3. leht 4-st

Postitatud: 17 Apr 2006, 23:02
Postitas Al-Kharid
ma ka sõbraga võtsin freedo 1 vario lahti et võtaks piiraja maha aga tuli välja et seal ei olegi sellist asja ja nii kuidas targemad rääkisid et seal tuleb üks asi ära treida või siis uus osta hoopis...

Postitatud: 17 Apr 2006, 23:19
Postitas Kirs
Ütlen veelkord, sealt EI pea midagi ära võtma ega maha treima või misiganes. Kuramus küll, ega igal rolleril siis variaatoris piiraja pea olema!
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=6032
Selles temas õeldakse vägagi selgelt Freedo1 omaniku poolt, et variaatoris
piirajat EI ole.

Postitatud: 19 Apr 2006, 21:48
Postitas loom3
Kas siis piiraja maha võtmine kahjustab mootorit või ei.

Postitatud: 19 Apr 2006, 22:18
Postitas sqanx
ei saaks öelda, ''peenestamine'' oleneb rohkem ikka juhist. piirajad eemaldatud siis on just rolleril ''kergem hingata''.

Postitatud: 19 Apr 2006, 22:57
Postitas non-smoking
holma kirjutas:
Kas siin CPI piirajatest vähe räägitud? Ja CDI nende alla ei kuulunud. Vähemalt eestis müüdavatel.
Küsisin automaailimast ja öeldi et uutel CPI-del (2004a) on need all ja soovitati tellida uus CDI 2800kr nupuga mida saab sisse-välja lülitada, kunagi sai selle CDI ära vahetada mingi vene mopeedi omaga nii mulle öeldi aga nüüd on need nii kinni kaetud mingi seguga et ei pääse ligi!

Postitatud: 19 Apr 2006, 23:11
Postitas cpipower
Aga kas sellel ajul juhet ei saa läbi lõigata vms? :roll:

Postitatud: 19 Apr 2006, 23:23
Postitas non-smoking
cpipower kirjutas:
Aga kas sellel ajul juhet ei saa läbi lõigata vms? :roll:
õpetuste järgi saab aga katsu saa see karp lahti saada ja kes krt teab mis juhet lõigata kui ühes õpetuses on pruun juhe, mine sa tea mis värvi see CPI-l on :shock:

Postitatud: 20 Apr 2006, 16:26
Postitas SiD
nagu eelnevalt sai räägitud on plaanis sõbra rolleril vb see temp ära teha...tal läks vana CDI kunagi hunnikusse ja siis lammutab äkki toda ja kui asi selge teeb töötavaga kh nii...

Postitatud: 20 Apr 2006, 18:45
Postitas non-smoking
SiD kirjutas:
nagu eelnevalt sai räägitud on plaanis sõbra rolleril vb see temp ära teha...tal läks vana CDI kunagi hunnikusse ja siis lammutab äkki toda ja kui asi selge teeb töötavaga kh nii...
hmm hea mõte! mis roller tal ültse on?
aga anna teada kui selle juraka lahti saate!

Postitatud: 20 Apr 2006, 18:50
Postitas SiD
CPI oliver city 2004 või uuem...

Postitatud: 20 Apr 2006, 18:51
Postitas non-smoking
Väga hea mul sama aasta Hussar seal samad CDI-d :P
Milla kavas seda lahti kakuda on?

Postitatud: 20 Apr 2006, 19:01
Postitas SiD
ei tea veel...vaatab :)

Postitatud: 24 Apr 2006, 16:00
Postitas Stalker
Kas keegi oskaks õelda kus asub Gilera Stalkeril (2002 aasta) piiraja ?
On see seal samas kohas kus videos ?
Tänud.

Postitatud: 24 Apr 2006, 16:46
Postitas non-smoking
Stalker kirjutas:
Kas keegi oskaks õelda kus asub Gilera Stalkeril (2002 aasta) piiraja ?
On see seal samas kohas kus videos ?
Tänud.
kui keegi ei vasta, siis ma soovitaksin lihtsalt variaatori kaan maha võtta ja vaadata! nagu videosgi :)
(see ei võta palju aega aga kas sa ostisd kasutatud maisna w? siis ma kahtlen selles et seal piiraja enam peal on)

Postitatud: 24 Apr 2006, 16:47
Postitas Stalker
non-smoking kirjutas:
Stalker kirjutas:
Kas keegi oskaks õelda kus asub Gilera Stalkeril (2002 aasta) piiraja ?
On see seal samas kohas kus videos ?
Tänud.
kui keegi ei vasta, siis ma soovitaksin lihtsalt variaatori kaan maha võtta ja vaadata! nagu videosgi :)
(see ei võta palju aega aga kas sa ostisd kasutatud maisna w? siis ma kahtlen selles et seal piiraja enam peal on)
Ma ostsin kasutatult ja minu teada oli seal piiraja peal ning seda on näha et ta laseb 50 ja siis enam edasi ei lähe kuigi tundub et on rohkemaks võimeline.

Postitatud: 24 Apr 2006, 18:03
Postitas Kuubik
Ditechi aju kohta niipalju, et viisin rolleri APmotosse, seal lükati sellele niuke ''nitendo'' taha ja klõbistati veits.
Tippkiirus ja kiirendus on hulga paremad.

Postitatud: 24 Apr 2006, 22:15
Postitas srboy
Ditech-il ongi selle jaoks spets otsik seal spidomeetri juures kaane all. Mingi arvuti vms. ühendatakse ära ja siis saab kõike vastavalt vajadusele muuta (näiteks bensiini kogust, mis sisse pritsitakse jne.)

Postitatud: 24 Apr 2006, 22:40
Postitas non-smoking
srboy kirjutas:
Ditech-il ongi selle jaoks spets otsik seal spidomeetri juures kaane all. Mingi arvuti vms. ühendatakse ära ja siis saab kõike vastavalt vajadusele muuta (näiteks bensiini kogust, mis sisse pritsitakse jne.)
hmm uuem tehnoloogia nagu uuel sr50-nelgi automaat sissepritse, aga ega nad karpade vastu ei saa, aga see eest kõvasti ökonoomsemad

Postitatud: 24 Apr 2006, 22:48
Postitas Aksel
Mina olen hirmsasti hädas enda Kymco Agility 50-ga. Kas keegi oskaks öelda, kus sellel piirajad on? Ostetud on see aasta (6 päeva tagasi) ja muidugi uuena, et tal siis kõik originaal alles. Mulle ei meeldi see, et üle 50km/h ei lähe ja kiirendus on ka palju lahjem, kui mu sõbral, kellel on Honda Dio (suht vana aasta, aga ei mäleta peast :( ).

Postitatud: 24 Apr 2006, 23:13
Postitas Mute
Aksel kirjutas:
Mina olen hirmsasti hädas enda Kymco Agility 50-ga. Kas keegi oskaks öelda, kus sellel piirajad on? Ostetud on see aasta (6 päeva tagasi) ja muidugi uuena, et tal siis kõik originaal alles. Mulle ei meeldi see, et üle 50km/h ei lähe ja kiirendus on ka palju lahjem, kui mu sõbral, kellel on Honda Dio (suht vana aasta, aga ei mäleta peast :( ).
Esiteks, diol ongi väga hea kiirendus.
Teiseks, vaata videot ja tee sama, ja saadki aru kas on piirajad peal või mitte! :wink:

Postitatud: 24 Apr 2006, 23:18
Postitas oldmoped
Aksel kirjutas:
Ostetud on see aasta (6 päeva tagasi) ja muidugi uuena, et tal siis kõik originaal alles. Mulle ei meeldi see, et üle 50km/h ei lähe ja kiirendus on ka palju lahjem, kui mu sõbral...
Äkki alustaks, nagu normaalsed inimesed, sellega, et teeks kõigepealt sissesõidu ära? Siis hakkaks alles edasi arutama ja masina käitumisest täpsemalt rääkima...

Postitatud: 25 Apr 2006, 17:03
Postitas Aksel
oldmoped kirjutas:
Aksel kirjutas:
Ostetud on see aasta (6 päeva tagasi) ja muidugi uuena, et tal siis kõik originaal alles. Mulle ei meeldi see, et üle 50km/h ei lähe ja kiirendus on ka palju lahjem, kui mu sõbral...
Äkki alustaks, nagu normaalsed inimesed, sellega, et teeks kõigepealt sissesõidu ära? Siis hakkaks alles edasi arutama ja masina käitumisest täpsemalt rääkima...
Ma nagu esialgu sõidangi ju 30km/h :twisted: Ma oleks lihtsalt huvitatud, mis ma tegema pean ja kuidas asi on, et neist lahti saada, siis kui on 1000km läbi pläristatud. :)

Postitatud: 26 Apr 2006, 17:44
Postitas SiD
non-smoking kirjutas:
srboy kirjutas:
Ditech-il ongi selle jaoks spets otsik seal spidomeetri juures kaane all. Mingi arvuti vms. ühendatakse ära ja siis saab kõike vastavalt vajadusele muuta (näiteks bensiini kogust, mis sisse pritsitakse jne.)
hmm uuem tehnoloogia nagu uuel sr50-nelgi automaat sissepritse, aga ega nad karpade vastu ei saa, aga see eest kõvasti ökonoomsemad

miks sa selles nii kindel oled :?

Postitatud: 26 Apr 2006, 18:36
Postitas Al-Kharid
karburaatoriga sr on just parem;)

Postitatud: 27 Apr 2006, 22:56
Postitas abcd
Aksel kirjutas:
Mina olen hirmsasti hädas enda Kymco Agility 50-ga. Kas keegi oskaks öelda, kus sellel piirajad on? Ostetud on see aasta (6 päeva tagasi) ja muidugi uuena, et tal siis kõik originaal alles. Mulle ei meeldi see, et üle 50km/h ei lähe ja kiirendus on ka palju lahjem, kui mu sõbral, kellel on Honda Dio (suht vana aasta, aga ei mäleta peast :( ).
Mul sama roller, läbisõit 1600ga juba..oli siis plaanis ka piirajaid ise vähemaks võtta kuid sellest teemast http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... c&start=20
loeb välja et sellel rolleril ei olegi variaatoris seibi..ja sealt peab midagi maha treima või kogu värgi välja vahetama :? ning kui ma CDIst niikuinii midagi ei tea sis ei saagi ühtegi piirajat ise maha võtta?
tahaks lihtsalt kindlalt veel üle küsida et kas need andmed piirajate kohta vastavad tõele ja ma pean ikkagi rolleri piirajate eemaldamiseks teenindusse viima..?

Postitatud: 28 Apr 2006, 13:05
Postitas Kirs
abcd kirjutas:
Aksel kirjutas:
tahaks lihtsalt kindlalt veel üle küsida et kas need andmed piirajate kohta vastavad tõele ja ma pean ikkagi rolleri piirajate eemaldamiseks teenindusse viima..?
Aga miks sa seda teenindusest ei küsi, kus piirajad asuvad? Siin niikuinii saad hulgim vastuseid, mis sisaldavad:peaks olema, keegi rääkis jne, ühesõnaga ei midagi kindlat.

Postitatud: 28 Apr 2006, 14:13
Postitas abcd
nujah see ka mõte
eks ma siis vaatan ise mis seal variaatoris on..

Postitatud: 30 Apr 2006, 16:21
Postitas Stalker
Tere.
Sai siis ka täna variaator lahti katkutud ning oh imet ja õnne nägin ma seal seda seibi.
Ainuke probleem on hetkel selline , et see hammasratas seal ees käib ringi ja mina ei jaga lahti kuidas seda lahti saada , äkki keegi lahke oskaks õelda kuidas see sealt lahti saada siis.
Ja kui ma selle seibi ära võtan kas siis on see kindel et mul on piiraja maas ja mul sõidab kiiremini ?
Tänud.

Postitatud: 30 Apr 2006, 19:07
Postitas Red´Bull
Suska kruvikas sinna hammaka taha nii, et ringi ei käiks ja siis kruvikaga lahti. Suht kindlalt läheb sul kiiremini, kui ära võtad.

Postitatud: 30 Apr 2006, 22:23
Postitas Al-Kharid
Red´Bull kirjutas:
Suska kruvikas sinna hammaka taha nii, et ringi ei käiks ja siis kruvikaga lahti. Suht kindlalt läheb sul kiiremini, kui ära võtad.
Kruvikaga?? minu arust on seal mutter aga eks kõik teevad nii kuidas oskavad :roll: