3. leht 9-st
Postitatud: 19 Sept 2006, 16:48
Postitas oldmoped
oltc1100 kirjutas: aprilia sr 50 ditech´ile panen bgm racing väntvõlli, polini speedcontrol variaatori, malossi sidurivedrud ja kõige lõpuks ilusad sinised läikivad piduriheeblid
Kasutan antud postitust lihtsalt näitena:
Kõik kõvad projektitegijad teavad millegipärast vägahästi, mis konkreetsed jupid nad ostavad ja külge kruvivad... aga mitu inimest neist oskab põhjendada miks seda vaja on või mille saavutamiseks ja miks just need konkreetsed osad...
Postitatud: 19 Sept 2006, 16:58
Postitas speed fighter
kui inimene arvab et on vaja, juu siis on vaja. mis se teie asi on?

Oldmoped rahune nüüd. vähemalt laaberdamise asemel putitavad garaazis oma sõidukit.

Postitatud: 19 Sept 2006, 17:04
Postitas Joonsuu
Aga ei ole uj vaja sellest "ühekruvikeeramisest" kohe pasundada.Ilmselt see oli oldmopedi jutu mõte!
Postitatud: 19 Sept 2006, 19:20
Postitas aprilia sr 50
Joonsuu kirjutas:Aga ei ole uj vaja sellest "ühekruvikeeramisest" kohe pasundada.Ilmselt see oli oldmopedi jutu mõte!
Vabandage väga, aga väntvõlli vahetus ei ole ühe kruvi keeramine.
Moded kustutage see post ära, kui vaja
Postitatud: 19 Sept 2006, 19:21
Postitas dan3k
kavatsus osta endale vana piaggio sfera või vespa ning ehitada ta kevadeks korralikuks masinaks. kavatsus saada kätte 100km/h ja sis edasi harjutada ning seejärel tagaratta peal nii umbes 500m. see on kõik projekt ja oleneb rahade liikumisest, kuid loodedavasti on ta kevadeks valmis. võimalus pakkuda kaa neid rollereid nii umbes 5k eest.
Postitatud: 19 Sept 2006, 19:57
Postitas shadows
Joonsuu kirjutas:Aga ei ole uj vaja sellest "ühekruvikeeramisest" kohe pasundada.Ilmselt see oli oldmopedi jutu mõte!
Ma mõistan oldmopedi, tema sellest alati rääkinud, aga päris pugejaks ei ole vaja ka ära mina Joonsuu, see sulle austust juurde ei too. Parem mine seleta kellegile mootori probleemid lahti.

Postitatud: 19 Sept 2006, 23:35
Postitas oldmoped
Väntvõlli vahetus ei ole kohe mitte "ühe kruvi keeramine" vaid oskusi nõudev töö.
Püüan veelkord oma kogu irisemise mõtet lahti seletada:
Selleasemel, et lugeda foorumist läbi peotäis poste ja siis nende järgi kokkuvõtteid tehes ostes omale kogu saadaolevate juppide rodu "multivar, yazuni, mingit x värvi vedrud, koonusfilter jne jne" kruvida need oma rollerile kohe hooga külge ja siis tulla halama, et miks ei tööta korralikult jne... proovige läheneda oma masinale mõistusega, et mis ja milleks. Kas on tahtmine teha hästi liikuvat igapäevasõidukit või eesmärk on võistelda ringrajal või vaid kiirendusvõistlustel. Sealt siis edasi järeldusena, kas suurendada kubatuuri ja sellega ka jõumomenti ja kasutada ära sellega tekkiv resurrs või rõhuda kogu masina liikumine vaid pöörete ülemisele otsale. Selle järgi siis valida väntvõll ja silindrikit. Samamoodi siis sõltuvalt mis pööreteosas oma masinat kasutama hakkate, sõltub mis karburaatori lõõrimõõtu kasutada ning mis klappe, düüse ja õhufiltreid omavahelises koostöös (suurema lõõriga karburaator annab eelise ülemises otsas... aga altpoolt on parem ja ühtlasem käitumine veidikene väiksemal; jäigemad klapid suudavad hakkama saada ka kiirema vibraga kõrgetel pööretel... aga samas takistavad rohkem gaaside liikumist ja selletõttu on madal ots pehmemate klappidega parem jne jne). Kõik sama kehtib ka sumpa kohta - resonaatorväljalase töötab idealselt vaid ühes väikeses pööretevahemikus - kas teie rollerile on see ala sobiv? Suurem vastusurve annab jõulisema altotsa aga samas piirab äre higendi jne jne. Kas mootori järgiaitamisega saavutatud tulemus on niipalju võimsam ja vajab ikka uut sidurit või on see puhtalt selleks, et saaks sõpradele rääkida? Kuidas julgetakse kohe projekti alguses väita, mis tugevusega sidurivedrud ja variokaalud antud silinder/klapid/karpa/sumpa komplekti koostöös tekkiva mootorikarakterisitikaga parimad on ette lambist väita, et sobivad? Kas alati on ikka tark minna imekergete variokaalude ja jäikade sidurivedrude peale - võibolla tuleks muuta lihtsalt tagareduktori ülekandesuhet ja vario ikkagi normaalselt kogu pöörete vahemikus tööle jätta. Kas ülitugeva survevedru kasutamine on põhjendatud ja tema tekitatav külgsurve rihmale ei tekita liigset jõukadu... kui ka pehmema vedruga veel rihm ei libise ja vario normaalselt töötab?
jne jne jne
Tore on, kui tehakse. Eks kogemused ja oskused tekivad kah ... aga asjast oleks lihtsalt tunduvalt rohkem kasu, kui tehakse endale selgeks mis asi kuidas käitub ja milleks kasulik on.
Lisaks veel selline pisiasi (vabandan kohe ette, kui pole mõnda tähele pannud), et millegipärast ei ole ühestki postitusest ega märgade unenägude nimekirjast kunagi lugeda, et tahaks omale brembo mitme kolviga pidurisadulaid, öhlins reguleeritavid amorte ja parema pidamisega seguga rehve... ikka rohkem see, et vaja olemasolevale vedrupulgale kõrgendusjunn otsa kruvida ja rehvil oluline, et lihtsam oleks suitsema saada.
Pugeda mulle ei ole kah mõtet, ma olen selline väike õel vanainimene nagu ma olen, mul on lihtsalt asjadest oma arvamus (mis ei tähenda, et see alati õige ja ainuvõimalik oleks) ja ma julgen oma arvamust ka välja öelda.
Postitatud: 19 Sept 2006, 23:59
Postitas shadows
Ohutusele ei mõelda jah eriti tuunimise kallale asudes.
Amorte olen veel kuulnud ,et vahetatakse, aga piduritele ei mõeldagi.
Zipil on nii see kui teine kõik ilusti paigas.
Ja tahaks näha inimest, kes ühe kruvi keerdega vahetab väntvõlli ära.

Postitatud: 30 Sept 2006, 20:07
Postitas Alpss
Ise veel ei teagi mis ma teen aga kindlasti teen midagi

Postitatud: 09 Okt 2006, 16:09
Postitas crazyman14
yamaha aerox
--------------------------------------------------------------------------------------
1.malossi mhr silinder
2.malossi mhr väntvõll
3.malossi multivar
4.malossi delta clutch
5.sumpat veel ei tea
6.28mm karpa
7.sportsüüde malossi oma
8.malossi ülekanded
-------------------------------------------------------------------------------------
siis kui keegi minu aeroxi ära ostab siis hakkan teisest aeroxist ehitama
minu oma müügis,kuldne-valge paljude sport juppidega:hind 19k
Postitatud: 09 Okt 2006, 16:27
Postitas Sandrew
Enda nitrole tuleb optilist.
esituli, tagatuli, lenks jne.
uus värv kollane/ must.
mootori polerimine.
talvega tahaks teha palju ja ilusti, mitte ainult "gripi vahetust" ja " yhekruvi keermaist". varsti saan easypartsist jupide kätte;)
pikemalt rääkida ei viitsi, kui kunagi rolleriklubi pysti aetakse siis teen sinna... teema
Postitatud: 09 Okt 2006, 16:39
Postitas rollufriik
oltc1100 kirjutas: aprilia sr 50 ditech´ile panen bgm racing väntvõlli, polini speedcontrol variaatori, malossi sidurivedrud ja kõige lõpuks ilusad sinised läikivad piduriheeblid
väike offtopic , et kui väntvõlli otsal on nuudid maas , kas siis lihtsalt väntvõlli otsa ei saa vahetada vaid peab uue väntvõlli ostma ?
Postitatud: 09 Okt 2006, 16:39
Postitas Aerox70
shadows kirjutas:
Ohutusele ei mõelda jah eriti tuunimise kallale asudes.
Amorte olen veel kuulnud ,et vahetatakse, aga piduritele ei mõeldagi.
Zipil on nii see kui teine kõik ilusti paigas.
Ja tahaks näha inimest, kes ühe kruvi keerdega vahetab väntvõlli ära.

Enda aeroxile sai küll pandud metrakiti pidurikettad (ette ja taha) ning malossi mingid hyper racing klotsid, peaks mainima et kähku pidamasaamine mingi 100km/h juurest oli käkitegu võrreldes originaal ketaste ja klotsidega
Postitatud: 09 Okt 2006, 17:06
Postitas Justice
Liigagi lemmikuks on saanud see 7-me käiguline variant cagiva mitost
Mille ka soetada kavatsen kuna rs-id jms 125cc ei meeldi kohe absoluutselt, pidid ka kergesti lagunema kippuma

Postitatud: 10 Okt 2006, 15:39
Postitas crazyman14
justice:Liigagi lemmikuks on saanud see 7-me käiguline variant cagiva mitost
Mille ka soetada kavatsen kuna rs-id jms 125cc ei meeldi kohe absoluutselt,
pidid ka kergesti lagunema kippuma
kui sa ei ole midagi omanud nendest siis ära hakka mingeid kuulujutte edasi rääkima
mul endal juba 2a. aprilia rs125
väga vastupidav masin on,kui midagi on juhtunud siis ka oma vea pärast,mul jooksis nüüd kokku kuna ei kontrollinud palju õli on
aga muidu ei ole mitte ühtegi asja ära lagunenud ja aprilia on väga vastupidav masin sammuti ka nagu aprilia rollerid

Postitatud: 23 Okt 2006, 22:50
Postitas FireBlade
Kui midagi toimub siis Detsembri ja Jaanuari Pimedatel p2evadel.
Eesmärk oleks : Kiirendus, juhitavus, tõmme
1. Zilinder 80 ccm
2. Vario - Rihm, "Multivar 2000", Fly clutch
3. Amordi kõrgendus, Pehmema seguga tagarehv, masin kergemaks
Masekas tuleb peale... Hooaeg ... Tahan nautida viimast

Postitatud: 25 Okt 2006, 11:34
Postitas Raul90
Endal siis plaanis oma olevasolev roller Piaggio Zip uuesti ratastele aidata. Hetkel küll saab ka sõita, aga siiski remont tuleb teha ilmtingimatta.
Esiteks siis plaanis masinal vahetada laagrid, kuna hetkel pealolevad laagrid loksuvad ja kui üldse midagi teha siis tuleks justnimelt neist alustada.
Teiseks muidugi laagritega vahetada ära ka simmerlingid.
Kuna hetkel on silinder ja kolb on suhteliselt väsinud siis otsustasin rahakokkuhoiu suhtes uue kolvi ja rõngaste kasuks. Plaanis veel vahetada muidugi tihendid ja küünal. Üritan veel natuke silindrit forsseerida arvatavasti. Selleks teen mõnipäev suure uurimistöö internetis kuidas oleks seda kõige mõtekam teostada.
Edasi plaanis variaatorisse uued rullid sisse osta, kuna vanad juba hirm kandilised.
Peale seda tööd masinale sissesõit ära teha ja müüki panna, et osta endale mingi korralik PROJEKTI roller.
Postitatud: 25 Okt 2006, 16:11
Postitas kalew
endal...
Uuesti uus värv (punane/must), kuna keerati ette kuna ei märgatud mind
mootoril : uued rõngad ja rohkem polegi see aasta

Postitatud: 25 Okt 2006, 16:21
Postitas Mix
kalew kirjutas:endal...
Uuesti uus värv (punane/must), kuna keerati ette kuna ei märgatud mind
mootoril : .... ...
Väga andekas!
Küsiks siis, et kas rolleri ka üle värvid või piirdud ainult enese avariijärgselt punamustaks värvimisega?
-
Postitatud: 25 Okt 2006, 19:13
Postitas sann361
Minu "projekt"..on müüa maha oma 100ccm nitro..ja saadud raha eest väga heasse korda seada emme vana auto..et siis sellega sõitta...
Postitatud: 25 Okt 2006, 19:36
Postitas kalew
Mix kirjutas:kalew kirjutas:endal...
Uuesti uus värv (punane/must), kuna keerati ette kuna ei märgatud mind
mootoril : .... ...
Väga andekas!
Küsiks siis, et kas rolleri ka üle värvid või piirdud ainult enese avariijärgselt punamustaks värvimisega?
-
Ma arvan, et värvin ikkagi rolleri üle mitte enda.
Postitatud: 25 Okt 2006, 20:03
Postitas mariovar
Postitatud: 25 Okt 2006, 22:16
Postitas Justice
Mingi püüad madalamat kontuuri rollerile luua ?
vms ?
Postitatud: 25 Okt 2006, 23:21
Postitas roll-on
1)Downhill lenks
2)Uued rullid
3)Uued siduridvedrud
4)21´ karpa
5)70ccm kit,(väntvõll,laagrid,silinder,kolb,ülekanded) kui on võimalik kuskilt saada
6)Vasak küljegondel korda(pahteldada,värvida)
7)Uus värv(valge,roheline)
8)Uus korraliku näiduga spido, kasvõi GPS vms.

Postitatud: 26 Okt 2006, 02:05
Postitas Loadära
Mul ka praegu mõte liigub selles suunas,et järgmine hooaeg võiks
võrr senise 70-80 asemel 90-100kmh välja joosta...siis on niikuinii load käes ja ei viitsi enamus kohtades mööda teeservi nühkida selle nimel,et autod päris üle ei sõidaks...aga suur soov oleks seda teha ilma raha hukkamata,oma kätega,st ilma ühtegi "tjuuningvidinat" ostmata
aga tundub vist suht "mission impossible",kuna:
1.katalüsaatoriga originaalsummuti,kus tagumise imepeenikese väljalaske otsa natuke muutmine küll midagi ei andnud peale kõvema hääle...
2.variaatori hingeeluga tutvudes selgus,et rihm on esimeste taldrikute vahel suht välimise servani jooksnud...seega hakkab juba originaalülekanne mu soovi piirama?
3.originaalkarburaator on vist ka paras ikaldus...mõõtnud küll pole,aga lahkamise käigus nähtu põhjal pakuks sisediameeetriks 12mm...ega sealt vist üle 75kmh loota polegi
aga noh,pikad talveõhtud ees,eks paistab,mis saama hakkab

Postitatud: 26 Okt 2006, 09:14
Postitas cpi50
Mootor:
karpa 21mm.
malossi delta clutch sidur.
uus kolb ja kolvirõngad.
Välimus:
downhill lenks
taha uus tuli
alu jalamatid
väiksed gondli tööd
rolleriks muidu Aprilia Sr50(70)

Postitatud: 26 Okt 2006, 13:49
Postitas oltc1100
mariovari projekt on lahe. mis vaiku sa kasutad ja kust seda saab ning palju maksab.
Postitatud: 26 Okt 2006, 13:59
Postitas mariovar
see pole ei vaik ega pahtel(nagu mõni on arvanud)
tegu on mingi alu uste/akende liimimiseks mõeldud liimiga mis jääb nagu plastik hinda ei oska öelda (ärge küsigegi kust ma seda saan

)
Postitatud: 26 Okt 2006, 15:31
Postitas Vanquish
mario projekt on huvitav,aga mulle meeldib 100-se aeroxi esigondel:P hea puhas, mis sa tast ära augustad:D
Postitatud: 26 Okt 2006, 16:05
Postitas oltc1100
mariovar kirjutas:see pole ei vaik ega pahtel(nagu mõni on arvanud)
tegu on mingi alu uste/akende liimimiseks mõeldud liimiga mis jääb nagu plastik hinda ei oska öelda (ärge küsigegi kust ma seda saan

)
kade mees siis
