Jawa 638
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
- Tsikkel: Honda CB400T ´80
- Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535
Samal päeval siis ilmnes ka teine probleem. Masin kooles lihtsalt ära ühest silindrist. Säde on kõik olemas ja küünladki märjad, kuid tee mis tahad lubab ainult ühest pütist. Algul mõtlesin, et aku on tühi. Eks siis laadisin täis ja ikka samamoodi lubab ainult. Tegin siis karpa puhtaks - ikka sama. Vahetasin küünlad ning ikka sama jama. Ma ei saa enam aru mis toimub. Kuigi üks kahtlus on, et kütuses on asi. kuigi see oleks suht ajukas ikka!
Kellegil mootorit või vähemalt korras mootoripooli pole pakkuda?

terv. Siim
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
- Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
- Asukoht: Jõgeva-Tartu
süüteprobleemile ei oska lahendust anda.vähetõenäoline muidugi oleks,et süüde paigast ära läheb,kui ikka kõik kruvid korralikult kinni on.
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
- Tsikkel: Honda CB400T ´80
- Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535
Eks nädalavahetusel vaatan süüte üle. Sest kütus probleemiks tuua oleks ka väga kreisi, sest ma ju sõitsin sama kütusega Terve hommiku ringi ja ei olnud midagi häda.
Okei tänks abi eest.
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
- Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
- Asukoht: Jõgeva-Tartu
Parem on kui saad veel kuskilt teise sama tsikli pealt töötavaid detaile ümber tõsta,aga seda juba siis kui on vea asukoht enam vähem leitud.
edu
Soovitan kontrollida kontaktide korrasolu, et kas on kulunud vqi mitte, vähemalt puhastada neid ära, kaks omavahel töötavat pinda. Teiseks tee kindlaks, et genekas töötab stabiilselt, väga tihti juhtub, et mõni hari on kulunud vqi üks rootori juhtemetest katki - ja juba hullem pingevoolu relee.DioX kirjutas:Mul taoline probleem nagu agendil , et külmast peats käib mootor stabiilselt ja kui soojaks läheb siis kaob üks püüt tagant ära ja nt esimese käiguga sõites töötavad 2 püti ja kui annad rohkem pöördeid ja lülitad sisse teise või kolmanda siis lakkab üks (parem poolne ) pütt töötamast vb tuleb vahele mingi väike säde siis detoneerib aga muidu ei tööta suurematel pööretel millegipärast !!! Milles võib asi olla ? Kas süütes, et ei jõua anda vajalikul momendil sädet vms ?
Samas võiks vahetada küünlad koos kondentsaatoritega välja


Yamaha R6
Suzuki Intruder 1800R
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
- Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
- Asukoht: Jõgeva-Tartu
Ma arvan, et kuumaks ta kindlasti ei lähe seal geneka peal,soojemaks aga küll.Seega kui ta ei tööta,siis lihtam on ta välja vahetada ,kui hakata ümberehituseks paagi alt lisajuhtmeid vedama.Nitroid kirjutas:Kas probleem ei võiks olla selles, et kondekas saab kuumaks ja lakkab normaalselt töötamast? Sellega seoses küsimus, et kas kondeka võib hoopis paagi alla süütepooli juurde viia?
See 638 karpa tooreklapp töötab AINULT siis kui käivitaja ei keera rulli(gaasi) peale.. Paljud minuteada on harjunud gaasi andma käivitamise ajal, 638l käib asi aga seda pidi külma mootoriga ja toorklapiga. Ehk tegin kedagi nati targemaksrandmevääne2 kirjutas:siis on jah karpa viga.kui esimese 638 ostsin ,siis ka seda tööle ei saanud nii nagu peaks.sellest tooreklapist ma igatahes jagu ei saanud.külmkäivitusel bentsu sisse ei imenud aga kui korra käima said,siis sõitis hästi.ma tegin siis sellise ümberehituse nagu vanadel karpadel et saad ise nn üle uputada. siis sain edaspidi masina kohe käima.polnud enam mingit probleemi.DioX kirjutas:Niih proovisin siis Randmevääne meetodit , et kallasin silindrisse benus ja läks kohe esimeset paugust tööle !!!
Ja selline küs ,et mis kruvi mida reguleerib (karburaatoril )? Üks on horisontaal asendis teine on suunatud gaasi trossi poole !!!
Asi on vist ikkagi kütte segus !!a neid karpa kruvisid pole mõtet paigast ära ajada,enne ju sõitis normaalselt.

Yamaha R6
Suzuki Intruder 1800R
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
- Tsikkel: Honda CB400T ´80
- Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535
Mul hakkas ka alt jooksma. Kurat painutasin seda ujukite küljes olevad plekikest mis sulgeb selle sisselaske. Suht rängalt aga ujutab ennast ikka rängalt üle. Algul töötas normilt aga nüüd viimasel ajal hakkas nii tegema. Kas painutasin liiga palju?randmevääne2 kirjutas:ega jah täis jookseb kergelt.käivituse ajal hoian ühe käega rikastushoovast kinni.kui käima läheb peab silmapilkselt selle alla vajutama,et täis ei tõmbaks,muidu jah...hakka lükkama veel.
süüteprobleemile ei oska lahendust anda.vähetõenäoline muidugi oleks,et süüde paigast ära läheb,kui ikka kõik kruvid korralikult kinni on.
kas jawal ei ole karpa silindri külge ühendatud mingi kummi jamaga ja sealt nüüd öhku vahelt imema hakkas ja mäletamise järgi mängis öhupuhasti tähtsat rolli et bensu piisavalt sisse ei imeDioX kirjutas:Niih proovisin siis Randmevääne meetodit , et kallasin silindrisse benus ja läks kohe esimeset paugust tööle !!!
Ja selline küs ,et mis kruvi mida reguleerib (karburaatoril )? Üks on horisontaal asendis teine on suunatud gaasi trossi poole !!!
Asi on vist ikkagi kütte segus !!
mälujärgi oli eelmineaasta barosest ostes kogu tihendikomplekt kolmesaja ringis. aga igaksjuhuks helista üle (nii baros, kloostrimetsa pood ning võid ka tondilt küsida kuigi neil suht kesine valik endise idabloki masinate juppe).layr kirjutas:Oskab keegi öelda orienteeruvalt 638 mootori tihendite hinnad Kloostrimetsa motopoes? (püttide alused, kollektori, silindripea tihendid). Motopoe enda leht ei tööta.
mul oli hiljuti analoogne probleem. Säde oli küll olemas, aga nõrgem kui teisel pütil. Lahendus seisnes kondeka juhtme jootmises (enamus kidad olid katki). Iseasi kas sinu jaffil on sama häda.vootele kirjutas:Mul on 634-l just sarnane jama - parem pütt töötab ainult tühikäigul ja sedagi katkendlikult. Olen proovinud absoluutselt kõike - vahetasin kondekad omavahel ära - sama. Siis vahetasin süüte juhtmed ja piibud ringi - ikka parempoolne ei tööta. Kontakti käsitsi lahutades ei teki 1/3 juhtudest sädet. Kontaktid samas on puhastatud ja näivad korralikena ka...
Zod, kas tihendikomplekti kuulub silindrite alune, silkude pealne (alumiinium), karteripoolte vaheline, siduripoolne, ja kollektori tihend või on midagi veel?
p.s. oled oma kaherattalise jooksma saanud?
mälujärgi on loetelu täielik.layr kirjutas:Zod, kas tihendikomplekti kuulub silindrite alune, silkude pealne (alumiinium), karteripoolte vaheline, siduripoolne, ja kollektori tihend või on midagi veel?
Ikka. Ning seda kohe kevadel kuna oli mu ainuke liiklusvahend. Suvejooksul kogunes läbisõiduks ca. 6k km ning mingeid suuremaid probleeme ei mäleta et oleks esinenud. Hetkel küll jaffitu kuid loodan suvepäevadeks hoopis vanema jawaga kohal olla;)layr kirjutas:p.s. oled oma kaherattalise jooksma saanud?
Hästi (Y) ise sain alles vasema püti-kolvi-sõrme ära vahetatud (jube tirin oli sees, kuid päris kõrvaliste häälte vabaks siiski mootorit ei saanud).zod kirjutas:Ikka. Ning seda kohe kevadel kuna oli mu ainuke liiklusvahend. Suvejooksul kogunes läbisõiduks ca. 6k km ning mingeid suuremaid probleeme ei mäleta et oleks esinenud. Hetkel küll jaffitu kuid loodan suvepäevadeks hoopis vanema jawaga kohal olla;)
Nüüd üritan käivitusprobleemist võitu saada. Vahetasin süütepoolse simmeri (eelmine oli kindlasti kulunud ning läbimõõduga 7mm - muide, kas 1 mm väiksem läbimõõt võib mingeid probleeme põhjustada?) ning lihvisin käial kollektori sirgeks - liiga tugev kinnitamine vist. Ka karpa kinnitus oli kergelt kumer, kuid seda ei anna lihvides eriti parandada. Tal ju oma tihend seal sees. Ei tundu kõige geniaalsem lahendus olevat. Ise puutusid sarnase ebatihedusega kokku?
kui ei jää tihe siis põhjustab kindlasti. aga kui on hetkel tihe siis tõenäoliselt vähemat aega kui suurema läbimõõduga simmeri puhul.layr kirjutas:muide, kas 1 mm väiksem läbimõõt võib mingeid probleeme põhjustada?
soovitan enne silindrite lõpliku kinnitamist vahetükk korralikult kinni keerata. Kuna asi tundus ikkagi kahtlane siis kasutasin ohtralt hermetsi ning sai tihe küll.layr kirjutas:ning lihvisin käial kollektori sirgeks - liiga tugev kinnitamine vist. Ka karpa kinnitus oli kergelt kumer, kuid seda ei anna lihvides eriti parandada. Tal ju oma tihend seal sees. Ei tundu kõige geniaalsem lahendus olevat. Ise puutusid sarnase ebatihedusega kokku?
Käitvitusprobleemide tõttu sai vahetatud simmer ja lihvitud kollektor (ei liibunud korralikult). Eile süüdet seades avastasin uue jama - vasema püti süütehetke ei saagi õigeks seada, kuna kontaktiplaadi liikumisruum sai otsa (st tolle kinnituspolt jäi ette). Millest selline asi? Kas on võimalik, et kontaktid valede püttide omad? Praegune seis on selline, et vasak/ülemine kontaktipaar on parema silindri oma ja vastupidi. Kuidas originaalis peaks olema?
See selleks. Parema silindri süütehetke sain 3.o mm peale sätitud ja proovisin käima panna. Jaff läheb ju ühe töötava pütiga ka ometi käima. Aga no ei. Lükates ka ei lubanud, mida ta pole varem teinudki. Õhufiltri puudumine ei tohiks ka nii suurt rolli mängida. Kui üldse, siis vähe vana kütus, aga tööle peaks ikka minema (nädal tagasi sai käima küll).
Säde on olemas. Peab olema. Kontaktivahe 0.4. Karpat ei hakka näppima, sest enne mingitki moodi ta käis. Küünlad korras, katsetatud teistegagi. Pimedas proovisin - kõrgepinge juhe (nähtavalt) üle ei löö.
Kui tundlik 638 õrna aku vastu muidu on? Tuled küll töötasid, aga pole kõige laetum.
Müstika.
mnjah,aga ka mul on käimapanemise suhtes jamad kaelas,sädemed olemas mõlemal küünlal ,bena jookseb peale,aga ei saa ikka mootorit jooksma,aint aevastab ja paugub ja lööb karpasse tagasi kah mõnikord.
Hooaja lõpuks jaffile hääled sisse saadud. Viimaseks mureks on tühigaasi/küttesegu sättimine. Kunagi käis foorumist läbi mitu pööret pidi kütterikastuskruvi lahti keerama vms. Ei suuda enam üles leida.
Aga seisugaas ei sõltu ju tollest? 3k pöörde peal suutis hääli sees hoida. Madalamaks sättides langesid pöörded ühtlaselt kuni väljasuremiseni. Jääb mul midagi märkamata?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.