3. leht 3-st
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Postitatud: 05 Sept 2022, 14:37
Postitas Lembit
lvkkk kirjutas: ↑05 Sept 2022, 13:37
Lembit kirjutas: ↑05 Sept 2022, 13:07
Auto süsteemist on kogemus, kus tutikas odav VR andur ei olnud võimeline üle 3000 rpm'i lugema.
Võiks igaks juhuks ka üle kontrollida, et anduri kaugus loetavast pinnast on normide piires.
See jäigalt paigas. Asendit ei saa muuta. Nii väidab juhend.
Kaugust kontrollida vast ikka saab kuidagi. Äkki mingi istepind korrodeerunud/kahjustunud, et jääb andur veidi liiga kaugele.
Niikuinii juba on veaotsing jõudnud faasi, kus pakutakse igasugu huupi asju
Genekapinged, kõikvõimalikud massiühendused jms kama saab ka üle vaadata.
Lõppude-lõpuks võib ju ka ostsillograafi välja otsida ja hakata igasugu signaalikujusid ja amplituude jms asju välja otsima ning üle mõõtma.
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Postitatud: 06 Sept 2022, 10:04
Postitas tarmoel
Üks mõte veel - ei ole ise sellega kokku puutunud aga kas dekompressioonisüsteem ei saa seda põhjustada? Vast keegi on sellesse lähemalt süüvinud?
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Postitatud: 06 Sept 2022, 10:15
Postitas lvkkk
Olen aru saaanud, et selle vidina põhiprobleem on vedru kadumine. Sel juhul ei lase süüsteem survet maha ja starter ei jaksa ringi vedada. Mõõtmisel mõlemad silindrid võrdsed ca 9 bar.
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Postitatud: 14 Sept 2022, 15:32
Postitas tarmoel
Kas on edusamme, leidsid vea ülesse?
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Postitatud: 15 Sept 2022, 09:02
Postitas lvkkk
Hetkel seisab aja, juppide ja tööriistade puudumise taga. Eile üritasin tulutult Tartu kaubandusest leida stroboskoopi ja sädemetestrit. No et siis on need vidinad ka ära proovitud.
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Postitatud: 15 Sept 2022, 09:59
Postitas Andrea
Kui selle rattaga lõpetanud oled, võib oma töökoja avada
