liikluskindlustus...
Moderaator: Moded
-
- Kaupmees
- Postitusi: 131
- Liitunud: 21 Dets 2004, 10:17
- Asukoht: kadriorg
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 10 korda
mul on asi põhimõttes. Oma haige põhimõte tõttu võin ma ka liisingufirmat vahetada kuigi see läheks mulle 10 korda kallimaks.
-
Teema algataja
Õnnekas kirjutas:Aga tegelikult on ju kindlustus üks väiksemaid kuluartikleid kogu kulutuste hulgas, mida sa teed oma motikale. Kas on mõtet oma tuju rikkuda tühise asja pärast, tee see kindlustus ära ja süda rahul nii endal, kui liisingul.
Heh, suht OT, kuid seda posti lugesed lihtsalt ei saanud vastamata jätta. Mul on auto kindlustus ule 500 jaagu KUUS. Seda k6ige soodsama kindlustuspakkuja juures. pool aastat sama tegija juures 2.5 k ja Iffis mingi 3 vist. Pikemaid aegasi ei julenud isegi mitte vaadata. Muidugi mul on riski koefitsent ka MAX ja autol m6ni kw rohkem kui sigullil, kuid siiski...
-
- Postitusi: 854
- Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
- Tsikkel: TDM 850
- Asukoht: mets, karjäär
- Tänatud: 1 kord
Nüüd, mil esialgsed emotsioonid on jahtunud, ei hakanud uut teemat tegema ja kirjutan siia teemasse. Kodanikud, kellele on tähtsad terved närvid, muretus tulevikus uhtes- HOIDKE EEMALE KINDLUSTUSSELTSIST BTA!!!
Ammu pole siin Eestimaal sellist närvikõdi saanud, hoolimatust tundnud, väljapressimise osaks saanud.
Esialgu hästi lühidalt probleemi olemus- Teadsin, et lepingus on punkt poliisi lõppemise meeldetuletamise kohta. Samuti seltsil kohustus saata postiga leping jne. Üllatusega panin tähele, et poliis läbi 2 kuud. Järelpärimise ja palve peale väljastada kehtima hakkav poliis saadetigi arve, mille tasumisel pidigi kõik korras olema. Oligi. Kuni 22. veebruarini, sest tasutud raha eest loeti kaetuks ka need 2 ilma kehtiva poliisita kuud. protesteerisin, sest ei pidanud tagantjärgi vajalikuks maksta 2 "surnud" kuu eest. Seepeale saadeti "kukele". Ühesõnaga, mina arvan, et nemad ei ole täitnud lepingu tingimusi, nemad arvavad, et mina. Mõtetust teemad närvid veidi läbi. Mitte ühegi teise seltsiga pole sellist jama varem olnud-kõik lubatud paberid on kenasti kohale tulnud. Õnneks on mootorratas "õiges" seltsis kindlustatud!
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Kommentaariks liisingfirmade seisukohta selles osas, miks ei taheta kindlustuspoliisi talveperioodiks peatada lasta. Nimelt on liikluskindlustus teatavasti kaitse kolmandatele isikutele tekitatud kahju vastu. Liisingu probleem on see, et kui ilma liikluskindlustuseta sõiduk tekitab varalise kahju kolmandale isikule (paremal juhul sõidab mõne auto katki, kehvemal juhul mõne inimese vigaseks/surnuks), siis lasub vastutus omanikul ehk liisingul. Liisingul on loomulikult võimalus kahju omakorda välja nõuda rentnikult, kuid suuremate summade korral on see tihti lootusetu (Näiteks sai üks Eesti selts ühe Lääne-Euroopas toimunud liiklusõnnetuse tõttu, kus inimene vigaseks sõideti, paugust 60 millise kahju. Ja see summa ei ole veel lõplik... Kui kindlustust ei oleks olnud, oleks kahjunõue tulnud sõiduki omaniku vastu...). Nüüd vaadake paralleelselt ka teemat "Kas keegi sõidab veel/juba" ja ma kaldun arvama, et esimeste ilusate kevadilmade korral tuleb paljudel alles esimest sõitu tehes kiivri all meelde, et peaks liikluskindlustuse ka ära tegema. Eriti, kui need esimesed/viimased ilusad ilmad on kalendri järgi väga talves. Ja eks sellise käitumise tingivad ikka kogemused... kahjuks...
Ja olen seetõttu ka nõus, et paljud korralikud inimesed (kes EI SÕIDA ilma kindlustuseta) ka kannatavad nende mõningate jobude tõttu, kes on kahjusid tekitanud. Selline lugu siis.
Julge kirjutas:...Nüüd vaadake paralleelselt ka teemat "Kas keegi sõidab veel/juba" ja ma kaldun arvama, et esimeste ilusate kevadilmade korral tuleb paljudel alles esimest sõitu tehes kiivri all meelde, et peaks liikluskindlustuse ka ära tegema. Eriti, kui need esimesed/viimased ilusad ilmad on kalendri järgi väga talves. ...
täiesti nõus.
see ka üks põhjuseid miks endal ei hakanud kuu või pooleteise pärast tõmblema ning liiklust katkestama. kes teab millal sõitu minek ning kui ilmad ilusad, ajad ikka ratta välja küll
-
Teema algataja
no ma ei tea, julge.
mul on sampo liisingust tsikkel. ise tegin EI tingimusega kohustusliku kindlustuse, mis lõppes kusagil novembri lõpus. kunagi kevadel, märtsi keskel teen uuesti kuni novembrini uue kindlustuse ja sõidan.
siiamaani ei ole sampol ühtegi paha sõna olnud öelda. see on ju siiski sinu kui sõiduki vastutava isiku kohustus need asjad korda ajada ja vaadata, et oleksid vähemalt kohustusliku kindlustusega kaetud.
Julge kirjutas:Liisingu probleem on see, et kui ilma liikluskindlustuseta sõiduk tekitab varalise kahju kolmandale isikule (paremal juhul sõidab mõne auto katki, kehvemal juhul mõne inimese vigaseks/surnuks), siis lasub vastutus omanikul ehk liisingul.
Vastutus on ikka VASTUTAVAL KASUTAJAL, kelleks oled SINA!!!!
pritsu kirjutas:loeti kaetuks ka need 2 ilma kehtiva poliisita kuud. protesteerisin, sest ei pidanud tagantjärgi vajalikuks maksta 2 "surnud" kuu eest.
Sul oli ju ilmselt kindlustusseltsiga sõlmitud pideva maksekohustusega leping. See, kas nad poliisi sule ka füüsiliselt edastanud olid ei puutu ilmselt asjasse, sest liikluskindlustuse kaasaskandmise kohustus teatavasti puudub...
§ 17. Mootorsõidukijuhilt nõutavad dokumendid
(1) Juhil peavad mootorsõiduki juhtimisel olema kaasas juhiluba või muu juhtimisõigust tõendav dokument, mootorsõiduki registreerimistunnistus ja selle haagise registreerimistunnistus või haagise registreerimistunnistuse koopia, mille on tõendanud selle väljastanud asutus ja muud dokumendid, kui seda nõuab seadus.
[RT I 2007, 55, 368 – jõust. 2.11.2007]
spinna kirjutas:Kommionu! Julge rääkis sellest situatsioonist, et kindlustusvõtjat ei olegi sest kindlustust ei ole. Kuigi ma kipun uskuma, et liisinglepingu üldistes tingimutes on ka siis vastutus kasutajale delegeeritud.
to Spinna:
Vaatasin nati mööda, aga ega see asja suurt muuda... Kindluskaitseta sõidukit pole ju Eestis olemas... Kui pole kehtivat kindlustuslepingut, siis korvab kahjud ju Garantiifond... Kes siis omakorda vastutavale kasutajale selga sõidab... julgeks ma arvata...
Kui ma nüüd õieti aru saan:
, siis vastutab OMANIK (liising) maksimumis sellega, et Garantiifond talt kindlustamata aja eest 6 kordse kindlustusmakse sisse nõuab...
, siis vastutab LIISINGU VÕTJA (valdaja) maksimumis sellega, et Garantiifond talt kahju hüvitamisel ja juhtumi käsitlemisel tehtud kulutused tagasi sisse nõuab...
Ivoonu kirjutas:Kommionu, hetkel on Liiklusseaduse § 17 ja Liikluseeskirja §70 vastuolulised, kuna esimene ei näe ette poliisi kaasas kandmist aga teine näeb. Liikluseeskiri on muidugi kõvem dokusment aga proovi sa seda teel olles mõnele turakale politseinikule seletada.
Rahu rahu.. Selles asjas ka lahend olemas... Nimelt kaasbikerlane Korgits kaebas pollarid kohtusse ja paar nädalat tagasi tegi kohus ka sellekohase otsuse ja Korgits sai natike rikkamaks....
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Vaatasin oma selle aasta (e-)liikluskindlustuse pakkumist ja hinnad erinevad isegi sutsu ÜLE 2x
Küsida aga tahtsin, kes või mis on Gjensidige? Kogemusi kellelgi?
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
grahv kirjutas:Vaatasin oma selle aasta (e-)liikluskindlustuse pakkumist ja hinnad erinevad isegi sutsu ÜLE 50%
Küsida aga tahtsin, kes või mis on Gjensidige? Kogemusi kellelgi?
sain 10 mintsa tagasi sama ebameeldiva üllatuse osaliseks
yzf üle 50%
szr 50% ringis
KTM duke 10% heal juhul ( kui kõige ohutum arvas kindlustaja)
kas keegi viskaks lingi kuhugi kalkulaatorile kus saaks vähe võrrelda pakkumisi
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
417 kirjutas:yzf üle 50%
SRY, tegelikult pidasin silmas seda, et sama ratta puhul erinevad kindlustajate pakkumised kuni 2 korda.
417 kirjutas:kas keegi viskaks lingi kuhugi kalkulaatorile kus saaks vähe võrrelda pakkumisi
-
Teema algataja
See e-kindlustus on ennast ümber nimetanud: https://www.iizi.net/
Ja lisaks on vähemalt liikluskindlustuse võrdlusest nüüd puudu ERGO ja Salva pakkumised, neid peab ise arvutama ja võrdlema:
http://www1.ergo-kindlustus.ee/pages/liiklus.html
https://minu.salva.ee/liiklus/
Näiteks üks 6. kuu "jah" leping:
ERGO: 404.-
iizi.net min: If/Inges - 713.-
iizi.net max: BTA - 1450.-
Nii et ka 3.6x erineda pole teabmis keeruline.
-
Teema algataja
Minul oli aasta alguses sama lugu SEESAM kindlustusega. Jaanuaris lõppes üks poliis ja saadeti uue kohta arve. Helistasin ja ütlesin, et ei sõida hetkel tsikliga ning et äkki saab muuta maksevabaks. Vastuseks kõlas viisakas jah, saab ja kõik tundus OK, kuni hetkeni, mil ilmad soojaks läksid ja tahtsin tsikliga sõitma minna. Läksin poliisi vormistama ja siis: "Meie süsteem näitab, et teil on üleval maksmata summa XXX krooni." Palusin selgitust ja siis tuli välja, et maksevaba lepingu saamisks oleksin pidanud avaldama soovi meili teel või kirjalikult. Minu poolne selgitus, et ma ju helistasin ja öeldi, et kõik ok, ei lugenud midagi. Natuke vaidlesin veel, kuid pikalt siiski maid jagama ei hakanud, maksin nõutud summa (umbes 200 krooni) ja enam ma SEESAM KINDLUSTUSEGA ASJU EI AJA. Mitte kunagi, olgu ta kasvõi kõige odavam. Küsisin asja kohta ka kindlustusega tegelevalt tuttavalt ja selline käitumine kindlustuse poolt tuli ka tema jaoks üllatusena. Meie väikeses konnatiigis on ikka kõik võimalik.
seejuures täpselt sama olukord paar kuud varem, kui lõpes teise tsikli kindlustus - siis sain telefoni teel maksevabaks, kindlustuselts sama, probleeme polnud, ega tulnud.
Pritsu kirjutas:
Nüüd, mil esialgsed emotsioonid on jahtunud, ei hakanud uut teemat tegema ja kirjutan siia teemasse. Kodanikud, kellele on tähtsad terved närvid, muretus tulevikus uhtes- HOIDKE EEMALE KINDLUSTUSSELTSIST BTA!!!
Ammu pole siin Eestimaal sellist närvikõdi saanud, hoolimatust tundnud, väljapressimise osaks saanud.
Esialgu hästi lühidalt probleemi olemus- Teadsin, et lepingus on punkt poliisi lõppemise meeldetuletamise kohta. Samuti seltsil kohustus saata postiga leping jne. Üllatusega panin tähele, et poliis läbi 2 kuud. Järelpärimise ja palve peale väljastada kehtima hakkav poliis saadetigi arve, mille tasumisel pidigi kõik korras olema. Oligi. Kuni 22. veebruarini, sest tasutud raha eest loeti kaetuks ka need 2 ilma kehtiva poliisita kuud. protesteerisin, sest ei pidanud tagantjärgi vajalikuks maksta 2 "surnud" kuu eest. Seepeale saadeti "kukele". Ühesõnaga, mina arvan, et nemad ei ole täitnud lepingu tingimusi, nemad arvavad, et mina. Mõtetust teemad närvid veidi läbi. Mitte ühegi teise seltsiga pole sellist jama varem olnud-kõik lubatud paberid on kenasti kohale tulnud. Õnneks on mootorratas "õiges" seltsis kindlustatud!
Re: liikluskindlustus...
Tahtsin jagada muljeid, kuidas Salvas liikluskindlustuse riskikoefitsenti arvutatakse.
Et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama sellest, et eelmise aasta varakevadel oli mul üks motikas. Paneme talle nimeks Number Üks. Tal oli ka mingi riskikoefitsendiga liikluskindlustus, aga siis ma sellele erilist tähelepanu ei pööranud. Eelmise aasta mais ostsin teise motika, Number Kahe. Kust see Kaks omale esmase riskikoefitsendi sai, ei ole ma päris kindel. Igatahes 0,96 kehtivusega üks aasta.
Varsti pärast Number Kahe ostu müüsin Number Ühe maha. Umbes samal ajal oli ka Number Ühe liikluskindlustuse koefitsendi kehtvusaeg täis saanud ja kuna meil (minul koos temaga ) mingeid pattusid ei olnud, langes koefitsent 0,77 peale. Mingi aeg edasi ostsin Number Kolme, kusjuures Kaks jäi alles. Kõigil neil olen olnud omanik mina ise (mitte liising) ja muid kasutajaid pole olnud. Kolm sai endale päranduseks Number Ühe koefitsendi kehtivusajaga üks aasta. Üllatus tabas mind nüüd, kui soovisin Kahele ja Kolmele uut poliisi osta. Kolmel on koefitsent 0,77 ja kahel 0,96; mis siis, et Kolm on hiljem soetatud ja tal ka 6kW rohkem võimu on. Nimelt on riskikoefitsent sõidukikohane ja kui olemasolevale sõidukile lisaks uue ostate, hakkate jälle algusest peale. Samale omanikule kuuluvate erinevate sõidukite riskantsuse vahel mingit seost ei ole, olgu see omanik siis liising või ainuke kasutaja. Siit moraal: kui teil on madal riskikoefitsent ja soovite sõiduki järgmise vastu välja vahetada, müüge enne vana maha kui uue ostate. Siis on võimalik, et uus vanast vabaks jäänud lepingu tingimused üle võtab ja hea koefitsent säilib. Muidu algab kõik jälle 1,2-st ja mis sellest kunagi olnud heast koefitsendist saab, seda ma ei tea.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1498
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 109 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: liikluskindlustus...
Siis tõmmati sul küll kuidagi vesi peale, kuna olles aastaid ainukese autoga kindlustusalune, langes mul koefitsent 0.4 peale, 2007 sügisel ostsin tsikli, koefitsent 0.4, 2008 suvel ostsin veel ühe auto, koefitsent 0.4 ja 2008 sügisel ostsin teise tsikli, koefitsent 0.4. Kuna eelmine suvi tehti esimese autoga avarii, siis on nüüd tolle koefitsent 0.6, teistel jätkuvalt 0.4
Re: liikluskindlustus...
Mul ka täpselt nii nagu Ivoonul, vahetades mootorrattaid või autosid või neid korraga mitu omades või isegi veoauto sai ostetud- kõigil alati 0,4 kohe saanud.
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: liikluskindlustus...
Mul on ka mingi värk selle kindlustusega. Sai eelmine aasta märtsis edale ratas seotatud (teised rattad olid arvelt maas). Aprillis (või mais sai maha müüdud) ja juuni lõpp sai järgmine arvele. Aga poliisi peal on kirjas, et konfitsenti arvutatakse ümber ikka juuni lõpus. Minu loogika järgi peaks se ju märtsis muutuma või kuidas? Või ma pean ratast vähemalt aasta enda käes hoidma, enne kui langema hakkaks. Mul selline kartus, et äkki ma müün nüüd selle ratta ka maha ja kas siis hakatakse konfitsenti uuesti aastapärast arvutama (st juunis ei arvutata) ja jääb ikka 1,2 konfitsendiks.
Kui niimoodi, siis jääb mul vist igaveseks see 1,2 sest vahetan rattaid suht tihti (eelmine aasta oli kokku 3 tk
)
Re: liikluskindlustus...
Mul endal on ka trehvanud nii , et muutub aasta möödudes, juhul muidugi kui sõidukit ennem maha ei müü!
Aga lugedes seda juttu siis tuleb vist ennem müüki ja ka registreerimist veidi uurimistööd tegema hakata.
-
- Postitusi: 1089
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
Re: liikluskindlustus...
Junzu kirjutas:Mul on ka mingi värk selle kindlustusega. Sai eelmine aasta märtsis edale ratas seotatud (teised rattad olid arvelt maas). Aprillis (või mais sai maha müüdud) ja juuni lõpp sai järgmine arvele. Aga poliisi peal on kirjas, et konfitsenti arvutatakse ümber ikka juuni lõpus. Minu loogika järgi peaks se ju märtsis muutuma või kuidas? Või ma pean ratast vähemalt aasta enda käes hoidma, enne kui langema hakkaks. Mul selline kartus, et äkki ma müün nüüd selle ratta ka maha ja kas siis hakatakse konfitsenti uuesti aastapärast arvutama (st juunis ei arvutata) ja jääb ikka 1,2 konfitsendiks.
Kui niimoodi, siis jääb mul vist igaveseks see 1,2 sest vahetan rattaid suht tihti(eelmine aasta oli kokku 3 tk
)
ise ajasin ka pikka kirjavahetust selle koefitsendi asjus, sain natuke targemaks aga kas ma selle siia ka kirja oskan panna
kui sul ühtegi muud sõidukit ei ole millel aasta täis tiksuks vahepeal siis jääbki 1.2 ja aastas peab makstud olema vähemalt 6 kuud kindlustust muidu pole ikkagi kasu !!!
nimelt iga uue sõidukiga saad sa eelmise sõiduki koefitsendi
omal nahal selline näide: Esimene oma nimele registreeritud auto sai kindlustatud 1.20 koef. siis poole aasta pärast sai ratas ostetud millele kinnitus ka siis 1.20 koef. sellega ka koefitsendi seosed lõppevad peale teisele sõidukile tehtud poliisi alustamist
nüüd siis vahepeal sai autol aasta täis ja koefitsent langes 0.96 peale kõik ilus ja tore ma mõtlesin, aga oo ei vahepeal läks auto müüki juba(ostumüügi lepinguga) mis omakorda tähendas et ennem kui uus omanik sõidukit mitte ainult ümber ei registreeri oma nimele vaid teeb ka uue kindlustuspoliisi oma nimel, alles siis vabaneb see madal koefitsent. Selle väikse aja jooksul jõudsin juba uue auto osta ja taheti kindlustusest teha selle kahe koefitsendi keskmine ehk siis mingi 1.08, järgnes paar kõnet uuele omanikule ja natuke ootamist ja oligi olemas
tsikkel aga endiselt tiksub 1.20 peal ja kuna eelmine aasta sai vaid 4 kuud kindlustust makstud siis ei lange see aasta mitte midagi( kui ma just ennem aasta täis saamist ei tee lisaks 2 kuud kindlustust)
ja ennem poliisi aasta täis saamist ei ole mõtet teha 6 kuuks sest siis kaovad need ennem aasta täitumisele eelnevad kuud veel praeguse poliisiaasta sisse ära
ühesõnaga kui ma tahaks tsiklile praeguse seisuga 0.96 koefitsenti peaksin ma kellegi teise arvele kirjutama selle ja poliisi laskma teha sellel samal teisel isikul ja siis uuesti tagasi ostma ja paberimajandust kordama, ei tasu nagu samuti ära
pikk jutt s*** jutt, lisaküsimustes võin soovitada e-kindlustuse maaklerite poole pöördyda, kes selle asja mulle selgeks tegi
riskikoefitsent on sõidukipõhine niikaua kuni vastavale sõidukile vormistatud poliis on sinu nimel
need kellel juba 0.40 koefitsent on neil pole jah probleemi kui just mingis õnnetuses süüdi ei jää ja ei tõsteta
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: liikluskindlustus...
Ah, ma ei viitsi pead vaevata. Tegin täna 6ks kuuks ära kindlustuse. Nagunii poleks selle juunini kindlustamisega midagi võitnud.
Sõidan rahulikult edasi ja NAUDIN
-
- Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Re: liikluskindlustus...
Ühesõnaga kui kindlustusaastas on kindlustatud vähemalt 6 kuud siis langeb koefitsent 1.20-1.96 järelikult siis praegune koefitsent korrutatud 0,8. Ja kindlustus aastat hakatakse lugema kindlustus lepingu sõlmimise kuupäevast, minu puhul siis 8 mai, ehk kõvasti odavam kindlustus tuleb kui ära oodata kuni langeb ja siis pikemaks ajaks teha, praegu mul kehtiv kindlustus täpselt 9 maini. Aga mitme aastaga siis 0,4-ni saab 1,20 0,96 0,77 0,62 0,50 0,4 vastus 6 aastat kindlustamist ja vähemalt 6kuud aastas ja seda juhul kui vahepeal avariid ei tee. Kuna mul on üks ammune ratas maha müüdud ja uus omanik pole siiani kindlustus lepingut teinud ning vahepeal oli If-is kolmel rattal kindlustus lepingud siis on minu "uue" ratta koefitsent tulnud suurem ja praegu on selline imelik number nagu 0,86. Kõige naljakam on see, et if kindlustus ütles et mul ei ole õigust kindlustuslepingut lõpetada, see kaotab kehtivuse vaid juhul kui uus omanik teeb uue lepingu. See ratas võib juba ammu emeksi kaup olla ja leping jääbki minu nimele, väga imelik.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.