4T enduroka õli

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Ega kasutades sellest ei saagi aru, kas GPS 10W-40 oli viletsam kui Superbike 10W-50 või ei olnud. Selleks peaks kaks identset ratast sõitma üks ühe, teine teise õliga mingi 20000km ühesugustes tingimustes ja siis mootori kulumist võrdlema. Siis saaks teha mingeid praktilisi järeldusi, kuni sinnani on teoreetiline. Samas peaks siiski tootja soovitusi järgima, vähemalt teatud piirides.
Kui tahad odavamat õli, siis on ju ka teisi võimalusi nt.
Liqui Moly Racing Synt 4T 10W-50, Balti Laagrist peaks saama Bikeri kaardiga -15% ja siis tuleks täissündi liitrihinnaks mingi 127 kr 1 liitrises taaras. :D
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8876
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 381 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

nu nüüd on castrol juba sees. eks vaatame, kas on tunda midagi järgmised 5000km, kui ei meeldi, saab alati välja vahetada. ning ma enne kasutasingi tegelikult seda liqui moly 10w50 õli, ainult et see oli siis 5l kankudes.
Kasutaja avatar

paarn
Postitusi: 559
Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
Asukoht: TLN - Võru
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas paarn »

Piipz kirjutas:
nu nüüd on castrol juba sees. eks vaatame, kas on tunda midagi järgmised 5000km, kui ei meeldi, saab alati välja vahetada. ning ma enne kasutasingi tegelikult seda liqui moly 10w50 õli, ainult et see oli siis 5l kankudes.
Mina isiklikult ei soovita viskoossust muuta, kuna enamasti on mootori tootja näinud ette konkreetse viskoossusega õli konkreetsele mootorile. Õli marki võiks muuta, aga mitte viskoossust. Ma lihtsalt ei julgeks, sest pärast ei ole kedagi teist, peale iseenda süüdistada. ;)
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

paarn kirjutas:
Mina isiklikult ei soovita viskoossust muuta, kuna enamasti on mootori tootja näinud ette konkreetse viskoossusega õli konkreetsele mootorile.
JA sinu soovitus baseerub millisel kogemusel?

Tort
Postitusi: 2043
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 178 korda

Lugemata postitus Postitas Tort »

mella kirjutas:
JA sinu soovitus baseerub millisel kogemusel?
Mind ka täitsa huvitaks. Ainus probleem, mida ma näen on see, et kui väga vedel õli panna, siis ta laseb jalga vanast mootorist. Autodel on ju küll 4t mootoris suht savi, mis õli on, peaasi et oleks õige tüüp - mineraal, poolsünt, sünt. Ja piipzi puhul see 10w50 ja 10w40 vahe küll nüüd mingi märkimisväärne ei ole.

Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Siller »

Vahe seisneb vaid selles et see uus õli kannatab vähem kuuma kui vana õli. Aga vaevalt see õlitemperatuur vedelikujahutusega mootoris liialt suureks läheb.

Parimat,
Siller
Kasutaja avatar

Habanero
Postitusi: 208
Liitunud: 10 Apr 2005, 23:12
Asukoht: Sajusaared

Lugemata postitus Postitas Habanero »

Rattatootjad on autotootjatest veidi laisemad. Autodele on erinevatesse tingimustesse soovitatud erinevad õlid. Rattatootjad on pannud kõigile ühe vitsaga. Selge on see, et 10W-60 lapimaal just kõige õigem ei ole, nagu ka 0W-40 kõrbes. Eestis on 10W-50 good enough, kuna meil suvi küll soe, kuid mitte vastupandamatult palav. Talvel võid ka 5W-40 sõita.
Kõik oleneb ka sellest palju kuuma kavatsed anda. Kui törtsutad niisama ja kuuma ei anna, on täitsa poogen. Ege neid palju pole, kes metsarajal lõõre pidevalt lahti julgevad hoida. Peaasi, et pole mingi täitsa fuffel õli. Otstarbekas on manuali lugeda ja selle järgi õlid valida nendel, kes oma oskustest rattast üle on. Teised võivad vabalt tavalisi mainstream õlisid kasutada.
Kui sa ei higista, pole piisavalt kuum.

ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”