3. leht 19-st

Postitatud: 06 Veebr 2006, 15:22
Postitas Kuzmitz
Kuna suhtun teatava respektiga Vene raskekaalulistesse, siis järgmine küsimus puudutab neid:
1) vanal heal M-72 oli 25.oktoober 1942 omamoodi pöördepunkt. Või õigemini juhtus siis midagi esmakordselt. Mis juhtus?
2) Millal said kolhoosnikud ja teised proletaarlased õiguse omandada nimetatud isendit? Täpset kuupäeva te ei leia, küll aga perioodi :wink:

Postitatud: 06 Veebr 2006, 18:43
Postitas max666
1. küsimiuse vastus on äkki , et just nimetatud kuupäeval saadeti need masinad esmakordselt Teise maailmasõtta....
2. küsimuse vastus peaks äkki olema miskit 1950ndate lõpus..
Ma loodan et ma nüüd marki kohe täis ei teinud :?

Postitatud: 06 Veebr 2006, 19:14
Postitas Kuzmitz
1. Täpselt nii see oli. Venelased saatsid M-72 esmakordselt otseselt lahingtegevusse. Mõned pildid kah lehe allotsas http://www.svenskaryssmcforeningen.se/G ... V/div.html
2. Kuna täpset aega on raske öelda, siis võtan omale vastutuse lugeda max´i vastuse õigeks. Ise lugesin välja 50-ndate alguse...

Max- sinu kord.

Postitatud: 06 Veebr 2006, 20:10
Postitas max666
Nii:
Küsiks siis lihtsalt paari fakti ühe tsiklimaailma suurkuju, ja minu suurima lemmiku kohta.
1. See mees on ikka VÄGA ``süüdi´´kahetaktiste ja 500kuubiste Yamahade domineerimisel GP-del...
2. Tema järgi on ka saanud ka üks kurv ühel legendaarsel ringrajal...mis ringrajaga on tegu??
3.Mis sündmust võiks märkida selle mehe elu pöördepunktiks....?
Küsimused peaksid ülilihtsad olema---ma loodan et nooremad vastajad teavad seda, sest vanemad tsiklihuvilised päris kindlasti..

Postitatud: 07 Veebr 2006, 19:37
Postitas max666
Vihjame siis ka...tema karjääri mälestusväärseim võistlus oli Kevin Schwantz i vastu...See võistlus oli selle mehe karjääri pöördepunktiks.

Postitatud: 07 Veebr 2006, 20:04
Postitas Kuzmitz
Wayne Rainey???

Postitatud: 07 Veebr 2006, 20:04
Postitas apsik
Wayne Rainey ja peale seda sündmust on meister ratastoolis. :(

Postitatud: 07 Veebr 2006, 20:44
Postitas max666
no seisud on 50:50...vastus teisele küsimusele paneks asjad paika..Isik on õige

Postitatud: 07 Veebr 2006, 21:22
Postitas Kuzmitz
Ega vastus pole ometi Usa-s, Californias asuv Mazda Raceway Laguna-Seca, kurv nr 9 nimega Rainey kurv...
http://www.laguna-seca.com/pdf/trackmap3.pdf

Postitatud: 07 Veebr 2006, 21:31
Postitas max666
Kuzmitz-tulista järgmine.

Postitatud: 07 Veebr 2006, 21:47
Postitas Kuzmitz
Jälle mina.... :(
Aga OK:
1) Dakaril võistlevad vennikesed kutsuvad Dakari SELLE võistluse soojenduseks. Mis võistlusest on juttu ja millises riigis seda peetakse?
2) Möödunud aastal domineeris sellel võistlusel "proffide" klassis üks tsiklitootja. Milline?
3) Ja kui keegi nüüd juba teemakohast inffi valdab, siis tooge välja ka see, millal ja kus sel aastal see võistlus toimub?

Lugupidamisega,
Kuzmitz@valel ajal õiges kohas....

Postitatud: 07 Veebr 2006, 23:53
Postitas Primo
1)Kas äkki jutt käib Red Bull roManiacs Hard Enduro Ralley :)
2)The winners of the 2005 edition are... Profi-Class:
1. Cyril Despres (FRA, KTM)
2. Riaan Van Niekerk (RSA, KTM)
3. Darryl Curtis (RSA, KTM)

3)Red Bull Romaniacs 2006: 13 - 19 August ja vast äkki Rumeenia :)

http://www.redbullromaniacs.com/en/index.php

Postitatud: 08 Veebr 2006, 02:05
Postitas napalm
[quote="Kuzmitz"]Jälle mina.... :(
Aga OK:
1) Dakaril võistlevad vennikesed kutsuvad Dakari SELLE võistluse
soojenduseks. Mis võistlusest on juttu ja millises riigis seda peetakse?

Ma keeran küsimuse vastupidi parem sest nii nagu küsimus on esitatud
sellist vastust ei ole olemas sest Dakar ei saa olla kunagi millegi soojendus see pole mõistlik jutt :) Dakar on maailma, euroopa ja aafrika suurimaid spordi üritusi ning kogu moto sporti kuning üritus üheselt.

Tunesia Optic mis on mini Dakar täpselt oma maatikluliselt ülesseehituselt ja maastiku vahelduselt erinevalt teistest MK etappidest. Kividest kuni düünide ja pea ergideni välja. Suht ohtlik tuleb tõdeda isegi, Türgi küll kaalub selles suhtes Tunesia üle kindlasti aga küll.

Mida sina mõtlesid ma ei tea kuna küsimus on natuke segane aga võib olla Romaniac'si mis toimub KTM ja Red Bull koostöös Extreme endurode uuel tasemel tekkima hakkavas sarjas, mis pole veel sari aga arvatavalt läheb
see sarjaks ühel päeval.
USA'st toimus 05 lõpus veel väga huvitav Last Man Standing samas tandemi eestvedamisel - võitis mõistagi E3 MM David Knight. Võistluse ülesseehitus väga tore ja peale saab ainult kutsetega.

Romaniacsist peale Despres'i (04 [esimene korraldus aasta], 05 võitja) väga keegi nendest Dakari meestest osa ei võtnud kuna lubati tehnilist enduro tüüpi Dakari (mida ei tulnud lihtsam oli GPS'id ära võtta kui ise rada tegema hakata ..) Despress pani Romaniac'si EXC250 kahe taktiga kuna extreme endurol lased 4-takti kokku nagu lärtsub.
Küll on kasutusel Romaniac'sil road book ja GPS mis teeb sellest sõidust Rally Raidi ja Extreme enduro ristandi. Pigem on see aga mööda kive ja jõgesid roomamine koos motikaga ning julm kivdel turnimine ilma erilise hoota, väga enduro teema ikka kohe lisaks läbi majade ja majade katustele majade katustele hüppetega ... DVD on saadaval täiesti kes soovib see proovib kas plaadina või elusast peast.

Enne Dakari on alati UAE mis on hea lõõgastav düüni rally mis ei ole
ohtlik ja on super korraldusega seda võib tõesti pidada soojenduseks Dakarile hoopis pigem siis.

2) Möödunud aastal domineeris sellel võistlusel "proffide" klassis üks tsiklitootja. Milline?

KTM - mida iganes võistlus see oli aga porgand see peab olema.

3) Ja kui keegi nüüd juba teemakohast inffi valdab, siis tooge välja ka see, millal ja kus sel aastal see võistlus toimub?

Selle aasta Romaniacs toimub 13-19 August ja kõik kes soovivad võivad
eestist oma meeskondadega osa võtta € 1080 eest. Oleks ammu aeg muide !

Kui sa pidasid silmas mõnda teist MK etappi siis 06 kalender on järgmine
Midagi muud tõsiselt võetavat peale WEC'i ei toimu hetkel veel.

07-16/03 Rallye por las Pampas-ARG
07-17/04 Rallye de Tunisie-TUN
06-13/05 Rally di Sardegna-ITA
30/05-05/06 Rallye Orpi Maroc-MAR
23/06-01/07 Rallye d’Orient-TUR
20/07-05/08 Rallye dos Sertões-BRA
30/09-08/10 Rallye des Phararons-EGY
05-10/11 UAE Desert Challenge-UAE

Postitatud: 08 Veebr 2006, 02:10
Postitas racerx
Just sellist Bikerit on meil vaja.... infot ja huvitavat lugemist juba kuhjaga...
:)

Postitatud: 08 Veebr 2006, 02:26
Postitas napalm
Mul pole küll õigust küsida aga ma poetan auhinna võimaluse siia siis äkki võib Max666 teemat laiendada natuke sest teema oli armas väga.

Mis oli Rainey ja Swantzu igivihkamise rajaväline haripunkt - see on küll natuke meelevaldne (see tõttu seda ei saa viktoriinida ka ametlikult) aga siiski see toimis väga hästi vastapoolele ja ütleme nii, et Pepsi mees sai 1 : 0 skoorida Marlboro mehe arvelt raudselt ;)

Täna on mehed sõbrad ja käivad külas teineteisel ;)

Postitatud: 08 Veebr 2006, 07:41
Postitas Kuzmitz
sellist vastust ei ole olemas sest Dakar ei saa olla kunagi millegi soojendus see pole mõistlik jutt Dakar on maailma, euroopa ja aafrika suurimaid spordi üritusi ning kogu moto sporti kuning üritus üheselt.
Nõustun asjaliku kriitikaga, kuid küsimus oli ajendatud sellest uudisest:
http://www.motopunkt.ee/uudised/21 :roll:

Aga vastavalt reeglitele peaks keegi nüüd uue küsimuse küsima. Primo oli esimene, kes andis minu nappidele teadmistele vastava vastuse. Napalm´ile muidugi suur tänu valgustamise eest!

Postitatud: 08 Veebr 2006, 11:29
Postitas napalm
Kuzmitz kirjutas:
sellist vastust ei ole olemas sest Dakar ei saa olla kunagi millegi soojendus see pole mõistlik jutt Dakar on maailma, euroopa ja aafrika suurimaid spordi üritusi ning kogu moto sporti kuning üritus üheselt.
Nõustun asjaliku kriitikaga, kuid küsimus oli ajendatud sellest uudisest:
http://www.motopunkt.ee/uudised/21 :roll:
Ega iga lambi tõlget teab kust ei maksa ka tõsiselt võtta :) :)
See ongi see eesti pidevalt eksitav ebaadekvaatne ajakirjandus moto teemal kus vead on pidevalt massiivsed ala mitte tundmisest ja pealiskaudsusest mille vastu katekooriliselt olen aga Mari Öö arvab jällegi, et see on väga tänuväärne töö.

Aga hea vkturiin sellegi poolest andke aga minna
vähemalt midagi toredad õllejutule vahelduseks.
Kahju, et mul see polnud lingitud maili külge oleks
varem osaleda teadnud kah :) Jõudu mehed !

Postitatud: 08 Veebr 2006, 18:17
Postitas Primo
Kuna mul võttis sellele vastamine umbes 1 minut ja 34.5 sekundit, mis koosnes põhiliselt copy-paste liigutuste tegemisest, siis ma parem ei hakkaks midagi küsima.Napalm andis vägeva vastuse ning tema peaks nüüd tuld andma :)

Postitatud: 08 Veebr 2006, 19:38
Postitas napalm
Primo kirjutas:
Kuna mul võttis sellele vastamine umbes 1 minut ja 34.5 sekundit, mis koosnes põhiliselt copy-paste liigutuste tegemisest, siis ma parem ei hakkaks midagi küsima.Napalm andis vägeva vastuse ning tema peaks nüüd tuld andma :)
come on - sina küsid kui mina olen esimene ja juhtun ka õieti vastama siis küsin mina. Ma siin kokutan nii sama kuna teema juhtus olema natuke nagu "minu" alalt. Ma niigi pigistasin siin ühe illegaalse küsimuse vahele siia kuna keegi seda vist vastama ei kipu ja isegi auhind ei peibuta on õige vastus järgmine. Seega Primo tuld ainult ! ;)

----Q:vastus--------------------------------------------------------------
Swantz käis Rainey õega kohtamas mõnda aega, esimene kord Rainey ukse taha ilmudes õde kohtama viia pidi härra Yamaha vihast pooleks minema, mida sa ahff siin minu ukse taga teed - ssseee et mina või, mis ma siin, ei midagi, lähen sinu õega sebima (et sulle ajudesse panna) .... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Vot need mehed olid üksteisele ajudesse panemise meistrid tõesti, pärast Rainey kukkumist aga lasi ka Swanntz kaasid maha ja kaotas igasuguse motivatsiooni sõita enam - täna on nad head sõbrad ehk happy end :)

Postitatud: 10 Veebr 2006, 17:04
Postitas Prii
Kas mõni küsimus ka ikka tuleb? Mitu päeva juba vaikus. Tahaks ikka teemat elus hoida...

Postitatud: 13 Veebr 2006, 17:33
Postitas sang
ma viskaks ajaviiteks paar natuke tsiklitega seotud küsimust:

- Milline tuntud Briti tsiklitootja tegi kuni 1984. aastani ka autosid? (Auto küljes elas marginimi muide kauem kui tsiklil)

- See senini tegutsev Briti autotootja sai alguse kolmerattaliste liikurite tootmisest. Ennesõjaaegne sportmudel nägi välja kui auto ja tsikli hübriid: kere oli nagu tollasel lahtisel sportautol, aga taga oli vaid üks ratas ning lühikese kapoti ees oli ristiasendis tsiklilt pärit õhkjahutusega V2 mootor. Mis autotootjaga on tegu?

Postitatud: 13 Veebr 2006, 17:44
Postitas Julge
Triumph...?

Postitatud: 13 Veebr 2006, 18:27
Postitas bash
Kas mitte Jaguar ei ole ?

Postitatud: 13 Veebr 2006, 18:52
Postitas Credo
teise küsimuse vastuseks on raudselt Morgan.
neid masinaid tehti alates 1930. aastastest kuni 1950. alguseni.
kolmest peamisest "kolmerattaliselt" mudelist on lühidalt siin:
http://www.morgan-motor.co.uk/about_morgan/1930.html
neid tehti erinevates mootori ning sport ja supersport variantides mitu mudelit.

Postitatud: 13 Veebr 2006, 19:03
Postitas Credo
esimese vastu on triumph tõepoolest, nagu fazer pakkus.
triumph hakkas inglismaal jalgrattaid tootma 1885.a. Coventrys ning autodega tehti algust 1921.a. 1,9 liitrise mootoriga masin nimega Triump Light Car (tuntud ka mudeli 10/20 all).
viimaseks mudeliks oli vist hondaga koos tehtud Acclaim 1980. esimesel poolel.

vist on õige?

Postitatud: 14 Veebr 2006, 08:51
Postitas sang
õiged vastused on tõesti Triumph ja Morgan. Lingid kah: http://club.triumph.org.uk/, http://morgan3w.de/


Credo, sinu kord.

Postitatud: 14 Veebr 2006, 15:20
Postitas Credo
niisiis. läheme otseselt mootorratastest eemale ja küsimus on selline.
kahjuks esineb iga 100000 alla 5 aastaste lapse hulgas ca 19 juhul üks suhteliselt haruldane haigus, mis kannab ühe mootorratta tootja nime.
mis on selle haiguse ja mootorratta tootja ühine nimi?

Postitatud: 14 Veebr 2006, 15:44
Postitas mux

Postitatud: 14 Veebr 2006, 16:02
Postitas Credo
nii lihtne see siis oligi seekord.
mux > sinu kord. järgmine kord püüan olla vapram :lol:

Postitatud: 14 Veebr 2006, 16:51
Postitas mux
Ei tulegi kohe midagi. :oops: Annan edasi, kes tahab see tulistab!!!