Piiraja

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Al-Kharid
Postitusi: 490
Liitunud: 23 Mai 2005, 15:54
Asukoht: Elva/Sr 50 DiTech

Lugemata postitus Postitas Al-Kharid »

ma ka sõbraga võtsin freedo 1 vario lahti et võtaks piiraja maha aga tuli välja et seal ei olegi sellist asja ja nii kuidas targemad rääkisid et seal tuleb üks asi ära treida või siis uus osta hoopis...
DiTech :ner:
Pilt
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Ütlen veelkord, sealt EI pea midagi ära võtma ega maha treima või misiganes. Kuramus küll, ega igal rolleril siis variaatoris piiraja pea olema!
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=6032
Selles temas õeldakse vägagi selgelt Freedo1 omaniku poolt, et variaatoris
piirajat EI ole.
Viimati muutis Kirs, 17 Apr 2006, 23:25, muudetud 2 korda kokku.

loom3

Lugemata postitus Postitas loom3 »

Kas siis piiraja maha võtmine kahjustab mootorit või ei.
Kasutaja avatar

sqanx
Postitusi: 141
Liitunud: 15 Mai 2005, 21:56
Asukoht: Viljandi // Keeway Focus

Lugemata postitus Postitas sqanx »

ei saaks öelda, ''peenestamine'' oleneb rohkem ikka juhist. piirajad eemaldatud siis on just rolleril ''kergem hingata''.
Pilt

Liikleb Keeway Focusel..
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

holma kirjutas:
Kas siin CPI piirajatest vähe räägitud? Ja CDI nende alla ei kuulunud. Vähemalt eestis müüdavatel.
Küsisin automaailimast ja öeldi et uutel CPI-del (2004a) on need all ja soovitati tellida uus CDI 2800kr nupuga mida saab sisse-välja lülitada, kunagi sai selle CDI ära vahetada mingi vene mopeedi omaga nii mulle öeldi aga nüüd on need nii kinni kaetud mingi seguga et ei pääse ligi!

cpipower
Postitusi: 119
Liitunud: 23 Okt 2004, 21:46
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas cpipower »

Aga kas sellel ajul juhet ei saa läbi lõigata vms? :roll:
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

cpipower kirjutas:
Aga kas sellel ajul juhet ei saa läbi lõigata vms? :roll:
õpetuste järgi saab aga katsu saa see karp lahti saada ja kes krt teab mis juhet lõigata kui ühes õpetuses on pruun juhe, mine sa tea mis värvi see CPI-l on :shock:

SiD
Postitusi: 342
Liitunud: 01 Sept 2004, 20:09
Asukoht: põlva/jalamees :/
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas SiD »

nagu eelnevalt sai räägitud on plaanis sõbra rolleril vb see temp ära teha...tal läks vana CDI kunagi hunnikusse ja siis lammutab äkki toda ja kui asi selge teeb töötavaga kh nii...
Derbi Senda Sm X-Treme '05
Vene raudvara K-650
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

SiD kirjutas:
nagu eelnevalt sai räägitud on plaanis sõbra rolleril vb see temp ära teha...tal läks vana CDI kunagi hunnikusse ja siis lammutab äkki toda ja kui asi selge teeb töötavaga kh nii...
hmm hea mõte! mis roller tal ültse on?
aga anna teada kui selle juraka lahti saate!

SiD
Postitusi: 342
Liitunud: 01 Sept 2004, 20:09
Asukoht: põlva/jalamees :/
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas SiD »

CPI oliver city 2004 või uuem...
Derbi Senda Sm X-Treme '05
Vene raudvara K-650
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

Väga hea mul sama aasta Hussar seal samad CDI-d :P
Milla kavas seda lahti kakuda on?

SiD
Postitusi: 342
Liitunud: 01 Sept 2004, 20:09
Asukoht: põlva/jalamees :/
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas SiD »

ei tea veel...vaatab :)
Derbi Senda Sm X-Treme '05
Vene raudvara K-650

Stalker

Lugemata postitus Postitas Stalker »

Kas keegi oskaks õelda kus asub Gilera Stalkeril (2002 aasta) piiraja ?
On see seal samas kohas kus videos ?
Tänud.
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

Stalker kirjutas:
Kas keegi oskaks õelda kus asub Gilera Stalkeril (2002 aasta) piiraja ?
On see seal samas kohas kus videos ?
Tänud.
kui keegi ei vasta, siis ma soovitaksin lihtsalt variaatori kaan maha võtta ja vaadata! nagu videosgi :)
(see ei võta palju aega aga kas sa ostisd kasutatud maisna w? siis ma kahtlen selles et seal piiraja enam peal on)

Stalker

Lugemata postitus Postitas Stalker »

non-smoking kirjutas:
Stalker kirjutas:
Kas keegi oskaks õelda kus asub Gilera Stalkeril (2002 aasta) piiraja ?
On see seal samas kohas kus videos ?
Tänud.
kui keegi ei vasta, siis ma soovitaksin lihtsalt variaatori kaan maha võtta ja vaadata! nagu videosgi :)
(see ei võta palju aega aga kas sa ostisd kasutatud maisna w? siis ma kahtlen selles et seal piiraja enam peal on)
Ma ostsin kasutatult ja minu teada oli seal piiraja peal ning seda on näha et ta laseb 50 ja siis enam edasi ei lähe kuigi tundub et on rohkemaks võimeline.

Kuubik
Postitusi: 116
Liitunud: 22 Sept 2004, 18:29
Asukoht: Tapa

Lugemata postitus Postitas Kuubik »

Ditechi aju kohta niipalju, et viisin rolleri APmotosse, seal lükati sellele niuke ''nitendo'' taha ja klõbistati veits.
Tippkiirus ja kiirendus on hulga paremad.
SR 50 R

srboy

Lugemata postitus Postitas srboy »

Ditech-il ongi selle jaoks spets otsik seal spidomeetri juures kaane all. Mingi arvuti vms. ühendatakse ära ja siis saab kõike vastavalt vajadusele muuta (näiteks bensiini kogust, mis sisse pritsitakse jne.)
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

srboy kirjutas:
Ditech-il ongi selle jaoks spets otsik seal spidomeetri juures kaane all. Mingi arvuti vms. ühendatakse ära ja siis saab kõike vastavalt vajadusele muuta (näiteks bensiini kogust, mis sisse pritsitakse jne.)
hmm uuem tehnoloogia nagu uuel sr50-nelgi automaat sissepritse, aga ega nad karpade vastu ei saa, aga see eest kõvasti ökonoomsemad
Kasutaja avatar

Aksel
Postitusi: 160
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:15
Asukoht: Kärde
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Aksel »

Mina olen hirmsasti hädas enda Kymco Agility 50-ga. Kas keegi oskaks öelda, kus sellel piirajad on? Ostetud on see aasta (6 päeva tagasi) ja muidugi uuena, et tal siis kõik originaal alles. Mulle ei meeldi see, et üle 50km/h ei lähe ja kiirendus on ka palju lahjem, kui mu sõbral, kellel on Honda Dio (suht vana aasta, aga ei mäleta peast :( ).
Kymco Agility 50--->Aprilia SR 50 R (Y)

Mute

Lugemata postitus Postitas Mute »

Aksel kirjutas:
Mina olen hirmsasti hädas enda Kymco Agility 50-ga. Kas keegi oskaks öelda, kus sellel piirajad on? Ostetud on see aasta (6 päeva tagasi) ja muidugi uuena, et tal siis kõik originaal alles. Mulle ei meeldi see, et üle 50km/h ei lähe ja kiirendus on ka palju lahjem, kui mu sõbral, kellel on Honda Dio (suht vana aasta, aga ei mäleta peast :( ).
Esiteks, diol ongi väga hea kiirendus.
Teiseks, vaata videot ja tee sama, ja saadki aru kas on piirajad peal või mitte! :wink:
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Aksel kirjutas:
Ostetud on see aasta (6 päeva tagasi) ja muidugi uuena, et tal siis kõik originaal alles. Mulle ei meeldi see, et üle 50km/h ei lähe ja kiirendus on ka palju lahjem, kui mu sõbral...
Äkki alustaks, nagu normaalsed inimesed, sellega, et teeks kõigepealt sissesõidu ära? Siis hakkaks alles edasi arutama ja masina käitumisest täpsemalt rääkima...
hälvik
Kasutaja avatar

Aksel
Postitusi: 160
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:15
Asukoht: Kärde
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Aksel »

oldmoped kirjutas:
Aksel kirjutas:
Ostetud on see aasta (6 päeva tagasi) ja muidugi uuena, et tal siis kõik originaal alles. Mulle ei meeldi see, et üle 50km/h ei lähe ja kiirendus on ka palju lahjem, kui mu sõbral...
Äkki alustaks, nagu normaalsed inimesed, sellega, et teeks kõigepealt sissesõidu ära? Siis hakkaks alles edasi arutama ja masina käitumisest täpsemalt rääkima...
Ma nagu esialgu sõidangi ju 30km/h :twisted: Ma oleks lihtsalt huvitatud, mis ma tegema pean ja kuidas asi on, et neist lahti saada, siis kui on 1000km läbi pläristatud. :)
Kymco Agility 50--->Aprilia SR 50 R (Y)

SiD
Postitusi: 342
Liitunud: 01 Sept 2004, 20:09
Asukoht: põlva/jalamees :/
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas SiD »

non-smoking kirjutas:
srboy kirjutas:
Ditech-il ongi selle jaoks spets otsik seal spidomeetri juures kaane all. Mingi arvuti vms. ühendatakse ära ja siis saab kõike vastavalt vajadusele muuta (näiteks bensiini kogust, mis sisse pritsitakse jne.)
hmm uuem tehnoloogia nagu uuel sr50-nelgi automaat sissepritse, aga ega nad karpade vastu ei saa, aga see eest kõvasti ökonoomsemad

miks sa selles nii kindel oled :?
Derbi Senda Sm X-Treme '05
Vene raudvara K-650
Kasutaja avatar

Al-Kharid
Postitusi: 490
Liitunud: 23 Mai 2005, 15:54
Asukoht: Elva/Sr 50 DiTech

Lugemata postitus Postitas Al-Kharid »

karburaatoriga sr on just parem;)
DiTech :ner:
Pilt

abcd

Lugemata postitus Postitas abcd »

Aksel kirjutas:
Mina olen hirmsasti hädas enda Kymco Agility 50-ga. Kas keegi oskaks öelda, kus sellel piirajad on? Ostetud on see aasta (6 päeva tagasi) ja muidugi uuena, et tal siis kõik originaal alles. Mulle ei meeldi see, et üle 50km/h ei lähe ja kiirendus on ka palju lahjem, kui mu sõbral, kellel on Honda Dio (suht vana aasta, aga ei mäleta peast :( ).
Mul sama roller, läbisõit 1600ga juba..oli siis plaanis ka piirajaid ise vähemaks võtta kuid sellest teemast http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... c&start=20
loeb välja et sellel rolleril ei olegi variaatoris seibi..ja sealt peab midagi maha treima või kogu värgi välja vahetama :? ning kui ma CDIst niikuinii midagi ei tea sis ei saagi ühtegi piirajat ise maha võtta?
tahaks lihtsalt kindlalt veel üle küsida et kas need andmed piirajate kohta vastavad tõele ja ma pean ikkagi rolleri piirajate eemaldamiseks teenindusse viima..?
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

abcd kirjutas:
Aksel kirjutas:
tahaks lihtsalt kindlalt veel üle küsida et kas need andmed piirajate kohta vastavad tõele ja ma pean ikkagi rolleri piirajate eemaldamiseks teenindusse viima..?
Aga miks sa seda teenindusest ei küsi, kus piirajad asuvad? Siin niikuinii saad hulgim vastuseid, mis sisaldavad:peaks olema, keegi rääkis jne, ühesõnaga ei midagi kindlat.

abcd

Lugemata postitus Postitas abcd »

nujah see ka mõte
eks ma siis vaatan ise mis seal variaatoris on..

Stalker

Lugemata postitus Postitas Stalker »

Tere.
Sai siis ka täna variaator lahti katkutud ning oh imet ja õnne nägin ma seal seda seibi.
Ainuke probleem on hetkel selline , et see hammasratas seal ees käib ringi ja mina ei jaga lahti kuidas seda lahti saada , äkki keegi lahke oskaks õelda kuidas see sealt lahti saada siis.
Ja kui ma selle seibi ära võtan kas siis on see kindel et mul on piiraja maas ja mul sõidab kiiremini ?
Tänud.
Kasutaja avatar

Red´Bull
Postitusi: 156
Liitunud: 12 Dets 2005, 20:41
Asukoht: Rannu

Lugemata postitus Postitas Red´Bull »

Suska kruvikas sinna hammaka taha nii, et ringi ei käiks ja siis kruvikaga lahti. Suht kindlalt läheb sul kiiremini, kui ära võtad.
Kasutaja avatar

Al-Kharid
Postitusi: 490
Liitunud: 23 Mai 2005, 15:54
Asukoht: Elva/Sr 50 DiTech

Lugemata postitus Postitas Al-Kharid »

Red´Bull kirjutas:
Suska kruvikas sinna hammaka taha nii, et ringi ei käiks ja siis kruvikaga lahti. Suht kindlalt läheb sul kiiremini, kui ära võtad.
Kruvikaga?? minu arust on seal mutter aga eks kõik teevad nii kuidas oskavad :roll:
DiTech :ner:
Pilt
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”