Re: Õnnetused mootorratastega [2014]
Ei taha hästi uskuda, tavaliselt on kõik ametid täidetud, isegi liiklust reguleeritakse. Aga lõuna pool ..... mine tea ....
Ei taha hästi uskuda, tavaliselt on kõik ametid täidetud, isegi liiklust reguleeritakse. Aga lõuna pool ..... mine tea ....
AzA kirjutas:Ei taha hästi uskuda, tavaliselt on kõik ametid täidetud, isegi liiklust reguleeritakse. Aga lõuna pool ..... mine tea ....
Your point is...?
426f kirjutas:Surmaga lõppenud avariipaika sattunud politseinik: ükski autojuht ei peatunud ega küsinud, kas saaks aidata
http://www.ohtuleht.ee/594353/surmaga-l ... aks-aidata
No alles oli juutuubis päris popp see:
Eesti nagu vana NSVL osariik ikka- käitume, nagu Venemaal..
426f kirjutas:Surmaga lõppenud avariipaika sattunud politseinik: ükski autojuht ei peatunud ega küsinud, kas saaks aidata
http://www.ohtuleht.ee/594353/surmaga-l ... aks-aidata
Õhtuleht annab alati selle kõige pädevama ja mitte üles paisutatud tõe
tali kirjutas:Your point is...?
Tihti satud olukorda, kus kõik tuimalt mööda sõidavad? Kui ikka enamus kordadel, siis ütle ära. Mul vastupidi, seismajääjaid on vaat, et liiga palju.
My point is, et viimast korda reguleerisid möödasõitjad liiklust ka, rääkimata sellest, et iga õnnetuses osaleja ümber oli paar inimest aitamas.
Nunnu lugu siis. Minu praktikas on olnud olukordi seinast seina. On liiklusõnnetusi, kus möödeasõitjad ei võta hoogugi maha hoolimata vilkuritemerest ja libedusest ning purunenud sõidukite tükkidest teel, sõidavad kasvõi üle ja läbi sündmuskohal töötavatest inimestest. Aga on ka olnud selliseid, kus tõesti abi pakutakse ja selle üle on alati hea meel. Muidugi mõnikord kiputakse ka tülitama oma liigse agarusega. Liigne agarus aga teatavasti pidi olema ogarus...
Aga selge, point taken
Seinast seina muidugi, aga minu arvates siiski valdav enamus kordi jäädakse seisma. Eriti tihti ei satu muidugi õnnetustele - sa ilmselt rohkem, autol üks värv vähe teine, aga siiski mingi statistika saan mina ka teha.
Ja minu kogemuse põhjal on tuimalt mööda sõitmine siiski haruharv juhus, samuti segamine. Julgen öelda, et see artikkel üldistab ühe äärmusliku juhtumi põhjal eestlaste abivalmiduse olematuks.
Ja selline jutt on lihtsalt soe jama. Seepärast ka noka lahti tegin, ei meeldi selline kraaksumine.
Õnnelik õnnetus
http://tartu.postimees.ee/2917513/mooto ... gastusteta
Macintosh kirjutas:Õnnelik õnnetus
http://tartu.postimees.ee/2917513/mooto ... gastusteta
Jep. See olin mina. Kehva on see, et mootor sai uued rõngad, saaled ja peale seda sain ca 1500km sõita, nüüd ilmselt kindlustus kannab ratta maha.
sinilind123 kirjutas:Macintosh kirjutas:Õnnelik õnnetus
http://tartu.postimees.ee/2917513/mooto ... gastustetaJep. See olin mina. Kehva on see, et mootor sai uued rõngad, saaled ja peale seda sain ca 1500km sõita, nüüd ilmselt kindlustus kannab ratta maha.
Niisama huvipärast, et kuidas te kokkuleppele ei saanud, kui sina peateel sõitsid?
Piipz kirjutas:sinilind123 kirjutas:Macintosh kirjutas:Õnnelik õnnetus
http://tartu.postimees.ee/2917513/mooto ... gastustetaJep. See olin mina. Kehva on see, et mootor sai uued rõngad, saaled ja peale seda sain ca 1500km sõita, nüüd ilmselt kindlustus kannab ratta maha.
Niisama huvipärast, et kuidas te kokkuleppele ei saanud, kui sina peateel sõitsid?
Tädi ei tunnista ennast süüdi. Temal kehtib viisakuse seadus. Ütles, et talle ju vilgutati, et tee on vaba ja ta võib uhke kaarega oma manöövrit kõrvalteelt alustada. Politsei andis mõtlemisaega päeva. Eks näha ole, kas täna tunnistab end süüdi lõpuks.
Ka huvi pärast küsiks:
Mis asi on "Viisakuse Seadus" ja kust seda leida võib?
yeekim kirjutas:Ka huvi pärast küsiks:
Mis asi on "Viisakuse Seadus" ja kust seda leida võib?
Seda soovis politsei ka teada saada sellelt naisterahvalt.
Tema põhimõte oli ikka, et tsiklimehed on hälvikud, sõidavad surnuks ennast ja üleüldse kõik on paha. Tema kõik õige, sest üks vilgutas, et võib minna.
Kommentaare on põnev lugeda seal artiklil. Ma eksitasin kõrvalteel sõitnud autojuhti seetõttu olen süüdi.
Nendest ohutuses veendujatest tahaks rekkaga üle sõita kõrvalteelt peateele ja siis krooksuvale olendile öelda, et kule punnkärakas, veendu ohutuses oma pisikse tranduletiga.
No küll on lolle siia maailma ikka sünnitatud
AzA kirjutas:Nendest ohutuses veendujatest tahaks rekkaga üle sõita kõrvalteelt peateele ja siis krooksuvale olendile öelda, et kule punnkärakas, veendu ohutuses oma pisikse tranduletiga.
No küll on lolle siia maailma ikka sünnitatud
möh?
Kui katki su ratas siis nüüd on? Selle asmel, et nüüd foorumis siin postitada kalkuleeri mispidi sa kindlustusega diilile lähed. Usun, et sa saad ka valida variandi, kus kindlustus viskab sulle väiksema summa ja sa saad ratta ka tagasi. siis ei läinud su mootoriremondile kulutet aeg ka nahka.
MarekM kirjutas:Kui katki su ratas siis nüüd on? Selle asmel, et nüüd foorumis siin postitada kalkuleeri mispidi sa kindlustusega diilile lähed. Usun, et sa saad ka valida variandi, kus kindlustus viskab sulle väiksema summa ja sa saad ratta ka tagasi. siis ei läinud su mootoriremondile kulutet aeg ka nahka.
Mul pole siin midagi kalkuleerida ennem, kui asi lahenduse leidnud on. Tädi pole siiani süüd omaks võtnud.
Rattal on kahvel kõver, ja mingil põhjusel tuleb tagant paksu tosoolisuitsu, kui käima panna.
Pool tundi varem oleksin ise võinud samas kohas Volkswageniga Sinilinnule ette sõita. Seal tõesti on värdjalikult raske tipptunni ajal Vabadusele vasakpööret teha ja kui mõni vasakult lähenev viisakas autojuht teed annab ja vilgutab, siis loomulikult heidad kiire pilgu paremale ja annad ketsi, et manööver ära teha. Ja ei pruugi märgata lähenevat möödasõitu tegevat tsiklit. Muidugi on peateele pööraja süüdi, et ta 100% ohutuses ei veendunud...aga pange end tema olukorda. Ma arvan, et tsiklimeestel võiks sellest juhtumist olla õppida seda, et ikka ja jälle on oluline teha end nähtavaks, särada nagu juudi jõulupuu, et autojuht näeks. Ja ehk seda ka, et mootorratta eelis liikluses võib vahepeal osutuda nuhtluseks - ikka tuleb tihedas liiklusvoos hoida üks sõrm ja varvas piduril. Sinilinnule rahulikku meelt ja kannatlikkust asjaajamisel! Hää, et ise viga ei saand.
vabandus, loll küsimus aga kas ristmikul võib autost ridade vahel mööduda?
villy kirjutas:vabandus, loll küsimus aga kas ristmikul võib autost ridade vahel mööduda?
Kui ei karda haiget saada (nagu antud juhul juhtus), siis ristmikul möödasõit üldiselt keelatud ei ole. Kui liikluskorraldusvahenditega (n pidevjoon) ei ole teisiti määratud.
Macintosh kirjutas:Õnnelik õnnetus
http://tartu.postimees.ee/2917513/mooto ... gastusteta
Minul oli paarpäeva varem samal ristmikul liiklus õnnetus. Tsikel sai omajagu räsida aga ise täiesti terve. Kindlustus teeb tsikli korda ja probleeme ei olegi rohkem
Eks tuleb tipptundide ajal väheke tähele panelikum olla ja jälgima neid autosid mis imelike manöövreid võivad sooritada.
sada sirgel kirjutas:
Nojah, eks idioote on ikka leidunud. kena oleks kui nad ennast karpi kaanetaks ilma kõrvalseisjaid vigastamata.
Kui ei oska veel, tuleks metsas harjutada oma trikitamisi. Eks jah igasuguseid leidub.
Vb veidi ot, aga kas keegi on korrakaitsjatele vahele jäänud vhiilitamisega? Ise olen selle rumalusega kaks korda politsei tähelepanu kõitnud ja mõlemal korral on lastud "see pole ringrada, ära rohkem liikluses veiderda" hoiatusega minema. Naised saunas rääkisid et Soome korrakaitsjad pidavat sellise huumori eest vahetult load kapi peale panema.
§ 33. Juhi üldkohustused
11) mootorratta, maastikusõiduki, traktori, mopeedi, pisimopeedi, tasakaaluliikuri või jalgrattaga teel sõitma nii, et kõik rattad toetuksid pidevalt teepinnale.
§ 242. Mootorsõiduki- või trammijuhi poolt liiklusnõuete muu rikkumine
(1) Mootorsõiduki- või trammijuhi poolt liiklusnõuete rikkumise eest, kui puudub käesoleva seaduse §-des 201–203, §-des 205–207, §-des 209, 211 ja 212, §-des 214–219, §-des 221–224 või §-des 226–241 sätestatud väärteokoosseis, –
karistatakse rahatrahviga kuni 50 trahviühikut.
(2) Sama teo eest, kui sellega on tekitatud liiklusoht, –
karistatakse rahatrahviga kuni 100 trahviühikut või sõiduki juhtimisõiguse äravõtmisega kuni kuue kuuni.
(3) Kohus või kohtuväline menetleja võib kohaldada käesoleva paragrahvi lõikes 2 sätestatud süüteo eest lisakaristusena sõiduki juhtimisõiguse äravõtmist ühest kuust kuni kolme kuuni.
stev666 kirjutas:Aga seda mäletate kui tartus üks politsei alla aeti ja juht põgenes. Siis otsiti taga ja lubati mõrva katse väänata ja mida veel. Hiljem tuli väla et juht oli ka politsei. Siis vist sai ainult liikluseeskirjade rikkumise.
Vigane kood !!!?
Tallinn, Pärnu mnt, Järve. Täna 8.30 paiku. Hall baigiline 39 NB sõidab suunaga kesklinna poole ning tema ees peatub auto. Mootorrattur ei pidurda, vaid põikab poole meetri jagu kõrvalreale. Seal juhtun sõitma mina (sisuliselt mootorratturi kõrval) oma autoga. Õnneks on mul võimalust talle ruumi teha ning natukene vasakule võtta. Seekord jäi õnnetus tulemata. PALUN - ÄRGE TEHKE NII! Kontrollige liikluses oma ümbrust enne kui manöövreid teete!