liikluskindlustus...

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Monstro
Kaupmees
Postitusi: 131
Liitunud: 21 Dets 2004, 10:17
Asukoht: kadriorg
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 10 korda

Lugemata postitus Postitas Monstro »

mul on asi põhimõttes. Oma haige põhimõte tõttu võin ma ka liisingufirmat vahetada kuigi see läheks mulle 10 korda kallimaks.

Mootorrataste lisavarustus www.motokaup.ee ja akud/laadijad www.patareid.ee
Kasutaja avatar

dimi1974
Postitusi: 778
Liitunud: 22 Aug 2007, 20:05
Tsikkel: Honda CBF 1000
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas dimi1974 »

Aga mis liisinguga tegemist on.Hansas küll öeldi,et talvel maksma ei pea andke ainult teada ja vabastame teid maksmisest.Arvan,et tegu on mingi väiksema firmaga kes on peksa saanud enduro meeste talviste sõitudega ilma kindlustuseta.


Teema algataja
Elessar

Lugemata postitus Postitas Elessar »

Õnnekas kirjutas:

Aga tegelikult on ju kindlustus üks väiksemaid kuluartikleid kogu kulutuste hulgas, mida sa teed oma motikale. Kas on mõtet oma tuju rikkuda tühise asja pärast, tee see kindlustus ära ja süda rahul nii endal, kui liisingul. :D

Heh, suht OT, kuid seda posti lugesed lihtsalt ei saanud vastamata jätta. Mul on auto kindlustus ule 500 jaagu KUUS. Seda k6ige soodsama kindlustuspakkuja juures. pool aastat sama tegija juures 2.5 k ja Iffis mingi 3 vist. Pikemaid aegasi ei julenud isegi mitte vaadata. Muidugi mul on riski koefitsent ka MAX ja autol m6ni kw rohkem kui sigullil, kuid siiski...

Kasutaja avatar

pritsu
Postitusi: 854
Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: mets, karjäär
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pritsu »

Nüüd, mil esialgsed emotsioonid on jahtunud, ei hakanud uut teemat tegema ja kirjutan siia teemasse. Kodanikud, kellele on tähtsad terved närvid, muretus tulevikus uhtes- HOIDKE EEMALE KINDLUSTUSSELTSIST BTA!!!

Ammu pole siin Eestimaal sellist närvikõdi saanud, hoolimatust tundnud, väljapressimise osaks saanud.

Esialgu hästi lühidalt probleemi olemus- Teadsin, et lepingus on punkt poliisi lõppemise meeldetuletamise kohta. Samuti seltsil kohustus saata postiga leping jne. Üllatusega panin tähele, et poliis läbi 2 kuud. Järelpärimise ja palve peale väljastada kehtima hakkav poliis saadetigi arve, mille tasumisel pidigi kõik korras olema. Oligi. Kuni 22. veebruarini, sest tasutud raha eest loeti kaetuks ka need 2 ilma kehtiva poliisita kuud. protesteerisin, sest ei pidanud tagantjärgi vajalikuks maksta 2 "surnud" kuu eest. Seepeale saadeti "kukele". Ühesõnaga, mina arvan, et nemad ei ole täitnud lepingu tingimusi, nemad arvavad, et mina. Mõtetust teemad närvid veidi läbi. Mitte ühegi teise seltsiga pole sellist jama varem olnud-kõik lubatud paberid on kenasti kohale tulnud. Õnneks on mootorratas "õiges" seltsis kindlustatud!

Viimati muutis pritsu, 05 Veebr 2008, 16:32, muudetud 1 kord kokku.
Õigekirjaoskus massidesse!
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

kui mahti saad, kirjuta ehk selgitus juurde.


Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Julge »

Kommentaariks liisingfirmade seisukohta selles osas, miks ei taheta kindlustuspoliisi talveperioodiks peatada lasta. Nimelt on liikluskindlustus teatavasti kaitse kolmandatele isikutele tekitatud kahju vastu. Liisingu probleem on see, et kui ilma liikluskindlustuseta sõiduk tekitab varalise kahju kolmandale isikule (paremal juhul sõidab mõne auto katki, kehvemal juhul mõne inimese vigaseks/surnuks), siis lasub vastutus omanikul ehk liisingul. Liisingul on loomulikult võimalus kahju omakorda välja nõuda rentnikult, kuid suuremate summade korral on see tihti lootusetu (Näiteks sai üks Eesti selts ühe Lääne-Euroopas toimunud liiklusõnnetuse tõttu, kus inimene vigaseks sõideti, paugust 60 millise kahju. Ja see summa ei ole veel lõplik... Kui kindlustust ei oleks olnud, oleks kahjunõue tulnud sõiduki omaniku vastu...). Nüüd vaadake paralleelselt ka teemat "Kas keegi sõidab veel/juba" ja ma kaldun arvama, et esimeste ilusate kevadilmade korral tuleb paljudel alles esimest sõitu tehes kiivri all meelde, et peaks liikluskindlustuse ka ära tegema. Eriti, kui need esimesed/viimased ilusad ilmad on kalendri järgi väga talves. Ja eks sellise käitumise tingivad ikka kogemused... kahjuks...

Ja olen seetõttu ka nõus, et paljud korralikud inimesed (kes EI SÕIDA ilma kindlustuseta) ka kannatavad nende mõningate jobude tõttu, kes on kahjusid tekitanud. Selline lugu siis.

Kasutaja avatar

Lang
Postitusi: 873
Liitunud: 15 Jaan 2007, 22:12
Tsikkel: XV1700 RS WARRIOR
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas Lang »

Julge kirjutas:

...Nüüd vaadake paralleelselt ka teemat "Kas keegi sõidab veel/juba" ja ma kaldun arvama, et esimeste ilusate kevadilmade korral tuleb paljudel alles esimest sõitu tehes kiivri all meelde, et peaks liikluskindlustuse ka ära tegema. Eriti, kui need esimesed/viimased ilusad ilmad on kalendri järgi väga talves. ...

täiesti nõus.
see ka üks põhjuseid miks endal ei hakanud kuu või pooleteise pärast tõmblema ning liiklust katkestama. kes teab millal sõitu minek ning kui ilmad ilusad, ajad ikka ratta välja küll 8)

SREU #0273

Teema algataja
Credo

Lugemata postitus Postitas Credo »

no ma ei tea, julge.
mul on sampo liisingust tsikkel. ise tegin EI tingimusega kohustusliku kindlustuse, mis lõppes kusagil novembri lõpus. kunagi kevadel, märtsi keskel teen uuesti kuni novembrini uue kindlustuse ja sõidan.
siiamaani ei ole sampol ühtegi paha sõna olnud öelda. see on ju siiski sinu kui sõiduki vastutava isiku kohustus need asjad korda ajada ja vaadata, et oleksid vähemalt kohustusliku kindlustusega kaetud.

Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

Julge kirjutas:

Liisingu probleem on see, et kui ilma liikluskindlustuseta sõiduk tekitab varalise kahju kolmandale isikule (paremal juhul sõidab mõne auto katki, kehvemal juhul mõne inimese vigaseks/surnuks), siis lasub vastutus omanikul ehk liisingul.

:shock: :shock: :x

Vastutus on ikka VASTUTAVAL KASUTAJAL, kelleks oled SINA!!!!

Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Kommionu! Julge rääkis sellest situatsioonist, et kindlustusvõtjat ei olegi sest kindlustust ei ole. Kuigi ma kipun uskuma, et liisinglepingu üldistes tingimutes on ka siis vastutus kasutajale delegeeritud.

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

pritsu kirjutas:

loeti kaetuks ka need 2 ilma kehtiva poliisita kuud. protesteerisin, sest ei pidanud tagantjärgi vajalikuks maksta 2 "surnud" kuu eest.

Sul oli ju ilmselt kindlustusseltsiga sõlmitud pideva maksekohustusega leping. See, kas nad poliisi sule ka füüsiliselt edastanud olid ei puutu ilmselt asjasse, sest liikluskindlustuse kaasaskandmise kohustus teatavasti puudub...

§ 17. Mootorsõidukijuhilt nõutavad dokumendid
(1) Juhil peavad mootorsõiduki juhtimisel olema kaasas juhiluba või muu juhtimisõigust tõendav dokument, mootorsõiduki registreerimistunnistus ja selle haagise registreerimistunnistus või haagise registreerimistunnistuse koopia, mille on tõendanud selle väljastanud asutus ja muud dokumendid, kui seda nõuab seadus.
[RT I 2007, 55, 368 – jõust. 2.11.2007]

Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

spinna kirjutas:

Kommionu! Julge rääkis sellest situatsioonist, et kindlustusvõtjat ei olegi sest kindlustust ei ole. Kuigi ma kipun uskuma, et liisinglepingu üldistes tingimutes on ka siis vastutus kasutajale delegeeritud.

to Spinna:
Vaatasin nati mööda, aga ega see asja suurt muuda... Kindluskaitseta sõidukit pole ju Eestis olemas... Kui pole kehtivat kindlustuslepingut, siis korvab kahjud ju Garantiifond... Kes siis omakorda vastutavale kasutajale selga sõidab... julgeks ma arvata... :wink:

Kui ma nüüd õieti aru saan:

, siis vastutab OMANIK (liising) maksimumis sellega, et Garantiifond talt kindlustamata aja eest 6 kordse kindlustusmakse sisse nõuab...

, siis vastutab LIISINGU VÕTJA (valdaja) maksimumis sellega, et Garantiifond talt kahju hüvitamisel ja juhtumi käsitlemisel tehtud kulutused tagasi sisse nõuab...

Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

pritsu
Postitusi: 854
Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: mets, karjäär
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pritsu »

Täitsa nõus, Sinuga, Kommionu. Lihtsalt, et kui nendel on kohustus teatada, siis nad võiksid seda ka teha. jne...

Õigekirjaoskus massidesse!
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

pritsu kirjutas:

Täitsa nõus, Sinuga, Kommionu. Lihtsalt, et kui nendel on kohustus teatada, siis nad võiksid seda ka teha. jne...

Just.. selle eest võid neid sõimata jahh... Kindlustus ongi enamasti selline "sõbralik" asutus, kuni neilt miskit saada tahad...

Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

Ivoonu
Toetajaliige
Postitusi: 1498
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 109 korda
Tänatud: 65 korda

Lugemata postitus Postitas Ivoonu »

Kommionu, hetkel on Liiklusseaduse § 17 ja Liikluseeskirja §70 vastuolulised, kuna esimene ei näe ette poliisi kaasas kandmist aga teine näeb. Liikluseeskiri on muidugi kõvem dokusment aga proovi sa seda teel olles mõnele turakale politseinikule seletada.

Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

Ivoonu kirjutas:

Kommionu, hetkel on Liiklusseaduse § 17 ja Liikluseeskirja §70 vastuolulised, kuna esimene ei näe ette poliisi kaasas kandmist aga teine näeb. Liikluseeskiri on muidugi kõvem dokusment aga proovi sa seda teel olles mõnele turakale politseinikule seletada.

Rahu rahu.. Selles asjas ka lahend olemas... Nimelt kaasbikerlane Korgits kaebas pollarid kohtusse ja paar nädalat tagasi tegi kohus ka sellekohase otsuse ja Korgits sai natike rikkamaks....

Sõida... ja ära MÖLISE!!!

grahv
Postitusi: 1186
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 77 korda

Lugemata postitus Postitas grahv »

Vaatasin oma selle aasta (e-)liikluskindlustuse pakkumist ja hinnad erinevad isegi sutsu ÜLE 2x :shock:

Küsida aga tahtsin, kes või mis on Gjensidige? Kogemusi kellelgi?

Viimati muutis grahv, 10 Mär 2008, 14:38, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

grahv kirjutas:

Vaatasin oma selle aasta (e-)liikluskindlustuse pakkumist ja hinnad erinevad isegi sutsu ÜLE 50% :shock:

Küsida aga tahtsin, kes või mis on Gjensidige? Kogemusi kellelgi?

sain 10 mintsa tagasi sama ebameeldiva üllatuse osaliseks

yzf üle 50%
szr 50% ringis
KTM duke 10% heal juhul ( kui kõige ohutum arvas kindlustaja)

kas keegi viskaks lingi kuhugi kalkulaatorile kus saaks vähe võrrelda pakkumisi

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele

grahv
Postitusi: 1186
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 77 korda

Lugemata postitus Postitas grahv »

417 kirjutas:

yzf üle 50%

SRY, tegelikult pidasin silmas seda, et sama ratta puhul erinevad kindlustajate pakkumised kuni 2 korda.

417 kirjutas:

kas keegi viskaks lingi kuhugi kalkulaatorile kus saaks vähe võrrelda pakkumisi

http://www.e-kindlustus.ee/

Viimati muutis grahv, 10 Mär 2008, 14:37, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Tar
Postitusi: 216
Liitunud: 26 Jaan 2006, 14:03
Tsikkel: YZF-R1
Asukoht: Rapla|Tallinn

Lugemata postitus Postitas Tar »

See e-kindlustus on ennast ümber nimetanud: https://www.iizi.net/

Ja lisaks on vähemalt liikluskindlustuse võrdlusest nüüd puudu ERGO ja Salva pakkumised, neid peab ise arvutama ja võrdlema:
http://www1.ergo-kindlustus.ee/pages/liiklus.html
https://minu.salva.ee/liiklus/

Näiteks üks 6. kuu "jah" leping:
ERGO: 404.-
iizi.net min: If/Inges - 713.-
iizi.net max: BTA - 1450.-

Nii et ka 3.6x erineda pole teabmis keeruline.


Teema algataja
vilkur

Lugemata postitus Postitas vilkur »

Minul oli aasta alguses sama lugu SEESAM kindlustusega. Jaanuaris lõppes üks poliis ja saadeti uue kohta arve. Helistasin ja ütlesin, et ei sõida hetkel tsikliga ning et äkki saab muuta maksevabaks. Vastuseks kõlas viisakas jah, saab ja kõik tundus OK, kuni hetkeni, mil ilmad soojaks läksid ja tahtsin tsikliga sõitma minna. Läksin poliisi vormistama ja siis: "Meie süsteem näitab, et teil on üleval maksmata summa XXX krooni." Palusin selgitust ja siis tuli välja, et maksevaba lepingu saamisks oleksin pidanud avaldama soovi meili teel või kirjalikult. Minu poolne selgitus, et ma ju helistasin ja öeldi, et kõik ok, ei lugenud midagi. Natuke vaidlesin veel, kuid pikalt siiski maid jagama ei hakanud, maksin nõutud summa (umbes 200 krooni) ja enam ma SEESAM KINDLUSTUSEGA ASJU EI AJA. Mitte kunagi, olgu ta kasvõi kõige odavam. Küsisin asja kohta ka kindlustusega tegelevalt tuttavalt ja selline käitumine kindlustuse poolt tuli ka tema jaoks üllatusena. Meie väikeses konnatiigis on ikka kõik võimalik.

seejuures täpselt sama olukord paar kuud varem, kui lõpes teise tsikli kindlustus - siis sain telefoni teel maksevabaks, kindlustuselts sama, probleeme polnud, ega tulnud.

Pritsu kirjutas:

Nüüd, mil esialgsed emotsioonid on jahtunud, ei hakanud uut teemat tegema ja kirjutan siia teemasse. Kodanikud, kellele on tähtsad terved närvid, muretus tulevikus uhtes- HOIDKE EEMALE KINDLUSTUSSELTSIST BTA!!!

Ammu pole siin Eestimaal sellist närvikõdi saanud, hoolimatust tundnud, väljapressimise osaks saanud.

Esialgu hästi lühidalt probleemi olemus- Teadsin, et lepingus on punkt poliisi lõppemise meeldetuletamise kohta. Samuti seltsil kohustus saata postiga leping jne. Üllatusega panin tähele, et poliis läbi 2 kuud. Järelpärimise ja palve peale väljastada kehtima hakkav poliis saadetigi arve, mille tasumisel pidigi kõik korras olema. Oligi. Kuni 22. veebruarini, sest tasutud raha eest loeti kaetuks ka need 2 ilma kehtiva poliisita kuud. protesteerisin, sest ei pidanud tagantjärgi vajalikuks maksta 2 "surnud" kuu eest. Seepeale saadeti "kukele". Ühesõnaga, mina arvan, et nemad ei ole täitnud lepingu tingimusi, nemad arvavad, et mina. Mõtetust teemad närvid veidi läbi. Mitte ühegi teise seltsiga pole sellist jama varem olnud-kõik lubatud paberid on kenasti kohale tulnud. Õnneks on mootorratas "õiges" seltsis kindlustatud!


Pezzi
Postitusi: 286
Liitunud: 18 Mai 2008, 20:46
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: liikluskindlustus...

Lugemata postitus Postitas Pezzi »

Tahtsin jagada muljeid, kuidas Salvas liikluskindlustuse riskikoefitsenti arvutatakse. :?
Et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama sellest, et eelmise aasta varakevadel oli mul üks motikas. Paneme talle nimeks Number Üks. Tal oli ka mingi riskikoefitsendiga liikluskindlustus, aga siis ma sellele erilist tähelepanu ei pööranud. Eelmise aasta mais ostsin teise motika, Number Kahe. Kust see Kaks omale esmase riskikoefitsendi sai, ei ole ma päris kindel. Igatahes 0,96 kehtivusega üks aasta.
Varsti pärast Number Kahe ostu müüsin Number Ühe maha. Umbes samal ajal oli ka Number Ühe liikluskindlustuse koefitsendi kehtvusaeg täis saanud ja kuna meil (minul koos temaga :wink: ) mingeid pattusid ei olnud, langes koefitsent 0,77 peale. Mingi aeg edasi ostsin Number Kolme, kusjuures Kaks jäi alles. Kõigil neil olen olnud omanik mina ise (mitte liising) ja muid kasutajaid pole olnud. Kolm sai endale päranduseks Number Ühe koefitsendi kehtivusajaga üks aasta. Üllatus tabas mind nüüd, kui soovisin Kahele ja Kolmele uut poliisi osta. Kolmel on koefitsent 0,77 ja kahel 0,96; mis siis, et Kolm on hiljem soetatud ja tal ka 6kW rohkem võimu on. Nimelt on riskikoefitsent sõidukikohane ja kui olemasolevale sõidukile lisaks uue ostate, hakkate jälle algusest peale. Samale omanikule kuuluvate erinevate sõidukite riskantsuse vahel mingit seost ei ole, olgu see omanik siis liising või ainuke kasutaja. Siit moraal: kui teil on madal riskikoefitsent ja soovite sõiduki järgmise vastu välja vahetada, müüge enne vana maha kui uue ostate. Siis on võimalik, et uus vanast vabaks jäänud lepingu tingimused üle võtab ja hea koefitsent säilib. Muidu algab kõik jälle 1,2-st ja mis sellest kunagi olnud heast koefitsendist saab, seda ma ei tea.

Kasutaja avatar

Ivoonu
Toetajaliige
Postitusi: 1498
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 109 korda
Tänatud: 65 korda

Re: liikluskindlustus...

Lugemata postitus Postitas Ivoonu »

Siis tõmmati sul küll kuidagi vesi peale, kuna olles aastaid ainukese autoga kindlustusalune, langes mul koefitsent 0.4 peale, 2007 sügisel ostsin tsikli, koefitsent 0.4, 2008 suvel ostsin veel ühe auto, koefitsent 0.4 ja 2008 sügisel ostsin teise tsikli, koefitsent 0.4. Kuna eelmine suvi tehti esimese autoga avarii, siis on nüüd tolle koefitsent 0.6, teistel jätkuvalt 0.4

Kasutaja avatar

Romka
Postitusi: 315
Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
Tsikkel: MT-09
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 7 korda

Re: liikluskindlustus...

Lugemata postitus Postitas Romka »

Mul ka täpselt nii nagu Ivoonul, vahetades mootorrattaid või autosid või neid korraga mitu omades või isegi veoauto sai ostetud- kõigil alati 0,4 kohe saanud.

K-175>Voshod>Pannonia>Jawa-350/360>IZ Planeta-5>Jawa-250>K-750>Dnerp-650>Ural-650>Honda CX500>Suzuki LS650>IZ Jupiter-1>Honda CN250> Honda CH250>Suzuki Burgman 400>Royal Enfielt-500>Suzuki VX800>Yamaha FZS-1000>Honda ANF-125>Honda Hornet-900>Yamaha MT09 gen2>Yamaha Mt-09 gen4
Kasutaja avatar

Junzu
Postitusi: 481
Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 11 korda

Re: liikluskindlustus...

Lugemata postitus Postitas Junzu »

Mul on ka mingi värk selle kindlustusega. Sai eelmine aasta märtsis edale ratas seotatud (teised rattad olid arvelt maas). Aprillis (või mais sai maha müüdud) ja juuni lõpp sai järgmine arvele. Aga poliisi peal on kirjas, et konfitsenti arvutatakse ümber ikka juuni lõpus. Minu loogika järgi peaks se ju märtsis muutuma või kuidas? Või ma pean ratast vähemalt aasta enda käes hoidma, enne kui langema hakkaks. Mul selline kartus, et äkki ma müün nüüd selle ratta ka maha ja kas siis hakatakse konfitsenti uuesti aastapärast arvutama (st juunis ei arvutata) ja jääb ikka 1,2 konfitsendiks.
Kui niimoodi, siis jääb mul vist igaveseks see 1,2 sest vahetan rattaid suht tihti :P (eelmine aasta oli kokku 3 tk :mrgreen: )

SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19 ->EXC300 22''->890 Adventure R 23' & FE350 20' & TE300 24'

allar48
Postitusi: 13
Liitunud: 19 Sept 2008, 22:21
Asukoht: Tallinn

Re: liikluskindlustus...

Lugemata postitus Postitas allar48 »

Mul endal on ka trehvanud nii , et muutub aasta möödudes, juhul muidugi kui sõidukit ennem maha ei müü!
Aga lugedes seda juttu siis tuleb vist ennem müüki ja ka registreerimist veidi uurimistööd tegema hakata. :shock:

Kasutaja avatar

indumen
Postitusi: 1089
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 45 korda
Kontakt:

Re: liikluskindlustus...

Lugemata postitus Postitas indumen »

Junzu kirjutas:

Mul on ka mingi värk selle kindlustusega. Sai eelmine aasta märtsis edale ratas seotatud (teised rattad olid arvelt maas). Aprillis (või mais sai maha müüdud) ja juuni lõpp sai järgmine arvele. Aga poliisi peal on kirjas, et konfitsenti arvutatakse ümber ikka juuni lõpus. Minu loogika järgi peaks se ju märtsis muutuma või kuidas? Või ma pean ratast vähemalt aasta enda käes hoidma, enne kui langema hakkaks. Mul selline kartus, et äkki ma müün nüüd selle ratta ka maha ja kas siis hakatakse konfitsenti uuesti aastapärast arvutama (st juunis ei arvutata) ja jääb ikka 1,2 konfitsendiks.
Kui niimoodi, siis jääb mul vist igaveseks see 1,2 sest vahetan rattaid suht tihti :P (eelmine aasta oli kokku 3 tk :mrgreen: )

ise ajasin ka pikka kirjavahetust selle koefitsendi asjus, sain natuke targemaks aga kas ma selle siia ka kirja oskan panna :roll:

kui sul ühtegi muud sõidukit ei ole millel aasta täis tiksuks vahepeal siis jääbki 1.2 ja aastas peab makstud olema vähemalt 6 kuud kindlustust muidu pole ikkagi kasu !!!
nimelt iga uue sõidukiga saad sa eelmise sõiduki koefitsendi

omal nahal selline näide: Esimene oma nimele registreeritud auto sai kindlustatud 1.20 koef. siis poole aasta pärast sai ratas ostetud millele kinnitus ka siis 1.20 koef. sellega ka koefitsendi seosed lõppevad peale teisele sõidukile tehtud poliisi alustamist
nüüd siis vahepeal sai autol aasta täis ja koefitsent langes 0.96 peale kõik ilus ja tore ma mõtlesin, aga oo ei :ner: vahepeal läks auto müüki juba(ostumüügi lepinguga) mis omakorda tähendas et ennem kui uus omanik sõidukit mitte ainult ümber ei registreeri oma nimele vaid teeb ka uue kindlustuspoliisi oma nimel, alles siis vabaneb see madal koefitsent. Selle väikse aja jooksul jõudsin juba uue auto osta ja taheti kindlustusest teha selle kahe koefitsendi keskmine ehk siis mingi 1.08, järgnes paar kõnet uuele omanikule ja natuke ootamist ja oligi olemas

tsikkel aga endiselt tiksub 1.20 peal ja kuna eelmine aasta sai vaid 4 kuud kindlustust makstud siis ei lange see aasta mitte midagi( kui ma just ennem aasta täis saamist ei tee lisaks 2 kuud kindlustust)
ja ennem poliisi aasta täis saamist ei ole mõtet teha 6 kuuks sest siis kaovad need ennem aasta täitumisele eelnevad kuud veel praeguse poliisiaasta sisse ära
ühesõnaga kui ma tahaks tsiklile praeguse seisuga 0.96 koefitsenti peaksin ma kellegi teise arvele kirjutama selle ja poliisi laskma teha sellel samal teisel isikul ja siis uuesti tagasi ostma ja paberimajandust kordama, ei tasu nagu samuti ära
pikk jutt s*** jutt, lisaküsimustes võin soovitada e-kindlustuse maaklerite poole pöördyda, kes selle asja mulle selgeks tegi
riskikoefitsent on sõidukipõhine niikaua kuni vastavale sõidukile vormistatud poliis on sinu nimel
need kellel juba 0.40 koefitsent on neil pole jah probleemi :D kui just mingis õnnetuses süüdi ei jää ja ei tõsteta

98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244
Kasutaja avatar

Junzu
Postitusi: 481
Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 11 korda

Re: liikluskindlustus...

Lugemata postitus Postitas Junzu »

Ah, ma ei viitsi pead vaevata. Tegin täna 6ks kuuks ära kindlustuse. Nagunii poleks selle juunini kindlustamisega midagi võitnud.
Sõidan rahulikult edasi ja NAUDIN :bsmile:

SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19 ->EXC300 22''->890 Adventure R 23' & FE350 20' & TE300 24'

janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: liikluskindlustus...

Lugemata postitus Postitas janis »

Ühesõnaga kui kindlustusaastas on kindlustatud vähemalt 6 kuud siis langeb koefitsent 1.20-1.96 järelikult siis praegune koefitsent korrutatud 0,8. Ja kindlustus aastat hakatakse lugema kindlustus lepingu sõlmimise kuupäevast, minu puhul siis 8 mai, ehk kõvasti odavam kindlustus tuleb kui ära oodata kuni langeb ja siis pikemaks ajaks teha, praegu mul kehtiv kindlustus täpselt 9 maini. Aga mitme aastaga siis 0,4-ni saab 1,20 0,96 0,77 0,62 0,50 0,4 vastus 6 aastat kindlustamist ja vähemalt 6kuud aastas ja seda juhul kui vahepeal avariid ei tee. Kuna mul on üks ammune ratas maha müüdud ja uus omanik pole siiani kindlustus lepingut teinud ning vahepeal oli If-is kolmel rattal kindlustus lepingud siis on minu "uue" ratta koefitsent tulnud suurem ja praegu on selline imelik number nagu 0,86. Kõige naljakam on see, et if kindlustus ütles et mul ei ole õigust kindlustuslepingut lõpetada, see kaotab kehtivuse vaid juhul kui uus omanik teeb uue lepingu. See ratas võib juba ammu emeksi kaup olla ja leping jääbki minu nimele, väga imelik.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”