193. leht 391-st

Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 16 Jaan 2014, 16:44
Postitas Piipz

Võlgnevused aeguvad minuteada 3 aastaga, kui pole lepingus teisiti, arve esitamise kohta ma ei tea, kas on üldse tähtaega määratud.
Ütleme nii, et seaduse mittetundmine ei vabasta selle täitmise kohustusest ja kui sa ise nägid, et see kuu arvet ei saanud, siis teoreetiliselt oleksid pidanud hoopis ise küsima - sest teenuse sa said kätte ju. Järelikult - võlgnevus.
Mitte et see lõppkokkuvõttes sigadus pole.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 17 Jaan 2014, 13:25
Postitas Jambolaya

kas ebay kaudu müümine on tõesti nii suur peavalu, nagu mulle praegu tundub?
Mingil napakal põhjusel on kõige raskem osa selles, et ma ei oska hoolimata kauba asukohast süsteemile pähe raiuda, et eestis olev kaup ei lähe teele sajusaartelt.
No ja see saatmishindade asi on ka minu jaoks müstiline.

Tahtsin prooviks äia vana nõukaaegse diapositiivi projektori maha müüa, osta.ee kaudu seda keegi nagunii vaevalt tahab. Nüüd on peaaegu selline tunne, et targem on küsida, kas mõni museum seda hoopis ei taha


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 17 Jaan 2014, 15:33
Postitas puna

Pole seal midagi keerulist.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 17 Jaan 2014, 16:48
Postitas Jambolaya
puna kirjutas:

Pole seal midagi keerulist.

on seal äkki konks selles, et ei peaks proovima ebay.co.uk vaid .com kaudu teha?


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 17 Jaan 2014, 17:31
Postitas mx77

.com ikka


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 17 Jaan 2014, 18:18
Postitas 2ndalpha

Kas keegi oskab öelda kuidas sellist lõdvikuklambrit avada?

Pilt: https://www.dropbox.com/s/kex4l5rfb7fpz ... .24.17.jpg


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 17 Jaan 2014, 18:26
Postitas argo
2ndalpha kirjutas:

Kas keegi oskab öelda kuidas sellist lõdvikuklambrit avada?

Pilt: https://www.dropbox.com/s/kex4l5rfb7fpz ... .24.17.jpg

Pakun, et eks ta katki tuleb teha kuna see kinni pressitud ja hiljem uuega asendada.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 17 Jaan 2014, 18:47
Postitas Säga
2ndalpha kirjutas:

Kas keegi oskab öelda kuidas sellist lõdvikuklambrit avada?

Pilt: https://www.dropbox.com/s/kex4l5rfb7fpz ... .24.17.jpg

vanakooli naelatangidega :D.. üldiselt tavamajapidamises mingit mõistlikku viisi polegi


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 17 Jaan 2014, 18:51
Postitas Mait.V
Säga kirjutas:
2ndalpha kirjutas:

Kas keegi oskab öelda kuidas sellist lõdvikuklambrit avada?

Pilt: https://www.dropbox.com/s/kex4l5rfb7fpz ... .24.17.jpg

vanakooli naelatangidega :D.. üldiselt tavamajapidamises mingit mõistlikku viisi polegi

Kui asjale pihta saad siis on need päris asjalikud klambrid. Uuri natuke ja küll sa tehnoloogiast aru saad. Tavaliste näpitsatega saab väga eduliselt neid lahti teha ja kinni panna.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 20 Jaan 2014, 14:44
Postitas Aivar123

Keegi volkswagenite hingeeluga on kursis? Kas 1.8 bensu golfil (66kw ja 97 aasta) lähevad klapid pähe kui hammasrihm saba annab, või pääseb ainult uue rihma paigaldamisega?


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 20 Jaan 2014, 14:55
Postitas sinilind123
IZH kirjutas:
Säga kirjutas:
2ndalpha kirjutas:

Kas keegi oskab öelda kuidas sellist lõdvikuklambrit avada?

Pilt: https://www.dropbox.com/s/kex4l5rfb7fpz ... .24.17.jpg

vanakooli naelatangidega :D.. üldiselt tavamajapidamises mingit mõistlikku viisi polegi

Kui asjale pihta saad siis on need päris asjalikud klambrid. Uuri natuke ja küll sa tehnoloogiast aru saad. Tavaliste näpitsatega saab väga eduliselt neid lahti teha ja kinni panna.

Huvitab mindki, kuidas nende klambritega toimida. Oskad ehk seletada?


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 20 Jaan 2014, 15:25
Postitas Melx
Aivar123 kirjutas:

Keegi volkswagenite hingeeluga on kursis? Kas 1.8 bensu golfil (66kw ja 97 aasta) lähevad klapid pähe kui hammasrihm saba annab, või pääseb ainult uue rihma paigaldamisega?

Ei juhtunud midagi. Neid 66kw oli vist 2 varianti vist...


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 20 Jaan 2014, 17:05
Postitas sinilind123

Ostsin uued kepsusaaled. Seisid nad mul garaazis laual tükimat aega, ühele on kuidagi häääästi tilluke kriim tekkinud tööpinnale. (Ilmselt ming tööriistaga pihta läinud kehvasti kogemata). Kas võin hakata mootorit kokku laduma või tuleb minna tellida uus saale? Kui väga väike kriim saalel mõjutab mootoritööd?
87a transalpist käib jutt.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 20 Jaan 2014, 17:11
Postitas Loff
sinilind123 kirjutas:

Huvitab mindki, kuidas nende klambritega toimida. Oskad ehk seletada?

[youtube][/youtube]

Siin on veel paremini asi näha.

[youtube][/youtube]


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 20 Jaan 2014, 19:43
Postitas margus014
sinilind123 kirjutas:

Ostsin uued kepsusaaled. Seisid nad mul garaazis laual tükimat aega, ühele on kuidagi häääästi tilluke kriim tekkinud tööpinnale. (Ilmselt ming tööriistaga pihta läinud kehvasti kogemata). Kas võin hakata mootorit kokku laduma või tuleb minna tellida uus saale? Kui väga väike kriim saalel mõjutab mootoritööd?
87a transalpist käib jutt.

ei maksa karta. Samas võiksid karukeelega selle ära siluda.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 20 Jaan 2014, 22:04
Postitas petz

kuidas saaks miinuskraadidel sõites ära hoida kiivri visiiri sisekülje jäätumist


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 20 Jaan 2014, 22:14
Postitas davidsoniharald

Ma hoidsin hinge kinni :mrgreen: . Ausalt. Kolm kiltsa tööle sõita ei olnud hullu, vahepeal rebisin noka üles ja hingeldasin ja siis jälle hing kinni ja kiivri lõug alla.

Aga tegelikult on trikk mitte hingata klaasile, mingi buffi laadne asi vedada nina peale ja on abiks ka see nina peale käiv hingeõhu suunaja.

Pilt


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 20 Jaan 2014, 23:47
Postitas pühak
margus014 kirjutas:
sinilind123 kirjutas:

Ostsin uued kepsusaaled. Seisid nad mul garaazis laual tükimat aega, ühele on kuidagi häääästi tilluke kriim tekkinud tööpinnale. (Ilmselt ming tööriistaga pihta läinud kehvasti kogemata). Kas võin hakata mootorit kokku laduma või tuleb minna tellida uus saale? Kui väga väike kriim saalel mõjutab mootoritööd?
87a transalpist käib jutt.

ei maksa karta. Samas võiksid karukeelega selle ära siluda.

Kui küüned on tugevad, võid isegi vist küüneotsaga siledaks lükata. Vene ajal saaled tarnitigi reeglina koos kriimudega. Need ilma kriimudeta saaled on tulnud alles koos muu kapitalistliku rämpsuga turule.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 21 Jaan 2014, 00:03
Postitas Pontus
petz61 kirjutas:

kuidas saaks miinuskraadidel sõites ära hoida kiivri visiiri sisekülje jäätumist

Nn "paketi" liimid sissepoole v ostad topelt klaasi.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 21 Jaan 2014, 09:35
Postitas Piipz

Või siis saanimehe soojendusega kiiver, nagu see:
http://www.osta.ee/en/kiiver-soojenduse ... 64079.html
Siin pildil on vist ka topeltklaas


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 21 Jaan 2014, 09:59
Postitas miki

Kas keegi oskab öelda, kustkohast saada analoogne pistikupessa topitav rikkevoolukaitse? Palun mitte vastata "hästivarustatud elektrikauplusest", sest pole veel leidnud kusagilt.

Pilt


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 21 Jaan 2014, 11:07
Postitas Urmas79

Ma võin Sulle tuua. Annan õhtul privas hinna teada.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 21 Jaan 2014, 14:45
Postitas Tuono

Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 21 Jaan 2014, 14:53
Postitas mart211

Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 22 Jaan 2014, 13:24
Postitas peitupaik

Küsimis selline , et kas a1 katekooriale on kehtestatud mingi erivõimsus ka? Kuskilt korra märkasin naqu oleks. Või on ainult, et ei tohi ületada 11kw ja 125cc.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 22 Jaan 2014, 13:28
Postitas yeekim
peitupaik kirjutas:

Küsimis selline , et kas a1 katekooriale on kehtestatud mingi erivõimsus ka? Kuskilt korra märkasin naqu oleks. Või on ainult, et ei tohi ületada 11kw ja 125cc.

1) A1 – mootorratas, mille mootori töömaht ei ületa 125 kuupsentimeetrit ja võimsus ei ületa 11 kilovatti või mille võimsuse ja massi suhe ei ületa 0,1 kilovatti kilogrammi kohta. A1-alamkategooria mootorsõiduk on ka sümmeetrilise rataste asetusega kolmerattaline sõiduk, mille mootori võimsus ei ületa 15 kilovatti;


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 22 Jaan 2014, 22:35
Postitas peitupaik
yeekim kirjutas:
peitupaik kirjutas:

Küsimis selline , et kas a1 katekooriale on kehtestatud mingi erivõimsus ka? Kuskilt korra märkasin naqu oleks. Või on ainult, et ei tohi ületada 11kw ja 125cc.

1) A1 – mootorratas, mille mootori töömaht ei ületa 125 kuupsentimeetrit ja võimsus ei ületa 11 kilovatti või mille võimsuse ja massi suhe ei ületa 0,1 kilovatti kilogrammi kohta. A1-alamkategooria mootorsõiduk on ka sümmeetrilise rataste asetusega kolmerattaline sõiduk, mille mootori võimsus ei ületa 15 kilovatti;

ehk siis kui mul oleks tsikkel 350cc ja 11kw aga erivõimsus alla 0,1kw siis võib a1-ga sõita ?


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 22 Jaan 2014, 23:39
Postitas pühak
tsaar kirjutas:
Aivar123 kirjutas:
tsaar kirjutas:

Võtame hinnast vähemalt -10% alla, kui päring tulnud viitega biker.ee lehele. Pikemal sõidul kindlasti üle -10% soodustust.

Kuni 16-kohalised väikebussid koos juhiga. Vaata http://www.bussisoit.ee

Ja alati pakume ka FB-s lehega liitumisel soodustusi ja sõite huvitavatele üritustele http://www.facebook.com/bussisoit.ee

Et siis saan sellise asjaga aidata :) oma värk, noh.

Erko
http://www.bussisoit.ee

Ei tahaks norida aga pikk jutt...

See on hea, et ei nori aga võis vale mulje jääda. Me rendime bussi välja ja kui vaja d-kat juhti kaasa, siis anname. Ehk siis sina soovid oma seltskonnaga sõita näiteks suusatuusikule, siis saad meilt suurema bussi rentida.

Kui jääb selgitusest vajaka, siis anna julgelt meie meilile näiteks märku. Siis jääb see teema muust vahust puhtaks (y)

Mul oleks tsiteeritud jutu kohta kohe oma küsimus: Kui mul ongi D-kat juhiluba olemas, kas saan siis võtta rendist D-kat sõiduki ja pere-sugulaste-sõpradega mööda maailma ringi tuiata, juhul, kui rendileandja, nagu ta siin lahkelt lubab, ikka annab? Kuna pole juba kümme aastat suurtel sõidukitel elatist teeninud, pole peale juhiloa mingeid kehtivaid ametikoolitusi ega tunnistusi. On ehk keegi kursis, mida seadusesilmad sellisest rendibussiga sõitmisest arvavad? Vastused paluks koos viidetega. Seda, mida saunas räägitakse, tean ehk isegi.

Mingi paari aasta takka tuleb ikka mõni selline juhtum vastu, kus oleks mõistlikum buss rentida, aga tavaliselt on bussirent sellise hinnaga, et kui autojuhid olemas, on mitme autoga soodsam olnud. Kui juhita rent on juhi palga jagu väiksem, oleks asjad ehk teistpidi.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 23 Jaan 2014, 22:46
Postitas extremist
peitupaik kirjutas:
yeekim kirjutas:
peitupaik kirjutas:

Küsimis selline , et kas a1 katekooriale on kehtestatud mingi erivõimsus ka? Kuskilt korra märkasin naqu oleks. Või on ainult, et ei tohi ületada 11kw ja 125cc.

1) A1 – mootorratas, mille mootori töömaht ei ületa 125 kuupsentimeetrit ja võimsus ei ületa 11 kilovatti või mille võimsuse ja massi suhe ei ületa 0,1 kilovatti kilogrammi kohta. A1-alamkategooria mootorsõiduk on ka sümmeetrilise rataste asetusega kolmerattaline sõiduk, mille mootori võimsus ei ületa 15 kilovatti;

ehk siis kui mul oleks tsikkel 350cc ja 11kw aga erivõimsus alla 0,1kw siis võib a1-ga sõita ?

Ei tohi

edit: tagant järele lugedes on see suht eksitav ikkagi, aga pmts ei tohi.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 24 Jaan 2014, 08:18
Postitas DMaD2

Kui on soov hankida uut sumbutit mis ei oleks originaal... mis firmasid vaadata ja kuidas saada aru kas on tänavalegaalsega tegemist või selline mille eest kobiseda saaks ülevaatusel?