selle talve projektid

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

oltc1100 kirjutas:
aprilia sr 50 ditech´ile panen bgm racing väntvõlli, polini speedcontrol variaatori, malossi sidurivedrud ja kõige lõpuks ilusad sinised läikivad piduriheeblid
Kasutan antud postitust lihtsalt näitena:
Kõik kõvad projektitegijad teavad millegipärast vägahästi, mis konkreetsed jupid nad ostavad ja külge kruvivad... aga mitu inimest neist oskab põhjendada miks seda vaja on või mille saavutamiseks ja miks just need konkreetsed osad...
hälvik
Kasutaja avatar

Teema algataja
speed fighter
Postitusi: 399
Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
Asukoht: Tartu/Aprilia area 51

Lugemata postitus Postitas speed fighter »

kui inimene arvab et on vaja, juu siis on vaja. mis se teie asi on? :lol: Oldmoped rahune nüüd. vähemalt laaberdamise asemel putitavad garaazis oma sõidukit. :lol:
MBK Rocket / Aprilia SR / Gilera Runner 70ccm / MBK Nitro / Yamaha Aerox /Aprilia sr racing replica/ !!!!Aprilia Area 51!!!! / Macal
CY-50(müügiks sai ostetud) /

Joonsuu

Lugemata postitus Postitas Joonsuu »

Aga ei ole uj vaja sellest "ühekruvikeeramisest" kohe pasundada.Ilmselt see oli oldmopedi jutu mõte!
Kasutaja avatar

aprilia sr 50
Postitusi: 187
Liitunud: 11 Sept 2004, 10:13
Asukoht: Tartu/Suzuki Katana 70ccm

Lugemata postitus Postitas aprilia sr 50 »

Joonsuu kirjutas:
Aga ei ole uj vaja sellest "ühekruvikeeramisest" kohe pasundada.Ilmselt see oli oldmopedi jutu mõte!
Vabandage väga, aga väntvõlli vahetus ei ole ühe kruvi keeramine.
Moded kustutage see post ära, kui vaja
Kjataana

dan3k

Lugemata postitus Postitas dan3k »

kavatsus osta endale vana piaggio sfera või vespa ning ehitada ta kevadeks korralikuks masinaks. kavatsus saada kätte 100km/h ja sis edasi harjutada ning seejärel tagaratta peal nii umbes 500m. see on kõik projekt ja oleneb rahade liikumisest, kuid loodedavasti on ta kevadeks valmis. võimalus pakkuda kaa neid rollereid nii umbes 5k eest.
Kasutaja avatar

shadows
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Mai 2005, 21:10
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas shadows »

Joonsuu kirjutas:
Aga ei ole uj vaja sellest "ühekruvikeeramisest" kohe pasundada.Ilmselt see oli oldmopedi jutu mõte!
Ma mõistan oldmopedi, tema sellest alati rääkinud, aga päris pugejaks ei ole vaja ka ära mina Joonsuu, see sulle austust juurde ei too. Parem mine seleta kellegile mootori probleemid lahti. ;)
Mülkas kinni koguaeg !

Pilt
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Väntvõlli vahetus ei ole kohe mitte "ühe kruvi keeramine" vaid oskusi nõudev töö.
Püüan veelkord oma kogu irisemise mõtet lahti seletada:
Selleasemel, et lugeda foorumist läbi peotäis poste ja siis nende järgi kokkuvõtteid tehes ostes omale kogu saadaolevate juppide rodu "multivar, yazuni, mingit x värvi vedrud, koonusfilter jne jne" kruvida need oma rollerile kohe hooga külge ja siis tulla halama, et miks ei tööta korralikult jne... proovige läheneda oma masinale mõistusega, et mis ja milleks. Kas on tahtmine teha hästi liikuvat igapäevasõidukit või eesmärk on võistelda ringrajal või vaid kiirendusvõistlustel. Sealt siis edasi järeldusena, kas suurendada kubatuuri ja sellega ka jõumomenti ja kasutada ära sellega tekkiv resurrs või rõhuda kogu masina liikumine vaid pöörete ülemisele otsale. Selle järgi siis valida väntvõll ja silindrikit. Samamoodi siis sõltuvalt mis pööreteosas oma masinat kasutama hakkate, sõltub mis karburaatori lõõrimõõtu kasutada ning mis klappe, düüse ja õhufiltreid omavahelises koostöös (suurema lõõriga karburaator annab eelise ülemises otsas... aga altpoolt on parem ja ühtlasem käitumine veidikene väiksemal; jäigemad klapid suudavad hakkama saada ka kiirema vibraga kõrgetel pööretel... aga samas takistavad rohkem gaaside liikumist ja selletõttu on madal ots pehmemate klappidega parem jne jne). Kõik sama kehtib ka sumpa kohta - resonaatorväljalase töötab idealselt vaid ühes väikeses pööretevahemikus - kas teie rollerile on see ala sobiv? Suurem vastusurve annab jõulisema altotsa aga samas piirab äre higendi jne jne. Kas mootori järgiaitamisega saavutatud tulemus on niipalju võimsam ja vajab ikka uut sidurit või on see puhtalt selleks, et saaks sõpradele rääkida? Kuidas julgetakse kohe projekti alguses väita, mis tugevusega sidurivedrud ja variokaalud antud silinder/klapid/karpa/sumpa komplekti koostöös tekkiva mootorikarakterisitikaga parimad on ette lambist väita, et sobivad? Kas alati on ikka tark minna imekergete variokaalude ja jäikade sidurivedrude peale - võibolla tuleks muuta lihtsalt tagareduktori ülekandesuhet ja vario ikkagi normaalselt kogu pöörete vahemikus tööle jätta. Kas ülitugeva survevedru kasutamine on põhjendatud ja tema tekitatav külgsurve rihmale ei tekita liigset jõukadu... kui ka pehmema vedruga veel rihm ei libise ja vario normaalselt töötab?
jne jne jne

Tore on, kui tehakse. Eks kogemused ja oskused tekivad kah ... aga asjast oleks lihtsalt tunduvalt rohkem kasu, kui tehakse endale selgeks mis asi kuidas käitub ja milleks kasulik on.

Lisaks veel selline pisiasi (vabandan kohe ette, kui pole mõnda tähele pannud), et millegipärast ei ole ühestki postitusest ega märgade unenägude nimekirjast kunagi lugeda, et tahaks omale brembo mitme kolviga pidurisadulaid, öhlins reguleeritavid amorte ja parema pidamisega seguga rehve... ikka rohkem see, et vaja olemasolevale vedrupulgale kõrgendusjunn otsa kruvida ja rehvil oluline, et lihtsam oleks suitsema saada.

Pugeda mulle ei ole kah mõtet, ma olen selline väike õel vanainimene nagu ma olen, mul on lihtsalt asjadest oma arvamus (mis ei tähenda, et see alati õige ja ainuvõimalik oleks) ja ma julgen oma arvamust ka välja öelda.
hälvik
Kasutaja avatar

shadows
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Mai 2005, 21:10
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas shadows »

oldmoped kirjutas:
...
Ohutusele ei mõelda jah eriti tuunimise kallale asudes.
Amorte olen veel kuulnud ,et vahetatakse, aga piduritele ei mõeldagi.
Zipil on nii see kui teine kõik ilusti paigas.
Ja tahaks näha inimest, kes ühe kruvi keerdega vahetab väntvõlli ära. :lol:
Mülkas kinni koguaeg !

Pilt
Kasutaja avatar

Alpss
Postitusi: 311
Liitunud: 29 Dets 2005, 16:21
Asukoht: Tartu/ Yamaha Aerox 50 Race Replica
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alpss »

Ise veel ei teagi mis ma teen aga kindlasti teen midagi :wink: 8)
Viimati muutis Alpss, 11 Okt 2006, 19:45, muudetud 1 kord kokku.
Yamaha Bw's 50 1996a. -> Yamaha Aerox R 50 2003a. -> Yamaha Aerox 70 2001a. -> Yamaha Aerox 70 Race Replica 2006a. -> Gilera Runner 70 DD 2004a. <-

crazyman14

Lugemata postitus Postitas crazyman14 »

yamaha aerox
--------------------------------------------------------------------------------------
1.malossi mhr silinder
2.malossi mhr väntvõll
3.malossi multivar
4.malossi delta clutch
5.sumpat veel ei tea
6.28mm karpa
7.sportsüüde malossi oma
8.malossi ülekanded
-------------------------------------------------------------------------------------
siis kui keegi minu aeroxi ära ostab siis hakkan teisest aeroxist ehitama
minu oma müügis,kuldne-valge paljude sport juppidega:hind 19k
Kasutaja avatar

Sandrew
Postitusi: 338
Liitunud: 24 Apr 2005, 20:08
Tsikkel: CB900
Asukoht: Tartu / Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Sandrew »

Enda nitrole tuleb optilist.

esituli, tagatuli, lenks jne.
uus värv kollane/ must.
mootori polerimine.
talvega tahaks teha palju ja ilusti, mitte ainult "gripi vahetust" ja " yhekruvi keermaist". varsti saan easypartsist jupide kätte;)
pikemalt rääkida ei viitsi, kui kunagi rolleriklubi pysti aetakse siis teen sinna... teema

rollufriik

Lugemata postitus Postitas rollufriik »

oltc1100 kirjutas:
aprilia sr 50 ditech´ile panen bgm racing väntvõlli, polini speedcontrol variaatori, malossi sidurivedrud ja kõige lõpuks ilusad sinised läikivad piduriheeblid
väike offtopic , et kui väntvõlli otsal on nuudid maas , kas siis lihtsalt väntvõlli otsa ei saa vahetada vaid peab uue väntvõlli ostma ?
Viimati muutis rollufriik, 09 Okt 2006, 16:49, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Aerox70
Postitusi: 180
Liitunud: 09 Apr 2005, 21:48
Asukoht: Tabasalu

Lugemata postitus Postitas Aerox70 »

shadows kirjutas:
oldmoped kirjutas:
...
Ohutusele ei mõelda jah eriti tuunimise kallale asudes.
Amorte olen veel kuulnud ,et vahetatakse, aga piduritele ei mõeldagi.
Zipil on nii see kui teine kõik ilusti paigas.
Ja tahaks näha inimest, kes ühe kruvi keerdega vahetab väntvõlli ära. :lol:
Enda aeroxile sai küll pandud metrakiti pidurikettad (ette ja taha) ning malossi mingid hyper racing klotsid, peaks mainima et kähku pidamasaamine mingi 100km/h juurest oli käkitegu võrreldes originaal ketaste ja klotsidega
Kasutaja avatar

Justice
Postitusi: 226
Liitunud: 22 Mär 2006, 18:19
Asukoht: Elva/Piaggio Nrg Mc2 sport series
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Justice »

Liigagi lemmikuks on saanud see 7-me käiguline variant cagiva mitost :wink:
Mille ka soetada kavatsen kuna rs-id jms 125cc ei meeldi kohe absoluutselt, pidid ka kergesti lagunema kippuma :roll:
Suzuki Katana Lc

crazyman14

Lugemata postitus Postitas crazyman14 »

justice:Liigagi lemmikuks on saanud see 7-me käiguline variant cagiva mitost
Mille ka soetada kavatsen kuna rs-id jms 125cc ei meeldi kohe absoluutselt, pidid ka kergesti lagunema kippuma

kui sa ei ole midagi omanud nendest siis ära hakka mingeid kuulujutte edasi rääkima :wink:
mul endal juba 2a. aprilia rs125
väga vastupidav masin on,kui midagi on juhtunud siis ka oma vea pärast,mul jooksis nüüd kokku kuna ei kontrollinud palju õli on
aga muidu ei ole mitte ühtegi asja ära lagunenud ja aprilia on väga vastupidav masin sammuti ka nagu aprilia rollerid 8)

FireBlade

Lugemata postitus Postitas FireBlade »

Kui midagi toimub siis Detsembri ja Jaanuari Pimedatel p2evadel.
Eesmärk oleks : Kiirendus, juhitavus, tõmme

1. Zilinder 80 ccm
2. Vario - Rihm, "Multivar 2000", Fly clutch
3. Amordi kõrgendus, Pehmema seguga tagarehv, masin kergemaks

Masekas tuleb peale... Hooaeg ... Tahan nautida viimast :P

Raul90
Postitusi: 250
Liitunud: 20 Sept 2003, 19:59
Asukoht: Pärnu, Paikuse
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Raul90 »

Endal siis plaanis oma olevasolev roller Piaggio Zip uuesti ratastele aidata. Hetkel küll saab ka sõita, aga siiski remont tuleb teha ilmtingimatta.

Esiteks siis plaanis masinal vahetada laagrid, kuna hetkel pealolevad laagrid loksuvad ja kui üldse midagi teha siis tuleks justnimelt neist alustada.
Teiseks muidugi laagritega vahetada ära ka simmerlingid.

Kuna hetkel on silinder ja kolb on suhteliselt väsinud siis otsustasin rahakokkuhoiu suhtes uue kolvi ja rõngaste kasuks. Plaanis veel vahetada muidugi tihendid ja küünal. Üritan veel natuke silindrit forsseerida arvatavasti. Selleks teen mõnipäev suure uurimistöö internetis kuidas oleks seda kõige mõtekam teostada.

Edasi plaanis variaatorisse uued rullid sisse osta, kuna vanad juba hirm kandilised.

Peale seda tööd masinale sissesõit ära teha ja müüki panna, et osta endale mingi korralik PROJEKTI roller.
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip

kalew
Postitusi: 120
Liitunud: 18 Aug 2004, 16:42

Lugemata postitus Postitas kalew »

endal...

Uuesti uus värv (punane/must), kuna keerati ette kuna ei märgatud mind
mootoril : uued rõngad ja rohkem polegi see aasta :D
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

kalew kirjutas:
endal...
Uuesti uus värv (punane/must), kuna keerati ette kuna ei märgatud mind
mootoril : .... ...
Väga andekas! :lol: :lol:
Küsiks siis, et kas rolleri ka üle värvid või piirdud ainult enese avariijärgselt punamustaks värvimisega? :wink:
-

sann361
Postitusi: 105
Liitunud: 07 Juun 2004, 11:46
Asukoht: Võru

Lugemata postitus Postitas sann361 »

Minu "projekt"..on müüa maha oma 100ccm nitro..ja saadud raha eest väga heasse korda seada emme vana auto..et siis sellega sõitta...
aerox

kalew
Postitusi: 120
Liitunud: 18 Aug 2004, 16:42

Lugemata postitus Postitas kalew »

Mix kirjutas:
kalew kirjutas:
endal...
Uuesti uus värv (punane/must), kuna keerati ette kuna ei märgatud mind
mootoril : .... ...
Väga andekas! :lol: :lol:
Küsiks siis, et kas rolleri ka üle värvid või piirdud ainult enese avariijärgselt punamustaks värvimisega? :wink:
-
Ma arvan, et värvin ikkagi rolleri üle mitte enda.
Kasutaja avatar

Justice
Postitusi: 226
Liitunud: 22 Mär 2006, 18:19
Asukoht: Elva/Piaggio Nrg Mc2 sport series
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Justice »

Mingi püüad madalamat kontuuri rollerile luua ?
vms ?
Suzuki Katana Lc

roll-on

Lugemata postitus Postitas roll-on »

1)Downhill lenks
2)Uued rullid
3)Uued siduridvedrud
4)21´ karpa
5)70ccm kit,(väntvõll,laagrid,silinder,kolb,ülekanded) kui on võimalik kuskilt saada
6)Vasak küljegondel korda(pahteldada,värvida)
7)Uus värv(valge,roheline)
8)Uus korraliku näiduga spido, kasvõi GPS vms. :roll:

Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Mul ka praegu mõte liigub selles suunas,et järgmine hooaeg võiks võrr senise 70-80 asemel 90-100kmh välja joosta...siis on niikuinii load käes ja ei viitsi enamus kohtades mööda teeservi nühkida selle nimel,et autod päris üle ei sõidaks...aga suur soov oleks seda teha ilma raha hukkamata,oma kätega,st ilma ühtegi "tjuuningvidinat" ostmata :D

aga tundub vist suht "mission impossible",kuna:
1.katalüsaatoriga originaalsummuti,kus tagumise imepeenikese väljalaske otsa natuke muutmine küll midagi ei andnud peale kõvema hääle...
2.variaatori hingeeluga tutvudes selgus,et rihm on esimeste taldrikute vahel suht välimise servani jooksnud...seega hakkab juba originaalülekanne mu soovi piirama?
3.originaalkarburaator on vist ka paras ikaldus...mõõtnud küll pole,aga lahkamise käigus nähtu põhjal pakuks sisediameeetriks 12mm...ega sealt vist üle 75kmh loota polegi :?

aga noh,pikad talveõhtud ees,eks paistab,mis saama hakkab :roll:
Viimati muutis Loadära, 01 Dets 2010, 18:51, muudetud 1 kord kokku.
Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Kasutaja avatar

cpi50
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Apr 2005, 21:07
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas cpi50 »

Mootor:
karpa 21mm.
malossi delta clutch sidur.
uus kolb ja kolvirõngad.
Välimus:
downhill lenks
taha uus tuli
alu jalamatid
väiksed gondli tööd :P
rolleriks muidu Aprilia Sr50(70) :twisted:
Pilt
Cpi pealt Aprilia Sr70ccm peale

oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »


mariovar

Lugemata postitus Postitas mariovar »

see pole ei vaik ega pahtel(nagu mõni on arvanud)
tegu on mingi alu uste/akende liimimiseks mõeldud liimiga mis jääb nagu plastik hinda ei oska öelda (ärge küsigegi kust ma seda saan :D )

Vanquish

Lugemata postitus Postitas Vanquish »

mario projekt on huvitav,aga mulle meeldib 100-se aeroxi esigondel:P hea puhas, mis sa tast ära augustad:D

oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

mariovar kirjutas:
see pole ei vaik ega pahtel(nagu mõni on arvanud)
tegu on mingi alu uste/akende liimimiseks mõeldud liimiga mis jääb nagu plastik hinda ei oska öelda (ärge küsigegi kust ma seda saan :D )
kade mees siis :D
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”