selle talve projektid
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Kasutan antud postitust lihtsalt näitena:oltc1100 kirjutas:aprilia sr 50 ditech´ile panen bgm racing väntvõlli, polini speedcontrol variaatori, malossi sidurivedrud ja kõige lõpuks ilusad sinised läikivad piduriheeblid
Kõik kõvad projektitegijad teavad millegipärast vägahästi, mis konkreetsed jupid nad ostavad ja külge kruvivad... aga mitu inimest neist oskab põhjendada miks seda vaja on või mille saavutamiseks ja miks just need konkreetsed osad...
hälvik
-
Teema algataja - Postitusi: 399
- Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
- Asukoht: Tartu/Aprilia area 51
kui inimene arvab et on vaja, juu siis on vaja. mis se teie asi on?
Oldmoped rahune nüüd. vähemalt laaberdamise asemel putitavad garaazis oma sõidukit. 


MBK Rocket / Aprilia SR / Gilera Runner 70ccm / MBK Nitro / Yamaha Aerox /Aprilia sr racing replica/ !!!!Aprilia Area 51!!!! / Macal
CY-50(müügiks sai ostetud) /
CY-50(müügiks sai ostetud) /
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 11 Sept 2004, 10:13
- Asukoht: Tartu/Suzuki Katana 70ccm
kavatsus osta endale vana piaggio sfera või vespa ning ehitada ta kevadeks korralikuks masinaks. kavatsus saada kätte 100km/h ja sis edasi harjutada ning seejärel tagaratta peal nii umbes 500m. see on kõik projekt ja oleneb rahade liikumisest, kuid loodedavasti on ta kevadeks valmis. võimalus pakkuda kaa neid rollereid nii umbes 5k eest.
Ma mõistan oldmopedi, tema sellest alati rääkinud, aga päris pugejaks ei ole vaja ka ära mina Joonsuu, see sulle austust juurde ei too. Parem mine seleta kellegile mootori probleemid lahti.Joonsuu kirjutas:Aga ei ole uj vaja sellest "ühekruvikeeramisest" kohe pasundada.Ilmselt see oli oldmopedi jutu mõte!

-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Väntvõlli vahetus ei ole kohe mitte "ühe kruvi keeramine" vaid oskusi nõudev töö.
Püüan veelkord oma kogu irisemise mõtet lahti seletada:
Selleasemel, et lugeda foorumist läbi peotäis poste ja siis nende järgi kokkuvõtteid tehes ostes omale kogu saadaolevate juppide rodu "multivar, yazuni, mingit x värvi vedrud, koonusfilter jne jne" kruvida need oma rollerile kohe hooga külge ja siis tulla halama, et miks ei tööta korralikult jne... proovige läheneda oma masinale mõistusega, et mis ja milleks. Kas on tahtmine teha hästi liikuvat igapäevasõidukit või eesmärk on võistelda ringrajal või vaid kiirendusvõistlustel. Sealt siis edasi järeldusena, kas suurendada kubatuuri ja sellega ka jõumomenti ja kasutada ära sellega tekkiv resurrs või rõhuda kogu masina liikumine vaid pöörete ülemisele otsale. Selle järgi siis valida väntvõll ja silindrikit. Samamoodi siis sõltuvalt mis pööreteosas oma masinat kasutama hakkate, sõltub mis karburaatori lõõrimõõtu kasutada ning mis klappe, düüse ja õhufiltreid omavahelises koostöös (suurema lõõriga karburaator annab eelise ülemises otsas... aga altpoolt on parem ja ühtlasem käitumine veidikene väiksemal; jäigemad klapid suudavad hakkama saada ka kiirema vibraga kõrgetel pööretel... aga samas takistavad rohkem gaaside liikumist ja selletõttu on madal ots pehmemate klappidega parem jne jne). Kõik sama kehtib ka sumpa kohta - resonaatorväljalase töötab idealselt vaid ühes väikeses pööretevahemikus - kas teie rollerile on see ala sobiv? Suurem vastusurve annab jõulisema altotsa aga samas piirab äre higendi jne jne. Kas mootori järgiaitamisega saavutatud tulemus on niipalju võimsam ja vajab ikka uut sidurit või on see puhtalt selleks, et saaks sõpradele rääkida? Kuidas julgetakse kohe projekti alguses väita, mis tugevusega sidurivedrud ja variokaalud antud silinder/klapid/karpa/sumpa komplekti koostöös tekkiva mootorikarakterisitikaga parimad on ette lambist väita, et sobivad? Kas alati on ikka tark minna imekergete variokaalude ja jäikade sidurivedrude peale - võibolla tuleks muuta lihtsalt tagareduktori ülekandesuhet ja vario ikkagi normaalselt kogu pöörete vahemikus tööle jätta. Kas ülitugeva survevedru kasutamine on põhjendatud ja tema tekitatav külgsurve rihmale ei tekita liigset jõukadu... kui ka pehmema vedruga veel rihm ei libise ja vario normaalselt töötab?
jne jne jne
Tore on, kui tehakse. Eks kogemused ja oskused tekivad kah ... aga asjast oleks lihtsalt tunduvalt rohkem kasu, kui tehakse endale selgeks mis asi kuidas käitub ja milleks kasulik on.
Lisaks veel selline pisiasi (vabandan kohe ette, kui pole mõnda tähele pannud), et millegipärast ei ole ühestki postitusest ega märgade unenägude nimekirjast kunagi lugeda, et tahaks omale brembo mitme kolviga pidurisadulaid, öhlins reguleeritavid amorte ja parema pidamisega seguga rehve... ikka rohkem see, et vaja olemasolevale vedrupulgale kõrgendusjunn otsa kruvida ja rehvil oluline, et lihtsam oleks suitsema saada.
Pugeda mulle ei ole kah mõtet, ma olen selline väike õel vanainimene nagu ma olen, mul on lihtsalt asjadest oma arvamus (mis ei tähenda, et see alati õige ja ainuvõimalik oleks) ja ma julgen oma arvamust ka välja öelda.
Püüan veelkord oma kogu irisemise mõtet lahti seletada:
Selleasemel, et lugeda foorumist läbi peotäis poste ja siis nende järgi kokkuvõtteid tehes ostes omale kogu saadaolevate juppide rodu "multivar, yazuni, mingit x värvi vedrud, koonusfilter jne jne" kruvida need oma rollerile kohe hooga külge ja siis tulla halama, et miks ei tööta korralikult jne... proovige läheneda oma masinale mõistusega, et mis ja milleks. Kas on tahtmine teha hästi liikuvat igapäevasõidukit või eesmärk on võistelda ringrajal või vaid kiirendusvõistlustel. Sealt siis edasi järeldusena, kas suurendada kubatuuri ja sellega ka jõumomenti ja kasutada ära sellega tekkiv resurrs või rõhuda kogu masina liikumine vaid pöörete ülemisele otsale. Selle järgi siis valida väntvõll ja silindrikit. Samamoodi siis sõltuvalt mis pööreteosas oma masinat kasutama hakkate, sõltub mis karburaatori lõõrimõõtu kasutada ning mis klappe, düüse ja õhufiltreid omavahelises koostöös (suurema lõõriga karburaator annab eelise ülemises otsas... aga altpoolt on parem ja ühtlasem käitumine veidikene väiksemal; jäigemad klapid suudavad hakkama saada ka kiirema vibraga kõrgetel pööretel... aga samas takistavad rohkem gaaside liikumist ja selletõttu on madal ots pehmemate klappidega parem jne jne). Kõik sama kehtib ka sumpa kohta - resonaatorväljalase töötab idealselt vaid ühes väikeses pööretevahemikus - kas teie rollerile on see ala sobiv? Suurem vastusurve annab jõulisema altotsa aga samas piirab äre higendi jne jne. Kas mootori järgiaitamisega saavutatud tulemus on niipalju võimsam ja vajab ikka uut sidurit või on see puhtalt selleks, et saaks sõpradele rääkida? Kuidas julgetakse kohe projekti alguses väita, mis tugevusega sidurivedrud ja variokaalud antud silinder/klapid/karpa/sumpa komplekti koostöös tekkiva mootorikarakterisitikaga parimad on ette lambist väita, et sobivad? Kas alati on ikka tark minna imekergete variokaalude ja jäikade sidurivedrude peale - võibolla tuleks muuta lihtsalt tagareduktori ülekandesuhet ja vario ikkagi normaalselt kogu pöörete vahemikus tööle jätta. Kas ülitugeva survevedru kasutamine on põhjendatud ja tema tekitatav külgsurve rihmale ei tekita liigset jõukadu... kui ka pehmema vedruga veel rihm ei libise ja vario normaalselt töötab?
jne jne jne
Tore on, kui tehakse. Eks kogemused ja oskused tekivad kah ... aga asjast oleks lihtsalt tunduvalt rohkem kasu, kui tehakse endale selgeks mis asi kuidas käitub ja milleks kasulik on.
Lisaks veel selline pisiasi (vabandan kohe ette, kui pole mõnda tähele pannud), et millegipärast ei ole ühestki postitusest ega märgade unenägude nimekirjast kunagi lugeda, et tahaks omale brembo mitme kolviga pidurisadulaid, öhlins reguleeritavid amorte ja parema pidamisega seguga rehve... ikka rohkem see, et vaja olemasolevale vedrupulgale kõrgendusjunn otsa kruvida ja rehvil oluline, et lihtsam oleks suitsema saada.
Pugeda mulle ei ole kah mõtet, ma olen selline väike õel vanainimene nagu ma olen, mul on lihtsalt asjadest oma arvamus (mis ei tähenda, et see alati õige ja ainuvõimalik oleks) ja ma julgen oma arvamust ka välja öelda.
hälvik
-
- Postitusi: 311
- Liitunud: 29 Dets 2005, 16:21
- Asukoht: Tartu/ Yamaha Aerox 50 Race Replica
- Kontakt:
Ise veel ei teagi mis ma teen aga kindlasti teen midagi



Viimati muutis Alpss, 11 Okt 2006, 19:45, muudetud 1 kord kokku.
Yamaha Bw's 50 1996a. -> Yamaha Aerox R 50 2003a. -> Yamaha Aerox 70 2001a. -> Yamaha Aerox 70 Race Replica 2006a. -> Gilera Runner 70 DD 2004a. <-
yamaha aerox
--------------------------------------------------------------------------------------
1.malossi mhr silinder
2.malossi mhr väntvõll
3.malossi multivar
4.malossi delta clutch
5.sumpat veel ei tea
6.28mm karpa
7.sportsüüde malossi oma
8.malossi ülekanded
-------------------------------------------------------------------------------------
siis kui keegi minu aeroxi ära ostab siis hakkan teisest aeroxist ehitama
minu oma müügis,kuldne-valge paljude sport juppidega:hind 19k
--------------------------------------------------------------------------------------
1.malossi mhr silinder
2.malossi mhr väntvõll
3.malossi multivar
4.malossi delta clutch
5.sumpat veel ei tea
6.28mm karpa
7.sportsüüde malossi oma
8.malossi ülekanded
-------------------------------------------------------------------------------------
siis kui keegi minu aeroxi ära ostab siis hakkan teisest aeroxist ehitama
minu oma müügis,kuldne-valge paljude sport juppidega:hind 19k
-
- Postitusi: 338
- Liitunud: 24 Apr 2005, 20:08
- Tsikkel: CB900
- Asukoht: Tartu / Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Enda nitrole tuleb optilist.
esituli, tagatuli, lenks jne.
uus värv kollane/ must.
mootori polerimine.
talvega tahaks teha palju ja ilusti, mitte ainult "gripi vahetust" ja " yhekruvi keermaist". varsti saan easypartsist jupide kätte;)
pikemalt rääkida ei viitsi, kui kunagi rolleriklubi pysti aetakse siis teen sinna... teema
esituli, tagatuli, lenks jne.
uus värv kollane/ must.
mootori polerimine.
talvega tahaks teha palju ja ilusti, mitte ainult "gripi vahetust" ja " yhekruvi keermaist". varsti saan easypartsist jupide kätte;)
pikemalt rääkida ei viitsi, kui kunagi rolleriklubi pysti aetakse siis teen sinna... teema
väike offtopic , et kui väntvõlli otsal on nuudid maas , kas siis lihtsalt väntvõlli otsa ei saa vahetada vaid peab uue väntvõlli ostma ?oltc1100 kirjutas:aprilia sr 50 ditech´ile panen bgm racing väntvõlli, polini speedcontrol variaatori, malossi sidurivedrud ja kõige lõpuks ilusad sinised läikivad piduriheeblid
Viimati muutis rollufriik, 09 Okt 2006, 16:49, muudetud 1 kord kokku.
Enda aeroxile sai küll pandud metrakiti pidurikettad (ette ja taha) ning malossi mingid hyper racing klotsid, peaks mainima et kähku pidamasaamine mingi 100km/h juurest oli käkitegu võrreldes originaal ketaste ja klotsidegashadows kirjutas:Ohutusele ei mõelda jah eriti tuunimise kallale asudes.oldmoped kirjutas:...
Amorte olen veel kuulnud ,et vahetatakse, aga piduritele ei mõeldagi.
Zipil on nii see kui teine kõik ilusti paigas.
Ja tahaks näha inimest, kes ühe kruvi keerdega vahetab väntvõlli ära.
justice:Liigagi lemmikuks on saanud see 7-me käiguline variant cagiva mitost
Mille ka soetada kavatsen kuna rs-id jms 125cc ei meeldi kohe absoluutselt, pidid ka kergesti lagunema kippuma
kui sa ei ole midagi omanud nendest siis ära hakka mingeid kuulujutte edasi rääkima
mul endal juba 2a. aprilia rs125
väga vastupidav masin on,kui midagi on juhtunud siis ka oma vea pärast,mul jooksis nüüd kokku kuna ei kontrollinud palju õli on
aga muidu ei ole mitte ühtegi asja ära lagunenud ja aprilia on väga vastupidav masin sammuti ka nagu aprilia rollerid
Mille ka soetada kavatsen kuna rs-id jms 125cc ei meeldi kohe absoluutselt, pidid ka kergesti lagunema kippuma
kui sa ei ole midagi omanud nendest siis ära hakka mingeid kuulujutte edasi rääkima

mul endal juba 2a. aprilia rs125
väga vastupidav masin on,kui midagi on juhtunud siis ka oma vea pärast,mul jooksis nüüd kokku kuna ei kontrollinud palju õli on
aga muidu ei ole mitte ühtegi asja ära lagunenud ja aprilia on väga vastupidav masin sammuti ka nagu aprilia rollerid

Endal siis plaanis oma olevasolev roller Piaggio Zip uuesti ratastele aidata. Hetkel küll saab ka sõita, aga siiski remont tuleb teha ilmtingimatta.
Esiteks siis plaanis masinal vahetada laagrid, kuna hetkel pealolevad laagrid loksuvad ja kui üldse midagi teha siis tuleks justnimelt neist alustada.
Teiseks muidugi laagritega vahetada ära ka simmerlingid.
Kuna hetkel on silinder ja kolb on suhteliselt väsinud siis otsustasin rahakokkuhoiu suhtes uue kolvi ja rõngaste kasuks. Plaanis veel vahetada muidugi tihendid ja küünal. Üritan veel natuke silindrit forsseerida arvatavasti. Selleks teen mõnipäev suure uurimistöö internetis kuidas oleks seda kõige mõtekam teostada.
Edasi plaanis variaatorisse uued rullid sisse osta, kuna vanad juba hirm kandilised.
Peale seda tööd masinale sissesõit ära teha ja müüki panna, et osta endale mingi korralik PROJEKTI roller.
Esiteks siis plaanis masinal vahetada laagrid, kuna hetkel pealolevad laagrid loksuvad ja kui üldse midagi teha siis tuleks justnimelt neist alustada.
Teiseks muidugi laagritega vahetada ära ka simmerlingid.
Kuna hetkel on silinder ja kolb on suhteliselt väsinud siis otsustasin rahakokkuhoiu suhtes uue kolvi ja rõngaste kasuks. Plaanis veel vahetada muidugi tihendid ja küünal. Üritan veel natuke silindrit forsseerida arvatavasti. Selleks teen mõnipäev suure uurimistöö internetis kuidas oleks seda kõige mõtekam teostada.
Edasi plaanis variaatorisse uued rullid sisse osta, kuna vanad juba hirm kandilised.
Peale seda tööd masinale sissesõit ära teha ja müüki panna, et osta endale mingi korralik PROJEKTI roller.
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip
Ma arvan, et värvin ikkagi rolleri üle mitte enda.Mix kirjutas:Väga andekas!kalew kirjutas:endal...
Uuesti uus värv (punane/must), kuna keerati ette kuna ei märgatud mind
mootoril : .... ...![]()
![]()
Küsiks siis, et kas rolleri ka üle värvid või piirdud ainult enese avariijärgselt punamustaks värvimisega?![]()
-
enda rolleri "projekti" algusest siis natuke pilte
http://img289.imageshack.us/my.php?image=foto05dk5.jpg
http://img347.imageshack.us/my.php?image=foto04gs5.jpg
http://img123.imageshack.us/my.php?image=foto13lr4.jpg
http://img289.imageshack.us/my.php?image=foto02uh7.jpg
http://img347.imageshack.us/my.php?image=foto03dm2.jpg
http://img289.imageshack.us/my.php?image=foto05dk5.jpg
http://img347.imageshack.us/my.php?image=foto04gs5.jpg
http://img123.imageshack.us/my.php?image=foto13lr4.jpg
http://img289.imageshack.us/my.php?image=foto02uh7.jpg
http://img347.imageshack.us/my.php?image=foto03dm2.jpg
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Mul ka praegu mõte liigub selles suunas,et järgmine hooaeg võiks võrr senise 70-80 asemel 90-100kmh välja joosta...siis on niikuinii load käes ja ei viitsi enamus kohtades mööda teeservi nühkida selle nimel,et autod päris üle ei sõidaks...aga suur soov oleks seda teha ilma raha hukkamata,oma kätega,st ilma ühtegi "tjuuningvidinat" ostmata 
aga tundub vist suht "mission impossible",kuna:
1.katalüsaatoriga originaalsummuti,kus tagumise imepeenikese väljalaske otsa natuke muutmine küll midagi ei andnud peale kõvema hääle...
2.variaatori hingeeluga tutvudes selgus,et rihm on esimeste taldrikute vahel suht välimise servani jooksnud...seega hakkab juba originaalülekanne mu soovi piirama?
3.originaalkarburaator on vist ka paras ikaldus...mõõtnud küll pole,aga lahkamise käigus nähtu põhjal pakuks sisediameeetriks 12mm...ega sealt vist üle 75kmh loota polegi
aga noh,pikad talveõhtud ees,eks paistab,mis saama hakkab

aga tundub vist suht "mission impossible",kuna:
1.katalüsaatoriga originaalsummuti,kus tagumise imepeenikese väljalaske otsa natuke muutmine küll midagi ei andnud peale kõvema hääle...
2.variaatori hingeeluga tutvudes selgus,et rihm on esimeste taldrikute vahel suht välimise servani jooksnud...seega hakkab juba originaalülekanne mu soovi piirama?
3.originaalkarburaator on vist ka paras ikaldus...mõõtnud küll pole,aga lahkamise käigus nähtu põhjal pakuks sisediameeetriks 12mm...ega sealt vist üle 75kmh loota polegi

aga noh,pikad talveõhtud ees,eks paistab,mis saama hakkab

Viimati muutis Loadära, 01 Dets 2010, 18:51, muudetud 1 kord kokku.
Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks 

mariovari projekt on lahe. mis vaiku sa kasutad ja kust seda saab ning palju maksab.mariovar kirjutas:enda rolleri "projekti" algusest siis natuke pilte
http://img289.imageshack.us/my.php?image=foto05dk5.jpg
http://img347.imageshack.us/my.php?image=foto04gs5.jpg
http://img123.imageshack.us/my.php?image=foto13lr4.jpg
http://img289.imageshack.us/my.php?image=foto02uh7.jpg
http://img347.imageshack.us/my.php?image=foto03dm2.jpg
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.