4T enduroka õli
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Ega kasutades sellest ei saagi aru, kas GPS 10W-40 oli viletsam kui Superbike 10W-50 või ei olnud. Selleks peaks kaks identset ratast sõitma üks ühe, teine teise õliga mingi 20000km ühesugustes tingimustes ja siis mootori kulumist võrdlema. Siis saaks teha mingeid praktilisi järeldusi, kuni sinnani on teoreetiline. Samas peaks siiski tootja soovitusi järgima, vähemalt teatud piirides.
Kui tahad odavamat õli, siis on ju ka teisi võimalusi nt.
Liqui Moly Racing Synt 4T 10W-50, Balti Laagrist peaks saama Bikeri kaardiga -15% ja siis tuleks täissündi liitrihinnaks mingi 127 kr 1 liitrises taaras.
Kui tahad odavamat õli, siis on ju ka teisi võimalusi nt.
Liqui Moly Racing Synt 4T 10W-50, Balti Laagrist peaks saama Bikeri kaardiga -15% ja siis tuleks täissündi liitrihinnaks mingi 127 kr 1 liitrises taaras.

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Mina isiklikult ei soovita viskoossust muuta, kuna enamasti on mootori tootja näinud ette konkreetse viskoossusega õli konkreetsele mootorile. Õli marki võiks muuta, aga mitte viskoossust. Ma lihtsalt ei julgeks, sest pärast ei ole kedagi teist, peale iseenda süüdistada.Piipz kirjutas:nu nüüd on castrol juba sees. eks vaatame, kas on tunda midagi järgmised 5000km, kui ei meeldi, saab alati välja vahetada. ning ma enne kasutasingi tegelikult seda liqui moly 10w50 õli, ainult et see oli siis 5l kankudes.

Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
-
- Postitusi: 2043
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 178 korda
Mind ka täitsa huvitaks. Ainus probleem, mida ma näen on see, et kui väga vedel õli panna, siis ta laseb jalga vanast mootorist. Autodel on ju küll 4t mootoris suht savi, mis õli on, peaasi et oleks õige tüüp - mineraal, poolsünt, sünt. Ja piipzi puhul see 10w50 ja 10w40 vahe küll nüüd mingi märkimisväärne ei ole.mella kirjutas:JA sinu soovitus baseerub millisel kogemusel?
Rattatootjad on autotootjatest veidi laisemad. Autodele on erinevatesse tingimustesse soovitatud erinevad õlid. Rattatootjad on pannud kõigile ühe vitsaga. Selge on see, et 10W-60 lapimaal just kõige õigem ei ole, nagu ka 0W-40 kõrbes. Eestis on 10W-50 good enough, kuna meil suvi küll soe, kuid mitte vastupandamatult palav. Talvel võid ka 5W-40 sõita.
Kõik oleneb ka sellest palju kuuma kavatsed anda. Kui törtsutad niisama ja kuuma ei anna, on täitsa poogen. Ege neid palju pole, kes metsarajal lõõre pidevalt lahti julgevad hoida. Peaasi, et pole mingi täitsa fuffel õli. Otstarbekas on manuali lugeda ja selle järgi õlid valida nendel, kes oma oskustest rattast üle on. Teised võivad vabalt tavalisi mainstream õlisid kasutada.
Kõik oleneb ka sellest palju kuuma kavatsed anda. Kui törtsutad niisama ja kuuma ei anna, on täitsa poogen. Ege neid palju pole, kes metsarajal lõõre pidevalt lahti julgevad hoida. Peaasi, et pole mingi täitsa fuffel õli. Otstarbekas on manuali lugeda ja selle järgi õlid valida nendel, kes oma oskustest rattast üle on. Teised võivad vabalt tavalisi mainstream õlisid kasutada.
Kui sa ei higista, pole piisavalt kuum.
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.