelistele sutlustele/konvertimistele jne... Ehk siis kui panga kaudu ülekanne jätta viimasele minutile, ei pruugi ratast kätte saada, sest raha pole müüja arvel.
Ostumüügi leping sai tehtud, müüja pakkis kõik dokumendid+2 reg. tunnistust rattaga kaasa nin 200SEKi eest transportis Ludvikast Stockholmi reede hommikuks. Transport just selle pärast, et ka seal oli nädala esimeses pooles tugev lumesadu ja teed olid veel neljapäeval lumised.
Mina läksin reedel (31.03) 16;30 lennukiga TLN-Stock Arlanda (pilet 42€ + 20kg pagasiga 23€ - pagasiks kaks riidest moto 30Lsed küljekovrid kokku seotuna üheks, milles soojad motoriided ja kiiver) ja 1h lennule + kohitsemised TLN ja rootsi lennujaamas.
Seejärel ühe bussiga tuttava juurde, kuhu ratas transporditi.
Rattale telefoni hoidja külge. ööbimine. 1.aprilli hommikul tuli kolvile ning stockholmi motopoodidesse kolama:
1. XLMoto/MX24;
2. Ckholm Största MC putik/Harley-Davidson stockholm SYB;
3. Handels boden;
4. Stockholms MC varuhus
ning Nolan N40-5 GT Classic 5 matt must kiiver sai viimasest kohast hangitud 177€ga lisaks.
Seejärel 17;30 Tallink Siljalainiga Tallinna tagasi ühe otsa pilet 96€ + mootorratas 47€ + hommikusöök 17€ . Hommikul 10:30 laevalt maha ning põristatud linnas mõndekümned km peale.
Nüüd on siis see karunahk ilusti kodus olemas ja mina väga rahul.
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Tsikli ostmine Rootsist
@hmm , ma ei tea, kas asi on minu tähelepanematuses aga ma ei suuda märgata ei karu marki ega mudelit, piltidest rääkimata. 

-
- Postitusi: 462
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 121 korda
Re: Tsikli ostmine Rootsist
Kiidan müüjat: Rüdiger "Fotta" Foitzik, kes võttis oma poodi müüki mingi kohaliku naisterahva ratta.
Fottas MC https://fottasmc.se/fordon/
Ehk siis Rootsi karumimm Bonni T100

5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: Tsikli ostmine Rootsist
Ma kasutasin googlei abi, sest "Bonni T100" oli täiesti v66ras ning teadmiseks teistele, kes samas olukorras, tegemist peaks siis olema Triumph Bonneville T100ga.
hmm, tore, et lugu jagasid!
hmm, tore, et lugu jagasid!

-
- Postitusi: 462
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 121 korda
Re: Tsikli ostmine Rootsist
Kes on jännis Bonni tõlgendamisega
Mina peilisin oma ratta välja selles keskkonnas: https://www.theparking-motorcycle.eu/
Valikusse tootja, mark, aastaarv.
Piirasin riigid kus kohast on veel enam vähem kuluefektiivne masinat tuua.
Seejärel müüja enda lehele ning siis võtsin ühendust müüjaga e-kirja teel.
Rootsi jäi silma palju rahakotisõbralikumate hindadega (just aastaarv, läbisõit jne), kui nt Poola...
Rootsi tingimuste eelnevalt selgeks tegemine + enda soovide konkreetne esitamine tekitas ka müüjas kindlust, et tegu pole mingi soolapuhujaga, kes õngitseb. Kaugelt võõramaalasega tehingut tehes kahjuks kauplemine kõne alla ei tule - see oleks ehk olnud kindlasti võimalik sularahaga kohapeal.
Inglise keelse lepingu võtsin siinsest MNT.EE keskkonnast - see lihtsustas asja oluliselt, sest seal sai tuua välja ka vajalikud tingimused.
Pangaülekanded tegin 2 osas, et kui läheb kogemata hundi auku, siis poleks kahju 100% ja siis saab ka kindlust, et arved ja isikud õiged on. No Reedest - Teisipäevani raha jõudmise kindlust oodates oli korraks ikka väike närv tuiklemas aga õnneks helistamine panka sain kindlsut, et tehing pankade vaheliste toimingute taga.
Kõige mahukam suhtlus oli just ratta üleandmise kokku leppimises - kas ise müüja salongi/transport kuhugi ja millal... enda liikumiste ajatamine jne...
Tõesti on lihtsam 500 + transpordi kulud ja ratas ukse ees... mina otsustasin selle 500 endale õpirahaks kulutada + väike nädalavahetuse reis kah (tuli vist isegi nõks soodsamgi...).
Bonniga mõnusas päikeselises jahedas Stockholmis waze juhtimisel mööda motopoode kolada oli väga mõnus ajaveetmine
Mina peilisin oma ratta välja selles keskkonnas: https://www.theparking-motorcycle.eu/
Valikusse tootja, mark, aastaarv.
Piirasin riigid kus kohast on veel enam vähem kuluefektiivne masinat tuua.
Seejärel müüja enda lehele ning siis võtsin ühendust müüjaga e-kirja teel.
Rootsi jäi silma palju rahakotisõbralikumate hindadega (just aastaarv, läbisõit jne), kui nt Poola...
Rootsi tingimuste eelnevalt selgeks tegemine + enda soovide konkreetne esitamine tekitas ka müüjas kindlust, et tegu pole mingi soolapuhujaga, kes õngitseb. Kaugelt võõramaalasega tehingut tehes kahjuks kauplemine kõne alla ei tule - see oleks ehk olnud kindlasti võimalik sularahaga kohapeal.
Inglise keelse lepingu võtsin siinsest MNT.EE keskkonnast - see lihtsustas asja oluliselt, sest seal sai tuua välja ka vajalikud tingimused.
Pangaülekanded tegin 2 osas, et kui läheb kogemata hundi auku, siis poleks kahju 100% ja siis saab ka kindlust, et arved ja isikud õiged on. No Reedest - Teisipäevani raha jõudmise kindlust oodates oli korraks ikka väike närv tuiklemas aga õnneks helistamine panka sain kindlsut, et tehing pankade vaheliste toimingute taga.
Kõige mahukam suhtlus oli just ratta üleandmise kokku leppimises - kas ise müüja salongi/transport kuhugi ja millal... enda liikumiste ajatamine jne...
Tõesti on lihtsam 500 + transpordi kulud ja ratas ukse ees... mina otsustasin selle 500 endale õpirahaks kulutada + väike nädalavahetuse reis kah (tuli vist isegi nõks soodsamgi...).
Bonniga mõnusas päikeselises jahedas Stockholmis waze juhtimisel mööda motopoode kolada oli väga mõnus ajaveetmine

5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
- Postitusi: 462
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 121 korda
Re: Tsikli ostmine Rootsist
Lõpetame selle karunaha asja siis ära ka ja nüüd saab selle nahaga legaalselt ringi lipata.
Broneerinis aja transpordiameti eeee keskkonna kaudu 5.aprilliks. Sõitsin sinna kohale (rootsi asi ju töötas ka siin legaalselt e SWE numbrid, SWE reg-tunnistused, ostu-müügileping, lisaks läbi e-maili PZU kindlustajaga PZU kindlustus SWE numbrile kehitvusega 30p)
Ametnik soovis saada siis SWE reg tunnistusi - mõlemaid!! Ostu-müügilepingut ja asus toimetama.
Kiikas ka ratta üle ja tegi vajalikud pildid. Seejärel hakkas ratast registrisse sisestama ja tekkis tõrge... nimelt polnud neil 2019a. T100 VER5 tüüpi andmebaasis.
Ütles, et VER6 ja BLACK on aga seda ei saa 1:1 ülekanda, sest nad ei ole veendunud, et kõik tehnilised andmed samad.
Seega sisestas vajaliku info ja andis teada, et nüüd nende tehniline büroo koostab selle ratta pealt andmebaasi uue tüübi ning see võib võtta aega ~5 tööpäeva.
Mulle antakse sellest e-maili teel teada, kui valmis.
Egas midagi... mõõtsin SWE sätetes kilomeetreid edasi ja jäin ootama.
11.apr enne tööpäeva lõppu potsatas mnt kiri postkasti ja öeldi, et võib nüüd registreerida. E-keskkonnas aeg 13 aprilli kella 16:00ks - ajatasin oma tegemisi...
Registreerimisel tõrkeid polnud SWE dokumendid jäid MNT-sse. ülejäänud tagastati. Numbri kohta küsisid ka, et kas annavad neile või jätan endale - no lubasin selle ju SWEsse saata - jätsin endale. Lisaks kanti SWE ülevaatus ka rattale e. ei pea kohe TÜVi minema tegema, vaid alles juulis.
Numbri pistsin põue, sest SWE numbriplaadi hoidjasse meie pisike number ei hakka. Sõitsin koju, vahetasin numbri ja veeresin postkontorisse - saatsin SWE vara tagasi.
Seejärel oli tööpäev juba läbi ning kontrollides MNT registrist oma sõidukit - kõik ok v.a. see, et kindlustus ei kandnud üle... No teeme siis... PZU keskkonnas andus 6 kuu kindlustuseks ilusa 16€ aga ei saanud lõpuni vormistada, esines tõrge.
Järgmine päev kirjutasin PZU samale tibile, kes SWE numbripeale kindlustas - temaga asi jonksus, kandis jäägi ja kokku 7 kuud kindlustust 15€
Vahepeal saabus MOTEA.com ist ka mõned lisad rattale (väike tuulesuunaja, lenksuotsa peeglid, tagakohvrite raamid, ratta kate)
Karunahk seljas, ülimõnus sõita.
Broneerinis aja transpordiameti eeee keskkonna kaudu 5.aprilliks. Sõitsin sinna kohale (rootsi asi ju töötas ka siin legaalselt e SWE numbrid, SWE reg-tunnistused, ostu-müügileping, lisaks läbi e-maili PZU kindlustajaga PZU kindlustus SWE numbrile kehitvusega 30p)
Ametnik soovis saada siis SWE reg tunnistusi - mõlemaid!! Ostu-müügilepingut ja asus toimetama.
Kiikas ka ratta üle ja tegi vajalikud pildid. Seejärel hakkas ratast registrisse sisestama ja tekkis tõrge... nimelt polnud neil 2019a. T100 VER5 tüüpi andmebaasis.
Ütles, et VER6 ja BLACK on aga seda ei saa 1:1 ülekanda, sest nad ei ole veendunud, et kõik tehnilised andmed samad.
Seega sisestas vajaliku info ja andis teada, et nüüd nende tehniline büroo koostab selle ratta pealt andmebaasi uue tüübi ning see võib võtta aega ~5 tööpäeva.
Mulle antakse sellest e-maili teel teada, kui valmis.
Egas midagi... mõõtsin SWE sätetes kilomeetreid edasi ja jäin ootama.
11.apr enne tööpäeva lõppu potsatas mnt kiri postkasti ja öeldi, et võib nüüd registreerida. E-keskkonnas aeg 13 aprilli kella 16:00ks - ajatasin oma tegemisi...
Registreerimisel tõrkeid polnud SWE dokumendid jäid MNT-sse. ülejäänud tagastati. Numbri kohta küsisid ka, et kas annavad neile või jätan endale - no lubasin selle ju SWEsse saata - jätsin endale. Lisaks kanti SWE ülevaatus ka rattale e. ei pea kohe TÜVi minema tegema, vaid alles juulis.
Numbri pistsin põue, sest SWE numbriplaadi hoidjasse meie pisike number ei hakka. Sõitsin koju, vahetasin numbri ja veeresin postkontorisse - saatsin SWE vara tagasi.
Seejärel oli tööpäev juba läbi ning kontrollides MNT registrist oma sõidukit - kõik ok v.a. see, et kindlustus ei kandnud üle... No teeme siis... PZU keskkonnas andus 6 kuu kindlustuseks ilusa 16€ aga ei saanud lõpuni vormistada, esines tõrge.
Järgmine päev kirjutasin PZU samale tibile, kes SWE numbripeale kindlustas - temaga asi jonksus, kandis jäägi ja kokku 7 kuud kindlustust 15€

Vahepeal saabus MOTEA.com ist ka mõned lisad rattale (väike tuulesuunaja, lenksuotsa peeglid, tagakohvrite raamid, ratta kate)
Karunahk seljas, ülimõnus sõita.
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2653
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 395 korda
Re: Tsikli ostmine Rootsist
Omanäoline ratas, ja kui "selline" meeldib siis ilmselt isegi ilus
Tänud protsessi kajastamast ja palju muretuid kilomeetreid!

Tänud protsessi kajastamast ja palju muretuid kilomeetreid!
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.