Lubadeta vahelejäämine
Moderaator: Moded
Seda küll. Loomulikult. Aga ma pidasin asja teist poolt rohkem silmas:Karupoiss kirjutas:Politsei saab tõsise kahtluse korral saata sind erakorralisele ülevaatusele ja siis pannakse düno peale ning vot ongi pekkis. Kuigi ei tea, mis süüdistus selle eest välja kirjutataks...
Juriidiliselt on korrektne (JOKK) ratast ostes lähtuda tema tehnilisest passist. See väidab, et ratas on sobilik "A4" piiranguga. Nüüd mingil hetkel tuvastatakse, et tegelikult ei vasta ratas nõutud tingimustele, ja mis peamine – tehnilises passis kirjeldatule. Siin on nüüd kaks varianti. Kas on tegemist heauskse ostjaga, või on ta ise hiljem piiraja eemaldanud.
Olen aru saanud, et paraku on ühe või teise variandi paikapidavust väga raske kontrollida.
Kuigi karistatav on lubatud nõuetele mittevastava sõidukiga liiklemine, võib apelleerida sellele, et lähtuvalt tehnilisest passist ei saanud sa olla teadlik oma väärteost. Kas mitte sõiduki ümber registreerimisel ei tehta ka koopia tehnilisest passist? See nagu räägib jälle heauskse ostja kasuks.
Mis siis saab? Minu teada tuleb piisavate süütõendite puudumisel lahendada case kahtlustatava kasuks.
Ehk siis – kuidas on JOKK?
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
-
- Postitusi: 320
- Liitunud: 27 Veebr 2004, 10:41
- Tsikkel: Bastard
- Asukoht: tln
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 21 korda
vaata, selle erakorralise ülevaatusega on selline lugu, et lähed suvalisse kohta tegema, kus tehakse võrridele ka ülevaatust. mitte mingisuguseid "DÜNO"-pinke ülevaatuspunktides ei pea veel olema. räägivad küll, et vastavalt EU direktiivide tulemisega peavad vist mingi aja pärast olemas olema, aga selleks on jällegi vaja seadusandlust muuta jne. seda mämmutatakse riigikogus veel tükk aega, ei ole veel isegi mitte midagi kuulda olnud. järelikult paari aasta jooksul ei muutu sittagi.
ise olen käinud kunagi isegi selle pärast erakorralisel, et miilits(loe:POLITSEINIK) oma vahva suzuki tüüpi võrriga arvas, et "sellise rattaga ei tohi ju sõita, see on KOLE!"
läksin siis ülevaatuspunkti ja 150.-eekuga uus jälle tehtud. kuhugi stendi nad sind ülevaatusel ei aja.
ise olen käinud kunagi isegi selle pärast erakorralisel, et miilits(loe:POLITSEINIK) oma vahva suzuki tüüpi võrriga arvas, et "sellise rattaga ei tohi ju sõita, see on KOLE!"

läksin siis ülevaatuspunkti ja 150.-eekuga uus jälle tehtud. kuhugi stendi nad sind ülevaatusel ei aja.
Mida rohkem jokke korraldatakse seda lollakamaks ja ahistavamaks seadused kirjutatakse. Liiklusregulatsioonid sealhulgas.scryth kirjutas:See nagu räägib jälle heauskse ostja kasuks.
Mis siis saab? Minu teada tuleb piisavate süütõendite puudumisel lahendada case kahtlustatava kasuks.
Ehk siis – kuidas on JOKK?
Ega siis liikluskorralduses töötavad inimesed ei soovi kah mingid jobud ja idioodid olla, nemad teevad ikka kõik selle ette, et sind ettenähtud raamidesse suruda. Praegu on vist jah see lugu, et ega neil kuskil mõõta ei ole, aga kui oleks, siis see heauskne värk läbi ei läheks. Täpselt nagu seegi, et laenatud autoga sõites saab tegemata ülevaatuse eest ikka roolisolija. Oma viga, kui sõidukit laenates ei konrollinud, kas asjad on korras või mitte.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Nüüd siis saab selgeks:
Kategooria A2 ehk A kat load 4. piiranguga tähendab seda, et kui Sa sõidad võimsama mootorrattaga, siis puudub sul vastava kategooria juhtimisõigus, mis maakeeli tähendab, et saad loata sõidu eest trahvi.
Soovitan foorumikasutajatel sellise teema puhul lähtuda faktidest ja tõesti sündinud lugudest, mitte teemal a`la üks mu sõber ütles, et....pannakse dünopinki jne..
Minule on näiteks senini selgusetu:
Kui on "A4" ja sa oled ostnud ühe neist "passis 25kW, tegelikult xx kW", milles saab sind süüdistada? OK, süüdistada saab kõiges, aga süüdi mõista?[/quote]
Politsei saab tõsise kahtluse korral saata sind erakorralisele ülevaatusele ja siis pannakse düno peale ning vot ongi pekkis. Kuigi ei tea, mis süüdistus selle eest välja kirjutataks...[/quote]
Kategooria A2 ehk A kat load 4. piiranguga tähendab seda, et kui Sa sõidad võimsama mootorrattaga, siis puudub sul vastava kategooria juhtimisõigus, mis maakeeli tähendab, et saad loata sõidu eest trahvi.
Soovitan foorumikasutajatel sellise teema puhul lähtuda faktidest ja tõesti sündinud lugudest, mitte teemal a`la üks mu sõber ütles, et....pannakse dünopinki jne..
Minule on näiteks senini selgusetu:
Kui on "A4" ja sa oled ostnud ühe neist "passis 25kW, tegelikult xx kW", milles saab sind süüdistada? OK, süüdistada saab kõiges, aga süüdi mõista?[/quote]
Politsei saab tõsise kahtluse korral saata sind erakorralisele ülevaatusele ja siis pannakse düno peale ning vot ongi pekkis. Kuigi ei tea, mis süüdistus selle eest välja kirjutataks...[/quote]
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Õhku tekib küsimus - Mina kui heauskne ostja ei pane ratast ostes dünopinki ja ma ei pea ka seda tegema, kui on väljastatud reg. nr ja tehniline pass (milles kirjas kW) kui asjal on kehtiv ülevaatus - kas ja milles ma siis süüdi olen? Ma ausõna ei tee tagumikuga vahet kas on 25 kW või 35 kW.
Ma ei poolda mingil juhul lubadeta sõitmist, kuid minul tekkis selline küsimus - ehk keegi targem seletab.
Ma ei poolda mingil juhul lubadeta sõitmist, kuid minul tekkis selline küsimus - ehk keegi targem seletab.
i am not totally useless, i can be used as a bad example.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
kui sul spido valetaks ja näitaks 115 asemel 90.efendi kirjutas:Õhku tekib küsimus - Mina kui heauskne ostja ei pane ratast ostes dünopinki ja ma ei pea ka seda tegema, kui on väljastatud reg. nr ja tehniline pass (milles kirjas kW) kui asjal on kehtiv ülevaatus - kas ja milles ma siis süüdi olen? Ma ausõna ei tee tagumikuga vahet kas on 25 kW või 35 kW.
Ma ei poolda mingil juhul lubadeta sõitmist, kuid minul tekkis selline küsimus - ehk keegi targem seletab.
sina sõidad õnnelikult 95-ga ning politsei teeb trahvi, tekitab ka ikka viha ja rahulolematust, kuid süüdi ikka ise. Samas olenevalt masinast, ei pruugi üldse vahet teha, kas spido näitab rohkem või vähem.
sellega tahan öelda, et see ikka sinu enda asi kuidas sa veendud, et asi vastaks nõuetele, mitte ei pea seda tegema politseinik.
Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Tegelikult oleks huvitav teada, kas sedapidi varianti on üldse reaalselt kah tekkinud. Kõik "poleks müüja öelnud poleks teadnudki" ei lähe arvesse, sest müüja ütles ja ostja teadis.efendi kirjutas:minul tekkis selline küsimus

Me ju teame ka näiteks sellist kondiitritoodete taha varjuvat meessoost lähisugulaseks tituleeritud tegelast, kes alati hoiatab extra kilovattide eest

Aga no päriselt, kas on kellelgi reaalsest juhtumist teada?
Suzuki GSX 750 Inazuma
Ei.scryth kirjutas:Kondiitritooted? Kas seda kaubagruppi mitte maiustusteks ei nimetata?
Porgandipirukas on kah kondiitritoode.
Aga asjast.
siin ei tööta. Teadupärast kehtib süüdimatuse presumptsiooni see osa vaid kriminaalõiguses. Siin aga on nõndapidi, et sulle pannakse liigsed kilod süüks ja sinu asi on tõendada, et sa pole rikkunud. Üks võimalus on teha ekspertiis, kes siis peaks oma arvamuses ära märkima, et ümberehitus on toimunud enne ratta ostmist. Kuidas ta seda teeb - ma ei tea. Teine võimalus on paluda müüjat, et ta tõendaks - ehitas ümber, jättis registreerimata ja müügi juures ei maininud ümberehitust. Kuidas müüja nii kaugele viia, et ta seda tunnistaks, tean küll aga ei räägi. Kolmas võimalus on seda situatsiooni vältida, tehes enne ostu-müügi sooritamist see asi kindlaks ja sellest johtuvalt ka adekvaatselt käituda. Kindlasti on mõni võimalus veel aga ilma õlleta sellele rohkem mõelda ei viitsi.scryth kirjutas:piisavate süütõendite puudumisel lahendada case kahtlustatava kasuks
Mis seal ikka aru saada, osadele meist lihtsalt meeldib traksidega paugutada aga ega kõike ei maksa tõe pähe võtta.Urmas568 kirjutas:küsiks ühe küsimuse teilt- kõik koguaeg räägivad, et sõidavad politsei eest minema. Aga teil on ju number taga? Politsei siis teoorias fikseerib numbri ja tegeleb teiega hiljem, või pole nii? Ei saa mitte aru...

Rootsis minu teada mitte, see ju ghostrideri sünni- ja kodumaaSuzumen kirjutas:Selleks, et kedagi süüdi mõista peavad väärteo protokolli koostajad tõendama sinu osalust. Lisaks ei saa väärteo protokolli koostada sinu juuresolekuta. Hoopis teised reeglid on Soomes ja Rootsis. Seal kaasneb sõiduki omamisega ka täielik omaniku vastutus.

ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole 

Olen jälginud möödasõitvaid baike..kui neil oma 100km/h rauas siis minu silmad küll seda numbrimärki välja ei loe.dirtyboy18 kirjutas:kui sul number tagant n2ha on ja eest ära sõitma hakkad siis pane yks jala laba nubri peale ise tsikli peale pikali...ja keerad peale ja kui kaugemal oled kiirendanud siis võid juba normaalsemalt lasta.
Fighting online is like racing in the Special Olympics,
even if you win, you're still retarded.
even if you win, you're still retarded.
Njahh.. Sähh sul pirukat....spinna kirjutas:Me ju teame ka näiteks sellist kondiitritoodete taha varjuvat meessoost lähisugulaseks tituleeritud tegelast, kes alati hoiatab extra kilovattide eest
Nii... Minu müügikuulutustest võib lugeda:
1: Registreerimiseelse ülevaatuse aktis märgitud mootori võimsust (kuulutustes esineb "võimsus passis" nime all)...ja
2: Tegelik võimsus = Tootja poolt ette antud ratta tegelik võimsus (stock)
Nii... Kuna enamasti on saksast tulevatel ratastel 1-3 registreerimistunnistust (teh.passi) ja sealgi tihti erinevad võimsused, seega ma oma müügirataste tegelikku võimsust ikkagi ei tea... Võimsuse kindlaksmääramisel olen kasutanud oma kannika abi, mis suht lihtsa vaevaga suudab -11kw ja 25kw ja +30kw eristada....
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.