3. leht 122-st
Postitatud: 11 Juul 2006, 14:24
Postitas Inz001
Äkki siis keegi paneb hoopis raplas raja kinni ja kallame seal?
StreetMoto kirjutas:Mulle küll ei meeldi lambist ja kokkuleppimata asjad aga kui juba nii suur seltskond läheb, siis äkki saame rajale ka

Olen liitumas oma kolla/sinise preparaadiga.
Postitatud: 11 Juul 2006, 14:27
Postitas korke
viimane aeg nüüd otsustada kuhu ja mida me lähme tegema....
Postitatud: 11 Juul 2006, 14:30
Postitas manager2
Inz001 kirjutas:Äkki siis keegi paneb hoopis raplas raja kinni ja kallame seal?
StreetMoto kirjutas:Mulle küll ei meeldi lambist ja kokkuleppimata asjad aga kui juba nii suur seltskond läheb, siis äkki saame rajale ka

Olen liitumas oma kolla/sinise preparaadiga.
[/quote
Kuna mina olin initsiaator sinna ilma kokku leppimata minema, pakuksin igaks juhuks viisakuse pärast veel sellise lahenduse välja, et kohale jõudes koostan nimekirja, kes kohale vajusid ja ka sõidavad. Võtan kõigilt kontakttelefonid. Fikseerin osalejate arvu. Osalejate arvu panen pärast sõitu siia foorumisse üles.
Siis kui korraldaja tagasi on, võtan temaga ühendust ja tasun talle sõidu eest vastavalt osalejatele ja hinnakirjale. Ja siis korjan teilt ka papi kokku.
Sel juhul, isegi kui keegi asjaga seotud vend kohale ilmub, on meil kohe asjad joones ja saame täpse ülevaate anda mis toimub, et ei oleks kellegil ütlemis, et tasuta sõita tahtsime. Seda enam, et Eesti on väike ja võibolla loeb korraldaja või temaga seotud isik isegi vahel seda foorumit.
Postitatud: 11 Juul 2006, 14:32
Postitas WR
Pole siin mingit Raplat, ikka Aravetele ja tõesti ei tahaks uskuda, et kui selline seltskond kohal, et keegi nii kuri on ja minema kogu seltskonna peksab

Postitatud: 11 Juul 2006, 14:38
Postitas Inz001
sobib
manager2 kirjutas:Inz001 kirjutas:Äkki siis keegi paneb hoopis raplas raja kinni ja kallame seal?
StreetMoto kirjutas:Mulle küll ei meeldi lambist ja kokkuleppimata asjad aga kui juba nii suur seltskond läheb, siis äkki saame rajale ka

Olen liitumas oma kolla/sinise preparaadiga.
[/quote
Kuna mina olin initsiaator sinna ilma kokku leppimata minema, pakuksin igaks juhuks viisakuse pärast veel sellise lahenduse välja, et kohale jõudes koostan nimekirja, kes kohale vajusid ja ka sõidavad. Võtan kõigilt kontakttelefonid. Fikseerin osalejate arvu. Osalejate arvu panen pärast sõitu siia foorumisse üles.
Siis kui korraldaja tagasi on, võtan temaga ühendust ja tasun talle sõidu eest vastavalt osalejatele ja hinnakirjale. Ja siis korjan teilt ka papi kokku.
Sel juhul, isegi kui keegi asjaga seotud vend kohale ilmub, on meil kohe asjad joones ja saame täpse ülevaate anda mis toimub, et ei oleks kellegil ütlemis, et tasuta sõita tahtsime. Seda enam, et Eesti on väike ja võibolla loeb korraldaja või temaga seotud isik isegi vahel seda foorumit.
Postitatud: 11 Juul 2006, 14:49
Postitas madone
Kas ei suuda ühte posti kokku kirjutada, et
SEAL, SEL KELLAAJAL, KOGUNEME SEAL JA SEL KELLAAJAL?
Türi te mõtlete sada korda ümber.. mitte kottigi aru ei saa sellest teemast.
Postitatud: 11 Juul 2006, 14:52
Postitas manager2
türi ei ole siiamaani tapatki ümber mõelnud.
ARAVETE
mõned kogunevad 17:30 - 17:45 Lasnamäel Statoilis
mõned on juba varem kohal ja pakivad asju lahti.
mõned tulevad hiljem.
sõiduks läheb igal juhul. pärast nelijärvel ujumine kah.
seni head pihkvat
Postitatud: 11 Juul 2006, 17:06
Postitas korke
krt...mis lasnamäe statoil..pidite ju seal susi hotelli juures kogunema :O ?
Postitatud: 11 Juul 2006, 17:11
Postitas mr_priit
Susi hotelli mäest alla Statoilis, mis jääb Peterbuti mnt äärde.
Postitatud: 11 Juul 2006, 22:08
Postitas WR
Tagasi kodus nüüd ja üritusega mega rahul...rada on ikka super, usun et Eesti parim rada SM jaoks...tagasitulles sai veel järvest läbi käidud...mis saaks olla parem kui selline trenn

PS. asja tegi väga nauditavaks sõitjate rohkus...kahju et lõpus toimunud SM võistluse moodi asjast osa ei saanud võtta

see oleks ilus punkt olnud üritusele
Postitatud: 11 Juul 2006, 22:49
Postitas 417
supermotod sõitsid lihtsalt üle - niiet kui oma masina müüdud saan siis uus ostobjekt algam tähega S
Postitatud: 11 Juul 2006, 23:09
Postitas manager2
tõesti oli super üritus, kuna osalejaid tõesti palju. nii oma 30 vist kiskus ära, ja hilisem suplus nelijärvel oli eriti värskendav.
sõbralik tänuavaldus Sverrele, kes selle mõtte lagedale tõi.
tänaseni rohkeima osalejate arvuga rajal sõit, kui ametlikud asjad välja arvata.
LAHE!
palve siinkohal kõigile kes sõitsid. Kuna ilmselt tahame seda rada ka tulevikus kasutada, siis on ikkagi viisakas, juhul kui omanik välja ilmub, talle selle eest tasuda. Seda enam, et meid tõesti palju oli.
Ega ma ju paljusid ei tea ja see kohapealne nimede üleskirjutamine ununes kah ära.
Niipalju, keda ära tundsin või foorumist osalemise välja lugesin:
1. Sverre
2. Loonik
3. Korke
4. 417
5. WR
6. Nitse
7. Mina ise.
rohkem tõesti siinsete nimede järgi ära ei tunne.
seega, olge mehed, kes osalesite, saatke mulle ES. Panen ühise nimekirja kokku ja siis, juhul kui vaja on, saame ka raha makstud. kui keegi ei küsi siis pole kah midagi.
Postitatud: 12 Juul 2006, 00:56
Postitas Tihver
Nii, ma ka nüüd tagasi. Kõik oli väga lahe, aga härrased kes jätsid raja kõrvale oma õlletaara vedelema võiks küll natuke häbeneda. Sai seal ju hetke seisuga täiesti niisama funnimas käidud ja selline on siis austus raja valdajate suhtes.
Postitatud: 12 Juul 2006, 01:57
Postitas korke
üritus oli tõesti super.....ja super moto'dega ühel samal rajal sõita on ohtlik. Lükkavad halbadele tegudele ning tekitavad kiusatust ka panna tagarattas slaidima
Aga jah....väga head sõitu tegid loonik ja sverre (ainukesed superbaigid kellele ma järgi ei jõudnud)...kes lõpuks ka teelt välja lendasid. Vist sverre, loonik ja mina olid ainukesed kes suutsid pikka pusimise peale ka super motodel kannul püsida ning ka mõnest mööda minna

Mis aga maksis meile kätte teelt välja lendamistega.
Algajatele kes esimest korda rajal.... KRT ärge jõllitage peeglitesse ning ärge proovigi teha seda head teenet ,et lasete mööda. See kes taga sõidab selle enda asi on kuidas ta mööda saab teist !!!!
Ma oleks igavesti korraliku paugu pannud ühe zx636r'iga kes algul sisenes kurvi seest poolt ning otsustas hoopis mind mööda lasta ja lasi kurvi laugeks. Tänagu jumalat ,et head pidurid olid mul !!!!
Hiljem õhtul sai proovitud nitse quadi millega oli slaidida ja kurvi minna üli kõva. No ja mareku supermoto ..mis jumala kergelt tagarattasse ronis (Y)
korke nüüd oma haavu lappima =P
Postitatud: 12 Juul 2006, 02:00
Postitas nitse
Õlletaara jätsin mina isiklikult, kui sa pead silmas neid ilusti kokku tõstetud 3-4 pudelit, aga ma ei häbene!!! Sellises kompleksis peaks olema ikka kohad, kuhu prügi panna, näiteks nagu Raplas on suured vaadid selleks otstarbeks. Ei jäänud need sinna pilla-palla vedelema, vaid said tõstetud silmapaistvasse kohta, teepealt ära, et keegi üle ei sõidaks, aga piisavalt nähtavale, et raja haldajale kohe silma paistaksid. Ehk teeb sellest omad järeldused.

Mina ei käinud seal "niisama funnimas", käisin trennis!
PS. Kui trenni eest raha küsitakse, olen loomulikult nõus maksma, see on normaalne.
Postitatud: 12 Juul 2006, 02:04
Postitas korke
ajaa...unustasin öelda ,et suured tänud ühele supermoto vennale kes aitas minu tsikli vrakki tallinna transpordi

Postitatud: 12 Juul 2006, 09:20
Postitas zaps
Postitatud: 12 Juul 2006, 09:23
Postitas apsik
Chill värk oli. Kummardus korraldajatele. Igatahes jään ootama järgmist analoogset üritust. Aravete rada on algajetele sõitjatele vaat et parim, kurvid on suht aeglased ja kiirused pole suured (max 120).
Väike tähelepanek. Üks lipumees võiks tulevikkus seista enne seda kurvi, kus Korke välja lendas. See vast kõige "pimedam" koht sellel rajal.
Njaa .... See "Paganama" Supermoto

... Aprilia SXV jättis ka eemalt vaadates hea mulje.
Mul isiklikult lõppes päev sellega, et peale rajalt lahkumist lõpetas oma tegevuse gaasi tross. Pidin 125 kilti sõitma käsigaasiga

Postitatud: 12 Juul 2006, 09:35
Postitas 417
loodame et siis tulevikus saab korraldada lausa laupäevaku reedese saabumise ja telkimisega

Postitatud: 12 Juul 2006, 09:49
Postitas Movistar
Kas keegi ringiaegu ka mõõtis?
Postitatud: 12 Juul 2006, 10:04
Postitas mr_priit
Lahe üritus oli. Huvitav, kas bike'ga on üldse võimalik Aravetel SM'le ära panna?
Tüdrukud klõpsisid päris palju pilte raja ääres. Kas keegi neid pilte webi üles saab riputada?
Postitatud: 12 Juul 2006, 10:09
Postitas Inz001
Kokkuvõttes oli üritus väga viis.
Sverre ja loonik sõitsid tõesti kiiresti, kuid korke kle minu tagasihoidlik arvamus sinu sõidust siis, sinust kiiremaid mehi seal rajal oli vast mitu, su eesmärk oli igas kurvis ju põlva maha kallata, mis tegelikult su kurvi läbimis kiirust suuresti muutsid, trajektoorid muutusid, enne kui sa külja maha panid oli näha juba et kaua sul see sõit ei kesta, kuna näiteks kui S kurvi sisenesid, siis eemärk nr.1 oli sul ju esimese kurvis põlv maha saada, aga järgmisse kurvi sisse kallata sul ei õnnestunud ja nii mõnigi kord läks sul see kurv otseks või mis. Sõita tuleks vast peaga mitte persega ja see et sa igas kurvis põlve maha paned ei tee mitte su ringi aegu paremaks
a noh see minu kui pühapäevasõitja tagasihoidlik arvamus.
korke kirjutas:üritus oli tõesti super.....ja super moto'dega ühel samal rajal sõita on ohtlik. Lükkavad halbadele tegudele ning tekitavad kiusatust ka panna tagarattas slaidima
Aga jah....väga head sõitu tegid loonik ja sverre (ainukesed superbaigid kellele ma järgi ei jõudnud)...kes lõpuks ka teelt välja lendasid. Vist sverre, loonik ja mina olid ainukesed kes suutsid pikka pusimise peale ka super motodel kannul püsida ning ka mõnest mööda minna

Mis aga maksis meile kätte teelt välja lendamistega.
Algajatele kes esimest korda rajal.... KRT ärge jõllitage peeglitesse ning ärge proovigi teha seda head teenet ,et lasete mööda. See kes taga sõidab selle enda asi on kuidas ta mööda saab teist !!!!
Ma oleks igavesti korraliku paugu pannud ühe zx636r'iga kes algul sisenes kurvi seest poolt ning otsustas hoopis mind mööda lasta ja lasi kurvi laugeks. Tänagu jumalat ,et head pidurid olid mul !!!!
Hiljem õhtul sai proovitud nitse quadi millega oli slaidida ja kurvi minna üli kõva. No ja mareku supermoto ..mis jumala kergelt tagarattasse ronis (Y)
korke nüüd oma haavu lappima =P
Postitatud: 12 Juul 2006, 10:23
Postitas manager2
korke kirjutas:....olid ainukesed kes suutsid pikka pusimise peale ka super motodel kannul püsida ning ka mõnest mööda minna ...
Arvan et eks see möödumine ka teil ikka selline ajutise nähtusega asi oli. Vahest Sverre jättis mõned aeglasemad SM-id selja taha. Neid oli ju palju. Minul oli pidevalt telefoniposti tunne SM kõrval, mis sest, et vahel mõnest mööda sai lasta... seda siis kui vend kurvi pikaks võttis, pärast seda, kui oli mind eelnevalt tolmupilve jätnud. Kadedaks tegi asjaolu, et SM-iga mõni pikaks võetud kurv ja väike võsalõikamine tegid vaid asja huvitavamaks, mitte traagiliseks. Kõik Biked-kes kurvid otseks lasid said ikka vähemal või rohkemal määral kannatada.
ja mis ajavõtmisesse puutub, siis eks Sverre aeg oli Bikedest üle kõige. vist midagi 53 sek, kui ei eksi. Teistel parematel kiskus 56 kanti. Sel ajal, kui ma paar ringi mõõtsin, olid SM ajad 50 tuuris ja alla selle. Kui ma nüüd õieti mäletan.
... ja veel. õnneks oli seekord minu jaoks ohtlikke momente vaid üks. Seda seoses SM erineva sõidutrajektooriga. Nagu siin ka kommenteeriti - selja taha ei vaadata. Kui aga rahulikult oma trajektooril viimasesse kiiresse kurvi sisenen ja äkitselt sealt tagant tuleva SM avastan, siis võtab kõhedaks. Seekord vedas.
Postitatud: 12 Juul 2006, 10:30
Postitas Inz001
kes need kiiremad peale sverret olid, ega sa korke aega ei võtnud?
manager2 kirjutas:korke kirjutas:....olid ainukesed kes suutsid pikka pusimise peale ka super motodel kannul püsida ning ka mõnest mööda minna ...
Arvan et eks see möödumine ka teil ikka selline ajutise nähtusega asi oli. Vahest Sverre jättis mõned aeglasemad SM-id selja taha. Neid oli ju palju. Minul oli pidevalt telefoniposti tunne SM kõrval, mis sest, et vahel mõnest mööda sai lasta... seda siis kui vend kurvi pikaks võttis, pärast seda, kui oli mind eelnevalt tolmupilve jätnud. Kadedaks tegi asjaolu, et SM-iga mõni pikaks võetud kurv ja väike võsalõikamine tegid vaid asja huvitavamaks, mitte traagiliseks. Kõik Biked-kes kurvid otseks lasid said ikka vähemal või rohkemal määral kannatada.
ja mis ajavõtmisesse puutub, siis eks Sverre aeg oli Bikedest üle kõige. vist midagi 53 sek, kui ei eksi. Teistel parematel kiskus 56 kanti. Sel ajal, kui ma paar ringi mõõtsin, olid SM ajad 50 tuuris ja alla selle. Kui ma nüüd õieti mäletan.
... ja veel. õnneks oli seekord minu jaoks ohtlikke momente vaid üks. Seda seoses SM erineva sõidutrajektooriga. Nagu siin ka kommenteeriti - selja taha ei vaadata. Kui aga rahulikult oma trajektooril viimasesse kiiresse kurvi sisenen ja äkitselt sealt tagant tuleva SM avastan, siis võtab kõhedaks. Seekord vedas.
Postitatud: 12 Juul 2006, 10:30
Postitas WR
Täitsa huvitav kuulda, et mõni bike mees siin ka SM meestega olevat võidu sõitnud, kusjuures minu silmis tundus kõige kiirem Sverre ja tema tunnistas, et sellel rajal SM vastu ei saa ja mina sain oma tundele ainult kinnitust

aga äge oli ikkagi ja seda üritust tuleb korrata kohe kindlasti...muide keegi Rapla rajale ei viitsi vastasseisu proovima minna

Postitatud: 12 Juul 2006, 10:37
Postitas Luik
no SM ja bike vastasseisu pole mõtet Raplaski proovida - SM on kindlasti kiirem. Sellise sõidu nagu eile võib Raplas korraldada küll (rapla rajal on minu meelest rohkem nikerdamist, kurv kurvis kinni)
Pakkuge rapla rajale aeg välja!
Postitatud: 12 Juul 2006, 10:39
Postitas manager2
Inz001 kirjutas:kes need kiiremad peale sverret olid, ega sa korke aega ei võtnud?
paar ringi võtsime. Seda juba siis kui Sverre võsas käinud oli. Siis oli olukord selline, et Loonik vist tegi oma aja 56 seki ja korkel oli see 59 täpselt. Me veel arvutasime, et keskmine kiirus 60km tunnis. (Loodan, et ei valeta. Kui eksin, siis Sverre - korrigeeri). Mis hiljem edasi sai, ei oska kommenteerida. Aga fakt on, et parimad SM mehed tegid pea 10 sekiga ära.
Ma usun, et mõnest videokokkuvõttest saab väga hästi ringiajad kätte...
Postitatud: 12 Juul 2006, 10:39
Postitas stonefree
Inz001 kirjutas:Kokkuvõttes oli üritus väga viis.
Sverre ja loonik sõitsid tõesti kiiresti, kuid korke kle minu tagasihoidlik arvamus sinu sõidust siis, sinust kiiremaid mehi seal rajal oli vast mitu, su eesmärk oli igas kurvis ju põlva maha kallata, mis tegelikult su kurvi läbimis kiirust suuresti muutsid, trajektoorid muutusid, enne kui sa külja maha panid oli näha juba et kaua sul see sõit ei kesta, kuna näiteks kui S kurvi sisenesid, siis eemärk nr.1 oli sul ju esimese kurvis põlv maha saada, aga järgmisse kurvi sisse kallata sul ei õnnestunud ja nii mõnigi kord läks sul see kurv otseks või mis. Sõita tuleks vast peaga mitte persega ja see et sa igas kurvis põlve maha paned ei tee mitte su ringi aegu paremaks
a noh see minu kui pühapäevasõitja tagasihoidlik arvamus.
Ma mõtlesin kah, et ikka sitad sõitjad olid teil seal kui korke esikolmikusse sai

Eelmine kord oli seal paar uut seebari meest, kellega ma oma suure ninjaga sellel rajal küll samas tempos püsida ei suutnud.
Ise kahjuks kohale ei jõudnud, sain alles kella 9 tsikli valmis. Rõõm oli nii suur sellest, et tsikkel korda sai, et keerasin maanteel kohe rulli põhja ja kuna seljakotikoti lukk vist ei saanud korralikult kinni siis tuul viis auto dokumendid ja PIN koodi kalkulaatori minema.

Kui keegi Peterburi maanteel leiab siis andku teada

Postitatud: 12 Juul 2006, 10:46
Postitas Inz001
heh huvi pärast oleks oma ringi aega ka teada tahtnud, aga ega ma ei suudaks eales korkega ju sammu pidada

seega mul siis ikka üle minuti
manager2 kirjutas:Inz001 kirjutas:kes need kiiremad peale sverret olid, ega sa korke aega ei võtnud?
paar ringi võtsime. Seda juba siis kui Sverre võsas käinud oli. Siis oli olukord selline, et Loonik vist tegi oma aja 56 seki ja korkel oli see 59 täpselt. Me veel arvutasime, et keskmine kiirus 60km tunnis. (Loodan, et ei valeta. Kui eksin, siis Sverre - korrigeeri). Mis hiljem edasi sai, ei oska kommenteerida. Aga fakt on, et parimad SM mehed tegid pea 10 sekiga ära.
Ma usun, et mõnest videokokkuvõttest saab väga hästi ringiajad kätte...
Postitatud: 12 Juul 2006, 10:47
Postitas Sverre
Hello
Korralikus rütmis sõites saaks ma Aravetel ilmselt 51-51,5 sekundit kätte, vähem vist mitte. Pakun, et supermoto keskmine oleks võistlusel 48-49. Sabas suutsin hoida, mööda minna polnud eriti lootust.
Supermoto libistab kurvi läbi ja saab varem kiirendama hakata, baik tuleb enne kiirendamist püsti saada ja nii pärast iga kurvi. Seega igas kurvis 0,2-0,4 sekundit kaotust ja ongi ringiga 3-4 sekundit supermotol edu.
Ma arvasin seda ise ka, aga ikka on tore silmast silma näha ja proovida, muidu võib lõputult rusikaid rullida ja rääkida, kui kõvad mehed keegi on.
Supermoto "võistlust" oli tore vaadata.

Tänan kõiki osalejaid, oli kena õhtu.
Kordame seda.
Sverre