3. leht 3-st
Postitatud: 25 Okt 2006, 09:22
Postitas Mix
Al-Kharid kirjutas:...annan koha peal tuure siis jäävad nagu tühikäigupöörded suht kõrgele, natuke seisab siis rahuneb maha. on see tingitud ilmas?
Ei, sedapidi viivitus ei ole ilmastikuga seotud.
Loodetavasti sa kirjeldasid "probleemi" ikka normaalsel, töösoojal, mootoril - alles käivitatud, külmal, mootoril võivad olla igasugused "erijuhud".
Postitatud: 25 Okt 2006, 09:47
Postitas oltc1100
Mix kirjutas:Al-Kharid kirjutas:...annan koha peal tuure siis jäävad nagu tühikäigupöörded suht kõrgele, natuke seisab siis rahuneb maha. on see tingitud ilmas?
Ei, sedapidi viivitus ei ole ilmastikuga seotud.
Loodetavasti sa kirjeldasid "probleemi" ikka normaalsel, töösoojal, mootoril - alles käivitatud, külmal, mootoril võivad olla igasugused "erijuhud".
saage aru ditechil on õhulugeja mis loeb vastavale õhukogusele välja vastava koguse bensiini. nii külma kui sooja mootoriga peab masin töötama laitmatult. külma mootoriga loeb õhulugeja rohkem bensiini sest külma mootoriga tahab masin saada rikastatud küttesegu. aga kui midagi on pees siis ei tööta masin normaalselt.
Postitatud: 26 Okt 2006, 16:18
Postitas Al-Kharid
oltc1100 kirjutas:Mix kirjutas:Al-Kharid kirjutas:...annan koha peal tuure siis jäävad nagu tühikäigupöörded suht kõrgele, natuke seisab siis rahuneb maha. on see tingitud ilmas?
Ei, sedapidi viivitus ei ole ilmastikuga seotud.
Loodetavasti sa kirjeldasid "probleemi" ikka normaalsel, töösoojal, mootoril - alles käivitatud, külmal, mootoril võivad olla igasugused "erijuhud".
saage aru ditechil on õhulugeja mis loeb vastavale õhukogusele välja vastava koguse bensiini. nii külma kui sooja mootoriga peab masin töötama laitmatult. külma mootoriga loeb õhulugeja rohkem bensiini sest külma mootoriga tahab masin saada rikastatud küttesegu. aga kui midagi on pees siis ei tööta masin normaalselt.
soojana teeb harva nii
irw

muidugi kui midagi on pees siis masin ei tööta

Postitatud: 30 Okt 2006, 08:10
Postitas oltc1100
asi on omadega pees. nii ngk cpr8e küünla isolaatorile põletas augu sisse ja nüüd tekib säde küünla kere ja isolaatori vahel. s.t. küünal on läbi aga millest see tuleb????.
Postitatud: 31 Okt 2006, 09:23
Postitas oldmoped
Aitaks sind su probleemi lahendamisel sellega, et vastaks sulle pisikese tsitaadiga:
oltc1100 kirjutas: mees saad sa aru et sa raiskad labaste teemadega foorumit. kui sa natuke loogiliselt mõtleksit ja kohe arvutisse ei tormaks teeksid sa ise mootori korda.
Samas lõpetaks ka käesoleva foorumi raiskamise ja paneks teema lukku.