Goretex vs. nahk
Moderaator: Moded
Ma olen ka nüüd paar päeva linnas tiirutanud Andorrast "reisimälestuseks" toodud Dainese Goretex jope ja pükstega, esimene päev oli kuidagi imelik olla, nüüd juba täitsa mõnus
Võrrelda oskan ainult nahkkombega, mitte tagi/pükstega... nahkkombe on sõidu ajal seljas väga mõnus, istub hästi saabastesse/kinnastesse ja selga. Aga nagu tsikli seljast maha astud, tahaks kohe minema visata, eriti palava ilmaga. Samas jahedamaga (<15 kraadi) hakkab minul kiirema sõidu ajal jahe.
Gorega on sõita tiba kohmakam, riided ei taha nii hästi saabaste/kinnastega kokku "voolata" ja muud sellist. Samas mugavusele justkui etteheiteid teha ei saa... Praeguste ilmadega on sõita soe ja samas kannatab ka kodust garaazhi & tagasi jalutada (7-8 minutit, nahaga ma seda teha ei taha), sealjuures nägemata välja nagu marslane
Ehk Gore on selgelt praktilisem. Lisaks on külma ilma puhuks veel voodrid. Väga palavaga pole paraku saanud testida, aga vajadusel on Goreülikonna sees ka õhu liikumist võimalik tekitada, nii et seegi peaks olema üle elatav.

Gorega on sõita tiba kohmakam, riided ei taha nii hästi saabaste/kinnastega kokku "voolata" ja muud sellist. Samas mugavusele justkui etteheiteid teha ei saa... Praeguste ilmadega on sõita soe ja samas kannatab ka kodust garaazhi & tagasi jalutada (7-8 minutit, nahaga ma seda teha ei taha), sealjuures nägemata välja nagu marslane

Ehk Gore on selgelt praktilisem. Lisaks on külma ilma puhuks veel voodrid. Väga palavaga pole paraku saanud testida, aga vajadusel on Goreülikonna sees ka õhu liikumist võimalik tekitada, nii et seegi peaks olema üle elatav.
-
Teema algataja
ei saa ma aru, mis nahkadega te sõidate. olen ise sõitnud nii goretexiga kui nahaga. mõlemal on oma head ja vead, kuigi minu arust naha "häid" on rohkem. goretex on sadulast maas olles mugavam. nahaga on jälle minu meelest palju parem sõita. gore oli mul yoko ja nahk ixs - mitte kumbki pole ühtki piiska vett läbi lasknud, kuigi olen sõitnud mõlemaga väga pikalt paduvihmas. külma pole ka tundnud, kuigi tõenäoliselt võib tõesti gore olla soojem. mina eelisan nahka aga eks ta ole muidugi individuaalne.
Möhh... Nahast tuleb vesi läbi nii kui viuhti... Padukaga sõites ~5-10 min ja nahkkombe on läbimärg...Jax kirjutas:ei saa ma aru, mis nahkadega te sõidate. gore oli mul yoko ja nahk ixs - mitte kumbki pole ühtki piiska vett läbi lasknud, kuigi olen sõitnud mõlemaga väga pikalt paduvihmas.
Hiljuti sattus ette üks huvitav Gore-Tex/Nahkkombe (Dainese), kus on ühendatud Naha vastupidavus ja Gore-Texi mugavus.... Tõsiselt vinge ja ilmastikukindel asi.... Lähiajal riputan selle netti üles...et siis saax imetleda

http://www.streetfighter.ee/Motikajubin ... 4_Gore.htm
Terv,
Kommionu
Viimati muutis Kommionu, 23 Veebr 2005, 18:42, muudetud 1 kord kokku.
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Talv on käes (jälle) ja paras aeg hakata taas või uuesti või juba varustuse peale mõtlema. Minu viimasest postitusest on parasjagu aega ja kilomeetreid ja kraade möödas ning nii mõndagi on muutunud. Külmade ilmade saabudes avastasin näiteks, et nahk jahtub üllataval kombel maha...ehk siis nahkriiete alla tasub ikka soojemat varustust panna. Lõpuks, kui õhutemperatuur alla nulli hakkas langema, jõudsin minagi otsusele, et kui ikka talvel sõita soovida, tuleb kas: a) muretseda tagi mille alla mahub rohkem sooje riideid või b) lisada oma riiete kogusse mõni kaitsmetega tekstiiljope. Mina otsustasin viimase kasuks, seda enam, et üks kasutatud variant lausa sülle jooksis. Aja jooksul oli tema veekindlus (ja välimus jne.) küll kannatada saanud, kuid talviste sõitude soojamure lahendab ta ära küll...eriti peale seda, kui ma avastasin, et õhuke kilejope tekstiiljope all parandab tema sooja-, tuule- ja veekindlust veelgi, kuigi kahandab pea olematuseni tema hingamisvõime (aga kui on ikka KÜLM siis ei hinga sa siin midagi, peaasi et soe oleks). Kuna samal viisil tekstiilpükste hankimine õnneks pole läinud, sõidan siiamaani nahkpükstega, toppides sinna allla villased retuusid (mõnusalt soe on küll) ja peale külma- ja tuule- ja vee/porikindluse (talvistes oludes vägagi oluline) suurendamiseks kilepüksid. Üllataval kombel päris soe ja mõnus kombinatsioon, kuigi väljanägemine veidi "Michelini mehikese" omaga sarnanema hakkas. Mõningaseks probleemiks jäävad aga ikkagi kindad ja saapad. Sai küll Realiseerimiskeskusest ostetud paksud tsiklikindad, kuid külm talvine tuul jahutab sõrmeotsad ikkagi nii maha, et käepidemesoojendused ja tuulekaitsed on hea mõte. Saabaste koha pealt olen õnnega koos, kuna core-tex voodriga nahksaapad Daytonalt on väga mõnus, soe, hingav ja veekindel jalats...ehk küll mitte väga külmadeks ilmadeks....siis tahaks kas number suuremaid saapaid kuhu veel paksem villane sokk sisse mahuks või elektrisoojendusega sokke. Külmetava kurgu probleemi lahendas ära hästi paksu villase voodriga nahast tuulekrae, mis sooja talverõivastuse i-tähele täpi peale paneb. Kokkuvõtteks võib öelda, et väga minimaalsete rahaliste vahenditega on saavutatud mõnusalt soe talvine riietus, mis küll ei näe ehk tipptasemel välja, kuid on mugav ja funktsionaalne ning täidab täiega talle püstitatud eesmärgi...
Ja siis laskusin ma nii madalale, et muretsesin oma külkale kõrge esiklaasi koos tuulepõllega - kole, ent oi kui kasulik ...mistõttu vähemasti ülemises otsas NII sooja varustust vähemasti meie talve puhul ja linna(lähi)sõitudel küll vaja ei lähe...
Teemakohaseks kokkuvõtteks: IGAL riietusel, nii tekstiilil kui nahal kui nende kombinatsioonidel, on omad plussid ja miinused. Ei saa öelda, et üks on hea ja teine paha. Igale probleemile/olukorrale on olemas lahendus, ole ainult mees/naine ja leia OMAle sobivaim variant OMA isiklikest soovidest ja vajadustest lähtuvalt...
Zeek
P.S. See kilekasüsteem (vihmakiled ntx) teeb ka nahkkombe nii soojaks et kannatab külmema ilmaga sõita...aga mina läksin lihtsama vastupanu teed...
Ja siis laskusin ma nii madalale, et muretsesin oma külkale kõrge esiklaasi koos tuulepõllega - kole, ent oi kui kasulik ...mistõttu vähemasti ülemises otsas NII sooja varustust vähemasti meie talve puhul ja linna(lähi)sõitudel küll vaja ei lähe...
Teemakohaseks kokkuvõtteks: IGAL riietusel, nii tekstiilil kui nahal kui nende kombinatsioonidel, on omad plussid ja miinused. Ei saa öelda, et üks on hea ja teine paha. Igale probleemile/olukorrale on olemas lahendus, ole ainult mees/naine ja leia OMAle sobivaim variant OMA isiklikest soovidest ja vajadustest lähtuvalt...
Zeek
P.S. See kilekasüsteem (vihmakiled ntx) teeb ka nahkkombe nii soojaks et kannatab külmema ilmaga sõita...aga mina läksin lihtsama vastupanu teed...
Viimati muutis Zeek, 16 Jaan 2005, 13:06, muudetud 1 kord kokku.
Elu on...
veidi pikaks läks küll see heietamine...aga noh..talvine aeg...väga kiiret kuskile ei ole...
Naha kasuteguritest veel rääkides....kukkuda on nahkades küll hea...sai siin sügise poole korra külg maha pandud ja mõned meetrid mööda asfalti libisetud. Ja kui poleks korralikku kaitsmetega nahkkombet seljas olnud, oleks päris valus olnud. Nüüd aga pääsesin mõne sinikaga ja kriimud kaheosalisel kombel said pärast ilusti mustaks tagasi viksitud nii et kui ei tea, ei näegi... Ehmatus oli suurem... Tekstiiljope oleks aga selle libisemisega päris narmendavaks kulutanud nii et pärast oleks päris suured paigad peale tulnud panna (allakirjutanu on näinud küll (ja lappinud) kukkunud tekstiiljopesid...)
Zeek
Naha kasuteguritest veel rääkides....kukkuda on nahkades küll hea...sai siin sügise poole korra külg maha pandud ja mõned meetrid mööda asfalti libisetud. Ja kui poleks korralikku kaitsmetega nahkkombet seljas olnud, oleks päris valus olnud. Nüüd aga pääsesin mõne sinikaga ja kriimud kaheosalisel kombel said pärast ilusti mustaks tagasi viksitud nii et kui ei tea, ei näegi... Ehmatus oli suurem... Tekstiiljope oleks aga selle libisemisega päris narmendavaks kulutanud nii et pärast oleks päris suured paigad peale tulnud panna (allakirjutanu on näinud küll (ja lappinud) kukkunud tekstiiljopesid...)
Zeek
Elu on...
-
Teema algataja
Sai sel suvel sõidetud täiesti tavalise nahktagiga(siiski korraliku firma toodang). Juhtus ka selliseid päevi, et terve päev tuli sõita vihmas.
Tulemus oli selline, et ise küll täiesti kuiv aga nahk ikkagi imas endale niipalju vett sisse, et tagi tahtis paar päeva kuivamnist, et oma normaalkaalu taastada.
Peale tehnilise vaseliini millegagi seda määrinud ei olnud.
Tulemus oli selline, et ise küll täiesti kuiv aga nahk ikkagi imas endale niipalju vett sisse, et tagi tahtis paar päeva kuivamnist, et oma normaalkaalu taastada.
Peale tehnilise vaseliini millegagi seda määrinud ei olnud.
-
Teema algataja
Tsiklivarustuse ostmiseni ei ole veel jõudnud, kuid kuna olen tegelenud purjetamisega siis seal oli küll goretex asendamatu - nahaga keegi purjetada ei ole vist kunagi püüdnudki... 
Kuid teades goretexi häid omadusi olen ka oma tavariideid ostes eelistanud goretexi - hetkel jope ja kingad sellest materjalist.

Kuid teades goretexi häid omadusi olen ka oma tavariideid ostes eelistanud goretexi - hetkel jope ja kingad sellest materjalist.
-
Teema algataja
Evo tekstiilist jopega (2500,-) olen sõitnud (masinaks GS500E) 10 000 km ja läbi pole tilkagi tulnud.
Siiski on kaheldav taskute (rinnataskud kaasa arvatud) niiskuspidavus, sest Viljandi-Tallinn reisi ajal, kui 2 h paduvihma sain, läksid dokumendid niiskeks, seega peaks kilekaante vahele panema. Sisetaskutega sellist probleemi pole.
Soojapidavus alusvoodriga on kiiduväärt isegi +5 kraadi juures ja "hingab" ka hästi. Soojade ilmade puhul viskan alusvoodri kapipeale tolmu koguma.
Plussiks võib pidada EVO jope puhul ka seda, et õlgadel küünarnukkidel ja seljal on kukkumist pehmendavad kaitsmed.
Nüüd sellest kevadest läksin üle IXS kaheosalise nahast kombe peale, sest suurtel kiirustel (mida CBR1000F-st saab välja meelitada) parandab nahk oluliselt tsikli juhitavust. Seljal on kaks tuulutuslukku. Küünarnukkidel ja õlgadel topeltnahk, seljale saab paigaldada kaitsme.
Lisaks sai ostetud veel Dainese nahast saapad (lukk+krõps), millel sääre ja liigese kaitse.
Eks paistab, kui vihma tulema hakkab, mis nahast kombe teha mõtleb.
Kõik mis ei tapa, teeb tugevamaks!
Siiski on kaheldav taskute (rinnataskud kaasa arvatud) niiskuspidavus, sest Viljandi-Tallinn reisi ajal, kui 2 h paduvihma sain, läksid dokumendid niiskeks, seega peaks kilekaante vahele panema. Sisetaskutega sellist probleemi pole.
Soojapidavus alusvoodriga on kiiduväärt isegi +5 kraadi juures ja "hingab" ka hästi. Soojade ilmade puhul viskan alusvoodri kapipeale tolmu koguma.
Plussiks võib pidada EVO jope puhul ka seda, et õlgadel küünarnukkidel ja seljal on kukkumist pehmendavad kaitsmed.
Nüüd sellest kevadest läksin üle IXS kaheosalise nahast kombe peale, sest suurtel kiirustel (mida CBR1000F-st saab välja meelitada) parandab nahk oluliselt tsikli juhitavust. Seljal on kaks tuulutuslukku. Küünarnukkidel ja õlgadel topeltnahk, seljale saab paigaldada kaitsme.
Lisaks sai ostetud veel Dainese nahast saapad (lukk+krõps), millel sääre ja liigese kaitse.
Eks paistab, kui vihma tulema hakkab, mis nahast kombe teha mõtleb.
Kõik mis ei tapa, teeb tugevamaks!
-
- Postitusi: 2410
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 25 korda
Ehk tegelikult oleks teema õigem nimetus NAHK VS TEKSTIIL (või MEMBRAANID). Membraanid siis need imevigurid mis tekstiliriietel peaks õhku läbi laskma, vett aga mitte.
Olen kunagi olnud 100% naha kummardaja ning Euroopas matkates imestanud mis KÕIK teised matkajad tekstiilis ringi liiguvad. Nüüd olen ise samasugune ... eriti pikematel sõitudel.
Tekstiili eelised - külmaga soojem ja kuumaga jahedam kui nahk. Samuti oluliselt suurem vihmakindlus (ka tekstiilmaterjal imeb ennast vett täis aga see vesi jääb jope sisse pidama).
Naha eeliseks parem "seljas istumine" ja IMHO näeb nahk stiilsem välja
Ja kukkumisel tugevam.
Kuna nüüdseks mõlemad variandid olemas siis pikkadel otsadel (reisides) + halva ilmaga sõidan tekstiiliga, ilusa ilmaga ja lühemad otsad sõidan nahaga. Kui peaks ainult ühe asja ostma siis esmalt soovitaks tekstiili.
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Olen kunagi olnud 100% naha kummardaja ning Euroopas matkates imestanud mis KÕIK teised matkajad tekstiilis ringi liiguvad. Nüüd olen ise samasugune ... eriti pikematel sõitudel.
Tekstiili eelised - külmaga soojem ja kuumaga jahedam kui nahk. Samuti oluliselt suurem vihmakindlus (ka tekstiilmaterjal imeb ennast vett täis aga see vesi jääb jope sisse pidama).
Naha eeliseks parem "seljas istumine" ja IMHO näeb nahk stiilsem välja

Kuna nüüdseks mõlemad variandid olemas siis pikkadel otsadel (reisides) + halva ilmaga sõidan tekstiiliga, ilusa ilmaga ja lühemad otsad sõidan nahaga. Kui peaks ainult ühe asja ostma siis esmalt soovitaks tekstiili.
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
sry for offtopic, aga kui palju sellise suure bussigakris. kirjutas:Kuna nüüdseks mõlemad variandid olemas siis pikkadel otsadel (reisides) + halva ilmaga sõidan tekstiiliga, ilusa ilmaga ja lühemad otsad sõidan nahaga. Kui peaks ainult ühe asja ostma siis esmalt soovitaks tekstiili.

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Vana hea teema..mis erinevates vormides foorumites ja listdes elab vist väga kaua. Paar mõtet siia
IMHO on väga oluline vahet teha nahal ja nahal. Kui räägime
>Ja kukkumisel tugevam.
Bike stiilis nahkkombed, eriti kallimast otsast on selles osas kindlasti parim võimalik kaitse ja üldse omas elemendis no kohustuslik riietus. Ja väga oluline osa selles on aga korralik ja õige istuvus, et kaitstud kohad õigel ajal eest ära ei nihkuks.
Kui aga rääkida "narmastega" stiilis nahast, siis siin on skaala laiem. Sellist stüüpi naha hulgas olen näinud ikka sorry sellist õhukest vakstu teemat, et sellistel pole naha heade omadustega midagi pistmist. Selliste vastu võib õnnetuse juhul panna ka väga odava klassi tekstiili ja julgen arvata, et viimane suudab siiski rohkem kaitsta. Enamus tsiklinahka siiski vähemalt väljanägemise poolest õigustab naha paremaid omadusi. Kaitsmete ja kaitstuse juures rõhutaks veelkord riietuse õiget suuruse valikut, et võimalukud kaitsmed õigel kohal oleks ja paigast ei liiguks. Tekstiili juures on selline ära liikumine kergem juhtuma.
Miks nt mina kasutan enmuses tekstiili... selleks on mõned põhjused.
Esiteks, kas nahk on stiilsem? on küll, täitsa nõus, aint et mulle selline stiil eriti oluline pole ja seega võin selles osas rahulikult tekstiili valida.
Kas tekstiil on mugavam? Väga lai küsimus.. suur osa mugavuse teemadest on individuaalne. Mulle tundub tekstiil seljas mugavam, kergem ja liikuvam, aga siin võib olla mängus ka see, et ma olen nahka vaid vähe selga sobitanud. Teine mugavuse teema on vihma korral. Membraaniga tekstiiliga sõidad sama vormiga edasi, nahaga tõmbad vihmariided peale. Veidi sebimist, aga kui nahkriietus ikka meeldib, siis see väike sebimine pole vist argument. mina olen laisk ikkagi:-)
Hingamise teema sõltub jällegi veidi. Mina näiteks olen ses osas väga vähenõudlik. Kuidagi on sattunud nii, et suudan hästi taluda suvel väga suurt palavust ja talvel ei tee külm ka eriti liiga. Ka eelmine suvi kui Hispaanias oli pidevalt +35..+45 ei olnud mul ülekuumenemisega probleeme ja ka talvel sama tekstiili ja väiksese lisavarustusega on talvised temperatuurid talutavad ja sõidetud ka -20.
Ja talviste sõitutega ma ei kujutaks küll ette, kuidas ma nahka kasutaks. suvise teema juures tuleb öelda, et nt higistan ma väga vähe, seega ma ei pruugi mõnest halvasti hingavast asjast arugi saada
Kaitsmetest veel niipalju, et kasutan põlvekaitsmetena alati eraldi kinnitatavaid nn krossikaitsmeid, kui neid nii võib nimetada. Need on pükstes põlvedel nii tekstiili puhul, aga aeg ajalt on kasutuses ka nahaga teksad. Seda siis asfaldisõitude puhul. Sellised eraldi suured põlvekaitsmed võimaldavad ka teksa tugevust riietust muretumalt kanda.
Naha üks eelis võiks olla veel see, et hea nahk korraliku hoolduse korral on ilmselt tunduvalt pikaealisem, kui tekstiil. Endal on just selle suvehooaja hakul eest suurem varsutse uuendus ja ilmselt lähen ka EVO peale üle. Eks hiljem siis saa kommida. Pelale Yoko varustse pooovisõitu ja u. 160000 km läbimist sellega on latt vastupidavuse ja mugavuse osas päris kõrgele tõusnud.
Kk
IMHO on väga oluline vahet teha nahal ja nahal. Kui räägime
>Ja kukkumisel tugevam.
Bike stiilis nahkkombed, eriti kallimast otsast on selles osas kindlasti parim võimalik kaitse ja üldse omas elemendis no kohustuslik riietus. Ja väga oluline osa selles on aga korralik ja õige istuvus, et kaitstud kohad õigel ajal eest ära ei nihkuks.
Kui aga rääkida "narmastega" stiilis nahast, siis siin on skaala laiem. Sellist stüüpi naha hulgas olen näinud ikka sorry sellist õhukest vakstu teemat, et sellistel pole naha heade omadustega midagi pistmist. Selliste vastu võib õnnetuse juhul panna ka väga odava klassi tekstiili ja julgen arvata, et viimane suudab siiski rohkem kaitsta. Enamus tsiklinahka siiski vähemalt väljanägemise poolest õigustab naha paremaid omadusi. Kaitsmete ja kaitstuse juures rõhutaks veelkord riietuse õiget suuruse valikut, et võimalukud kaitsmed õigel kohal oleks ja paigast ei liiguks. Tekstiili juures on selline ära liikumine kergem juhtuma.
Miks nt mina kasutan enmuses tekstiili... selleks on mõned põhjused.
Esiteks, kas nahk on stiilsem? on küll, täitsa nõus, aint et mulle selline stiil eriti oluline pole ja seega võin selles osas rahulikult tekstiili valida.
Kas tekstiil on mugavam? Väga lai küsimus.. suur osa mugavuse teemadest on individuaalne. Mulle tundub tekstiil seljas mugavam, kergem ja liikuvam, aga siin võib olla mängus ka see, et ma olen nahka vaid vähe selga sobitanud. Teine mugavuse teema on vihma korral. Membraaniga tekstiiliga sõidad sama vormiga edasi, nahaga tõmbad vihmariided peale. Veidi sebimist, aga kui nahkriietus ikka meeldib, siis see väike sebimine pole vist argument. mina olen laisk ikkagi:-)
Hingamise teema sõltub jällegi veidi. Mina näiteks olen ses osas väga vähenõudlik. Kuidagi on sattunud nii, et suudan hästi taluda suvel väga suurt palavust ja talvel ei tee külm ka eriti liiga. Ka eelmine suvi kui Hispaanias oli pidevalt +35..+45 ei olnud mul ülekuumenemisega probleeme ja ka talvel sama tekstiili ja väiksese lisavarustusega on talvised temperatuurid talutavad ja sõidetud ka -20.
Ja talviste sõitutega ma ei kujutaks küll ette, kuidas ma nahka kasutaks. suvise teema juures tuleb öelda, et nt higistan ma väga vähe, seega ma ei pruugi mõnest halvasti hingavast asjast arugi saada
Kaitsmetest veel niipalju, et kasutan põlvekaitsmetena alati eraldi kinnitatavaid nn krossikaitsmeid, kui neid nii võib nimetada. Need on pükstes põlvedel nii tekstiili puhul, aga aeg ajalt on kasutuses ka nahaga teksad. Seda siis asfaldisõitude puhul. Sellised eraldi suured põlvekaitsmed võimaldavad ka teksa tugevust riietust muretumalt kanda.
Naha üks eelis võiks olla veel see, et hea nahk korraliku hoolduse korral on ilmselt tunduvalt pikaealisem, kui tekstiil. Endal on just selle suvehooaja hakul eest suurem varsutse uuendus ja ilmselt lähen ka EVO peale üle. Eks hiljem siis saa kommida. Pelale Yoko varustse pooovisõitu ja u. 160000 km läbimist sellega on latt vastupidavuse ja mugavuse osas päris kõrgele tõusnud.
Kk
Seda, et nahka peab hooldama (puhastama und määrima), teab meist ilmselt enamus. Mesilasvaha sisaldavad määrded parandavad pisut ka naha veepidavust ning sitikalaipa on määritud nahalt lihtsam eemaldada.polomark kirjutas:Eks paistab, kui vihma tulema hakkab, mis nahast kombe teha mõtleb.
Tegelikult tahtsin aga kirjutada seda, et ärge ostke neid hooldusvahendeid mitte jalatsimüüjate kauplustest, kus teilt pöidlaküüne suuruse topsikukese eest võetakse ära sajakroonine argumendiga, et "see ja ainult see on selline kreem, mida sinu sõiduriiete määrimiseks vaja on". Selle asemel ostke sama hea mögin ratsatarvikutega kauplevast poest. Tallinnas hipodroomilt, näiteks. Küsige sadularasva. Saate sama raha eest poolekilose purgi ja sealtsamast leiate soovi korral laraka tüki nahaseepi mõistliku raha eest. Niisugune hoolduskomplekt on aga sedavõrd kogukas, et võib täitsa kaaluda kahe-kolme sõitja vahel jagamist. Pealegi - saasta ei tohiks seal müügil olla, sest korralik ratsasadul võib maksta samapalju kui nii mõnigi kasutatud tsikkel.
Et selline "rohkem ja soodsamalt" näpunäide siis...

terv, sokk
Sokk'u jutu täienduseks lisaks, et kellel hipodroomi käepärast pole, mingu Tamrex ohutus poodi.
Nii kummaline kui see ka pole, aga müüvad väga bro-d nahahoolduvahendit (nahamääre TULIPEIKKO) hind suht mõistlik ja mõõtühikuks on plastmass ämber, mitte pisike tuutu.
Eriti hea sellega saapaid määrida, paistab sobivat aga ka muudele nahktoodetele päris hästi.
Nii kummaline kui see ka pole, aga müüvad väga bro-d nahahoolduvahendit (nahamääre TULIPEIKKO) hind suht mõistlik ja mõõtühikuks on plastmass ämber, mitte pisike tuutu.
Eriti hea sellega saapaid määrida, paistab sobivat aga ka muudele nahktoodetele päris hästi.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Raitz kirjutas:Sokk'u jutu täienduseks lisaks, et kellel hipodroomi käepärast pole, mingu Tamrex ohutus poodi.
Nii kummaline kui see ka pole, aga müüvad väga bro-d nahahoolduvahendit (nahamääre TULIPEIKKO).
Huvitav kas varustus tulekindlamaks ka muutub?

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Nuh...paiga leiad kangapoest jopekangaste osakonnast...impregneer nimeks. Tex materjalidega on lugu hapum, mina ei teagi kust siukst paika saada...kui keegi teab, andke mulle ka teada, eks
Ja see ei tähenda kommentaare stiilis: küsi texi õmblevatest firmadest...vajaks pigem konkreetsete isikute kontakte...
Aga paiga pealepanemiseks on 2 varianti:
1. soovitan kasutada mõne näpuosava inimese abi. Enamasti ei õnnestu sõiduriietele paiku peale pannes sinna masinaga eriti ligi pääseda, nii et paik tuleb käsitsi (pisikeste pistetega) peale õmmelda. Veekindel selline paik ei tule kahjuks (õmblus laseb vee läbi, paik tasuks valida selline mis ei lase , kuid see meetod on lihtsam ning kiirem ning soodsam.
2. võtta vooder õmblustest lahti, kaitsmed välja ja õmmelda paik masinaga peale, teipida seejärel õmblused veekindla teibiga (mida laiatarbekaubandusvõrgust ei leia) ning õmmelda vooder tagasi. See meetod annab mõneti professionaalsema tulemuse (mõnede meelest on masinaga õmmeldud paigal parem väljanägemine), kuid on töömahukas, tülikas, kallis ja vahel suht raskesti teostatav. Ka jääb õmbluse koht paksem ja veidi kohmakam.
Ise kasutan ma meetodit nr.1 (enda varustus+ veel mõned joped), seda nii lihtsuse kui ka isikliku mugavuse tõttu.
Zeek, kes vajab tex materjali, õmbluste veekindlaks tegemise teipi (ning õpetust kuidas seda ÕIGESTI teha)
Ja see ei tähenda kommentaare stiilis: küsi texi õmblevatest firmadest...vajaks pigem konkreetsete isikute kontakte...
Aga paiga pealepanemiseks on 2 varianti:
1. soovitan kasutada mõne näpuosava inimese abi. Enamasti ei õnnestu sõiduriietele paiku peale pannes sinna masinaga eriti ligi pääseda, nii et paik tuleb käsitsi (pisikeste pistetega) peale õmmelda. Veekindel selline paik ei tule kahjuks (õmblus laseb vee läbi, paik tasuks valida selline mis ei lase , kuid see meetod on lihtsam ning kiirem ning soodsam.
2. võtta vooder õmblustest lahti, kaitsmed välja ja õmmelda paik masinaga peale, teipida seejärel õmblused veekindla teibiga (mida laiatarbekaubandusvõrgust ei leia) ning õmmelda vooder tagasi. See meetod annab mõneti professionaalsema tulemuse (mõnede meelest on masinaga õmmeldud paigal parem väljanägemine), kuid on töömahukas, tülikas, kallis ja vahel suht raskesti teostatav. Ka jääb õmbluse koht paksem ja veidi kohmakam.
Ise kasutan ma meetodit nr.1 (enda varustus+ veel mõned joped), seda nii lihtsuse kui ka isikliku mugavuse tõttu.
Zeek, kes vajab tex materjali, õmbluste veekindlaks tegemise teipi (ning õpetust kuidas seda ÕIGESTI teha)
Elu on...
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Igasugu gore-tex ja cordura ja teipidega jms materjaliga kaupleb selline koht nagu http://www.shelby.fi
Kahjuks pole ise sealt tellinud, nii et reaalset kogemust ei oma. Samas saab igasuguseid tööriide- ja seljakotikangaid ka eesti kanga hulgimüüjate käest. Kel huvi siis küsigu, paarist kohast olen omale selliseid materjale ostnud ja võin kontaktid vahendada.
Kahjuks pole ise sealt tellinud, nii et reaalset kogemust ei oma. Samas saab igasuguseid tööriide- ja seljakotikangaid ka eesti kanga hulgimüüjate käest. Kel huvi siis küsigu, paarist kohast olen omale selliseid materjale ostnud ja võin kontaktid vahendada.
-
Teema algataja
core
üleni cores.Nii hääd riided -kellad viled küljes,kõiki ei oska veel korralikult kasutadagi.80 ndate jawaajast põlved valutavad ja iluotsijad
võvad tulevikutarvis omale kargud ära tellida.
võvad tulevikutarvis omale kargud ära tellida.
Topin oma suure nina ka vahele...
Algatuseks tuleb tõdeda,et mulle istub samuti rohkem nahk,kui goretex.Aga kas kuidagi nii ei saa,et õmmelda gorest ja a`la naha lõikega?Väljast ilus ja sees mugav ja praktiline?Ja peris nahast saab ju igatsugu detaile parendada ja stiilimehed@naised ei tule samuti "kallale".Zeek õmblemises tegija-on mõte väga loll?
Krt,maarjamaal õmmeldakse isegi pitsudele riideid,korraliku varustuse kokku nõelumine ei tohiks õudne peavalu olla.Või?
kult@parandab püksid ise.
Algatuseks tuleb tõdeda,et mulle istub samuti rohkem nahk,kui goretex.Aga kas kuidagi nii ei saa,et õmmelda gorest ja a`la naha lõikega?Väljast ilus ja sees mugav ja praktiline?Ja peris nahast saab ju igatsugu detaile parendada ja stiilimehed@naised ei tule samuti "kallale".Zeek õmblemises tegija-on mõte väga loll?
Krt,maarjamaal õmmeldakse isegi pitsudele riideid,korraliku varustuse kokku nõelumine ei tohiks õudne peavalu olla.Või?
kult@parandab püksid ise.

Ummamuudu...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.