http://www.virumaateataja.ee/1165216/ri ... -lambakari Kuradi kallid lambad, 1000eur tk või oli siis väga kallis laudalukk, imelik
...
...
[/quote]
Mul juba prillid ees. Kas ma sellepärast ei saagi naljast aru?
crappersledge kirjutas:Mul juba prillid ees. Kas ma sellepärast ei saagi naljast aru?
Kui korraks prillid eest võtta ja natuke ringi vaadata, siis saab aru
HD ehk High Definition video (http://en.wikipedia.org/wiki/High-definition_video)
PS. Ma ise ka prillikandja
Konkurss: Eesti põrutavaim löökauk
Eesti Maanteemuuseum kuulutab tänasest alanuks fotokonkursi „Eesti uhkeim teeauk 2013“, et leida üles ning juhtida tähelepanu kõige silmatorkavamatele ja sõna otseses mõttes põrutavamatele teeaukudele üle Eesti.
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=14761
Indian tutvustab uut mootorit, ilus küll aga keegi võiks mulle lahti rääkida mis seal nii revolutsioonilist on?
Matheus kirjutas:Konkurss: Eesti põrutavaim löökauk
Eesti Maanteemuuseum kuulutab tänasest alanuks fotokonkursi „Eesti uhkeim teeauk 2013“, et leida üles ning juhtida tähelepanu kõige silmatorkavamatele ja sõna otseses mõttes põrutavamatele teeaukudele üle Eesti.
Võitja:
kurihiir kirjutas:http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=14761
Indian tutvustab uut mootorit, ilus küll aga keegi võiks mulle lahti rääkida mis seal nii revolutsioonilist on?
Pärisilmas polegi. Indiani tootmise kontekstis vaadates siiski on. Stiil ja disain endine aga kogu sisu kui moodsal mootoril - rohkem jõudu madalatel pööretel, enam väänet, vähem heitgaase, sissepritse, ride-by-wire jpm. Pluss asjaolu, et mitte iga päev ei tehta uut mootorit ja tsiklit mis otseselt asub konkureerima Harleydega.
macintosh kirjutas:kurihiir kirjutas:http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=14761
Indian tutvustab uut mootorit, ilus küll aga keegi võiks mulle lahti rääkida mis seal nii revolutsioonilist on?Pärisilmas polegi. Indiani tootmise kontekstis vaadates siiski on. Stiil ja disain endine aga kogu sisu kui moodsal mootoril - rohkem jõudu madalatel pööretel, enam väänet, vähem heitgaase, sissepritse, ride-by-wire jpm. Pluss asjaolu, et mitte iga päev ei tehta uut mootorit ja tsiklit mis otseselt asub konkureerima Harleydega.
Indian oli kunagi esimese elu ajal (1901 - 1953) väga kõva tootja aastal 1910, kui Indianist sai maailma suurim tsiklitegija. 1911 aastal näitas Indian imet: Isle of Man Tourist Trophy kolm esimest kohta olid nende omad (kui mälu ei peta aastaga).
Vahepeal on nimi ostetud ja müüdud mitmel korral, kuid midagi väga asjalikku pole näha olnud. Mudel nagu Big Chief oli omal ajal väga tegija, samas reinkarnatsiooni läbi teinud 2000-ndendate mootorid (oli vist Powerplant) lonkasid ja vahetati lõpuks S&S mootorite vastu. Aga ka see ei aidanud, Indian kustus jälle.
Uus mootor paistab olevat saanud palju teste ja töötunde, praktilist kasutuskogemust on veel vähe. Revolutsioonist pole vist midagi, bensa põletamise jõud väänatakse tagaratta kaudu maasse ja ei midagi muud.
Indianist pole veel tõsist konkurenti Harrikale, pole enam(veel) nime ega legendi. Hetkel on ta proovijate ja harrikavälistajate tsikkel, nagu ka Victory. Kui peab olema ameeriklane ja ei tohi olla harrikas, siis peale Indiani ja Victory pole võtta midagi. Jätame välja V8-d ja muud imeloomad.
Revolutsioon on siis, kui see mootor oleks ka tõesti töökindel ja asjalik loom. Tahaks loota.
Willie
varsti kevad käes ja kevadised aiatööd ootamas, kastke siis hoolega
Et siis üks tore pilt Eesti argipäevast.
Kägu kirjutas:Et siis üks tore pilt Eesti argipäevast.
...
Rämedalt hale photoshop
Müügikuulutus
ja see, no ma ei tea, mind ajas naerma.
drifter kirjutas:
Mida perset :-D
randos kirjutas:Mida perset :-D
Sitta kah:
Ja
yeekim kirjutas:Sitta kah:
See muuseas on ülimalt legendaarne karikatuur. Avaldati see täpselt väga huvitaval ajal. Natuke varem ei oleks tsensuur seda läbi lasknud ning natuke hiljem ei oleks see enam kedagi huvitanud. Kui see avaldati, siis moskvast nõuti selle tähendust. Roppused hakkasid lendama, kuid selle karikatuuri tegelikku sisu ja mõtet ei suudetud edastada moskvasse.
kevad
Tallinna tänavate remontimine: