Dualsport/adventure kotid
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 676
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Dualsport/adventure kotid
Tellisin ka need Nelsoni küljekotid transalpile. Tõenäoliselt võtan nende 40l torukoti ka.
See on hea funktsionaalsus et mingi plastik hoiab vormi, pole päris lötsid. Samas kui ratas külili panna siis peaks järgi andma.
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Dualsport/adventure kotid
Keegi siin mainis, et Moskol on allahindlus tulemas. Küsisin üle, vastus selline: "We have an annual Black Friday/Cyber Monday sale that runs from 11/29-12/2, with 10% off and free shipping."
Null transakulu kehtib minu teada nii USA kui EU poele, kuid USA puhul lisandub tollimisel VAT ja tollimaks (kokku võiks olla u. 25% arvest, mille Moskole tasusid). EU poest on minu teada samad soodustused aga makse enam ei lisandu. Lihtsalt EU poes on kehvem valik,
Niisiis väga kallis kraam aga kalli kraami puhul on ka väike soodusprotsent summalt suur. Lihtsalt infoks. Et kui keegi raha peale vihane, siis sinna auku saab seda loopida küll. https://moskomoto.com/
-
- Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: Dualsport/adventure kotid
Spoiler
morse kirjutas: ↑04 Nov 2019, 14:03Raki kirjutas: ↑04 Nov 2019, 08:14Ma arvan et ratas vòib samamoodi iga väljaulatuva detaili taha kinni jääda - kukkumisrauad, käekaitsmed vms. See on ikka väga loterii et midagi sinna piibri taha kinni haagib. Muidugi ei tasu ka nii lähedal teistele masinatele olla ka.
Ise vaatan hetkel mosko seda 80l ilma raamita kottu. Novembri lòpus on neil alenus
Ps. Nendel kùlhekottidel on usas välja tupnud 2.0 versioon. Päris palju täiendusi vòrreldes esimesega. Euroopast saab neid alates märtsist
Ma ise kardan, et see piibrisaba haagib ikka nats rohkem kui näiteks käekaitse. Tõenäoliselt on probleem siis suurem, kui kotis on asjad sellise kujuga, et ei suru ennast tihedalt väliskesta vastu... Ehk Ats satub varsti foorumit lugema ja kirjeldab reaalseid kogemusi täpsemalt.
25L Scout kottide vol1 oli selline, kus seda piibrisaba polnud ja kinnitus raamile oli sama nagu tippmudelil. Ma oleks tegelt nendest Scout 1.0 kottidest huvitatud aga neid vist enam ei pakuta. Scout 2.0 mulle ei sobi (kuna pole seda lahedat kinnitusraami) - nende asemel võtaks juba selle karmima mudeli (tollel tundub 2.0 versioon ka täitsa lahe olema).
Sau
Sry, ei satu siia liiga tihti. Vastasin kellegile juba privaatsõnumina aga kõlbab ka avalikuks vastuseks, pikk jutt, saab hõlpsamalt hakkama
Mosko on nii ja naa. Üldiselt on head aga neil on liiga palju mõttetut nänni küljes. See külje peal nn piibrisaba on mulle päris palju peavalu valmistanud ja korra isegi peaaegu elu maksnud. Samas on need olukorrad tekkinud ikka omal süül Minu mudelil on selle lapaka pandlad alumiiniumist ja reaalselt nendega midagi reguleerida ei saa. Kui seal midagi pingutada või lõdvendada siis on see paras ettevõtmine. Aga kuna matkal on küljekottides telkimisvarustus, siis on küljekotid üsna konstantse kujuga ja reguleerimisvajadus puudub. Põõsad on üsna savi. Hullemad on arengumaade autode stangede otsad, nende külge takerdusin rohkem kui korra. Mida suurema kiirusega seda valutumalt läks. Siis veel poolikult avatud tõkkepuud (ära küsi!), kitsad väravad, rippsillad, erinevate piirete vahel ukerdamine jne. Kas ma autode stangede otsi juba mainisin?
Aga see kõik on natuke sellise huligaaanimoodisõitmise probleem, viisakal inimesel selliseid teemasid ei teki. See kui laiad on lenksud ei puutu üldse asjasse. Enamus takistusi on lenksust madalamad, pealegi nt kahe posti vahelt läbi sõites saad lenksu keerata, kotid tuleb lihtsalt maha võtta kui ei mahu.
Pisut rasked on. Aga üsna tugevad ja vastupidavad. Nüüd kus EU-s ka ladu olemas, on varuosasid päris lihtne tellida. Omale tellisin peale teist Aafrika trippi uued lukud alusplaadi kinnitusele. Küljest käivad kergesti ära, see on kindlasti suur pluss. Samas kui ei taha et käiksid ära, saab väikese minitabaga kinni panna. 120% veekindlad.
Hea asi on veel see et lihtne on õhtul poest läbi astudes provianti küljekottidesse lisada. Sinna ikka mahub päris hulga. Kui tead et enam maastikule väga ei roni siis saab telkimisvarustuse otsa näiteks ühte 7kg arbuusi ja teise 2x 6paki paigutada, pealt laia rihmaga kinni ja kämpasse/laagrisse töristada.
Usa klienditeenindus on üsna ülbe. Samas enam vist ei pea sealt tellima. Ja kui tahad seda koormarihma sisse punutud trosslukku siis mul on üks tutikas ja kaks kasutatud näiteks poole hinnaga ära anda.
Kas nad on oma kallist hinda väärt- ei tea. Mul esimesed pehmed kotid. Peale 30K aafrikat, lugematuid kukkumisi ja veoka alt läbi käimist sai sadulsepal lasta tsipa parandada ja nüüd käivad jälle. Seda pean küll tunnistama et loomuliku kulumise teel ei kulunud katki mitte midagi, kõik vigastused tekkisid suuremate või väiksemate avariide tagajärjel. St et nad onüle keskmise disainitud ja väga tugevad kotid.
Hetkel on nad mul kodus garaazi seinal, kui tahad tule vaata millised nad, tänaseks ca 40K läbi sõitnuna, välja näevad.
-
- Postitusi: 510
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
- Tsikkel: roheline
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 109 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: Dualsport/adventure kotid
... Siis veel poolikult avatud tõkkepuud (ära küsi!), kitsad väravad, rippsillad, erinevate piirete vahel ukerdamine jne. ...
Kustuta see igaks juhuks ära, Urmas näeb seda ja ajab külavanemad kallale sulle.
-
- Mode
- Postitusi: 576
- Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
- Tsikkel: LadyInRed
- Asukoht: EU
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 140 korda
- Kontakt:
Re: Dualsport/adventure kotid
No ega sealgi nalja ei ole, ma olen kuulnud, et osad Keenia külavanemad on päris kiired jooksjad.
A milline see "piibrisaba" visuaalselt on, millega rahul ei olda? Ma ise noolin sellist tagurpidi U kujulist kotti, mis käib ühe tükina üle tsikli saba, seda mõtlete?
-
- Mode
- Postitusi: 576
- Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
- Tsikkel: LadyInRed
- Asukoht: EU
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 140 korda
- Kontakt:
Re: Dualsport/adventure kotid
Spoiler
Jesper kirjutas: ↑13 Nov 2019, 10:30No ega sealgi nalja ei ole, ma olen kuulnud, et osad Keenia külavanemad on päris kiired jooksjad.
A milline see "piibrisaba" visuaalselt on, millega rahul ei olda? Ma ise noolin sellist tagurpidi U kujulist kotti, mis käib ühe tükina üle tsikli saba, seda mõtlete?
Ei, see on see lapp, mis käiib koti küljepeal.
Tagurpidi U on Upitajal olemas, võid temaga korraga rääkida sellel teemal
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Dualsport/adventure kotid
[mention]ats30[/mention] Tänan hea ja meeleoluka tootekirjelduse eest!
Käisin täna poes Moskole alternatiive otsimas. Eestis on tõepoolest nüüd letikaubana saada SW-Motechi ning Kriega enduuro (ja muud) nodi. Soovitan huvilistel kaema minna. Motokaup.ee Ülemiste ärimajas Tallinnas.
-
- Postitusi: 31
- Liitunud: 29 Aug 2017, 21:15
- Tsikkel: Kawasaki kle500, Izh Ju2k
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Dualsport/adventure kotid
21 Brothers kah parema kinnituse teinud nüüd oma uuele mudelile.
Hind jätkuvalt 125 eurot standard komplektile.
Re: Dualsport/adventure kotid
Tellisin omale küljekotid Ukrainast, https://yamburg.wordpress.com . Maksma läksid koos Ukraina sisese saatmisega 120€. Eestisse toimetamine 10€, maksin Tallinnas kättesaamisel. Raha kansın üle TransferGo kaudu. Käega katsudes on päris korralikud ja tugevad, eks suvi näitab, kuidas tegelikult vastu peavad.
-
- Postitusi: 235
- Liitunud: 20 Nov 2016, 19:11
- Tsikkel: Suzuki VZ 800, DL1000, DL650
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
- Kontakt:
Re: Dualsport/adventure kotid
alter kirjutas: ↑02 Mär 2020, 20:48Tellisin omale küljekotid Ukrainast, https://yamburg.wordpress.com . Maksma läksid koos Ukraina sisese saatmisega 120€. Eestisse toimetamine 10€, maksin Tallinnas kättesaamisel. Raha kansın üle TransferGo kaudu. Käega katsudes on päris korralikud ja tugevad, eks suvi näitab, kuidas tegelikult vastu peavad.
kas võtsid need oranzid ? ja küljeplaat on universaalne?
Re: Dualsport/adventure kotid
Võtsin mustad ja see ei ole küljeplaat, vaid mingi pvc materialist tugevdus, et kotid ei hõõruks raamide vastu. Kinnitus on suht universaalne.
-
- Postitusi: 676
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Dualsport/adventure kotid
Nelsonid näevad transalpi küljes välja sellised
Olgu öeldud, et ära neid niisama lihtsalt võtta ei saa, kuna rihmadega raami küljes kinni. Muidu vinks vonks kotid.
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
-
- Postitusi: 676
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Dualsport/adventure kotid
Avastasin täna ratast pestes, et kergelt ratta külili panemise peale on õnnetult ära tulnud Nelsoni koti üks kinnitamise aas.
Juhtuks selline asi 800 EUR mosko kotiga oleks üsna
Pole nagu seda nägu, et väga midagi lapiks ka.
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Dualsport/adventure kotid
Mõni kingsepp teeb selle sulle ära nii,et ei erista õigest.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Dualsport/adventure kotid
Tellisin Caprist Givi 2x35L kotid. Kohal alla nädala. Kotit (2tk.) koos tagaplaadi, kinnituste, mole-riputitega, kaasas ka sisekotid 2tk (kollased). Eks katsetab, kuidas vastu peavad. Üks set tagaplaatisdest koos kinnitusjubinatega hetkel üle. Tagaplaadi mõõdud müüja lehel olemas. https://www.carpimoto.it/en-RS/49519_GR ... GRT709.htm
-
- Postitusi: 676
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Dualsport/adventure kotid
Tomka kirjutas: ↑04 Mai 2020, 14:24Tellisin Caprist Givi 2x35L kotid. Kohal alla nädala. Kotit (2tk.) koos tagaplaadi, kinnituste, mole-riputitega, kaasas ka sisekotid 2tk (kollased). Eks katsetab, kuidas vastu peavad. Üks set tagaplaatisdest koos kinnitusjubinatega hetkel üle. Tagaplaadi mõõdud müüja lehel olemas. https://www.carpimoto.it/en-RS/49519_GR ... GRT709.htm
Päris seksikad. Anna siis teada kui käes.
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
Re: Dualsport/adventure kotid
Caprist Givi 2x35L kotid käes ja esimene katsetus. Paigaldus:https://www.carpimoto.it/Images/Products/Pdf/GRT709.pdf
Eks näis, kuis vastupidamisega on ja kaua kestavad.
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: Dualsport/adventure kotid
Tundub olevat üsna üks-ühele MoskoMoto koti koopia. Veidi küsitavust tekitavad need neli konksu, mis kotti tsikli küljes hoiavad. Sõltuvalt plasti tüübist võib see olla õrnaks kohaks neil ja nende parandamine pole ilmselt võimalik. Muidu tundub asjalik ja mahukas, hind kordi parem kui originaalil. Ilmselt materjalide arvelt ka kokku hoitud.
Re: Dualsport/adventure kotid
Veebiavarustest nende kottide kohta kriitika täitsa leitav - näiteks fc-motos. Eks jagan lahkesti, kuis rappida saavad .
-
- Postitusi: 700
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 71 korda
Re: Dualsport/adventure kotid
Sai nüüd suurema seltskonnaga Kriega OS-36 sette ostetud. Mõnusad kotid, suurus täpselt selline paras, et mahub pikaks nädalavahetuseks (või isegi nädalaks) kõik peale telgi sisse ää ja tagaots jääb rattal veel vabaks. Samas mul murdus OS-Base kinnitused saba poolt ühe kergema õhulennu järel ära. Mõlemad korraga, klamber murdus. Sai õnneks varuks olnud Cam rihmaga kinni tõmmatud ja reisi jätkatud. Kotid ise on väga tugevad, korduvate (kergemate) külje maha panemistega pole midagi juhtunud.

-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Dualsport/adventure kotid
Prets kirjutas: ↑07 Mai 2021, 12:28Sai nüüd suurema seltskonnaga Kriega OS-36 sette ostetud. Mõnusad kotid, suurus täpselt selline paras, et mahub pikaks nädalavahetuseks (või isegi nädalaks) kõik peale telgi sisse ää ja tagaots jääb rattal veel vabaks. Samas mul murdus OS-Base kinnitused saba poolt ühe kergema õhulennu järel ära. Mõlemad korraga, klamber murdus. Sai õnneks varuks olnud Cam rihmaga kinni tõmmatud ja reisi jätkatud. Kotid ise on väga tugevad, korduvate (kergemate) külje maha panemistega pole midagi juhtunud.
Pane siis pilt ka kuidas juhtus
-
- Postitusi: 405
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Dualsport/adventure kotid
Kuna Prets andis veidi aega tagasi loa jagada kõiki pilte kus ta peal siis....
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.