Kuidas vähendada varguse riski?
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 05 Juun 2005, 22:08
- Tsikkel: Yamaha XJ900, VStrom 650
- Asukoht: Võrumaa, Värska
Displei võib muidugi ka ära võtta, sel puhul tuleb enne olla kindel, et ei küsita Pin-koodi ega telefoni salasõna(uue kaardiga küsib esimesel korral).
Klahvilukku muidugi mitte peale panna!

Lihtne seda ühendada on sellise alarmiga, mis saadab signaali mõne sekundi jooksul peale häiresse minekut, näiteks GT 907-l on selline väljund olemas, mõeldud just taoliste mobiilsete seadete jaoks.
Ma pole enam kaua aega olnud EMT kasutaja, aga veel aastake tagasi oli teise EMT numbri positsioneerimine WAP-lehe kaudu tasuta(kulub mõni sent vastavalt GPRS hinnakirjale), eeldusel, et vastavad õigused on antud. Õigusi saab anda nii WAP-i teel kui ka interneti iseteenindusbüroos.

-
- Postitusi: 195
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 106 korda
Arvan, et Sul oli eelmises postis õigesti, sest GT 607 on see lisaväljund aga uutel mudelitel nagu GT 970 ja 971 ei ole enam seda lisaväljundit.real kirjutas:sry, alarmi mudel eelmises teates ei ole mitte 907, vaid 970(ka 971)
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 05 Juun 2005, 22:08
- Tsikkel: Yamaha XJ900, VStrom 650
- Asukoht: Võrumaa, Värska

Sattusin hoogu ja panin ka relee(tavaline lülitusrelee, saadaval igas tehnikapoes) külge:

Kollane juhe läheb massi ja ülemise klemmi külge eelpoolnimetatud roosa juhe alarmist...Muud polegi, tuleb telefon sisse lülitada...
-
- Postitusi: 195
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 106 korda
Olen GT alarme paigaldanud umbes 40 tükki ja võin surmkindlalt väita, et roosa juhe ei ole alarmi häire väljund, vaid sinna ilmub 12V pinge kui alarm on pandud valvesse (lisaandurite toide). Vanematel GT mudelitel oli ka häireväljund kollane/mustaga kuhu häire korral ilmus "maandus". Kahjuks uutel mudelitel seda väljundit ei ole. GT 971-l on kõik juhtmed musta värvi.real kirjutas:Arvan, et siiski on, sest mu omal rattal on see GT 970See juhe muideks on roosat värvi. Lisaväljundit pole eht 607-l, see on vanem mudel.
Sattusin hoogu ja panin ka relee(tavaline lülitusrelee, saadaval igas tehnikapoes) külge:
Kollane juhe läheb massi ja ülemise klemmi külge eelpoolnimetatud roosa juhe alarmist...Muud polegi, tuleb telefon sisse lülitada...
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 05 Juun 2005, 22:08
- Tsikkel: Yamaha XJ900, VStrom 650
- Asukoht: Võrumaa, Värska
Kui lõplik tõde millalgi selgub, siis andke võimalusel igatahes teada. Endalgi oli plaanis seda väljundit millalgi ära kasutada...

ketiga see mure,et klõks ja asi katkiSectumSempra kirjutas:Jutt veel korra kettidele, kui kinnitada ketiga panen mina alati selle tagaratta külge, seda natuke raskem sealt muukida/saagida.

aga kui varastada tahetakse siis usu mind,et se viiakse ära


-
- Postitusi: 345
- Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
- Asukoht: Viimsi
Aiandusest nac kuulnult tean, et vareste vastu aitab oksa tõmmatud varese raibe, et "tegu-tagajärg" suhe järglastele arusaadavam oleks. Ehk oleks vimane aeg kohaldada sama ka motomaailmas?! Miks ei suuda me end "mõnedele" kuuldavaks teha? On vaja debiilikutele "nendele arusaadavas keeles" selgeks teha, et pilli varastamise või varastatud pilli või selle jupi ostmise/omandamise eest on tabamisel ilma igasuguste selgituste andmise võimaluseta kohene kastreerimine, ja seda loominguliselt valitud vahenditega. Ehk siis tekivad "ringkondades" tõepõhjaga kuulujutud ja hirm, mis välistab vargused. Uskuge, meid on rohkem.
KX250F '14
Aga sellel ka oma hädad küljes.
Esiteks kipud sa sel moel seaduse silmis suuremaks süüdlaseks jääma. isikuvastane kuritegu vs. varavastane (parandage, kui terminitega eksisin).
Teiseks leidub alati kibeda käega vendasid, kes enne löövad näo üles ja siis vaatavad, mis teoksil oli. Näide: keegi siin hiljuti kirjutas oma rattast, mis kipub jala pealt maha kukkuma. Kujuta nüüd ette, et sina kõnnid tuulisel päeval mööda tänavat ja näed, et kellegi ilus ratas kukub pikali. Äkki tuleb sul loll mõte minna seda püsti tõstma? Siis ära imesta, et ühel hetkel ilmub kusagilt kümme kaaki kes kukuvad sind kaigastega materdama.
Ükski heategu ei jää karistamata!

Lisa siia veel eestlase natuur, et väike naabritevaheline arusaamatus päädib maja maha põletamisega ja oledki saanud toreda supi.
Tundub, et väikeste tegijate vastu on röökivad ketid-lukud, gsm-id, gprs-id abiks. Kõvemaid tegijaid sellega ei peata. Kaubikusse tõstmise vastu aitaks äkki see, kui pargid ratta kohta, kuhu kaubikuga ligi ei pääse? Ja siis loomulikult need undavad lukud peale. Kui ikka 4 matsi undavat-ketistatud ratast 50m kaubikuni peavad tirima, siis äkki loobuvad.
Teine variant: otsi ratas, mida on lihtsam varastada kui sinu oma ja pargi tema kõrvale



Siis – mida kurjem kett seda parem.
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 09 Juun 2005, 12:34
- Tsikkel: 1190
- Asukoht: Tallinn/Rapla/Vigala
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
Endale sai ostetud 2 meetrit ehitusel kasutatavat nn tõsteketti. Peterburi tee ehituspoodide kompleksi tagant- kahjuks poe nime ei mäleta.
Lõigati siis asja väääääga pikkade kangidega korduvalt, enne kui mees rahulolevalt pomises ja lõpuks pooleks sai.
Samas see asi ise juba niivõrd raske, et tülikas kaasas vedad- paned kotti, siis seljas tunne, nagu oleks kott umbe täis igast manti ja läeks matkale.
Minu arvamusel kohaselt sellise keti puhul juba tekib probleeme samaväärse luku leidmine, mis selle keti ka kuidagi mõttekaks teeks. Seega võibolla on siiski mõttekam panustada korraliku spetsiaalse tsikliketi ostmisesse. Seda plaanides tuleks meelest visata see video, kus demonstreeriti nende ümmrguste võtmetega avatavate lukkude avanemist lihtlabase viltpliiatsiga.
Eks korduvalt on öeldud, et kett ja lukk on lomma jaoks, eks ta nii ongi. Aga kui tahetakse viia, siis miks see kergeks teha ???
Kui aga kellegil väga huvi, proovin meelde tuletada, mis koht see oli.
PS hind ei olnud ka just odav, aga ka mind ei rahuldanud muidu ehituspoodides müüdavate nn kettide tugevus.
FZR 600-> FZS 1000 Fazer-> TT 600R-> ZX600F-> DL1000-> 1190S
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere

-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Suzumen kirjutas:Johny Bravo kirjutas:aasta 2008...mis praegu Eestis toimub? varastatakse tsiklid ?
Mootorrataste kui ka autode vargused on vähenenud aasta aastalt ja on Balti regiooni väikseim.
messil sai räägitud ühe tuntud eesti motomehega kes oma 200kg tsiklist leedus ilma jäi. hotelli ees kaamerate all....
samuti pidi euroopas tsiklivargus käima lausa möödaminnes. keerad selja ja ongi läinud.
on isegi posti külge ketistatud tsikkel terves tükis üle madala posti tõstetud.
ühel sellil soovitati itaalias tsikkel hotelli fuajeesse ajada ööseks.
2-way laadne signa tundub asjalik ka tsikli jaoks olevat. autol on ja kuidagi turavlisem tunne kui häire endast puldis märku annab vilede ja vibraga.
plaan on tsiklile sama asi panna.
kodust eemal olles on signa, kettalukk ja korralik kettlukk vist kõik mida teha annab. lisaks veel parkimiseks "õige" koht leida.
aga mis see 200kg siis ikka kolme või nelja mehega tõsta on
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Re: Kuidas vähendada varguse riski?
Minul on varastele siis vastas vana puust keldri uks,ämbliku võrk ja see et ratas on 1se käigu peal!!!Plaan panna mingi liikumisanduriga signa mis siis helisema hakkab!!!Eelmine aasta käidi keldris sees naabritel aga minu masinani ei jõutud!!!A ja lisavarustuses siis väga hea kuulmisega naabrid(kui postkasti ukse suure pauguga kinni lööd on nad kohe uudistamas)!!!
Edu teile ja et te ikka ohvriks ei satuks!!! kui masin tänava peal võiks uudishimulikule mingi astme põletuse tekitada ehk alarmiga ühendada siis selline asi igale küljele vms
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.