Kuidas vähendada varguse riski?

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

real
Postitusi: 199
Liitunud: 05 Juun 2005, 22:08
Tsikkel: Yamaha XJ900, VStrom 650
Asukoht: Võrumaa, Värska

Lugemata postitus Postitas real »

Pildi peal on siis poole tunniga kokku tinutatud Nokia 5110-st selline häire puhul helistamiseks võimeline aparaat. Panin juhtmed C ja nr 1 alla. Seda c-d vist vaja ei lähe, niiet piisab tegelikult ka kahest juhtmest, mis tulevad nr.1 juurest. Nr 1 sellepärast, et olenemata SIM-kaardist ning sellele salvestatud numbritest, helistab telefon alati kõneposti numbrile, milleks on soovitatav Sõnumite menüü Kõneposti numbri kohale kirjutada oma number.
Displei võib muidugi ka ära võtta, sel puhul tuleb enne olla kindel, et ei küsita Pin-koodi ega telefoni salasõna(uue kaardiga küsib esimesel korral).
Klahvilukku muidugi mitte peale panna! :)
Lihtne seda ühendada on sellise alarmiga, mis saadab signaali mõne sekundi jooksul peale häiresse minekut, näiteks GT 907-l on selline väljund olemas, mõeldud just taoliste mobiilsete seadete jaoks.
Ma pole enam kaua aega olnud EMT kasutaja, aga veel aastake tagasi oli teise EMT numbri positsioneerimine WAP-lehe kaudu tasuta(kulub mõni sent vastavalt GPRS hinnakirjale), eeldusel, et vastavad õigused on antud. Õigusi saab anda nii WAP-i teel kui ka interneti iseteenindusbüroos.

Pilt
Kasutaja avatar

real
Postitusi: 199
Liitunud: 05 Juun 2005, 22:08
Tsikkel: Yamaha XJ900, VStrom 650
Asukoht: Võrumaa, Värska

Lugemata postitus Postitas real »

sry, alarmi mudel eelmises teates ei ole mitte 907, vaid 970(ka 971)

red buell
Postitusi: 195
Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
Asukoht: Mähe, Pirita
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 106 korda

Lugemata postitus Postitas red buell »

real kirjutas:
sry, alarmi mudel eelmises teates ei ole mitte 907, vaid 970(ka 971)
Arvan, et Sul oli eelmises postis õigesti, sest GT 607 on see lisaväljund aga uutel mudelitel nagu GT 970 ja 971 ei ole enam seda lisaväljundit.
Viimati muutis red buell, 26 Mai 2006, 21:36, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

real
Postitusi: 199
Liitunud: 05 Juun 2005, 22:08
Tsikkel: Yamaha XJ900, VStrom 650
Asukoht: Võrumaa, Värska

Lugemata postitus Postitas real »

Arvan, et siiski on, sest mu omal rattal on see GT 970 :) See juhe muideks on roosat värvi. Lisaväljundit pole eht 607-l, see on vanem mudel.
Sattusin hoogu ja panin ka relee(tavaline lülitusrelee, saadaval igas tehnikapoes) külge:
Pilt
Kollane juhe läheb massi ja ülemise klemmi külge eelpoolnimetatud roosa juhe alarmist...Muud polegi, tuleb telefon sisse lülitada...

red buell
Postitusi: 195
Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
Asukoht: Mähe, Pirita
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 106 korda

Lugemata postitus Postitas red buell »

real kirjutas:
Arvan, et siiski on, sest mu omal rattal on see GT 970 :) See juhe muideks on roosat värvi. Lisaväljundit pole eht 607-l, see on vanem mudel.
Sattusin hoogu ja panin ka relee(tavaline lülitusrelee, saadaval igas tehnikapoes) külge:
Kollane juhe läheb massi ja ülemise klemmi külge eelpoolnimetatud roosa juhe alarmist...Muud polegi, tuleb telefon sisse lülitada...
Olen GT alarme paigaldanud umbes 40 tükki ja võin surmkindlalt väita, et roosa juhe ei ole alarmi häire väljund, vaid sinna ilmub 12V pinge kui alarm on pandud valvesse (lisaandurite toide). Vanematel GT mudelitel oli ka häireväljund kollane/mustaga kuhu häire korral ilmus "maandus". Kahjuks uutel mudelitel seda väljundit ei ole. GT 971-l on kõik juhtmed musta värvi.
Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Kasutaja avatar

real
Postitusi: 199
Liitunud: 05 Juun 2005, 22:08
Tsikkel: Yamaha XJ900, VStrom 650
Asukoht: Võrumaa, Värska

Lugemata postitus Postitas real »

Vaata, minul on alarmi karp, peale on kirjutatud GT 970, välja näeb ja juhtmete arv/värvus ning kõik muu on täpselt selline nagu kasutusjuhendis. Roosa juhe ei tee midagi, enne kui alarm häiresse läheb(hakkab karjuma), seejärel ilmub juhtmesse 12V pinge ja püsib seal u. 5 sekundit - testriga mõõtsin ära ja mõttes lugesin sekundeid. See ongi mõeldud mobiilsete (jälgimis)seadmete jaoks. Kardan, et ajad ikkagi segi 607-ga...lugesin ka kuskilt tolle kasutusjuhendit, seal oli roosa jah miski muu.

SectumSempra

Lugemata postitus Postitas SectumSempra »

Jutt veel korra kettidele, kui kinnitada ketiga panen mina alati selle tagaratta külge, seda natuke raskem sealt muukida/saagida.
Kasutaja avatar

Aatomik
Postitusi: 403
Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
Asukoht: Soome / CBR600F
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Aatomik »

Minul on igatahes GT mudel 971, kõik juhtmed musta värvi. Paigaldusjuhendis on kirjas: "Wire 404 is the positive output when the alarm is armed", ehk minu arusaamise järgi siis, kui alarm on valves. Äkki siis 970 mudelil teisiti, enda omale pole päris testriga veel kallale läinud.
Kui lõplik tõde millalgi selgub, siis andke võimalusel igatahes teada. Endalgi oli plaanis seda väljundit millalgi ära kasutada...
Viimati muutis Aatomik, 31 Mai 2006, 23:29, muudetud 2 korda kokku.
Pilt

RKsilver
Postitusi: 454
Liitunud: 16 Mai 2006, 07:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

SectumSempra kirjutas:
Jutt veel korra kettidele, kui kinnitada ketiga panen mina alati selle tagaratta külge, seda natuke raskem sealt muukida/saagida.
ketiga see mure,et klõks ja asi katki :(

aga kui varastada tahetakse siis usu mind,et se viiakse ära :roll:
Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik :)

kr0om
Postitusi: 205
Liitunud: 24 Apr 2006, 16:58

Lugemata postitus Postitas kr0om »

8)
Viimati muutis kr0om, 15 Mär 2007, 21:43, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

harrastaja
Postitusi: 345
Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas harrastaja »

Nac nõme küsimus küll, aga kuhu ja kellele need varastatud rattad müüakse?! Kui on hange (varastatakse ju), on järelikult ka turg!

Aiandusest nac kuulnult tean, et vareste vastu aitab oksa tõmmatud varese raibe, et "tegu-tagajärg" suhe järglastele arusaadavam oleks. Ehk oleks vimane aeg kohaldada sama ka motomaailmas?! Miks ei suuda me end "mõnedele" kuuldavaks teha? On vaja debiilikutele "nendele arusaadavas keeles" selgeks teha, et pilli varastamise või varastatud pilli või selle jupi ostmise/omandamise eest on tabamisel ilma igasuguste selgituste andmise võimaluseta kohene kastreerimine, ja seda loominguliselt valitud vahenditega. Ehk siis tekivad "ringkondades" tõepõhjaga kuulujutud ja hirm, mis välistab vargused. Uskuge, meid on rohkem.
ZX10R '12
KX250F '14
Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas scryth »

mhmh... igasugune näidislintshimine on tore ja kindlasti ka mõnes mõttes efektiivne. Ma olen ka korduvalt mõelnud, et maailm oleks hoopis puhtam ja parem koht, kui mõnedele kodanikele retseptiga tina oleks välja kirjutatud.
Aga sellel ka oma hädad küljes.

Esiteks kipud sa sel moel seaduse silmis suuremaks süüdlaseks jääma. isikuvastane kuritegu vs. varavastane (parandage, kui terminitega eksisin).

Teiseks leidub alati kibeda käega vendasid, kes enne löövad näo üles ja siis vaatavad, mis teoksil oli. Näide: keegi siin hiljuti kirjutas oma rattast, mis kipub jala pealt maha kukkuma. Kujuta nüüd ette, et sina kõnnid tuulisel päeval mööda tänavat ja näed, et kellegi ilus ratas kukub pikali. Äkki tuleb sul loll mõte minna seda püsti tõstma? Siis ära imesta, et ühel hetkel ilmub kusagilt kümme kaaki kes kukuvad sind kaigastega materdama.
Ükski heategu ei jää karistamata! :idea:

Lisa siia veel eestlase natuur, et väike naabritevaheline arusaamatus päädib maja maha põletamisega ja oledki saanud toreda supi.


Tundub, et väikeste tegijate vastu on röökivad ketid-lukud, gsm-id, gprs-id abiks. Kõvemaid tegijaid sellega ei peata. Kaubikusse tõstmise vastu aitaks äkki see, kui pargid ratta kohta, kuhu kaubikuga ligi ei pääse? Ja siis loomulikult need undavad lukud peale. Kui ikka 4 matsi undavat-ketistatud ratast 50m kaubikuni peavad tirima, siis äkki loobuvad.
Teine variant: otsi ratas, mida on lihtsam varastada kui sinu oma ja pargi tema kõrvale :twisted: :twisted: :twisted:
Siis – mida kurjem kett seda parem.
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Kasutaja avatar

qwerin
Postitusi: 180
Liitunud: 09 Juun 2005, 12:34
Tsikkel: 1190
Asukoht: Tallinn/Rapla/Vigala
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas qwerin »

Keegi uuris keti kohta.

Endale sai ostetud 2 meetrit ehitusel kasutatavat nn tõsteketti. Peterburi tee ehituspoodide kompleksi tagant- kahjuks poe nime ei mäleta.
Lõigati siis asja väääääga pikkade kangidega korduvalt, enne kui mees rahulolevalt pomises ja lõpuks pooleks sai.

Samas see asi ise juba niivõrd raske, et tülikas kaasas vedad- paned kotti, siis seljas tunne, nagu oleks kott umbe täis igast manti ja läeks matkale.

Minu arvamusel kohaselt sellise keti puhul juba tekib probleeme samaväärse luku leidmine, mis selle keti ka kuidagi mõttekaks teeks. Seega võibolla on siiski mõttekam panustada korraliku spetsiaalse tsikliketi ostmisesse. Seda plaanides tuleks meelest visata see video, kus demonstreeriti nende ümmrguste võtmetega avatavate lukkude avanemist lihtlabase viltpliiatsiga.

Eks korduvalt on öeldud, et kett ja lukk on lomma jaoks, eks ta nii ongi. Aga kui tahetakse viia, siis miks see kergeks teha ???

Kui aga kellegil väga huvi, proovin meelde tuletada, mis koht see oli.
PS hind ei olnud ka just odav, aga ka mind ei rahuldanud muidu ehituspoodides müüdavate nn kettide tugevus.

FZR 600-> FZS 1000 Fazer-> TT 600R-> ZX600F-> DL1000-> 1190S

Kasutaja avatar

ken100
Postitusi: 362
Liitunud: 11 Nov 2003, 21:48
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ken100 »

Endalgi vaja varsti kett + lukk osta, soovitage midagi hinna piir oleks 1500 (kui hea asi siis võib paar sada rohkem maksta ka)
Kunagi keegi rääkis mingist abus-e ratta kettlukkust mida pidi olema väga raske läbi lõigata, oskab keegi öelda palju see maksab ja kus müüakse ?

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

Omalgi vahel ratas kettis, dziibi raua küljes, kui ei viitsi teist katuse alla vedada... Üks päev plahvatas, oma arust vist mitte väga loll mõte, ühendada tsikkel auto signasüsteemi, mis juhtme lahti ühendamisel auto karjuma paneb, muidu mõnel hommikul avastad, et keegi usin on öösel dziibi raua auto eest tsikli ette monteerinud ja koos sellega nelja tuule poole vuranud... ja siis kahju veel suurem, raud koos tuledega moodustab pea 1/5 tsikli hinnast. :wink:
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

Johny Bravo

Lugemata postitus Postitas Johny Bravo »

aasta 2008...mis praegu Eestis toimub? varastatakse tsiklid ?

Kasutaja avatar

Soultrain
Postitusi: 969
Liitunud: 29 Sept 2003, 18:28
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Soultrain »

OT aga see viimane post on ikka tõeline pärl! Vastuseks hr Johny Bravole, ei enam ei varastata, see loll komme sai otsa koos aastaga 2007.

Loud pipes save lives!!!
Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas creativ »

Suzumen kirjutas:
Johny Bravo kirjutas:

aasta 2008...mis praegu Eestis toimub? varastatakse tsiklid ?

Mootorrataste kui ka autode vargused on vähenenud aasta aastalt ja on Balti regiooni väikseim.

messil sai räägitud ühe tuntud eesti motomehega kes oma 200kg tsiklist leedus ilma jäi. hotelli ees kaamerate all....
samuti pidi euroopas tsiklivargus käima lausa möödaminnes. keerad selja ja ongi läinud.
on isegi posti külge ketistatud tsikkel terves tükis üle madala posti tõstetud.
ühel sellil soovitati itaalias tsikkel hotelli fuajeesse ajada ööseks.

2-way laadne signa tundub asjalik ka tsikli jaoks olevat. autol on ja kuidagi turavlisem tunne kui häire endast puldis märku annab vilede ja vibraga.
plaan on tsiklile sama asi panna.
kodust eemal olles on signa, kettalukk ja korralik kettlukk vist kõik mida teha annab. lisaks veel parkimiseks "õige" koht leida.
aga mis see 200kg siis ikka kolme või nelja mehega tõsta on :evil:

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Kasutaja avatar

andrezoo9
Postitusi: 581
Liitunud: 20 Sept 2007, 19:40
Tsikkel: S1000RR

Re: Kuidas vähendada varguse riski?

Lugemata postitus Postitas andrezoo9 »

Minul on varastele siis vastas vana puust keldri uks,ämbliku võrk ja see et ratas on 1se käigu peal!!!Plaan panna mingi liikumisanduriga signa mis siis helisema hakkab!!!Eelmine aasta käidi keldris sees naabritel aga minu masinani ei jõutud!!!A ja lisavarustuses siis väga hea kuulmisega naabrid(kui postkasti ukse suure pauguga kinni lööd on nad kohe uudistamas)!!!
Edu teile ja et te ikka ohvriks ei satuks!!! kui masin tänava peal võiks uudishimulikule mingi astme põletuse tekitada ehk alarmiga ühendada siis selline asi igale küljele vms

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”