Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest
ma isiklikult arvan, et pole mõtet mingit sellist kihutamis125st osta, millesse iga kuu palju-palju raha sisse laod, sest kaua sa ikka sõidad sellega, ning ma parem koguks raha selleks, et osta järgmine ratas kiire ja vastupidav, mida 125 cm3 rattad tavaliselt korraga ei ole
kiire 125cc on lagunev ja aeglane on vastupidav? st 125cc 2 takt biked enamasti lagunevad?
kiire 125cc on lagunev ja aeglane on vastupidav? st 125cc 2 takt biked enamasti lagunevad?
Jah, nii ta on, et 2t(kiiremad) rattad kuluvad kiiremini kui 4t(aeglased) rattad ning iga 2t ei kulu ka väga kiirelt. Kuluvad rohkem kõrgemini forsseeritud rattad, sest nende detailid saavad lihtsalt rohkem valu.
ei taha küll enda oma väga kiita (yamaha tzr 125 92a.) aga eelmine suvi sai pea 7000 km maha sõidetud. Hooaja algul sai vahetatud kett, hammakad, esi zimmerlingid. Ja rohkem käppa tehnilise poole pealt polnud vaja külge panna. Sai sõidetud nii kaksi kui üksi, nii kodumaal kui põhjanaabrite juures. Keskmine bensu kulu jäi 5 l kanti, samas peab mainima et, soome bensiiniga sai tunduvalt rohkem sõita. Kiirnduses kellegile jalgu ei jää ja tipp kiirusest puudust ei tunne (160 km/h). Ühesõnaga algajale väga hea ratas ja ega välimus ka kõige hullem ei ole. Ja ei ole ta midagi nii kallis ülal pidada nagu ülal pool mainiti.
Sõida ise ja lase teistel ka sõita
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
Hülgemöla...Isegi rohkem kulub... Loomulikult ei lähe raha, kui see sul vaid garaazis seisab... Kui ikka sõidad kahh (suvel norm sõita ~3000km/kuus) Terv,
Kommionu
Ei-ei. Ega nüüd iga A1 nooruk nii palju sõitma ei pääsegi. Iga nädal kah nüüd kuskile matkama ei lasta ja eks see vanemate ja vanavanemate poolt pakutav taskuraha seab ka piirid pigem kohalikuks pendeldamiseks. Muidugi on erandeid tänavasõitjate seas, on sportlasi, kellel mingi treeningumaht (?) peaks täis sõidetama jne... Ja kõik ei ole muidugi noorukid kah, kes 125-ga sõidavad, aga 3000 kuus on päris palju.
Nii et ära'nd inimestel siis ilusat ratast maha laida, kui neile meeldib
Ja kõik ei ole muidugi noorukid kah, kes 125-ga sõidavad, aga 3000 kuus on päris palju.
Nii et ära'nd inimestel siis ilusat ratast maha laida, kui neile meeldib
Njahh.. Numbrid (Läbisõit ja kütusekulu) ikka elust enesest! Mõistan, et saaremaal pole eriti kohti kus kimamas käia, aga selle eest siin Tallinnas..mmm... 3000 km.
125 Rebeliomanikule saaremaal on ilmselt aastane läbisõit suht sama mis Aprilia 125RS omanikule kuu läbisõit Tallinnas. Ja loomulikult ma ei laida seda 125RS Aprilia ratast... Omas klassis vaieldamatult parim, kuid noorukid võiksid ikkagi arvestada, et see küsib ikka kordades rohkem raha kui 125 rebel ja viimase raha eest sellist ratast lihtsalt ei osteta...
Terv,
Kommionu@ajab kõik järelmaksuga Aprilia RS125 ostjad minema.....
Endal oli Yamaha TZR 125. Jäin asjaga väga rahule, lõppkiirus oli piisav, püsis hästi teepeal ka suure tuulega, kiirendus oli piisav, suurus oli normaalne, ühesõnaga julgen soovitada
Mul täpselt sama asi , et oli kindel plaan lähikuudel bike /aprilia rs125 osta kuid nüüd kui üteldi et läheb kuus 1500kr. või rohkemgi otsustasin osta aprilia mx125. Et bike pidavat õli hirmsasti võtma.
Aga siiski, neil on ju samad mootorid.
Ja äkki TZR-ide, RG-de ja NSR-ide kasutajad räägiksid, kui palju läheb neil oma masinatesse raha. Isiklikult eriti ei usu, et vahe väga kolossaalne on.
Tegelikult on see pealkiri ka natuke imelik siiski, sest mis on parim ühele ei pruugi olla teisele parim, kuna sõidetakse erinevatel teedel jms.
Ise omasin Tzr´i kuskil hooaeg (natuke rohkem), selle aja sees sõitsin kuskil 8 000 km. kindlasti, ja masinale tegin ainult hooldust, õli ja tosoolivahetus, ülejäänud aja sõitsin ja panin benziini sisse, et masin oli muidu läbinud üle 50 000 km., muidugi oli vahetatud rõngad ja kolb, aga mina oma ~8000km., läbisin küll probleemideta, isegi igakord läks väga hästi käima. Niiet, minuarust on küll väga töökindel masin
Noo nt. mina müüsin oma 89. aasta Tzr´´i ca. 14 000 ära Ja masin oli väga head korras, mingeid probleeme ei olnud niiet 15 tonniga peaks umbes arvestama.
Minulgi yamaha tzr 125 `92, ja probleeme ei ole ja igati kiiduväärt ratas, ehitan seda praegu streetfighteri sarnaseks, eeldatavalt peaks tulemuseks suht kobe ratas olema, olen ka rata müügi pealer mõelnud(need some money) nii, et raix666...
Teen A1-te ja plaan 125cc osta. Silma on jäänud kaks ratast: Honda CBR125r ja Yamaha YBR125. Yamu inf: http://www.yamaha.ee/index.php?lang=et& ... duct_id=33
Mõlemad on 4-takti. Touring meeldib seepärast rohkem, et saab taha kohvri panna ja on selline praktilisem, bike mõeldud asfaltile ja ka lisa pagaseid talle ei käi. Mida teised soovitavad? Pakkuge ka teisi mudeleid, mis teie arvates head on. Natuke olen lugenud siin, et 125cc ja 4-takti räägitakse aeglane olevat... kui aeglane siis ikkagi.. nagu aru sain, siis tippkiirus pidi natuke üle 100 minema aga KIIRENDUS?? 0-100km/h keskmine aeg 125cc-stel..? Mõtlesin osta uut masinat ca 40k et ei peaks remontima hakkama ja kindlam oleks, aga mida soovitate?
NSR on jah päris kõva minekuga!!! Minu arvates 125-stest parim
mul oli aasta aega nsr 125... kahjuks oli liiklus õnnetus ja bike läks mahakandmisele... nüüd olen sõitnud aprilia rs 125-ga ja julgen väita, et kiirendus on küll rs 125-l parem
ega muidugi NSR 125-l midagi viga ei olnd ... mõlemad väga head rattad
ainult, et enam ei ole kuskilt nsr'i saada
Tahaksin ka siis osta 125 cm³ ratta. Alguses oli plaan, et hind ei oleks kõrgem kui 25 000 krooni, aga sellise raha eest korrlikku uut vist ei saa?
Kõige esimesena vaatasin Aquila 125cc SUPER BIKE, aga see vist tavaline Hiina s*tt?
Edasi liikus mõte nende kahe peale: Aprilia RS 125 Honda CBR125R
Ratas peab kannatama sõitu Haapsalust Ida-Virumaale (ning ka vastupidi )
Millist neist soovitate? Ning kas esimene Aquila on tavaline hiinakas?
Seda Aguilat mina küll soovitada ei julgeks. Üldiselt on ikka parem osta kasvõi mõni vanem tuntud firma ratas. Selle Aguila raha eest või siis natuke suurema summa eest peaks juba leidma mõne parema 2 taktilise ka. Kuna sa sõidad pikki otsasid, siis soovitaks 2 taktilist, sest see lihtsalt liigub paremini( muidugi kulub ka paremini ). Mina sain endale sama rahaga, mis see Aguila maksab, saksast 1997 aasta rs-i ja olen väga rahul. Cbr 125 on ka kindlasti hea valik, kui tahad töökindlat ja head masinat, aga see on suht pisike ja kitsas ratas nii, et suuremate mõõtudega inimesele hästi ei sobi.
Milline oleks normaalne hind 125cc bikedel mille aastakäik on 94-99 vahemikus. Tingimusel, et ratas on heas korras ja väliselt täitsa ilus.
Peamiselt nende kolme ratta hind huvitab:
Milline oleks normaalne hind 125cc bikedel mille aastakäik on 94-99 vahemikus. Tingimusel, et ratas on heas korras ja väliselt täitsa ilus.
Peamiselt nende kolme ratta hind huvitab:
Honda NSR 125
Aprilia RS 125
Yamaha TZR 125
Aitäh
keegi võiks tõesti natuke aidata, endal sama küsimud.
Arvan, et hind jääb kuskil 25k ringi, kuna selle ajaga on 2t ratas juba väga läbi. Kui aga on tehtud kapitaalne remont, vahetatud silinder ja muud liikuvad asjad, võib isegi rohkem küsida.
Arvan, et hind jääb kuskil 25k ringi, kuna selle ajaga on 2t ratas juba väga läbi. Kui aga on tehtud kapitaalne remont, vahetatud silinder ja muud liikuvad asjad, võib isegi rohkem küsida.
Eks ta 20-25 kanti ole jah. Saksast võib 25k eest saada isegi uuema ,kui 99.
Kes üritab enda 97a nsr,i 39000kr eest müüa?(auto24)
Arvan, et hind jääb kuskil 25k ringi, kuna selle ajaga on 2t ratas juba väga läbi. Kui aga on tehtud kapitaalne remont, vahetatud silinder ja muud liikuvad asjad, võib isegi rohkem küsida.
Eks ta 20-25 kanti ole jah. Saksast võib 25k eest saada isegi uuema ,kui 99.
Kes üritab enda 97a nsr,i 39000kr eest müüa?(auto24)
39k üle pingutatud, kuid samas rattal all vägagi hea summuti, mis ise võib uuest peast 10k ringis maksta Selle NSRi reaalne hind mingi 25-30k ( lugedes, et gondlid ka läbi)
Ei saa aru, miks k6ik räägivad ainult paska hiina toodetest?Ise s6idan Derbi Bajaga kus on hiina mootor,ja pole mitte kui midagi juhtunud.Tihtipeale just need hiinakad kestavad palju paremini,kui mingi aprilia rs jne.Suht pommikindlad on need made in china .Vähemalt need,millega mina olen kokku puutunud.
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.