minumeelest selliseid sittuva lehma "uudiseid" on juba praegugi päris palju, ütleks et lausa võrdlemisi tihedalt ja regulaarselt või noh, ega ma ehk nii täpselt ei tea ka sest suurt soovi ega huvi niinimet ajakirjandust tänapäeval enam lugeda pole aga kui üle päeva korra midagi vaatan siis ikka pea iga kord jääb silma ka mõni täiesti absurdse pealkirjaga jutuke.
mingil hetkel ja mõnel juhul võivad need "uudised" olla ka omamoodi nagu komöödia lugeda, aga ega nad ju komöödiaks mõeldud ega selle eesmärgiga valmis treitud ei ole. siin ülevalpool olev tsiklisti uudis muidugi pole ka komöödia, õnnetus on õnnetus ja võibolla oli isegi päris tõsine, lihtsalt sellest kirjutatud nö. uudisel pole absoluutselt mitte mingisugust otstarvet. aga küll varsti tuleb "uudis täiendatud" - tsikliks oli ktm enduuuro, ja 55a meesterahvas kandis ka kiivrit
delfi kommentaare lugedes mõtlesin küll et oleks kaameramehel niipalju hambaid kui tsiklimeestel rusikaid. siin ma sain aru jah et tsiklimees tegi küll kiiruga vea aga komenteerida nii, tekitab viha!
Re: Õnnetused mootorratastega 2023
Postitatud: 20 Aug 2023, 00:33
Postitas suitsupakk
Võtke kuulda õigeusklikke siis delfist eelmise õnnetuse kohta
Ma olen see aasta tähele pannud, et väga palju on õnnetusi eakamate juhtidega. Ilmselt peaks selle tervisekontrolli teema rangemaks tegema.
Võimalik, et käib ettevalmistus seadusemuutmiseks. 20-aastased paugutavad samamoodi, aga pole juttu, et võiks iga 5a järel teooria- ja sõidueksami teha. Kui eksam sooritatud, maksad 5eur. Kukud läbi, maksad 100 ja uuesti kooli. Riigilõivu ja autokooli käibekat peaks korralikult laekuma. Lihtsam on 60+ igal aastal tervisekontrolli saata- käibekas garanteeritud.
Statistikast saaks välja võtta, kas ja kui palju vanurid rohkem jama korraldavad võrreldes eelmiste aastatega. Ma ei pea kaitsekõnet pimedate ja muude tervisehäiretega juhtide heaks. Aga vanurite eemaldamine liiklusest ei lahenda üldistelt olematut liikluskultuuri.
Ma olen see aasta tähele pannud, et väga palju on õnnetusi eakamate juhtidega. Ilmselt peaks selle tervisekontrolli teema rangemaks tegema.
Kui ikka paugutatakse, ei aita ka vanus pöörete sooritamisel
Paugutamise fakt on kinnitamatta ja ei puutu üldse asjasse kui kui lihtsalt ette keeratakse/sõidetakse.
Re: Õnnetused mootorratastega 2023
Postitatud: 20 Aug 2023, 13:38
Postitas yeekim
Puutub, ja kuidas veel...
Re: Õnnetused mootorratastega 2023
Postitatud: 20 Aug 2023, 18:28
Postitas rannamees
Pole otse siklitega seotud, küll aga kõrge eaga.
Tartus ei saa 83a juht aru ei punasest, ei vöötrajast, ei millestki ja sõidab tuimalt edasi.
Üks väikelaps hingetaga hoogu ja enesekindlust ei vähenda.
22. august 2023 = väga halb päev https://www.delfi.ee/artikkel/120226084 ... atturitega
Kella 15.24 paiku sooritas 28-aastane naine Tallinnas Telliskivi 33 juures sõiduautoga Audi A7 vasakpööret ja põrkas kokku mootorrattaga Kawasaki Versys, mida juhtis 41-aastane mees. Mootorrattur toimetati haiglasse.
Kella 15.29 ajal sõitis 32-aastane mees Saaremaal Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare mnt 128. kilomeetril mootorrattaga BMW F 900 R tagant otsa vasakpööret sooritavale veoautole Scania R 420, mida juhtis 28-aastane mees. Mootorrattur viidi haiglasse.
Kella 17.00 paiku juhtus õnnetus Maardus Keemikute 37 juures, kus 85-aastane mees sooritas sõiduautoga Nissan Almera vasakpööret ja põrkas kokku mootorrattaga BMW R 1250, mida juhtis 47-aastane mees. Mootorrattur toimetati haiglasse.
Ma olen see aasta tähele pannud, et väga palju on õnnetusi eakamate juhtidega. Ilmselt peaks selle tervisekontrolli teema rangemaks tegema.
Kui ikka paugutatakse, ei aita ka vanus pöörete sooritamisel
Paugutamise fakt on kinnitamatta ja ei puutu üldse asjasse kui kui lihtsalt ette keeratakse/sõidetakse.
Ükspäev hakkasin poe lähistel parklast paremale välja pöörama sõiduteele. 50 m kaugusel foor, kedagi sealtpoolt ei tulnud. Hakkasin juba minema kui mingi arusamatu taju sundis pidurdama ja vaatama. Üks masin oli vasakult juba minu juurde jõudnud selleks hetkeks. Nagu sõna otseses mõttes paari sekundiga. 50 alas. Ilmselt tuli üle foori täie lennuga, et oranžiga veel üle saada, või niisama nautis kiirendust. Mul oli vaid nina teele jõudnud, seega sain ta napilt läbi lasta. Tüüp oli ise ka nii ehmatanud, et edasi sõitis terve tee, mis koos sõitsime, 45-ga...
Paugutamine ikka puutub asjasse küll. Oleks olnud õnnetus, oleks ka läinud kirja ette keeramisena.
Samas kohas oli paar kuud tagasi mats ka, olin siis jalakäijana kõrval ja nägin isegi et pealt. Naljakal kombel meenub seik mitmete aastate tagant, kui seal samas kohas bussipeatuses ootasin. Politseinikud käisid seal poes või kõrval shaurmaputkas. Parklast välja minnes tegid vasakpööret. Juhil oli käes vist kas toit või kohv ning kõrva ääres telefon. Vasakpöörde ajal suretati seetõttu auto välja keset teed ning rapsiti roolis, et saaks enne üle kui teised liiklejad lähedale jõuavad. Vaatasin pealt ja mõtlesin, et kas need samad tüübid teeksid rõõmsasti järgmine päev trahvi, kui tavaliikleja samasuguse käkiga hakkama saaks? Oleks taibanud filmida, tahtnuks näha kuidas sellel videosalvestisel juhtunu kinni mätsivad.
nojah, et 50-ne alas 50-60 meetrit lennata, peab ikka ise seda väga tahtma.
Re: Õnnetused mootorratastega 2023
Postitatud: 15 Okt 2023, 10:42
Postitas Madlobster
Pealtnägija sõnul lendas mootorrattur kokkupõrke tagajärjel 50-60 meetrit. Kokkupõrge oli nii tugev, et selle tagajärjel lendasid tal ka jalast ketsid.
Pärnaste sõnul jäi mootorratas pärast kokkupõrget pidama alles mitusada meetrit eemal.
Tüüpilised fatal olukorrad mootorratturile maanteel: Kas sõidetakse kõrvalteelt ette või tehakse ootamatult vasakpööre peeglisse vaatamata. Kaastunne omastele!
Tüüpilised fatal olukorrad mootorratturile maanteel: Kas sõidetakse kõrvalteelt ette või tehakse ootamatult vasakpööre peeglisse vaatamata. Kaastunne omastele!
Arusaamatuks jääb veel seetõttu, et 18:20 kanti on praegu juba pilkane pimedus ja (eeldusel, et motikal tuled töötasid) seetõttu on suht võimatu lähenevat sõidukit mitte märgata!