3. leht 5-st

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 11 Mai 2021, 19:40
Postitas villy
will111 kirjutas: 11 Mai 2021, 01:28

mul küll ei ole ühtki wingsi summutit ega teagi, mis see täpsemalt on...aga päris kvaliteetne kit tundub, mis koonuse suurim läbimõõt ja db killeri suurim läbimõõt on, äkki oskad öelda? (või siis vastava sumpsi puhul need siseläbimõõdud)

Summuti ise ka väga ok kvaliteediga EU tootja. Enamuses toodab porganditele. Twin ja T7 vist ka. Kaasas oli 2 dB killerit aga isegi nendega liiga vali mu arust ja ju ma polnud ainuke, sest et selline "silent kit" tehti.
https://wings-exhausts.com/

dB killeri krae on nii 46-47mm, koonust ei ei tea.


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 26 Mai 2021, 16:02
Postitas Prets

On vaikselt aeg sealmail, et oleks vaja vedrustust uuendada. Kust normaalseid vedrusid saada oleks? Hyperpro kodukal nagu Endurole sobivaid ei paistnud, USAst tellides maksab transport ja toll peale sama palju, kui vedrud ise väärt... Rally Raidist ka valik ära kadunud nagu. Vugtec pakub vist ka Hyperprod, kuigi ma ei tea mis aasta masinatele ja kuidas.


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 26 Mai 2021, 17:02
Postitas will111

uuri mõõdud ning vedru rate välja (arvatavasti listed in manual) ja võid kasutada ükskõik mille muu vedrusid, siis peaks ehk valikut ja võimalusi natuke rohkem tekkima.

kuigi ma praegu ei tabanud ära, et mis selle uuendamise eesmärk on? kui erineva jäikusega vedrud siis on asjal mõtet, niisama vedrusid vahetada on küll täiesti pointless ettevõtmine...see ei ole kuluosa.


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 26 Mai 2021, 17:04
Postitas mx77

Mis need normaalsed vedrud on?


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 26 Mai 2021, 17:19
Postitas morse

Ikka oma kaalu järgi vedrusid tahab ta, mitte niisama vahetada.

ktechsuspension.com
Vugtecis oli norm hind


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 26 Mai 2021, 17:19
Postitas Prets

'19 Huskyle sobivad, taha 9N/mm, ette 6,2N/mm (vist on õige arv mu kaalu kohta). Alates '20 Huskyl on teine vedrustus (sama, mis KTM) ja nendega pole mul midagi teha.
Hyperpro progresseeruvatega see häda, et kas ma oma 125 kiloga (varustusega, kui matkakraam ka kaasas, siis 15-20 kilo otsa veel) nagu väga põhja neid ei vajuta kogu aeg?
Ja kust Euroopast just saaks? USAst (Slavens ja K-Tech) ja Austraaliast leidsin, aga isegi Rally-Raidis pole sobivaid enam.


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 26 Mai 2021, 17:21
Postitas Prets
will111 kirjutas: 26 Mai 2021, 17:02

uuri mõõdud ning vedru rate välja (arvatavasti listed in manual) ja võid kasutada ükskõik mille muu vedrusid, siis peaks ehk valikut ja võimalusi natuke rohkem tekkima.

kuigi ma praegu ei tabanud ära, et mis selle uuendamise eesmärk on? kui erineva jäikusega vedrud siis on asjal mõtet, niisama vedrusid vahetada on küll täiesti pointless ettevõtmine...see ei ole kuluosa.

Vedrud väsivad ajaga ära küll. Ja kui mu kehakaal, eriti varustusega on pea topelt "disainitud" kaalust, siis see väsimine ei võta liigselt aega. Oleks aeg täishooldus vedrustusele teha, peaaegu 30 000 täis ja pole just liiga hellalt hoidnud ratast ja siis ongi mõte ka normaalsed vedrud panna, mis kogu aeg põhjas ei oleks.


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 26 Mai 2021, 17:31
Postitas will111

Noh jah, aga see on päris pikk aeg. Aga kui kehakaal on disainist suurem siis muidugi tasuks vahetada, ja sellisel juhul kindlasti suurema rate'ga vedrude vastu. Iseenesest ma otsin just oma ktm'le väiksema rate'ga vedrusid (sest praegused on natuke liiga jäigad ja piltlikult öeldes jääb põhjast liiga palju puudu sõites), nii et võibolla saaks isegi vahetust teha...minul on 5nm vedrud ees praegu


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 26 Mai 2021, 17:34
Postitas mx77
Prets kirjutas: 26 Mai 2021, 17:19

'19 Huskyle sobivad, taha 9N/mm, ette 6,2N/mm (vist on õige arv mu kaalu kohta). Alates '20 Huskyl on teine vedrustus (sama, mis KTM) ja nendega pole mul midagi teha.
Hyperpro progresseeruvatega see häda, et kas ma oma 125 kiloga (varustusega, kui matkakraam ka kaasas, siis 15-20 kilo otsa veel) nagu väga põhja neid ei vajuta kogu aeg?
Ja kust Euroopast just saaks? USAst (Slavens ja K-Tech) ja Austraaliast leidsin, aga isegi Rally-Raidis pole sobivaid enam.

Vaatasin, et ka Race Tech pakub sellele mudelile vedrusid, küsi Oneclick Racing suspensionist, nad peaks tegelema RT toodetega.


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 26 Mai 2021, 22:02
Postitas will111

hmm, see husky 701 on vist üsna lühikese käiguga ja üsna raske ratas siis. arvasin, et ikka ka midagi sinna 5 kanti vedrud käivad sees.
ebay's muidu igasugused suvalised "pakkujad" pakuvad päris palju erinevaid vedrusid...ma mõtlen siis euroopa pakkujad. küll ktechi, racetechi ja muid brände on silma jäänud kui olen oma tsiklitele vahel vaadanud. võimalik muidugi, et nad omakorda tellivad või saavad need siis kuskilt mujalt väljastpoolt eu, aga see ei tohiks enam olla lõpptarbija probleem


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 26 Mai 2021, 22:47
Postitas morse

KTech ei ole USAs, hoopis UKs on. Sealt saad kahe-kolme nädalaga kätte.


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 27 Mai 2021, 17:21
Postitas Pihelgas
Prets kirjutas: 26 Mai 2021, 16:02

On vaikselt aeg sealmail, et oleks vaja vedrustust uuendada. Kust normaalseid vedrusid saada oleks? Hyperpro kodukal nagu Endurole sobivaid ei paistnud, USAst tellides maksab transport ja toll peale sama palju, kui vedrud ise väärt... Rally Raidist ka valik ära kadunud nagu. Vugtec pakub vist ka Hyperprod, kuigi ma ei tea mis aasta masinatele ja kuidas.

tehas pakub ka vedrusid vastavalt kehakaalule. Järgmine nädal saad kätte.


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 27 Mai 2021, 19:12
Postitas Prets
Pihelgas kirjutas: 27 Mai 2021, 17:21
Prets kirjutas: 26 Mai 2021, 16:02

On vaikselt aeg sealmail, et oleks vaja vedrustust uuendada. Kust normaalseid vedrusid saada oleks? Hyperpro kodukal nagu Endurole sobivaid ei paistnud, USAst tellides maksab transport ja toll peale sama palju, kui vedrud ise väärt... Rally Raidist ka valik ära kadunud nagu. Vugtec pakub vist ka Hyperprod, kuigi ma ei tea mis aasta masinatele ja kuidas.

tehas pakub ka vedrusid vastavalt kehakaalule. Järgmine nädal saad kätte.

WP'd mõtled? Huvitav, Freetime ehk maaletooja küll ütles, et neil pole saadaval kangemaid...


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 27 Mai 2021, 19:18
Postitas mx77

Täitsa korrektne. Varuosajoonisel on ainult üks vedru kood 5,2 N/mm vedru jaoks

Samas see on seesama 4CS esiamort, ning teoreetiliselt peaks sinna sobima sama amorti kasutanud hardenduurode või MX rataste vedrud


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 28 Mai 2021, 10:24
Postitas Pihelgas
Prets kirjutas: 27 Mai 2021, 19:12
Pihelgas kirjutas: 27 Mai 2021, 17:21
Prets kirjutas: 26 Mai 2021, 16:02

On vaikselt aeg sealmail, et oleks vaja vedrustust uuendada. Kust normaalseid vedrusid saada oleks? Hyperpro kodukal nagu Endurole sobivaid ei paistnud, USAst tellides maksab transport ja toll peale sama palju, kui vedrud ise väärt... Rally Raidist ka valik ära kadunud nagu. Vugtec pakub vist ka Hyperprod, kuigi ma ei tea mis aasta masinatele ja kuidas.

tehas pakub ka vedrusid vastavalt kehakaalule. Järgmine nädal saad kätte.

WP'd mõtled? Huvitav, Freetime ehk maaletooja küll ütles, et neil pole saadaval kangemaid...

Freetimel on õigus, 701 jaoks pole tõesti :mrgreen:


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 06 Okt 2021, 15:05
Postitas Prets

Oppaa, rahvusvaheline meedia lõustaraamatu näol andis teada, et meie rataste kauaaegne disainiviga, peamine probleem ja teedelejäämise häda, on saanud lõpuks ametliku recalli. Ülelombimehed näevad oma ratta VINi ja pabereid näidates Husqvarna kodukalt, et recall on tehtud, mul kahjuks on delivery papers maal eemal ja ei saa üle vaadata, aga kas mõni meist siit saaks vaadata ja veenduda, et ka meite mail nii on?

Jutt käib siis siduri nö slave-silindrist (ei tea, kuidas see kodumaises keeles on) ja recall on väidetavalt kõigile 2018-2020 toodetud ratastele. 2021 mudelil tuli vist juba see kolme mummuga kangem silinder, millega enam probleeme vist pole.

Kas [mention]Freetime[/mention] Motokeskus või keegi muu kaasfoorumlane saaks juttu kinnitada või ümber lükata?
Samas, ei tea, kas ma peaks omal näppima hakkama, kui juba 39 000 probleemivaba kilomeetrit minuteada stock seades läbitud on...


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 07 Okt 2021, 08:53
Postitas ElectroMoto
@Prets Vaatasin järgi ja ongi recall/safety warning.
EAA18F15-928A-4F9C-A4D3-F6E3A94E72A0.jpeg

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 07 Okt 2021, 17:32
Postitas Pihelgas

701 Enduro / Supermoto / Vitpilen ja Svartpilen omanikud võiksid saata oma tsikli VIN kood info@freetime.ee ja teeme selgeks kas konkreetne tsikkel on recall listis.


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 07 Okt 2022, 09:31
Postitas Prets
Nonii.
Vaikselt on vahepeal pikemalt peal seismine ja mõnusalt jahedad ilmad hakanud ka minu ratta aku peale. Ons keegi vahetanud OEMi üldse? Mis analooge keegi näinud-katsunud on?

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 07 Okt 2022, 09:53
Postitas 701
A milleks sulle üldse see aku, kui tsikkel seisab? Kui tahad, et tuled vilguks seismise ajal, pane juhe järgi..😎 Tegelikult ma üritaks kah 701 kergemaks teha ja uuriks liitiumeid.

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 07 Okt 2022, 10:03
Postitas morse
Prets kirjutas: 07 Okt 2022, 09:31
Nonii.
Vaikselt on vahepeal pikemalt peal seismine ja mõnusalt jahedad ilmad hakanud ka minu ratta aku peale. Ons keegi vahetanud OEMi üldse? Mis analooge keegi näinud-katsunud on?
Ma paneks uuesti Yuasa. Või kui tahad kaalu säästa, siis mõne liitiumi…

Kõige kallimat soovitada on lihtne :)

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 07 Okt 2022, 11:28
Postitas Prets
Mu küsimus oli pigem, et mis mõõdud/standard/mudel meie masinale läheb? Päris iga suvalist motoakut letist ju ei võta, suht väike ju see akukarp meil.

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 07 Okt 2022, 11:29
Postitas laurikaks
Prets kirjutas: 06 Okt 2021, 15:05
Jutt käib siis siduri nö slave-silindrist (ei tea, kuidas see kodumaises keeles on)
Kodumaises keeles on see töösilinder.
Ja teine (master cylinder) on peasilinder.

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 07 Okt 2022, 12:40
Postitas Jesper
Prets, see on ju manualis kirjas - ma ei viitsi hetkel kaevama hakata, mis aastamudel sul täpselt on, aga näiteks 2017.a. manual annab margiks YTZ10S. Kui eest "Y" ära võtta, siis leiab teiste tootjate analoogid ka üles.

Imho liitium on metsarattale pointless, kui ta just sinna juba tehasest paigaldatud pole - kuna laadimispinge on kopka võrra kõrgem kui pliil, siis nõuab ideaalses korras laadimissüsteemi, et tast üldse mingit tolku oleks. KTM on ju teada-tuntud oma kvaliteetelektri poolest :wack: Lisaks aku "äratamine" külmaga, uus laadija jms jura. Seda kaht kilo sõites nagunii ei tunne, a ilma vändata selle mammuti käima jooksmine ei ole väga lõbus ajaviide.

Ma 350l eksperimenteerisin sellega natuke, aga tulemusena on sabaalune jälle kenasti pliine ja liitium võtab riiulis ruumi.

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 07 Okt 2022, 21:43
Postitas morse
Jesper kirjutas: 07 Okt 2022, 12:40
Prets, see on ju manualis kirjas - ma ei viitsi hetkel kaevama hakata, mis aastamudel sul täpselt on, aga näiteks 2017.a. manual annab margiks YTZ10S. Kui eest "Y" ära võtta, siis leiab teiste tootjate analoogid ka üles.

Imho liitium on metsarattale pointless, kui ta just sinna juba tehasest paigaldatud pole - kuna laadimispinge on kopka võrra kõrgem kui pliil, siis nõuab ideaalses korras laadimissüsteemi, et tast üldse mingit tolku oleks. KTM on ju teada-tuntud oma kvaliteetelektri poolest :wack: Lisaks aku "äratamine" külmaga, uus laadija jms jura. Seda kaht kilo sõites nagunii ei tunne, a ilma vändata selle mammuti käima jooksmine ei ole väga lõbus ajaviide.

Ma 350l eksperimenteerisin sellega natuke, aga tulemusena on sabaalune jälle kenasti pliine ja liitium võtab riiulis ruumi.
Ma olen nõus, et pliiaku on parem (just neil põhjustel, mille sa välja tõid). Ja olen ka otsustanud liitiumile mitte üle minna.

Aga 2kg on ikka suht suur kaal… 2kg üksi ei ole aga kui proovid suuremat kaalusäästu saada, siis aku on lihtne asi millest alustada.

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 07 Okt 2022, 22:36
Postitas Jesper
Minuarust oleks selliseid eesmärke seades lihtsaim alustada mudeli korrigeerimisest asimuudil LC4->EXC (togi)

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 07 Okt 2022, 23:03
Postitas vanalendur
Jesper kirjutas: 07 Okt 2022, 12:40
Imho liitium on metsarattale pointless, kui ta just sinna juba tehasest paigaldatud pole - kuna laadimispinge on kopka võrra kõrgem kui pliil, siis nõuab ideaalses korras laadimissüsteemi, et tast üldse mingit tolku oleks. KTM on ju teada-tuntud oma kvaliteetelektri poolest :wack: Lisaks aku "äratamine" külmaga, uus laadija jms jura. Seda kaht kilo sõites nagunii ei tunne, a ilma vändata selle mammuti käima jooksmine ei ole väga lõbus ajaviide.

Ma 350l eksperimenteerisin sellega natuke, aga tulemusena on sabaalune jälle kenasti pliine ja liitium võtab riiulis ruumi.
Ei taha ära sõnada aga mul 2018a 350 husqvarnal on liitium ja see on täiesti muretu olnud. Korra proovisin laadida peale mõne kuust seismist aga oli endiselt täis. Külmaga pole ka mingit spets äratamise protseduuri teinud rohkem kui tavapärane pooleks sekundiks starteri andmine, et kütusepump tööle hakkaks ja käivitan kui see vait on jäänud.

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 07 Okt 2022, 23:17
Postitas 701
Jesper kirjutas: 07 Okt 2022, 22:36
Minuarust oleks selliseid eesmärke seades lihtsaim alustada mudeli korrigeerimisest asimuudil LC4->EXC (togi)
Kas neil on kah hoolduvälp 10 000 km? Ja lähevad vabalt mingi 150+ välja?

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 07 Okt 2022, 23:19
Postitas Jesper
Vanalendur, kas sul äkki ei ole juba nii noor pill, et liitium oli tehasest? Kui jah, siis see jutt ei kehti, sest nad on minuarust ka pingeregulaatorit vastavalt korrigeerinud.

Aga retrofiti puhul, kui laadimispinge on sinna manualis oleva vahemiku ülemisse otsa, siis polegi probleemi. Täpseid numbreid hetkel ei oska peast tulistada, sest vastav märkmik on garaažis, aga probleem algab sellest, kui mingi pistik või klemm natuke maha mädaneb ja laadimispinge langeb tolerantsi alumisse poolde - on mingi vahemik, kus pliiaku saab a'la 80% täis ja liitiumisse ei kogune enam kõssugi. EXC/FE puhul väntad end boksialasse välja ja sõidad treila peal koju remontima, aga kuna LC4 on ikka idee poolest selline riistapuu, millega vahel kodust kaugemal käia ning akut abistavat lisaseadet ka mootori paremal küljel ei turrita, siis...

Ma ei väida, et liitium oleks põhimõtteliselt halb tehnoloogia, lihtsalt praktikas kõigi tegurite koosmõjus ei tundu retrofit mõistliku ideena. Kui juba asi ette võtta, siis vastav pingeregu pluss paar järeleaitamistundi tehase poolt eeskujulikult kuluoptimeeritud juhtmestikule oleks minu isiklik miinimum, mille pealt julgeks jahile minna.

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 08 Okt 2022, 00:05
Postitas Jesper
701, Hellasel siblisid nende taevani timmitud LC4-de mehaanikud juba esimesel õhtul pealampide valgel ringi, samal ajal kui mina juurdlesin, kas ikka vahetada see õhufilter nüüd ära või käib vana veel küll. "Hooldevälp" oli siis mingi ma ei tea, 200km? Nii EXC kui LC4 on mõlemad mõistlikud valikud sellisena nagu nad on, aga ühest teise ehitamine ei kipu seda enamasti olema, eriti arvestades asjaolu, et LC4 agressiivse kaalujälgimise ning muidu tuunimise eelarvet kokku lüües on suht kerge jõuda põõsani, mille taga varitseb RFR...